-
يار ئۆزىن كۆرمەككە ئاينە ئىجاد ئەيلەمىش،
سۈرەتى ئىجاد ئالەمدىن بۇ مەنىدۇر غەرەز. -
«كىندىلېر ئەدەبىيات قامۇسى» خەلقئارادا يۇقىرى نوپۇزغا ئىگە ئەدەبىيات ساھەسىدىكى ئاساسلىق قامۇسلارنىڭ بىرى
-
لاروشفوكو (1613-1680) فىرانسىيەلىك مۇتەپەككۇر. ئۇنىڭ «ئەسلىمىلەر» ۋە «ئەخلاقنامە»دىن ئىبارەت ئىككى پارچە ئەسىرى
-
لاروشفوكو (1613-1680) فىرانسىيەلىك مۇتەپەككۇر. ئۇنىڭ «ئەسلىمىلەر» ۋە «ئەخلاقنامە»دىن ئىبارەت ئىككى پارچە ئەسىرىلا كېيىنكىلەرگە يېتىپ كەلگەن بولۇپ، بۇ ئەسەرلەرنىڭ تەسىرى ئىنتايىن چوڭقۇر بولغان. ئۇنىڭ ئىدىيەسى ماركس، نىتچې، ئېينشتىيىن قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالغان دۇنياۋى مەشھۇر مۇتەپەككۇر ۋە يازغۇچىلارغا تەسىر كۆرسەتكەن.
-
ئەمدى شائىر نېمىگە چوڭقۇرلىشىدۇ؟
ئۆزىنىڭ ھىس دۇنياسىغىمۇ؟
ياكى كائىناتقىمۇ؟
ياكى تۇرمۇشقىمۇ؟ -
تىلىڭنىڭ ئۇچىدا راھمان،
دىلىڭنىڭ شېخىدا شەيتان. -
بىزنىڭ شېئىرلىرىمىزنى كىم يازىدۇ؟
ئەركەك مەرد بارمۇ؟؟ شائىر بارمۇ؟؟؟
بىز مۇشۇنداق توۋلايمىز.
قۇملار، تەكلىماكان، بىزنىڭ مېڭىمىزنىڭ پوستلىرىدا يىرتىلىپ كەتكەن ھۇشلىرىمىزنىڭ پارچىلىرى مۇشۇنداق توۋلايدۇ! -
-
-
ئۇيغۇر يازغۇچى، شائىرلىرىنىڭ بالىلارغا ئاتىغان كىتابلىرى كاتالوگى
-
نىشان-جۇڭگۇمۇ؟
-
ئارمىنىم ئەلنى ئۇلۇغ ئەل قىلىشتۇر،
يازغىنىم ئەلگە قىلغان دالالىتىم. -
بۇ ھاياتتا مەن نىمىنى ئويلايمەن؟
تۇرۇپ خىيال دەرياسىنى بويلايمەن. -
-
-
-
مەن
چىقىپ كېتىپ قايتىپ كەلگۈچى
بارسا كەلمەس يوللىرىڭغا بەلگە سالغۇچى
قىممەت دەرىخىنى چوڭ قىلىپ
شۇ دەرەخكە ئېسىلىپ ئۆلگۈچى
ئەقىل زوراۋانلىقى
ھىسسىيات بۆھرانىغا ئوت قويغۇچى
تۇر ئورنۇڭدىن ئەي مەغلۇپ بولغۇچى... -
كۆزىتىلگۈچى بولۇشمۇ ئازاپ،
كۆزەتكۈچى بولغانغا ئوخشاش. -
گىتلىر چىمبىرلىننىڭ: «ئىسا يەھۇدىي ئەمەس، يەھۇدىيلار ئىساغا ساتقىنلىق قىلغان يەھۇدىينىڭ پۇشتى، شۇڭلاشقا يەھۇدىيلار گۇناھكار مىللەت» دېگەن سەپسەتىگە ئىشىنەتتى.
-
شەيتان
قەشقەردىكى قاۋاقخانىدا …