Ralph Lauren Canada ;One is to choose a plain colour of Polo,ralph lauren outlet such as Black, Navy or White - ralph lauren canadaselecting a colour of garment on which your corporate logo colours will look good when embroidered.ralph lauren canada outlet This can sometimes be preferable to buying an off-the-shelf garment in an unusual shade because fashions change and just because yourpandora canada company's shade of lime green is in vogue today this may not be the case in two years time.http://www.cefrank.com.au Manufacturers of off-the-shelf Tiffany Sale'stock' garments tend to change their ranges from time to michael kors outlet uktime and may choose to drop a colour if it is no longer considered popular.cheap burberry Ask your supplier and they should be able to tell you which colours Cheap Pandora Charmsare likely to remain available or which are in doubt.The second option,www.rvaq.ca if you have a sufficiently large requirement, is to have a Polo Shirt manufactured for your staff uniform in a bespoke colour. Manufacturing a bespoke embroidered Polo Shirt, opens up a wealth of possibilities regarding colour matching to your main corporate colour, Tiffany Saleembroidery branding, trims & detailing but this option is usually only viable from 300 to 500 pieces for a single colour garment or 1,000 Cheap Tiffany Salepieces upwards for more complex designs.
ئىسىم: پارول: ساقلاش تىزىملىتىش
سىزنىڭ ئورنىڭىز: باش بەت>> ۋەھھابىيە ئېقىمىنىڭ شەكىللىنىشى

ۋەھھابىيە ئېقىمىنىڭ شەكىللىنىشى

2013-08-30 9:56     كۆرۈلۈشى: 13,074 قىتىم ئوقۇلدى

ئاساسىي مەزمۇن: ھاجى خوجا ئابدۇللا ئوسمان      18- ئەسىرنىڭ ئاخىرلىرىدا ئىسلام ئەللىرى توغرىدىن – توغرىلا غەرب مۇستەملىكىچىلىرىنىڭ تالان – تاراج قىلىش ۋە قۇل قىلىش نىشانى بۇلۇپ قالدى. ئوسمان ئىمپىريەسى فېئودال م....

ھاجى خوجا ئابدۇللا ئوسمان

     18- ئەسىرنىڭ ئاخىرلىرىدا ئىسلام ئەللىرى توغرىدىن – توغرىلا غەرب مۇستەملىكىچىلىرىنىڭ تالان – تاراج قىلىش ۋە قۇل قىلىش نىشانى بۇلۇپ قالدى. ئوسمان ئىمپىريەسى فېئودال مۇستەبىت ھۆكۈمىرانلىقىنىڭ ئىنتايىن چىرىكلەشكەنلىكى سەۋەبىدىن، سىرت بىلەن بولغان ئۇرۇشتا كەينى – كەينىدىن مەغلۇپ بۇلۇپ، مىللى زىدىيەت ۋە سىنىپى زىدىيەت ئىنتايىن كەسكىنلىشىپ، ئىچكى كىرزىس ئېغىرلىشىپ كەتتى. دىنىي جەھەتتە 13- ئەسىردىن كېيىن تەسەۋۋوپچىلىقنىڭ ئەۋج ئېلىشى بىلەن، كىشىلەر ئادەتتىكى دىنىي پەرھىزلەرنى ئادا قىلغاندىن باشقا سوپىلىق ھەركەتلىرىگە بىرىلىپ كەتتى. ئەۋلىيالارغا ۋە ئۇلارنىڭ مازارلىرىغا چوقۇنۇش يامراپ، داخان – پىرىخونلارغا ئەگىشىش ئەچج ئېلىپ، ئىلمى پائالىيەتلەر سۇسلىشىپ كەتتى. بۇ ئەھۋاللارغا قارىتا ئىسلام دىنىنىڭ ئۆزىدىمۇ ھەر خىل ئىنكاسلار چىقىپ تۇردى. 18- ئەسىرنىڭ ئوتتۇرلىرىدا ئەرەب يېرىم ئارىلىدا باش كۆتۈرۈپ چىققان ۋاھھابىيلار ھەركىتى ۋەكىللىك خەرەكتىرگە ئىگە ۋەقە بۇلۇپ، يېقىنقى زاماندىكى ئىسلام دىنىنى گۈللەندۈرۈش ھەركىتىنىڭ باشلامچىسى، ئەرەب مىللەتچىلىكىنىڭ يېڭىدىن كۆتۈرۈلگەنلىكىنىڭ مۇھىم بەلگىسى بۇلۇپ قالدى.

     ۋەھھابىيە ئېقىمىنىڭ تەشەببۇسچىسى سەئۇدى ئەرەبىستانىنىڭ نەجد رايۇنىدىكى دىنى ئائىلىدىن كىلىپ چىققان مۇھەممەد ئىبنى ئابدۇلۋەھھاب (1703ـ1792- يىللىرى) دۇر. ئۇ بالىلىق چېغىدا دادىسىدىن دىنىي بىلىم ئۈگەنگەن. كىيىن سەئۇدى ئەرەبىستاننىڭ باشقا جايلىرىغا بېرىپئىلىم تەھسىل قىلغان. ئىبنى تەيمىيە (1262-1328- يىللىرى) نىڭ دىننى ئەسلى ھالىتىگە قايتۇرۇش ئىدىيىسىنى ۋە ھەنبەلىي مەزھىبىنىڭ تەشەببۇسلىرىنى قۇبۇل قىلغان. ئەينى ۋاقىتتىكى كىشىلەرنىڭ ئىتىقادتا ئىسلامدىن يەنى بىرلا ئاللاھقا ئىتىقاد قىلىشتىن يىراقلىشىپ كىتىۋاتقانلىقىنى چوڭقۇر ھىس قىلغان. شۇنىڭ ئۈچۈن ئۇ دىنىي ئىتىقادتنى ساپلاشتۇرۇشتىن تۇتۇش قىلىپ، ئەينى ۋاقىتتىكى خەلق ئاسان چۈشۈنەلەيدىغان ۋە قۇبۇل قىلالايدىغان دىنىي تىل بىلەن ”دىننى ئەسلى ھالىتىگە كەلتۈرۈش“، ”«قۇرئان كەرم» گە قايتىش“ شۇئارىنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ، ئىسلام دىنىنىڭ دەسلەپكى چاغلاردىكى روھىنى ۋە ھەقىقىي قىياپىتىنى ئەسلىەە كەلتۈرۈشنى، «قۇرئان كەرم» ۋە ھەدىسنىڭ تەلىمىگە قاتتىق ئەمەل قىلىشنى، چەتنىڭ بارلىق تەسىرىنى ۋە بىدئەتچىلىكنىڭ ھەممە تەسىرىنى تۈگۈتۈشنى تەشەببۇس قىلدى.بۇلۇپمۇ پەيغەمبەرنىڭ مازىرىغا، ئەۋلىيالارغا ۋە ئۇلارنىڭ مازارلىرىغا چوقۇنۇشنى ئاللاھقا شىرىك كەلتۈرگەنلىك دەپ قاراپ، ئۇلارغا چوقۇنۇشقا قارشى تۇردى. ئىنسان بىلەن ئاللاھنىڭ ئوتتۇرسىدا «ۋاستە»نىڭ مەۋجۇت ئىكەنلىكىنى يوققا چىقاردى ۋە ھاراق ئىچىش، تاماكا چىكىش، قىمار ئويناش قاتارلىق يامان ئادەتلەرنى قەتئى چەكلەش كېرەك دەپ قارىدى. ئۇ ئىسلام دىنىنىڭ ئەڭ دەسلەپكى چاغلاردىكى روھىنى يېڭىباشتىن جانلاندۇرۇپ،دىننى پاكلاشتۇرۇش، جەمىيەتنى ساپلاشتۇرۇش، چەتنىڭ تاجاۋۇزىغا قارشى تۇرۇش، ئوسمان ئىمپىريىسىنىڭ قۇل قىلىشى ۋە ئىزىشىدىن قۇتۇلۇش مەقسىدىگە يىتىش ئۈچۈن، بار كۈچى بىلەن ھەركەت قىلدى. ئابدۇلۋەھھابنىڭ مۇخلىسلىرى ئۆزلىرىنى ”بىرلا ئاللاھقا ئىتىقاد قىلغۇچىلار“ دەپ ئاتايدۇ. ئۇنىڭ قارشى تۇرغۇچىلىرى بولسا بۇ ئېقىمنىڭ ئاساسچىسى ئابدۇلۋەھھابنىڭ ئىسمىنى بۇ ئېقىمغا چېتىۋېلىپ، ئۇلارنى تۆۋەنلىتىپ ”ۋەھھابىيە ئېقىمى“ دەپ ئاتايدۇ. شۇندىن بۇيان بۇ ئىسىم ھازىرغىچە قوللۇنىلىپ كەلمەكتە.

     ۋەھھابىي تەرەپدارلىرى سىياسىي جەھەتتە سەئۇدى جەمەتى بىلەن بىرلىشىش سىياسىتىنى يۈرگۈزدى ۋە سەئۇدى جەمەتىنىڭ يارىدىمىگە تايىنىپ ئۆزىنىڭ ئىسلاھاتىنى يولغا قويدى. 19- ئەسىرنىڭ باشلىرىدا ۋەھھابىيە ئېقىمى ئىلگىر – ئاخىر بۇلۇپ كەربالا، مەككە، مەدىنە قاتارلىق شەھەرلەرنى ئېلىپ، ئۇ يەرلەردىكى مازارلارنى بۇزۇپ تاشلىدى. 1818- يىلى مىسىرنىڭ باش ۋالىسى مۇھەممەد ئەلىنىڭ ئەسكەر ئەۋەتىپ باستۇرىشى بىلەن ۋەھھابىيلار ھەركىتى ۋاقتىنچە ئوڭۇشسىزلىققا ئۇچرىدى، ئۇنىڭ قېپقالغان ئادەملىرى كۈۋەيتكە چىكىندى. 20- ئەسىرنىڭ باشلىرىدا سەئۇدى جەمەتى قايتا باش كۆتۈرۈپ چىقىپ، كۆپ يىل ئۇرۇش قىلىش ئارقىلىق ئەرەپ يېرىم ئارىلىنىڭ كۆپلىگەن جايلىرىنى قۇرال كۈچى بىلەن يېڭىباشتىن ئىگەللىدى. 1932- يىلى سەئۇدى ئەرەبىستانى پادىشاھلىقى قۇرۇلدى. ۋەھھابىيە ئېقىمى شۇنىڭغا ئەگىشىپ گۈللىنىپ بۇ دۆلەتتە ھۆكمىران ئورۇنغا چىقتى.

     ۋەھھابىيە ئېقىمىنىڭ ئىددىيىۋى تەشەببۇسى ئىسلام دۇنياسىدا ئومۇميۈزلۈك ئىنكاس پەيدا قىلىپ، يېقىنقى زاماندىن بۇيان كۈچلۈك ئىجتىمائىي پىكىر ئېقىمىغا ئايلاندى، ئۇنىڭ تەسىرى ئىنتايىن چوڭقۇر بولدى. يېقىنقى زامان ئىسلام تارىخىدا شىمالىي ئافرىقىدا كۆتۈرۈلگەن داغدۇغلۇق سەنۇسى ھەركىتى، سۇداندا كۆتۈرۈلگەن مەھدى ھەركىتى، ھىندىستاندا كۆتۈرۈلگەن ۋەھھابىيلار ھەركىتى، شۇنىڭدەك پان ئىسلامىزىم ۋە ئىسلام مودېرنىزىمىنىڭ بەزى ۋەكىللىرى بىۋاستە ياكى ۋاستىلىك ھالدا ۋەھھابىيە ئېقىمىنىڭ تەسىرىنى قۇبۇل قىلغانلاردۇر.



无觅相关文章插件,快速提升流量

تورغا يوللىغۇچى: تۇران تېكىن
ئىنكاس يوللاش
 جەمئىي 3 دانە ئىنكاس قالدۇرۇلدى
  1. يىكەنداز
    2013-10-06 12:14 مۇسلىم 

    سىزدىگەندەك مۇھەممەد ئىبنى ئابدۇلۋاھھاب(رھىمەھۇللا) ھەرگىزمۇ ئەرەب مىللەتچىسى ئەمەس بەلكى ھەقىقى بىر ئىسلام ئىسلاھاتچىسى ،ئاغزىمغا كەلدى ھەممەگەپنى دەۋەسەك بولمايدۇ،ئۇزىمىزنى مۇسۇلمان دەيمىزيۇ ئىسلام ئۇچۇن جان كۆيدۆرگەنلەرنى قوللىماي تىللايمىز، ھە نىمدىگەن ئىچىنىشلىق،
    ،

    بۇ باھاغا پىكىرىم بار:

    [جاۋاب]
  2. دىۋان
    2013-10-07 08:54 تۇران تېكىن 

    ئابدۇلۋەھھابنىڭ بىدئەتچىلىككە قارشى تۇرۇش ئىدىيىسى ھەممىدىن ئەلا.

    بۇ باھاغا پىكىرىم بار:

    xukran مۇنداق دېدى:

    ئابدۇلۋەھھاب قۇرئانغا قايتىشنى تەششەبۇس قىلسا مۇھەممەت ئەلەيھى ئەسسالامنىڭ ھەدسلىرىگە ئەمەل قىلىشچۇ ؟! قۇرئانغا قايتىش بۇلغىمىنى تۈزەشتە رول ئوينىسا مۇھەممەت ئەلەيھى ئەسسالامنىڭ ھەدسلىرى تەربىيەنى چوڭقۇر قانات يايدۇرۇشتا رول ئوينايدۇ .

    بۇ باھاغا پىكىرىم بار:

    [جاۋاب]

( تېز يوللاش ) Ctrl+Enter