ئاخىرقى گەپ، يالقۇن ئاكامنىڭ ماقالسىدىمۇ، ئەلىنىڭ ماقالىسدىمۇ ئېقبال ئەخمەد بىلەن ئەكبەر ئەھمەت ئااىشلتۇرۇۋرېتلگەندەك قىلىدۇ. ئىككىلىسى پاكستانلىق. ئېقبال ئەھمەت سىسياسىي پائالىيەتچى. ئەكبەر ئەھمەد كامبىرج ئۇنىۋېسرتتتدا پروفسسور بولۇپ ھازىر ئاېىرىكىدا ئشىلەۋاتىدۇ. ئاساسلىق ئەسەرلىرىدىن «ئسىلام ۋە كېيىنكى مودىرنىم» قاتارلىقلار بار. «مۇتەپپكۇرلار ساداسى» دىكى «مۇسۇلمانلار نېمە ئۈچۈن ئارقىدا قالدى؟» دېگەن ماقالىنىڭ ئاپتورى ئەكبەر ئەھمەدتۇر. ئارىلاشتۇرۇپ قويمىساق.
ما گەپنى قاراڭلا،ئوپئوچۇق ھەقىقەتنىمۇ ئېتراپ قىلغۇسى يوق ئاران ئېتراپ قىپتۇ،مۇشۇنىڭ ئۆزىلا بۇ زىيالىنىڭ ھەقىقەتكە ئەمەس ئادەمگە قاراپ باھا بېرىۋاتقانلىقى چىقىپ تۇرىدۇ.،بۇ بىلەرمەننىڭ.بۇ ھەقتە تېخىمۇ كۈچلۈك پاكىتنى كۆرۈش ئۈچۈن تۆۋەنگە نەزەر سېپ باقايلى.....
بولسا، ئادەمنىڭ شەخسىيىتىگە ھۆرمەت قىلغان ھالدا يېزىلمىلاردا كۆرۈلگەن خاتالىقنى كۆرسەتسەك(چۈنكى باشقىلارنىڭ شەخسىيىتىگە تېگىپ ئابرۇيىنى تۆكۈش خۇن تۆككەن بىلەن باراۋەر):
مەسىلەن، يالقۇن روزى ماقالىسىدا «مەن بۇ يەردە يەنە ئەلى غوجاخۇننىڭ پاكىستانلىق يازغۇچى ھەم سىياسىي پائالىيەتچى ئىقبال ئەھمەد (1999 − 1933)نىڭ ئىسمىنى مېنى خاتا ئالدى دەپ، توغرىسى «ئەكبەر ئەھمەد» ئىدى دېگەن پىكرىنى خاتا دەپ ئەسكەرتىپ قويىمەن. چۈنكى ئىقبال ئەھمەدنىڭ ئىسمى «مىراس» ژۇرنىلىدا ھەم «يېڭى ئەسىر − مۇتەپەككۇرلار ساداسى» دېگەن كىتابتا «ئەكبەر ئەھمەد» دەپ ئېلىنغان بىلەن ئەمەلىيەتتە ئۇنىڭ ئىسمىنىڭ خەنزۇچىسى «伊克巴•阿哈迈德»، ئىنگلىزچىسى«Eqbal Ahamad» دەپ ئېلىنىدۇ.» دېگەن ئەمما تۈۋەندىكى مەنبەلەرگە ئاساسلانغاندا، يۇقارقى سۆزلەرنى توغرا دېيىشكە ئامالسىز قالىمىز:
Akbar Ahmed
http://www.american.edu/sis/faculty/akbar.cfm
http://en.wikipedia.org/wiki/Akbar_S._Ahmed
http://www.foreignpolicy.com/art ... de_americas_mosques
http://www.theglobalist.com/AuthorBiography.aspx?AuthorId=201