روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1368|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوندا سېلىشتۇرۇش بۇيىچە ئانالىز ماتىريالىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوندا سېلىشتۇرۇش ،ئوندا تەكشۇرۇش ،ئوندا قايتا ئويلىنىش تەربىيە پائالىيىتى بۇيىچە ئۆز -ئۆزۇمنى سېلىشتۇرۇش ،تەكشۇرۇش بۇيىچە ئانالىز ماتىريالىم
9 Y, O  |( T2 _6 A( s& wئوندا سېلىشتۇرۇش ،ئوندا تەكشۇرۇش ،ئوندا قايتا ئويلىنىش تەربىيە پائالىيىتى بۇيىچە ئۆز -ئۆزۇمنى سېلىشتۇرۇش ،تەكشۇرۇش بۇيىچە ئانالىز ماتىريالىم. g/ @. M) z- c0 {% [7 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن ئۆزۇمدە بار بولغان مەسىللەرنى تۆۋەندىكىدەك ئوتتۇرغا قۇيۇپ ئۆتىمەن.
3 s: g$ D! j1 F# ]1. سىياسى جەھەتتىن مۇستىكەم بۇلۇشنى ئۆلچىمى بۇيىچە :
, q9 \! L; l( L  ^4 H; P, iساقلانغان مەسىللەر:: g) n& v# l  F. X9 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەركەز، ئاپتۇنۇم رايۇنلق پارتىكوم ،ۋىلايەتلىك پارتىكوم ۋە ناھىيىلىك پارتىكومنىڭ تۇرلۈك قارار ئۇرۇنلاشتۇرۇلمىللىرىنى چۈشىنىشىم يىتەرلىك ئەمەس، مەكتەپ ئورۇنلاشتۇرۇغان تۇرلۇك سىياسى ئۆگىنىش جەريانىدا ئۆگىنىش مەزمۇننى تۇلۇق ئۆزلەشتۇرۇپ ئۆگىنىپ بۇلالمىدىم .مۇھاكىمە تەسىراتلارنى ۋاقتىدا يىزىپ تاپشۇرالمىدىم .ئۆگەنگەننى تەشۋىق قىلىشىم يىتەرلىك ئەمەس ، سىياسى ھۇشيارلىقىمنى  ھەرۋاقىت يۇقۇرى كۆتۇرۈشۈم يىتەرسىز .پىتنە پاساتلارغا ئىشىنىش ،مىللى بۆگۈنچىلىك ۋە زوراۋان تىرورلۇق ھەركەتلىرىگە قارتا رەدىيە بىرىشىم يىتەرلىك ئەمەس .  m: z4 a& b5 _; Y: p! e. oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:
: Z; H# Q; Y# o/ a* [* kبۇنىڭدىن كىيىن مەن ھەرۋاقىت ھۇشيارلىقىمنى ئۆستۈرۈپ ئاڭ سەۋيىمنى  يۇقۇرى كۆتۇرۇپچوڭ ھەق ناھەق مەسىللىرىدە مەيدانىم مۇستىكەم ،بايرىقىم رۆشەن،تۇنۇشىم ئىېنىق ھالدا قەتئى قارشى تۇرىمەن .مىللى بۆلگۈنچىلىك ۋە دىن ئەسەبى سۆز ھەركەت زوراۋان تىرورلۇق ھەركەتلىرىگە قارتا قەتئى قارشى تۇرۇپ ،ئۇلارغا زاربە بىرشكە دائىم تەييار تۇرىمەن . يۇقۇرى دەرىجىلىك ئورۇنلار ۋە مەكتەپ تەشكىلى ئورۇنلاشتۇغان تۈرلۈك  ئورۇنلاشتۇرۇشلارنى ئەستايىدىل ئورۇنداپ خىزمەت تۈزۈمگە ئاڭلىق رىئايە قىلىپ  خىزمەتتە ،خىزمەت فورمىسىنى كىيىش ،خىزمەتلەرنى دەل ۋاقىتىدا سان سۈپەتكە كاپالەتلەك قىلغان ئاساستا بارلىق خاتالىرىمنى تۇزۇتۇپ ياخشى بىر خەلىق ئوقۇتقۇچىسى بۇلۇش  ئۈچۈن ئۈزلۈكسىز تىرىشىمەن .
) y& R' p8 W+ R$ N3 ~! x( j, ^2.مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەلەپلىرى بۇيىچە:1 A5 k% S1 u8 S$ I  c6 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساقلانغان مەسىللەر:
/ A5 `' K- k: @% v- W* B' qشىنجاڭنى سۈيۈش ،يۇرتنى سۈيۈش ،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش جەھەتلەردە ئۆز رۇلۇمنى تۇلۇق جارى قىلدۇرالمىدىم ،ئۆزۈمنى بېغىشلاش روھىي يىتەرلىك ئەمەس .شىجاڭ ئۈنۈمنى ئەمىلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ،شىنجاڭنىڭ ئوبرازىنى تىكلەش جەھەتتىن قىلغانلىرىم يىتەرلىك ئەمەس . باشقىلارغا ياردەم بىرىشتە ئۈلگە بۇلامىدىم .كۈندۇلۇك خىزمەت ۋە تۇرمۇش جەريانىدا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا پايدىلىق ياخشىى ئىش پائالىيەتلەرنى قىلمىدىم .خىزمەت ۋە تۇرمۇشتا باشقىلارغا ياردەم بىرىش روھىي كەمچىل .باشقىلارغا ئۈلگە بۇلۇش يىتەرسىز .
8 Q) U& ]6 g. L% _ تۈزۈتۈش تەدبىرى:% W6 J3 w. t* nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شىنجاڭنى ،يۇرتنى ،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقنى قىزغىن سۈيۈپ ئۆزۈمنى كەسىپكە بېغىشلاپ جاپاغا- مۇشەقەتكە  چىداپ باشقىلارغا ياردەم بىرش ،مىللەتلەر ئىتتىپەقلىقنى ھەقىقىي قوغداپ تىنىچ خاتىرجەم ،باي- باياشات ،مۇقىم بولغانشىجاڭ ،جەمىيەت ،مەكتەپ ،ئائىلە بەرپا قىلىشنى ھەقىقىي ئىشقا ئاشۇرىمەن .
% Z( {- W, I  k* j. }
. A) W& a7 s' C' a9 C
: c" v( W* ?( @9 G3.شىنجاڭ روھىيىنىڭ مەزمۇنى بۇيىچە:
3 F" |# T3 ^% m5 k9 ?ساقلانغان مەسىللەر:5 A7 F' _1 I5 Q  n" z3 P; Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۈندۇلۇك خىزمەت ئەمىليىتىمدە ۋەتەننى سۈيۈش، شىنجاڭنى سۈيۈش،ئىتتىپاقلىشىش ،ئۆزىنى بېغىشلاش ،ئەمگەكچان بۇلۇپ ئۆز-ئارا ھەمكارلىشىش،ئېچىۋېتىش ئالغا ئىلگىرلەش جاپاغا چىداش، باشقىلارغا ياردەم بىرىش ،ئۈلگە بۇلۇش،جەھەتلەردىن ئۈلگە بۇلالمىدىم .باشقىلار قىلىپ باقمىغان ياكى قىلىشقا جۈرئەت قىلالمىغان ياخشى ئىش پائالىيەتلەرنى قىلىپ بۇلالمىدىم .ئۆزۇمنىڭ كەسپى خىزمەت ئىقتىدارىمنى تۇلۇق جارى قىلدۇرۇلمىدىم .
1 L: ^( S7 z7 M0 |تۈزۈتۈش تەدبىرى:9 X# ?% p! ]  ]8 |) S* w. D2 \( X- uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۈندۈلۈك خىزمەت ،تۇرمۇش ئەمىلىيىتىدەۋەتەننى سۇيۈش ،شىنجاڭنى سۈيۈش ئىتتىپاقلىشىپ ئۆزىنى بېغىشلاش ،ئەمگەكچان بۇلۇپ جاپادا ئالدىدا ،ھالاۋەتتە ئارقىدا تۇرۇپ ،باشقىلارغا ياردەم بىرىش ،ئۈلگە بۇلۇش ئارقىلىق ئۆز خىزمەت مەسئۇلىيىتىمىنى تۇلۇق جارى قىلدۇرۇش ئۈچۈن تىرىشىمەن
3 E* g  K/ v, J( M' k5 m  r, p4.شىنجاڭلىقلارنىڭ جوڭگو ئارزۇسى بۇيىچە:
+ o7 s$ M7 I* k; s! \. q3 J+ mساقلانغان مەسىللەر:
, V* G/ z, G4 U7 A, L+ Vشىنجاڭنىڭ ھالقىما تەرەقىياتى ۋە ئەبىدى ئەمىنلىگىنى ئىلگىرى سۈرۈپ گۇللەنگە باي قۇدىرەتلىق ،ئىناق بولغان گۈزۈل شىنجاڭ قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن بىر كىشىللىك ھەسەممنى قۇشۇشىن يىتەرلىك ئەمەس.  قانۇنسىز دىننى پائالىيەت ،زوراۋان تىرورلۇققا قارشى تۇرۇش جەريانىدىكى ۋەزىيەتكە بولغان تۇنۇشۇم چۇشەنچەم يىتەرلىك بولمىدى .يۇقۇرى دەرىجىلىك ئۇرۇنلار ئۇرۇنلاشتۇرغان خىزمەتلەرنى ۋاقىتىدا قىلماي ،ۋايسىدىم . ھازىرقىدەك مۇقىم ،ئىناق ،گۈللەنگەن باي –باياشات ،قۇدىرەتلىك شىنجاڭ قۇرۇشقا تۆھپە قۇشۇشىم ،يىتەرلىك ئەمەس .3 t* T1 O9 m0 |! g9 w, t1 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:
: I% j  x' Q0 A' G/ Mشىنجاڭنىڭ ھالقىما تەرەقىياتى ۋە ئەبىدى ئەمىنلىگىنى ئىلگىرى سۈرۈپ گۇللەنگە باي قۇدىرەتلىق ،ئىناق بولغان گۈزۈل شىنجاڭ قۇرۇپ چىقىش بۇلۇپمۇ ھازىرقىدەك مۇقىم ،ئىناق ،گۈللەنگەن باي –باياشات ،قۇدىرەتلىك شىنجاڭ قۇرۇپ چىقىش  ئۈچۈن ئۆزۈمنىڭ بىر كىشىلىك ھەسەممنى قۇشىمەن .
& K9 h. C3 Y3 s3 a8 c3 s7 {5 ^( p5.پارتىيىنىڭ ئەلگە نەپ يەتكۈزۈش سىياسىتى بۇيىچە :
8 _0 {/ b4 U8 `+ z. W# ^/ ?7 t4 vساقلانغان مەسىللەر:
+ G, s4 h. ^- X1 Uتەشەببۇسكارلىق بىلەن قانۇن ئۆگىنىش ،قانۇنى چۇشىنىش ،قانۇنغا رىئايە قىلىشنى ئىشقا ئاشۇرالمىدىم .مەن بىر پارتىيە ئەزاسى ،بىر خەلىق ئوقۇتقۇچىسى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن پارتىيىنىڭ ئەلگە نەپ يەتكۈزۈش سىياسەتلىرىنى تۇلۇق ئىگەللەپ خەۋەردا بۇلالمىدىم .پارتىيىنىڭ سىياسەتلىرىنى ئىللىقلىقىنى يەتكۈزۈشتە تەشۋىق تەربىيىنى جانلىق ئېلىپ بارالمىدىم .
' H8 c0 p0 v2 Z2 ?% A- t# z- bتۈزۈتۈش تەدبىرى:. w& ^) p9 o8 |, Z0 D0 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەن بىر كومپارتىيە ئەزاسى ،خەلىق ئوقۇتقۇچىسى بۇلۇش سۈپىتىم بىلەن پارتىيىنىڭ ئەلگە نەپ يەتكۈزۈش سىياسەتلىرىنى تۇلۇق ئىگەللەپ خەۋەردار بۇلۇپ پارتىيىنىڭ سىياسىتىنى ،ئىللىقلىقىنى بارچە ئاۋام خەلقىگە يەتكۈزۈش تەشۋىق تەربىيە پائالىيىتىنى تۇلۇق ئىشلەيمەن ،ھەمدە بۇ تەربىيەنى كەڭ ئوقۇغۇچىلارغا ئەستايىدىل يەتكۈزۈپ ئۇلارنى تۇلۇق خەۋەردا قىلىمەن " H5 v/ _! V" `/ A# Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.تۆت خىل ئاڭ يەنى «مەسئۇلىيەت ئېڭى ،زىممىسىگە ئېلىش ئېڭى،ئاساسى گەۋدە ئېڭى ،ئىش ئورنى ئېڭى » بۇيىچە :; V; I; s. x6 z. q' H& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساقلانغان مەسىللەر:
/ p9 n/ m# w6 y* H1 I0 |كۈندۈلۈك خىزمەت ۋە تۇرمۇش ئەمىلىيىتىمدە خەتەرلىك ئېغىر ۋەزىپىلەرگە يۇلۇققاندا پىداكارلىق بىلەن ئوتتۇرىغا چۇشمىدىم ،ئۈزلۈكسىز ئىزدىنىش ،يىڭىلىق يارتىش روھىي كەمچىل بۇلۇپ قالدى .1 H$ i! S& [2 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:6 Y- @9 i  r" n) ?, M) }$ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەت ئەمىلىيىتىمدە ئىزدىنىش ،يىڭىلىق يارتىش ،ئېغىر ۋەزىپىلەرنى تاپشۇرۋالغاندا ئۆز خائىشىم بۇيىچە ئىش قىلماي ئومۇملۇقنى كۆزدە تۇتۇپخەلىىق ئۈچۈن خىزمەت قىلىش بۇرجۇمنى تۇلۇق ئادا قىلىمەن .ئۆزۈمگە ئۇرۇنلاشتۇرغان خىزمەت ۋەزىپىللىرىدىن ۋايسىماي تېخىمۇ تىرىشىپ ئىلەپ ئوقۇغۇچىلارنى ھەرقايسى جەھەتلەردىن يىتىلگەن سوتسىيالىزىم قۇرغۇچىللىرىنىڭ ئىز باسارلىرىدىن قىلىپ چىقىش ئۈچۈن بىر كىشىلىك ھەسەممنى قۇشىمەن .
7 E1 m0 f* T* `& C# v% G7 ]7.ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقى  بۇيىچە:
' A3 |$ o: B8 T" B3 Vساقلانغان مەسىللەر:
: ]; Z% Q2 W7 }' I; }2 x1 h- Iمەكتەپتىكى خىزمەت ئەمىلىيىتىمدە ئۆزۈم دەرىس ئۆتكەن سىنىپ ئوقۇغۇچىللىرىغا كۆڭۈل بۈلۈپ باشقا ئوقۇغۇچىلارغا كۆڭۈل بۆلۈشىم يىتەرلىك ئەمەس ،ئوقۇغۇچىلارغا ھەقىقىي كۆيۈنۈپ بولالمىدىم ، تەنتەربىيە ئەمىلىيەت دەرسىدە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش ،مەشىق پىلاننى يىزىپ بىرىپ ئۇلارنىڭ بەدەن سۈپىتى  سەۋيىسىنى يۇقۇرى كۆتۇرۇشكە تۇرۇنكىلىك رول ئوينىمىدىم . ۋاقىت تۇزۇم قارىشىم ياخشى ئەمەس ،دەرىسكە كىچىكىپ كىرىدىغان ئەھۋاللار مەندە كۇرۇلدى .مەسىلەن :2014- يىل 1-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 30- كۈنىگىچە 6قېتىم كارتۇچكا ئۆرۈمەسلىك ،1قېتىم خىزمەتكە كىچىكىش مەندە كۈرۈلدى.2014-يىلى 2-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 28-كۈنىگىچە1قېتىم 3مىنۇت كىچىكىپ قالدىم .2014-يىلى 3-ئاينىڭ 5-كۈنىدىن 31-كۈنىگىچە0.5كۈن سورىدىم .3مىنۇت كىچىكىپ قالدىم .2014-يىل 4-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 26-كۈنىگىچە 5قېتىم كىچىكىپ قالدىم خىزمەت مۇناسىۋىتى بىلەن 2قېتىم كارتۇچكا ئۆرىمىدىم .2014-يىلى 6-ئاينىڭ 3-كۈنىدىن 20-كۈنىگىچە 0.5كۈن سورىدىم ،5قېتىم كىچىكىپ قالدىم 3قېتىم كارتۇچكا ئۆرىمىدىم .
7 R# X; d8 ~; K2 I/ n) B3 ]0 Q. M تۈزۈتۈش تەدبىرى:
7 A( F) |0 }3 ^8 kمەكتىۋىمىزنىڭ كۈندۈلۈك خىزمەت تەرتىۋىگە ئاڭلىق رىئايە قىلىپ خىزمەتكە كىچىكىدىغان دەرىسكە كىچىكىپ كىرىدىغان ئىشلارنىڭ سادىر بۇلىشىنىڭ ئۈنۈملۈك ئالدىنى ئالىمەن .كۇندۇلۇك خىزمەت ئەمىلىيىتىمدە كىتاپ ئوقۇتۇشقىلا ئەھمىيەت بىرىپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەن ساپاسىنى ،ساغلاملىقنى يۇقۇرى كۆتۈرۈشكە سەل قارايدىغان خائىشلارنى تۈۈزۈتۈپ بىرگە ماھىر كۆپكە قادىر بۇلۇپ بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا ئورتاق كۆڭۈل بۇلۇپ ھەممە ئوقۇغۇچىلارغا ئەدەپلىك ،ئەخلاقلىق ،ئىنتىزامچان قىلىپ يىتۈشتۈرۈپ چىقىپ سوتسىيالىزىم قۇرغۇچىللىرىنىڭ ئىز باسارلىرىدىن قىلىپ يىتشتۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن بىر كىشىلىك تۆھپەمنى قۇشىمەن .
+ e; g7 e  k; I# i7 B9 g' D8.يىڭى دەۋىرنىڭ تەرەقىيات تەلىپى بۇيىچە :
, J. z% H! N& Wساقلانغان مەسىللەر:
4 I- f+ {/ }5 s9 [% fئەمىلى خىزمەت داۋامىدا يىڭى دەۋىرنىڭ تەرەقىيات تەلىپىگە ماسلىشىپ بۇلالمىدىم. ئىلغار مەدەنىيەتنى تىز قۇبۇل قىلالمىدىم .باشقىلارنىڭ ئىلغار تەجىربە –ساۋاقلىرىنى تىز قۇبۇل قىلىپ ،ئۇنى ئوقۇغۇچىلارغا تەشۋىق قىلىشىم يىتەرلىك ئەمەس .& m4 P9 q' R+ \6 J* gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:
8 I4 j% z; p' Q, p$ G! V0 f0 }2 Z! cئۆزۈمنىڭ ئۈزلىكىسىز ئۆگىنىش ،تەتقىق قىلىش ،تەجىربە ساۋاقلارنى يەكۇنلەش ئىقتىدارىمنى يۇقۇرى كۆتۇرۇشكە ئىرادە باغلاپ ئۆزۈمنى ئىلىم –پەن بىلىملىرى بىلەن قوراللاندۇرۇپ ،دۆلىتىمىزنىڭ،جۈملىدىن شىنجاڭنىڭ ھالقىلما تەرەقىياتىغا يىقىندىن ماسلىشىپ ماڭىمەن .4 n: F# o8 i: c, U" oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9.پارتىيە ئىنتىزامى ۋە دۆلەت قانۇنى بۇيىچە :; a  ^5 P  Y2 w0 w4 V- Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساقلانغان مەسىللەر:9 b% _. i, Y3 D% L' K% ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەشەببۇسكارلىق بىلەن قانۇن تۇزۇم ئۆگىنىشىم يىتەرلىك بولمىدى .
: ^+ A  J- }7 ~: Lئەمىلى خىزمەت داۋامىدا قانۇننى چۈشۈنۈش ،قانۇن ئېڭى كۆزقارىشىمنى يۇقۇرى كۆتۇرۇشىم  .يىتەرلىك ئەمەس .5 w2 s2 ?. H6 O3 c$ ~: Y7 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:
# a% i. P1 |/ _+ sتەشەببۇسكارلىق بىلەن قانۇن تۇزۇم ئۆگىنىش ،قانۇننى بىلىش ،چۈشىنىش ،ئۆزۇمگە ئەخلاقنىڭ ئەڭ تۆۋەن چېكىنى بېكىتىپ قانۇننىڭ ئاگاھلاندۇرۇش دائىرسىدىن ئىېشىپ كىتىدىغان ئەھۋاللارنىڭ سادىر بۇلۇشنىڭ ئالدىنى ئالىمەن . ئەمىلى خىزمەت داۋامىدا قانۇننى چۈشۈنۈش ،قانۇن ئېڭى كۆزقارىشىمنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن تىرىشىمەن .3 y% B- C8 x& ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10. «خەلىق رازى بولغان مائارىپ بەرپا قىلىش»نىڭ ئۆلچىمى بۇيىچە :7 A4 M2 {+ J8 t- b0 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ساقلانغان مەسىللەر:$ H+ I; m( h. ?9 d/ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۈندۈلۈك خىزمەت ئەمىلىيىتىمدەمەكتەپ پارتىيە تەشكىلىگە يىقىن تۇرۇپ مەكتەپنىڭ تۇرلۇك خىزمەتلىرىنىڭ ياخشى ئىېلىپ بېرىلىشىغا كۈچى چىقارمىدىم .ئاتا ئانىلار بىلەن بولغان سۆھپەت يىتەرلىك بولمىدى . ئۆزۇمنىڭ كەسپى ئىقتىدارىمنى جارى قىلدۇرۇشۇم يىتەرلىك بولمىدى،ئەدەپ- ئەخلاق جەھەتتىن باشقىلارغا ئۈلگە بولالمىدىم . كۈنىگە 8سائەتتتىن ئارتۇق ئىشلەشتىن ۋايسىدىم ئوقۇتۇش جەريانىدا مەن ئەستايىدىللىق بىلەن ئىزدىنىش ،تەتقىق قىلىش ،شۇنداقلا تەشۋىق تەربىيە خىزمىەتلىرىنى ياخشى قىلىپ بۇلالمىدىم ئۆز كەسپى سەۋيىمنى يۇقۇرى كۆتۇرۇشكە تىرىشمىدىم .; \) M/ K! `  S" T4 M) lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش تەدبىرى:' c8 f8 y5 I6 z8 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۈندۈلۈك خىزمەت ئەمىلىيىتىمدە«تۆتنى ئۇنتۇش»نى ئۆزۇمگە قىېلپنامە قىلىپ زامانىمىز ياشلىرىنىڭ ئىلغار پەن –مەدەنىيەت بىلىملىرىنى ئىگەللەپ ساداقىتىنى ۋەتەنگە ،ۋاپادارلىقىنى ئاتا ئانىسىغا ،مېھرى-شەپقىتىنى جەمىيەتكە،قىزغىنلىقىنى باشقىلارغا ،ئىشەنچىنى ئۆزىگە بېغىشلاشنى تۇلۇق ئىشقا ئاشۇرۇش ئۈچۈن تىرىشىمەن  + t. \3 H- {! ~! b, g; {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-26 06:27

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش