روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4120|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئۆز-ئۆزەمنى ئانالىز قىلىش ماتىرىيالىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
1 v1 ^: h0 W+ `, V5 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, s* v: K5 n, t% J: I2 r* D: A# Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 o. h" }  N- \4 Jكۇچا ناھىيە مائارىپ سېستىمىسىنىڭ جەنۇبىي شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى روھىنى ئۆگىنىش،تەشۋىق قىلىش توغرىسىدىكى《بەش لېكسىيە》مەخسۇس تېمىلىق تەربىيە پائالىيىتىدىكى2-قېتىملىق سىنىپ مۇدىرلىرىغا ئېلىپ بېرىلغان لىكسىيىدىن كىيىنكى ئۆز-ئۆزەمنى ئانالىز قىلىش ماتىرىيالىم
( y7 ?4 w" k$ [& c بىر سىنىپ كوللېكتىپى ئىناق، ئۇيۇشقاق بولمىسا، بۇ كوللېكتىپنىڭ ئالغا بېسىشىدىن سۆز ئاچقىلىمۇ بولمايدىكەن. سىنىپ كوللېكتىپى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىنىڭ مۇھىم تەركىبىي قىسمى بولۇپ، ئۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ كوللېكتىپ ھاياتىنىڭ بۆشۈكى، سىنىپ مۇدىرى بۇ كوللېكتىپنىڭ قۇرغۇچىسى، تەشكىللىگۈچىسى، رەھبىرى ھېسابلىنىدۇ. شۇڭا، سىنىپ مۇدىرىلىق خىزمىتىدە ئۈنۈم ھاسىل قىلىش ئۈچۈن، تۈرلۈك چارە بىلەن سىنىپ كوللېكتىپىنىڭ ئۇيۇشقاقلىقىنى كۈچەيتىپ، ئۇنى ئوقۇش – ئوقۇتۇشقا خىزمەت قىلدۇرۇشقا ئىزچىل كۈچىدىم  . مەن سىنىپ مۇدىرلىرىغا قارىتا ئېلىپ بېرىلغان لىكسىيىنى ئاڭلىغاندىن كىيىن ئۆز-ئۆزەمنى ئانالىز قىلىپ، ئۆزەمدە تۆۋەندىكىدىك مەسىلىلەر ساقلانغانلىقىنى ھىس قىلدىم ھەم بۇنىڭغا بىرلەشتۈرۈپ تۆۋەندىكىدەك تۈزىتىش تەدىبىرى ۋە خىزمەت نىشانىمنى تۇرغۇزدۇم:$ @, W9 g6 y: J4 H. L9 A* uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.سىنىپ مۇدىرى ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىدە ئەڭ مۇھىن ئۇرۇن تۇتىدىغان مۇھىم شەخىس، ئۇ بالىلارنىڭ  كەلگۈسىنى لايھىلىگۈچى، تەقدىرىنى بەلگىلەپ بەرگۈچى، شۇنداقلا ئۇلارنىڭ پۈتۈن ئۆمىرىگە تەسىر كۆرسەتكۈچى.شۇڭا بىز ئوقۇتقۇچىلار ھەر بىرىمىز ئۆزىمىزگە قاتتىق تەلەپ قۇيۇپ ، ئۇلارغا مەسئۇل بۇلىشىمىز ،ئادىل، باراۋەر مۇئامىلە قىلىشىمىزلازىم.بۇ جەھەتتە مەندە ساقلانغان مەسلە: ; `5 L! m! s6 i$ @9 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا مەسئۇليەتچانلىقىم يەنىلا يىتەرلىك بولماسلىق ئەھۋالى بار،بۇلۇپمۇ ۋاقىت سىجىللىقىنى باھانە قىلىپ ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا قارىتائايرىم يىتەكلەش ئېلىپ بارماسلىق ئەھۋالى ئېغىرراق.( _* o) C. R$ c8 J; \. @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى:
& K, h7 p7 ^6 n; gسىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارغا قارىتاھەر ۋاقىت  مەسئۇليەتچانلىق تۇيغۇمنى كۈچەيتىپ، ھەر خىل دەرستىن سىرتقى پائالىيەت ۋاقتىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ،ئۆگىنىشتە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا قارىتائايرىم يىتەكلەش ،تەكرار ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ دەرستە ئازراق بولسىمۇ ئىلگىرلىشىگە ياردەم بىرىمەن شۇنداقلا ئۇلارنىڭ ئۆز-ئۆزىگە بولغان ئىشەنچىنى تۇرغۇزۇشقا ياردەم بىرىمەن.چالاساۋاتلىق بالىلارغا نىسبەتەن ياخشى ئوقۇغۇچىلارنى بىر گوروپپىلاپ ساۋادنى تۇلۇق چىقىرىشقا يىتەكلەيمەن.
7 p4 ?; a+ d% U$ Kتۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن& U' g) S; o& Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) تەربىيىنىڭ ئىزچىللىقىغا ئەھمىيەت بەرمەسلىك، بۇلۇپمۇ ئەخلاق جەھەتتىن يىتەكلەشتە ئايرىم تەربىيىنىڭ ئىزچىللىقىغا سەل قاراش ئەھۋالى بار.
0 ]0 k1 ]0 F  z, _* @& Pتۈزىتىش تەدىبىرى:
* X: c0 T+ P+ g; c& Vھەر ھەپتىدىكى كەچلىك خۇلاسە ۋاقتىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ، ئەخلاقىي تەربىيە، مۇقىملىق-بىخەتەرلىك تەربىيىسى قاتارلىق تەربىيىنى ئىزچىل ئېلىپ بېرىشقا ئەھمىيەت بىرىمەن ، بۇلۇپمۇ ئەخلاق جەھەتتىن يىتەكلەشتە ئايرىم تەربىيىنى كۆپرەك ئېلىپ بېرىپ، ئەخلاقتا ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىكىسىنى ئىگەللەپ، ئۇلارنىڭ مەكتەپكە نىسبەتەن مايىللىقىنى ئاشۇرىمەن.) V" \3 r; h# u1 C6 E, _/ v) m* Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 3-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن
6 M- s( Z' U1 Z4 T3)ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەشتە سەۋىرچان بولماسلىق ،تەربىيە ئۇسۇلىغا ھەر ۋاقىت دىققەت قىلىپ بولالماسلىق ئەھۋالى كۈرۈلدى .   ?5 g* H: t/ U- i( pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى: ) G. j. i3 z0 r; w0 Y5 C; jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەشتەتۈرلۈك مۇناسىۋەتلىك پايدىلىنىش ماتىرىياللىرى ۋە پەرزەنت تەربىيىسىگە مۇناسىرەتلىك  ماتىرىياللارنى كۆپرەك كۆرۈپ،ئۆزەمنىڭ تەربىيلەش ئۇسۇلىنى تېخىمۇ ياخشىلاپ ئىلمىي ئۇسۇلدا تەربىيە ئىشلەشكە كاپالەتلىك قىلىمەن  .
2 }- [% e$ }' m1 J تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.2 l2 j& Q8 M1 R" v% Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.بىر ياخشى سىنىپ مۇدىرى بۇلۇش ئۈچۈن چۇقۇم ئالدى بىلەن ئۆزىدە ئومۇملۇق ئىدىيىسى،باراۋەرلىك ئىدىيىسىنى تۇرغۇزۈپ،ئوقۇغۇچىلارغا مەن بىر ئادەم دەيدىغان ئىدىيىنى تۇرغۇزىشىمىز، ئۇلاردا يېڭلىق يارىتىش ئىدىيىسى تىكلىشىمىز لازىم،بۇنىڭ ئۈچۈن بارلىق ئوقۇغۇچىلارغا يۈزلىنىپ،سىنىپ ئىچىدە كوللىكتىۋىزىملىق روھنى تۇرغۇزۇشقا يىتەكلەپ،ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا ئادىل، باراۋەر مۇئامىلە قىلىپ،مائارىپنىڭ ئادىللىقىنى يۈرگۈزۈشىمىز،ئوقۇغۇچىلاردا ئىزچىل تىرىشىش،ئىزدىنىش روھىنى بەرپا قىلىپ،يېڭلىق يارىتىشقا جۈرئەت قىلىشقا يىتەكلىشىمىز لازىم.بۇ جەھەتتە ساقلانغان مەسىلىلەر: 4)ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇمى جەھەتتىن يىتەكلىنىشىگە سەل قاراش ئەھۋالى كۆرۈلدى . 6 \! f$ ~6 C2 J' Y0 ]. m8 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى: # ?% n/ J+ G; H% N+ M7 ^: u+ }9 w7 i5 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئومۇمىيۈزلۈك ساپاسىنى ئۆستۈرۈشكە كۆڭۈل بۆلۈپ،ئەخلاقىي، ئەقلىي، جىسمانىي ۋە گۈزەللىك جەھەتلەردىن ئەتراپلىق يىتەكلىنىشىگە كۆڭۈل بۆلۈپ،پىسخىكىلىق توسالغۇلارغا ئۇچىرىغانلارنى تەربىيلەپ ئۆزگەرتىشكە ھەم ئۆزىدىكى پىسخىكىلىق مەسلىنى ۋاقتىدا تۈزىتىشكە يىتەكلەيمەن.9 h( b, Y& ]% ^3 C  c0 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.
; h  x8 l9 A5 I& g. y5)دەرستە ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن دەرستە ئاجىز ئوقۇغۇچىغا تەڭ ،باراۋەر مۇئامىلە قىلىپ بۇلالماسلىق ئەھۋالى كۆرۈلدى . % G3 M$ l! ^1 l0 w/ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى:" J' t, d4 k) E+ H$ o, g: C) _& `6 `# vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرستە ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن دەرستە ئاجىز ئوقۇغۇچىغا تەڭ ،باراۋەر ، ئادىل مۇئامىلە قىلىپ ، ئۇلارنى ئۆز-ئارا ياردەم ئاساسىدا بىرلىكتە ئىلگىرلەشكە يىتەكلەيمەن.5 W+ s% Z3 }" [& @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ 5-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.
1 z" b) N% F  i" Q% R: h6) جاپاغا چىداش، قىيىنچىلىقنى يېڭىش روھىم يىتەرلىك بولمىدى.قېتىرقىنىپ ئۆگۈنۈش ،ئىزدىنىش روھىم كەمچىل.بۇ جەھەتلەردە ئوقۇغۇچىلارغا ئۈلگە بۇلالمىدىم.
' K5 @  q- {0 a  C' Vتۈزىتىش تەدىبىرى:+ t& z  G/ s' |. @6 p0 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەت ۋە ئائىلە جەھەتتىكى تۈرلۈك جاپالارغا بەرداشلىق بىرىپ ، ئۇلارنى بىر –بىرىگە توقونوشتۇرماي ئېلىپ بېرىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىمەن . خىزمەت جەريانىدا يۇلۇققان تۈرلۈك قىيىنچىلىقلارنى قۇلۇمدىن كىلىشىچە چارە-تەدىبىر ئىشلىتىپ يىڭىپ ، قېتىرقىنىپ ئۆگۈنۈش ،ئۈزلىكسىز ئۆگىنىش ئىدىيىسىنى تۇرغۇزۇپ ، سىنىپ باشقۇرۇش ۋە ئوقۇغۇچىلارنى ئەخلاق جەھەتتىن تەربىيىلەش ئۇسۇللىرى ئۈستىدە ئىزچىل ئىزدىنىپ ۋە تەتقىق ئېلىپ بېرىپ ،بۇ جەھەتلەردە ئوقۇغۇچىلارغا ئۈلگە بۇلۇشقا تىرىشىمەن.
/ h& `) a9 F" ?0 X! aتۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 2-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.
# p0 W5 _; c8 D0 c7)تۈرلۈك ئىشلاردا ئۆز ئۈستۈمگە ئېلىش روھىم ئاجىز بولدى. ! @1 [% F) j$ \- Q; {8 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى: 6 B! [: \8 e( o. f% u" Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ رەھبەرلىرى ئورۇنلاشتۇرغان ئىشلاردا بولسۇن ياكى يۇقىرى ئورۇنلاشتۇرغان تۈرلۈك پائالىيەتلەردە بولسۇن ماڭا تەقسىم بولغان ۋەزىپىنى دادىللىق بىلەن ئۆز ئۈستۈمگە ئېلىپ ياخشى قىلىشقا تىرىشىمەن.
0 ?3 [# J7 _7 o تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ 5-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.2 A. B( N) ~) {2 e6 E$ H) Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سىنىپ مەسئۇللۇق خىزمىتى ئىنتايىن ئۇلۇغ، شەرەپلىك،شۇنداقلا جاپالىق خىزمەت ،سىنىپ مەسئۇلى بولمىغان ئادەم ئوقۇتقۇچىلىق خىزمىتىنىڭ ھەقىقى مەنىسىنى بىلمەيدۇ، بۇنىڭ ئۈچۈن بولسىمۇ ئوقۇتقۇچى بولغانلار بىر قېتىم بولسىمۇ سىنىپ مەسئۇلى بۇلۇپ بېقىشى لازىم.سىنىپ مەسئۇلى بولغان ئادەم چۇقۇم ئۆزىنىڭ كۆۋرۈكلۈك رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرۇشى لازىم .بۇ جەھەتتە مەندە ساقلانغان مەسىلىلەر:4 @8 \5 w/ M" V8 w9 k. t9 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8)سىنىپىمدىكى بارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆيىنىڭ ئەھۋالىنى تۇلۇق بىلمەسلىك ئەھۋالى بار.
2 U2 F. c7 s& u- z8 e+ uتۈزىتىش تەدىبىرى:6 E- \2 {  l& l0 r2 J8 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قىشلىق تەتىل ۋاقتىدىن پايدىلىنىپ سىنپىمدىكى بالىلارنىڭ ئەھۋالىنى ئىگەللەشتەئەستايىدىللىق بىلەن خاتىرە قالدۇرۇپ ،ئۇلارنىڭ  ئۆيىدىكى ئائىلە ئەزالىرىنىڭ نىمە ئىش بىلەن شۇغۇللىنىدىغانلىقىنى ئىگەللىگەچ تۇرمۇشتا يۇلۇققان تۈرلۈك قىيىنچىلىقلىرىنى  ئۆزەم ھەل قىلالىغۇدەكلا بولسا ھەل قىلىپ بىرىمەن.* Q7 y; m1 u; ~( O6 u9 S) f$ fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.1 y0 `$ n- B8 r7 O+ l& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9)سىنىپ بىلەن دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى ئارىسىدىكى كۆۋرۈكلۈك رۇلىمنى ياخشى جارى قىلدۇرالمىدىم ،يەنى بەزى چاغلاردا دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن تۇلۇق پىكىر ئالماشتۇرۇپ بۇلالماسلىق ئەھۋالى بار. بەزى چاغلاردا ئۈچ ئاساسىي پەننىڭ ئوقۇتۇشىغا بەكرەك كۆڭۈل بۆلۈپ ،باشقا پەنلەرگە ئەھمىيەت بىرىپ بولالماسلىق ئەھۋالى كۆرۈلدى.* M% {7 ]( K" G/ K( b# D- b* E) Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى:
" e( W  z" Q3 b) D% N& Pھەممە پەنگە تەڭ قاراپ ،دەرس ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن ماسلىشىپ،ھەپتىدە ئىككى دەرس ئوقۇتقۇچىسى بىلەب سۆھبەتلىشىشنى قولغا كەلتۈرۈپ، سىنىپىمدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنىۋىرسال ساپاسىنى ئۆستۈرۈشكە پايدىلىق بولغان ئۆزگىرىشچان تەدبىرلەرنى تۈزۈپ چىقىپ ، سىنىپنىڭ ھەر قايسى پەنلەردىكى ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىشكە تىرىشىمەن.+ t5 D# e4 C$ O2 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ 3-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.
; L" T% d2 \( K) w) x5 x: @10)ئائىلە باشلىقلىرى بىلەن بىر ئايدا بىر قېتىم سۆھبەت ئېلىپ بېرىشنى ئويلىغان بولساممۇ ، لىكىن بىر قىسىم ئاتا-ئانىلار بىلەن ئاران بىر مەۋسۈمدە بىر قېتىم كۆرۈشۈپ سۆھبەت ئېلىپ بارالىدىم.
& _% w4 E; k8 s, M" S" Y. {تۈزىتىش تەدىبىرى:
, g& f5 h  S, T- ^+ ?, N; @7 `ئائىلە باشلىقلىرى بىلەن بىر ئايدا بىر قېتىم سۆھبەت ئېلىپ بېرىشنى چىڭ تۇتۇپ ،مەكتەپكە پەقەتلا كېلەلمىسە ھىچبولمىغاندا ئايدا بىر قېتىم تېلفۇن ئارقىلىق بولسىمۇ سۆھبەت ئېلىپ بېرىپ مەكتەپ بىلەن ئائىلە ھەمكارلىقىنى ئىگىرى سۈرىمەن شۇنداقلا بۇ ئارقىلىق بالىلارنى توغرا، ئەتراپلىق يىتەكلەشكە ئۇل سېلىشقا تىرىشىمەن.
/ A+ g3 V' J: q- q- l# I* dتۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.
1 I. c3 f; L8 g$ [4.كەسپىي خىزمەت جەھەتتە ساقلانغان مەسىلىلەر:9 N' S4 e" S' |2 R( ^$ e% rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11)ماتىماتىكا تەربىيلىنىشكە تۇلۇق قاتناشساممۇ، لىكىن تۈرلۈك خىزمەت سىجىللىقىنى باھانە قىلىپ ،كەسپىي جەھەتتە ئىزدىنىشكە سەل قارايدىغان ئىشلار ساقلاندى. 0 q" j) r0 g+ h2 @# a9 ]. ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى:
/ x" N# d  x% L" a  Bقىشلىق تەتىل مەزگىلىدىن پايدىلىنىپ تۈرلۈك ماتىماتىكا دەرسىگە دائىر پايدىلىنىش ماتىرىياللىرىنى كۆپرەك كۆرۈپ،كەسىپ جەھەتتىكى سەۋىيەمنى يۇقىرى كۆتىرىشكە تىرىشمەن.
! K' G6 p) L2 u* n  _تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 2-ئاينىڭ ئاخىرىغىچەتۈزىتىمەن.. y$ B0 i. _$ @, dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12)تاپشۇرۇق بىرىپ تەكشۈرۈشتە يىغىشتا قاتتىق بولماسلىق تۈپەيلىدىن بەزى ئوقۇغۇچىلار پۇرسەتتىن پايدىلىنىپ ۋاقتىدا تاپشۇرۇپ بەرمەي ،ئۆزەم ۋاقتىدا تەكشۈرۈپ بۇلالمايدىغان ئەھۋال ساقلاندى .5 O/ |7 H  p- F2 q0 a0 L5 Y, Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى: / M4 I3 j/ _) r$ ~8 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىڭدىن كىيىن تاپشۇرۇق بىرىش ۋە تەكشۈرۈشتە قاتتىق بۇلۇپ،ئورۇنلاشتۇرغان ئىشنى ۋاقتىدا سۈرۈشتە قىلىشقا كاپالەتلىك قىلىمەن. : i1 f9 C/ ^7 h2 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ31-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 1-ئاينىڭ 3-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.
) o" Z# m5 X4 S- r7 J4 o5.سىنىپ باشقۇرۇش خىزمىتى جەھەتتە ساقلانغان مەسىلىلەر:
8 C* B; a7 W$ o3 c13)سىنىپ ھەيئەتلىرىنىڭ رۇلىنى تۇلۇق جارى قىلدۇرشقا سەل قاراش ئەھۋالى ساقلاندى.9 t$ D! |: T; i5 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى: ' L% O; I4 J# Q2 k3 k8 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنىپ باشلىقىنىڭ باشقۇرۇش قابىليىتىنى ئۆستۈرۈشكىلا ئەھمىيەت بىرىپ،ئۆگىنىش باشلىقىنىڭ ۋە تۇرمۇش باشلىقىنىڭ باشقۇرۇش قابىليىتىنى ئۆستۈرۈشكە سەل قاراپ قالغان بۇلۇپ ،بۇنىڭدىن كىيىن سىنىپتىكى بارلىق ھەيئەتلەرنىڭ رۇلىنى تۇلۇق جارى قىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بىرىمەن.
9 t1 a' U' I: @. l6 p; Eتۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 3-ئاينىڭ 15-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.
: t/ b( b: h0 f) v14)تۈرلۈك ئىجتىمائىي پائالىيەتلەرگە يىتەكلەشتە ئاكتىپ بولماسلىق مەسلىسى ساقلاندى. - l6 \, `5 d2 q) Y  Q' W- ^4 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش تەدىبىرى:
& o' ~& r" ^. Z7 C# u8 |& O9 c1 kئىجتىمائىي پائالىيەتلەردە تاپشۇرغان ۋەزىپىنى ئۇرۇنداشنىلا مەقسەت قىلىپ ،ئىقتىدارنى ئۆستۈرۈشكە ئەسمىيەت بەرمىگەنلىكىمنى ھىس قىلدىم ،بۇنىڭدىن كىيىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تالانتىنى ئۆستۈرۈشكە كۆپرەك كۈچ چىقىرىمەن. 8 c4 u$ g) k& [3 D/ o9 r" H5 A9 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزىتىش ۋاقتى:2015-يىل 12-ئاينىڭ 30-كۈنىدىن باشلاپ 2016-يىل 3-ئاينىڭ 15-كۈنىگىچەتۈزىتىمەن.
" ^, A& z$ X: C3 F, r9 q+ F+ _4 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 \. W) D& \6 S9 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* x# `8 Y7 X' J. j
/ w* R  _1 |2 a
& F# H  G% Z  }& u% L) N
( q( j# x% v: g
$ }8 j, Z) G, V, \/ G1 L7 ]8 @! }) h: ]# C0 g4 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

. N& {: l0 y& |1 s  T

باھا سۆز

روھلاندىكى بالىق دوستلا ھارمىغايسىلەر  ۋاقتى: 2016-1-16 14:57
بولسا مۇشۇنداق تېمىدىكى ماقالىلەرنى كۆپلەپ يىزىشىڭىزنى ئۇمۇت قىلىمەن  ۋاقتى: 2016-1-16 14:56
مۇشۇنى ئۈلگە قىلىپ پايدىلانساق بولغىدەك  ۋاقتى: 2016-1-16 14:56
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-1-16 20:14:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزگە دەل ۋاقتىدا ئەسقاتتىڭىز جۇمۇ قېرىندىشىم.
ۋاقتى: 2016-1-19 20:05:57 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايىتتى پايدىلىنىشچان تېما ئىكەن ،

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 03:42

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش