روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2030|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

تۈزۈتىش تەدبىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
جەنۇبى شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى روھىيىنى ئەمىللەشتۇرۇپ «تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى» بۇلۇشنىڭ ئۆلچىمى بىلەن بىرلەشتۇرۇپ «ئۈچ خىل»سالاھىيەت رۇلىنى جارى قىلدۇرش ؟دىگەن تېمىدىكى لېكسىيىنى ئاڭلىغاندىن كىيىنكى ئۆز ئۆزۇمنى تۈزۈتىش تەدبىرىم
* H& Z& q. K" V1 g: @        2016- يىلى 1-ئاينىڭ  17 –كۈنى چۈشتىن كىيىن كۇچا ناھىيىلىك 4- ئوتتورا مەكتەپ يىغىن زالىدا ،يولداش راخمان تۇردى جەنۇبى شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى روھىيىنى ئەمىللەشتۇرۇپ «تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى» بۇلۇشنىڭ ئۆلچىمى بىلەن بىرلەشتۇرۇپ «ئۈچ خىل»سالاھىيەت رۇلىنى جارى قىلدۇرش ؟ دىگەن تېمىدا مەخسۇس لىكسىيە سۆزلىدى . مەن ناھىيىمىزدىكى كەڭ ئوقۇتقۇچىلارغا ئېلىپ بېرىلغان  لىكسىيىنى ئاڭلىغاندىن كىيىن ئۆز-ئۆزەمنى تۆۋەندىكىدەك تۈزىتىمەن  ! @. v1 b+ z' }: s+ t/ Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      1. تارىخ ئالدىدا مەسئۇلىيەتچان بولغان، باشقىلارغا ئۈلگە بولىدىغان، پەزىلىتى ئارقىلىق ئادەم تەربىيەلەيدىغان، كەسىپكە پىششىق بولغان ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن ئىبارەت ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى›› بولۇش ئۆلچىمى بۇيىچە خىزمەتلەرنى جانلىق ئىشلەيمەن ! v2 K" R  r8 C0 C& \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ  * _: r9 n( F6 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      2.ھەر مىللەت ئوقۇتقۇچىلار تىرىشىپ ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى››لارنىڭ ئۈلگىلىرىدىن بولۇشى، شۇنىڭ بىلەن بىللە، ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى››لاردىن بولۇش تەلىپىنى ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيەلەش ۋە ئوقۇتۇش نىشانى قىلىپ، كەسىپنى تىرىشىپ تەتقىق قىلىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈپ، شىنجاڭ ئۈچۈن تېخىمۇ كۆپ مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەلەپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمەن 3 t0 n! g% ], }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
1 X1 X: L: j; k8 B/ B/ C1 s        3. شىنجاڭنىڭ ‹‹ئۈچ تارىخى››دىن زامانىۋى مەدەنىيەت بىلىملىرىنى يەتكۈزۈش ،تەشۋىقات تەربىيىسىنى جانلىق ئېلىپ بارىمەن
0 `! W- V  p, Bتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
4 k. ^3 m( ~4 p8 l" m3 J       4.ئۆزىنى مائارىپقا بېغىشلاش، كىشىلەرگە شوتا بولۇشنى خالاشتەك ئالىيجاناپ روھنى تولۇق گەۋدىلەندۈرۈپ ماڭىمەن 3 @" [: Z: `; z1 k3 E0 U0 L. eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ+ ?% a' e+ ^  _6 c  P  _. H2 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        5.ئوقۇغۇچىلارنى دەۋر تەرەققىياتىدىكى ئىختىساسلىقلاردىن بولۇشقا يېتەكلەش، زامانىۋى مەدەنىيەتنى يېتەكچى قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، ئىجتىمائىي تەرەققىيات ئېھتىياجىنى كۆزلەپ، ئىسلاھات قىلىپ، يېڭىلىق يارىتىپ، ئوقۇغۇچىلارنى مەدەنىيەتلىك، زامانىۋى، ئىجتىمائىي تەرەققىياتقا ماسلىشالايدىغان ئىختىساسلىقلاردىن قىلىپ تەربىيەلەش جەھەتتىن تىرىشىمەن 9 B& K/ C: Y9 C, m7 x$ }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
+ B  w, t! w; \7 \       6. مەكتەپ بىلىم بېرىدىغان ھەم ئادەم تەربىيەلەيدىغان ئورۇن، ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىدىكى يول باشلىغۇچىلار.بۇ جەھەتتىن تىرىشىپ ئىشلەيمەن 9 x- S1 q7 Z5 \" o7 E8 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ" p8 E$ a% J9 F3 h. o: G7 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرۇلۇشىنىڭ سانى ۋە سۈپىتىدىكى يېتەرسىزلىك يەنىلا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەرەققىياتىنى چەكلەپ تۇرىۋاتقان بۇغما مەسىلە. مەن بۇجەھەتتىن تىرىش تەشۋىقات تەربىيىنى ياخشى ئىشلەيمەن ( q+ E8 h& M+ U" O" [! N5 i  Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ % M; v5 m- y& aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ئەخلاق ئارقىلىق ئادەم تەربىيىلەش ، مائارىپ ئارقىلىق ئادەم تەربىيەلەشنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ، ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى قۇرۇلۇشىنى گەۋدىلىك كۈچەيتىپ، شىنجاڭچە مائارىپ تەرەققىيات يولىدا تىرشچانلىق كۆرسۈتىمەن 2 Q9 a8 X1 z* W* o. zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
8 c  y2 F  }, b: G4 T$ T9 .مەن خىزمەت جەريانىدا ۋاقىت سىجىللىقىنى باھانە قىلىپ ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا ئايرىم يىتەكلەش ئېلىپ بېرىش ئۈچۈن تىرىشىمەن & l0 ^8 R. G2 E) p& d# _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ         
; U. U9 n. u( |) Y1 i10 . بەدەن چېنىقتۇرۇشنىڭ ئىزچىللىقىغا ئەھمىيەت بەرمەسلىك، بۇلۇپمۇ ئەخلاق جەھەتتىن يىتەكلەشتە ئايرىم تەربىيىنىڭ ئىزچىللىقىغا سەل قارىمايمەن
) m9 ?6 s, B  G  Bتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
; b- D% M% }2 |. G3 E/ g11.بەدەن سۈپىتى ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن  ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن بەدەن سۈپىتى ئاجىز ئوقۇغۇچىلارغا  تەڭ ،باراۋەر مۇئامىلەقىلىمەن , w2 `: [5 e" X. y( \$ C0 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ( k& {' a0 m2 i$ O# zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12.جاپاغا چىداش، قىيىنچىلىقنى يېڭىش روھنى تىرشىپ يۇقۇرى كۆتىرىمەن.
* C0 B- N# A* h- F$ zتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ.
4 U6 y  B# B) e8 \13. ئوقۇتقۇچى باشقىلارغا ئۈلگە بولۇش ئۈچۈن،نەسىھەت قىلغاندىن كۆرە ئۆزى ئۈلگە كۆرسىتىشنى ئىشقا ئاشۇرۇش جەھەتتىن ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلىرىدىن ئەمەلگە ئاشۇرۇشنى تەلەپ قىلغان ئىشنى ئالدى بىلەن ئۆزى ئەمەلگە ئاشۇرۇشتا نەمۇنىلىك رۇلۇمنى جارى قىلدۇرۇپ قىلدۇرىمەن
, L' j& ~2 _+ q! n2 Nتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ .
7 A1 O- w  v  y* J$ q8 p14. ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ خىزمىتى ۋە ئۈلگىلىك روھى ئارقىلىق ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ كىشىلىك ئىززىتى جەھەتتىكى تەرەققىياتىغا تەسىر كۆرسىتىپ تۇرىدۇ.
9 Q. w7 R: `# D: r0 uتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ) Q# y5 S9 }9 R+ f- x$ M* |1 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
      15. شىنجاڭچە ئالاھىيىدىلىككە ئىگە ياخشى ئوقۇتقۇچىلىق مەسئۇلىيىتى ۋە مەجبۇرىيىتى .يەنى  ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز تەرەقىياتىدىكى «بەش جەھەتتىكى» ئالاھىيىدىلىگىنى تەھلىل قىلىپ مائارىپ ئىشلىرىنىڭ شىنجاڭ تەرەققىيات يولىدا مېڭىشنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز مائارىپ تەرەقىياتىنىڭ ئومۇمى نىشانى ۋە ئالاھىيىدىلىگىنى«بەش »جەھەتتىن مۇئەييەنلەشتۇرۇش جەھەتتە تىرىشىمەن # I) H1 ?1 E+ |7 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
0 E, j1 V' M5 S! u' K 16. زامانىۋى مەدەنىيەتنى يېتەكچى قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، زامانىۋى مەدەنىيەتنىڭ ئىلمىي يېتەكچىلىك قىلىش فۇنكسىيەسى، كەڭ قورساق، ئېچىۋېتىلگەن بولۇش فۇنكسىيەسى، باھار يامغۇرىنىڭ بارلىق مەۋجۇداتنى ئويغىتىش فۇنكسىيەسى ھەم روھنى ۋە كۈچنى ئۇيۇشتۇرۇش فۇنكسىيەسىنى ھەقىقىي جارى قىلدۇرۇىمەن
/ @$ H+ o* l) t) h5 n6 D+ Tتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ .
  M- |6 U( {0 `3 e! G6 l 17. «بىر گەۋدە، كۆپ مەنبەلىك» پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇپ، پەرقلەرگە ھۆرمەت قىلىپ، كۆپ خىل بولۇشنى تەكىتلەپ، ئۆز ئارا ھۇزۇرلىنىپ، شىنجاڭچە ئالاھىدىلىككە ئىگە زامانىۋى مەدەنىيەت، مىللەتلەرنىڭ ئېسىل مىللىي ئۆرپ – ئادەت مەدەنىيىتى نامايان قىلغان گۈزەللىكتىن ئورتاق ھۇزۇرلىنىدىغان دەۋر ئالاھىدىلىكىنى يارىتىشىم چۈن تىرىشىمەن 9 A& e( J/ j6 \2 K1 _2 V9 M, tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ./ a( ^0 y5 K! o: I9 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
18. زامانىۋى مەدەنىيەت قارىشى ۋە ھەرىكەت شەكلىنى كۈچەپ تارقىتىپ، ئاممىنى مەنىۋى ۋە قىزىقىش ئاساسىدا دىندىن خالىيلىشىشقا، زامانىۋىلىشىشقا، يىتەكلەش جەھەتتىن تىرىشىمەن  * h, m  K4 c% l; M) X" [+ S/ h1 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ.* b) ^5 [9 N9 G2 Z/ Q/ x" u& X9 Q. A: pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
19.قوش تىل مائارىپنى پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ ئىلگىرى سۈرۈش جەھەتتىن كۈچ چىقىرىش ئۈچۈن تىرىشىمەن
( L( h+ R# o  i: Fتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ .  Y% t: G: _1 ?- aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       20.تارىخى مەسئۇلىيەتچانلىققا ئىگە ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بۇلۇش جەھەتتىن نەمۇنىلىك رۇلۇمنى جارى قىلدۇرىمەن
2 l5 x' }2 H2 Q" f" q; lتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
+ W( a/ @5 C6 P$ h       21. شىنجاڭنىڭ ئورنىغا ماس كىلىدىغان ساپا ۋە ئىستەككە ئىگە بۇلۇش ئىقتىدارىمنى يۇقۇرى كۆتىرىمەن
5 g! J7 m& n+ H5 \3 F9 V! G% qتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ.
$ R. B  N  f5 `3 w( x% `! }3 J 22.نۆۋەتتىكى ۋەزىيەتكە ماس كىلدىغان مەسئولىيەت ۋە مەسئۇلىيەتچانلىققا ئىگە بۇلۇش ئىقتىدارىمنى يۇقۇرى كۆتىرىمەن 4 {: I- v2 _8 W# e6 ]5 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ
0 M5 n+ Q/ _6 o" b& A# f+ U. c$ o6 Gتۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ .
7 l. {! ?) m8 k# z; o* D1 G! D23.ئوقۇتقۇچىنىڭ 3خىل سالاھىيىتىگە ماس كىلدىغان ئاڭ ۋە قاراشقا ئىگە بۇلۇش كېرەك2 s' s" q8 W2 j$ m1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈزۈتۈش ۋاقتىم 2016- يىلى 1-ئاينىڭ 17-كۈنىدىن باشلاپ & Y- a" V9 N, rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       24.باشقىلارغا ئۆلگە بولىدىغان ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بۇلۇشى جەھەتلەردە تىرىشىمەن ; |1 C5 o' J& t& O, E- Q: b: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-1-30 19:55:13 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما يوللاپسىز،رەخمەت سىزگە.پايدىلنىش قىممىتى باركەن.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 04:15

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش