روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 29910|ئىنكاس: 42
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاپتۇماتىك ئىلمىي نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئا.ئاسۇق تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-12-29 10:36  # M1 [2 V7 _7 X# X: j% ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 [2 P! v0 d" m& `1 {0 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ھۆرمەتلىك كەسىپداشلىرىم ،ئۇستازلىرىم .ئاۋال  سىزلەرنىڭ ئۇلۇغ مىللىتىمىزنىڭ كەلگۇسى ئۇچۇن تىنماي خىزمەت قىلىۋاتقان ئەزىز تىنىڭىزلارغا  سالامەتلىك ۋە ئۇزۇن ئۆمۇر تىلەيمەن.
. K/ \, ]* U- v9 o# |نۆۋەتتە كەڭ ئۇقۇتقۇچىلار  ھەر مەۋسۇم ئاخىرىدا ئىلمىي نەتىجە ئىشلەشتەك ئۇزۇن قول تۇتىدىغان ھەم ئادەمنى بەك چارچىتىدىغان خىزمەتنىڭ بېسىمى بىلەن ھەر جەھەتتىن قىينالماقتا. بۇلۇپمۇ ھەممە سان-ساناق ۋە باشقا ماتېرياللارنىڭ ھەممىسى دىگۇدەك كومپىيوتېردا بىر تەرەپ قىلىش تەلىپى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ يەنە كىلىپ كومىيوتېر سەۋىيەسى ئاجىز ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ۋە ياكى ياشىنىپ قالغان ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ باش ئاغرىقى بۇلۇپ كەلدى. مۇشۇ مۇناسىۋەت بىلەن مەن ئۇزۇندىن بۇيان بۇ مەسىلىنى ئاسان ۋە قۇلايلىق بىرەر ئامال بىلەن سىزلەرگە ياردەم بىرىشنى ئويلاپ كەلگەن بولساممۇ ھەر خىل سەۋەپلەر تۇپەيلى بۇ ۋەزىپەم بۇگۇنگىچە ئادا بولماي كەلدى. بىر نەچچە ئايلىق تىرىشىش ، ماتىريال كۇرۇپ ئىزدىنىش ۋە خىزمەتداشلىرىمنىڭ قىزغىن قوللىشى ، مەدەت بېرىش نەتىجىسدە بۇ ئاپتۇماتىك ئىلمىي نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلى ئاخىرى رۇيىقاپقا چىقتى.9 y( w, C& g. K5 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  تۆۋەندە مەن نۆۋەتتە سىزلەرگە سۇنماقچى بولغان بۇ  ئاپتۇماتىك ئىلىمي نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلىنى قىسقىچە تۇنۇشتۇرۇپ ئۆتمەكچىمەن :
9 D; B/ Z, p3 T9 n جەدىۋەلنىڭ ئالاھىدىلىكى:
& N9 k! ~( S9 e" W/ d3 s1. مەزكۇر ئاپتوماتېك ئىلمىي نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلىدە نۆۋەتتىكى مەكتەپلەرنى يىغىنچاقلاش تەكىتلىنۋاتقان ۋەزىيەتنى كۆزدە تۇتۇپ پاراللىل سىنىپلارنىڭ ساننىنى بەش قىلىپ ئورۇنلاشتۇرۇلدى.ئەمما بۇ پاراللىل سىنىپ سانى بۇنىڭدىن كۆپ ياكى ئاز مەكتەپلەرنىڭ نەتىجە ئىشلىشىگە تەسىر يەتكۇزمەيدۇ.سىنىپ سانى ئاز بولسا مۇناسىپ ھالدا ئارتۇق دەپ قارىغان قۇر ياكى سىتوندىكى مەزمۇننى چىقىرۋېتىلسە ،كۆپ بولسا مۇناسىپ ئۇرۇنغا قوشۇلسا بولىدۇ. ئۇقۇغۇچى ساننىنى 76نەپەرگە توغىرلاپ  ئۇرۇنلاشتۇرۇلدى.. ئەگەر ئۇقۇغۇچى سانى بۇنىڭدىن ئاز بولسا ئارتۇق قۇرلارنى ئۇچۇرۋېتىشكە بولىدۇ.(قۇر ئۇچۇرۇش جەدىۋەل ئىشلىگۇچى تەرىپىدىن مەلۇم سەۋەپ تۆپەيلى چەكلەنگەن بولۇپ ئەگە قۇر ئارتۇق دەپ قارىغان قۇرنى ياكى سىتوننى ئۇچۇرمەكچى بولساق工具 ئاستىدىكى保护 تۇرنىڭ撤销工作表保护 تۇرىگە كىرىسىڭىز بىر مەخپى نومۇنى سوراش دىيالوگ رامكىسى چىقدۇ.(13899246614 مەخپى نومۇرى ) (بۇ ھازىر مىنىڭ يان تېلفۇن نومرۇم ئەمەس )  .جېددى تەۋىسىيەم :تەلىپىڭىز  ئورۇنلۇنۇپ بولغاندىن كىيىن يەنە شۇ ئۇسۇل بويىچە شۇ يەرنىڭ 保护工作表تۇرىگە كىرىپ ئۇستىگە ئەسلىدىكى مەخپى نومۇرنى ئىككى قېتىم كىرگۇزۋېتىڭ.بولمىسا جەدىۋەلنىڭ فونكىسيىلىك رولى ئاسانلا بوزغۇنچىلققا ئۇچرايدۇ.شۇنىڭ بىلەن جەدىۋەل ئۇنۇمنى يوقىتىدۇ..ئۇقۇغۇچى سانى بۇنىڭدىن كۆپ بولسا ئىككىنچى نۇمۇرلۇق ئۇقۇغۇچىنىڭ كەينىگە خالغانچە قۇشۇشقا بۇلىدۇ.(دىققەت:ئەڭ ئاخىردىكى ئۇقۇغۇچىنىڭ ئايىقىغا قۇر قۇشۇشقا بولمايدۇ.بولمىسا جەدىۋەلنىڭ ئاپتۇماتىك قۇر ساناش ئۇنۇمىگە تەسىر يېتىدۇ.)' L0 R# w% W$ c3 @5 g) ^8 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.جەدىۋەلنىڭ يىللىقلار ئايرىما تۇرىنىڭ 1-ماۋسۇمىغا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىسم-فامىلسىنى ،ئۇقۇغۇچى رەت نومرىنى كىرگۇزسەكلا 2-ماۋسۇملۇق ۋە يىللىق نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلىگە مۇناسىۋەتلىك ئىسىم فامىلە،ئۇقۇغۇچى رەت نومرى ئاپتۇماتىك كۇچۇرلۇش،ئۇقۇغۇچى ساننى ئاپتۇماتىك ساناش ئىشقا ئاشۇرۇلدى.
4 M' O/ C7 G# N' a0 d3.گەرچە يىللىقلار سانى كۆپ بولسىمۇ بارلىق جەدىۋەل بىرلا خىزمەت دەپتىرىنىڭ ئىچىگە ئۇرۇنلاشتۇرلۇپ ،جەدىۋەل قالايمىقانچىلىقى ئازايتىلدى ھەم يىللقلار ئايرىمىسى رەڭ ئۆنۇمى ئارقىلىق پەرىقلەندۇرۇلدى.
9 _$ q. B" K5 [5 w4 y1 n4.جەدىۋەل پۇتۇنلەي ئاپتۇماتلاشقان بۇلۇپ ،سىز پەقەت بۇ جەدىۋەلنىڭ يىللىقلار تۇرى بويىچە  1-2-ماۋسۇملۇق ئىلمىي نەتىجە ئىشلەش تۇرىنىڭ سىناق،تاپشۇرۇق،ماۋسۇملۇق ئىمتاھاننىڭ نەتىجىسىنىلا كىرگۇزسىڭىز ئۇ شۇھامان جەدىۋەلنىڭ تۆۋەن تەرىپدە سىزگە لازىملىق بولغان ماۋسۇملۇق  ۋە يىللىق  (جەدىۋەلگە ئاپتۇماتىك ئىشلەش بۇيرىقى بېرىلمىگەن مەزمۇنلاردىن باشقا) بارلىق سان-سىپىرلارنى ئاپتۇماتىك تەمىنلەپ بېرىدۇ.$ U3 x* `8 g+ ^% c& F) [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.بۇ جەدىۋەلنىڭ يىللار ھەم سىنىپ ئايرىمىسى ئېنىق ئايرىۋېتىلگەن بولۇپ قايسى ئوقۇتقۇچى قايسى سىنىپنىڭ قايسى پەن نومۇرلىرىنى ئورناتماقىچى بولسا شۇ ئاۋال ئورناتسا بولىۋېرىدۇ.بۇ ھال جەدىۋەلىنىڭ ھېساپلاش ئېقدىدارىغا تەسىر كۆرسەتمەيدۇ.% N7 w" l$ ?5 \# r! W& }: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئەينى يىلى (2008-يىلى)ئىشلەتكۇچىلەرگە قىيىنچىلىق تۇغدۇرماسلىق ئۇچۇن جەدەۋەلنىڭ يېزىقى رايۇنىمىزدا ئەڭ كەڭ قوللۇنۋاتقان يېزىق -ئۇيغۇرچە يەنى ئەلپىدا خەت نوسخىسىدا يېزىلغان ئىدى.(بۇ جەدىۋەل 2008-يىلى تۇنجى قېتىم ئاپتۇماتلاشتۇرۇلغان. شۇ چاغدا ئەلپىدا ئۇمۇملاشقان ئىدى .شۇڭا ئەلپىدا خەت نۇسخىسىدا يېزىلغان ئىدى. ئەمدىكى ئىشلەتكۇچىلەر ئېغىر كۆرمەي ئۆز ئىھتىياجىغا قاراپ خەت نۇسخىسىنى ئۆزگەرتىپ ئىشلەتسە بولىدۇ) . نۆۋەتتە يېڭىچە دەرىس ئىلاھاتىنىڭ تۇرۇتكىسىدە دەرىسلىكلەرنىڭ يىڭىلىشى ۋە قىسارتىلىشى ،ۋە يېڭىدىن دەرىسلىكىنڭ قۇشۇلۇش مۇناسىۋىتى بىلەن مەزكۇر جەدىۋەلدە  ھازىر يۇقۇرى  ۋە تۆۋەن يىللىقلاردا قوللۇنۋاتقان دەرىسلىكلەر ساقلاپ قېلىنىپ بىلەن بىللە ھەر قايسى جەدىۋەلنىڭ ئايىقىغا ئىككى پەن ئىسمى ۋە مۇناسىۋەتلىك نەتىجە ئۇچۇرنى كىزگۇزۇش زاپاس ئورنى قالدۇرۇپ قۇيۇلدى.بۇ ئۇرۇنغا كىيىن دەرىسلىك كۆپەيتىلگەن دەرىسلىكلەرنى ئورۇنلاشتۇرلۇشقا بولىدۇ.بۇ تۇرنى ئارتۇق دەپ قاراپ ئۇچۇرۋەتمەڭ.چۇنكى بۇ زاپاس تۇرمۇ فونكىسيەلەشتۇرۇلگەن بۇلۇپ باشقا جەدىۋەلنىڭ مۇناسىپ ئورنىغا ئاپتۇماتىك يۆتكىلدۇ.* J( i( `; y( z$ Z- U0 V3 p9 h! D2 @" `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سەۋىيەمنىڭ كەمچىل ھەم  ۋاقىت زىچ بولۇش سەۋەبى بىلەن جەدىۋەلنىڭ مەن بىر تەرەپ قىلالمىغان ھەم  مەن ھىس قىلغان ئاجىزلىق تەرەپلىرى تۆۋەنلىكچە :/ }* v3 Z% z% G/ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. كەسىپداشلىرىمغا مەلۇم بولغىنىدەك بۇ جەدىۋەلنىڭ ھەر بىر كاتىكى(ھەر قايسى يىللىقلارنىڭ 1-2-ماۋسۇملۇق ئىلمىي نەتىجە جەدىۋىلىنىڭ ئادەتتىكى سىناق،تاپشۇرۇق ۋە ماۋسۇملۇق ئىماتاھان نەتىجىسىنى قول بىلەن كىرگۇزدىغان كاتەكىتىن باشقا ) فورمىلا ئارقىلىق سان-ساناق بىر تەرەپ قىلىدىغان بولغاچقا ،بۇ  فونكىسيەلەنگەن كاتەكلەرنىڭ فورموللىرىنىڭ ھەر خىل سەۋەپلەر تۇپەيلى بۇزۇلۇپ كېتىپ كەسىپداشلىرىمغا قولايسىزلىق ئېلىپ كېلىشىدىن ساقلىنىش ئۆچۇن بۇ كاتەكلەرنىڭ فونكىسيىلىرى بىردەك قۇلۇپلىۋېتىلدى.ئەمما ئىشىنىڭكى بۇ ھەرقايسىڭىزلانىڭ بۇ جەدىۋەلنى ئىشلىتىشىڭىز ۋە پايدىلنىشىڭىزغا توسالغۇ بولمايدۇ. كەسىپداشلىرىمنىڭ بۇنى توغرا چۇشىنىشىنى ئۇمۇت قىلىمەن.
5 ^9 a6 h3 Q8 `' S# @2.بۇ خىزمەت دەپتىرى جەمئى 43 دانە جەدىۋەلنى ئۆز ئىچىگە ئالغان بولۇپ جەدىۋەللەر ۋە جەدىۋەللەردىكى بارلىق سان-سىفىرلار ھەتتا جەدىۋەلنىڭ نامى ،قۇر نامى ،سىتون نامى ئاساسەن بىر -بىرىگە تۇتاشتۇرۋېتىلگەن بولۇپ مەلۇم بىر جەدىۋەلدىكى مەلۇم بىر سان ياكى جەدىۋەل نامى  (ھەر قايسى يىللىقلارنىڭ 1-2-ماۋسۇملۇق ئىلمىي نەتىجە جەدىۋىلىنىڭ ئادەتتىكى سىناق،تاپشۇرۇق ۋە ماۋسۇملۇق ئىماتاھان نەتىجىسىنى قول بىلەن كىرگۇزدىغان كاتەكىتىن باشقا ) ۋە ياكى قۇر ،سىتون نامى ئۆزگەرتىۋېتىلسە جەدىۋەلنىڭ ئاپتوماتىك نەتىجە ئىشلەش ئونۇمگە تەسىر يېتىدۇ. ۋە ياكى ئىشلىگەن نەتىجىدە خاتالىق يۇز بېرىدۇ.شۇنڭ ئۇچۇن كەسىپداشلىرىمنڭ بۇ نوقتىغا ئالاھىدە دىققەت قىلىشنى ئۇمۇت قىلىمەن.: Z- i( @& X* W+ `" b- w9 w- yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 بەت يۇزىنىڭ لاھىيەلىنىشى سىزنىڭ ئۇبۇكتىپ ئەمەليىتىڭىزگە ماس كەلمىگەن بولشى مومكىن .بۇ مەسلىنى سىز بىر مەسىلە ياكى خاتالىق دەپ قاراپ قالماي مەكتىۋىڭىزنىڭ قەغەز تىپنى ئىشلىتىش ئالاھىدىكىككە ئاساسان توغرىلاپ ئىلشلەتسىڭىز بولىدۇ..
" o% X, c0 g  i) F9 c$ M4.بۇ 43 دانە جەدىۋەل پەقەت بىرلا خىزمەت دەپتىرگىلا ئورۇنلاشتۇرۇلغان بولغاچقا كۆپ ئادەم بىرلا ۋاقىتتا ئىشلەش مۇھىتى بىلەن تەمىنلىيەلمەيدۇ. بۇ سەۋەپلىك كەسىپداشلىرىمغا قولايسىزلىق ئېلىپ كېلىنگەن بولسا سەممىي كەچۇرۇم سورايمەن.ئەمما بىر كومپىيوتېردا بىرنەچچە  دانە ئىكران ئۆز ئالدىغان مەشىخۇلات قىلالايغان سەپلىمە سەپلەنگەن مەكتەپلەردە بىر نەچچە ئادەم بىرلا ۋاقىتتا  ئىشلىتىشكە بولىدۇ.
$ g& C+ y; L5 }* H6 C, ~  a[color=Red]5.ئۇچ پەندىن ئۆتكەنلەرگە توغرا بەلگىسى ، ئۈچ پەن ئىچىدە  بىرەر پەندىن ئۆتەلمەي قالسا خاتا بەلگىسى قۇيۇلدىغان بىر سىتون بۇلۇپ ئېھتىياتسىزلىقتىن ئەڭ ئۈستىدىكى كاتاككە توغرا فونكىسيە كىرگۇزۇپ ئاستىدىن باشلاپ خاتا بۇلۇپ قالغان. شۇڭا ئىشلەتكۇچىلەر ئاۋال 工具 ئاستىدىكى保护 تۇرنىڭ撤销工作表保护 تۇرىگە كىرىسىڭىز بىر مەخپى نومۇنى سوراش دىيالوگ رامكىسى چىقدۇ.(13899246614 مەخپى نومۇرى ) (بۇ ھازىر مىنىڭ يان تېلفۇن نومرۇم ئەمەس )  . ئۈچ پەندىن ئۆتكەنلەر دىگەن سىتون باش كاتىكىدىكى فونكىسيىنى توۋەنگە سىرىش ئۇسۇلى ئارقىلىق تۇللۇق سىرىپ بولغاندىن كىىيىن  ئىشلەتسە بولىدۇ. جېددى تەۋىسىيەم :تەلىپىڭىز  ئورۇنلۇنۇپ بولغاندىن كىيىن يەنە شۇ ئۇسۇل بويىچە شۇ يەرنىڭ 保护工作表تۇرىگە كىرىپ ئۇستىگە ئەسلىدىكى مەخپى نومۇرنى ئىككى قېتىم كىرگۇزۋېتىڭ .
باشتا دەپ ئۆتكۇنۇمدەك ۋاقىتنىڭ قىس ، سەۋىيەمنىڭ كەمچىل بولىشى ۋە باشقا ئۇبوكتىپ ۋە سوبوكتىپ سەۋەپلەر تۆپەيلى بۇ نەتىجىلرىمنى بالدۇرراق  پۇتتۇرۇپ ھەر قايسىڭىزلارنىڭ ئىلمىي نەتىجىنى ئەنئەنىۋى ئۇسۇلدا ئىشلەش جاپايىڭلارنى تۇگىتەي دىگەن بولساممۇ  زادىلا مومكىن بولمىدى.ھەم بۇ جەدىۋەل پۇتۇپ ھەر خىل سەۋەپلەر تۇپەيلى  تا بۇگۇنگىچە سىلەر بىلەن يۇز كۇرۇشەلمەي قالدى. كېچىكىپ بولىسىمۇ پايدىلنىشڭلار ئۇچۇن سۇندۇم . ئىشلىتىش جەريانىدا مەن ھېس قىلالمىغان خاتالىق ياكى كەمچىلىك بولسا تەكلىپ پىكىر بېرىشڭىلارنى ئۈمۈت قىلىمەن.
: a5 ~" U0 L2 }1 V: X/ }: _- _. v- X بۇ  ئاپتوماتېك ئىلمىي نەتىجە ئىشلەش جەدىۋىلى  خاتالق يوق دەپ كېسىپ ئېيتالمايمەن.ھەم خاتالىق بولىشى مومكىن.مەن ھېس قىلىپ يېتەلمىگەن باشقا نوقتىلارمۇ  كەسىپداشلىرىمنىڭ ئىزدىنىپ كۆرۇپ ھەل قىلىشىغا قالدۇرۇلدى. بۇ سەۋەپلىك كەسىپداشلىرىمغا قولايسىزلىق ئېلىپ كېلىنگەن بولسا سەممىي كەچۇرۇم سورايمەن.
/ ]/ t0 R9 z7 {5 @( K6.ئەسلى بۇ جەدەۋەلنى قوش تىل ئۇقۇتۇشىنىڭ تەلىپى بويىچە قوش تىللىق ياكى خەنزۇ تىل يېزىقى بويىچە ئىشلىمەكچى ئىدىم . ئەمما ۋاقىتىنىڭ يار بەرمەسلىكى تۇپەيلى بۇ ئىشمۇ ئارزۇ پېتى قالدى.ئەمما بۇ جەدىۋەلنىڭ كىيىنكى نەشىردە چۇقۇم  بۇ ۋە يۇقارقى يىتىشسىزلىكلەرنى تۇللۇقلاپ تۇزتۇشكە تېرىشىمەن. 8 \3 q3 `+ Y. e4 d6 Y- [+ hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جەدىۋەلنى بۇ يەردىن چۈشۈرۈڭ.http://pan.baidu.com/disk/home#list/path=/自动计算表格# h) V/ k3 \) ^8 D( E9 y9 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 }# a( j! ^! \" K0 p- Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ @0 ^& l; I- K4 f2 Q5 ~) Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" h0 W8 ]- u8 f9 m' ]

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 6تەجرىبە +62 ئىناۋەت +84 تەڭگە +48 بايلىق +54 تۆھپە +20 يىغىش سەۋەبى
ئاسان + 15 + 9 يارايسىز
131TANHA + 20 + 20 + 10 + 20 + 7 يارايسىز
ئوۋچى2 + 9 + 3 يارايسىز
kaplan + 8 + 6 + 6 + 6 + 2 جاپا چىكىپسىز
ahat0902 + 20 + 20 + 10 + 20 + 7 يارايسىز
yarkanboy + 14 + 14 + 10 + 8 + 4 ياخشى تېما

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

دىۋان
ۋاقتى: 2012-11-11 21:47:42 | ئايرىم كۆرۈش
كۆپ جاپا تارتىپسىز .  رەخمەت سىزگە، چۇشۇرۋالاي  ماۋسۇم ئاخىرىدا تازا ئەسقاتقۇدەك   
3-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-11 22:54:06 | ئايرىم كۆرۈش
نۇرغۇن قەدەم باسقۇچلار ئاسانلىشىپتۇ.ھەم ئىشلەتكۈچىلەر ئۆزلىرىنىڭ ئېھتاياجىغا ئاساسەن تەڭشىيەلەيدىكەن. مەنمۇ چۈشۈرۈپ ساقلىۋالاي،تولىمۇ لازىملىق جەدۋەلكەن. كۆپ ئەجىر قىلىپسىز، رەھمەت سىزگە.
4-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-11 23:48:48 | ئايرىم كۆرۈش
ماۋسۇم ئاخىردا ئەسقاتدىغان ماتىرياللار ئىكەن،ئىلمى نەتىجە ئىشلەش يەنمۇ ئاسانلاشقۇدەك،كۆپ رەخمەت سىزگە مەنمۇ ساقلىۋالاي.
5-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-12 00:26:22 | ئايرىم كۆرۈش
نىمانداق جەدىۋىلىڭىزدىن يازغان گېپىڭىز تولا سىزنىڭ {:5_171:} (چاقچاق)
* }7 o6 k/ i% b. ^/ m8 Vجەدىۋەلنى تەمىنلەش بىلەن بىرگە، دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك نۇقتىلار ۋە ئىشلىتىش ئۇسۇلى ھەققىدە ناھايىتى ئەتراپلىق چۈشەنچە بېرىپسىز، مۇشۇنداق يېزىلغان تېمىلار جەۋھەرلەنمىسە بولمايدۇ جۇما .
6-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-12 01:44:09 | ئايرىم كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kaplan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-11-12 01:48  5 C  K7 `+ R7 w8 j6 W& }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; e# D( q3 G2 v, S; O  l0 hجەدىۋەلىنى ئىشلەپ يوللىغىنىڭىزغا،تارىتقان جاپايىڭىزغا كۆپتىن- كۆپ  رەھمەت / C( A* i7 O% p8 `9 y7 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جەدىۋلىنى چۈشۈرۈپ كۆردۈم لىكىن ئازراق ئەسكەرىتمە بەرسەم قانداق بولار 1-جەدۋەللەردە  ئىسىم تەكرارلىقى فۇنىكىسيە تەكرارلىقى خەت تەكرارلىقى سەل كۆپمۇ قانداق (مەسلەن قۇر بويىچە ھىساپلىغاندا ئوقۇغۇچى سانى ،ئىمتىھانغا قاتناشقىنى دىگەندىن 90=‹ دىگەنگىچە 20 قۇر جەمئى 90 قىتىم تەكرارلانغان يەنى يەككە سىنىپ 1-،2-ماۋسۇم ھەم يىللىقلار ئىچىدىكى سىنپلاردا جەمئى 1800 قۇرغا شۇ خەتلەر ھەم شۇ خەتلەرنىڭ ئۇدۇلغا موناسىۋەتلىك فۇنكىسيە ياكى سان سىفىرلارمۇ كىرگۈزۈلگەن  بۇلار پەقەت 3يەردە بولسىلا كۇپايە يەنە 60قۇرئىشلەتسەكلا بولىدۇ + A& ^. H7 X, g" f6 m* ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-خىزمەت دەپتىردە خىزمەت جەدۋىلى كۆپ بولۇپ كەتكەن بۇنداق بولغاندا موناسىۋەتلىك سىنىپنىڭ ماۋسۇملۇق نەتىجىسىنى ئالدىدىن كۆرۆش، بسش ،بەت لاھىيسىنى ئىشلەشتە قۇلايسىزلىق كىلىپ چىقىدۇ  43 دانە خىزمەت جەدۋىلىنى 6 دانە خىزمەت دەپتىرگە يىغىش كىرەك
4 U7 x# |; Y+ r) U. I3-ئاپتۇر ئىشلەتكەن فۇنكىسيەلەردىن باشقاVLOOKUP  if  AND sum(if  ........قاتارلىق فۇنكىسيەلەرنى قوللىنىش كىرەك
) ]4 ^( w2 P  k) R, S0 M7 B; ?1-مەسلىنى ھەل قىلىش پىكىرىم :جەدىۋەلگەبىر سىتون قوشوپ سىنىپقا ۋاكالەت نومورى بەلگىلەپ ( مەسلەن 1-يىللىق 1-سىنىپ11،     6-يىللىق 1-سىنىپ 61  دىگەندەك ۋاكالەتكە باغلاش كىرەك) قۇرخولاسلەشنى يەنى ئوقۇغۇچى سانى ،ئىمتىھانغا قاتناشقىنى دىگەندىن 90=‹ دىگەنگىچە 20 قۇرنى جەمئى  بىر جەدىۋەلدە بىر يەردە يىزىلدىغان قىلىش بىر جەدىۋەلدە بىر مەكتەپتەنەچچە ئوقۇغۇچى بولسا شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئىسىم نەتىجىلىرى ئۈستىدىىن ئاستىغىچە چىقىش ئەڭ ئاستىغا  قۇرخولاسلەشنى يىزىش كىرەك ئوقۇغۇچى سانى ،ئىمتىھانغا قاتناشقىنى دىگەندىن 90=‹ دىگەنگىچە 20 قۇرنى
$ e/ I2 C3 M! U2-بۇ خىزمەت دەپتىردەسىنپلارنىڭ 1-ماۋسۇملۇق نەتىـجىسى، سىنپلارنىڭ 2-ماۋسۇملۇق نەتىـجىسى، سىنپلارنىڭ يىللىق نەتىـجىسى ،يىللىقلارنىڭ ئوقۇتۇش سۈپتىنى تەھلىل قىلىش ،مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش سۈپتىنى تەھلىل قىلىش  ۋە ئىزاھات جەدىۋلى بولوش كىرەك   ئالدىنقى ئۈچ جەدىۋەلدە سىنىپ بىلەن سىنىپ ئارلىقىدا ماۋزۇ بولمىسمۇ بوش قۇر قالمىسمۇ بولىدۇ  Excel نىڭ ئىلغاش قورالى ۋە سىلىشتۈرۈش فۇنكىسىيدىن پايدىلىنىپ بىسىپ چىقىرىش دائىرسىنىڭ سىرتدىكى مەلوم بىر كاتەككە 51 نى يازسا 5-يىللىق 1-سىنىپنىڭ ئوقۇغۇچىلىرنىڭ نەتىجىسى ۋە ئاسىتىدىكى خولاسىسى ،سىنىپ ئىسىمى سىنىپ مۇدىرى ئىسىمى كۆرنىدىغان قىلىش كىرەك سىنىپ ۋاكالەت نومورىنى سىنپلارنىڭ  1-ماۋسۇملۇق نەتىـجىسى، سىنپلارنىڭ 2-ماۋسۇملۇق نەتىـجىسى، سىنپلارنىڭ يىللىق نەتىـجىسىگىلا قىستۇرۇش كىرەك, }1 U. ]1 ~% j: Z% u3 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-Excel نىڭ ياردەم ئىقتىداردىن پايدىلىنىش كىرەك $ {' g: }# F5 c0 p& Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقىلار مىنىڭ ئويلىغانلىرىم ئاپتۇر ۋە باشقا دوسىتلار توغرا چۈشەنگەي مەن دىگەندەك بولغاندا جەدىۋەلىنىڭ ئىچىلىش ،ساقلاش، ھىساپلاش سۈرئىتىنىڭ ئاسىتىلاپ كىتىشنىڭ ئالدىنى ئالغىلى  ،سان سىفىرلارنىڭ تىخمۇ تىزراق ھىساپلىنىش، بەت لاھىيسىنىڭ تىخمۇ چىرايلىق بولىشدا تىخمۇ ياخشى بولارمىكىن دەيمەن  
4 D; z# y) u1 K6 g+ r3 z  مەن ئىلىمى بۆلۆمدە ئىشلىمەيمەن لىكىنExcel دىن ئازتولا خەۋرىم بار   

باھا سۆز

ياخشى پىكىر.ئەلۋەتتە قوللايمەن.  ۋاقتى: 2012-11-12 08:57

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +26 ئىناۋەت +24 تەڭگە +20 بايلىق +23 تۆھپە +10 يىغىش سەۋەبى
ئا.ئاسۇق + 10 + 10 + 10 + 7 + 2 ياقتۇردۇم
ADiL + 16 + 14 + 10 + 16 + 8 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

7-قەۋەت
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-11-12 08:58:45 | ئايرىم كۆرۈش
ياخشى پىكىركەن. ئەلۋەتتە قوللايمەن.ھەم شۇندق تۇزۇتۇشكە تېرىشىپ باقاي.ياكى بولمىسا تورداشلارنىڭ پايدىلنىشى ئۈچۈن قايتا ئىشلەپ يوللاپ قويسىڭزمۇ بولىدۇ. بىر قېتىم ئۆز مەكتىۋىگە لايىقلاشتۇرۇپ ئۆزگەرتىۋالسا كىيىن شۇ بويچە ئشلەتسىمۇ بولىدىغان بولغاندىكىن.
8-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-12 10:26:10 | ئايرىم كۆرۈش
جاپا تارتىپىسز ساۋاقدىشىم، رەھمەت سىزگە، مەنمۇ ئەمىسە تارتىنمىدىم.
9-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-12 11:10:41 | ئايرىم كۆرۈش
ئەپسۇس،كۆپچىلىك مەن چۈشۈرۋېلىپ پايدىلىناي دىسەم،ئەپلەشمەي قالدى،چۈشۈرەلمىدىم،يولداشلارنىڭ ياردەم قىلىشىنى ئۈمۈت قىمەن!
! ^# @. k3 A) U/ c/ _2 g

باھا سۆز

مەن ھازىر سىناپ باقتىم .نورمال چۇشتىغۇ .قايتا سىناپ بېقىڭ  ۋاقتى: 2012-11-13 09:07
10-قەۋەت
ۋاقتى: 2012-11-12 11:45:02 | ئايرىم كۆرۈش
جەدىۋەل بەكلا چۇڭغۇ؟
6 w# a( O7 Z3 F; Bئادەتتە 43 خىزمەت جەدىۋىلى بولغان تەقدىردىمۇ ئۇنچىلىك چوڭ بوپ كەتمەس بولغىيتى {:5_152:}

باھا سۆز

چوڭ دەپ قارىسىڭىز ئۆز مەكتىۋىڭىزنىڭ ئەمەليىتىگە ماسلاشتۇرۋالسىڭىز بولىدۇ ئەمەسمۇ  ۋاقتى: 2012-11-13 09:08

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 04:08

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش