روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5612|ئىنكاس: 9
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئاسۇق: مۇنازىرنىڭ ھىممىتى ۋە قىممىتى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مۇنازىرنىڭ ھىممىتى ۋە قىممىتى
/ _# }) U4 ^% N3 k, ?7 t8 p  n* z9 L, [5 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئابدۇرېيىم ئابدۇۋەلى(ئاسۇق)2 m7 |$ w0 H3 L7 h6 T+ ^% Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: t/ K5 o( O& r! H2 }1 T! ^% mپاكىت ھامان مۇنازىردىن ئۈستۈن تۇردۇ.پاكىت كۆرسىتىلمىگەن ھۈكۈم شەكسىزكى ئۇزۇنغا بارماي غۇلاپ چۈشىدۇ.مانا بۇ ھۈكۈم قىلچىمۇ مۇنازىرە تەلەپ قىلمايدۇ./ B7 {! Z4 i8 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1998-يىلى يازغۇچى پەرھات تۇرسۇننىڭ «ئۈلىۋېلىش سەنئىتى»دىگەن رومانىغا  يالقۇن رۇزى تەرىپىدىن يېزىلغان «تىنەپ يۈرگەن ئاسىي روھ»ناملىق ئوبزورى ئون نەچچە يىلغا سۇزۇلغان «يالقۇن پەرھات مۇنازىرسى»نى كەلتۈرۈپ چىقاردى. بۇ ئوبزورنى قوللۇغۇچىلار پەرھات تۇرسۇننى سېپى ئۆزىدىن خىرىستىيان، ئىمانسىز ....دىگەن بەتناملار بىلەن تىللاپ ئۈلگۈردى. تېخى ئاشۇ يىللاردا باش كۈتۈرگەن دىننىي ئىددىيە ئاشقۇنلىرى نامەلۈم كۈچلەردىن پايدىلنىپ  « ئىسلام دىننىڭ پەيغەمبىرى مۇھەممەد ئەلەيھى ۋەسسەلەمنى ھاقارەت قىلغان »پەرھات تۇرسۇننى قەتلى قىلماقچىمۇ بولۇشتى.....( T+ b! J0 v9 b" N$ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«پىسخىلوگىيە» ئىلمىدە  تۇنۇلۋاتقان ياش پىسخىلوگ ئەلى قۇربان ئەڭ ئالدى بىلەن ئىكران ئارقىلىق،  ئاندىن ئۆزىنىڭ سەككىز قىسىملىق پىلاستىنكىسى ئارقىلىق مەنىۋىيتى شۇ قەدەر نامراتلاشقان ئۇيغۇر ئارىسىدا تولىمۇ تېز تۇنۇلدى. 95 پىرسەنىتتىن ئارتۇق دېھقان ئاممىسىغا ئىگە ئۇيغۇر مىللىتى ئارىسىدا يەتتە ياشتىن يەتمىش ياشقىچە  ئەلى قۇرباننى تۇنىمايدىغان ، بىلمەيدىغان ئادەم يوق دىسەك لاپ بولماس. بايقىدىمكى دېھقانلار ئارىسىدىمۇ ئەلى قۇرباننىڭ لىكسىيسى ۋە ياكى شەخسى كۆز قارىشى ھەققىدىكى مۇنازىرلەر بوپ تۇردىكەن. ھەتتا بىر نەچچە ئايال خىزمەتداشلىرىم ئەلى قۇرباننىڭ 100يۇئەنلىك لىكسىيسىدىن  ئېرىشكىنى «ھېچقانداق ئەر بىر ئايالنى مەڭگۈ سۆيمەيدۇ »دىگەن بىر گېپىنى ئېسىدە تۇتىۋېلىشى ۋە بۇنىڭ بەدىلىگە نەچچە كېچە ئۇخلىيالماسلىق ھەم ئېرىنى يۈشۈرۈن كۈزىتىش بىلەن خولاسىلىنىپتۇ.$ C0 p) L4 P% i' J. ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەلى قۇربان ئەپەندى بېيجىڭدا سۆزلىگەن لىكسىيسىدىكى مەلۈم كۆز قاراشنى ئوتتۇرغا قويغاندىن كىين جەمئيەتتە ئاز بولىمىغان ئىنكاسلار بولدى .(بۇ ھەقتە مەن «ئەلى قۇربان ۋە ئۇيغۇر جەمئىيتى»نامىدىكى ماقالەمدە ئايرىم توختۇلۇپ ئۆتىمەن). بولۇپمۇ ئايال پىسخىلوگ زىۋىدە خانىم يۈرەكلىك ئىنكاس قايتۇردى.ئەمما بەزى قۇشقۇنچى ئىنكاسچىلار بۇلارنىڭ ئىلمىي مۇنازىرسىنى بىر پاتمان ئىس-تۈتەكسىز جەڭگە ئايلاندۇرۋەتتى...... f3 l% H' l" \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېقىندا زۇلپىقار بارات ئۆزباش بىر قېتىملىق «ئىلىم چېيى» سىن لىكسىيسىدە يالقۇن رۇزى يازغان «21-ئەسىردىكى بىردىنبىر پەيلاسوپ – ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەدئىمىن»ناملىق ماقالىسغا رەددىيە بېرىدىغانلىقىنى بايان قىلىۋدى يەنە شۇ تېتىقسىز ، مۇناپىق (شۇنداق دەپ ئاتاشقا تامامەن ھەقىلىقمىز) ئىنكاسچىلار شۇنچە ئىلمىي يۇسۇندا باشلىنۋاتقان مۇنازىرنى باشقا ياققا بۇرمىلماقچى بولىۋاتىدۇ. ئۆزباش ئۆزىنىڭ بىر مۇنازىرە لىكسىيسىدە يالقۇن رۇزى بىلەن يۈزمۇ يۈز ھالەتتە مۇنازىرلىشىدىننى ئېنىق ئوتتۇرغا قويغان بولسىمۇ يەنە بىر قىسىملار ئوت قۇيرۇقچىللىرى بۇنىڭغا يەنىلا سەلبى قاراشتا بولىۋاتىدۇ. مۇنازىرنىڭ ئىلمىيلىكىگە ھۇجۇم قىلۋاتىدۇ. 8 l6 v5 M+ D5 u! T! r; c8 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيغۇر جەمئىيتى ھېچقاچان مۇنازىرسىز ئۆتكەن ئەمەس. ئەمەليەتتە ئىلمىي بولغان مۇنازىرلەر خاتالىقنى تۈزەپ يېڭىغا يول ئاچىدۇ. توغرا ئىلىمنى خەلىققە چاچىدۇ. خوددى خەلىق مەشرەپلىرىدەك كىشىلەرگە ھەقنى تۇنىتىدۇ. خەلىقنى يىتەكلەيدۇ. ئەمما يۇقارقىدەك ئىلىمىيسىزلىك تۈپەيلى نۇرغۇن ئىلىم ئىگىىللىرى ئىچى قۇرۇق «ناتىق»لار تەرىپىدىن «ئۇجۇقۇپ»كىتىۋاتىدۇ. ئۆزىنىڭ ئىلىمىي كۆز قاراشلىرىنى دادىل ئوتتۇرغا قۇيالماي يۈرۋاتىدۇ.
( K; O! w' I0 c# k% L2015-يىلى 6-ئاينىڭ 8-كۈنى ئابلىز ئۆمەر ھاجى ئىمزاسىدىكى «كىم پەيلاسوپ،كىم ئالىم ؟» نامىدىكى ئىلمىيلىكتىن ئەسەرمۇ بولمىغان تۇترۇقسىز ماقالە (بۇنى ماقالە دىيىشمۇ نۇمۇس)  باغداش مونبىرىگە بېرىلگەندىن كىيىن نۇرغۇن ئىنكاسلار بولدى.  بۇنى تۆۋەندىكى ئادىرىسنى كۈرۈڭ ; l' ^' p. c  p- R! L2 X: rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
http://bbs.bagdax.cn/thread-30126-1-1.html7 U, L: s  j0 H% l7 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەزا كۈپەيتىشكە تەشنا بىر قىسىم ئەخلەت سالۇنلار بۇنى شۇ زامان ئېلان قىلدى. يۇرۇتۋازلىقنى  تۇتقا قىلىپ يالقۇن رۇزىنى قامچىلاشنى ئاساس مەخسەت قىلغان بۇ تۇترۇقسىز بەدنىيەت ماقالىدە نە بىر ئالغا سۈرۈلگەن ئىددىيە ، نە بىر ئىلىمىي ھۈكۈمنى تاپقىلى بولمىغانننىڭ ئۈسىتىگە ئۇ ھەتتا  ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەد ئىمىننى  ئىددىيسىنى چۈشەنگىلى بولمايدىغان ئادەم  ، نۇپۇز ئۇرۇشىغا قاتناشقان داۋاخور، بىرەر شىېئرىمۇ خەلىق قەلبىدىن ئورۇن ئالالمىدى، بىرەر شىېئرى ناخشىمۇ بولالمىدى، تۇنجى رۇبائى توپلىمىنىڭ ئاپتۇرۇى بولغىنى بىلەن بىرەر رۇبائىيسى ھېچكىمنىڭ يادىدىمۇ يوق....... ئابدۇقادىر جالالىدىن ھەتتا شائىرمۇ ئەمەس بىر ئوقۇتقۇچى ناتىق ،شىئېرلىرى ئۇيغۇر شىېئرلىرىدىن داجىپ كەتتى ،ئۆزىمىزنى چۆكتۈرۈپ چەتئەللىكلەرنى كۈتۈردىغان پىكىرلەردىنمۇ مۇستەسنا بولمىدى .......  ھاجى مۇختەر بۇغرانى  بولسا ناخشا-ئۇسسۇل «موللىسى» ، ئۇيغۇر مەشىرىپىنىڭ بىر ۋاريانتى بولغان «ئۇيغۇر بالىلار مەشىرىپى»نى  بولسا مىللەتنى ئىلىمدىن يىراقلاشتۇرغۇچى ......دىيىشكە ئۈلگۈرۈپتۇ........9 P+ l( N; n8 x0 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەيھانناس، ئاڭلاڭلار ئامۇ خاس..........
/ ?1 O+ i9 t$ Z/ \4 Nبۇ كىشىگە نىمە دىگۈلۈك؟
; L( a' M, g2 T4 d- _ئۇ پەقەت زۇلپىقار بارات ئۆزباشنىلا تىللىماپتۇ.باشقىلارنىڭ قىممىتىنى ئۇنىڭ ئۈلۈمى ۋە ئۈلۈمگە يىغىلغان جامائەت بىلەن ئۆلچەيدىغان ئاپتۇر مۇنداق دەيدۇ:-
2 q3 }5 x, e" y  @9 q5 q4 f% _3 V-ناۋادا، ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەد ئىمىن ھەقىقەتەن يالقۇن رۇزى دىگەندەك بىردىنبىر پەيلاسوپ بولىدىغان بولسا ، ئۇنىڭ ئۈلۈمى ئابدۇرېيىم ئۆتكۈر ئۈلۈمىدىن نەچچە ھەسسە قايغۇلۇق ئۇزىغان بولاتتى.......+ _8 g& ~. D7 u" p$ n  F; F. q% ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى بايانغا قاراپلا ئابلىز ئۆمەر ھاجىنىڭ ئىلم قۇرۇلمىسىنىڭ ۋە مۇنازىرە ساپاسىنىڭ قانچىلىك ئىكەنلىكىگە مۇنازىرە تەلەپ قىلمايمىز.
* K$ @# R& X: M+ H5 A% Hئەمما شۇنى قاتتىق ئاگاھلاندۇرۇش ئىچىدە دەيمىزكى مۇنازىرە قىلىڭ ،پاكىتلىك سۆزلەڭ،باشقىلارنى ھاقارەت قىلماڭ. سىز يۇرۇتۋاز دەپ يالقۇن رۇزىنى تىللاپسىز.بولىدۇ، سىزدىن سوراي ئابدۇرېىم ئۆتكۈرنى دوراپ سىزمۇ شىنجاڭلىقكەنسىز، شىنجاڭدىنىڭ نەدىن سىز ؟ سىز يۇرتىڭىزنى سۆيمەمسىز؟ سىز ئايماق ئاتلاپ بارغان يېرىڭىزدە ئەڭ ئاۋال مەمىلكەت يەر مەيدانىنىڭ بەشتىن بېرىنى ئىگلەيدىغان شىنجاڭنى سېغىنامسىز ياكى شۇ شىنجاڭنىڭ مەلۈم بىر يېرىدىكى «كىندىك قېنىڭىز تۈكۈلگەن » ئانا ماكاننى سېغىنامسىز؟ 8 w6 L; d% j0 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شۇنى كېسىپ ئېيتىمەنكى ئۇيغۇرچە قانائەتچانلىققا قانچىلىك مەرد-سېخىلىق يۇشۇرۇنغىننى بىلمەي تۇرۇپ  ئۇنى ھورۇنلۇق دەپ ئاتىغانلار ، ئۇيغۇرچە "يامان بولىدۇ"نىڭ ئارقىسىدىكى باشقىلار يېتىپ بولالمايدىغان ھەققىقەتنى خوراپىلىق دىگەنلەر، ئۇيغۇرچە يۇرۇتۋازلىقنىڭ ھەقىقىي ۋەتەنپەرۋەرلىك ، ھەقىقىي ئەركەكلىك ئىكەنلىكىنى بىلمەي تۇرۇپ ئۇنى ئىللەت دەپ شايلىنى چېچىپ يۈرگەنلەر ئوزىنى بىزدىن دىمىسۇن!!!!7 v5 l9 g. s7 \- A+ _2 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزگە دەپ قۇياي چەتكە قېقىپ قىلىنغان يۇرۇتۋازلىق باشقا گەپ ، يۈرتىنى سۈيۈش ھەم يۇرىتتىدىشىنى باشقىلاردىن ھېسيات جەھەتتە يېقىن كۈرۈش باشقا گەپ . بۇنى ئايدىڭلاشتۇرۋېلىڭ. مەن يالقۇن رۇزىنى تۇنىمايمەن ھەم تۇللۇق قوللاپمۇ كەتمەيمەن. ئەمما ئەدەبىيات جەھەتتە ئۇ ماڭا ئۇستاز. ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەد ئىمىن پەيلاسوپمۇ ئەمەسمۇ بۇنىڭغا ئىلمىي مۇنازىرە ۋە ئاخرىقى ئىلمىي ھۈكۈم جاۋاپ بەرسۇن. بۇنڭغا قۇمۇل دېھقانلار قوزغىلىڭى بىلەن ئابدۇرېيىم ئۆتكۈردىن باشقىنى تۇنىمايدىغان ، سىزگە ئوخشاش ئەسلى سېپى ئۆزىدىن« يۇرۇتۋاز »  پەلسەپەدىن ئازراقمۇ ساۋادى بولمغان كالتە قۇيرۇق كىشىلەرنىڭ ئارلىشىش ياكى ھۈكۈم قىلىش ۋە ياكى خەقنى ئاغزىمىزغا كەلگەنچە تىللايدىغان، ھاقارەتلەيدىغان سالاھىيتىڭىز يوق. «ئىددىيە دىگەن پەلسەپەنىڭ ئالدىنقى شەرتى» ،«پەلسەپە ئەمەليەتىنڭ  ئىلمىي نەزەريىۋىي قېلىپتا ئىپادىلىنىشى»، «پەيلاسوپ ئۆز نۆۋىتىدە جەمئىيەتشۇناشلىق ھەم ئىجدىمائى پائالىيەتچى»...... دىگەندەك دەبدەپلىك ئىبارىنى دىيىشكە ئالدىراپ كەتمەڭ.
. M! J5 I5 e1 D/ h4 @/ ^. k, u مۇنازىرە پاكىت تەلەپ قىلدۇ ھاجېېېېېېېېېېېم!!!!
) ?8 [, {) W0 o$ g% P ئۆزباشمۇ داۋاتىدۇ :- بىزگە پاكىت كېرەك دەپ. پاكىت كۆرسىتىشنى بىلمەي تېرە تاراقلىتىش ما زامانغا ماس كەلمەيدۇ.
7 n: [: X- B4 v. E5 c+ J" F ئۆزباشنى ھەم ئالاھىدە ئۇرۇنغا قويمايمەن.لكىن  مەن ئۆزباشنىمۇ ئوخشاشلا ھۆرمەت قىلىمەن.شۇڭا ئۆزباشنى ئاقسۇ شەھرىدە قانۇنچىلىق گېزىتىنڭ مۇخپىرى ئەسقەر ئەپەندى بىلەن كۈرۈپ گەرچە مىنى تۇنىمىسمۇ ئالدىغا سالامغا بېرىپ قول بەردىم. ئۆزباش بىر مىنۇتقا يەتمىگەن ۋاقىت ئىچىدە ئاۋاتقا لىكسىىيە سۆزلىگىلى ماڭغانلىقىنى دىگەچ مەندىن بىر نەچچە سۇئال سورىدى. مەنمۇ سەگەكلىك بىلەن جاۋاپ بەردىم. ئۆزباش بەلكىم مەندەك بىر قۇرداش ئوقۇرمىننىڭ بولىغنىدىن بولۇپمۇ گەرچە تۇنىمىساممۇ ئالدىغا سالامغا بارغىنىمدىن خورسەن بولدى. ئېنىقكى ئۆزباشمۇ ئەمەلىي بىر  ئادەم ، ئادەم دىگەندە كەمچىلىك بولىدۇ. مەسلەن ئۆزباش ئۆزىنڭ مۇنازىرە لىكسىيسىدە مەرھۇم ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەد ئىمىننى نەچچە يەردە «ئۇ نىمىش قىپتىكە؟...ئۇ نىمىگە ئاساسەن پەيلاسوپ؟....» دەپ سۆزلىدى.كىسىپ ئېيتىمىزكى  سۇئال خاتا ئەمەس . ئەمما ئىشلىتىلگەن سۆز خاتا . بىزدە ئەزەلدىن مەرھۇملارنى ئۇلۇغلاش، ھۆرمەتلەش گۈزەل ئادىتى بار.مەرھۇمغا «ئۇ» سۆزىنى ئىشلىتىش ئادەمگە سوغاق كىلىدۇ.بۇنى ئۆزباشمۇ بىلىدۇ.
( K2 h- [; j/ Z/ t& T4 bدىمەكچىمەنكى مۇنازىرە ئىلمىي بولسۇن ، بىز ئىلمىي بولغان مۇنازىرگە مەڭگۈ موھتاج.
8 M* O& h) v) m. x/ H) ^( o( h$ F+ q7 x8 P8 H/ \9 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2015-يىلى 9-ئىيۇن ئاقسۇ شەھەر ساجىڭزا(قۇمقۇدۇق)تا يېزىلدى. 1 `" @& j$ e/ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
‏بۇ ماقالەم ‏بۇرمىلانماي تۇرۇپ ،  ئاپتۇر ۋە مەنبەنى ‏ئەسكەرىتكەن ‏ئاساستا ھەر قانداق مونبەر ۋە سالۇندا ‏ئېلان قىلىنسا بولىدۇ .
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-6-9 19:04:17 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىلىم روھى بولغاندىلا، ئىلمىي مۇنازىرە بارلىققا كېلىدۇ.

باھا سۆز

ئۇستازنىڭ تەلىمىگە رەھمەت  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2015-6-15 12:12
ۋاقتى: 2015-6-9 22:15:23 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇ باغداش ،مىسرانىم مۇنبەرلىرىگىمۇ يوللىسىڭىز بوپتىكەن بۇ تىمىڭىزنى نەۋرۇز ئەپەندىم،،،مۇشۇ تىما بىلەن ئۇلارنىڭ مۇنبىرىمۇ بىر كۈتۈرلۈپ قالاتتى،،،،سىزگە سالامەتلىك تىلەيمەن

باھا سۆز

ياختۇرغىنىڭىزدىن خوش بولدۇم. رەھمەت سىزگە. باشقا مونبەرلەرگە بېرىشى ئەمدى ئويلىشۋاتىمەن.  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2015-6-15 12:24
ۋاقتى: 2015-6-10 12:08:10 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆڭلۈمدىكىدەك تېتىملىق چىقىپتۇ،سىزگە سالامەتلىك تىلەيمەن.
ۋاقتى: 2015-6-10 14:32:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نەۋرۇز ئەپەندىمنىڭ يېڭى تېمىسىغا مۇبارەك بولسۇن.

باھا سۆز

نۇرلان ئەپەندىمگە ئەسسالام. سالامەت بولۇڭ  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2015-6-15 12:23
بۇ  تالاش  تاتىشلا  كومپىيوتىر  پەن  تېخنىكا  مۇنبىرىمىزگىمۇ  قەدەم  بېسىپ ئۈلگۈرۈپتۇدە ،
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-15 12:12:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
hawas يوللىغان ۋاقتى  2015-6-9 19:04- w% L/ P$ n# _5 c2 l/ J+ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىلىم روھى بولغاندىلا، ئىلمىي مۇنازىرە بارلىققا كېلىد ...

6 }' ^% b! m) Z2 R7 Q" \ئۇستازنىڭ تەلىمىگە رەھمەت
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-15 12:23:25 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نۇرلان يوللىغان ۋاقتى  2015-6-10 14:32% c& t. T5 C+ s  O" o/ \3 _' G) aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نەۋرۇز ئەپەندىمنىڭ يېڭى تېمىسىغا مۇبارەك بولسۇن.
( Q8 x1 W* n" N: Z5 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نۇرلان ئەپەندىمگە ئەسسالام. سالامەت بولۇڭ
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-6-15 12:24:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىھىر يوللىغان ۋاقتى  2015-6-9 22:154 u. D" G: C8 [5 Q2 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
شۇ باغداش ،مىسرانىم مۇنبەرلىرىگىمۇ يوللىسىڭىز بوپتىك ...
! X3 L* ?, O5 a9 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياختۇرغىنىڭىزدىن خوش بولدۇم. رەھمەت سىزگە. باشقا مونبەرلەرگە بېرىشى ئەمدى ئويلىشۋاتىمەن.
ۋاقتى: 2015-6-22 13:54:09 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماقالىڭىزنى ئوقۇپ چىقىپ، سىزگە قايىللىقىم ھەسسىلەپ ئاشتى. سىز تەپەككۈر قىلىشقا راستىنلا ماھىر ئىكەنسىز. ھىچنىمىگە تەڭ بولالمىغان ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەتئىمىن، ئابدۇقادىر جالالىدىن،يالقۇن رۇزى، مۇختار بوغرا...لارغا بەك ‹‹ئىچىم ئاغرىدى››. ئۇلار نېمە دېگەن ‹‹بىچارە›› ھە! يۇقارقى زاتى مۇبارەكلەر ئاللىبۇرۇن ئۇيغۇر خەلقىنىڭ قەلبىدىن چوڭقۇر ئورۇن ئېلىپ بولغانلار تۇرسا، ئۇلارنى ئوت-خەسچىلىك قاتارىدا كۆرمىگەن ئابلىز ئۆمەر ھاجىنى مەن ئەجەپ تونۇمايدىكەنمەن. ئۇ كىمنىڭ قەلبىدىن ئورۇن ئاپتۇ؟ مەن مۇشۇ يەردە سۆزۈمنى توختىتىمەن. قايتا سۆزلەپ، ئىچىمنى ئاچچىق قىلىشنى خالىمايمەن. سىزنىڭ ئىجادىيەتلىرىڭىزگە كاتتا ئۇتۇقلار يار بولغاي!...

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 07:12

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش