روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3256|ئىنكاس: 5
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئانالىز قىلىش ماتىريالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
جەنۇبى شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى روھىيىنى ئەمىللەشتۇرۇپ «تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى» بۇلۇشنىڭ ئۆلچىمى بىلەن بىرلەشتۇرۇپ «ئۈچ خىل»سالاھىيەت رۇلىنى جارى قىلدۇرش ؟دىگەن تېمىدىكى لېكسىيىنى ئاڭلىغاندىن كىيىنكى ئۆز ئۆزۇمنى ئانالىز قىلىش ماتىريالىم - r& t* R- @8 R' _  M6 T4 n4 x7 _& Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        2016- يىلى 1-ئاينىڭ  17 –كۈنى چۈشتىن كىيىن كۇچا ناھىيىلىك 4- ئوتتورا مەكتەپ يىغىن زالىدا ،يولداش راخمان تۇردى جەنۇبى شىنجاڭ خىزمەت يىغىنى روھىيىنى ئەمىللەشتۇرۇپ «تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى» بۇلۇشنىڭ ئۆلچىمى بىلەن بىرلەشتۇرۇپ «ئۈچ خىل»سالاھىيەت رۇلىنى جارى قىلدۇرش ؟ دىگەن تېمىدا مەخسۇس لىكسىيە سۆزلىدى . مەن ناھىيىمىزدىكى كەڭ ئوقۇتقۇچىلارغا ئېلىپ بېرىلغان  لىكسىيىنى ئاڭلىغاندىن كىيىن ئۆز-ئۆزەمنى تۆۋەندىكىدەك ئانالىز قىلپ چىقتىم .
; o  M9 h/ ?% G: H      1. تارىخ ئالدىدا مەسئۇلىيەتچان بولغان، باشقىلارغا ئۈلگە بولىدىغان، پەزىلىتى ئارقىلىق ئادەم تەربىيەلەيدىغان، كەسىپكە پىششىق بولغان ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن ئىبارەت ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى›› بولۇش ئۆلچىمى بۇيىچە ئىشلىگەن خىزمىتىم يىتەرلىك بولماي قالدى
! V: u7 h$ u, {3 q2 b; A      2.ھەر مىللەت ئوقۇتقۇچىلار تىرىشىپ ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى››لارنىڭ ئۈلگىلىرىدىن بولۇشى، شۇنىڭ بىلەن بىللە، ‹‹تۆتتە ياخشى ئوقۇتقۇچى››لاردىن بولۇش تەلىپىنى ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيەلەش ۋە ئوقۇتۇش نىشانى قىلىپ، كەسىپنى تىرىشىپ تەتقىق قىلىپ، ئوقۇتۇش سۈپىتىنى ئۆستۈرۈپ، شىنجاڭ ئۈچۈن تېخىمۇ كۆپ مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيەلەپ چىقىش جەھەتتىن  ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى 5 J) M0 ~) ~; D! y; Q- x6 o3 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        3. شىنجاڭنىڭ ‹‹ئۈچ تارىخى››دىن زامانىۋى مەدەنىيەت بىلىملىرىنى يەتكۈزۈش ،تەشۋىقات تەربىيىسىنى جانلىق ئېلىپ بارالمىدىم
6 O" x$ L5 |# ^3 @1 J       4.ئۆزىنى مائارىپقا بېغىشلاش، كىشىلەرگە شوتا بولۇشنى خالاشتەك ئالىيجاناپ روھنى تولۇق گەۋدىلەندۈرۈپ بىرەلمىدىم .( b" U% C' q$ k& U  G: e5 n- t  ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        5.ئوقۇغۇچىلارنى دەۋر تەرەققىياتىدىكى ئىختىساسلىقلاردىن بولۇشقا يېتەكلەش، زامانىۋى مەدەنىيەتنى يېتەكچى قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، ئىجتىمائىي تەرەققىيات ئېھتىياجىنى كۆزلەپ، ئىسلاھات قىلىپ، يېڭىلىق يارىتىپ، ئوقۇغۇچىلارنى مەدەنىيەتلىك، زامانىۋى، ئىجتىمائىي تەرەققىياتقا ماسلىشالايدىغان ئىختىساسلىقلاردىن قىلىپ تەربىيەلەش جەھەتتىن ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەلىك ئەمەس 8 R& n4 X( F& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       6. مەكتەپ بىلىم بېرىدىغان ھەم ئادەم تەربىيەلەيدىغان ئورۇن، ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىدىكى يول باشلىغۇچىلار.بۇ جەھەتتىن ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى
, J) X9 E" m2 Z% _" v4 x) |7. ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرۇلۇشىنىڭ سانى ۋە سۈپىتىدىكى يېتەرسىزلىك يەنىلا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەرەققىياتىنى چەكلەپ تۇرىۋاتقان بۇغما مەسىلە. مىنىڭ بۇ مەسىللەرگە نىسپەتەن كۆز قارىشىم يىتەرلىك بولماي قالدى ( |2 i: y# w( {+ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ئەخلاق ئارقىلىق ئادەم تەربىيىلەش ، مائارىپ ئارقىلىق ئادەم تەربىيەلەشنى مۇھىم نۇقتا قىلىپ، ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى قۇرۇلۇشىنى گەۋدىلىك كۈچەيتىپ، شىنجاڭچە مائارىپ تەرەققىيات يولىدا كۆرسەتكەن تۆھپەم يىتەرلىك بولمىدى 2 l; \* M3 U& ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 .مەن خىزمەت جەريانىدا ۋاقىت سىجىللىقىنى باھانە قىلىپ ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا ئايرىم يىتەكلەش ئېلىپ بارماسلىق ئەھۋالى ئېغىرراق.          - m" [/ v; `% J( X" k* `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10 . بەدەن چېنىقتۇرۇشنىڭ ئىزچىللىقىغا ئەھمىيەت بەرمەسلىك، بۇلۇپمۇ ئەخلاق جەھەتتىن يىتەكلەشتە ئايرىم تەربىيىنىڭ ئىزچىللىقىغا سەل قاراش ئەھۋالى بار.
* g1 t+ H1 V% X" G" ]) v11.بەدەن سۈپىتى ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن  ياخشى ئوقۇغۇچى بىلەن بەدەن سۈپىتى ئاجىز ئوقۇغۇچىلارغا  تەڭ ،باراۋەر مۇئامىلە قىلىپ بۇلالماسلىق ئەھۋالى كۆرۈلدى .& ^1 V& G& x& zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12.جاپاغا چىداش، قىيىنچىلىقنى يېڭىش روھىم يىتەرلىك بولمىدى.قېتىرقىنىپ ئۆگۈنۈش ،ئىزدىنىش روھىم كەمچىل.بۇ جەھەتلەردە ئوقۇغۇچىلارغا ئۈلگە بۇلالمىدىم. .9 z- ?' M" Q" r3 ?$ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
13. ئوقۇتقۇچى باشقىلارغا ئۈلگە بولۇش ئۈچۈن،نەسىھەت قىلغاندىن كۆرە ئۆزى ئۈلگە كۆرسىتىشنى ئىشقا ئاشۇرۇش جەھەتتىن ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلىرىدىن ئەمەلگە ئاشۇرۇشنى تەلەپ قىلغان ئىشنى ئالدى بىلەن ئۆزى ئەمەلگە ئاشۇرۇشتا نەمۇنىلىك رۇلۇمنى جارى قىلدۇرۇپ بۇلالمىدىم .4 O- t) M- F( z: ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
14. ئوقۇتقۇچى ئۆزىنىڭ خىزمىتى ۋە ئۈلگىلىك روھى ئارقىلىق ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ كىشىلىك ئىززىتى جەھەتتىكى تەرەققىياتىغا تەسىر كۆرسىتىپ تۇرىدۇ. ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكى نىسبەتەن مۇرەككەپ بولىدۇ،ئوخشىمىغان يىللىقتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ پەرقىمۇ بىر قەدەر زور بولىدۇ. ئۇلارنىڭ راست بىلەن يالغاننى، ھەق بىلەن ناھەقنى، ياخشىلىق بىلەن يامانلىقنى، گۈزەللىك بىلەن سەتلىكنى پەرقلەندۈرۈش ئىقتىدارىمۇ ئانچە كۈچلۈك بولمايدۇ.ئىلمى پوزىتسىيە بىلەن مۇئامىلە قىلىشىم يىتەرلىك بولمىدى .
- }1 Q( Y) V0 g2 z2 p      15. شىنجاڭچە ئالاھىيىدىلىككە ئىگە ياخشى ئوقۇتقۇچىلىق مەسئۇلىيىتى ۋە مەجبۇرىيىتى .يەنى  ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز تەرەقىياتىدىكى «بەش جەھەتتىكى» ئالاھىيىدىلىگىنى تەھلىل قىلىپ مائارىپ ئىشلىرىنىڭ شىنجاڭ تەرەققىيات يولىدا مېڭىشنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز مائارىپ تەرەقىياتىنىڭ ئومۇمى نىشانى ۋە ئالاھىيىدىلىگىنى«بەش »جەھەتتىن مۇئەييەنلەشتۇرۇش جەھەتتىكى ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى
# v. `' y8 J4 E1 z 16. زامانىۋى مەدەنىيەتنى يېتەكچى قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ، زامانىۋى مەدەنىيەتنىڭ ئىلمىي يېتەكچىلىك قىلىش فۇنكسىيەسى، كەڭ قورساق، ئېچىۋېتىلگەن بولۇش فۇنكسىيەسى، باھار يامغۇرىنىڭ بارلىق مەۋجۇداتنى ئويغىتىش فۇنكسىيەسى ھەم روھنى ۋە كۈچنى ئۇيۇشتۇرۇش فۇنكسىيەسىنى ھەقىقىي جارى قىلدۇرۇشىم يىتەرلىك مبولمىدى .
3 i1 A0 B+ l1 [8 `/ A; ?: } 17. «بىر گەۋدە، كۆپ مەنبەلىك» پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇپ، پەرقلەرگە ھۆرمەت قىلىپ، كۆپ خىل بولۇشنى تەكىتلەپ، ئۆز ئارا ھۇزۇرلىنىپ، شىنجاڭچە ئالاھىدىلىككە ئىگە زامانىۋى مەدەنىيەت، مىللەتلەرنىڭ ئېسىل مىللىي ئۆرپ – ئادەت مەدەنىيىتى نامايان قىلغان گۈزەللىكتىن ئورتاق ھۇزۇرلىنىدىغان دەۋر ئالاھىدىلىكىنى يارىتىشىم يىتەرلىك بولماي قالدى .( D& @1 c, v9 ?! h( N2 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
18. زامانىۋى مەدەنىيەت قارىشى ۋە ھەرىكەت شەكلىنى كۈچەپ تارقىتىپ، ئاممىنى مەنىۋى ۋە قىزىقىش ئاساسىدا دىندىن خالىيلىشىشقا، زامانىۋىلىشىشقا، يىتەكلەش جەھەتتىن ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى .
0 W$ |- N- `0 h0 d19.قوش تىل مائارىپنى پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ ئىلگىرى سۈرۈش جەھەتتىن كۈچ چىقىرىشىىم يىتەرلىك بولماي قالدى  .
; v9 j6 m2 u+ J# o       20.تارىخى مەسئۇلىيەتچانلىققا ئىگە ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بۇلۇش جەھەتتىن نەمۇنىلىك رۇلۇمنى جارى قىلدۇرالمىدىم  # }" }  L+ H$ Y/ nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       21. شىنجاڭنىڭ ئورنىغا ماس كىلىدىغان ساپا ۋە ئىستەككە ئىگە بۇلۇش ئىقتىدارىم يىتەرلىك بولماي قالدى .
6 R, x9 \) x2 [! o 22.نۆۋەتتىكى ۋەزىيەتكە ماس كىلدىغان مەسئولىيەت ۋە مەسئۇلىيەتچانلىققا ئىگە بۇلۇش ئىقتىدارىم يىتەرلىك بولماي قالدى  .2 |, F5 c; `' ~( k8 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
23.ئوقۇتقۇچىنىڭ 3خىل سالاھىيىتىگە ماس كىلدىغان ئاڭ ۋە قاراشقا ئىگە بۇلۇش كېرەك . سىنىپ كوللېكتىپىنىڭ ياخشى _ يامان بولۇشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئۈنۈمى،ئىدىيىۋى پەزىلىتى ۋە ئىندىۋىدۇئاللىق تەرەققىياتىغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ. بۇ جەھەتتىكى ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى   B) k( m& ?3 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
       24.باشقىلارغا ئۆلگە بولىدىغان ياخشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بۇلۇشى جەھەتلەردە ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك ئەمەس .
6 J4 H2 R- u: L: t1 m25. ئوقۇتقۇچىلار ئەخلاقىنى يىتۇلدۇرۇشنىڭ ئۆلگىللىرىدىن بۇلۇش ئوقۇتقۇچى سىنىپنىڭ قۇرۇلمىسى، ئالاھىدىلىكى، كەيپىياتى، ئەقلىي قابىلىيەت قۇرۇلمىسى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئەھۋالى ، ئۆگىنىش ھەۋىسنى يۇقۇرى كۆتۇرۇش جەھەتلەردىن ئىشلىگەن خىزمەتلىرىم يىتەرلىك بولماي قالدى .
2 ?6 }8 }7 S7 o. O! x6 i0 ^2 U
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-1-30 10:24:46 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى چىقىپتۇ ... راس سىللەردىمۇ سىياسىي ئۆگىنىش باشلاندىمۇ ؟ بىز تەرەپلەردە ئارام ئالماي سىياسىي ئۆگىنىش ئېلىپ بارىدىغان ئوخشايمىز ...
ۋاقتى: 2016-1-29 12:24:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇھىم بىلىم ئىكەن.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-1-29 14:28:13 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سالام دوستلار ياخشىمۇ سىلەر ؟مۇمكىن بولسا كۆپلەپ تەكلىپ پىكىر بىرىشىڭلارنى ئۈمۈت قىلىمەن
ۋاقتى: 2016-1-30 19:53:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىما يوللاپسىز،رەخمەت سىزگە.
ۋاقتى: 2016-1-31 16:36:46 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىرىيال ئىكەن .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:08

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش