| سايرام بازارلىق يېڭباغ مەكتەپنىڭ دىنى ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ ئاساسلىق ئىپادىلىرنى ئۈگۈنىش لايھەسى نۆۋەتتىكى تىنىچ ۋەزىيەتنىڭ ئوزاق مۇددەت داۋام قىلىشى ،ۋەىتىنىمىزنىڭ تىنىچ قەدەم بىلەن تەرەقىقى قىلىشنى قولغا كەلتۇرۇش،جەمىيەت ئامانلقىنى قوغداشنى ھەقىقى ئىشقا ئاشۇرۇش ،سوتسىيالىزىمىنىڭ قورغۇچىلىرى بولغان ياش ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلام ئىدىيدە ئۈسۈپ يىتىلشى ئۇقۇتقۇچلار ئارىسىدا دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىش ئىپادىلىرنى ئۈگۈنىش پائالىيتىگە تەشكىللەش ئۈچۈن تۆۋەندىكدەك لايھە تۈزۈپ چىقىلدى. يىتەكچى ئىدىيە ۋە ئاساسىي نىشان پارتىيە 18-قۇرۇلتىيى،18-نۆۋەتلىك 3-ئومۇمىي يىغىنى ،ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق پارتىكومنىڭ 8-نۆۋەتلىك 6-ئومۇمىي (كېڭەيتىلگەن) يىغىنى ۋە «قانۇنسىزدىنىي ھەركەتلەرنى قانۇن بۇيىچە تۈزەش ،دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭدۈرمىچىلىكىگە قارشى تۇرۇش خىزمىتى توغىرسىدىكى بىر قانچە يىتەكچى ئىدىيە(سىناق نۇسخا)»روھىنى ئەستايىدىل ئىزچىللاشتۇرۇش شۇنىڭدەك يۇقرى دەرىجىلىك پارتىيە ،ھۆكۈمەت ،مائارىپ تارماقلقىرىنىڭ ئورۇنلاشتۇرۇشغا پائال ئاۋاز قۇشۇپ، مەكتەپلەرنىڭ نورمال ئوقۇ-ئوقۇتۇش ،تەلىم-تەربىيە خىزمىتنى قانات يايدۇرۇش،يۇشۇرۇن خەۋىپنى بايقىغان ھامان ئۇنى شۇ ھامان تۈگىتىش ،مەكتەپ بىخەتەرلىكى ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سىياسىي ئىدىيۋى ساپاسىنى يۇقرى كۆتۈرۈش،كەلگۈسى ئەۋلاتلارنى تەربىيەلەش يولىدا تىنىپ تاپماي ئىزىدىنىپ ،پارتىيە ھۆكۈمەتنىڭ ئورۇنلاشتۇرشىغا بويسۇنۇپ ،سىياسەت بۇيىچە ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈپ،نۆۋەتتىكى ۋەزىيەتنىڭ مۇھىملىقىنى ۋە تەخىرسىزلىكىنى چوڭقۇر تونۇپ يېتىپ،ھەرۋاقىت ئىدىيدە تەۋرەنمەي ئۆزكەسپىگە سادىق بولۇش ئىشقا ئاشۇرۇلدۇ. مىلىلىتىمىزنىڭ جۇمىلدىن ۋەتىنىمىزنىڭ تەرەقىقىياتى تىنىچلىقتىن مۇقۇملۇقتىن ئايرىلالمايدۇ،دىمەك تىنىچلىق بولغاندا بارلىق خىزمەتلەرنىڭ ئالغا سىلجىشنىڭ ئاساسى. مەكتىپىمىزنىڭ تىنىچ تەرەقىقى قىلىشى ئۈچۈن بىز ئالدى بىلەن چۇقۇم كەلگۇسىنىڭ ئىز باسارلىرى بولغان ياش ئۆسمۈرلەرنىڭ ئىلغار ئىدىيە ،كۆز قارىشى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك شۇڭا تىنىچلىق ،مۇقۇملۇق خىزمىتىنى ياخشى ئېلىپ بېرىش ئۈچۈن ئالدى بىلەن كەلگۈسىنىڭ ئىگىسى بولغان ياش ئۆسمۈرلەرنىڭ ئىدىيە –ئەخلاق ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشتىن باشلاپ ،ئوقۇغۇچلارنىڭ مۇقۇملۇق جەھەتىتىكى كۆز قارىشىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشتە ئالدى بىلەن سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ خىزمەتلەرنى قولىلىشنى قولغا كەلتۈرۈش،شۇنداقلا ھەر كۈنلۈك گىمناستىكا ۋاقتىدىن تۇلۇق پايدىلنىپ 15مىنۇت ئەتراپىدا بارلىق ئوقۇغۇچلارنى ئاساس قىلىغان ھالدامۇقۇملۇق جەھەتىتە ئېلىپ بېرىش،ئونىڭدىن باشقا يەنە مەكتىپىمىزدىكى پىئونىرلارنىڭ رولىدىن تۇلۇق پايدىلنىش قولغا كەلتۈرۈلىدۇ. كونكىرىت ئىشلىندىغان خىزمەت تەرتىۋى 1. مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچلارنى بىرلىك قىلغان ھالدا دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭىپ كىرشىگە قارشى تۇرۇش پائالىيىتىگە سەپەرۋەر قىلىش يىغىنى چاقىرىلدۇ . 2.مەكتىپمىزدە ئوقۇتقۇچى ۋە ئوتتۇرا قاتلام رەھبەرلەردىن تەشكىللەنگەن مۇقۇملۇق خىزمىتىگە رەھبەرلىك قىلدىغان خادىملار بىكىتىلدۇ،ھەم خىزمەت مەسئولىيتى بەلگىلىندۇ. 4. 2014-يىل 3-ئاينىڭ 4-كۈنى دەرىستىن كىيىن سائەت دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ 15تۈرلۈك ئىپادىلىرنى مەركەزلىك ئۈگۈنىشكە تەشكىللەش ئېلىپ بېرىلدۇ. 5.مەركەزلىك ئۈگۈنىش پائالىيتىدە دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ 15تۈرلۈك ئىپادىلىرنى خاتىرە قالدۇرۇش ئارقىلىق،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سىياسىي ئېڭى تېخىمۇ ئايدىڭلاشتۇرۇلۇپ ،ئىدىيە جەھەتتە مەركىزى كومتىت بىلەن يۈكسەك بىردەكلىكنى ساقلاپ پارتىيەنىڭ چاقىرقىغا ئاۋاز قۇشۇش ئرادىسى تېخىمۇ كۈچەيتىلدۇ. 6.ئۆگىنىش مەزمۇنىدىن تەسىرات يېزىش ،لېكسىيە سۆزلەشكە ئورۇنلاشتۇرۇلۇپ ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دىنىي ئەسەبىي ئىدىيەنىڭ سىڭىپ كىرىشگە بايرىقى روشەن ، بايرىقى روشەن.مەيدانى مۇستەھكەم ھالدا قارشى تۇرۇش ئىرادىسنى سىڭدۈرۈپ،دىنىي ئەسەبىي ئىدىينى ئەيىپلەش،پاش قىلىش ئوپراتسىيە ماتىريالى يېزىشقا ئورۇنلاشتۇرۇلدۇ. 7.ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەكتىنى ئېنىقلاش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ ،ياخشى ئىشلەپ ،مەكتەپتىكى بارلىق ئوقۇغۇچىلار بىلەن ۋە ئائىلە باشلىقى بىلەن مەسئۇلىيەتنامە ئىمزالىشىپ ،ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا مۇقىمسىزلىق ئەھۋاللىرىنىڭ يۈززمەسئۇلىيەتنامە ئىمزالىشىپ ،ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدا مۇقىمسىزلىق ئەھۋاللىرىنىڭ يۈزبېرىشنىڭ ئالدى ئېلىنىپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ سىياسىي ئاڭ-سەزگۈسى يۇقرى كۆتۈرۈلىدۇ. 8. ئەگەر سىنىپلاردا ئوقۇغۇچلاردا مۇقۇملۇققا تەسىر يەتكۈزدىغان ئەھۋال بايقالسا شۇ ۋاقىتنىڭ ئۆزىدە مەكتەپتىكى مۇناسىۋەتلىك خادىملارغا ئىنكاس قىلدۇ. سىنىپ مۇدىرى ۋە مەكتەپتىكى مۇناسىۋەتلىك خادىملار تەربىيە ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچلارنىڭ ئىدىيسىنى ئۆزگەرتىش خىزمىتنى ئېلىپ بارىدۇ، 9.ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارغا مەكتەپ سىرتىدىكى باشقا مىللەتلەر بلەن ئىناق ئۆتۈش ئىتپاقلىق تەربىيسىنى كۇچەيتىپ ،مىللەتلەر ئىتپاقلىقىغا يات بولغان سۆز-ھەركەتلەر بىلەن شۇغۇللانمايدىغان ياخشى كەيپىياتنى بارلىققا كەلتۈرمىز. 10.ئىشلەنگەن خىزمەتلەردىن ئۇچۇر يوللاش ،ئارخىپ قالدۇرۇش،خۇلاسە –دولات تەييارلاش قاتارلىق بىر قاتار خىزمەتلەر ماس قەدەمدە ئىشلەپ مېڭىلىدۇ. مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدىكى ئىتپاقلىق بولسا مەكتەپ ئوقۇ-ئوقۇتۇش خىزمىتىدىكى مۇھىم ھالقا ، شۇڭا ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار ئىتپاقلىشىپ تۈرلۈك خىزمەتلەردە ياخشى ئۈنۈم ھاسىىل قىلمىز . مەكتەپتىك ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلار مىللەتلەر ئىتپاقلىقىغا ئەھمىيەت بىرىپ مەكتەپ خىزمىتىنىڭ يۈكسىلشىگە ھەممە ئورتاق كۈچ چىقىردىغا ياخشى كەيپىيات بارلىققا كەلتۈرۈشكە تىرىشىمىز. سايرام بازارلىق يېڭباغ مەكتەپ 2014-يىل 3-ئاينىڭ 13-كۈنى سايرام بازارلىق يېڭباغ مەكتەپنىڭ دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ ئاساسلىق ئىپادىلىرنى مەركەزلىك ئۈگۈنىش خىزمىتىدىن خۇلاسە سايرام بازارلىق مائارىپ پارتىيە باش ياچېيكىسنىڭ ئۇرۇنلاشتۇرشىغا ئاساسەن 3-ئاينىڭ 4-كۈندىن باشلاپ ھەر كۈنى دەرىستىن كىيىن ئۇقۇتقۇچلار مەركەزلىك ھالدا 2سائەتتىن كام بولمىغان ئاساستا ئۈگۈنىشكە تەشكىللەش ئېلىپ بېرىلىپ دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ15تۈرلۈك بەلگىلىملىرنى خاتىرە قالدۇرۇش ئارقىلىق ئۈگۈنىشكە تەشكىللەپ 4-چىسلادىن6-چىسلاغىچە دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ15تۈرلۈك بەلگىلىملىرنى تۇلۇق ىاتىرە قالدۇرۇلدى ھەم ئۇقۇتقۇچلارغا تۇلۇق يادقا بىلىۋېلىش ئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلارغا دىنىي ئەسەبىي ئىدىينىڭ سىڭىپ كىرىشنىڭ15تۈرلۈك بەلگىلىملىرنى تەشۋىق قىلىش ئېلىپ بېرىش دىنىي ئەسەبىيلىكنىڭ مەكتىپىزنىڭ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە خىزمىتىگە سىڭىپ كىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن سىنىپلاردا مەخسۇس ئۇقۇغۇچىلارنى تەربىيلەش ئېلىپ بېرىشنى قانات يايدۇرۇش ئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلارنىڭ چۈشەنچىىسى ئاشۇرۇلدى.ئۇقۇتقۇچلار ئارىسىدا دىنىي ئەسەبىيلىكنىڭ نىمە ئىكەنلىكىنى چەك چىگىرسىنى ئېنىق ئايرىش جەھەتتىكى چۈشەنچىسى يۇقۇرى كۈتۈرۈلدى.ئۈگۈنىشكە مەكتەپتىكى 12نەپەر ئۇقۇتقۇچى تۇلۇق قاتناشتى.
سايرام بازارلىق يېڭباغ مەكتەپ 2014-يىل3-ئاينىڭ13-كۈنى
|
|