كۆرۈش: 424|ئىنكاس: 16

ئوقۇغۇچىلار مۇنداق دىسە قانداق ئىنكاستا بولىسىز ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   salkin11 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-2-18 11:25  

ئوقۇغۇچىلار مۇنداق دىسە قانداق ئىنكاستا بولىسىز ؟
مەكتەپ ئوقۇ- ئوقۇتۇش ، مۇنبەر مۇساپىسىدا ھەرقانداق بىر ئوقۇتقۇچى پەقەت دەرىسخانا مۇنبىرى ئارقىلىقلا ئوقۇغۇچىلار يەتكۈزمەكچى بولغان بىلىمنى تولۇق يەتكۈزۈپ بولىمەن دەپ كېسىپ ئېيتالمايدۇ ، چۈنكى دەرىسخانا مۇھىتىنىڭ ئوخشاش بولماسلىقىغا قاراپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىكا ھالىتىدىمۇ ئوخشاش بولمىغان تەۋرىنىشلەر بولىدۇ ، ئوقۇغۇچى چوقۇم دەرىسخانىدا ئوقۇتقۇچىنىڭ يارىدىمۇ ئۆگەنگەن نەزىيىۋى بىلىملەرنى قايتىدىن پۇختىلاپ مۇستەھكەملەپ ئۆز زېھىن ئىنكاسىنىڭ مەھسۇلى قىلمىسا ئۇ ھالدا ئۆگەنگەن بىلىملىرى پەقەتلا پۇچەك نەرسىگە ئايلىنىپ قالىدۇ ...
بەزىي ئوقۇغۇچىلار مەكتەپ ھاياتىنىڭ دەسلەپكى قەدەملىرىدە ئېچىلماي ، ئوقۇتۇشنىڭ ئوتتۇرا ھالقىلىرىدا كاللىسى ئېچىلىپ تىرشىش يولىنى تېپىشى مۇمكىن ، بۇ خىل ئەھۋاللار سىز ۋە بىزگە دائىم ئۇچراپ تۇرىدۇ ، بۇنداق ئەھۋاللاردا ئۇلارنىڭ ئۆگەنمەكچى بولغان بىلىملىرى گەرچە ئىلگىرى ئۈگىنىپ ئۈتۈلگەندەك قىلسىمۇ ، يېڭى بىلىم ھېسابلىنىپ بېسىم ئېلىپ كېلىدىغان ئەھۋاللاردىن خالىي بۇلالمايدۇ ...
ئاساسىي مەخسەتكە كەلسەك ، ئارىمىزدا نۇرغۇن تەجىرىبىلىك كەسىپداشلار بار ، ئورتاق پىكىرلىشىپ باقساق ... كۆپىنچە كاللىسى ئېچىلغان ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرىگە قارىتا ئۆگىنىش پىلانى تۈزۈپ بىرىشىمنى تەلەپ قىلىپ داۋاملىق بېشىمنى ئاغرىتىدۇ ... مەن بۇ مەسلىدە بىراقلا ھۆكۈم چىقارماي ، پەقەتلا ئوقۇغۇچىلار روھىي ئىلھاملاندۇرۇش ۋاستىلىرىنى قوللىنىپ ئۆگىنىشىنى ئىلگىرى سۈرۈش ئۈچۈن كۈچ چىقىرىپ كېلىۋاتىمەن ... مەن بۇ خىل پىكىرگە قارىتا ئۈنۈملۈك بىر نوقتىدا تۇرۇپ ھۆكۈم قىلىپ بۇلالمىدىم ... بەلكىم بۇنداق ئەھۋاللار ھەرقايسى كەسىپداشلارنىڭمۇ بېشىغا كەلگەن بولىشى ، ھەتتاكى تەجىربىدىن ئۆتكەن يېڭى پىلان ، لاھىيەلىرى بولۇشى مۇمكىن ... مۇمكىن بولسا مۇشۇ تېما ئاساسىدا مەكتەپلەرگە يىغىلىشقىمۇ ئاز قالدى ، بۇ ھەمىمىزگە پايدىلىق ... شۇڭا مۇنازىرە قىلىپ باقساق ، ئۇستازلار تەلىم بەرگەيسىزلەر ...


ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-2-18 12:46:12|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەممىمىزنىڭ مەكتەپ ھاياتى بولغان، بەزى مەسىللەرنى  ئۆزىمىز شۇ بالىلىق چاغلىرىمىزدا بىشىمىزدىن كەچۈرۈپ باققان. مىنىڭچە بۇنداق ئەھۋالدا ئالدى بىلەن شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزىنى چۈشىنىش كىرەك. كىسەل ئوخشاش بولغان بىلەن ئۇنى ئوخشاس ئۇسۇل، ئوخشاش دورا بىلەن داۋالاپ ساقايتىش ناتايىن . شۇڭا ھەر قايسىغا ئۆزىگە ماس كىلىدىغان ئۇسۇل قوللىنىشىمىز لازىم

باھا سۆز

سىزنىڭ دېگىنىڭىزغۇ ئورۇنلۇق ... مەسىلەن بەزىي ئوخشىمىغان كېسەللەرگە قارىتا ئوخشاش بىر خىلدىكى دورىلار مەنپەئ تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-18 13:36
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-18 13:36:42|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
13899119504 يوللىغان ۋاقتى  2014-2-18 12:46
ھەممىمىزنىڭ مەكتەپ ھاياتى بولغان، بەزى مەسىللەرنى  ئۆ ...

سىزنىڭ دېگىنىڭىزغۇ ئورۇنلۇق ... مەسىلەن بەزىي ئوخشىمىغان كېسەللەرگە قارىتا ئوخشاش بىر خىلدىكى دورىلار مەنپەئەت قىلىپ قالىدىغان ئەھۋاللارمۇ بولىدۇ ... سىزنىڭ شۇ ئوقۇتقۇچىلۇق قىلىش ھاياتىڭىزدىكى ئەتراپىڭىزدىكى ئوقۇغۇچىلىرىڭىزغا قارىتا شۇنداق بىر پىلان تۈزۈپ بېرىڭ دىيلىپ قالسا قانداق پىلان تۈزۈپ بەرگەن بۇلاتتىڭىز ... مۇشۇ ھەقتە ئۆزىڭىزنىڭ بېشىڭىزدىن ئۆتكەن تەرەپلەرنى ئېنىق ئوتتۇرغا قويۇپ ئۆتكەن بولسىڭىز ...
ۋاقتى: 2014-2-18 14:11:00يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەگەر سىز سىنىپ مۇدرى بولسىڭىز شۇ خىلدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەڭ قىزىقىدىغان پېنىدىن باشلاپ ، شۇ پەننىڭ ئالاھىدىلىكى بۇيىچە تىيىزلىقتىن چوڭقۇرلۇققا قاراپ، مۇھىم نوقتىنى گەۋدىلەندۈرگەن ئاساستا كۈنلۈك، ھاپتىلىك پىلان تۈزۈپ بەرسىڭىز بولىدۇ.  ئەگەر پەن ئوقۇتقۇچىسى بولسىڭىز شۇ پەننىڭ ئالاھىدىكىنى چىقىش قىلىپ، ئۆزىڭىز ئوقۇغۇچىلار ئۇڭاي ئىگەللىيەلەيدىغان نوقتىدىن باشلاپ ئۆگىنىش پىلانى تۈزۈپ بەرسىڭىـز بۇلىدۇ. لىكىن، مۇھىمى شۇ پىلاننىڭ ئەمىلىيلىشىنى ۋاقتىدا سۈرۈشتۈرۈپ تۇرۇشىڭىز كىرەك. بولمىسا ئۈنۈمى بولمايدۇ.
来自: Android客户端

باھا سۆز

مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم پەقەت يەككە دائىردىن ئەمەس ، بەلكى ئومۇمىي پەنلىكلەر بويىچە ئۆگىنىش پىلانى بولۇشى كې تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-18 15:09
ۋاقتى: 2014-2-18 14:30:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىكانىيەتنىڭ بارىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئادىمىيلىكىگە ھۆرمەت قىلىش .مىھرى شەپقەت بىلەن تەىقىدى تەربىيەنى بىرلەشتۇرۇش .بولۇپمۇ مىھرى مۇھەببەت بىلەن تەسىرلەندۇرۇش بەكرەك ياخشى ئۈنۈم بېرىدۇ

باھا سۆز

دىگىنىڭىز ھەقىقەتەن توغرا ، دوختۇرنىڭ دۇرا ھوكۇل بىلەن داۋالىغان ئۈنۈمدارلىقىدىن ، پىسخىكا دوختۇرىنىڭ داۋا تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-18 16:05
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-18 15:09:39|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
amarniyaz يوللىغان ۋاقتى  2014-2-18 14:11
ئەگەر سىز سىنىپ مۇدرى بولسىڭىز شۇ خىلدىكى ئوقۇغۇچىلار ...

مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم پەقەت يەككە دائىردىن ئەمەس ، بەلكى ئومۇمىي پەنلىكلەر بويىچە ئۆگىنىش پىلانى بولۇشى كېرەك ... ۋاقىتنى قانداق ئورۇنلاشتۇرغاندا ئەڭ مۇۋاپىق بولىدۇ ... سىللەر ئوتتۇرغا قويۇپ بولغاندىن كېيىن ، ئاندىن مەنمۇ ئۆز قارىشىمنى ئوتتۇرغا قويسام ، بارلىق كەسىپداشلارنىڭ يېڭى ئوقۇش مەۋسۇمىدا ئۆز ئوقۇغۇچىلىرىنى يېتەكلەپ چىقىشىدا ئۈنۈمى تولىمۇ ياخشى بولىدىغۇ دەيمەن ... تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ... مەن سىنىپ مۇدىرى ئەمەس ، بەلكى بارلىق ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئومۇمىي دائىرلىك ئىزدىنىپ بېقىشنى ئويلايمەن ... چۈنكى مەن ماتېرىيال تۈزسەم پەقەت ئۆز كەسپىمنىڭ ماتېرىيالىنى ئىشلەپلا قالماي ، بارلىق پەنلىكلەرنىڭ جۇغلانما ماتېرىيالىنى ئىشلەپ يۈكنى يەڭگىللىتىش ئۈچۈن تىرىشىپ كۈرىۋاتىمەن ... ئەمما مۇشۇ نوقتىدا مەندە سەل گۇمانى قاراش بولغاچقا سىللەر بىلەن ئورتاقلىشىپ بېقىش ئۈچۈن ئوتتۇرغا قويدۇم ...
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-18 16:05:43|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بابۇر0725 يوللىغان ۋاقتى  2014-2-18 14:30
ئىكانىيەتنىڭ بارىچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئادىمىيلىكىگە ھۆر ...

دىگىنىڭىز ھەقىقەتەن توغرا ، دوختۇرنىڭ دۇرا ھوكۇل بىلەن داۋالىغان ئۈنۈمدارلىقىدىن ، پىسخىكا دوختۇرىنىڭ داۋالىشى ئېشىپ چۈشۈپتۇ دىگەن گەپ بارغۇ ... سىزگە رەھمەت مۇشۇنداق ياخشى تەكلىپلىرىڭىزنى يەنىمۇ ئايىمىغايسىز ...
ۋاقتى: 2014-2-18 16:25:57يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
salkin11 يوللىغان ۋاقتى  2014-02-18 15:09:39


مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم پەقەت يەككە دائىردىن ئەمەس ، ب

سىز تېمىڭىزدا كاللىسى ئېچىلغان مۇنداقچە ئېيتقاندا ئۆگىنىش ئىدىيسى بار، يېڭىلىققا ئىنتىلىدىغان، ئەقىللىق ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا ئۆگىنىش پىلانى تۈزۈشتە ئىككىلىنىپ قېلىۋاتقانلىقىڭىزنى دەپسىز. مىنىڭچە كاللىسى ئېچىلغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقى بىراقلا بارلىق پەنلەرگە قارىتا ئومۇمى دائىرلىك بولمايدۇ. تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدىكى ئوقۇغۇچىلارغا نىسبىتەنمۇ ئۇلار يا تىل-ئەدەبىياتقا قىزىقىدۇ، يا خەنزۇتىلى يا فىزىكا … دىگەندەك يەككە پەنلەرگە قىزىقىدۇ. بىراقلا ھمە پەنلەرگە قىزىقىشى ناتايىن.
来自: Android客户端

باھا سۆز

بۇرادەر بۇنۈداق ئوقۇغۇچىلار يەككە ئەھۋال كۈرۈلۈشى تەس ، ئومۇمىي جەھەتتىن ھەرقايسى پەنلىكلەر بويىچە ئونۋېرس تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-18 18:15
ۋاقتى: 2014-2-18 16:26:43يانفوندا يوللانغان|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇڭا يەككە پەنلەر بۇيىچە، كونكىرىتنى ئوقۇغۇچى بۇيىچە ئۆگىنىىش پىلانى تۈزۈلسە ئۈنۈمى  كۈرۈلىدۇ، دەپ قارايمەن. قالغىنى كەسىپداشلار بىلەن ئورتاق مۇھاكىمە قىلساق بولىدۇ.
来自: Android客户端

باھا سۆز

سىزنىڭ دىگىىنىڭىز بويىچە يەككە پەنلىكلەرنى ئاساس قىلىپ ئۆگىنىش پىلانى تۈرۈپ بىرىلگەن ئەھۋاللاردا ، ئوقۇغۇچ تەپسىلاتىئىنكاس ۋاقتى: 2014-2-18 18:17
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2014-2-18 18:15:19|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
amarniyaz يوللىغان ۋاقتى  2014-2-18 16:25
سىز تېمىڭىزدا كاللىسى ئېچىلغان مۇنداقچە ئېيتقاندا ئۆ ...

بۇرادەر بۇنۈداق ئوقۇغۇچىلار يەككە ئەھۋال كۈرۈلۈشى تەس ، ئومۇمىي جەھەتتىن ھەرقايسى پەنلىكلەر بويىچە ئونۋېرساللىققا ئىگە ئوقۇغۇچىلار بولىدۇ ... يەككە پەنلىكلەر بويىچە قىزىقىش بۇ قىسمەن ئەھۋاللاردا كۈرۈلىدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش