روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 860|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

قىشلىق تەتىلدىن كېيىنكى مەركەزلىك ئۈگۈنۈش تەربىيە پائالىيتىدىن ...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
- يىلى قىشلىق تەتىلدىن كېيىنكى مەركەزلىك ئۈگۈنۈش تەربىيە پائالىيتىدىن ئالغان تەسىراتىم8 F9 S, l" m! b- H2 G7 |* Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 |  ]* Q# ]+ E1 P5 n3 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 h/ {8 U7 h+ ?* h- kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 a0 c! m+ A2 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 ?* V8 [4 L* i) W: H/ J( _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) c. w! D: s, Q( ]3 j1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 S8 D6 Z- m8 |  sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) w1 Q. E. r- G& D# x1 p
/ H: m3 ]" @: F  f6 w- m
- a2 F6 h+ ~6 S, |/ s! k4 m7 e( R
5 G) f; Q4 S! s$ S8 p  M
% o$ s' ]! Q: S0 F7 k
' A3 d6 N" c& V+ D/ T4 s! v, U2 c$ l# T5 X2 O* `! q( f0 x% h+ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
توغرىقۇم باشلانغۇچ مەكتەپ ياسىن توختى 4 p$ h4 L! D& }# P! Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2016-يىلى 2-ئاينىڭ 24-كۈنى* L& O3 z8 y9 k8 H# X/ ?8 P# {+ j; bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ m8 W4 j% ^( Q0 j2016- يىلى قىشلىق تەتىلدىن كېيىنكى مەركەزلىك ئۈگۈنۈش تەربىيە پائالىيتىدىن ئالغان تەسىراتىم
. D  a7 X3 t$ X+ Y) \- \% t  بىز بۇ قېتىمىقى سياسى نەزىرىيە ئۈگۈنۈش شىجاڭچە ئالاھىدىلىككە ئىگە ياخىشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بولايلى  قانداق قىلغاندا ياخىشى ئوقۇتقۇچىلارىدىن بولغىلى بولدۇ،ئىجتىمائىي موقىملىقنى،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداپ،ئەبىدى ئەمىنلىكنى ۋە ھالقىما تەرەققىياتنى ئىشقا ئاشۇرۇش،دۆلەتنى قانۇن ئارقىلىق ئىدارە قىلىش،ئىستىرايىگىتىسى ئىشقا ئاشۇرۇپ،ئادىل،باراۋەرلىكنى قولغا كەلتۈرۈپ،خەلىق تۇرمۇشىنى ئومۇميۈزلۈك ياخشىلاپ،نامراتلىقنى تۈگۈتۈش،تەلىم –تەربىيە سۈپىتىنى ئومۇميۈزلۈك ئۆستۈرۈپ،تاراملىق ئىختىساس ئىگىلىرىنى كۆپلەپ يىتۈشتۈرۈپ چىقايلى دېگەن مەزمۇنلارنى چۆرىدەپ ئۈگۈنۈش قىلغان بۇلۇپ، بىر تەرەپيىن ئۆگىنىش يەنە بىر تەرەپتىن خاتىرە قالدۇرۇش ۋە مەخسۇس مۇھاكىمە قىلىپ ، مەن بۇ قېتىمىق سىياسى نەزىرىيە ئۈگۈنۈشتە تۆۋەندىكىدەك تەسىراتقا  كەلدىم .
8 Z7 H$ n5 k, J7 T) k) Q: h1.دۆلەتنىڭ گۈللەپ ياشنىشى ۋە خازان بولىشى مائارىپقا باغلىق، ئوقۇتقۇچىلار مائارىپنىڭ ئاساسى ئوقۇتقۇچىلار مائارىپ ئىشلىرىدىكى 1-بايلىق ۋە يادىرولۇق ئامىل. ياخىشى ئوقۇتقۇچى بولمىسا ياخىشى مائاىپ بولمايدۇ . ياخىشى ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆلچىمى نىمە ؟ ئوقۇتقۇچى دۆلەت كادىرى ھېسابلىنىدۇ . شۇڭا ئۆزىنى ئاڭلىق ھالدا ياخىش كادىرلارنىڭ ئۆلچىمى بۇيىنچە ئۆلچەپ باش شۈجى شى چىنپىڭ تەلەپ قىلغندەك ‹‹ چوڭ ھەق، چوڭ ناھەق›› نى ئايرىشتا مەيدانى ئىنتاھىن روشەن بولۇش، مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىنى قوغداشتاھەركىشى ئىنتاھىن قەتئى بولۇپ، ھەر مىللەت ئاممىسنى قىزغىن سۈيۈشتە ئىنتاھىن سەممى بولۇش كىرەك . شۇڭا بىز ئوقۇتقۇچىلار باش شۈچى شى چىنپىڭ تەلەپ قىلغان ئوقۇتقۇچىلاردىن بولۇش ئۈچۈن ھەر ۋاقىت تىرشىشىمىز كېرەك . 2 t9 O, @. l" y( T0 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.تارىخى مەسئۇلىيەتچان ياخىشى ئوقۇتقۇچىلاردىن بولىشىمىز كېرەك . شىنجاڭ خىزمىتى پارتىيمىز ۋە دۆلىتىمىزنىڭ خىزمەت ئومۇمىيلىقىدا ئالاھىدە مۇھىم ئىستىراتىگىيلىك ئورۇندا تۇرۇدۇ، شۇڭا ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلار باشتىن –ئاخىرى مۇشۇنداق ئومۇمىيلىقنى كۆڭلىگە پۈكۈپ غايىلىك، ساپالىق، پەزىلەتلىك كىشلەردىن بولۇپ. ئاڭلىق ھالدا پارتىيە ۋە دۆلەتنىڭ غېمىنى يەپ، ئاپتۇنۇم رايۇنمىزنىڭ مائارىپ ئىشلىرغا بارلىقىنى ئاتىشى كىرەك .# f7 J& v' l- w9 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.دىننى ئەسەبى ئىدىدىيە ۋە ‹‹ پانتۈركىززىم ›› ‹‹پان ئىسلامىزىم›› ئىددىينىڭ چىرىتىشى، سىڭىپ كىرىشى بۇنىڭ گەۋدىلىك ئىپادىسى ھېسابلىنىدۇ .بەزى ئوقۇتقۇچىلار دىننى ئەسەبى ئىددىينىڭ تەسىرىگە ئۇچىراپ ئەخمىقانە ئەسەبى ئادەمنىڭ ئەقىل يەتمەيدىغان ئىشلارنى قىلىپ ئۆزى ھەم ئائىلسىدىكىلەرنى زىيانغا ئۇچۇرىتىپلا قالماي، ئوقۇتقۇچىلارنىمۇ زىيانغا ئۇچۇرىتىۋاتىدۇ . ھازىر ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز مۇشۇنداق باشقۇچتا تۇرۇۋارتىدۇ . تۈرلۈك خەۋىپ- خەتەر خىرىسلارغا تاقابىل تۇرۇپ ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ مۇقۇملىقى ۋە ئەبەدى ئەمىنلىكنى ئىشقا ئاشۇرۇش تارىخى يۇسۇندا بىز بىر ئەۋلات كىشلەرنىڭ زىمىنىسگە يۈكلەنگەن . ھەر بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ  ئۆزىگە خاس مەسئۇلىيتى ۋە مەجبۇرىيتى بار . شۇڭا بىز ھەققانىيەت يولىدىكى بۇ تارىخى كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش مۇسابىقىسدە ئۆز رولىمىزنى ياخىشى جارى قىلدۇرۇشمىز كېرەك .
4 S* z( @  u4 n; k; C4. ئوقۇتقۇچى مائارىپ خىزمەتچىسى بولۇپ روھ يىتىلدۈرۈش ھاياتنى جۇلالاندۇرۇش، ئادەمنى مۇكەممەللەشتۈرۈش خىزمىتنى ئىشلەيدۇ . ئوقۇتقۇچى دۆلەت خىزمەتچىسى بولۇپ پارتىيەنىڭ فاڭجىن سىياسەتلىرنى ئىزچىللاشتۇرۇش، ھەرم مىللەت خەلىقى ئۈچۈن خىزمەت قىلىش جەمئەتتە ئاكتىپ كۈچۈنى ئەۋىج ئالدۇرۇشتەك مۇقەددەس مەسئۇلىيتى زىمنىسىگە ئالغان . ئوقۇتقۇچى ئىجتىمائى كەيپىياتنى يىتەكلەش، زامانىۋى مەدەنىيەت تارقىتىش ئاساسى قاتلامدىكى ئاممىنى ئويغۇتۇشتەك ئالاھىدە بۇرۇچنى زىمىنىسىگە ئالغان . ئوقۇتقۇچى – ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىدە ئوقۇتقۇچى بىلىمنىڭ، ئەقىل –پاراسەتنىڭ كۆپ قۇدۇرىتىنىڭ سىمھولى . ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر نەچچە ئېغىز ئەمەلى سۆزى ككپ ھاللاردا ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىر ئۆمىرىگە تەسىر كۆرسىتىدۇ .* w4 Q4 I' g3 ^' T# x3 Y! eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. سىياسى جەھەتتە كۈچلۈك بولۇش. ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدا ھەر بىر ئوقۇتقۇچىغا قۇيۇلىدىغان 1- تەلەپ. شۇڭا بىز بۇ تەلەپنى ئۆزىمىزدىن باشلاپ ئىشقا ئاشۇرۇشىمىز كېرەك . ئەخلاق يېتىلدۈرۈش، كەسىپنى قەدىرلەش، قىيىن مەسىللەرنى ھەل قىلىش. ئوقۇتقۇچىلارغا يۈكلەنگەن ئاساسى مەسئۇلىيەت . بۇنىڭ ئىچدە ئەخلاق يىتىلدۈرۈش 1- ئورۇندا تۇرىدۇ. ياش ئۆسمۈرلەر دۆلىتىمىزنىڭ كىلەچىكى ۋە ئۈمۈدى . ئوقۇتقۇچىلار ۋە مائارىپ خىزمەتچىللىرى ھەر مىللەر ئوقۇغۇچىللىرىنىڭ يول باشلىغۇچىللىرى ھېسابلىنىدۇ . شۇڭا بىلىمنى ئۈگۈنۈپلا قالماي، بەلكى ھاياتلىق يولىنى كۆرسىتىپ بېرىشىمىز بۇ ئارقىلىق ياش ئۆسمۈرلەنىڭ تەربىيلىنىشىگە پۇختا ئاساس سېلىشىمىز لازىم . * U0 {' _8 l7 z3 vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; A+ ^7 A7 ]$ b- q* b* j
+ H0 a- x+ Y7 F/ W1 h7 w
$ A4 L3 `7 c9 a6 k4 M2 H& [  Z2 K" e! G& |* Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ M4 R, `: b% {1 _# g$ R; i& a6 Z3 rياسىن تۇختى  a7 T3 k4 f& U- m" u) Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2016-يىل 2-ئاينىڭ 24-كۈنى
! c7 |( b9 u. n$ u  ^* t) Y
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-26 06:03

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش