روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1206|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

كۇب بىلەن تونۇشۇش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
5 – سىنىپ 2 – مەۋسۇم سائەتلىك دەرس لاھيەسى3 {  Q% m6 I" x" mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ A( `2 f) m1 |$ Z
, C$ I5 ~2 A, `' U7 E
& z# ~" k$ _7 A
& Q" Y/ q& C" h$ y9 s$ tكۇب بىلەن تونۇشۇش
8 c. S5 R% r' O) |; g# u0 G) O' @! C: t+ A: Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 u4 T% V0 q  J  F9 d" S6 }7 Z8 A% J/ A* h* I; Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

4 M, @, w4 H0 B% U* X9 C( z! m3 D
5 X5 K) L4 U1 R$ v1 i
1 l0 `6 k( M; T  G& v! \! C7 u; N$ C3 P% Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 n5 u9 ]& K. Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 {! Q5 n9 D2 G5 a# e5 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& R# s3 I( w3 B: }3 b1 K7 r8 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 _9 u# h  e6 l( R1 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" q- o. u9 N3 a% `5 S3 T  _, S2 H- z9 N# U9 Z9 k0 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: I9 q; V: @$ D2 X$ X# z" r6 Q3 ~& @& z% u% qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 p/ I/ c( e; ^" s- `2 V! _
7 o! y& Y, B- D6 v( X' w) l) ~$ ~" d. k# W& w. e% n* Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2015 –يىل 4 – ئاينىڭ 14- كۈنى  G! M/ z% v$ b# e6 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ Q6 e/ e/ a; p1 m0 Z* L  m
5 Q3 g" C! o! }# {' N7 l# {8 O9 J4 H, M( w  |" Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

) |/ q/ n& C, H+ t" D9 ^7 k$ m" x' H
: L/ h9 `* Q: Q3 b, ^8 `5 \
& [6 g7 M; U9 h0 ^' [; v+ C! a/ f        دەرس تەييارلىغۇچى:        2014-يىلى3-ئاينىڭ17-كۈنى        ۋاقتى
+ T" w4 W' P7 s+ v5 N) ]$ |2سائەت        سائەتلەرگە بۆلۈنىشى         يېڭى دەرس        دەرس خاراكتىرى: 课型  
1 k% d- C; W' P5 }- J4 f6 Rكۇب بىلەن تونۇشۇش        دەرس تېمىسى :   课题
( s7 [% ]# O: d7 ~كۇبنىڭ ئالاھىدىلىكى بىلەن تونۇشۇش        ئوقۇتۇش نىشانى :教学目标:2 W6 R* n0 r3 E1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۇبنىڭ پۈتۈنلەي ئوخشاش بولغان 6دانە كۋادىرات  ئارقىلىق قورشالغان ستېرېئو شەكىل ئىكەنلىكىنى بىلىش          مۇھىم نۇقتا :教学重点
. s' e5 S; L) p( }ئەمەلىي كۈزۈتىش ئارقىلىق كۇبنىڭ 6 يېقى،12 قىرى،8 چوققىسى بارلىقىنى ئەمەلىي مىساللار ئارقىلىق ئىگەللەش        قىيىن نۇقتا :教学难点. b7 X3 F* q5 S1 v7 d- b6 \6 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش         ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法
9 y, V0 X  Y9 ]6 x  [& g2 Oئەمىلى مىساللارۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر، ppt         كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具
& p0 v5 A$ _. o* o3 ^ئوقۇتۇش جەريانى:                                                      :  教学过程# m+ K, S" _$ T  H% j" rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆۋەندىكى كۇب شەكىللىك جىسىمنى (ppt كۆرسۈتىلىدۇ) كۈزۈتەيلى ھەم قانداق ئالاھىدىلىكى بارلىقىغا  5 k& h  H9 u, k2 c+ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

, Y1 B4 \$ {) [) O                        
. K+ f/ s' u8 v; E  w31, ]+ W/ K- I- d1 Y8 k6 s, z! H& lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
              # t2 u5 r) p( r. [  f/ H+ z9 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: h: I2 z) A9 i3 K; L& F8 @* _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىڭدىن شۇنى بىلىشكە بولىدۇكى؛ كۇب پۈتۈنلەي ئوخشاش بولغان 6 دانە كۋدىرات ئارقىلىق قورشالغان ستېرېئو شەكىلدىن ئىبارەت.
" \+ h8 q  G' h; U, H" r( x% rمۇلاھىزە :
7 C! V' o+ U! K  e. a, Qكۇبنىڭ قانچە يېقى بار؟ ھەرقايسى ياقلىرى قانداق؟  + w" N6 v. W: V4 E8 U; eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۇبنىڭ قانچە قىرى بار؟ قىرلىرىنىڭ ئۇزۇنلىقى ئۆزئارا تەڭمۇ؟# {0 A+ U# B  S! W. V, z" Q- M* C& }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۇبنىڭ قانچەچۇقىسى بار؟
8 b! B5 a: f/ l8 s  h- [: \دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە:                                                      课堂总结:
  S# s; P2 R4 M) w* }& zسىز بۈگۈنكى دەرىستىن كۇبنىڭ  قانداق ئالاھىدىلىكى بارلىقىنى بايقىغانلىقىڭىزنى ئېيتىپ بېرىڭ؟
  u, k$ ^+ H' u& G8 w7 X. |) {دوسكا لاھىيەسى :                                                              : 板书设计
& s3 d# N5 A+ y( \+ c, {* lكۇب بىلەن تونۇشۇش
" P: g# v# w+ ^& J1 `                 ) T- W  f7 Y' \. a$ iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاپشۇرۇق:                                                                 布置作业:
8 w& w! @& k. s5 Z, {& b( O5 |; E% N) Q; m; p% aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس تەستىق پىكىرى:
2 ]! j; Q- g! M$ x4 z& ~دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس:                                                 : 课后反思
- k7 h( ^6 f/ C! m$ ~8 i" Y
7 ^" O, |* J5 j4 |0 {' i4 V3 g' v% Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ z* g3 `7 b' ]2 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 ~. u; K8 N1 s1 M( }$ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& C" Z) H; m' U) u6 x: Q8 V: k, ^% o7 A4 i7 X+ fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' |9 v& V! H# X1 f7 P: m
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-3-17 12:26:30 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتۇش جەريانى چالا چاپلىنىپ قالدىمۇ ياكى مۇشۇنداق تەييارلانغانمۇ؟

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-3 21:55

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش