روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1728|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

دەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ھەققىدە ئويلىغانلىرىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
دەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ھەققىدە ئويلىغانلىرىم
* k3 c- v5 j- D+ v4 Mدەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش ئۈچۈن ئالدى بىلەن دەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە تەسىر كۆرسىتىدىغان ئامىللار ئۈستىدە ئويلىنىش كىرەك بۇ ئامىللارغا سەل قارالسا دەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقرى كۆتەرگىلى بولمايدۇ . شۇڭامىنڭچە  دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا تۆۋەندىكى بىر نەچچە تەرەپكە ئالاھىدە دىققەت قىلىش لازىم :$ {9 E: S+ B3 K7 t- Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 .  دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا ئوقۇغۇچىلار نى ئاساس قىلش، ئوقۇغۇچىلار ئارسىغا چۇڭقۇر چۆكۈش , ئوقۇغۇچىلارنىڭ خاراكتىر- مىجەزىنى پىششىق ئىگەللەش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسى ئەھۋالنى ياخشى بىلىش كىرەك  .
2 @! f9 M; }4 ?  H6 b3 n* {بىر سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز –ئالاھىدلىگى ،بىلىم قۇرۇلمىسى  ئوخشاش بولمايدۇ  .مەسلەن ، تىل - ئەدەبىيات دەرسىدە ئالاھىدلىكى بار  ئوقۇغۇچى،ماتېماتىكىغا  قىزىقماسلىقى مۇمكىن  ، خەنزۇ تىلغا قىزىقىدىغان ئوقۇغۇچى تارىخقا قىزىقماسلىقى مۇمكىن ، گۇزەل –سەنئەتتە ئالاھىدلىگى بار ئوقۇغۇچى فىزىكىغا قىزىقماسلىقى مۇمكىن شۇڭا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزنىڭ قىزقىشنى كۆزدە تۇتقان ھالدا يىتەكلەش ئېلىپ بارسا بولىدۇ .<<دەرسىمنى شۇ سائەتنىڭ ئۆزىدىلا  بىلمىدى دۆت >> دەپ ئوقۇغۇچىنى كەمسىتىشكە  ، ئەيىپلەشكە  بولمايدۇ . 9 \( ]" g: U1 [( N8 R7 Q! z2 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەنە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز ئالاھىدىلىگمۇ ئوخشاش بولمايدۇ .بەزى ئوقۇغۇچىلار شەرەتكە مايىل، بەزى ئوقۇغۇچىلار باشقۇرۇشقا مايىل،يەنە بەزى ئوقۇغۇچىلار رىغبەتلەندۇرۇشكە مايىل كىلدۇ. شۇڭا دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا  ئوقۇغۇچلارنىڭ مىجەز ئالاھىدلىگنى كۆزدە تۇتماي ھەممىسنى بىر تاياقتا ھەيدەۋەرسەك دەرىسخانا كەيپىياتىنى ياخشىلغىلى ، دەرىسخانا ئۈنۈمىنى يۇقرى كۆتەرگىلى بولمايدۇ ، ھەتتا ئەكىس تەسىر بىرىپ قېلشىمۇ مۇمكىن . شۇڭا دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا << كىسەلگە قاراپ  دورا بىرىش >> پىرىنسىپنى قوللۇنۇشقىمۇ مايىر بولۇش كىرەك . دەرىسخانىدا بوشلۇق قالدۇرۇشقا، سوغۇق كەيپىيات پەيدا قىلىشقا ھەرگىز بولمايدۇ . ئوقۇغۇچى تەلىم –تەربىيە ئالغۇچى ، ئۇلار يىتەكلەشكە ، رىغبەتلەندۇرۇشكە مۇھتاج  ئوقۇتقۇچى بۇ نوقتىنى ئېنىق چۇشۈنۈشى  لازىم  .0 }. X$ h4 G5 D/ w2 S1 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.   دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا دەرىسخانا تىلى راۋان ، چۈشنۈشلۈك ، ئاۋازى يېقىملىق ،جانلىق بولشى لازىم . / o8 o7 a- a5 ^5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرىسخانا تىلى دەرىسخانا ئوقۇتۇشىدىكى مۇھىم ھالقا  . شۇڭا ئوقۇتقۇچلار دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا دەرىسخانا تىلغا ئەھمىيەت بىرىشى تولمۇ زۇرۇر . ئوقۇتقۇچى شۇ سائەتلىك دەرىسنى سىستىملىق ھالدا ئۆز بىلمىگە ئايلاندۇرالىغاندىلا دەرىسخانا تىلنى راۋانلاشتۇرغىىلى بولدۇ . شۇڭا بىر قىسىم ئوقۇتقۇچلار خېلى مۇرەككەپ دەرىسلەرنى ئوقۇغۇچىلارغا راۋان ، چۇشۇنۇشلۇك قىلىپ يەتكۈزۈپ بىرەلەيدۇ . بىر قىسىم ئوقۇتقۇچلار بۇنىڭ ئەكسىچە ، ئاددىي مەزمۇنلارنىمۇ  مۇرەككەپلەشتۈرۋىتىپ ، ئوقۇغۇچىلارنى قايمۇقتۇرۇپ ، دەرىسخانىدا بىزارلىق كەيپىياتىنى شەكىللەندۇرۇپ قويىدۇ . بۇنداق ئوقۇتقۇچلارنىڭ دەرىسخانىغا كىرشىنى ئوقۇغۇچىلار پەقەتلا خالىمايدۇ  .
; w9 s& P0 i  h0 {بەزى  ئوقۇتقۇچلارنىڭ ئاۋازى خۇنۇك ، جانسىز چىقدۇ . يەنە بەزى  ئوقۇتقۇچلارنىڭ ئاۋازى چىرقىراق يېقىمسىز  چىقدۇ . بۇنداق ئەھۋال دەرىسخانا كەيپىياتىغا ئېغىر تەسىر يەتكۈزۈشى ھەتتا ،ئوقۇغۇچىلار دىققىتنى مەركەزلەشتۈرەلمەي دەرسنى بىرلىپ ئاڭلاشنى خالىماسلىقى  مۇمكىن .
6 S& S: W$ G6 G( \7 ^7 a/ {شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار دەرىسخانا تىلغا يۈكسەك ئەھمىيەت بىرشى ، راۋان،   چۈشۈنۈ شلۈك تىللار بىلەن سۆزلىشى ، يەرلىك شىۋلارنى ئارلاشتۇرۋەتمەسلىكى ،ئاۋازى بىر خىل رىتىمدا يېقىملىق جانلىق چىقشى لازىم .
  L. O2 f# ~3 \, r3- دەرىسخانا ئوقۇتۇشدا كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇشتىن مۇۋاپىق پايدىلنىش كىرەك .  
4 Z* U. }& X9 J& M) {; X   شەھەر –يېزلاردىكى ھەر قايسى ئوتتۇرا –باشلانغۇچ مەكتەپلەردە كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇش سىنپى ، تىل ئوقۇتۇش   سىنپىلىرى تەسىس قىلىندى . شۇڭا ئوقۇتقۇچلار بۇ سىنىپلاردىكى تۈرلۈك ئىلىكتىرلەشكەن ئىلغار ئۈسكۈنىلەردىن مۇۋاپىق پايدىلىنىشنى قولغا كەلتۇرۇش لازىم . ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىللىرى ئۆزلىرى بىرۋاتقان پەننىڭ پەن ئالاھىدلىگى بويىچە دەرىس تەييارلىشى ، توردىن مۇۋاپىق پايدىلنىشى تولمۇ زۇرۇر . خەلقىمىز ئارسىدا <<مىڭ ئاڭلىغاندىن بىر كۆرگەن ئەلا >>دەيدىغان ماقال –تەمسىل بار .شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار كومپىيوتىردىن پايدىلنىپ دەرىس لاھيەسىگە شۇ  دەرىسكە مۇناسىۋەتلىك  قىستۇرما رەسىملەرنى ،ھەر خىل كۆرنۇشلەرنى ،ناخشا –مۇزىكلارنى كىرگۈزسە ،فىزىكا ،خىميە بىئولوگىيە پەنلىرنىڭ تەجرىبىللىرنى ئىشلەپ بەرسە دەرىسخانا   ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى تېخمۇ يۇقرى كۆتەرگىلى بولىدۇ .كۆپ  ۋاستىلىك ئوقۇتۇش دەرىسخانا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ئۆستۈرۈشتىكى كۈچلۈك ياردەمچى . كۆپ  ۋاستىلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇلنى قوللانغاندا پەننىڭ ئالاھىدلىكى ۋە خاراكتىرنى نەزەردىن ساقىت قىلۋىتىشكە ھەرگىز بولمايدۇ . ئەنئەنۋى ئوقۇتۇش ئۇسۇلدىن ۋاز كىچىشكىمۇ بولمايدۇ . ئەنئەنۋى ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن كۆپ ۋاستىلىك ئوقۇتۇش ئۇسۇلنىڭ ئارتۇقچىلقىنى بىرلەشتۇرۇپ قوللۇنۇش لازىم   .
- J: a- @' s: s4.دەرسخانا ئۈنۈمىنى يۇقرى كۆتىرىش ئۈچۈن يەنەدەرسخانىدىكى گەپ-سۆز ھەركەتلىرىمىزگەئالاھىدە دىققەت قىلىپ ئوقۇغۇچىلارغاياخشى تەسىر بىرىش  بىلەن بىرگە، ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزىمىز ئۆتىۋاتقان پەننىڭ خاراكتىرى ،ئەھمىيىتى ،رولىنى ياخشى چۈشەندۈرۈپ ئۇلاردا شۇ پەنگە نىسبەتەن توغرا،قىزغىن پوزتسىيە تۇتۇپ خۇشال خۇراملىق بىلەن ئۆگىنىدىغان كەيپىيات شەكللەندۈرۈشكە ئەھمىيىيەت بىرشىمىز كىرەك .
6 p% J8 f# O5 X
2 Z' O1 a! P( A3 ?
* Q# h! @9 I2 `& |! {2 x0 g, E5 r; k. j. b7 M. uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 Z- b) i; t- G( Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& x( M! h, X  R! [" uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* |9 `6 Q+ B! q% M
# Z; q) ~9 Q% B% n2 H! A' u" T! l# B# p) ]% c% J( i) p' oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئارامەھەللە مەكتەپ گۈلچەم نايۇم+ |) N, O# B! e5 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2016-يىلى 2-ئاينىڭ 24-كۈنى
4 V2 N, r- y6 [1 \$ ]0 t6 N
6 [3 U8 U3 }9 i" l3 H% `  ~$ S5 n0 ~  ~* j9 T, {; f  \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 04:10

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش