روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1576|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپ بىخەتەرلىك خىزمىتى مەسئۇليەت تۈزىمى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
    مەكتەپ بىخەتەرلىك خىزمىتى مەسئۇليەت تۈزىمى
* M& n8 x4 [8 e1. مەكتەپلەردە مەكتەپ مۇدىرى مەسئۇللىقىدىكى بىخەتەرلىك مەسئۇليەت تۈزىمى يولغا قۇيۇلدۇ. سىنىپ مۇدىرلىرى بولسا مۇشۇ مەكتەپتىكى بىخەتەرلىك خىزمىتىگە ئاساسلىق مەسئۇل بولغۇچى خادىم بۇلۇپ، سىنىپ مۇدىرلىرى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ بىخەتەرلىك خىزمىتىگە مۇناسىۋەتلىك بولغان ئاساسلىق مەسئۇليەتنى ئۈستىگە ئالىدۇ.
' v7 s' h' k$ ]. \. E, C" j  a2. مەكتەپلەردە ئۇقۇتقۇچى، ئۇقۇغۇچىلارغا بولغان بىخەتەرلىك تەربىيسىنى داۋاملىق كۈچەيتىپ ئۇلارنىڭ بىخەتەرلىك ئېڭىنى ۋە مەسئۇليەت تۇيغۇسىنى ئاشۇرۇپ، ۋەقە ھادىسلەرنىڭ يۈز بىرىشدىن قاتتىق ساقلىنىش كېرەك.5 M, Z* b7 l% S. r- x6 S) Q' rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئۇقۇتقۇچىلار ئۇقۇتۇش پائالىيتى جەريانىدىكى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھەركەتلىرىگە بولغان نازارەتچىلگىنى كۈچەيتىپ، ھادىسە يۈز بىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش كېرەك.; ^) |- h. A, W: d) ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ھەرقايسى مەكتەپلەر مال-مۈلۈككە بولغان باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ ئوغۇرلۇق ھادىسلىرىنىڭ يۈز بىرىشىدىن ساقلىنشى كېرەك.& }8 J8 M+ X5 ?& P* a7 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.يىمەك-ئىچمەك ئىچىملىك سۇغا بولغان باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىلارنى پاكىزە سۇ ئىچىىش ئىمكانىيتىگە ئېگە قىلىش كېرەك.
9 s0 o" ?9 `9 e/ K$ E( A6.مەكتەپ ياتاق ئەسلىھەلىرىنىڭ تەكشۈرۈش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەپ، تاساددىپى ۋەقەلەر يۈز بىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش كېرەك.
/ ~% X5 q( `8 N" J3 r" }7.ئۇقۇغۇچىلار سىرىتقا پائالىيەتكە چىققان ۋاقىتتا مەكتەپ مۇدىرى قۇشۇلغاندىن كىين تەرتىپلىك تەشكىللىنىپ چىقىشى كېرەك./ M, p5 l0 y$ S7 a9 N! f  ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.بىخەتەرلىك ھادىسلىرى يۈز بەرگەن ۋاقىتتا مەكتەپكە ۋە يۇقىرى دەرىجىلىك تارماقلارغا دوكلات قىلىش كېرەك.
* P0 Y6 O6 B7 S6 A+ ?% Q! l9.ھەرقايسى تارماقلاربىلەن زىچ ھەمكارلىشىپ مەكتەپ ئەتراپىدىكى مۇھىتلارنىى باشقۇرۇشنى كۈچەيتىش كېرەك.
1 [% b5 ]& ~9 c# ?( B( b" \0 W; k' L3 P. Z- T2 b( a- s/ G5 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- c9 ^7 y" `. k. U" L7 w( w, v" M3 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; i4 H7 _( l7 c' Z$ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" R& D( ?, y& X. ^) {/ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* l$ X2 q% M, T5 ? ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانا مۇدىرىنىڭ مەسئۇليتىى
# W+ O6 w. g' J! m; g  b! ?ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانا مۇدىرى بولسا مەكتەپ،تەلىم-تەربىيە تەتقىقات خىزمەتلىرىنىڭ تەشكىللىگۈچىسى ۋە باشقۇرغۇچىسى بۇلۇپ مەكتەپ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە ئىسلاھاتىنىڭ مەسلىھەتچىسى ئۇنىڭ كونكىىرىت مەسئۇليتى تۆۋەندىكچە:
* v2 J0 i( l6 K1. ‹‹ئۇقۇتۇش تەتىقىقات ۋەزىپىسىنى يۇقىرى كۆتىرىپ ئۇقۇتۇش تەتقىقات خىزمىتىنى تەرەققى قىلدۈرۈش فاڭجىندا چىڭ تۇرۇپ مەكتەپلەرنىڭ سىياسەت بەلگىلەش ۋە ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە ئىسلاھاتىنى تەشەببۇسكارلىق بىلەن چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، مائارىپ سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىشكە ئەلا مۇلازىمەت قىلىش.
% A* D; k% K- N9 I2. نەزىرىيە بىلەن ئەمەليەتنى بىرلەشتۈرۈش پىرىنسىىپىدا چىڭ تۇرۇپ تەلىم-تەربىيە، پەن-تېخنىكا قانۇنيىتىگە ئەمەل قىلىپ مەكتەپنىڭ ئەمەليىتىنى چىقىش قىلىپ، پەن-تېخنىكا تەتقىقاتىنى ھەقىقى كۈچەيتىپ، پەن-تېخنىكا تەتقىقاتىنى پىلانلىق، سېستىملىق ۋە ئۈنۈملۈك قانات يايدۇرۇپ مەكتەپلەردە ساپا مائارىپىنى ئۇمۇميۈزلۈك چوڭقۇرلاشتۇرۇش ۋە ھازىرقى زامان مائارىپ قۇرلۇشلىرى ئىقتىدارىنى ئالدىن جارى قىلدۇرۇش.
1 m3 r( L' P" \2 |" x4 D" @5 r) G3. ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تەلىم-تەربىيە تەتقىقاتى بۇيىچە ئىش ئورنىدا تەربىيلىنىشنى كۈچەيتىپ ئۇقۇتقۇچىلارنى ھازىرقى زامان مائارىپ تېخنىكىسىنى ئۆگۈنۈشكە يېتەكلەپ، پەن-تېخنىكا ئاساسى بىلملىرىنى ئۇمۇملاشتۇرۇش ۋە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۈرۈپ، تەلىم-تەربىيەنى كۈچەيتىش ۋە قانات يايدۇرۇش كېرەك.. o4 x; P8 g4 v4 P2 S7 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. يۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ تەتقىقات ئۇرۇنلىرىنىڭ تەلىۋىگەت ئاساسەن مەكتەپنىڭ كوللىكتىپ ۋە ياكى شەخىسلەر ئۆز ئۈستىگە ئالغان ھەرقايسى تۈر تەتقىقاتىنى چىڭ تۇتۇپ ئەمىللەشتۈرۈش شۇنداقلا ۋەزىپىنى ۋاقتىدا ئۇرۇنلاپ ياخشى نەتىجە قازىنىشقا مەسئۇل.8 x3 ]6 {3 ^9 S' D' ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ‹‹ئەمەلىيەتنى چىقىش قىلىپ تەرەققىياتنى كۆزلەپ،نوقتىنى تۇتقا قىلىپ، ئۇمۇميۈزلۈك ئالغا سىلجىتىش››تىن ئىبارەت تەتقىقات تىما پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇپ، بىكىتىلگەن كۆرسەتمە ۋە مەكتەپ دەرىجىلىك پەن-تەتقىقات تۈزۈمىنى تۈزۈپ تەلىم-تەربىيە تەتقىقاتىغا قاتنىشىشنى كېڭەيتىش كېرەك. تەتقىقات تۈرىنى ئەلالاشتۇرۇش ئىلتىماسى،يەكۈن چىقىرىش،تۈر تۇرغۇزۇش، پىلانلاش،ئەمىللەشتۈرۈش،باسقۇچ خارەكتىرلىك خۇلاسىلاش ۋە تەتقىقات نەتىجىللىرىنى كېڭەيتىش ئارقىلىق تەتقىقات تۈر باشقۇرۇش ھالقىللىرىنى كېڭەيتىپ، مەكتەپ ئاساسى قاتلام باشقۇرۇش خىزمىتىنى تۈزۈملەشتۈرۈش ۋە قېلىپلاشتۇرۇش كېرەك.
0 L. i6 M1 _, P/ X, l+ J' |6.يۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ تەتقىقات ئورونلىرى بىلەن بولغان ھەمكارلىقنى كۈچەيتىش كېرەك.مەكتەپ تەتقىقاتى ۋە تەتقىقات تىمىسنىڭ تەرەقىقىيات ئەھۋالىنى ئۆز-ۋاقتىدا يۇقىرىغا يوللاش،تىما تەتقىقات پائالىيتىنى ئۆز ۋاقتىدا قانات يايدۇرۇپ تەتقىقات جەريانىدا پەيدا بولغان مەسلىللەرنى ھەل قىلىپ نەزىرىيە بىلەن تەلىم-تەربىيە ئەمەلىيتىنى زىچ بىرلەشتۈرۈپ، يېڭى نەزىرىيە ۋە ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئەمەلىيتىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، تەشەببۇسكارلىق بىلەن تىما تەتقىقاتى دوكلاتىنى تەتقىق قىلىپ، مەسلىھەت سوراش ۋە ئۇچۇر مۇلازىمىتى بىلەن تەمىنلەشنى قانات يايدۇرۇش كېرەك.% N* ?$ T# t! p6 A1 r( Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. كۆپ خىل يوللار ئارقىلىق تەلىم-تەربىيە تەتقىقاتى ۋە ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى توغىرسىدىكى ئۇچۇرلارنى يەتكۈزۈش ئارقىلىق بۇ ئۇچۇرلارنى ئۇقۇتقۇچى قۇبۇل قىلىش ۋە دۆلەت ئىچى سىرتىدىكى ئىلغار ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى تەجىربىللىرىنى قۇبۇل قىلىش كېرەك.0 z, P1 Y9 u$ x! H9 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. تۈرلۈك شەكىلدىكى ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە مۇكاپاتلىق پائالىيەتلىرىنى قەرەللىك ھالدا قانات يايدۇرۇپ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تەلىم-تەربىيە تەتقىقاتى نەتىنجىللىرىنى ئۆز ۋاقتىد كېڭەيتىپ توپلام قىلىپ تۈزۈپ چىقىش كېرەك.
0 G2 }6 L9 L5 d' g- R& Z9. ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە تەجىربىللىرىنىڭ توغرا تۇنۇش ۋە ئۆز ۋاقتىدا بايقاش ئارقىلىق ئۇقۇ-ئۇقۇتۇشنىڭ مۇھىم ھالىقىسى تەتقىقاتىنى كۈچەيتىپ نەزىرىينى ئەمەليەتكە بىرلەشتۈرۈپ، مەكتەپ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش خىزمىتىنى ئىسلاھ قىلىش ۋە ئۇنىڭغا يېتەكچىلىك قىلىش كېرەك. شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش، تەلىم-تەربىيە سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىش ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىش كېرەك.6 [( G/ ]5 ]! z4 |6 J+ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10. تەتقىقات تىما گوروپپىسنى قۇرۇپ چىقىپ، ئۇنىڭغا مەخسۇس ۋەزىپىدىكى تەتقىقات خادىملىرىنى سەپلەپ مەكتەپنىڭ ئاممىۋى خارەكتىردىكى تەلىم-تەربىيە تەتقىقات ئورنى قۇرۇپ چىقىپ،تەلىم-تەربىيە تەتقىقات تايانچىللىرىنى تەربىيلەشنى كۈچەيتىپ، ياش ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئەمەلىي پائالىيتىگە يېتەكچىلىك قىلىپ، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە نەتىجىللىرىنىڭ تەتقىقاتلىشىغا يۈزلىنىش ۋەزىيتىنى ئىلگىرى سۈرۈش كېرەك.
! x1 @# }- d( G8 \11. ئىلمى بۈلۈم بىلەن ماس قەدەمدە تەرەققى قىلىپ،ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئۈستىدە ئىزدىنىشنى ئەلالاشتۇرۇپ، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش سۈپىتى، يول ۋە ئۇسۇللىرىنى ئاكتىپ قەدەم-باسقۇچلۇق ھالدا ئۇچۇر-تېخنىكىسىنى دەرىسخانا ئۇقۇتۇشىغا ئېلىپ كىرىپ دەرىسخانا ئۇقۇتۇش سۈپتىنى يۇقىرى كۆتىرىش ۋە مەكتەپ تەلىم-تەربىيە تەتقىقاتىنىڭ چىقىش نوقتىسى ۋە ئاخىرقى نەتىجىسى قىلىش كېرەك.
% I7 u4 W' w: B/ {1 x1 z12. مەكتەپنىڭ تەلىم-تەربىيە نەتىجىللىرىنى ئارخىپلاشتۇرۇپ باشقۇرۇش خىزمىتىنى كۈچەيتىپ، تەلىم-تەربىيە تەتقىقات نەتىجە ماتىرىياللىرىنى ئۆز ۋاقتىدا يىغىش،ئىمزا قۇيۇش،رەتلەپ، باشقۇرۇش قاتارلىق تەرەپلەرگە ئەھمىيەت بىرىپ، مەكتەپ تەلىم-تەربىيە تەتقىقات ماتىرىياللىرى مەنبەسىنى يېتەرلىك ئېچىپ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئۈچۈن تەلىم-تەربىيە تەتقىقات نەتىجىللىرى خىزمەتلىرىنى ياخشى ئىشلەش كېرەك.
0 U: t& C1 N4 J3 s13. ئۆزىنىڭ كەسپى سەۋىيسىنى ئاشۇرۇشنى كۈچەيتىپ ئۈزىنىڭ ئىدىيىۋى ساپاسى، كەسپى ساپاسى، ۋە ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەرببيە ئىقتىدارىنى تىرىشىپ يۇقىرى كۆتىرىپ، خىزمەتكە ئۈزىنى بېغىشلاش ۋە ھەمكارلىق روھىنى جارى قىلدۇرۇپ، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى باشلامچىللرى ۋە ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش نەزىرىيسى ئەمىليتىدىكى ئىزدەنگۈچىلەردىن بۇلۇش كېرەك.
# z  S; J5 J2 d3 B9 S) A/ i) r3 n+ wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئىلمى مۇدىرىنىڭ خىزمەت مەسئۇليىتى
! e9 H% b' _# H- r0 C1. ئىلمى مۇدىر بولسا مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە خىزمىتىدىكى ئاساسلىق ياردەمچىسى مەكتەپ مۇدىرىغا ياردەملىشىپ مەكتەپنىڭ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش خىزمەتلىرىنى تەشكىللەش ۋە باشقۇرۇش ۋەزىپىسىنى ئۆتەيدۇ." J2 A+ u5 z: h3 f( \; lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. پارتىينىڭ مائارىپ فاڭجىننى ئۇمۇميۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇپ، ئۇقۇتۇش پىلانى ۋە دەرىسلىك پىراگراممىسنىڭ تەلىۋى بۇيىچە ئۇقۇتۇش خىزمەت پىلانى ۋە ئۇقۇتۇشنىڭ دائىملىق قائىدىللىرىنى تۈزۈش ۋە يولغا قۇيۇشقا مەسئۇل., y) G+ x' l6 U) Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئۇقۇتۇش تەتقىقات گوروپپا پائالىيتى پىلانىنى بىكتىش،ھەرقايسى پەنلەر ئۇقۇتۇشنىڭ پىلانى ۋە سۈرئىتىگە يېتەكچىلىك قىلىش، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش،ئۇقۇتۇش تەتقىقات ۋە تۈرلۈك ئۇقۇتۇش پائالىيەتلىرىگە يېتەكچىلىك قىلىش ۋە نازارەتچىلىك قىلىش ئارقىلىق، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بىلىم ئاشۇرۇش خىزمىتىگە يېتەكچىلىك قىلشقا مەسئۇل.
* l* t/ I/ @+ P% {5 j4. ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇقۇش تەۋەلىگىنى باشقۇرۇش، ئىمتىھان ئىشلىرى، سىنىپلارغا تەقسىم قىلىش،ئۇقۇشتىن ۋاقتىلىق توختاش، كەسىپ ئالمىشىش، قايتا ئۇقۇش ۋە ئۇقۇش پۈتتۈرۈش خىزمىتى ۋە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ئارخىۋىنى باشقۇرۇش، كۈتۈپخانا ماتىرىياللىرى ۋە باشقا سىتاستىكا جەدىۋەللىرىنى باشقۇرۇشقا مەسئۇل.) w( Y$ U3 j' x/ l( _0 m4 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. ئۇقۇتۇشنىڭ بىرىنچى سىپىگە چوڭقۇر چۈكۈپ كۆپ خىل شەكىللەرنى قوللىنىش ئارقىلىق ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە خىزمەتلىرىنى ئۆز ۋاقتىدا تەكشۈرۈش ۋە ئۇنىڭغا يېتەكچىلىك قىلىش، ئۇقۇتقۇچىلارنى باھالاش ۋە ئۇقۇتۇش سۈپتىنى باھالاش خىزمىتىگە مەسئۇل.0 O& a+ P8 C( [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. مەكتەپنىڭ تەنتەربىيە تازلىق،ئىشلىرىنى تەشكىللەپ باشقۇرۇش، تەنتەربىيە-تازلىق خىزمىتى جەھەتتىكى‹‹ۋاقىتلىق بەلگىلمە››نى ئىزچىللاشتۇرۇش مەكتەپنىڭ تازلىق ساغلاملىق خىزمىتىنى كۈچەيتىشكە مەسئۇل.
1 |2 r& w* q# |. x: H. f7.  2-دەرىسخانا پائالىيتىنى تەشكىللەپ قانات يايدۇرۇشقا ۋە ئۇقۇغۇچىلانىڭ دەرىستىن سىرىتقى تۇرمۇشىنى جانلاندۇرۇشقا مەسئۇل.: w% y2 d& w; I) rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 f0 ?4 Z: x: _0 _2 }6 {+ I4 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 U# g; Z: b6 r/ z6 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ مەسئۇلىنىڭ مەسئۇليىتى
! t9 ^! T2 B% Dمەكتەپ مۇدىرى بولسا، مەكتەپنىڭ مەمۇرىي مەسئۇلى،  ئۇقۇتۇش خىزمىتى بولسا مەكتەپنىڭ مەركىزى خىزمىتى،مەكتەپنىڭ ئۇقۇتۇش خىزمىتىنى تەشكىللەش بولسا مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئاساسى ۋەزىپىسى. مەكتەپ مۇدىرى مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرى ۋە ئالاقىدار فونكىسيىلىك تارماقلارنىڭ ماسلىشى ئاستىدا، مەكتەپنىڭ ئۇمۇمي خىزمەتلىرىگە رىياسەتچىلىك قىلىدۇ. مەكتەپ مۇدىرىنىڭ خىزمەت مەسئۇليتىى تۆۋەندىكچە:
0 j( z7 }* @% G' R% M( |1. مائارىپ فاڭجىنلىرىنى ئۇمۇميۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇش،مەكتەپ باشقۇرۇش ئىدىيسىنى توغىرلاش.
0 ?5 v9 a  }8 z; f/ vيۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ مەمۇرىي تارماقلىرىنىڭ كۆرسەتمىللىرىنى قاتتىق ئىجرا قىلىش، پارتىينىڭ مائارىپ فاڭجىننى ئۇمۇميۈزلۈك ئىزچىللاشتۇرۇش، بارلىق ئۇقۇتقۇچى ۋە ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ ئاكتىپچانلىقىنى قوزغاپ، ئۇقۇغۇچىلارغا يۈزلىنىپ،ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش،تەلىم-تەربىيە قانۇنيەتلىرى بۇيىچە مەكتەپ باشقۇرۇشقا تىرىشىش، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ساپاسىنى ئۇمۇميۈزلۈك يۇقىرى كۆتىرىش ئۇقۇغۇچىلانىڭ ئەقلى،ئەقلاقى ۋە جىسمانى جەھەتلەردىكى ئەتراپلىق تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرۈش.
% ?7 ~' J5 {; S0 i2. ئۇقۇتۇش پىلانلىرىنى قاتتىق ئىجرا قىلىش دەرىسلىك ئۆلچىمى ۋە ئۇقۇتۇش پىراگراممىسىنى ئەستايدىل ئەمىلليەشتۈرۈش،دۆلەت مائارىپ كومتىتى بىكىتكەن، ئۇقۇتۇش پىلانىنى قاتتىق ئىجرا قىلىش مەكتەپ ئەمەليىتىنى چىقىش قىلىپ ئۇقۇتۇش پىلانىدا بەلگىلەنگەن دەرىسلەر ۋە دەرىسلىك سائىتىگە تۇلۇق ئەمەل قىلىش، ئۈزى خالىغانچە دەرىسلىكلەر ۋە دەرىس سائىتىنى بەلگىلمەسلىك، مەكتەپ ئەمەلىيتىنى ئاساس قىلىپ ھەر مەۋسۈملۈك ئۇقۇتۇش خىزمەت پىلانىنى تۈزۈش،دەرىسلىك ئۆلچىمى ۋە ئۇقۇتۇش پىراگراممىسىنى ئەستايدىل ئىجرا قىلىش، ئۇقۇتقۇچىلارنى يېتەكلەپ شۇ مەۋسۈملۈك ۋە يىللىق ئۇقۇتۇش پىلانىنى ئۇرۇنلاشقا تەشكىللەش.
" Z: [% D8 ?# \& W; v2 A  p: d$ b! {3. ئۇقۇتۇشنىڭ بىرىنچى سىپىگە چوڭقۇر چۈكۈپ ئۇقۇتۇش خىزمىتىگە ئۈنۈملۈك يېتەكچىلىك قىلىش.4 s4 \+ v: P! D: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتۇشنىڭ بىرىنچى سىپىگە چوڭقۇر چۈكۈپ مەكتەپ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش خىزمىتىنىڭ ئەھۋالىنى ئۇمۇميۈزلۈك ئېگەللەش دەرىس ئۈتۈشتە مۇئەييەن نىشان بۇلۇش،دەرىسخانا ئۇقۇتۇشىدا پىلان بۇلۇش، دەرىس ئاڭلىغاندىن كىيىن ئۆز-ۋاقتىدا باشقا ئۇقۇتقۇچىلار بىلەن پىكىر ئالماشتۇرۇش، ھەر ئۇقۇش مەۋسۈمدە ئاڭلىغان دەرىسى 20سائەتتىن كەم بولماسلىقى كېرەك. ھەر ئۇقۇش مەۋسۈمدە مەكتەپ ئەھۋالىنى ئىككى قېتىم ئانالىز قىلىپ چىقىش، ساقلانغان مەسىللەرگە ۋە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تەتقىقات ئۇسۇللىرىنى ئۆزگەرتىش چارىللىرىگە قاراتمىلقى بولغان ھالدايېتەكلەش ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق زور تەدىبر سىياسەتلەرنى بەلگىلەش.
  T4 `' B7 X. ?" W2 N$ C- ?4. مەكتەپنىڭ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش تەتقىقاتىدا يېتەكچىلىك قىلىپ، ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش، تەلىم-تەربىيە سۈپتىنى يۇقىرى كۆتىرىش قانۇنيەتلىرى توغىرسىدا ئىزدىنىش كېرەك., Q% s6 n$ n1 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپنىڭ ئۇقۇتۇش خىزمىتىنى باشقۇرۇش،ئۇقۇتقۇچىلارنى خۇلاسىگە تەشكىللەش ۋە ئىلغار بولغان ئۇقۇتۇش تەجىرىبىللىرىنى كېڭەيتىش،ئۇقۇتۇش تەلىم-تەربىيە تەتقىقات پائالىيتىنى تەشكىللەش، ئۇقۇتۇش تەتقىقات گوروپپىسى،دەرىس تەييارلاش گوروپپىسغا يېتەكچىلىك قىلىپ تەتقىقات تىمىسى بىكتىپ بىرىش ھەمدە تەتقىقات تىمىسىنى قانات يايدۇرۇش ئۇقۇتۇش تەتقىقات پائالىيتىدە ئاساسنى كۈچەيتىش، ئىقتىدار يىتىلدۈرۈش، زېھىنى كۈچىنى تەرەققى قىلدۈرۈش قاتارلىق ئۈنۈملۈك ئۇسۇللار ئارقىلىق،ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى يۇقىرى كۆتىرىشنىڭ ئاساسى قانۇنيتىنى تېپىپ چېقىپ ئۇقۇ-ئۇقۇتۇش سۈپتىنى يۇقىرى كۆتىرىشكە تىرىشىش كېرەك.
* l; C2 B0 |" Q5. ئۇقۇتقۇچىلار قۇشۇن قۇرلۇشى خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسىنى ئۇمۇميۈزلۈك يۇقىرى كۆتىرىش كېرەك.
# \! g9 b# @0 U' b% aياخشى مەكتەپ بەرپا قىلىشنىڭ ئاساسى ئۇقۇتقۇچىدا شوڭىلاشقا ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ رولىنى تۇلۇق جارى قىلدۇرۇش كېرەك. ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇتقۇچىلىق ئەخلاقىنى كۈچەيتىپ ئۇقۇتقۇچىلارنى مائارىپ نەزىرىيسى ئۆگۈنۈشكە تەشكىللەپ، مائارىپ قائىدە-قانۇنيەتلىرى ئۈستىدە ئىزدىنىشقا يېتەكلەپ ئۇقۇتقۇچىلىق كەسپىنىڭ بىلىم يېڭلاش خارەكتىرىنى گەۋدىلەندۈرۈپ، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بىلىمىنى ئۆزلىكسىز يېڭلاپ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسىنى ئۇمۇميۈزلۈك يۇقىرى كۆتىرىش كېرەك.( S- s$ r0 l* H+ h" o: Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. ياخشى بولغان ئۆگۈنۈش ئىستىلى بەرپا قىلىپ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگۈنۈش ئاكتىپچانلىقىنى قوزغىتىش كېرەك.
0 x+ o  l' S) C/ B+ @; d% sئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىلىم-پەن بىلملىرىىنى ئېگەللەش ئۇسۇللىرىغا يېتەكچىلىك قىلىپ، ئۇلاردا ياخشى بولغان ئۆگۈنۈش ئادىتىنى تەدىرىجى يىتلدۈرۈش ئارقىلىق، ياخشى بولغان ئۆگۈنۈش ئادىتىنى شەكىللەندۈرۈش، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئەقلى ئىقتىدارى ۋە ئىقتىدار تەربىيسىگە كۆڭۈل بۈلۈپ، ئۇقۇغۇچىلارنىڭ دەرىستىن سىرىتقى پەن-تېخنىكا پائالىيەتلىرىنىڭ ۋاقتى ۋە ئورنىغا كاپالەتلىك قىلىپ ئۇلارنىڭ سىياسى ساپاسىنى،تەن ساپاسىنى، مەدەنيەت ساپاسىنى،پىسخىك ساپاسىنى ۋە ئىستىتىك قارىشىنى يۇقىرى كۆتىرىشكە تىرىشىش كېرەك.
4 j/ g! h' e5 Y- V7. ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق مەكتەپ ئالاھىدىلگىنى شەكىللەندۈرۈش كېرەك. مەكتەپتىكى بارلىق ئۇقۇتقۇچىلارنى ئۇقۇتۇش ماتىرىياللىرى ۋە ئۇقۇتۇش ئۇسۇلى ئىسلاھاتىغا ئاكتىپ قاتىنىشىشقا تەشكىللەپ، ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى تەجىربىللىرىنى ئۆگۈنۈش ۋە كېڭەيتىش ئارقىلىق مەكتەپنىڭ ئۈستۈنلۈك ئەۋزەنلىكىگە ئاساسەن ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتى تىمىسنى بىكتىپ،ئۇقۇتۇش ئىسلاھاتىدىكى ئۆزگىچە مەكتەپ بەرپا قىلىش.  m/ ~, f/ Q: Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ئۇقۇتۇشنى باشقۇرۇشنى كۈچەيتىپ، ئۇقۇتۇشنى دائىملىق باشقۇرۇش قائىدە-تۈزۈملىرىنى تۇرغۇزۇش كېرەك.' k3 o( l1 P; P, d1 d- ]- X$ r- z! sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتۇش خىزمىتىنى باشقۇرۇش سېستىمىسنى بەرپا قىلىپ ئىلمى، ئۈنۈملۈك بولغان، ئۇقۇتۇشنى دائىملىق باشقۇرۇش تۈزۈملىرىنى تۈزۈش، باشقۇرۇش قاتلاملىرى تەرتىپلىك بۇلۇش، يېتەكچىلىك يوللىرى راۋان بۇلۇش، ئىنكاس ئۇچۇرلار ۋاقتىدا بۇلۇش كېرەك. مەكتەپلەردە بولسا سىناق تەكشۈرۈش ۋە ئۇقۇتۇشقا ئىلھام بىرىش مۇكاپاتلاش، جازالاش تۈزۈمى تۇرغۇزىلشى كېرەك.
! ]4 A, Y8 A3 Q% i2 D0 I2 i9. تىرىشىپ ئۆگۈنۈپ ئۆزىنى كۈچەيتىشكە ئەھمىيەت بىرىش.
+ ?6 E% v/ w$ e5 \% A0 c" u' W4 ~$ Jتەلىم-تەربىيە پەن-بىلىم نەزىرىيلىرىنى ۋە مەكتەپ باشقۇرۇش ئىلمىنى تىرىشىپ ئۆگۈنۈپ ھەرقايسى پەنلەرنىڭ ئۇقۇتۇش ئۆلچىمىنى چۈشىنىش ئەڭ كەم بولغاندىمۇ بىر پەننىڭ كەسىپ ئالاھىدىلگىنى پۇختا ئېگەللەش، ئۈزىنىڭ سەۋىيسىنى تىرىشىپ ئاشۇرۇش ئارقىلىق تەتقىق قىلىش ۋە باشقۇرۇش سۈپتىنى يۇقىرى كۆتىرىش كېرەك.
2 c+ X' j5 D6 S2 }5 q8 [7 [8 [7 P% I" a0 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىللىقلار گوروپپا مەسئۇلىنىڭ خىزمەت مەسئۇليىتى
- W* W( H4 ^: h' b1. مەكتەپنىڭ خىزمەت پىلانىغا ئاساسەن مەزكۈر سىنىپنىڭ ئالاھىدىلكىگە بىرلەشتۈرۈپ مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسنىڭ خىزمەت پىلانىنى تۈزۈش ۋە ئەمىللەشتۈرۈپ يولغا قۇيۇش، مەۋسۈم ئاخىردا مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسىنىڭ خىزمىتىنى خۇلاسىلەشكە مەسئۇل.
6 O& {0 p  r: R' w+ y1 X9 z2.مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسدىكى سىنىپ مۇدىرلىرىنى نازارەت قىلىش ۋە سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ خىزمەت پىلانىنى تۈزۈش ھەمدە خىزمەتلەرنى تەكشۈرۈش مەۋسۈم ئاخرىدىكى سىنىپ مۇدىرلىرى خىزمىتى ۋە سىنىپ خىزمىتىنى خۇلاسىلەشكە مەسئۇل.0 ]& R/ |5 n" ^: c4 Q7 z/ K; T) A* ]: gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. قەرەلىك ھالدا يىللىقلار گوروپپىسى ئۇقۇتقۇچىللىرى ۋە ئۇقۇغۇچى كادىرلار يىغىنى چاقىرىش،مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسدىكى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىدىيۋى-ئەھۋالى ۋە ئۆگۈنۈش ئەھۋالىنى ئۆز ۋاقتىدا ئېگەللەش،سىنىپ مۇدىرلارغا تەكلىپ-پىكىرلەرنى بىرىش ۋە يېتەكچىلىك قىلىش، مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسى خىزمىتىنىڭ ئۇڭۇشلۇق بۇلۇشىغا كاپالەتلىك قىلىش كېرەك.: D" }2 `$ I4 M% C4 l; {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. سىياسى بۈلۈم بىلەن ھەمكارلىشىپ ئۇقۇغۇچىلارنى مۇكاپاتلاش ۋە جازالاش تۈزۈملىرىنى ياخشى ئەمىللەشتۈرۈش، سىنىپ مۇدىرىنىڭ خىزمىتىگە يېقىندىن ھەمكارلىشىپ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاقىنى باھالاش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش كېرەك.7 u& D) c7 _& p. ]; _! I7 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.مەزكۇر يىللىقلار گوروپپىسى ئائىلە باشلىقلىرى يىغىننى ياخشى تەشكىللەپ، سىنىپ مۇدىرىنى ئائىلە زىيارىتىگە تەشكىللەش ۋە نازارەت قىلىش، ئەرزىيەت،تېلفۇن زىيارىتى قاتارلىقلارنى نازارەت قىلىش ئارقىلىق‹‹مەكتەپ ۋە ئائىلە باشلىقى ۋە ئالاقە باغلاش قوللانمىسنى تۈزۈش ۋە تارقىتىش كېرەك.* \4 Z- w3 B% yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسنىڭ ئىتتپاق پىئونىرلار پائالىيتىنى تەشكىللەش ۋە ئۇنىڭغا يېتەكچىلىك قىلىش، مەزكۈر يىللىقلار گوروپپىسنىڭ بىخەتەرلىك، تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەشكە مەسئۇل.
; `" k- ^; d/ V! d0 v8 g( H6 j0 d7.مەزكۇر يىللىقلار گوروپپىسدا كۈرۈلگەن تەسەددىپى ۋەقەلەرنى ئۆز ۋاقتىدا بىر تەرەپ قىلىش ھەرقايسى سىنىپلارنىڭ ھەپتىلىك دىجورنى خادىملىرى ۋە سىنىپ مۇدىرىنىڭ خىزمەتكە قاتىنىشىش ئەھۋالىنى تەكشۈرۈش. ئۇمۇمەن يىغىن ئېچىش،سىرىتقا پائالىيەتكە چىقىش قاتارلىق ۋاقىتلاردا مەزكۇر يىللىقلار گوروپپىسدىكى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ياخشى بولغان ئىنتىزام قارىشىنى ساقلاشقا مەسئۇل.
1 O' l1 W& q2 U; Z3 p, \- f8. سىنىپ مۇدىرىلىرى ۋە دەرىس ئۇقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگۈنۈشىنى نشان بۇيىچە مىختارلاشتۇرۇشقا ۋە تۈزۈملەشتۈرۈپ باشقۇرۇشقا، تاپشۇرۇق ئۇرۇنلاشتۇرۇش، تەكشۈرۈش، خۇلاسىلاش ۋە دوكلات قىلىشقا مەسئۇل.
! t9 X1 k+ o& k$ A* |  ?( p; j9. ئۇقۇتۇش گورپپا مەسئۇللىرى بىلەن ھەمكارلىشىپ ئۇقۇتقۇچىلارى باھالاش،ھەر ئايدا سىياسى بۈلۈم،ئىلمى بۈلۈمگە مەزكۇر يىللىقلار گوروپپىسنىڭ خىزمەت ئەھۋالىنى دوكلات قىلىش، سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ تۈرلۈك جەدىۋەل سىتاستىكىللىرىنى يۇقىرىغا تاپشۇرۇش خىزمىتىگە مەسئۇل.$ G0 F7 i, W1 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 x$ R9 P7 m7 O+ d5 Z& y6 U# v3 W# V% O$ G1 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنىپ مۇدىرلىرىنىڭ مەسئۇلىيىتى$ z1 o  [/ H" Y) Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنىپ مۇدىرى مەكتەپ تەلىم-تەربىيە خىزمىتىنىڭ تايانچىسى بولۇپ، مەكتەپتىكى تۈرلۈك خىزمەتلەر سىىپ مۇدىرىنىڭ ئىجرا قىلىشى ، ئورۇنلاشتۇرىشى بويىچە ئىشقا ئاشىدۇ. شۇڭا سىنىپ مۇدىرى بارلىق خىزمەتلەردە ئەسدايىدىل بولۇش، يۈرۈش-تۇرۇش، گەپ-سۆز ۋە ئەمىلىي ھەركىتىدە ئوقوغۇچىلارغا ئۈلگە بولىشى، ئۆز مەسئۇلىيىتىنى ياخشى ئادا قىلىشى لازىم. - w" B# L0 H3 ~4 {! z9 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. سىىپ مۇدىرى سىياسىي –ئىددىيىۋى جەھەتتە كۈچلۈك بولىشى« ئۈچنى قوغداپ، ئىككىگە قارشى تۇرۇش» تا باشلامچى بولىشى، ئوقوغۇچىلرغا داۋاملىق ئاتىئىزىم تەربىيىسىنى تەشۋېق قىلىپ، ئوقوغۇچىلارنىڭ ۋەتەننى سۆيۈش، كومپارتىيىنى سۆيۈش، سوتسىيالىزىمنى سۆيۈش، بۆلگۈنچىلىككە ۋە سىڭىپ كىرىشكە قارشى تۇرۇش، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى، جەمئىيەتنىڭ مۇقىملىقىنى قوغداشتەك ئىددىيىۋى ھىسىياتى ۋە ئېڭىنى يېتىلدۈرۈش كېرەك.
9 B# x" @" m% a" g! {  P2 P! v2. ئوقوغۇچىلارغا بولغان ئەخلق تەربىيىنى كۈچەيتىپ، ئۇلارغا «ئوقوغۇچىلار قائىدىسى» ۋە «باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقوغۇچىللىرىنىڭ كۈندۈك ھەرىكەت ئۆلچىمى » ئاڭلىق رىئايە قىلدىغان، سىنىپ كوللىكتىپىنى سۆيىدىغان ئىنتىزامغا رىئايە قىلدىغان، ساۋاقداشلار ئارا ئىتتىپاق ئۆتىدىغان، چوڭلارنى ھۆرمەتلەپ، كىچىكلەرنى ئىززەتلەيدىغان، دۆلەتنىڭ، مەكتەپنىڭ، خەلقنىڭ مەنپىئەتىنى قوغدايدىغان قىلىپ تەربىيلەپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشچانلىق كئكرسىيىشى كېرەك.
- N# }+ O9 k% p/ K0 h8 G' g, v* W: m3. سىنىپ خىزمىتى پىلانىنى ماۋسۇم بېشىدىلا سىنىپتىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ ئەمىلىي ئەھۋالىنى ۋە مەكتەپ خىزمەت پىلانىنى چىقىش قىلغان ئاساستا ئەسدايىدىل يىزىپ، مەكتەپ مۇدىرىغا قول قوغدۇرغان بولۇش كېرەك. + A  A& {- S  A6 ]% b/ a4 W# }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. سىنىپ مۇدىرلىرى سىنىپتىكى بارلىق ئوقوغۇچىلارنىڭ ئەنكىتىنى دەل ۋاقتىدا تولۇق، توغرا تولدۇرۇشقا كاپالەتلىك قىلغان بولىشى كېرك.
, F: i8 b7 T( l8 W! m5. سىنىپ مۇدىرلىرى سىنىپتىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ تەۋەلىك كارتۇچكىسى، سالامەتلىك تەكشۈرۈش جەدىۋەللىرىنى دەل ۋاقتىدا، سۈپەتلىك. توغرا تولدۇرغان بولىشى كېرەك. : c! Q5 \; T- Y5 W- aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. ھەر ھەپتىنىڭ دۈشەنبە كۈنىدىكى بايراق چىقىرىش مۇراسىمىغا ئوقوغۇچىلارنى تولۇق قاتناشتۇرغان بولىشى كېرەك. دۈشەنبە كۈنىدىكى سىنىپ يىغىنىغا ئەسدايىدىل تەييارلىق قىلىپ، سىىنىپ يىغىن خاتىرىسىنى ئەسدايىدىل يىزىپ، قول قويدۇرۇپ، سىنىپ يىغىنىنى دەل ۋاقتىدا، ئۈنۈملۈك ئېچىپ، «ئىككى دەرس، بىر مۇراسىم» نىڭ رولىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىپ، ئوقوغۇچىلارغا ئىدىيىۋى-ئەخلاق تەربىيىسىنى كۈچەيتىشكە كاپالەتلىك قىلىش لازىم. 6 e' e$ X2 V7 v% r8 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. «ئوقوغۇچىلارنىڭ ھەقسىز كىتاپتىن بەھرىمان بولۇش» كارتوچكىسىنى باۋسۇم بىشىدا بەلگىلىمە بويىچە ئەينەن خاتىرلەش، سىنىپ مۇدىرى، ئوقوغۇچى ۋە ئاتا-ئانىلار قول قويغان بولىشى كېرەك ھەمدە دۆلەتنىڭ يىزا مائارىپىغا قارىتا «قوش كەچۈرۈم» سىياسىتىنى يولغا قويغانلىقىنى تەشۋىق قىلىپ ئوقتۇرىشى كېرەك.
) B% `8 \! _' ]8. ئۆز سىنىپىدىكى ئوقوغۇچىلرنىڭ ئىددىيىۋى تونىشى، ھەرىكەت ئىپادىسى، تۇرمۇش ئەھۋالى، ئائىلە شارائىتى، ئۆگىنىش ئەھۋالىنى دائىم ئىگەللەپ تۇرۇش كېرەك.
  U0 u7 }; [' V; n9. سىنىپتىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ داۋام، ئىنتىزام ئەھۋالىنى دائىم قاتتىق نازارەت قىلىپ، داۋامسىز ياكى قاداق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەمدە دەرس ئىنتىزامى، يىغىن ئىنتىزامى ناچار ياكى دەرسكە كىچىكىپ كىرىدىغان ئوقوغۇچىلارنىڭ بۇ ناچار خائىشلىرىنى ۋاقتىدا بايقاپ، دەل ۋاقتىدا ئىددىيىۋى- تەربىيە بېرىشى كېرەك.
& L' y$ Y8 K' r) o. Y) [! B  x10. دەرس ئوقوتقۇچىلىرى بىلەن دائىم سۆھبەت ئېلىپ بىرىپ، ئوقوغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىنى ئىگللەپ، ئارقىدا قالغان ئوقوغۇچىلارنى مەخسۇس، خاتىرىگە تىزىملاپ، ئوقوغۇچىلار بىلەن ھەمدە ئائىلە باشلىقلىرى بىلەن سكھبەت ئېلىپ بېرىپ، ئارقىدا قالغان ئوقوغۇچىلارنى يىتەكلەشنىڭ پىلانىنى تۈزۈش كېرەك. 8 C5 w; z3 `+ Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11. ئوقوغۇچىلارغا ئومومنىڭ مال-مۈلىكىنى ئاسراش، قانۇن-ئىنتىزامغا رىئايە قىلىش تەربىيىسىنى دائىم ئېلىپ بېرىپ، سىنىپتا ئومومنىڭ مال-مۈلكىگە زىيان سالدىغان، قانۇن-تۈزۈمگە خىلاپلىق قىلدىغان ئوقوغۇچىلارنىڭ پەيدا بولىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش، ئوقوغۇچىلارغا ياخشى ئادەت تەربىيىسى بېرىپ، سىنىپ تازلىقى مەكتەپ، ھويلا تازلىقى، شەخسى تازلىقىنىڭ ئالاھىدە ياخشى بولىشىنى قولغا كەلتۈرىسى كېرەك. ) h% Q: [/ V+ k) s6 L1 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12. ھار ئايدا پىلانلىق ھالدا ئائىلە زىيارىتى ئېلىپ بېرىش ھەمدە خاتىرە قالدۇرىشى، ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ پەرزەنتلەرنى تەربىيلەشكە ئائىت بەزى مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشقا ياردەم بەرگەن بولىشى، ئوقوغۇچىلارنىڭ دىني تەلىم ئېلىش ئەھۋالىنى داۋاملىق تەكشۈرۈپ ئىنىقلاپ تۇرۇش ھەم ئوقوغۇچىنىڭ ئىددىيىۋى ئەھۋالىنى ئىگللەپ، تۇرۇش كېرەك.
! Y) g- ]- f% j13. ئوقوغۇچىلارغا بىخەتەرلىك تەربىيىسىنى ئېلىپ بىرىپ ھەر ۋاقىت ئوقوغۇچىلارنىڭ بىخەتەرلىككە ئەھمىيەت بېرىش، ۋەقە سادىر بولىشنىڭ قەتئى ئالدىنى ئېلىشى كېرەك.
, `! m! ~- U2 i4 t# P14. ئوقۇتقۇچىلار ھەر ماۋسۇمدا ئاز دېگەندە بىر قىتىم ئوقوغۇچىلارنىڭ ئائىلىسىگە بىرىپ زىيارەت قىلىشى، ئوقوغۇچىلارنىڭ «ئەتراپى» نى بىر قىتىم كۈزىتىپ تەھلىل ماتىريالىنى يېزىشى كېرەك.
% ]; y3 t6 L1 O3 ]4 o
3 F5 ~; V1 P6 F& u, s  h/ `5 D
  A8 P  i. c1 M20دە ئەستائىدىل بۇلۇش' w) U: f) _3 L9 i, l- X, C' oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نۇرمۇھەممەت قادىر+ R2 k/ q# I9 K: `- j) k* tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& D/ b2 l* {! i+ N% }4 ]1 w) A" ?1.دەرس تەييارلاشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
) U0 f  X8 @; n2.دەرس ئۆتۈشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.( _6 }, f1 [; ]) v; d2 _# B) i1 |$ zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.دەرس مەزمۇنىنى چۈشەندۈرۈشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.4 V9 }- }4 x- ]9 H0 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.دەرس مەزمۇنىغا بىرلەشتۈرۈپ، سىياسى، ئىدىيە-ئەخلاق تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
3 M: z, J# V: D6 Y+ K5.تاپشۇرۇق بىرىپ تەكشۈرۈش، ئۆزگەرتىش، خۇلاسىلاشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.; b% Z! u+ n  h8 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.دەرستە ئاجىز ئوقۇغۇچىلارنى نوىتىلىق يىتەكلەش ۋە ئۆستۈرۈشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.
1 ^4 K$ l. G/ C# b, i7.كۆرسەتمىلىك، تەجىربىلىك ئوقۇتۇش ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
9 W3 A0 t8 e; J% _- B( t8 O8. ئىمتىھان ۋە ئىلمى نەتىجىلەرگە ئادىل باھا بىرىشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.
- R3 l( Y3 g7 `2 u( ?9.ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمگەك -تېخنىكا ئادىتىنى يىتىلدۈرۈشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.
1 I6 k; j; b8 s10.ئوقۇغۇچىلار غا دەرسكە بىرلەشتۈرۈپ، قانۇن- تۈزۈم تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
) k6 H/ d8 H0 u. ^/ v  n2 N; E1 J7 l11.ئوقۇغۇچىلارغا تەنتەربىيە،ساقلىقنى ساقلاش،ھەرخىل يۇقۇملۇق كېسەللىكلەرنىڭئالدىنى ئېلىش، مۇداپىيەلىنىش تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
, t! y7 l* b; L5 E: h' x12.ئوقۇغۇچىلارغا دائىملىق تازىلىق ئادىتىنى يىتىلدۈرۈش،مۇھىت ئاسىراش تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش./ X# y# W8 S& P, S1 Y/ F+ X2 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
13.ئوقۇغۇچىلارنى 2-دەرسخانا پائالىيىتىگە تەشكىللەشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.8 \0 l0 h  m+ x" {8 a4 k7 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
14.ئوقۇغۇچىلارغا ماركىسىزىملىق ‹‹بەش قاراش››،‹‹تۆتنى تۇنۇش››،‹‹ئالتە ياخشى››تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.
! S, m1 y$ Z* p& k15.ئوقۇغۇچىلارغا تۈرلۈك بىخەتەرلىك بىلىملىرى توغرىسىدا تەربىيە ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.; H3 y) X, p; F- t1 d& a0 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
16.ئوقۇغۇچىلارغا ۋەتەننىڭ بىرلىكى ۋە مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش،سىڭدۈرمىچىلىككە،بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش توغرىسىدا تەربىيە ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.+ N5 u. R( V( \1 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
17.ئوقۇغۇچىلارغا ۋەتەنپەرۋەرلىك،كوللىكتىۋېزىملىق تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتا ئەستائىدىل بۇلۇش.4 [" f; f2 k" P- Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
18.ئوقۇغۇچىلارغا سوتسىيالىستىك غايە- ئېتىقات تەربىيەسى ئېلىپ بېرىشتائەستائىدىل بۇلۇش.# W2 |/ E6 m8 U. q8 f, Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
19.ئوقۇغۇچىلارغا ‹‹قوشتىل ››ئوقۇتۇشنىڭ ئەھمىيىتى توغرىسىدا تەربىيە بىرىشتە ئەستائىدىل بۇلۇش.4 G7 F: `; t0 g# D/ C# [9 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
20تۈرلۈك پىلانلارنى تۈزۈش ۋە ئورۇنلاشتائەستائىدىل بۇلۇش.
3 c/ \/ x3 A, |. Q
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2016-3-26 22:44:54 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆچۈرۈپ  ئىشلەتكىلى  بولمايدىكەن،  ھەرپ بەلگە ئارىلىشىۋاتىدىكەن. مەنمۇ  تۈزۋاتقان ئىدىم.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-3 21:44

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش