jangqi19 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 15:07:27

{:92:}   {:92:}

arman78 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 15:36:22

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم.قېرىنداشلار.مۇسۇلمانغا ئىتتپاقلىق پەرز.ئۆزئارا ھاقارەت قىلىشماي ،چىرايلىق مۇنازىرلەشسەك دىگەن ئۈمىدتىمەن.

قىيامەتتە ھەر بىر تىنىقىمىزدىن ھىساپ بېرىمىز.ھەر قانچە دەلىلىمىز بولسىمۇ باشقىلارنىڭ شەخسىيىتىگە ھۇجۇم قىلىدىغان ئىنكاس يازمىساق.

مەن‹‹ تەزكىرەئى ھىدايەت››تىكى ئاپپاق خوجىنىڭ‹‹بۇ قەبرىدىكىلەرنى تىرىل دىسەم ھازىر تىرىلىدۇ،ئەمما بۇ ئادىتۇللاغا (ئاللاھنىڭ ئادىتىگە )ئۇدۇل كەلمەيدۇ››دىگەن سۆزىنى يېڭى ئاپپاق خوجىنىڭ چۈشەندۈرۈپ بېرىشىنى سورايمەن.

ئىسلامدا قەبرە قاتتۇرۇش،ئىگىزلىتىش سەھىھ ھەدىسلەر بىلەن چەكلەنگەن ،ئەمما نىمە ئۈچۈن خوجىلار دەۋرىدىن قالغان مازارلىقلار شۇنچە ھەشەمەتلىك؟بۇنىمۇ

چۈشەندۈرۈپ باقساڭلار.يەنە جىق سۇئاللىرىم بار.

ئەمما بۇ تېما بىلىم ئالماشتۇرۇش بولسۇنكى پىتنە -پاسات ،بۆلۈنمىچىلىكنىڭ سەۋەبى بولۇپ قالمىسۇن.

patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 16:45:11

ھا ھا ھا! توردا ئاپئاق خۇجىنى ئاقارتىشقا كەم دىگەندە 10 يىل كىتىدۇ. جىمى ئۇيغۇرلارغا ‹ھەقىقەت›نى بىلدۈرۈپ ئىددىيىسىدىكى ئاڭ-قىممەت قاراشنى ئۆزگەرتىش ئۈچۈن 50يىل كىتىدۇ. بۇلىدۇ، بىز تاشقىي دۇنيانى چۆرىۋىتىپ قۇلاقنى يۇپۇرۇپ ‹ئاپئاق›نىڭ خەلىق قەلبىدىكى ئوبرازىنى ‹سۈيۈملۈك›لىك قىلىش ئۈچۈن 50يىل سەرپ قىلايلى. خوش! ئاقىۋەتتە بىزگە نەق بىرىدىغان پايدىسى نىمە؟

شۇنىڭغا ئىشىنىمەنكى؛ ناۋادا بىز مۇشۇنداق زۆرۈر بولمىغان ئىشلارغا زىھىن-قۇۋۋىتىمىزنى سەرپ قىلساق 50يىلدا جاھاندىن سۈپۈرۈلۈپ كىتىمىز. شۇڭا بۇ ‹ھەقىقەت›نى ھازىرچە قۇيۇپ تۇرايلى. تور موللىسى ئەپەندىلەرمۇ كامپىياتۇرنىڭ ئالدىدا قىرىنداشىلىرىمىز بىلەن ‹ئىلاھى ئۇرۇش›قىلماي، رىئاللىققا قۇرئان-كەرىم، قېنى ئۇرغۇپ تۇرغان ھەدىسلەر بولسا خەلىقكە يەتكۈزۈپ مۇسۇلمانلارنىڭ روھىغا ئىلھام بىرىڭلار.

...






patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 16:51:22

52- قەۋەتتىكى durakنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

ئاپپاق خوجا ئەجدادىڭىزدىن بىرەر ئۇقۇمۇشلۇق زادقا مەن يۈزمىڭ ئادەمنى سوپىقىلىۋەتتىمدەپگەپ قالدۇرۇپقويغاندەكلاكېسىپلادەيدىكەندىزغۇگەپنى ، ئانچەمۇنچەماتىرىيالكۆرۈپقاتناشمامسىزمۇنازىرىگە ، ئىككىتوكتوك رومانىڭىزدىن ئوقۇۋالغان ئۇچۇرلىرىڭىزتارىخىيمۇنازىرىلەرگە مۇناسىپكەلمەسمىكىن ؟


خوجىلارتوغۇرلۇق يېزىلغان ئەسەرلەرخېلىبار ، بۇنداقئەسەرلەرنىڭ تارىخىي قىممىتىنى چەتئەللەردە خېلىچوڭبىلىدىكەن ، لېكىنماۋۇتېمىغابىر نەچىپارچەھىكايەرومانئوقىۋالغان سەيچىمۇكىرىۋاتقان ، موزدوزمۇكىرىۋاتقان ، تامچى ناۋايمۇباردىگەندەكگىچماچلىشىپكېتىپتۇ ...



ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەركەنتشەھرىگە يىراقمىسىر ، تۈركىيە ، ئوتتۇرا شەرق ، يېقىنى ھىندىستان ، ئوييۇرائاسىيالاردىنكەلگەن تۈمەنلەرچە تالىپلار بىلىمئالىدىغان ئىسلام مائارىپمەركىزىگە ئايلىنىپتىكەن ، ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەنەئايدابىرقېتىم خىرىستىيانلار بىلەن ( ئۇرخۇن ۋادىسىدىن تارتىپ چوڭقۇر يىلتىز تارتقانئۇيغۇر نېستورىيانلىرى ) بىلەن ئىنتايىنقىزىقارلىقۋەجانلىقمۇنازىرىلەرنىئېلىپبارىدىكەندۇق ، بۇنىڭدىنتۈمەنچەخەلق بىلىمئاپتىكەن ...



تېخى ئېچىلمىغانسىرلارنۇرغۇن بۇرادەرلەر ، ئادەم تىللاشقاسەرپ قىلغانقىممەتلىك ۋاقتىڭلارغائىچىڭلارنىئاغرىتىپئانچە مۇنچەتارىخىي يازمىلارنىئىزدىنىپكۆرمەمدۇق ؟!...




<ئاپتىكەن> <قىپتىكەن><باركەن>...مۇشۇلارنى چۇقۇم جەزىملەشتۈرگۈدەك دەلىل-ئاساس بولغاندىلا باشقىلارنى قايىل قىلغىلى بۇلىدۇ.

durak يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:19:41

61- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

52- قەۋەتتىكى durakنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

ئاپپاق خوجا ئەجدادىڭىزدىن بىرەر ئۇقۇمۇشلۇق زادقا مەن يۈزمىڭ ئادەمنى سوپىقىلىۋەتتىمدەپگەپ قالدۇرۇپقويغاندەكلاكېسىپلادەيدىكەندىزغۇگەپنى ، ئانچەمۇنچەماتىرىيالكۆرۈپقاتناشمامسىزمۇنازىرىگە ، ئىككىتوكتوك رومانىڭىزدىن ئوقۇۋالغان ئۇچۇرلىرىڭىزتارىخىيمۇنازىرىلەرگە مۇناسىپكەلمەسمىكىن ؟


خوجىلارتوغۇرلۇق يېزىلغان ئەسەرلەرخېلىبار ، بۇنداقئەسەرلەرنىڭ تارىخىي قىممىتىنى چەتئەللەردە خېلىچوڭبىلىدىكەن ، لېكىنماۋۇتېمىغابىر نەچىپارچەھىكايەرومانئوقىۋالغان سەيچىمۇكىرىۋاتقان ، موزدوزمۇكىرىۋاتقان ، تامچى ناۋايمۇباردىگەندەكگىچماچلىشىپكېتىپتۇ ...



ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەركەنتشەھرىگە يىراقمىسىر ، تۈركىيە ، ئوتتۇرا شەرق ، يېقىنى ھىندىستان ، ئوييۇرائاسىيالاردىنكەلگەن تۈمەنلەرچە تالىپلار بىلىمئالىدىغان ئىسلام مائارىپمەركىزىگە ئايلىنىپتىكەن ، ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەنەئايدابىرقېتىم خىرىستىيانلار بىلەن ( ئۇرخۇن ۋادىسىدىن تارتىپ چوڭقۇر يىلتىز تارتقانئۇيغۇر نېستورىيانلىرى ) بىلەن ئىنتايىنقىزىقارلىقۋەجانلىقمۇنازىرىلەرنىئېلىپبارىدىكەندۇق ، بۇنىڭدىنتۈمەنچەخەلق بىلىمئاپتىكەن ...



تېخى ئېچىلمىغانسىرلارنۇرغۇن بۇرادەرلەر ، ئادەم تىللاشقاسەرپ قىلغانقىممەتلىك ۋاقتىڭلارغائىچىڭلارنىئاغرىتىپئانچە مۇنچەتارىخىي يازمىلارنىئىزدىنىپكۆرمەمدۇق ؟!...




<ئاپتىكەن> <قىپتىكەن><باركەن>...مۇشۇلارنى چۇقۇم جەزىملەشتۈرگۈدەك دەلىل-ئاساس بولغاندىلا باشقىلارنى قايىل قىلغىلى بۇلىدۇ.





ئەقىللىق ، ئېتىقاتلىق ۋە ئېسىل نەسەپلىك ئاتا- ئانىڭىزنىڭ ئارزۇلۇق ،ۋەچوڭبولغانداچېچەنرەكئادەم بولسىكەن دەپ زورئۈمىت بىلەنچوڭ قىلغان جانابى patrol تورداش ، يۇقۇرىدا ئۆزىڭىزمۇ نەقىل كەلتۈرۈپسىزغۇ ،\"خوجىلارتوغۇرلۇق يېزىلغان ئەسەرلەرخېلىبار ، بۇنداقئەسەرلەرنىڭ تارىخىي قىممىتىنى چەتئەللەردە ...\" دىگەن ئىنكاسىمنى ، راستقىزىقسىڭىز ئىزدىنىپكۆرمەمسىز ، بۇنداقماتىرىياللارنى چوقۇمتاپقىلىبولىدۇ ، مەنمۇبۇ مەسىلىگە قىزىقىپ ئۆزەم ئىزدەنگەن ، غەزەپلىك كاللىڭىزبىرازتەسكىنتېپىپقالساھەجەپئەمەس...

patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:34:15

62- قەۋەتتىكى durakنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

61- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

52- قەۋەتتىكى durakنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

ئاپپاق خوجا ئەجدادىڭىزدىن بىرەر ئۇقۇمۇشلۇق زادقا مەن يۈزمىڭ ئادەمنى سوپىقىلىۋەتتىمدەپگەپ قالدۇرۇپقويغاندەكلاكېسىپلادەيدىكەندىزغۇگەپنى ، ئانچەمۇنچەماتىرىيالكۆرۈپقاتناشمامسىزمۇنازىرىگە ، ئىككىتوكتوك رومانىڭىزدىن ئوقۇۋالغان ئۇچۇرلىرىڭىزتارىخىيمۇنازىرىلەرگە مۇناسىپكەلمەسمىكىن ؟


خوجىلارتوغۇرلۇق يېزىلغان ئەسەرلەرخېلىبار ، بۇنداقئەسەرلەرنىڭ تارىخىي قىممىتىنى چەتئەللەردە خېلىچوڭبىلىدىكەن ، لېكىنماۋۇتېمىغابىر نەچىپارچەھىكايەرومانئوقىۋالغان سەيچىمۇكىرىۋاتقان ، موزدوزمۇكىرىۋاتقان ، تامچى ناۋايمۇباردىگەندەكگىچماچلىشىپكېتىپتۇ ...



ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەركەنتشەھرىگە يىراقمىسىر ، تۈركىيە ، ئوتتۇرا شەرق ، يېقىنى ھىندىستان ، ئوييۇرائاسىيالاردىنكەلگەن تۈمەنلەرچە تالىپلار بىلىمئالىدىغان ئىسلام مائارىپمەركىزىگە ئايلىنىپتىكەن ، ئاپپاقخوجا ھاكىمىيەتيۈرگۈزىۋاتقاندايەنەئايدابىرقېتىم خىرىستىيانلار بىلەن ( ئۇرخۇن ۋادىسىدىن تارتىپ چوڭقۇر يىلتىز تارتقانئۇيغۇر نېستورىيانلىرى ) بىلەن ئىنتايىنقىزىقارلىقۋەجانلىقمۇنازىرىلەرنىئېلىپبارىدىكەندۇق ، بۇنىڭدىنتۈمەنچەخەلق بىلىمئاپتىكەن ...



تېخى ئېچىلمىغانسىرلارنۇرغۇن بۇرادەرلەر ، ئادەم تىللاشقاسەرپ قىلغانقىممەتلىك ۋاقتىڭلارغائىچىڭلارنىئاغرىتىپئانچە مۇنچەتارىخىي يازمىلارنىئىزدىنىپكۆرمەمدۇق ؟!...




<ئاپتىكەن> <قىپتىكەن><باركەن>...مۇشۇلارنى چۇقۇم جەزىملەشتۈرگۈدەك دەلىل-ئاساس بولغاندىلا باشقىلارنى قايىل قىلغىلى بۇلىدۇ.





ئەقىللىق ، ئېتىقاتلىق ۋە ئېسىل نەسەپلىك ئاتا- ئانىڭىزنىڭ ئارزۇلۇق ،ۋەچوڭبولغانداچېچەنرەكئادەم بولسىكەن دەپ زورئۈمىت بىلەنچوڭ قىلغان جانابى patrol تورداش ، يۇقۇرىدا ئۆزىڭىزمۇ نەقىل كەلتۈرۈپسىزغۇ ،\"خوجىلارتوغۇرلۇق يېزىلغان ئەسەرلەرخېلىبار ، بۇنداقئەسەرلەرنىڭ تارىخىي قىممىتىنى چەتئەللەردە ...\" دىگەن ئىنكاسىمنى ، راستقىزىقسىڭىز ئىزدىنىپكۆرمەمسىز ، بۇنداقماتىرىياللارنى چوقۇمتاپقىلىبولىدۇ ، مەنمۇبۇ مەسىلىگە قىزىقىپ ئۆزەم ئىزدەنگەن ، غەزەپلىك كاللىڭىزبىرازتەسكىنتېپىپقالساھەجەپئەمەس...

يوقسۇ durakئەپەندىم! مەن بىر ئادەمنىڭ ئاپئاق خۇجىغا قانداق قارىشى كىچىك ئىش. ئەمەلىيەتتە ھەم ئۆلۈك ئۈستىدە بۇلىدىغان تالاش-تارتىشقا قىزىقمايمەن.


مۇھىمى بىرپۈتۈن مىللىي توپنىڭ ئاپئاق خۇجىغا بولغان قارىشى. شۇڭا سىز ئاپئاق خۇجىغا باشقىچە باھا بەرمەكچى بولسىڭىز چۇقۇم ئىشەنچىلىك دەلىل-ئاساسلارنى نەقلەپ تۇرۇپ پىكىر قىلىشڭىز كىرەك. چۈنكى خەلقكە چەتنىڭ ماتىرىيالىدىن كۆرىۋال دىگىلى بولمايدۇ. شۇنداقلا بىر ئۇيغۇرغا بىرىلىدىغان باھانىڭ ئۆلچەم تىزىسى چۇقۇم ئۇيغۇلارنىڭ يازمىسىنى ئاساس قىلىشى كىرەك.


...


ئاتا-ئانامنى ماختىغىنىڭىزغا رەھمەت.

surgundi يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:36:23

60- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

ھا ھا ھا! توردا ئاپئاق خۇجىنى ئاقارتىشقا كەم دىگەندە 10 يىل كىتىدۇ. جىمى ئۇيغۇرلارغا ‹ھەقىقەت›نى بىلدۈرۈپ ئىددىيىسىدىكى ئاڭ-قىممەت قاراشنى ئۆزگەرتىش ئۈچۈن 50يىل كىتىدۇ. بۇلىدۇ، بىز تاشقىي دۇنيانى چۆرىۋىتىپ قۇلاقنى يۇپۇرۇپ ‹ئاپئاق›نىڭ خەلىق قەلبىدىكى ئوبرازىنى ‹سۈيۈملۈك›لىك قىلىش ئۈچۈن 50يىل سەرپ قىلايلى. خوش! ئاقىۋەتتە بىزگە نەق بىرىدىغان پايدىسى نىمە؟

شۇنىڭغا ئىشىنىمەنكى؛ ناۋادا بىز مۇشۇنداق زۆرۈر بولمىغان ئىشلارغا زىھىن-قۇۋۋىتىمىزنى سەرپ قىلساق 50يىلدا جاھاندىن سۈپۈرۈلۈپ كىتىمىز. شۇڭا بۇ ‹ھەقىقەت›نى ھازىرچە قۇيۇپ تۇرايلى. تور موللىسى ئەپەندىلەرمۇ كامپىياتۇرنىڭ ئالدىدا قىرىنداشىلىرىمىز بىلەن ‹ئىلاھى ئۇرۇش›قىلماي، رىئاللىققا قۇرئان-كەرىم، قېنى ئۇرغۇپ تۇرغان ھەدىسلەر بولسا خەلىقكە يەتكۈزۈپ مۇسۇلمانلارنىڭ روھىغا ئىلھام بىرىڭلار.

...








60 يىللىق مائارىپنىڭ زەھىرىنى تازىلاشقا قانچىلىك ۋاقىت كېتەر؟!

surgundi يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:43:21

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

pantekin يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:51:00

ھاي-ھاي تۇققانلار ئۆتكەن ئىشقا سالاۋات تارىخنى قايتا تىلغا ئالغاننىڭ، زېھنىمىزنى، ۋاقتىمىزنى ئىسراپ قىلغاننىڭ پايدىسى يوق،قېرىنداشلار دۈشمەنلىشىپ،ئازارلىشىپ يۈرمەيلى ھازىر بىز ئىتتىپاقلىشىشقا بىرلىشىشكە موھتاج. دۈشمەنلەر ئارىمىزغا سوغۇقچىلىق سالماقتا،باشقىلارنىڭ دېپىغا ئۇسسۇل ئويناپ يۈرۈۋەرمەيلى.

patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 17:52:19

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئۆزىڭىزنىڭ گېپىنى ئۈنلۈكرەك قىلىپ كىمگە ئاڭلىتالايسىز؟...يۈرەكلىك ئۇسۇرالماي تۇرۇپ مىللىي توپنى ئىتىۋارغا ئالمىسىڭىز بۇ <ئاتىزىم>تازىلاش پەقەت ئۆزىڭىزنىڭ گېپى بۇلۇپ قالىدۇ.


...


خاتىرىڭىزنى جەم قىلىڭ. مۇشۇنداق بىھۇدە غەلۋە-قىيانلار ئازلىسا زەھەرگە پارازىت ياشىغۇدەك ماكان قالمايدۇ.




surgundi يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:00:48

67- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئۆزىڭىزنىڭ گېپىنى ئۈنلۈكرەك قىلىپ كىمگە ئاڭلىتالايسىز؟...يۈرەكلىك ئۇسۇرالماي تۇرۇپ مىللىي توپنى ئىتىۋارغا ئالمىسىڭىز بۇ <ئاتىزىم>تازىلاش پەقەت ئۆزىڭىزنىڭ گېپى بۇلۇپ قالىدۇ.


...


خاتىرىڭىزنى جەم قىلىڭ. مۇشۇنداق بىھۇدە غەلۋە-قىيانلار ئازلىسا زەھەرگە پارازىت ياشىغۇدەك ماكان قالمايدۇ.






مەن مىللىي توپنى ئىتىبارغا ئالمايمان دېمىدىم، ھېچقانداق شەخس مىللىي توپقا ۋەكىل بولۇپ سۆزلىيەلمەيدۇ دېدىم، بولۇپمۇ ھازىرقى جاھاندا....



سىز ئۆزىڭىزنى مەن ۋەكىللىك قىلالايمەن دەپ قالغان بولسىڭىز، سىز بىلەن مۇنازىرە قىلىشنىڭ، تالىشىشنىڭ ئورنى يوق. چۈنكى، ئۇيغۇرلاردا ۋەكىل بولۇپ سۆزلىۋېلىش ئىستىكى كۈچلۈك ئادەملەر بەك كۆپ. سۆزلەش بىلەن ئىش پۈتكەن بولسا جاھان باشقىچە بولاتتى.....





patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:01:00

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئاتىزىمچى، تالىپ، دىنى ئۇقۇغۇچى...


خوش! مۇشۇنداق پارچىلاپ قەيەرگە ئاپىرارسىزكىن كۆرۈپ باقاي...




surgundi يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:04:54

69- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئاتىزىمچى، تالىپ، دىنى ئۇقۇغۇچى...


خوش! مۇشۇنداق پارچىلاپ قەيەرگە ئاپىرارسىزكىن كۆرۈپ باقاي...






بۇنى مەن پارچىلىمىدىم، بۇنىڭ كىم تەرىپىدىن قانداق مەقسەتتە، قانداق پارچىلانغىنىنى بىلەلمىگەن بولسىڭىز داۋاملىق خەلقئارا ۋەزىيەتنى تەھلىل قىلسىڭىز بولىۋېرىدۇ. بۇ بىر رېئاللىق، ئۇنى ئىتىراپ قىلماي ئۆزىڭىزنى ئالداپ ياشىسىڭىزمۇ بولىۋېرىدۇ. ئالدىنئالا بەلگىلەنگەن مەقسەت يۈرۈشىۋېرىدۇ.....


دانا پارتىيەگە رەھمەت.

patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:11:12

68- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

67- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئۆزىڭىزنىڭ گېپىنى ئۈنلۈكرەك قىلىپ كىمگە ئاڭلىتالايسىز؟...يۈرەكلىك ئۇسۇرالماي تۇرۇپ مىللىي توپنى ئىتىۋارغا ئالمىسىڭىز بۇ <ئاتىزىم>تازىلاش پەقەت ئۆزىڭىزنىڭ گېپى بۇلۇپ قالىدۇ.


...


خاتىرىڭىزنى جەم قىلىڭ. مۇشۇنداق بىھۇدە غەلۋە-قىيانلار ئازلىسا زەھەرگە پارازىت ياشىغۇدەك ماكان قالمايدۇ.






مەن مىللىي توپنى ئىتىبارغا ئالمايمان دېمىدىم، ھېچقانداق شەخس مىللىي توپقا ۋەكىل بولۇپ سۆزلىيەلمەيدۇ دېدىم، بولۇپمۇ ھازىرقى جاھاندا....



سىز ئۆزىڭىزنى مەن ۋەكىللىك قىلالايمەن دەپ قالغان بولسىڭىز، سىز بىلەن مۇنازىرە قىلىشنىڭ، تالىشىشنىڭ ئورنى يوق. چۈنكى، ئۇيغۇرلاردا ۋەكىل بولۇپ سۆزلىۋېلىش ئىستىكى كۈچلۈك ئادەملەر بەك كۆپ. سۆزلەش بىلەن ئىش پۈتكەن بولسا جاھان باشقىچە بولاتتى.....







سەل قېيىپ كىتىپسىز يولداش! مەن پالانى مىللىي توپقا ۋاكالىتەن سۆزلىسە بۇلىتى دەۋاتمايمەن. بەلكى ، مىللىي توپقا <ئۇستاز>بۇلماقچى بۇلىۋاتقانلارغا گەپ قىلىۋاتىمەن. بۇگەپنى ئۆزىڭىزگە ئېلىۋالغىنىڭىزغا قارىغاندا سىزدىمۇ شۇخىيال باركەن.


...


ئاخىرىدىكى گېپىڭىزنىڭ يىشىمىنى ئاڭلاپ باققۇم بار؛


مەسىلەن جاھان قانداق بۇلاتتى؟




patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:17:14

70- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

69- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

65- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پاترول ئۈستىدىكى بىر ئىنكاسىڭىزنى «بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ باھاسى» دېگەندە قايسى بىر پۈتۈن مىللىي توپنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ بۇ بىر پۈتۈن مىللىي توپنىڭ تەركىبىدە ئاتمىش يىل ئاتىزم تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، بار ئىمكانىيەتلەردىن پايدىلىنىپ ئەنئەنىۋى مەدرىس تەربىيەسى قوبۇل قىلغانلارمۇ، خۇپيانە ھالدا تەسەۋۋۇپنى داۋام قىلدۇرۇۋاتقانلارمۇ بار.... يۇقىرىقى قاتلاملارنىڭ خالىغان بىرىگە مەنسۇپ بىراۋنىڭ گېپى پۈتۈن توپقا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ، ۋەكىل سۈپىتىدە سۆزلەۋاتىمەن دەۋالسا ئۇ گېپى پوققا ھېساپ. ئالدى بىلەن ئۆزىمىزگە ۋەكىل بولۇپ، ئۆزىمىزنىڭ ئاۋازىدا، بىزگە سىڭدۈرۈلگەن ئاتىزم مائارىپىنىڭ تەسىرىدىن ئازاد بولۇشقا تىرىشقان ئاساستا سۆزلەشنى ئۆگىنەيلى. \"\"

ئاتىزىمچى، تالىپ، دىنى ئۇقۇغۇچى...


خوش! مۇشۇنداق پارچىلاپ قەيەرگە ئاپىرارسىزكىن كۆرۈپ باقاي...






بۇنى مەن پارچىلىمىدىم، بۇنىڭ كىم تەرىپىدىن قانداق مەقسەتتە، قانداق پارچىلانغىنىنى بىلەلمىگەن بولسىڭىز داۋاملىق خەلقئارا ۋەزىيەتنى تەھلىل قىلسىڭىز بولىۋېرىدۇ. بۇ بىر رېئاللىق، ئۇنى ئىتىراپ قىلماي ئۆزىڭىزنى ئالداپ ياشىسىڭىزمۇ بولىۋېرىدۇ. ئالدىنئالا بەلگىلەنگەن مەقسەت يۈرۈشىۋېرىدۇ.....


دانا پارتىيەگە رەھمەت.





ھا ھا ھا! ئۇنداقتا سىز ئۈستىدىكى ئىنكاسىڭىزنى <باشقىلار>غا ۋاكەلىتەن يېزىپسىزدە؟ ...خەقلەر ئۇيغۇرنى مۇسۇلمان دەپ قارايدۇ. ئاندىن بىز بىر-بىرىمىزگە نام قۇيۇپ ئاقچى-كۆكچى دەپ ئاتىشىمىز.ئەمەلىيەتتە، ئاتالمىش بىر <ئاتىزىمچى>بىر تالىپنىڭ ئاتىسى بۇلىشى تامامەن مۇمكىن.


...


ئەمما، مىنىڭ خەلىقئارا ۋەزىيەتنى تەھلىل قىلىشىمغا سىز كۆرسەتمە بەرمەڭ، مەن چەتكە كۆڭۈل بۆلۈشتىن بۇرۇن ئىچكى مەسىلەمنى ئۇبدان ھەل قىلىپ بولغانمەن...مەنچە نىمە دىمەكچى ئىكەنلىكىمنى چۈشەندىڭىز؟!


surgundi يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:30:08

72- قەۋەتتىكى patrolنىڭ يازمىسىدىن نەقىل







ھا ھا ھا! ئۇنداقتا سىز ئۈستىدىكى ئىنكاسىڭىزنى <باشقىلار>غا ۋاكەلىتەن يېزىپسىزدە؟ ...خەقلەر ئۇيغۇرنى مۇسۇلمان دەپ قارايدۇ. ئاندىن بىز بىر-بىرىمىزگە نام قۇيۇپ ئاقچى-كۆكچى دەپ ئاتىشىمىز.ئەمەلىيەتتە، ئاتالمىش بىر <ئاتىزىمچى>بىر تالىپنىڭ ئاتىسى بۇلىشى تامامەن مۇمكىن.


...


ئەمما، مىنىڭ خەلىقئارا ۋەزىيەتنى تەھلىل قىلىشىمغا سىز كۆرسەتمە بەرمەڭ، مەن چەتكە كۆڭۈل بۆلۈشتىن بۇرۇن ئىچكى مەسىلەمنى ئۇبدان ھەل قىلىپ بولغانمەن...مەنچە نىمە دىمەكچى ئىكەنلىكىمنى چۈشەندىڭىز؟!







مەن ھېچقاچان باشقىلارغا ۋاكالىتەن سۆزلىمىدىم، ئۆزۈمگە ۋاكالىتەن ئۆزۈمنىڭ ھېس قىلغانلىرىنى يازدىم،شۇنداقلا بۇ توپنىڭ قانداق پارچىلىۋېتىلگەنلىكى ھەققىدىكى ئويۇمنى يازدىم. مەۋجۇت رېئاللىقتىن ھېس قىلغانلىرىمنى يازدىم. ئىچكىي مەسىلىلىرىڭىزنى ياخشى ھەل قىپسىز. داۋاملىق شۇنداق ھەل قىلىشىڭىزغا تىلەكداشمەن. \"\"





patrol يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 18:36:52

73- قەۋەتتىكى surgundiنىڭ يازمىسىدىن نەقىل







مەن ھېچقاچان باشقىلارغا ۋاكالىتەن سۆزلىمىدىم، ئۆزۈمگە ۋاكالىتەن ئۆزۈمنىڭ ھېس قىلغانلىرىنى يازدىم،شۇنداقلا بۇ توپنىڭ قانداق پارچىلىۋېتىلگەنلىكى ھەققىدىكى ئويۇمنى يازدىم. مەۋجۇت رېئاللىقتىن ھېس قىلغانلىرىمنى يازدىم. ئىچكىي مەسىلىلىرىڭىزنى ياخشى ھەل قىپسىز. داۋاملىق شۇنداق ھەل قىلىشىڭىزغا تىلەكداشمەن. \"\"




رەھمەت قىرىندىشىم! ماڭا ئامەت تىلىگەنلىكىڭىزدىن شەرەپ ھىسقىلىۋاتىمەن.







crows_zero يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 22:29:16

ئۆزەمگە ۋاكالىتەن بىر سۆزلىۋىتەي،پېسخىك جەھەتتىن پشىپ يىېتىلىش ئەڭ مۇھىم،بىر گەپ قىپ بولغىچە چاپاننى سېلىپ قوپماي ئۆپكىمىزنى بىېسىۋىلىپ ماندا ئالدىرىماي مۇڭداشمامدۇق دەيمەن،مۇشۇ توردا بولسىىمۇ بىر،بىر بىرسىمىزنىڭ گىپنى ئاڭلاپ باقىلى،بىرىسىمىز ئادەتتكى كادىر ،بىرسىمىز بى شاڭجاڭ بولمىغاندىكىن،مۇشۇ شاڭجاڭنىڭ گىپنى ئاڭلىساملا مىڭەم ئۆرلەيدۇ مىنىڭ .ھە نەگە كەگەنتۇق؟ مۇنازىرە تۈگىگەن ئوخشىمامدا!{:92:}   {:92:}

hikmet0999 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 22:39:16

ئاپپاق غوجا نىمە ئۈچۈن شىزاڭغا بىرىپ دالايلاما بىلەن كۆرۈشىدۇ؟ ئاندىن نىمە ئۈچۈن غۇلجىغا كېلىپ غالدان بىلەن كۆرۈشىدۈ؟ بىشىدا ھۇجۇم قىلمىغان غالدان نىمە ئۈچۈن ئاباق غوجا كەلگەندىن كېيىن سەئىدىيە خاندانلىقىغا ھۇجۇم قىلىدۇ؟ ۋە غەلبە قىلالايدۇ؟ ئۇرۇشتا غەلبە قىلغۇچى نىمىلەرگە ئېرىشىدۇ؟ غالدان نىمە ئۈچۈن ئاباق غوجىنى پادىشاھ قىلىدۇ؟ مۇشۇ سوئاللارغا ئاباق غوجانى ماختاپ تۇرۇپ جاۋاپ بەرگىلى بولامۇ؟

ئۇيغۇرلار زاۋاللىققا قايسى دەۋىردىن تارتىپ يۈزلەنگەن؟ (چىڭگىزغان بىىسىۋالغاندىن كېيىنمۇ؟ ياكى ئاباق غوجا ھوكۈمرانلىق قىلغاندىن كېيىنمۇ) ، ئاباق غوجا ھۆكۈمرانلىق قىلغاندىن كېيىن نادانلىق ئەۋىج ئالدىمۇ(ھەتتا ئۆزىنىڭ مىللەت نامىنى ئۇنتۇپ قالغۇدەك دەرىجىدە) ياكى ئۇيغۇرلار بۇرۇندىنلا نادانمۇ؟ يەنە نۇرغۇن، نۇرغۇن، نۇرغۇن...............................

ئۇ ئادەمنىڭ ياخشى يامانلىقىنى ئايرىيالمىساق، مۇنداق ئۇسۇل قوللۇنۇپ باقايلى يەنى ئاۋال نەتىجىنى ئايدىڭلاشتۇرۋىلىپ نەتىجىگە ئاساسەن سەۋەبىگە باھا بىرەيلى! نەتىجە ھەممىمىزگە مەلۇم.

پەن بىلەن دىن يەنى بىلىم بىلەن دىن بىر-بىرىگە زىت ئەمەس، مىنىڭچە دىن پەننىڭ جەۋھىرىدۇ. بۇ دۇنيا ئالىملىرى تەرپىدىن يەنى پەننى ۋە دىننى ئالىملار تەرپىدىن ئىسپاتلىنىۋاتىدۇ. شۇنداق تۇرسا پەننى چەكلەپ دىننى قويۇپ بەرگەن ھاكىميەتنى نىمە مەقسىتى باردۇر دىسەك بولار؟، دىننى چەكلەپ پەننى قويۇپ بەرگەن ھاكىميەتنى نىمە مەقسىتى باردۇر دىسەك بولار؟ ئىككىلىسىنى تەڭ چەكلىگەن ھاكىميەتنىچۇ؟ ياكى ئىككىلىسىنى چەكلىمەي، ئىككىسىنى بىر-بىر سىگە زىت كۆرمەي، توغرا كونتۇرۇل قىلىپ توغرا يۇرگۈزگەن ھاكىميەتنىچۇ؟

مىنىڭچە بۇلارنىڭ جاۋابى:

1.نادانلىقتا قالدۇرۇش2. ياراتقان ئىگىسىنى تونىمايدىغان، ھەقىقىي نىشانىنى بىلمەيدىغان، ئۆزىنىڭ ئەسلى ئىنسانلىقىدىن گۇمانلىنىدىغان قىلىپ قويۇش.3. قۇل قىلىش، ئۆزىگە چوقۇنىدىغان قىلىش.   4. ياراتقان ئىگىسىنىڭ نىمە ئۈچۈن ئۆزىنى ياراتقانلىقىنى بىلدۈرۈش، ئۆز پۇقرالىرىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش، دۆلىتىنى قۇدرەت تاپقۇزۇش.

سىلەر قانداق قارايسىلەر؟

ئاباق غوجا قايسىسىگە چۈشەر؟

chilan يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 22:43:33

دىگەن گەپنىڭ تاينى يوق،ما باللىنىڭ تۇتامغا چىقمايدىغان جىدەلگە پېتىپ قالغىنىنى،ئۆپكىنى بېسىپ بىر كىم بىر نىمە داۋاتقانكىن ئاڭلاپ باقساق بولمامدۇ دەيمەن،ئاپپاق غۇجىمىز قانداق ئادەم بولغۇيتى زادى، ئاپپاق غۇجىنىڭ يەنە بىر يۈزى ئاشكارلانسا،بىز خەقنىڭ تارىخى قايتا يېزىلىدۇ دىسە مەن ئىشىنىمەن، توغرا ئۇ بىر ئۆلۈك،بىراق بۇ ئۆلۈكنىڭ ھاياتلىقىدىكى پائالىيەتلىرى نۇرغۇن نازۇك مەسىلىلەرگە چېتىلىدۇ،ئۇ بىر دىندار بولۇپلا قالماي،بىر ھاكىمىيەتنىڭ ساھىبى،ھاكىمىيەت بىلەن دىن بىرلەشكەن مۇشۇنداق بىر خاندانلىقتا قانداق سىياسى پائالىيەتلەر بولغان بولغۇيتتى؟
بەت: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11
: ئاپپاق خوجىنىڭ «جاھان كېزىش» نامى بىلەن تىبەتكە قىلغان سەپىرى ھەققىدە