abdulehed يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 00:53:17

17- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

بۇرۇن ئاپپاق غۇجىنىڭ بايانلىرىنى ئاڭلاپ باققۇم بار،مەيلى مەنبەنى دىمىسىمۇ.



چۆچەككە ئامراقكەنسىز ھە خان؟\"\"

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:07:07

18- قەۋەتتىكى abdulehedنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

17- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

بۇرۇن ئاپپاق غۇجىنىڭ بايانلىرىنى ئاڭلاپ باققۇم بار،مەيلى مەنبەنى دىمىسىمۇ.



چۆچەككە ئامراقكەنسىز ھە خان؟\"\"



بەلكىم ئۇنىڭ داۋاتقانلىرى چۆچەك بولماسلىقى مۇمكىن، كەڭسايدىن باشلاپ ئۇنىڭ ئىنكاسلىرىغا دىققەت قىلىپ كېلىۋاتىمەن،بارغانسىرى ئاپپاق غۇجا نامىدىكى بۇ تورداش شۇنچە كۈچەپ بىزگە بىر ھەقىقەتنى بىلدۈرمەكچى بولىۋاتقاندەك بىلىندى.


ئۇنىڭدىن مەنبە تەلەپ قىلماسلىقىم ،ئۇنىڭغا ئىشەنگەنلىكىم، چۈنكى ئۇ ماڭا قاراڭغۇ بولغان تارىخنى سۆزلەۋاتىدۇ،مەن بىچارە مۇشۇ يىشىمغىچە دۇمبەمگە يېزىلغان تارىخنى ئوقۇپتىمەن،يېزىلمىغىنىنىمۇ بىر ئاڭلاي دىدىم.



ئەمدى قۇتلۇق ھاجى ھەزرىتىم،بۇ بىر ھەدىس بولمىغانكىن مەنبەسىنى سورىمايراق تۇرسا،تارىخى دىگەن خاتا كەتسىمۇ چوڭ ئىش بولمايدىكەنغۇ، نى يالغان تارىخنى رومان قىلىپ يېزىۋىلىپ ياتلاپ يۈرگەن خەقكەنمىز،ئاسمان ئۆرۈلۈپ چۈشۈپ بىسىۋالماپتۇ بىزنى ،مانى ئاڭلىۋەتسەكمۇ ئارتۇق كەتمەس.

abdulehed يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:16:37

19- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

18- قەۋەتتىكى abdulehedنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

17- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

بۇرۇن ئاپپاق غۇجىنىڭ بايانلىرىنى ئاڭلاپ باققۇم بار،مەيلى مەنبەنى دىمىسىمۇ.



چۆچەككە ئامراقكەنسىز ھە خان؟\"\"



بەلكىم ئۇنىڭ داۋاتقانلىرى چۆچەك بولماسلىقى مۇمكىن، كەڭسايدىن باشلاپ ئۇنىڭ ئىنكاسلىرىغا دىققەت قىلىپ كېلىۋاتىمەن،بارغانسىرى ئاپپاق غۇجا نامىدىكى بۇ تورداش شۇنچە كۈچەپ بىزگە بىر ھەقىقەتنى بىلدۈرمەكچى بولىۋاتقاندەك بىلىندى.


ئۇنىڭدىن مەنبە تەلەپ قىلماسلىقىم ،ئۇنىڭغا ئىشەنگەنلىكىم، چۈنكى ئۇ ماڭا قاراڭغۇ بولغان تارىخنى سۆزلەۋاتىدۇ،مەن بىچارە مۇشۇ يىشىمغىچە دۇمبەمگە يېزىلغان تارىخنى ئوقۇپتىمەن،يېزىلمىغىنىنىمۇ بىر ئاڭلاي دىدىم.



ئەمدى قۇتلۇق ھاجى ھەزرىتىم،بۇ بىر ھەدىس بولمىغانكىن مەنبەسىنى سورىمايراق تۇرسا،تارىخى دىگەن خاتا كەتسىمۇ چوڭ ئىش بولمايدىكەنغۇ، نى يالغان تارىخنى رومان قىلىپ يېزىۋىلىپ ياتلاپ يۈرگەن خەقكەنمىز،ئاسمان ئۆرۈلۈپ چۈشۈپ بىسىۋالماپتۇ بىزنى ،مانى ئاڭلىۋەتسەكمۇ ئارتۇق كەتمەس.





مەنبە يالغۇز ھەدىسقىلا قارىتىلمايدۇ.


مەنبەسىز يازما تارىخ دېيىلمەيدۇ.


ئۇيغۇر ئوقۇرمەنلىرىنى ئۆزىگە جەلپ قىلىپ كېلىۋاتقان تارىخى رومان، دېيىلگەنلەر ئەمەلىيەتتە تارىخ قىسمى پىرسەنتكىمۇ يەتمەيدىغان كاززابلار توقۇلمىسى.ئۇنى پاكىت قىلىشقا ئەرزىمەيدۇ، پەقەت كۆڭۈلنى خوش قىلىشقىلا يارايدۇ.

destiny يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:23:14

7- قەۋەتتىكى appakhojaنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

پەيغەمبىرىمىزنىڭ 18- ئەۋلادى سەئىد كەمالدىن دىن تەشۋىق قىلىپ ئۆزكەنت شەھرىگە كېلىپ ،قارخانلارنىڭ شۇ جايدا تۇرۇشلۇق ئىلىك خانى سۇلتان ئىلىك مازىنىڭ ئوردىسىغا چۈشتى،سۇلتان ئىلىك مازى ئۆزىنىڭ يىگانە مەلىكىسى فەرۇخ جامالنى سەئىد كامالدىنغا بەردى ،فەرۇخ جامال ئۇنىڭدىن ئېغىر ئاياق بولدى.سەئىد كالالدىن مەدىنىدىن جىددى مەكتۇپ كېلىپ ،مەدىنىگە جىددى ئاتلاندى .فەرۇخ جامال ئېغىر ئاياق بولغاچ بوشانغاندىن كېيىن يولغا چىقماقچى بولدى .لېكىن سەئىد كامالدىن مەدىنىگە بېرىپلا قازا قىلىپ كەتتى.شۇنىڭ بىلەن پەيغەمبەر پۇشتى قارخانىلار ئوردىسىدا قالدى.ئاي-كۈنى توشۇپ فەرۇخ جامال ئاپتاپتەك بىر ئوغۇل تۇغدى.ئۇنىڭغا بورھاننىدىن دەپ ئىسىم قويۇلدى.قارخانىلار ئىلىك خانى ئىلىك مازى بۇ نەۋىرسىگە تولۇمۇ ئامراق ئىدى.بورھانىدىن ناھايىتى باتۇر ،قىلىچ ئوينۇتۇشقا ماھىر بولۇپ چوڭ بولدى.ئۇنىڭ قىلىچ ئوينىتىش ماھارىتى يىگانە بولغاچ ‹‹قېلىچدىن››دەپ لەقەملەندى.ئۇنىڭ تارىخ نامى بورھان قېلىچىدىن بولدى.كېيىن سۇلتان ئىلىك مازى بۇ نەۋىرسىگە ئالاھىدە سۆيگىسى ۋە پەيغەمبىرىمىزگە بولغان مۇھەببىتى سەۋەپلىك ئۆزكەتنىڭ قارخانىلار ئىلىكخانلىقىنى ئۇنىڭغا ئۆتكۈزۈپ بەردى.شۇندىن باشلاپ پەيغەمبەر ئەۋلادى بىلەن قارىخانلارنىڭ قېنى قوشۇلۇپ كەتتى .قارخانىلار شۇندىن باشلاپ قىز ئالسا پەيغەمبەر نەسلىدى ئالاتتى ،قىز بەرسە پەيغەمبەر نەسلىگە بېرەتتى مانا بۇلار خوجىلاردۇر.


بۇ نەسەپنامە ئۇيغۇرلاردا ساماندەك جىق .سىز نەپرەتنى قايرىپ قويۇپلا ئىزدەنسىڭىز تاپىسىز.


بۇنىڭ راسلىقىغا ئابدۇقادىر داموللام پەتىۋا بەرگەن.


قۇتلۇق شەۋقى گۇۋا بولغان.


قاغىلىقلىق ئابلىكىم مەخسۇم ھاجىم ،ئىمىر ھۆسەيىن قازاخۇنۇملارمۇ قەشقەردىكى بىر سورۇندا ئاشكارا ئېتراپ قىلغان.



سۇلايمان داموللام ئاپپاق خوجامنى تىلىغانغا لەنەت ئوقىغان.




باشقا گەپلىرىڭىز مەن بىلەن مۇناسىۋەتسىز ئىكەن .


بۇنداق پەيغەمبەر ئەۋلادى دەۋاسى قىلىۋاتقانلارنى  كۇندە دىگۇدەك كۆرۇپ تۇرىۋاتقاچ


بولسا ئاۋۇ 18- ئەۋلادى دەيدىغانغا پاكىت كۆرسەتسىڭىز ،  سەئىد كەمالۇددىن نىڭ  زۇريىتى كىمدىن كەلگەن،كىمگە تۇتىشدۇ .  (سىلسىلە بويچە )

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:24:28




مەنبە يالغۇز ھەدىسقىلا قارىتىلمايدۇ.


مەنبەسىز يازما تارىخ دېيىلمەيدۇ.


ئۇيغۇر ئوقۇرمەنلىرىنى ئۆزىگە جەلپ قىلىپ كېلىۋاتقان تارىخى رومان، دېيىلگەنلەر ئەمەلىيەتتە تارىخ قىسمى پىرسەنتكىمۇ يەتمەيدىغان كاززابلار توقۇلمىسى.ئۇنى پاكىت قىلىشقا ئەرزىمەيدۇ، پەقەت كۆڭۈلنى خوش قىلىشقىلا يارايدۇ.



ناۋادا ئاپپاق غۇجىنىڭ سۆزلەۋاتقانلىرى بۇرمىلانمىغان ئەڭ ئىشەنچىلىك مەنبەدىن ئېلىنغان،لېكىن مۇنبەردە ئەسكەرتىش ئىمكانىيىتى بولمىسا،بىز ئۇنى يەنە قىستايمىزمۇ؟




abdulehed يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:36:23

22- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

ناۋادا ئاپپاق غۇجىنىڭ سۆزلەۋاتقانلىرى بۇرمىلانمىغان ئەڭ ئىشەنچىلىك مەنبەدىن ئېلىنغان،لېكىن مۇنبەردە ئەسكەرتىش ئىمكانىيىتى بولمىسا،بىز ئۇنى يەنە قىستايمىزمۇ؟







يېڭى ئاپپاق خوجىنىڭ كونا ئاپپاق خوجىنى پەيغەمبەر ئەۋلادى، دېگەن يومۇرى يېتەرلىكمىكى؟

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:41:24









يېڭى ئاپپاق خوجىنىڭ كونا ئاپپاق خوجىنى پەيغەمبەر ئەۋلادى، دېگەن يومۇرى يېتەرلىكمىكى؟


يېڭى ئاپپاق غۇجا يۇقۇردا بىر قۇر ئىسپات كۆرسەتكەندەك قىپتۇ،گەرچە تازا جىڭ بېسىپ كەتمىسىمۇ،ئىسپاتى باركەن.


سىزمۇ ئەمەس دەيدىغانغا ئىسپات كۆرسۈتۈپ باقمامسىز!




abdulehed يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 01:43:41

21- قەۋەتتىكى destinyنىڭ يازمىسىدىن نەقىل



سۇلايمان داموللام ئاپپاق خوجامنى تىلىغانغا لەنەت ئوقىغان.




باشقا گەپلىرىڭىز مەن بىلەن مۇناسىۋەتسىز ئىكەن .


بۇنداق پەيغەمبەر ئەۋلادى دەۋاسى قىلىۋاتقانلارنى  كۇندە دىگۇدەك كۆرۇپ تۇرىۋاتقاچ


بولسا ئاۋۇ 18- ئەۋلادى دەيدىغانغا پاكىت كۆرسەتسىڭىز ،  سەئىد كەمالۇددىن نىڭ  زۇريىتى كىمدىن كەلگەن،كىمگە تۇتىشدۇ .  (سىلسىلە بويچە )





مەنبەسىز سىلسىلە ئۇياقتا ساماندەك. ھېلى ئۇيغۇر پەيغەمبەر ئەۋلادىنى  2012 - 10 - ئايغا تاقىۋېتەمىكى\"\"

hikmet0999 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 03:24:46

5. غالداننىڭ ئاپپاق خوجامنىڭ قولىدا مۇسۇلمان بولغانلىقىنى نىمىشقا ئېنىق ئوتتۇرغا قويمايدىلا ؟

appakhoja سىز مۇشۇ گىپىڭىزگە ئىسپات تىپىپ بىرەلەمسىز؟ غالداننىڭ تارىخى باشقا مىللەتلەرنىڭ كىتابىدىمۇ بار، سىز قايسى كىتاپنىڭ قانچىنچى بىتىدە شۇنداق يىزىلغانلىقىنى كۆرگەن؟

مىنىڭ يۇرتۇم غۇلجا شەھىرىنىڭ قاردۆڭ يىزىسىدا(يەنى قاردۆڭ قەبرىستانلىقىنىڭ ئەتراپىدا) . غالدان ئېلىنى بىسىۋالغاندا ھازىرقى قارا دۆڭدە ( يەنى ھازىرقى قەبرىستانلىقتا) ئوردىسىنى ياساتقان ۋە بۇتخانىلارنى سالغان يەنى پادىشاھلىقىنى شۇ يەرگە قۇرغان ئىكەن، ئۆز ۋاقتىدا شاھ مەشرەپمۇ پادا باققان دۆڭ مۇشۇ قارادۆڭ ئىكەن.( قاردۆڭ نامىنىڭ قاردۆڭ دەپ ئاتىلىشغا، چوڭلارنىڭ ئىيتىپ بىرىشىگە ئاساسلانغاندا شاھ مەشرەپنىڭ مۇشۇ دۆڭلۈكتە پادا باققانلىقى سەۋەپلىك، كېيىنكىلەر شاھ مەشرەپ كەلگەن دۆڭ دەپ ئۇلۇغلاپ ‹‹ قارادۆڭ›› يەنى ئۇلۇغ دۆڭ دەپ ئاتىغان ئىكەن) ئاباقغوجا نەق غالداننىڭ شۇ قاردۆڭدىكى ئوردىسىغا كېلىپ ياردەم سورىغان ئىكەن. سىز غالدان ئاباق غوجا ئارقىلىق مۇسۇلغان بولغان دەيسىز، غالدان مۇسۇلمان بولسا بۇتخانا سالامدۇ؟ بوپتۇ ئۇ مۇسۇلمان بولۇشنىڭ ئالدىدا سالغانمۇ دەيلى، ئىسلام دىنىگە كىرگەن بىر پادىشاھ ئۆزىنىڭ دۆلەت تەۋەلىكىدىكى بۇتخانىلارنى يەنە شۇ پىتى قويۇپ قويارمۇ؟ غۇلجا تارىخىغا قارىسىڭىز شۇ بۇتخانىلارنىڭ ھەتتا رەسىمىمۇ بار. ئۇ بۇتخانانىنى ئوردىلارنى كىيىن مۇسۇلمانلار چىقىپ تۈزلىۋەتكەن.

يەنە بىر سوئالىم قاراخانلار دەۋرىدە دىننىي تەرەپتە بولسۇن ياكى پەننىي جەھەتتە بولسۇن ئىلىم - مەرىپەت يۈكسەلگەن، تەرەققىي قىلغان، ئاباق غوجا قاراخانلارنىڭ ئەۋلادى بولسا نىمىشقا ئەجدادلىرىدەك دىننىي ۋە پەننىي جەھەتتە بىلىم يۈكسەلدۈرمەي ئەكسىچە مەدىرىسە-مەكتەپلەرنى چاقىدۇ؟ نىمىشقا قىممەتلىك نۇرغۇن كىتابلارنى كۆيدۈرىدۇ؟ مىنىڭچە ئۇيغۇرلارنىڭ ئىسلامىيەتتىن بۇرۇنقى دەۋرىدە بولسۇن ياكى ئىسلامىيەتكە كىرگەندىن كېيىنكى دەۋىردە بولسۇن، پۈتۈن ئۇيغۇر تارىخىدا بىلىم يۈرتلىرىنى چاققان، كىتابلارنى كۆيدۈرگەن، بىلىملىك كىشىلەرنى ئۆلتۈرگەن پادىشاھ مۇشۇ ئاباق غوج! توۋا دەيمەن! مۇھەممەت ئەلەيىھسالامنىڭ ئەۋلادى، قاراخانلارنىڭ ئەۋلادى، ھوقۇقنى تارتىۋىلىشقا نىمىدىگەن ياخشى باھانە! خۇددىي كاڭشىنىڭ كېنۇسىدىكى ھېلىقى يالغان مىڭ سۇلالىسىنىڭ ۋەلىئەھدىسىگە ئوخشاش.

مەندىن خاتا كەتكەن يەرلىرى بولسا ئاللاھدىن پاناھ تىلەيمەن!

Erktekin يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 03:58:21

18- قەۋەتتىكى abdulehedنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

17- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل

بۇرۇن ئاپپاق غۇجىنىڭ بايانلىرىنى ئاڭلاپ باققۇم بار،مەيلى مەنبەنى دىمىسىمۇ.



چۆچەككە ئامراقكەنسىز ھە خان؟\"\"

بۇ ئادەمنىڭ يۇقارقى  جۈملىسىنى   نەقىل  ئېلىپ بىرەر  تور  بەتتە «يۇقارقى جۈملىنىڭ  ئىگىسى تور  موللىسىمۇ  ياكى  تور شاپاقچىسى » دەپ راي  سىنىش ئېلىپ  بېرىلسا نەتىجىسى  قانداق  چىقار ؟\"\"


كومپىيوتېر ئالدىدا ئاجايىپ ئادەملەر بار

yollugh يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 07:03:45

دىمەك ئاپاق خوجىنىڭ تىبەت سەپىرى ۋە دالاي لامانىڭ غالدان مەكتۇبى راس بولغان ئىشلار ئىكەندە ... موڭغۇللارنىڭ سەئىدىيەنى ئىشغال قىلىشىمۇ گۇمانلىقمۇ ؟

بولسا ھەممىنى بىر ئىنكار قىلىۋېتىڭلارچۇ، ھەممەيلەن ھىدايەتكە قايتىپ ئاق تاغلىق بولۇپ كېتەيلى \"\" .




izchilar يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 07:31:53

24- قەۋەتتىكى xahla91نىڭ يازمىسىدىن نەقىل









يېڭى ئاپپاق خوجىنىڭ كونا ئاپپاق خوجىنى پەيغەمبەر ئەۋلادى، دېگەن يومۇرى يېتەرلىكمىكى؟


يېڭى ئاپپاق غۇجا يۇقۇردا بىر قۇر ئىسپات كۆرسەتكەندەك قىپتۇ،گەرچە تازا جىڭ بېسىپ كەتمىسىمۇ،ئىسپاتى باركەن.


سىزمۇ ئەمەس دەيدىغانغا ئىسپات كۆرسۈتۈپ باقمامسىز!






بىرەرى پەيغەمبەر نەسلىدىن دىسە،بىز نىمە ئسپاتىڭ بار دىسەك،ئۇياق مىنىڭ ئەمەسلىكىمگە نىمە ئىسپاتىڭ بار دىسە دۇرۇس بولامدۇ؟ئەدەپسىزلىك قىلىدىغان بولدۇم. قالايمىقان جۆيلىمەي،جىم ئوتۇراپ گەپنى ئاڭلىڭە.

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 07:49:59

@izchilar ئەلۋەتتە ئاپپاق غۇجا پەيغەمبەر نەسلىدىن دىگۈچىلەرمۇ، ئەمەس دىگۈچىلەرمۇ ئىسپات كۆرسىتىشى كېرەك. قائىل قىلارلىق ئىسپات چىقىرالمىسا سىڭگەن نېنىنى يەپ جىم ئولتارسۇن. مېنىڭ ئىككى ئېغىز خەت جىجاپ قويۇشۇم نەرىگىڭىزگە پۇتلۇشۇپ كەتتى؟ ئەدەپسىزلىك بولدىغانلىقىنى بىلگەن ئادەم سىلكىمەي دىسىڭىزمۇ بىرگە ماڭاتتى،ئەتىگەندە ھەجەپ كەيپىمنى ئۇچاردا...

kuyaxoghli يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 08:03:30

سىلەر بىلىسىلەر ياكى بىلمەيسىلەر. مەنمۇ پەيغەمبەر نەسلىدىن. پەيغەمبەر بولغاندىمۇ مەن ناھايتىمۇ ئېسىل ئىككى پەيغەمبەرنىڭ نەسلىدىنمەن. بىرى ئادەم ئەلەيھىسالام، يەنە بىرى نوھ ئەلەيھىسالام. لېكىن مۇھەممەد ئەلەيھىسالامنىڭ ئەمەس بولۇش ئېھتىماللىقىم بەكلا يۇقۇرى. ناھايتىمۇ ئەپسۇس. لېكىن مەيلىلا مىنىڭ مۇھەممەد ئەلەيھىسالامنىڭ ئۈممىتى بولغانلىقىممۇ مىنىڭ ئەڭ چوڭ شان-شەرىپىم. ئاپپاق خوجىدەك دىنى بىلىمى يۇقۇرى بىر ئۆلىمانىڭ راستلا پەيغەمبەر ئەلەيھىسالامنىڭ ئەۋلادى بولغان تەقدىردىمۇ شۇنى دەستەك قىلىپ ئىلىپ بارغان ئىش-پائالىيەتلېرى كىشىنىڭ ئوغىسىنى قاينىتىدۇ. پەيغەمبەر ئەلەيھىسالامنىڭ نامىنى سۈيئىستىمال قىلغان بولسا بۇمۇ كەچۈرگىسىز گۇناھ.

لېكىن ئاپپاق خوجا توغرىلىق يەنىلا ئىشەنچلىك تارىخى ماتىرىياللارغا مۇھتاجمىز.

turkzad يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 08:16:09

ھەر ئككىلا تەرەپ بولسا باشقىنى قويۇپ تارىخچىلار يازغاندەك ئاپپاق غوجا مەكتەپ -مەدرىسىلەرنى چاققانمۇ؟ كىتابلارنى كۆيدۈرگەنمۇ؟ ئۆلىمالارنى جازالىغانمۇ؟ مۇشۇنىڭغا جاۋاب بەرسەڭلار بوپتىكەن.

مەسىلىنىڭ نىگىزلىك يەرلىرىنىڭ بىرى مۇشۇ...

arghtugh يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 08:32:12

سىلەرنىڭ دەۋاتقان تارىخى پاكىتلىرىڭلارنىڭ ھەممىسى 20- ئەسىرنىڭ 50- يىللىرىدىن بۇيانقى 60 يىل مابەينىدە تۈرلۈك شەكىللەردە تېڭىلىۋاتقان تارىخ، خالاس. بۇلارنىڭ بەزىلىرى ئاتالمىش «ئالىم» لارنىڭ قولىدىن چىققان، بەزىلىرى «يازغۇچىلار» نىڭ قەلىمى ئارقىلىق ۋۇجۇدقا چىققان، يەنە بەزىلىرى ئاۋۇ ئەخمەتجان ھەسەندەك ھېچنىمە بولالمايۋاتقان نانقىپىلارنىڭ قولىدىن چىققان ھەم داۋاملىق چىقىۋاتىدۇ، «مىللىي كىيىم، دىنى كىيىم» دەپ ئايرىش پەتىۋاسىنى ئىجتىمائىي پەنلەر ئاكادىمىيەسىدىكى بىر نانقىپى لالما كۆتۈرۈپ چىققاندەك، بۇلارنىڭ ۋەزىپىسى بۇ مىللەتنىڭ تارىخىنى ۋە تارىخىدىكى بۈيۈك سىمالارنى ئامال بار خۇنۇكلەشتۇرۇش، ئامال بار مالىماتاڭچىلىق ئىچىگە پاتقۇزۇپ قويۇش ئارقىلىق ئۆزىنىڭ شەرەپلىك ۋەزىپىسىنى ئورۇنلاپ، ئېگىسى تاشلاپ بەرگەن سۆڭەك بىلەن قورسىقىنى تويغۇزۇپ، جېنىنى بېقىشتۇر، خالاس. بۇنداقلارنىڭ ئەڭ چوڭ ئالاھىدىلىكى بىزگە مىللەتپەرۋەردەك، ھەققانىيەتچىدەك تۇيغۇ بېرىدۇ.

بۇ تېمىدا پاراڭ قىلىۋاتقانلارنىڭ زور كۆپچىلىكى 60 يىلدىن ئارتۇق ۋاقىتتىن بىرى تېڭىلىپ كەلگەن تارىخ ۋە سىڭدۈرۈلگەن ئىدىيە بويىچە گەپ قىلىۋاتىدۇ، بىلمەي پاساڭ قىستۇرۇۋاتقانلارمۇ بار... ئۆتكەن دەۋرلەرگە ئائىت يازمىلارنىڭ قانچلىكىنى بىز كۆرەلىدۇق قانچىلىكى يىغىپ ئېلىپ كېتىلىپ ئىز دېرەكسىز غايىپ بولدى، قانچىلىكى كۆيدۈرۈپ قەتلى قىلىۋېتىلدى، يەنە قانچىلىكى جان تىكىپ ساقلىنىۋاتىدۇ بۇنىسى بىزگە قاراڭغۇ. بىزنىڭ كۆرۈۋاتقانلىرىمىز پارتىيە- ھۆكۈمەت كۆرسە بولىدىكەن، دەپ قاراپ رۇخسەت قىلغانلىرىلا خالاس. شۇڭا، نەشرىيات نەشر قىلغان، ژۇرناللار باسقان نەرسىنىلا پاكىت دەپ تۇرۇۋالمايلى، ئۇلارنىڭ ھەممىسىنى تەشۋىقات بۆلۈمى بىلەن ئاخبارات نەشرىيات ئىدارىسى باشقۇرىدۇ ۋە كىم ئۈچۈن، نېمە ئۈچۈن خىزمەت قىلىشتەك پىرىنسىپال مەسىلىلىرى ئىنتايىن ئىنىق.

بىر مىللەتنىڭ روھى شۇ مىللەتنىڭ سىياسى تارىخىغا بايراق بولالىغىدەك كشىلەرنىڭ خۇنۇكلىشىشى بىلەن سۇنىدۇ. ئۇيغۇرلارنىڭ كېيىنكى 500 يىللىق سىياسى تارىخىدا خۇنۇكلەشمىگەن كىم قالدى؟ ئىدىئولوگىيەلىك تەشۋىقات ئىھتياجى ۋە مۇقىملىق ئىھتىياجىدىن بىر نەچچەيلەننىڭ خۇنۇكلەشتۈرەلمىگىنىنى ھېسابقا ئالمىغاندا، ھەممىسى خۇنۇكلەشتۈرۈلۈپ بولۇندى. داۋاملىق خۇنۇكلەشتۈرۈشىڭلارغا تىلەكداشمەن قېرىنداشلار!

ziyali يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 09:08:08

.............

.............

مىڭ يىل بۇرۇنقىنى قىرغىزغا دۆڭگەپ قۇتلاشتۇق.

سەئىدىيە خانلىقىنىڭ يوقىلىشىنى ئاماننىساخانغا دۆڭگەپ قۇتلاشقانلار چىقتى

ئۇنىڭ كەينىدىكى 500 يىلغا ئاپپاق خۇجا ئىگە بولسا.

100 يىل ئالدى كەينىدە بولغان ئىشلاردا روس چوشقىلىرىنىڭ قۇلى بولسا.

ئابدۇقادىر داموللام، ئابدۇخالىق ئۇيغۇر، لۇتپۇللا....... قاتارلىقلارنىڭ ئۈلۈمىگىمۇ سەۋەپ بولىدىغانلار چىقسا.

مەدەنىيەت ئىنقىلاربى ئۇ مەدەنيەت ئىنقىلابى..........

..................

..................

بۇنداق ئىشلار جىق جىق

شۇنداق قىلىپ بىز ھەممىدىن ئاپپاق \"\"

ھىم

21-ئەسىردىن بۇرۇنقى ئىشلاردا مىنى ئىزدىمەڭلا

ئۇنىڭدىن كىيىنكىسىگە مەن ئىگە بولاي

يوللانغان ۋاقتى 1970-1-1 06:00:00

uchkur1 يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 09:13:54

ماڭەۋۋە غالچىلار، نەدە ئاپاق پەيغەمبىرمىزنىڭ ئەۋلادى بولىدۇ .

سەندەك ئىپلاسلار... ئاشۇنداق كىشىنى، پەيغەمبەر ئەۋلادى دەپ پەيغەمبىرىمىزگە ھاقارەت چاپلاشما

پەيغەمبەر ئەۋلادىنى ھەجەپ سەئۇدى ئەرەبىستان ئىران قاتارلىق ئەرەپ پارسىلار بىلمەي سەن غالچىلار بىلەمتىڭ

مۇنبەردشلار بولدى كاپشىماڭلار ، ھازىر يەكەندە يانا سوپىلار ئاۋۇپ قالدى ھۆكىمەت مۇئاش بىرىپ باقىدىكەن

مەخسەت ئۇيغۇرلانى يەنە غەپلەتتە قالدۇرۇش ئچىدىن پارچىلاش ....

ziyali يوللانغان ۋاقتى 2012-10-3 09:18:46

35- قەۋەتتىكى afiyfiyنىڭ يازمىسىدىن نەقىل

زىيالىنىڭ ئىنكاسىغا سەت كۈلۈپتىمەن....



ئافغانىستاندا، ئەسئەت ئاباتتا تۇغۇلغان جامالىددىن ئافغانىنى سەييىد ئەۋلادى-پەيغەمبەر ئەۋلادى دەپ يېزىشىدۇ، شۇنىڭغا قارىغاندا، ئاپاق خوجىنىڭ سەييىد ئەۋلادى بولۇشى ئەجەبلىنەرلىك بولمىسا كېرەك.... قالغىنىنى ھەقىقىي بىلىدىغانلاردىن ئاڭلايلى.




مەن ئۇ ئىنكاسنى يىغلاپ تۇرۇپ يازغان

مەنغۇ تاڭسىڭ ئەمەس

كىرىدىغان ئادەم يوق بولسا،دوزاققا مەن كىرەي دىدىم

بەت: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
: ئاپپاق خوجىنىڭ «جاھان كېزىش» نامى بىلەن تىبەتكە قىلغان سەپىرى ھەققىدە