ﭼﻮﻗﺎﻥ؛ﺧﯘﺩﺍ ﮔﯘﯞﺍﻫ
يوللانغان ۋاقتى : 2008-04-14 07:05:25 كۆرۈلۈش سانى : 79
ﺧﯘﺩﺍ ﮔﯘﯞﺍﻫ
ﺑﯘ ﺑﯩﺮ ﺳﻪﺯﮔﯜ ﻣﻪﺳﯩﻠﻪ.ﻛﯜﻟﭙﻪﺕ ﯞﻩ ﺑﻪﺧﯩﺘﻨﯩﯔ ﺑﯩﺮﻟﯩﺸﯩﺶ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﻰ.ﯰﻧﯩﯖﺪﺍ ﺋﯩﺸﻪﻧﭽﻪ ﯞﻩ ﺟﺎﺳﺎﺭﻩﺗﻨﯩﯔ ﻫﺎﻣﯩﻴﺴﻰ ﺑﺎﺭ.ﯰ ﻫﻪﻗﯩﻘﻪﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﻏﻠﯘﺑﯩﻴﻪﺕ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﯪﻧﺎ ﺳﯜﭘﻪﺕ ﻫﻮﻛﯘﻣﯩﺮﺍﻧﻠﯩﻘﯩﺪﺍ ﺑﻪﺧﯩﺘﻨﯩﯔ ﻫﻮﻛﯘﻣﯩﺮﺍﻥ ﺑﯘﻟﯘﺷﻨﻰ ﯴﻣﯩﺖ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ.ﻳﺎﺭﺗﯩﺶ ﻗﯩﻤﻤﻪﺕ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﺪﯨﻦ ﻣﻪﻧﺎﻏﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﯘﻟﯘﺷﻨﻰ ﺋﯩﺰﺩﻩﻳﺪﯗ.ﯬﻣﻤﺎ ،ﯰ ﻣﻪﻧﺎﻏﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﺑﻮﻻﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.ﭼﯜﻧﻜﻰ،ﻳﺎﺭﺗﯩﺶ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻳﺎﺭﻟﯩﺶ ﯮﺗﺘﯘﺭﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺕ ﺑﯩﺮﺧﯩﻞ ﻣﻪﻏﻠﯘﺑﯩﻴﻪﺕ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﻐﺎ ﻳﯧﻐﯩﻨﭽﺎﻗﻼﻧﻐﺎﻥ.ﯬﺑﻪﺩﻯ ﻫﻪﻗﯩﻘﻪﺕ ﭘﻪﻗﻪﺕ ﺑﯩﺮﻻ.ﯰ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ ﻫﻪﻗﯩﻘﻰ ﻣﻪﻧﺎﻧﻰ ﻣﻪﻧﺎﻏﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﻗﯩﻠﻤﺎﻕ.ﻳﻪﻧﻰ ﻳﺎﺭﻟﯩﺶ ﻗﯩﺴﯩﺴﯩﻨﻰ ﯪﺩﺍﻗﻘﻰ ﺋﯩﺮﺍﺩﻩ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﻐﺎ ﻳﯧﻐﯩﻨﭽﺎﻗﻠﯩﻤﺎﻕ.ﯰﻧﯩﯖﺪﺍ ﺑﯘﻳﯘﻛﻠﯘﻙ ﺑﺎﺭ، ﻗﯩﻤﻤﻪﺕ ﺑﺎﺭ،ﻫﻪﻡ ﺳﯜﭘﻪﺕ ﺷﻪﻛﻠﯩﻨﯩﯔ ﺑﯩﺮ ﭘﯜﺗﯜﻥ ﻳﯧﻐﯩﻨﭽﺎﻗﻼﻧﻐﺎﻥ ﻫﺎﺳﯩﻼﺕ ﺑﺎﺭ.ﯬﻣﻤﺎ،ﭼﯜﺷﯜﻧﯜﺵ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﺪﺍ ﻧﺎﺩﺍﻧﻠﯩﻖ ﯞﻩ ﺑﯩﺨﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﯬﺳﻪﺑﻰ ﭼﻮﻗﺎﻧﻠﯩﺮﻯ ﻫﻮﻛﯘﻣﯩﺮﺍﻥ ﯮﺭﯗﻧﺪﺍ ﺗﯘﺭﯨﺪﯗ.ﯰ ﭼﯜﺷﻪﻧﻤﻪﻳﺪﯗ.ﺑﯩﻠﻤﻪﻳﺪﯗ.ﯬﮔﻪﺭ ﭼﯜﺷﯜﻧﯜﺵ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﯩﺪﻯ،ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻳﺎﻛﻰ ﯪﺩﯨﻤﻰ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻕ ﻛﯜﻟﭙﻪﺕ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﯬﻣﻪﺱ ﺑﻪﻟﻜﻰ ﻣﻪﻧﺎﻟﯩﻖ ﯪﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﯪﺩﯨﻤﻰ ﻳﺎﺭﻟﯩﺶ ﻗﯩﺴﯩﺴﯩﻨﻰ ﺭﻭﻳﺎﭘﻘﺎ ﭼﯩﻘﺎﺭﻏﺎﻥ ﺑﯘﻻﺗﺘﻰ.ﯬﭘﺴﯘﺱ،ﯰ ﺑﯩﻠﻤﻪﻳﺪﯗ،ﭼﯜﺷﻪﻧﻤﻪﻳﺪﯗ.ﺑﺎﺭﻟﯩﻖ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻨﻰ ﺗﻪﺟﯩﺮﺑﯩﭽﯩﻠﯩﻜﻨﯩﯔ ﯬﯓ ﻳﺎﺭﻗﯩﻦ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﻰ ﺩﻩﭖ ﺑﯩﻠﯩﺪﯗ.ﻣﯘﺷﯘ ﯪﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺩﯗﻧﻴﺎﻧﻰ ،ﻫﺎﻳﺎﺗﻠﯩﻘﻨﻰ ﯞﻩ ﻗﯩﻤﻤﻪﺕ ﻗﺎﺭﺷﯩﻨﻰ ﺑﻪﻟﮕﯩﻠﻪﻳﺪﯗ.ﻧﻪﺗﯩﺠﯩﺪﻩ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻫﺎﻳﺎﺗﻠﯩﻖ ﻣﻪﻏﻠﯘﺑﯩﻴﯩﺘﯩﻨﯩﯔ ﺋﯩﻼﻫﻰ ﺑﯩﺸﺎﺭﯨﺘﯩﻨﻰ ﺋﯩﺴﭙﺎﺗﻼﻳﺪﯗ ﯞﻩ ﻣﻪﻏﻠﯘﺑﯩﻴﻪﺗﻜﻪ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﻳﯜﺯﻟﯩﻨﯩﺪﯗ. ﺯﺍﻣﺎﻥ ﺩﯨﮕﻪﻥ ﻧﯩﻤﻪ؟.ﯰ ﺑﯩﺮ ﺷﻪﻳﺌﻰ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﺪﯨﻦ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻕ،ﯬﻣﻤﺎ ،ﭘﻪﻳﻼﺳﻮﭘﻘﺎ ﻧﯩﺴﺒﻪﺗﻪﻥ ﯰ ﺑﯩﺮ ﻳﻮﻗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﺑﯩﺸﺎﺭﯨﺘﻰ.ﭼﯜﻧﻜﻰ؛ﺗﯜﻧﯜﮔﯜﻥ ﯲﺗﯜﭖ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻘﺎ ﺗﻪﯞﻩ،ﺑﯜﮔﯜﻥ ﯬﺗﯩﻨﯩﯔ ﻛﯩﺴﯩﺸﯩﺶ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﻰ ،ﯬﺗﻪ ﻧﺎﻣﻪﻟﯘﻡ ﻫﺎﺳﯩﻼﺕ،ﺩﯨﻤﻪﻙ ﺑﯜﮔﯜﻥ، ﯬﺗﻪ ﯞﻩ ﺗﯜﻧﯜﮔﯜﻥ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﻨﯩﯔ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﻛﯩﺴﯩﺸﯩﺶ ﺋﯩﭙﺎﺩﯨﺴﻰ،ﯬﻣﻤﺎ ﯰ ﻧﺎﻣﻪﻟﯘﻡ،ﯰﻧﻰ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﻤﺎﺳﻠﯩﻖ ﻳﺎﻛﻰ ﭘﻪﺭﻩﺯ ﻗﯩﻠﻐﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﻤﺎﺳﻠﯩﻖ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﺪﻥ ﯰ ﺑﯩﺰﻧﯩﯔ ﭼﯜﺷﯜﻧﯜﺵ ﺩﺍﯸﺮﻣﯩﺰﻧﯩﯔ ﺳﯩﺮﺗﯩﺪﺍ.ﺩﯨﻤﻪﻙ ﯰ ﻣﻪﺟﯘﺕ ﯬﻣﻪﺱ.ﻣﯘﺷﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﻐﺎ ﯪﺳﺎﺳﻼﻧﻐﺎﻧﺪﺍ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﻣﻪﯞﺟﯘﺕ ﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻪﻥ،ﺯﺍﻣﺎﻥ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﻣﻪﯞﺟﯘﺕ ﺩﯨﻴﯩﺸﻜﻪ ﺑﻮﻻﻣﺪﯗ ﺑﻮﻟﻤﺎﻣﺪﯗ،ﺑﯩﺰ ﯬﺳﻠﻰ ﺯﺍﻣﺎﻧﻨﯩﯔ ﺟﯜﺯﺋﻰ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﯩﺪﯨﻦ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﺳﻮﺑﯩﺴﺘﺎﻧﺴﯩﻴﻪﺳﻰ ﻣﻪﯞﺟﯘﺕ ﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﻧﺎﻣﻪﻟﯘﻡ ﺷﻪﻳﺌﻰ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﯨﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻪﻧﻤﯩﺰ ؛ﺩﯨﻤﻪﻙ ،ﯰﻧﯩﯔ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻰ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ (ﺳﻮﺑﯩﺴﺘﺎﻧﺴﯩﻴﻪ) ﻣﻪﯞﺟﯘﺕ ﯬﻣﻪﺱ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﺍﺷﻘﺎ ﺗﺎﻣﺎﻣﻪﻡ ﻫﻪﻗﻠﯩﻘﻤﯩﺰ.ﺑﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﺪﺍ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺋﯩﺴﭙﺎﺕ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﭼﯜﺷﻪﻧﭽﯩﺴﻰ.ﺑﯘ ﺑﯩﺰﺩﯨﻦ ﯬﻗﯩﻞ ﯞﻩ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭ ﺗﻪﻟﻪﭖ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ. ﻳﻮﻗﻠﯘﻕ، ﻣﻪﻳﻠﻰ ﻏﻪﺭﯨﭗ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﯨﺪﺍ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ ﻳﺎﻛﻰ ﺷﻪﺭﯨﻖ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﯨﺪﺍ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ ،ﯰ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﺋﯩﭙﺎﺩﯨﺴﻰ،ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﯨﻨﻰ ﺟﯘﺷﻘﯘﻧﻠﯘﻗﻘﺎ ﺋﯩﮕﻪ ﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺷﻪﻳﺌﻰ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﯞﻩ ﻛﯩﻤﻠﯩﻚ ﭼﯜﺷﻪﻧﭽﯩﺴﻰ،ﯰﻧﯩﯖﺪﺍ ﻳﺎﺭﻟﯩﺸﻨﯩﯔ ﺑﯩﻠﯩﺸﻜﻪ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﺗﻪﻗﻪﺯﺯﺍﺳﯩﻤﯘ ،ﯬﺑﻪﺩﻯ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﻳﺎﺭﻗﯩﻦ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﻐﺎ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﯪﺭﺯﯗ ﺋﯩﺴﺘﯩﮕﯩﻤﯘ ﺑﺎﺭ .ﯬﻣﻤﺎ،ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭﻯ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﯞﺍﺳﺘﯩﺴﻰ ﯬﻣﻪﺱ،ﯰ ﺑﯩﺮ ﺟﻪﻳﺮﺍﻥ.ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﯞﺍﺳﯩﺘﯩﺴﻰ ﺋﯩﻼﻫﻰ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺕ ﯞﻩ ﯬﻗﯩﻞ .ﯰ ﺑﯩﺰﻧﯩﯔ ﯬﻗﻠﯩﻤﯩﺰﮔﻪ ﺟﯘﺷﻘﯘﻧﻠﯘﻕ ﯪﺗﺎ ﻗﯩﻠﺴﺎ ﺳﻪﺯﮔﯜﻣﯩﺰﺩﯨﻜﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻰ ﺑﯩﻠﯩﺸﻜﻪ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﯩﻨﺘﯩﻠﯩﺸﻨﻰ ﻗﻪﻳﺴﻪﺭﻟﯩﻜﻜﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ.ﺩﯨﻤﻪﻙ ،ﺑﯩﻠﯩﺶ ﻫﻪﺭﮔﯩﺰﻣﯘ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻰ ﻫﺎﺳﯩﻼﺕ ﯬﻣﻪﺱ ﺑﻪﻟﻜﻰ ﯬﺑﻪﺩﻯ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﯬﻗﯩﻠﺪﯨﻜﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻰ ﺋﯩﻨﻜﺎﺳﻰ ﯞﻩ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻨﯩﯔ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻰ ﺋﯩﻨﺘﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻰ.ﻣﯘﺷﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﺪﯨﻦ ﺑﯩﺰ ﯮ(ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ) ﯬﻣﻪﺱ،ﯰ ﺑﯩﺮ ﺟﻪﻳﺮﺍﻥ.ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﯞﺍﺳﯩﺘﯩﺴﻰ ﺋﯩﻼﻫﻰ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺕ ﯞﻩ ﯬﻗﯩﻞ .ﯰ ﺑﯩﺰﻧﯩﯔ ﯬﻗﻠﯩﻤﯩﺰﮔﻪ ﺟﯘﺷﻘﯘﻧﻠﯘﻕ ﯪﺗﺎ ﻗﯩﻠﺴﺎ ﺳﻪﺯﮔﯜﻣﯩﺰﺩﯨﻜﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻰ ﺑﯩﻠﯩﺸﻜﻪ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﯩﻨﺘﯩﻠﯩﺸﻨﻰ ﻗﻪﻳﺴﻪﺭﻟﯩﻜﻜﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ.ﺩﯨﻤﻪﻙ ،ﺑﯩﻠﯩﺶ ﻫﻪﺭﮔﯩﺰﻣﯘ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻰ ﻫﺎﺳﯩﻼﺕ ﯬﻣﻪﺱ ﺑﻪﻟﻜﻰ ﯬﺑﻪﺩﻯ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻨﯩﯔ ﯬﻗﯩﻠﺪﯨﻜﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻰ ﺋﯩﻨﻜﺎﺳﻰ ﯞﻩ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻨﯩﯔ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻰ ﺋﯩﻨﺘﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﻰ.ﻣﯘﺷﯘ ﻧﯘﻗﺘﯩﺪﯨﻦ ﺑﯩﺰ (ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ)ﻗﯘﺩﯗﺭﻩﺗﻠﯩﻜﻤﯘ،ﻏﻪﺭﯨﭗ ﻫﺎﺯﯨﺮﻗﻰ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﭘﻪﻳﻼﺳﻮﭘﻰ ﻧﯩﺘﭽﻰ "ﮔﯩﮕﺎﻧﯩﺖ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ(ﺧﺎﺳﯩﻴﻪﺗﻠﯩﻚ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ )"ﺗﻪﻟﯩﻤﺎﺗﯩﻨﻰ ﺯﺍﺩﻯ ﻧﯩﻤﯩﮕﻪ ﯪﺳﺎﺳﻪﻥ ﯮﺗﺘﯘﺭﻏﺎ ﻗﻮﻳﺪﻯ،ﺑﻪﻟﻜﯩﻢ ﯰ ﺑﯘﻧﻰ ﺑﯩﺮﺩﻩﻣﻠﯩﻚ ﻫﯩﺴﺴﻰ ﻫﺎﻳﺎﺟﺎﻧﻐﺎ ﻳﺎﻛﻰ ﯰﺯﯗﻥ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﻫﺎﻳﺎﺗﻠﯩﻖ ﻫﺎﺳﯩﻼﺗﯩﻨﯩﯔ ﻣﯘﻗﻪﺩﺩﻩﺱ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻠﯩﺮﯨﮕﻪ ﺗﺎﻳﺎﻧﯩﭗ ﯮﺗﺘﯘﺭﻏﺎ ﻗﻮﻳﺸﯩﺪﯨﻦ ﻗﻪﺗﺌﻰ ﻧﻪﺯﻩﺭ ﯰ ﺑﯩﺰﮔﻪ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻨﯩﯔ "ﮔﯩﮕﺎﻧﯩﺖ"ﺳﯜﭘﯜﺗﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻫﺎﻣﺎﻥ "ﮔﯩﮕﺎﻧﯩﺘﻠﯩﻖ ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﻐﺎ ﻳﯩﺘﯩﺸﻜﻪ ﻗﺎﺩﯨﺮ "ﺩﯨﮕﻪﻥ ﻳﻪﻛﯜﻧﮕﻪ ﺑﺎﺷﻼﻳﺪﯗ. ﻏﻪﺭﯨﭙﻨﯩﯔ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﯩﺘﻰ ﮔﯩﺮﯨﻚ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﯩﺘﯩﻨﻰ ﯪﺳﺎﺱ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ.ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﯬﻗﻠﯩﻨﯩﯔ ﺗﺎﻛﺎﻣﯘﻟﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺗﻪﭘﻪﻛﻜﯘﺭ ﯪﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻕ ﯪﺳﺎﺳﯩﻨﻰ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﺑﯩﺸﺎﺭﯨﺘﻰ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ.ﯬﻣﻤﺎ،ﺗﻮﻟﯘﭖ ﺗﺎﺷﻘﺎﻥ ﺋﯩﻼﻫﻰ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻠﻪﺭﮔﻪ ﺗﯘﻳﯘﻧﻐﺎﻥ ﺷﻪﺭﯨﻖ ،ﺟﯘﻣﻠﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﺴﻼﻡ ﺋﯩﺪﻭﻟﻮﮔﻴﺴﻰ ﻣﯩﺘﺎ ﻓﯩﺰﯨﻜﺎ (ﺋﯩﻼﻫﻴﻪﺗﺸﯘﻧﺎﺳﻠﯩﻖ)ﯪﺳﺎﺳﯩﻐﺎ ﻗﯘﺭﯗﻟﻐﺎﻥ.ﺑﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻜﻰ ﭘﻪﺭﯨﻖ ﺑﯩﺮﻯ ﻣﺎﺗﯩﺮﺍﻟﯩﺰﯨﻢ ﯪﺳﺎﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﯬﻗﯩﻠﻨﻰ ﯪﺳﺎﺱ ﻗﯩﻠﺴﺎ ﻳﻪﻧﻪ ﺑﯩﺮﻯ ﺋﯩﻼﻫﯩﻴﻪﺗﻨﻰ(ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺕ ﯞﻩ ﯞﻩﻫﯩﻴﻨﻰ)ﯪﺳﺎﺱ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ. ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻧﯘﻗﺘﺎ ﯮﺗﺘﯘﺭﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﻛﯘﺭﻩﺵ ﺷﯘ ﺑﻮﻟﺪﯨﻜﻰ ،ﺑﯩﺮ ﻣﻪﻧﺒﻪﭼﯩﻠﯩﻚ ﯪﺳﺎﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﯩﻼﻫﯩﻴﻪﺗﻨﯩﯔ ﻫﻪﻗﻠﯩﻖ ﺗﻪﺭﭘﯩﺪﯨﻜﻰ ﻛﯜﭺ ﻗﯘﺩﯗﺭﺗﻰ ﻧﯩﯔ ﯬﻗﯩﻞ ﯞﻩ ﯞﻩﻫﻰ ﯪﺳﺎﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﻛﻪﺳﻜﯩﻦ ﺗﻮﻗﯘﻧﯩﺸﻰ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﺑﯘ ﻳﻪﺭﺩﯨﻜﻰ ﯪﺳﺎﻟﯩﻖ ﯞﺍﺳﺘﻪ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﻪﺕ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﺑﯘ ﻫﻪﺭ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻜﻪ ﯪﻳﺎﻥ. ﻏﻪﺭﯨﭙﻨﯩﯔ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﯩﺘﻰ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﺗﺎﻛﺎﻣﯘﻟﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻠﯩﮕﻪﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ ،ﺷﻪﺭﯨﻘﻨﯩﯔ (ﺋﯩﺴﻼﻡ)ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﯩﺘﻰ ﺗﻪﯞﻫﯩﺘﻜﻪ (ﺑﯩﺮ ﺋﯩﻼﻫﻨﻰ )ﺑﯩﻠﯩﺸﻜﻪ ﺑﯩﺸﺎﺭﻩﺗﻠﯩﺪﻯ.ﺑﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻜﻰ ﻛﻪﺳﻜﯩﻦ ﺗﻮﻗﯘﻧﯘﺵ ﯪﺯ ﻛﻪﻡ 15 ﯬﺳﯩﺮ ﺩﺍﯞﺍﻡ ﯬﺗﺘﻰ.ﺑﯘ ﺟﻪﻳﺮﺍﻧﺪﺍ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺯﺍﻣﺎﻥ ﯞﻩ ﻣﺎﻛﺎﻥ ﯮﺯﮔﯜﺭﺷﻰ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﮔﺎﺩﺍﻳﻼ ﺑﺎﻱ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﭘﺎﺩﯨﺸﺎﻫﻼ ﮔﺎﺩﺍﻱ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﻣﺎﺩﺩﯨﯟﻯ ﺋﯧﻬﺘﯩﻴﺎﺝ ﻫﻪﻣﻤﯩﻨﻰ ﺑﯧﺴﯩﭗ ﭼﯜﺷﺘﻰ،ﺑﯘﻧﯩﯔ ﻫﻪﻣﻤﯩﺴﻰ ﺑﯩﺮﺧﯩﻞ ﺯﻭﺭﺍﯞﺍﻧﻠﯩﻖ ﯞﺍﺳﺘﯩﺴﯩﻨﻰ ﯪﺳﺎﺱ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻫﺎﻟﺪﯨﻜﻰ ﻳﺎﯞﺍﻳﯩﻠﯩﻖ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﭙﺎﺩﯨﻠﻪﻧﺪﻯ.ﺋﯩﻼﻫﻰ ﻗﯘﻟﭽﯩﻠﯩﻖ ﻳﻮﻗﺎﻟﺪﻯ.ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﻪﺕ ﻣﻪﻫﻜﯘﻣﻠﯘﻗﻘﺎ ﻳﯜﺯﻟﻪﻧﺪﻯ،ﯪﺩﯨﻤﻰ ﺟﺎﺳﺎﺭﻩﺕ ﻫﻮﻛﯘﻣﯩﺮﺍﻧﻠﯩﻘﻘﺎ ﯮﺗﺘﻰ،ﭼﻮﻝ ﺷﻪﻫﻪﺭ ﺑﻮﻟﺪﻯ،ﺷﻪﻫﻪﺭ ﭼﻮﻝ ﺑﻮﻟﺪﻯ.ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻫﺎﻳﺎﺗﻠﯩﻘﻨﯩﯔ ﺟﻪﻳﺮﺍﻧﻰ ﻣﺎﻧﺎ ﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﻩﯞﯦﺮﺳﯩﻤﺎﻥ ﮔﯘﻟﻠﯩﻨﯩﺶ ﯞﻩ ﺧﺎﺭﺍﭘﻠﯩﺸﯩﺸﻨﻰ ﺑﯧﺸﯩﺪﯨﻦ ﯮﺗﻜﯜﺯﮔﻪﻥ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ ﯬﻣﻤﺎ ﯰ ﻳﻪﻧﯩﻼﻡ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻰ ﻳﺎﯞﺍﻳﻰ ﺗﻪﺑﯩﻴﺘﯩﻨﻰ ﯮﺯﮔﻪﺭﯨﺘﻤﯩﺪﻯ. ﺯﺍﻣﺎﻥ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﯩﺘﯩﻨﻰ ﻣﻪﺳﺨﯩﺮﻯ ﻗﯩﻠﺪﻯ.ﻣﺎﻛﺎﻥ ﻗﺎﻗﺎﻫﻼﭖ ﻛﯜﻟﺪﻯ.ﯬﻣﻤﺎ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻳﺎﯞﺍﻳﯩﻠﯩﻘﻰ ﯲﺯﮔﻪﺭﻣﯩﺪﻯ.ﻳﺎﯞﺍﻳﯩﻠﯩﻖ ﯞﻩ ﺟﺎﻫﯩﻠﻠﯩﻖ ﻫﻪﻣﻤﺎ ﻳﻪﺭﻧﻰ ﻗﺎﭘﻠﯩﺪﻯ.ﻗﯘﻳﺎﺵ ﯮﺯ ﻧﯘﺭﻯ ﯪﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻛﯜﻧﺪﻩ ﻳﯩﯖﻰ ﺑﯩﺮ ﻛﯜﻧﻨﯩﯔ ﻳﯧﺘﯩﭗ ﻛﯧﻠﯩﺸﯩﺪﯨﻦ ﺩﯨﺮﻩﻙ ﺑﻪﺭﺳﯩﻤﯘ ﯬﻣﻤﺎ ﺋﯩﻨﺴﺎﻥ ﻳﺎﯞﺍﻳﯩﻠﯩﻘﻰ ﺑﯩﻠﯩﺸﻨﻰ ﯬﻣﻪﺱ ﺑﻪﻟﻜﻰ ﺑﻪﺭﺑﺎﺗﭽﯩﻠﯩﻘﻨﻰ ﺗﻪﻟﻪﭖ ﻗﯩﻠﺪﻯ.ﻳﺎﺷﺎﺷﻨﻰ ﯬﻣﻪﺱ ﺑﻪﻟﻜﻰ ﻫﺎﻻﻛﻪﺗﻨﻰ ﺗﺎﻟﻠﯩﯟﺍﻟﺪﻯ.ﺑﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻗﺎﺭﺗﺎ ﺗﯘﭘﺮﺍﻕ ﻛﯜﻧﺴﯩﺮﻯ ﺋﯧﺸﯩﭗ ﺑﯧﺮﯞﺍﺗﻘﺎﻥ ﻧﺎﺭﺍﺯﯨﻠﯩﻐﯩﻨﻰ ﺑﯧﺴﯩﺸﻘﺎ ﻧﺎﺋﯩﻼﺝ ﻗﺎﻟﺪﻯ.ﺯﯨﻤﯩﻦ ﮔﺎﯕﮕﯩﺮﺩﻯ.ﺳﯘ ﻏﻪﺯﻩﭘﻠﻪﻧﺪﻯ،ﯮﺕ ﯬﺳﻪﺑﯩﻴﻠﻪﺷﺘﻰ.ﻳﺎﺭﺍﻟﻤﯩﺸﺘﯩﻜﻰ ﺗﻪﯕﭙﯘﯕﻠﯘﻕ ﻧﻪﻟﻪﺩﻩ ﻗﺎﻟﺪﻯ.ﺑﯘﻧﻰ ﺑﯩﻠﮕﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.ﯬﻣﻤﺎ ،ﻫﻪﺭ ﻛﯜﻧﺪﻩ ﺑﯩﺮ ﺑﻪﺭﺑﺎﺗﭽﯩﻠﯩﻘﻨﻰ ﯪﯕﻼﭖ ﺗﯘﺭﯨﻤﯩﺰ.ﺑﯘ ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﻨﯩﯔ ﯪﺗﺎﻟﻤﯩﺶ ﺗﻪﯕﺪﺍﺷﺴﯩﺰ ﯬﻗﯩﻞ ﭘﺎﺭﺍﺳﺘﯩﻨﯩﯔ ﻳﻪﻧﻪ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﺧﯩﺴﻠﻪﺗﻜﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﺋﯩﻜﻪﻧﻠﯩﮕﻰ ﻫﻪﻗﻘﯩﺪﻩ ﺑﯩﺰﻧﻰ ﭼﻮﯕﻘﯘﺭ ﯮﻳﻐﺎ ﺳﺎﻟﯩﺪﯗ.
[ ﺑﯘ ﻳﺎﺯﻣﺎ abduraxit ﺗﻪﺭﯨﭙﯩﺪﯨﻦ 2008-4-19 22:27:09 ﺗﯜﺯﯛﺗﯜﭖ ﺗﻪﻫﺮﯨﺮﻟﻪﻧﺪﻯ . ] |
|