روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2412|ئىنكاس: 3
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

پەرزەنتتە ‹‹يەتتە خىل ئىسىل خاراكتىر››

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
پەرزەنتنىڭ تەغدىرىگە تەسىر كۆرسىتىدىغان ‹‹يەتتە خىل ئىسىل خاراكتىر››
8 i* K  j8 @5 @: y8 o+ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# u+ t% H, I$ c6 F- _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  دۇنيادا ئۆزىنىڭ پەرزەنتىگە كۆڭۈل بولمەيدىغان ئاتا-ئانا بولمىسا كېرەك.پەرزەنتىڭىزنىڭ جىسمانى جەھەتتىن ساغلام ۋە پىسخىكا جەھەتتىن ساغلام بولىشى ئائىلىنىڭ بەختى ۋە ئاتا –ئانىنىڭ باش تارتىپ بولاممايدىغان بۇرچى.
# G. {  P1 R8 K2 \* ?! B, b   ئادەت خاراكتېرنى بەلگىلەيدۇ،خاراكتېر تەقدىرنى بەلگىلەيدۇ.ھەر قانداق كىشى ياخشى خاراكتېرگە ئىگە بولسىلا ئاندىن ئۆز تەقدىرىنى ئۆزگەرتەلەيدۇ ھەم ئۆز قولىغا ئالايدۇ.
5 X: `6 C& J6 d- Gئەگەر سىز تۈۋەندە دىيىلگەنلىرىنى كۈندە ئادەت قىلسىڭىز،ئىشىمەنكى پەرزەنتىڭىز ياخشى ئادەم بولالايدۇ.7 T4 f4 N; \: h6 m& T$ T2 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەمما شۇنىمۇ ئېيتىپ ئۈتۈش زۈرۈركى پەرزەنتىڭىزگە زورمۇ زور تاڭمىغايسىز چۈنكى بالىلاردا قارشىلىشىش پىسىسخىكىسى ناھايىتى ئۈستۈن بولىدۇ.
/ v$ P. ~  a9 I( K4 p
3 S( d; w: n$ T( K* z6 a1- خوشال –خورام بۇلۇش.5 I& w/ G; z" A) a: A; h+ E8 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟
8 e) ~0 g  P7 o: s- _1.ھەر كۈنى ئۈچ ۋاخ بالىنىڭ خوشال ياكى خوشال  ئەمەسلىكىنى سوراپ تۇرۇش.
# B- _$ P3 Q1 d1 A  [2.ھەر قېتىم ئەھۋال سورىغاندا بالىدىن مۇناسىۋەتلىك سۇئالنى سوراپ،ئۆزىمىز ھىس قىلىش.
% E( m" S  l8 b. o3 c+ W8 f3.ئەھۋالىنى بىلسەك ئۇنى خۇش قىلمىغان ئىشنىڭ توغرا خاتالىغىغا قاراپ ،ئامال بار خۇش قىلىشقا سەل قارىماسلىق. + F; N. c( r( E3 }- Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.بالا قىلغان كىچىككىنە ئىشقىمۇ ھەرگىز سەل قارىماسلىق،ئۆزىمىزنىڭ ئالدىراشلىقىنى بانا قىلىپ كۆرمەسكە سالماسلىق كېرەك،بىزنىڭ بىخۇتلىقىمىز بالىنى ئۆمۈرلۈك پۇشايمانغا قالدۇرشى مۇمكىن. - X+ H# S& o& p. D% D' e4 y) lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 {( v+ _$ S9 X& r- _' [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- تېتىك بولۇش.
/ D+ G) J% ^+ L: z3 A5 `, r# |! rئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟
4 p6 p! ]; k6 C+ Q$ i1.بالا مەكتەپتىن ئۆيگە قايىتقاندا ۋە مەكتەپكە ماڭغاندا ئۇنىڭ قانداق ھالەتتە كېتىۋاتقىنى چۇقۇم دىققەت قىلىپ كۆزىتىش.& {! M# m. Z0 n, Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.روھسىز ھالىتىگە تەسىر كۆرسىتىۋاتقان ئىشنىڭ نىمىلىكىنى تېپىپ چىقىش.7 b9 x. p6 M1 q- L' W$ T4 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئەگەر روھسىز ھالىتىگە تەسىر قىلغان ئىشنى تاپالمىساق بالىمىز قىلىۋاتقان ئىشنى ئۆزگەرتىپ كۆرۈپ بېقىش.
# `! }) s9 t% V* T. k7 O, i0 H4.روھى كەيپىياتى بەكلا سۇس بولسا مۇنچىغا چۈشۈشكە،سۇ ئۇزۇشكە ،دالا پائالىيىتىگە بىللە ئەپ چىقىش قاتارلىق ئاشلانى ئۇرۇنلاشتۇش. 5 @  ]  e# {+ G6 W0 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: X0 F5 Q/ B7 y# C3- پۈتۈن دىققىتىنى مەركەزلەشتۈرەلەيدىغان بولۇش.
/ ~9 T$ q6 A* V8 vئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟
7 B) p: \, B2 _6 V1.تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە،تېلىۋۇزۇر كۆرگەندە تاماق يېگەندە ھەتتا ئوينىغاندا دىققىتىنى يېغالىدىمۇ؟يوق.ئەستايىدىل كۆزىتىپ بېقىش.; T5 |( |& l  K2 z. S( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.دىققىتىنى يىغالمىسا نىمە سەۋەپ بار تەكشۈرۈپ كۆرۈش.
1 B4 e  |% t$ F0 ^3.دىققىتىنى يىغىش تەلەپ قىلىنىدىغان ئىشنى قىلىشقا يېتەكچىلىك قىلىش.
* W! X! k% E! |4.‹لام جىم ›ئۇيۇنى دىگەندەك ئۇيۇنلارنى ئوينىتىپ ،دىققىتىنى يىغدۇرۇشماشىقى قىلدۇرۇش.
/ O1 ^6 W: A- O$ B: k1 ^% X& K- R) ^5.تېز ئەستە قالدۇرۇش مەشىقى قىلدۇرۇپ كۆرۈش.مەسىلەن: يولدا كېتىۋاتقان ماشىنىنىڭ نۇمۇرىنى ئەستە قالدۇرۇش،دىگەندەك.
: X* B8 n4 {4 j4- قورقماس.# E0 `' T9 I+ x  t/ N9 u! L1 |- k, Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟4 u4 e$ N' O, y7 K9 W, ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تېلىۋۇزۇر كۆرگەندە ھەتتا ئوينىغاندا قورقتىمۇ؟يوق.ئەستايىدىل كۆزىتىپ بېقىش.
. e0 s& {* l  u2. قورقىسا نىمە سەۋەپ بار تەكشۈرۈپ كۆرۈش.ئاشۇ قورۇققان نەرسىلەر بىلەن كۆپراق ئۇچراشترۇش ،ئۇنىڭ قوققىدەك نەرسە ئەمەسلىكىنى بىلدۈرۈش.
4 Z% x) [2 ~5 v5 N3 _3. قورقۇشنى يېڭىدىغان ئىشلارنى قىلىشنى تەلەپ قىلىش، قورقۇشنى يېڭىدىغان ئىشلارنى قىلىدىغانغا يېتەكچىلىك قىلىش.7 R) R& l3 E; [3 R4 V! C# d- Q* fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.قورقىدىغان ئەمما زەخمە يەتمەيدىغان ئاددى ئىشلارنى قىلدۇرۇپ كۆرۈش.
* p! C( t0 [6 x/ Z
; u. ?* a' R* U4 j- u8 ?5- ئۆزىگە ئىشىنىدىغان بولۇش.
: G* I% ^! p% E1 Yئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟
, ]: Y- n7 g: X% Q& G1.‹‹قىلاممايمەن››‹‹ئىتەلمەيمەن››دىگەندەك گەپلەرنى كۆپ دەمدۇ؟نىمىشقا شۇنداق دەيدۇ؟ئۆزىنىڭ كۈچى يېتىغان ئىشمۇ ياكى باشقا سەۋەپ بارمۇ؟ئەستايىدىل كۆزىتىش كېرەك.
$ U6 M/ x1 Q" e2.‹‹قىپبېقىڭ،ئىتىپبېقىڭ،سىناپ بېقىڭ››دىيىش ئارقىلىق ئۆزىگە ئىشەنىچ تۇيغۇسىنى شەكىللەندۈرۈش ۋە كۆچەيتىش .
& S6 G! L6 J4 X6 Z$ k. V3.بالىلارنى ھەرگىز بۇ ئىشنى قىلالمايدۇ‹كالۋا›،ئۇ ئىشنى قىلالمايدۇ ‹دۆت›دىمەسلىك كېرەك.1 E- `' J5 i9 ^8 j! Z8 `, `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ماختاشنى ياختۇرمايدىغان ئادەم يوق،شۇڭا بالىڭىز كىچىككىنە ئىشنى قىلالىسا ھەم سىز بۇيرىمىغان نۇرمال ئىش بولسا چۇقۇم ‹بالام بەك ئەقىللىق› دەپ،سۇيۇش مۇكاپاتى بېرىش .
- J3 Y, @0 f* o, H7 L$ j* n2 ]6- ئىشچان ،ئاقكۆڭۈل بولۇش.& Q" C$ E( N; dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟- p7 ]0 e$ a, j' K0 Z7 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە،تېلىۋۇزۇر كۆرگەندە تاماق يېگەندە ھەتتا ئوينىغاندا سىزنىڭ زورلىشىڭىز بىلەن قىلامدۇ؟يوق.ياكى ئۆزى قىلايدىغان ئىشنى تېپىپ سىز ئۆگەتكەن بويىچە قىلامدۇ؟ئەستايىدىل كۆزىتىپ بېقىش.
6 s  d0 C+ U/ |5 C  J7 _2. زورلىشىڭىز بىلەن قىلسا نىمە سەۋەپ بار تەكشۈرۈپ كۆرۈش.
6 G' l# T5 n3 T; _+ U6 S* M; X3.ھۇرۇنلۇق قىلسا نىمىلەرگە زىيانلىق ئىكەنلىكىنى بىلدۈرۈش.
  M- q6 Z5 E  U' \4 m$ |4.ئاقكۆڭۈللۈكنى دەرھاللىققا پەرىقلەندۈرۈش تەس ئەمما ئاتا-ئانا بولغۇچى ئۆزى ئۈلگە بولۈش.  j7 b7 \+ x* q# _2 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئەگەر‹ ئىشنى قىلمايمەن› دەپ ئەكىلەپ تۇرىۋالسا،‹بالام مەنمۇ سىزگە ئېتىپ بەگەن تاماقنى قىلمايمەن دەپ تۇرۇۋالسام،ئائىلىدىكىلەر نىمە يەيدۇ؟دەپ چۈشەندۇرۇش كېرەك.مۇشۇنداق ئاددى چۈشىنىشلىك سۆزلەر بىلەن قايىل قىلىش.  9 N. p/ ^# N6 [1 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) ]& H9 G7 s, Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7-مۇستەققىللىققە ئىگە بولۇش.
& B# L2 p; ~% G1 b3 Cئاتا –ئانا بولغۇچى بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟
& A0 K6 V, n: O1.بالاغا كىچىك چېغىدىن باشلاپ يۈلىنىۋالمايدىغان ئادەتنى يېتىلدۈرۈش.& A! d+ J; c) u2 Q9 @* i, \: Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئاتا-ئانا بولغۇچى ‹ئاۋال مەن قىلىپ كۆرسىتىپ بېرىمەن ئەمدى سىز قىلىپ بېقىڭ› دىيىش كېرەك.
9 }6 c9 a1 l5 h$ x5 Z3.يىقىلسا تۇرالىسىلا ‹ئۆزىڭىز تۇرالايسىزغۇ؟›دىيىش كېرەك.
" D  B# a/ b, \4.تۇنجى قېتىم سىرىتقا ئىش بېجىرىشكە بۇيرۇغاندا كۆرۈنمەي كۆزۈتۈپ ،ئۆيگە كىرگەندە ئىشنى قانداق قىلغانلىقىنى سۆزلىتىش،بۇ ئارقىلىق‹ مۇنداق قىلسىڭىز تېخىمۇ ياخشى بولىدۇ› دىيىش كېرەك.
: \7 e! @! i# i& V8 [' n- }- l; Q5.بالىڭىز سىز ئىش قىلماقچى بولغاندا يېنىڭىزدا بولسا‹بالام بۇ ئىشنى قانداق قىلساق بولا؟› دەپ پىكرىنى ئاڭلاپ بېقىش.
3 `# f0 X, ~' {6 d0 _+ e2 N6.دائىم رىغبەتلەندۈرۈش بالا كۆرۈپ باقسىڭىز دىگەن نەرسىنى گەرچ بىمەنە نەرسە بولسىمۇ سىز ئىككىلەنمەي كۆرۈپ بېقىپ،‹بۇنى نىمىشقا ماڭا كۆرسەتتىڭىز؟› دەپ سۆزىنى ئاڭلاپ بېقىش كېرەك. 5 }( l# z& y4 G# T! c' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بالىلارنىڭ پىسخىكىسىنى تەكشۈرۈش جەدۋېىلى! z  z& D  c. N- Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يىل  ئاي  كۈن        بۈگۈن خوشالمۇ        بۈگۈن تېتىكمۇ        نىمىدىن قورقتى        كىمگە ياخشىلىق قىلدى        نىمە ئىش سىزنىڭ تەلىڭىز بويىچە قىلدى        نىمە مەسلىگە يۇلۇقتى        ئۆزى شەخسەن قايسى ئىشنى قىلدى.
: ^- }7 H6 ^3 o: b 1 k& L9 H0 m3 Q* e: B0 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                             تۇران
  C" L1 N$ E2 @3 E- ]; l0 f; P' i4 s- b5 F6 w3 U3 J$ f) ?) Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                 2014-يىل 19-ماي0 y$ o! _: |* |: A7 s- _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( n% n& m( V  Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   جەدىۋەل بويىچە كۈندىلىك ئەھۋالىنى ئىگەللەپ تۇراي دىسىڭىز مۇنۇ جەدۋەلنى ئىشلىتىڭ.
6 u) D+ f4 V% P7 [2 z* u. C# Z pishika ozguruxini bilix jadweli.JPG " W- Q) t5 t9 L/ X: F1 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ n- A' w, V( r; g0 y5 T6 Q                                                       
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ۋاقتى: 2014-5-19 23:11:08 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بالا تەربىيىسى مىللەتنىڭ كېيىنكى ئىستىقبالىنى بەلگىلەيدۇ، پەرزەنت تەربىيىسىگە ئەھمىيەت بېرىلمىسە مىللەتنىڭ ساپاسىدىن سۆز ئېچىش مۇمكىن ئەمەس.
ۋاقتى: 2014-5-20 12:37:13 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاتا ئانا بولغۇچى دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك موھىم نوقتىلاركەن تىمىڭىزغا كۆپ رەخمەت قېرىندىشىم.
ۋاقتى: 2014-6-3 13:54:07 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بالا تەربىيىسىگە كۈڭۈل بۈلۈش ھەر بىر جانلىقنىڭ مەسئۇلىيتى. بۇلۇپمۇ بىز ئىنسانلارغا تېخىمۇ شۇنداق.
ۋاقتى: 2014-6-4 18:46:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەخمەت سىزگە مەن چۇقۇم ۋاقىت چىقىرپ بالامدىن بۇ سۇئاللارنى سۇراپ تۇرمەن

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-21 11:06

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش