روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1954|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

7-يىللىق ئىددىيە –ئەخلاق 1-ماۋسۇملۇق ئىمتاھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2012-12-28 13:14:40 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
2012-  2011 ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق ئىمتاھان سۇئالى; i: u. D0 V& i" x+ v. zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 w7 D0 [. l0 W4 j5 q4 d7- ئىددىيە –ئەخلاق . v; v( @& t0 D2 \; h3 Y- E- Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاختى :90مىنۇت              تۇلۇق نۇمۇرى   100نۇمۇر, K& ]& r3 |5 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.تاللاش سۇئالى: تۆۋەندىكى بىرلگەن ھەر بىر سۇئالغا 4تىن جاۋاب بىرىلگەن بۇنىڭ ئىچىدە پەقەت بىرسىلا توغىرا، سىز توغىرا دەپ قارىغان جاۋابنىڭ بېشىدىكى ھەرىپ بەلگۇسىنى تۆۋەندىكى كاتاكچىنىڭ ماس كەلگەن يىرگە يېزىڭ.7 @: n. u2 L. cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(ھەربىر تارماق سۇئالغا 3دىن جەمئى 30نۇمۇر)
( \  _& [6 W6 V; E- @( l" w3 s
9 q3 }- Y) ?6 b2 ]6 F: Q+ Qسۇئال        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10        ئىرىشكەن نۇمۇرى
3 s  `& p* n9 p; {: }# wجاۋاب                                                                                       
7 y/ r% ]7 w% n! q4 [6 i
8 N; Y% I* W. q3 o0 z; j' e2 N1)تۇلۇقسىز ئوتتۇرامەكتەپ ئوقۇغۇچىسى دىل مۇرات ھەمىشە بوينىڭ ئىگىز ئەمەسلىكىدىن بىئارام بۇلاتتى، ھەمىشە باشقىلارغا يەتمەيدىكەنمەن دەپ ئۆزنى ئەيىپلەيتتى، بۇنىڭدىن شۇنى كۆرۋىلىشقا بۇلىدىكى،دىل مۇرات :
7 F  s3 p  e+ i4 p% a) n/ M, BA.ئۆزىگە ئەتىراپلىق باھا بىرەلمىگەن      B. ئۆزىگە تەرەققىيات نوقتئى نەزىرى بىلەن قاريالمىغان   ! x. W. C& U6 K/ r- Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
C.باشقىلارنىڭ باھسىغا توغىرا مۇئامىلە قىلالمىغانلىق     D.ئۆزنىڭ ئىچكى دۇنياسىنى ياكى ساپاسىنى ئوبىكتىپ ھالدا تۇنۇغانلىق ( n4 u7 `6 s8 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)مۇنەۋەر سىنىپ كوللىكتىۋى بۇلۇش ئۇچۇن:
1 n6 f3 t( R% H①ئورتاق كۆرەش نىشانىغا ئىگە بولغان بۇلۇش   ②كوللۇكتىپ ئەزالىرى ئۆزنىڭ قابىلىيىتىگە يارشا كوللىكتىپ ئۇچۇن تۆھبە قوشقان بۇلۇش   ③ساۋاقداشلار ئارا ئىتپاقلىق ۋە ئۆزئارا ياردەم بىرش روھى بۇلۇش بارلىق ئەزالارنڭ ھەممسى چۇقۇم ياخشى نەتىچىلەرگە ئىرشىش كىرەك  
! ]" k& H" P7 f9 H* Z; bA.①②③             B.③④ ②           C. ④  ② ①            D. ①④②
. Y$ E; B! p* q  Y: `' k. f( P3)ئۇگۇنۇش قىلىشنى ئۇگۇنۇۋىلىش بۇگۇنكى دەۋىردىكى ئۇگەنگۇچىلەرگە قۇيۇلغان ئاساس تەلەپ. بىز ئۇگۇنۇش جەرياندا تۆۋەندىكى بىر قانچە نوقتىنى ئىگەللەشكە دىققەت قىلىش لازىم.; t/ Q% I( E( E, a7 p5 S# hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①مۇستەقىل ئۇگۇنۇشنى ئۇگۇنىۋىلىش  ②ئۇگۇنۇش ئۇنمىنى ئۆستۇرۇش ③ ۋاقىتنى ئىلمى ئۇرۇنلاشتۇرۇش④  ئەملىيەتكە ئۇيغۇن كىلىدىغان قوللۇنۇشچانلىققا ئىگە بولغان ئۇگۇنۇش پىلاننى تۇزۇش8 n; p; Q, {7 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.①②③                B. ①②③④             C. ④  ② ①           D. ①③④ ) P' M" ~" r; U+ Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)دۇنيادا ئەڭ قىممەتلىك بايلىق :" y+ t; x- }& |( T" ]2 `3 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.پۇل              B. ھاياتلىق                  C.ئىنسانىيەت                 D.بايلىق مەنبەسى
  E! W3 }; h, M# ^5 U5)ئۆزمىزمۇ تۇيمىغان ھالدا بەدىنىمىزدە بىر قاتار ئىنچىكە ئۆزگۇرۇشلەر يۇز بىرىۋىتىپتۇ  ، بۇ چوڭ بۇلىۋاتقانلىقىمىزدىن ، بالىلىقتىن ھالقىپ (              )گە قەدەم باسقانلىقىمىزدىن دىرەك بىرىدۇ.
1 J" _% y9 T' m  w- d4 xA.باللىق دەۋىر              B. ئۆسمۇرلۇك دەۋىر                  C.ياشلىق دەۋىر                 D.ئوتتۇرا ياشلىق دەۋىر
# a- t- m+ W1 N: I6)ئۆزنى توغىرا تۇنۇش ۋە باھا بىرىشتە چۇقۇم :
# e, [/ P7 Y3 w# M; g, U7 Z( i6 VA.ئۆزنىڭ ئارتۇقچىلىقى بىلەن باشقىلارنىڭ كەمچىللىكنى سېلىشتۇرۇش كىرەك    B. ئۆزنىڭ كەمچىللىكى بىلەن باشقىلالنىڭ ئارتۇقچىلىقنى سىېلىشتۇرۇش كىرەك                C.ئومۇمىيلىق ۋە تەرەققىيات نەزىرى بىلەن ئۆزىگە باھا بىرىش كىرەك               D.پەقەت ئۆزنىڭ ئارتۇقچىلىقنىلا كۆرۇپ كەمچىلىلىكنى كۆرمىسمۇ بۇلىدۇ1 j  [+ y0 n+ @/ h, f) Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7)ئۆزنىڭ ئارتۇقچۇلىقى ۋە يىتەرسىزلىكگە توغىرا موئامىلە قىلىشتا توغىرا بولغان قاراش :3 A- f7 T" H0 f6 m2 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.ئۆزنىڭ ئارتۇقچىلىقىنلا كۆرۇپ يىتەرسىزلىكنى ئىتراپ قىلماسلىق        B. ئۆزنىڭ ئارتۇقچىلقنى مۇبالىغە قىلىپ كەمچىللىكنى كىچىكلىتىپ كۆرسىتىش        C.ئۆزنىڭ كەمچىللىكنى كۆرۇپ ئارتۇقچىلىقى ئۇسىتدە ئويلانماسلىق                D.ھەققى قەتنى ئەملىيەتتىن ئىزدىگەن ھالدا ھەم ئۆزنىڭ ئارتۇقچىلىقنىمۇ كۆرۇش ھەم يىتەرسىلىكنمۇكۆرۇش   ~- T8 x+ `& \: zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8)ساۋاقداش ئىرشات مەكتەپتە ئۆتكۇزۇلگەن تەنتەربىيە يىغىننىڭ ئىگىزگە سەكرەش مۇسابىقە تۇردە ئۇتتۇرۇپ قۇيۇپ كۆڭلى بەك يېرىم بولدى، ئۆيگە قايتىپ كىلىپ بىدەم مۇزىكا ئاڭلىغاندىن كىيىن روھىنىڭ كۆتىرلىپ قالغانلىقنى ھىس قىلىدى، ساۋاقداش ئىرشاتنىڭ كەيپىياتنى تەڭشەشكە قوللانغان ئۇسسۇلى بولسا :. h* ^  o+ g3 r' b+ M* Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.ئۆزىگە ئۆزى ئىلھام بىرىش ئۇسسۇلى          B. ئۆزنى ئاقىلانىلىق بىلەن تىزگىنلەش ئۇسسۇلى                  C.مۇۋاپىق ھالدا ئۆزنىڭ ئىچنى بوشتىش ئۇسسۇلى                        D.ئۆز-ئۆزىگە بىشارەت بىرش ئۇسسۇلى % M" ?! {0 c3 |9 }- ~7 ], Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9)كەيپىياتنىڭ ئاساس تۇرلىرى :3 J. K$ I4 w* w$ O4 |" l  Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.خۇشال بۇلۇش ، غەزەپلىنىش، قورقۇش   B. خۇشال بۇلۇش، قورقۇش، غەزەپلىنىش     C.خۇشال بۇلۇش ، غەزەپلىنىش،قورقۇش، قايغۇ ئۇرۇش                D.غەزەپلىنىش ،قورقۇش، ۋەھىمە
+ \1 e( Z! A! q  ^, m; `2 G, q: Q& b10)تۆەندىكلەردىن ساغلام-ئىسىل تۇرمۇشقا مەنسۇپ بولغانلىرى :  I9 y: o7 w$ I( U7 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①ھۆسنە خەت ھەۋەسكارلىنىڭ ھۆسنە خەت ئۇسىتىدە مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىشى   ②دوسىتلار بىرلىكتە پۇل تىكىپ ماجاڭ ئوينىشى   ③ساۋاقداشلار ئارا شاھماد ئويناش ④ياشانغانلارنىڭ شەھەردە بىرلىكتە گۇزەللىك گىمناستىكىسى ئوينىشى   E$ [$ ]6 [' R+ L+ {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.①②③                B.①③④                      C. ②④  ①                  D.  ②③④. H' z) ]1 |9 L2 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سۇئال :توغىرا خاتاسىغا ھۆكۇم قىلىڭ(ھەربىر تارماق سۇئالغا 3تىن جەمئى 15نۇمۇر)
! A# X. y) N* U3 d1)قانۇنسىز زىيانكەشلىككە ئۇچىرىغاندا ياش ئۆسمۇرلەر ئەقل –پاراسىتىگە ۋە قانۇنغا تاينىش كىرەك (        )
1 I, ]; P3 K. D% K% L2)ئادەمنىڭ كەيپىياتى مۇرەككەپ ، خىلمۇ –خىل بۇلۇپ ئۇنى كونتۇرۇل قىلغىلى بولمايدۇ (         )
5 S( ?3 @/ k) V/ C4 m0 a# F3)ئېزقتۇرۇشنى رەت قىلىشنى ئۇگۇنۇۋېلىش ساغلام، بىخەتەر تۇرمۇش ئۆتكۇزۇشتىكى مۇھىم شەرىت(       )
# l1 N0 @% r- ]$ J# z4)ھاياتنى قەدىرلىگەن ئادەم ھەرقانداق ۋاقىت ، ھەرقانداق ئەھۋالدا بولسۇن قانچىلىك ئېغىرچىلققا دۇچ كەلسۇن ھەرگىز ھاياتقا بولغان ئۆمىدىىدىن ۋاز كەچمەيدۇ(        )
( _: v' j% a$ o6 x, {1 s5) پەقەت دەرس ۋاقتىدىلا ئەستايدىل دەرىس ئاڭلىغاندىلا ئۇگۇنۇش نەتىجىسنى يۇقىرى كۆتەرگىلى بۇلىدۇ(         )
% a' Z  M5 @4 ^6 V  k& D3 _6 D3.سۇئال : كۆپنى تاللاش سۇئالى (ھەربىر تارماققا 4تىن جەمئى 12نۇمۇر)
0 w- j9 U- f7 r7 \% H5 c) Y" |- eتۆۋەندىكى ھەربىر سۇئالغا 4تىن جاۋاب بىرىلگەن بۇجاۋابلانىڭ ئىچىدە ئىككى ياكى ئۇنىڭدىن ئارتۇق جاۋاب توغىرا . توغىرا جاۋابنىڭ بېشىدىكى ھەرىپ بەلگىسنى تۆۋەندىكى كاتاكچىنىڭ ماس ئورنىغا تولدۇرۇڭ.: f5 v% e! c) H2 P; Z2 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 h, b5 Y- [# R1 S& E; \5 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۇئاللار        1        2        3        ئىرىشكەن نۇمۇرى6 |& V! G: t1 Q% ?9 Z9 f0 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋابى                                , `& c/ H  ]0 I, {* Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 Z, W) w5 P( Z: q! r1)بىر قانۇنسىز زىيانكەشلىككە ئۇچىرىغاندا ئۆز-ئۆزمىزنى قوغىدىغاندىن سىرىت يەنە ئەتىراپىمىزدىكى قوغىدىغۇچىلارنىڭ قوغىدىشنى تەشەببۇسكارلىق بىلەن قولغا كەلتۇرشىمىز لازىم.3 ?$ c0 p0 D' [+ ^) L0 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.جەميەتتە قوغداش              B. ئائىلدە قوغداش                C.مەكتەپتە قوغداش           D.قانۇننىڭ قوغدىشى2 G; q2 g- w& M! D% S/ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)تۆۋەندىكلەردىن چاكنا تۇرمۇش ھەۋىسگە كىردىغانلىرى:! ^8 g& M* [3 d2 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.شەھۋانىيلىق ۋە سېرىق مەزمۇندىكى كىتاپ ژۇرناللارنى بېرىلىپ ئوقۇش        B. قىمار ئويناش                  C.ياخشى كىتاپلانى كۆپ ئوقۇش                 D.تاماكا چىكىش ، راھەت –پاراغەتكە بىرلىش
3 c% `$ j1 y/ B7 @( d7 [2 t3)ئەگەر سەندىكى خۇشاللىقنى دوستۇڭغا ئەيىتساڭ بىر خۇشاللىق ئىككى خۇشاللىققا ئايلىندۇ، ئەگەر بىر قايغۇنى دوستىڭغا ئەيتساڭ بىر قايغۇ يېرىم ئۇلۇش قايغۇغا ئايلىندۇ، سىنىپتا كۆپ چىللىك بىلەن دوستى بۇلۇپ ئىناق ئۆتۇش:; y3 {1 p& |2 \1 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Aئۇگۇنۇشىمىزنىڭ تېخمۇ ياخشىلىنىشغا پايدىلىق       B. سىنىپ كوللۇكتىۋنىڭ ئىللىقلىغىنى ھىس قىلىشقا پايدىلىق            C.ئادەمنىڭ كەيپياتىنى تەڭشەشكە پايدىلىق      D.پىسخكا ساغلاملىقىمىزغا پايدىلىق # [: a8 z+ T0 r7 R/ kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. قىسقا جاۋاب بىرىش سۇئالى
9 Q2 Z* d5 J$ E. o4 o1)تۆۋەندىكى ماتىريالنى ئوقۇپ سۇئاللارغا جاۋاب بىرىڭ :
& Q* D! ^% k- [3 \$ B% Y+ n4 gئۆزىمىزمۇ تۇيمىغان ھالدا بەدىنىمىزدە بىرقاتار ئىنچىكە ئۆزگۇرۇشلەر بۇلىۋېتىپتۇ بۇ بىزنىڭ چوڭ بۇلىۋاتقانلىقىمزدنى بالىلىقتىن ھالقىپ ياشلىق دەۋىرگە قەدەم قويىۋاتقانلىقىمىزدىن، كىشلىك ھاياتنىڭ ئەڭ گۇزەل باھار كۇنلىرنىڭ باشلانغانلىقىدىن دىرەك بىرىدۇ، بۇۋاقىتتا بىز نۇرغۇنلىغان يېڭى ساۋاقداشلار بىلەن تۇنۇشۇپ ئۆسۇپ يېتلىش خۇشاللىقىدىن بىرلىكتە بەھىرىمان بۇلىمز. ئەممە ياشلىق مەزگىلىدىكى پىسخىكا زىددىيەتكە تولغان بۇلىدۇ، بۇزىددىيەتلەر بەزىدە ئىچىمىزنى پۇشۇردۇ، بۇزىددىيەتلەر ياخشى ھەل قىلىلنمىسا ئالغا بسىش يولىمىزغا توسقۇنلىق قىلىدىغان كۇچكە ئايلىنىشى تۇرغان گەپ، قانداق قىلىش كىرەك؟ ئۆزىڭزىنىڭ چۇقۇم تۆۋەندىكى ئىشلارنى ياخشى بىرتەرەپ قىلالايدىغانلىقىڭىزغا ئىشىنىڭ .5 |- h  t% x' ~1 \  zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئاغىرىپ قېلىپ بىر ھەپتە مەكتەپكە بارالمغان ۋاقتىڭىزدا ساۋاقداشلىرڭىز ھەركۇنى مەكتەپتىن قايىتقاندىن كىيىن سىزگە دەرس تەكرارلاپ بەردى. ئۇنىڭغا بىر ئېغىز مىننەددارلىق سۆزى قىلىڭ.(3نۇمۇر)
+ Q( _$ ]0 z1 }3 r* V
, R+ q: u' p: f; s! e% y0 |2 N# n( `" Z- }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

; U4 S3 u: v3 E5 L2)ساۋاقدېشىڭىز ئۇگۇنۇشتە قىيىنچىلىققا ئۇچىراپ ئىشەنچىسنى يۇقۇتۇپ ئىچى پۇشتى.  سىز ئۇنىڭغا بىر ئېغىز رىغبەتلەندۇرۇش سۆزى قىلىڭ3نۇمۇر)
$ k* b; u' R" I1 {* C) |
2 }5 ~0 z8 |9 t( r
7 R1 {9 F% d, P1 A8 l
6 }6 n& K+ e+ h9 ?1 }3)ئىمتھان ۋاقتىدا ئەڭ يېقىن دوستىڭىز جاۋابىڭىزنى كۆچۇرۇشنى تەلەپ قىلغاندا سىز بىر ئېغىز رەت قىلىش سۆزى قىلىڭ3نۇمۇر)& j" |7 j: y5 f6 r8 M# ?" K: w% Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 D5 x( L, s, X  Y2 T7 Y7 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( m  H5 I6 X# J7 n. Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; b9 ~# x# `, `; i; Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  `) ]5 t6 P% f/ A, T( Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)مەكتەپكە بېرىش يۇلىدا دوستىڭىز دەرىس قالدۇرۇپ تورخانگە بېرىشنى تەلەپ قىلغاندا، بىر ئېغىز رەت قىلىش سۆزى يېزىڭ: (3نۇمۇر)7 x  @* @, Y0 W/ Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& t( ^" V1 m! T# \) J' K
/ Y1 a; \/ a. s6 k: w2 O! V& d
" x0 I7 B5 W/ w2 B
# d" y; f$ p+ ^! i5 W7 p5)دوستىڭزى دائىم باشقلارغا دائىم لەقەم قويىدۇ، سىز ئۇنىڭغا بىر ئېغىز نەسھەت قىلىش سۆزى يېزىڭ(3نۇمۇر)
" J; k: [) q- {3 M. ]" X1 O/ E3 ?: ~$ n# |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 U5 |8 P# _7 }) Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.سۇئال . ماتىريال تەھلل قىلىش سۇئالى ھەر بىر تارماققا 7دىن جەمئى 28نۇمۇر )3 W; z/ x; w$ K: G$ R* e9 I: z7 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7-يىللىق سىنىپ ئوقۇغۇچىسى شىرئېلى ، دىلشات، مۇرات، ئەخمەت قاتارلىقلار يېقىن دوستلاردىن بۇلۇپ ، ئەخلاق ۋە ئۇگۇنۇشتە ئالدىنقى قاتاردىكى ئوقۇغۇچىلارندىن ئىدى. بىر يەكشەنبە كۇنى ئۇلار شىرئېلىنىڭ ئۆيىگە يغىلىپ VDDپىلاستىنكىسنى كۆردى، پىلاستىنكىدا تەسۋىرلەنگەن ۋەقەلىك ئوغۇرلۇق ، بۇلاڭچىلىق قىلىپ كۆپ پۇل توپلاپ، ئەيىش-ئېشرەتلىك تۇرمۇش كەچۇردىغان ، شەھۋانىيلىق، قىمارۋازلىق، زەھەر چىكىش قاتارلىقلار مەزمۇن قىلىنغان بۇلۇپ ، بۇساۋاقداشلار ئۇنى كۆرگەندەىن كىيىن قىزىقىپ ھەركۇنى شۇنداق مەزمۇندىكى پىلاسستىنكىلارنى كۆرىدىغان مەكتەپكە بارمايدىغان بولدى ، ئۇلار يەنە كۆرۇنۇشتىكى ئادەملەرنى دوراپ ئالدى بىلەن ئوغۇرلۇق، بۇلاڭچىلىق قىلىپ ، پۇل توپلاپ ئاندىن ئۆزىنى قالتىش چاغلايدىغان ئاجايىپ –غارايىپ تۇرمۇش كەچۇردىغان بولدى. ئاخىرى ئۇلار جىنايەت ئۆتكۇزۇپ قانۇنى جاۋابكارلىققا تاتىلىدى. يۇقاردىكى ماتىريالغا ئاساسەن ئۆگەنگەن دەرسكە بىرلەشتۇرۇپ تۆۋەندىكى سۇئاللارغا جاۋب بېرىڭ:  Q$ x% p0 I5 k5 r6 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)ئەتىراپىمىزدا بىزنى ئېزىقتۇردىغان قانداق ئېزىقتۇرۇشلار بار؟
& I. P; q( |3 U7 D- }7 J+ m8 D7 o# u
* M! k7 o% l& a5 M' L1 A9 E/ S. k) c+ E3 G) n& Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 ~) |8 k7 n% R: o* R+ P9 o- |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 T, q2 N9 Z3 _( s: E
2 B' M, m0 i9 p% g$ E/ L. [4 B+ ~
# P9 a  ]: Z0 L7 A2)زەھەرنىڭ قايسى تۇرلىرنى بىلسىز؟ يېزىپ بىرىڭ؟
! N. M0 J! M; f2 K) Z& h- i" {* M* l5 w" d4 i. a: T. {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 R! H% P' @9 `/ ], b: n# C9 T+ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5 H% t% N! o$ Y0 E* X9 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

9 e7 A& L6 I0 c1 N( u- r9 x7 t4 I
* `  P' x7 D+ e1 ~4 k8 `3)ئەتىراپىمىزدىكى ئېزىقتۇرۇشلار بىزىنىڭ ساغىلام ئۆسۇپ يېتىلىشىمىزگە قانداق زىيان يەتكۇزىدۇ؟3 [) @8 k5 a- m5 Q3 y- w' iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
$ v% x0 u# R+ Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! p1 c1 t/ C& i1 a, S
! r5 U3 J, a4 k* M: d
2 h1 V8 Q/ a- ]4)بىز ئەتىراپىمىزىدىكى ئىزىقتۇرۇشلارندىن قۇتۇلۇپ ساغلام ئۆسۇپ يىتلىشىمىز ئۇچۇن قانداق قىلىشىمىز كىرەك؟
% |5 K2 z& A: v$ f2 S. q
2 c/ @1 l9 ?; D( e4 b: c( O! D) n1 x# e) aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 F# D1 o4 J4 p. Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, z! U* n' `+ {2 u. Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

3 U: t5 n) p$ M                6 p" [' {7 t; s# s8 f, h' ~& Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +18 ئىناۋەت +16 تەڭگە +10 بايلىق +10 تۆھپە +6 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 18 + 16 + 10 + 10 + 6 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2013-9-29 00:36:44 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
249137102مۇشۇ چ چ نى قۇشۋېلىڭ

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 18:00

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش