|
2012- 2011 ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق ئىمتاھان سۇئالى
& H% Q; t) V6 j. I2 j' u) |
4 Q1 f/ L l7 D8- ئىددىيە –ئەخلاق E' |. K$ s' R( h4 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاختى :90مىنۇت تۇلۇق نۇمۇرى 100نۇمۇر
6 \3 n% C0 S# B8 K y' X- a! B! ?; b2 w! F1 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. تاللاش سۇئالى : تۆۋەندە بىرلىگەن ھەربىر مەسىلگە تۆتتىن جاۋاب بىرلىگەن، بۇنىڭ ئىچىدە پەقەت بىرسىلا توغىرا، سىز توغىرا دەپ قارغان جاۋابىنىڭ بېشىدىكى ھەرىپ بەلگىسنى تۆۋەندىكى كاتاكچىنىڭ ماس كەلگەن يىرىگە يېزىڭ .
. v0 J$ q" M9 B2 a7 k4 |3 {( ھەربىر سۇئالغا ئۇچتىن جەمئى 30نۇمۇر)' ^& K5 q' s" I$ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 I8 X* }1 j Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۇئاللار 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ئېىرىشكەن نۇمۇر+ W; }- r' _$ m4 \$ q6 V- t0 g' {( D0 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋابى 4 `) x% H; e3 p" B6 e1 N6 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 b+ d( ^2 \5 n4 [) J1)تۆۋەندىكى تاللاشلار ئىچىدە جوڭگۇنىڭ ئەنئەنۋى مەدىنيتىگە ۋارىسلىق قلىش جەھەتتە توغىرا بولغان تۇنۇش 6 i4 [/ c( A! X& w4 R4 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
① ئەنئەنۋى مەدىنيەتكە ۋارىسلىق قىلىشتا چەتئەلدىىن كىرگەن مەدىنىيەتنى چەكلەش كىرەك. ②دەۋىر ئالاھىدىلىكگە بىرلەشتۇرۇپ ئەنئەنۋى مەدىيەتكە ۋارىسلىق قىلىش ۋە يېلىق يارتىش كىرەك ③ئەنئەنۋى مەدىيەتكە قارتا مېغىزنى قۇبۇل قلىپ شاكلىنى چىقىرىپ تاشلاش ئۇسسۇلنى قۇللۇنۇش لازىم ④سوتسىيالستىك مەدىنيەتنى تەرەققى قىلىدۇرۇشتا چۇقۇم ئومۇمى يۇزلۇك ھالدا جوڭگۇنىڭ ئەنئەنۋى مەدىيتىگە ۋارىسلىق قىلىش كىرەك.+ C8 m2 f* y0 J+ V6 v6 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ①④ B. ②③ C. ①②③ D. ④③②
( z5 ~+ B' f' j& @2 i" j; Y+ M2)ئاتا-ئانلارغا ۋاپادار بۇلۇش دىگىنىمىز 3 b+ L: [/ D) ?! g8 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ئاتا-ئانلارنىڭ ھەرقانداق تەلپىنى بىجانىدىل ئۇرۇنداش ، قەتئى خلاپلىق قىلماسلىق B. ئاتا-ئاننى ھۆرمەت قىلىش ،بېقىش، ھالىدىن خەۋەر ئېلىشنى كۆرسىتىدۇ C. ئاتا-ئانىسنىڭ يىمەك ئىچمەك، كىيىم-كىچككە كاپالەتلىك قلىشنى كۆرسىتىدۇ D. تېخى يېشىمىز كىچىك ئاتا-ئانغا ۋاپادار بۇلۇشنىڭ ھاجىتى يوق8 m! K* p# }$ \3 m9 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئەۋلاتلار ئارا ھاڭ پەيدا قىلىدىغان بىۋاستە ئامىل
$ v) n$ r7 u4 h# c7 S4 LA. تۇرمۇش تەجىربىسنىڭ ئوخشاش بولماسلىقى B. بىز بىلەن ئاتا-ئانمىز ئوتتۇرسىدكى ياش پەرقى C.بىر چوڭ بولدۇق ، پىشىپ يىتلىدۇق D.ئاتا-ئانلارنىڭ بىز گە قويغان تەلۋى بەك قاتتىق & r1 B9 e+ X; S5 t/ I* |, Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)تۆۋەندىكى دوسلۇققا ئائىت قاراشلارنىڭ خاتاسى
3 L9 ?( |* j; P' L. a$ \1 B A.دوس تۇتۇش باراۋەر ئۆزئارا يول قۇيۇش جەرياندۇر B. باشقىلارغا كەڭ قۇرساق بۇلۇپ پەرىقلەرگە ھۆرمەت قىلىپ ئەسرالىششنى كۇچەيىتكەندە تېخمۇ كۆپ ياخشى دوسىتلارنى تۇتۇپ تېخمۇ مەڭگلۇق دوستىلىققا ئىرشەلەيمىز C.پىرىنسىپنى قۇربان قىىلىش ئارقلىق دوستىلققا ئىرشىش D.دوست تۇتماقىچى بولساق چىن دوسىتى تۇتۇش، زىيان يەتكۇزدىغان دوسىت تۇتماسلىىقىمىز كېرەك# a O n/ s( o* U5 P) [' D3 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)ئۆزىمىزنىڭ مەدىنىيتى بىلەن چەتئەلدىن كىرگەن مەدىنيەتنىڭ مۇناسىۋىتىنى توغىرا بىر تەرەپ قىلىشتا تۆۋەندىكلەردىن توغىرسىى - M, C. ^& C$ ^5 t$ e4 V% Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.پەقەت جوڭخۇا مىللتنىڭ ئەنئەنۋى گۇزەل ئەخلاقنى قوغىداپ چەتئەلدىن كىرگەن مەدىنيەت بىلەن كارىمىز بولماسلىق
3 W0 _; }4 x& @1 y: r B. دۆۋلىتمىزنىڭ مەدىنيەت مەزمۇننى تېخمۇ بېيتىش ئۇچۇن چەتئەلىدىن كىرگەن مەدىنيەتنىڭ ھەممسنى قۇبۇل قىلشىمىز كىرەك C.ئىلىمىزنىڭ ئەنئەنۋى مەدىنىيتنىڭ مۇنەۋەر مىراسلىرىغا ۋارىسلىق قىلىش ھەم چەتئەلدىن كىرگەن مەدىيەتنىڭ ئىلسىل جەۋھەرلىرنى قۇبۇل قىلىش كىرەك D.ئەنئەنۋى مەدىنيتىمىز نىڭ ۋاقتى ئۆتتى ، شۇڭا پۇتۇنلەي چەتئەلدىن كىرگەن مەدىنىيەتنى قۇبۇل قىلىش،ھەم ئۇنى ئەنئەنۋى مەدىنيتىمىزنىڭ ئورنىغا دەسسسىتىشىمىز كىرەك.$ F/ R" e% U6 T( ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6)تۆۋەندىكى قاراشلاردىن خاتاسى 9 Q9 w) c. ?8 }5 ]6 c/ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ئاتا-ئانلارغا ۋاپادار بۇلۇش جوڭخۇا مىللەتلرىنىڭ ئەنئەنۋى گۇزەل ئەخلاقى B. ئاتا-ئانلارنىڭ ھالدىنى خەۋەر ئېلىش قۇرامغا يەتكەن پەرزەنىتلەرنىڭ مەجبۇرىيتى C. ئاتا-ئانلارغا ۋاپادار بۇلۇش فىئوداللىق جەميەتنىڭ ئەخلاق تەلپى D. ئاتا –ئانلارغا ۋاپادار بۇلۇش بىزنىڭ ئاتا-ئانلارنىڭ جاپالىق ئەجىرى ۋەبېقىپ چوڭ قلغانلىقىغا جاۋاب بىرىشتىن ئىبارەت
- Q. W' X d7 G* Q7)رىقابەتلىششى جەرياندا يەنە ھەمكارلىششقا توغىرا كىلىدۇ، رىقابەت جەرياندىكى ھەمكارلاشقۇچى بۇلۇش سۇپتىدە بىز چۇقۇم
9 U. @) m, W& ^4 m+ s2 o①باشقىلارنى ئارتۇقچۇللىقنى كەمتەرلىك بىلەن ئۇگۇنۇش ②باشقىلارنىڭ ئارتۇقچىلقىنى بايقاشقا ماھىر بۇلۇش ③قارشى تەرەپنىڭ ئۇگۇنۇشكە تىگىشلىك ئارتۇقچىلقىنى ئۇگۇنۇشكە ماھىر بۇلۇپ ئۆزنىڭ يىتەرسىز تەرەپلىرنى تۇلۇقلاش ④ئۆزنىڭ مەخپىيەتلىكنى چىڭ ساقلاپ باشقىلارغا ئاشكارلىماسلىق
" D3 ]- z' c% H3 w- EA. ①②③ B.③② C. ①③④ D. ①②④; ^% Q4 ?% a4 |6 X" N2 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8)ئاممىۋى ئاپتۇبۇستا قىستاڭچىلىقنىڭ دەستىدىن بىر ئايال ئىھتىياتسزلىقتىن بىر ئەركىشنىڭ پۇتىغا دەسسىۋالدى ۋە ئالدىراپ«كەچتۇرۇڭ پۇتىڭىزغا دەسسېۋالدىم »دەپ كەچۇرۇم سۇرايدۇ، ئويلىمغان يەردىن ھېلىقى ئەر كىشى يۇمۇرلۇق قىلىپ «كەچۇرۇڭ پۇتۇم جايىنى تاپالمىغان ئوخشايدۇ»دەيدۇ، بۇئەركىشنىڭ سۆز ھەركىتىدىن شۇنى كۇرۋالالايمىزكى :# ~) R+ x& Q6 T( L* F, Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.كەڭ قورساق بۇلۇش دىگەنلىك پىرىنسىپقا ئەھمىيەت بەرمەسىلك دىگەنلىك B.كەڭ قۇرساقلىلق ئاجىزلىقنىڭ ئىىپادىسى C. كەڭ قورساقلىق بىر خىل گۇزەل ئەخلاق،كەڭ قورساقلىق بىر خىل يۇكسەكلىك D. كەڭ قورساق بۇلۇش دىگەنلىك ھەممە ئىشتا باشقىلارغا يول قۇيۇش ، باشىقىلارنىڭ دىگىنى بۇيچە ئىش قىلىش دىگەنلىك7 b1 t% y# o" o* c$ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 y' x3 d" t% R& s7 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9)ھەمكارلىششنىڭ رادئوسى :+ y0 W* H; S6 v; g/ iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. رىقابەت B. ھەسەتخورلۇق C. ئورتاق مەنپەتلىنىش D. كوللىكتىۋىزىملىق روھنى جارى قىلدۇرۇش
5 K$ `1 j' K2 m6 D10)قىز- ئوغۇل ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرسىدىكى ئالاقىدە بىز چۇقۇم 8 r0 h. v9 _; X5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
①ھەم ئۆزئارا ھۆرمەت قلىش ھەم ئۆز ھۆرمىتنى ساقلاش ②ھەم ئۆزنى ئوچۇق يۇرۇق تۇتۇش ھەم لايىقدا بۇلۇش ③ھەم تەشەببۇسكار ھەم قىزغىن بۇلۇش ④ئالاقە ئۇسسۇلىغا سورۇنغا ۋاقىتقا ۋە سىجىللققا دىققەت قىلىش , D B& i. q) h0 p" Y% y9 I5 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ①②③ B. ④③② C. ①②③④ D. ③④
" ~: f# q! \# s2.كۆپنى تالللاش سۇئالى + d v. K5 @0 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆۋەندە بىرىلگەن تۆت خىل جاۋاب ئىچدە ئىككى ياكى ئۇنىڭدىن ئارتۇق جاۋاب توغىرا ، توغىرا جاۋابنىڭ بىشىدىكى ھەرىپ بەلگىسنى ماس كاتاكچە ئىچگە يېزىڭ
5 L! m/ \4 o) |; p! I$ U- I' m. f(ھەربىر سۇئالغا 3تىن جەمئى 15نۇمۇر). E6 |$ W' q0 k. S: tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' A/ V8 C6 |2 Sسۇئال 1 2 3 4 5 ئىرىشكەن نۇمۇر1 {1 A) U- ^6 ]" y# Z8 y4 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب
7 A" O7 Q: T$ a/ l; I! A4 `! z9 }2 B2 ]* G5 Z; `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) تۆۋەندىكلەردىن ئادىل رىقابەتكە كىرمەيدىغىنى :
, }) n' F% R4 r7 p. WA.ماتىماتىكا ئىمتىھاندا باشقىلاردى كۆچۇرۇش B. تەنتەربىيە مۇسابىقىسدە كۇچ ئۇلاپ يۇگۇرۇشتە يۇقىرى يىللىق سىنىپنىڭ يۇگۇرۇشكە ماھىر ئوقۇغۇچىلللىرنى ئوغۇرلۇقچە قاتناشتۇرۇپ نەتىجگە ئېرىشىش C.ئالمنىڭ ئۆزى سېتىۋالغان تەكرارلاش ماتىريالنى ساۋاقداشلىرغا ئارىيەتكە بىرىپ تۇرشى D.سىنىپ باشلىقى سايلىمدا كۆز بۇيامچىلىق قىلىپ يۇقىرى ئاۋازغا ئىرشىش3 X8 V6 E& k8 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) بىز ھەرگىز تورنىڭ ئەسىرگە ئايلىنىپ قالماسلىقىمىز بەلكى تورنىڭ خۇجاينى بۇلۇشىمىز كىرەك، تورنڭ خۇجاينى بۇلۇش دىگەنلىك :
6 e! p. n; q4 @7 C2 Y% T6 tA.تورنى ئۆزنڭ ئۇگۇنۇش ۋە تۇرمۇشى ئۇچۇن ئىجابى جەھەتتىن خىزمەت قىلدۇرۇش B. توردىكى پاراڭلىشىش ۋە توردىكى زىيارەت قىلىشتا ھەدددىن ئارتۇق بىرلىمەي ۋاقىتنى ئىلمى ئۇرۇنلاشتۇرۇش C.تورنى تۇرمۇشنىڭ بارلىققا ئايلاندۇرۇش D.توردا نىمە قىلغۇسى كەلسە شۇنى قىلىش
% l2 v( A" E; e3)تۆۋەندىكلەردىن سەممى بۇلۇشنىڭ پىرنسىپغا خىلاپ بولغانلىرى
, V' C+ U* T0 n. z& N G: QA.ساختا دىھقانچىلىق دورسى ساختا خىمۋىلىك ئوغۇت ، ساختا ئۇرۇق سېتىپ دىھقانلارنىڭ مەنپەتىگە زىيان سىېلىش 5 F: @. A- C U7 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B. لاياقەتسىز مەسئۇلاتلارنى ئىشلەپ چىقىرىپ ناچارنى ياخشى ، ساختىسنى ھەققى كۆرسىتىپ خەلىقنى ئالداش C.سېتىپ بولغان مەسئۇلاتلار سۇپەتسىز بولسا قايتۇرۇپ بەرمەلسىلىك D.خىېرىدارلار بىلەن بولغان توختامغا ئاڭلىق رۇئايە قىلىش% a1 k. q, H' d, X/ K- c& @, Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4)ئوغۇل ئوقۇغۇچىلار بىلەن قىز ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرسدىكى ئالاقە مەكتەپ تۇرمۇشنىڭ مۇھىم مەزمۇنى ئۇ :3 |1 U) i# |+ ~, Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A.بىزنى تېخمۇ مول دوستىلققا ئىگە قىلىدۇ B. يات جىنىستىكىلەرگە بولغان چۇشەنچىمىزنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ بىزنى جىسمانى ۋە روھى جەھەتتىن ساغلام تەرەقققى قىلىش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلىدۇ C.ئالاقا دائىرمىزنى كىڭەيتىپ ئالاقلششى ئىقتىدارمىزنى تالللاش ئىمكانيتىگە ئىگە قىلىدۇ D.جەميەتنىڭ ئوخشىمغان جىنىستىكلەرگە بولغان تەلەپلىرگە قانداق ماسسلىشنى ئۇگۇتۇپ جەميەت ئېڭمىزنى ئاشۇرۇش ئىمكانىيتىگە ئىگە قىلىدۇ' N3 f3 F; a2 N Z- w* E- Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5)ئوقۇتقۇچنىڭ ئادىل بولمىغان مۇئامىلسگە ئۇچىرىغاندا چۇقۇم : |/ H& N$ N0 r( \; @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Aسەۋەبنى ئۆزدىن ئىزدەپ قاراتلمىلقى بولغان ھالىدا تەدىبر قوللۇنۇپ ئۆزنڭ يىتەرسىزلىكنى تۇلۇقلاش كىرەك
+ o# \, U# k1 g B. ئوقۇتقۇچىنى ئىزدەپ ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر تەرەپكە يان باسقانلىق ئەھۋالنى كۆرسىتىپ بىرىش چوقۇم سۇرۇشتتە قىلىش كىرەك C.ئورۇن ئالماشتۇرۇپ ئويلىلنىش ئۇسسۇلنى ئۇگۇنىۋىلىپ ئوقۇتقۇچلارنى ئويلاش لازىم D.ئوقۇتقۇچنىڭ سەۋەنلىكنى كەچۇرۋىتىپ ئۇنڭ كۆڭلىگە ئازار بەرمەسلىكىمىز لازىم 7 _5 J$ h' e, P: A$ |/ D& hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. قىسقا جاۋاب بىرىش سۇئالى (ھەربىر تارماققا 7دىن جەمئى 14نۇمۇر )
; o2 _6 W0 E) f1) «ئاتا-ئانىسىغا مىھرى شەپقەت يەتكۇزۇش تىرىشىپ ئۇگنىش » ئاساس تىما قىلىنغان تەلىم –تەربىيە پائالىتىدە مەلۇم مەكتەپتىكى ساۋاقداشلار لى فاڭ يەننىڭ «ئانسى بىلەن بىللە سىرتىتتا ئىشلەمچىىلىك قىلىپ مەكتەپتە ئوقۇش » تەك تەسىرلىك ئىش ئىزلىرنى كۆزيىشى قىلىپ تۇرۇپ ئاڭلاپ چوڭقۇر تەربىيە ئالدى
& Q! \0 K8 v$ N: \. o(1) لى فاڭ يەننىڭ قايسى ئىش ئىزلىرى سىزىنى تەسرىلەندۇردى ؟: Z+ J2 x, F. A" Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" U% ?! Q# P8 i# c% ^" h+ b. qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
& F5 M N' L5 T9 g: w p+ E0 b* K$ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Z6 O; a' {) w, J- G5 L; aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- J d, V1 ^+ g9 T! [; v(2)سىزقانداق قىلىپ ئەملى ھەركىتىڭىز بىلەن ئاتا-ئانىڭىزغا مىھىرى شەپقەت يەتكۇزمەكچى بۇلىۋاتىسىز ؟: P" L: |* E' u3 J" Q% ]: kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) M3 k, k) _$ B' j% E0 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- X3 ]( O! A( eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# r. ~! j7 y) M) u1 {& f( M2)ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىسى ئىلان قىلىنىشى بىلەنلا ھەرقايسى ئالى مەكتەپلەر قۇبۇل قىلىش خىزمىتنى باشلىۋەتتى ، ئارقىدىنلا قۇبۇل قىلىش ئۇقتۇرۇشىنى تاپشۇرۇپ ئالغان ئوقۇغۇچىلار ئوقوتقۇچىسغا «رەھمەت ئېيتىش چېيى» بىرىشكە باشلىدى ، يۇقارقى ماتىريالغا ئاساسەن تۆۋەندىكى سۇئاللارغا جاۋاب بىرىڭ؟
' z" U J9 _7 {8 X6 S(ھەربىر تارماق سۇئالغان 7دىن جەمئى 21نۇرمۇ بىرلىدۇ) / O9 ]# Q/ ?: ? l; g+ y# v9 z oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) سىزنىڭچە « ئوقۇتقۇچىسغا رەھمەت ئېيتىش چېيى» بىرىش مۇۋاپىقمۇ ؟ سەۋەبنى سۆزلەڭ ؟5 Z7 A8 I0 x( M( |# R5 L: Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 M, Y# b V0 y! `' P; C; w9 [2 M' }* \& K0 H, \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
w% g& f0 j' ~& m
$ j) D3 U/ Q. T1 G) f(2) « ئوقۇتقۇچىسغا رەھمەت ئېيتىش چېيى»دىن باشقا يەنە قانداق شەكىللەر ئارقلىق ئوقۇتقۇچىسغا رەھمىتىنى بىلدۇرگىلى بۇلىدۇ؟! [( i( n7 i4 E9 ~1 c0 L$ Y* Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 h2 O, e7 ?8 L- t# g' U Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 C, x& x. y% _ `1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! b4 I6 A; f( `* {$ [2 F6 d (3) يۇقارقى ماتىريال بىزگە قانداق تەسىر بىرىدۇ؟
5 d# C: S, C) u8 o6 j3 h8 M- {" N( r; M2 \- }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; J4 D9 B: ]. @/ I) s7 D5 k$ s; y) y! j8 G* W& t' \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ماتىريال تەھللل قىلىش سۇئالى : U# C! Z' h( X. Y* u; M$ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىليارنىڭ ماتىماتىكا نەتىجىسى ناھايتى ياخشى بۇلۇپ ئوقۇتقۇچىسى ئۇنى بەكمۇ ياخشى كۆرەتتى ، ئۇممۇ ئوقۇتقۇچىسنى مۇتلەق نوپۇزغا ئىگە دەپ قارايتتى ، ئەممە بىر قېتىم ئۇقۇشماسلىق سەۋەبىدىن ئوقۇتقۇچى ئۇنى تەنقىد قىلغاندا ئۇنىڭدا ئوقۇتقۇچىغا بولغان ھەم قورقۇش ھەم ئاغىرنىش پىسخىكىسى پەيدە بۇلۇپ دەرىسنى كۆڭۇل قۇيۇپ ئاڭلىمايدىغان ئوقۇتقۇچسىى بىلەن كارى بولمايدىغان بۇلۇپ قالىدى.«بۇئوقۇتقۇچنىڭ دەرسىنى ئاڭلىمىساممۇ ياخشى ئۇگۇنەلەيمەن » دەپ قاردى .2 _- o5 K* c5 r9 d. J! e' fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)ئۆزىڭىزنڭ يېڭى تىپتىكى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىگە بولغان چۇشەنچىڭىزنى سۆزلەڭ؟ ٪8/ K: r# j8 A* V) G b* |% I cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: B/ D( R3 l6 X5 F4 {2 l# c ^$ F) c K0 A3 J$ f0 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) z' g) v% G" {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# y9 W3 k# q/ K/ a) a" S, [7 i' K; H: cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: S6 ^0 N& u0 u( i) U4 I6 p+ t; p' Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" n8 u% E4 _2 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)يۇقارقى ماتىريالىدىكى ئىليارنىڭ ئۇسسۇلى ئۇنىڭدا قانداق مەسلىنىڭ بارلىقنى چۇشەندۇرۇدۇ؟ ٪7
$ W% b8 q+ X4 b. d' @0 V; a6 H+ P) t- F3 }% E0 V: @' E- ~* Q% nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: L; W: c. w+ ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A* Z8 P5 l; T/ w8 ^) ~1 _5 |1 [2 B( {" H& Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6 C, q8 |) s/ t6 ]. [8 a, Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)سزىنڭچە ئىليار قانداق ئۇسسۇللارنى قوللۇنۇپ تەشەببۇسكار ھالدا ئوقۇتقۇچى بىلەن ئۇنۇملۇك ئالاقىلىشش كېرەك ٪72 s5 Z3 M+ y% b( p [# _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7 ^9 {% |+ q, }2 Z7 n; r' w* q0 @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ h$ R& w1 {- A3 [/ u
* _* U( r E. G; L. ]! U3 T5 g9 Z- M# M" q" K5 ?5 K/ Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
0 R3 `8 c5 N5 C( I% Q
, J7 L8 ^$ H8 |: P6 {1 X# \- H- ` J! Y8 k/ T8 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
+ a, C2 v$ `% v) r% s4 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 ?/ j' [4 w+ r/ Y' U3 \0 ?6 [
7 D6 k' `; m9 q7 v0 V9 w ; z+ U3 C* |1 u! tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان
ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى - تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
|
| |
|