كۆرۈش: 71|ئىنكاس: 0

كۇب بىلەن تونۇشۇش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]


















2015 –يىل 4 – ئاينىڭ 14- كۈنى






        دەرس تەييارلىغۇچى:        2014-يىلى3-ئاينىڭ17-كۈنى        ۋاقتى
2سائەت        سائەتلەرگە بۆلۈنىشى         يېڭى دەرس        دەرس خاراكتىرى: 课型  
كۇب بىلەن تونۇشۇش        دەرس تېمىسى :   课题
كۇبنىڭ ئالاھىدىلىكى بىلەن تونۇشۇش        ئوقۇتۇش نىشانى :教学目标:
كۇبنىڭ پۈتۈنلەي ئوخشاش بولغان 6دانە كۋادىرات  ئارقىلىق قورشالغان ستېرېئو شەكىل ئىكەنلىكىنى بىلىش          مۇھىم نۇقتا :教学重点
ئەمەلىي كۈزۈتىش ئارقىلىق كۇبنىڭ 6 يېقى،12 قىرى،8 چوققىسى بارلىقىنى ئەمەلىي مىساللار ئارقىلىق ئىگەللەش        قىيىن نۇقتا :教学难点
ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش         ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法
ئەمىلى مىساللارۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر، ppt         كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具
ئوقۇتۇش جەريانى:                                                      :  教学过程
تۆۋەندىكى كۇب شەكىللىك جىسىمنى (ppt كۆرسۈتىلىدۇ) كۈزۈتەيلى ھەم قانداق ئالاھىدىلىكى بارلىقىغا  

                        
31
              

بۇنىڭدىن شۇنى بىلىشكە بولىدۇكى؛ كۇب پۈتۈنلەي ئوخشاش بولغان 6 دانە كۋدىرات ئارقىلىق قورشالغان ستېرېئو شەكىلدىن ئىبارەت.
مۇلاھىزە :
كۇبنىڭ قانچە يېقى بار؟ ھەرقايسى ياقلىرى قانداق؟  
كۇبنىڭ قانچە قىرى بار؟ قىرلىرىنىڭ ئۇزۇنلىقى ئۆزئارا تەڭمۇ؟
كۇبنىڭ قانچەچۇقىسى بار؟
دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە:                                                      课堂总结:
سىز بۈگۈنكى دەرىستىن كۇبنىڭ  قانداق ئالاھىدىلىكى بارلىقىنى بايقىغانلىقىڭىزنى ئېيتىپ بېرىڭ؟
دوسكا لاھىيەسى :                                                              : 板书设计
كۇب بىلەن تونۇشۇش
                 
تاپشۇرۇق:                                                                 布置作业:

دەرس تەستىق پىكىرى:
دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس:                                                 : 课后反思








baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش