كۆرۈش: 96|ئىنكاس: 0

باشلانغۇچ 5–سىنىپ 2–مەۋسۇم: پاراللېل پىپېدنىڭ سىرىتقى يۈزى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

پاراللېل پىپېدنىڭ سىرىتقى يۈزى

        دەرس تەييارلىغۇچى:        2015-يىلى3- ئاينىڭ 19-كۈنى        ۋاقتى
1سائەت        سائەتلەرگە بۆلۈنىشى         يېڭى دەرس        دەرس خاراكتىرى: 课型  
پاراللېل پىپېدنىڭ سىرىتقى يۈزى         دەرس تېمىسى :   课题
پاراللېل پىپېدنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە ئۇنىڭ يىيىلمىسى        ئوقۇتۇش نىشانى :教学目标:
ئەمەلىي ھېساپلاشلاردا پاراللېل پىپېدنىڭ سىرتىقى يۈزىنى تاپالايدىغان بولۇش        مۇھىم نۇقتا :教学重点
ئۈگەنگەن بىلىملەرنى ئەمەلىي ھېساپلاشلاردا توغرا قوللىنالايدىغان بولۇش        قىيىن نۇقتا :教学难点
ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش         ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法
ئەمىلى مىساللارۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر، ppt         كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具
ئوقۇتۇش جەريانى:                                                      :  教学过程
پاراللېل پىپېد شەكىلدىكى قەغەز كورۇپكىنى يايساق قانداق شەكىلدە بولىدۇ؟قېنى بىرلىكتە يىيىپ كۆرەيلى.

پاراللېل پىپېدنىڭ يىيىلغاندىن كىيىنكى شەكلىنى كۈزۈتەيلى،قايسى ياقلىرىنىڭ  يۈزى ئۆزئارا تەڭ بولىدۇ؟ھەر بىر يىقىنىڭ  ئۇزۇنلۇقى ۋە كەڭلىكى بىلەن پاراللېل پىپېدنىڭ ئۇزۇنلۇقى ، كەڭلىكى ۋە ئېگىزلىكى ئارىسىدا قانداق مۇناسىۋەت بار؟
پاراللېل پىپېدنىڭ 6 يېقىنىڭ ئومىمى يۈزى ئۇنىڭ سىرىتقى يۇزى دەپ ئاتىلىدۇ.

بىز پاراللېل پىپېدنىڭ بىر نوقتىدا كىسىشكەن 3قىرىنىڭ ئۇزۇنلىقىنى ئايرىم-ئايرىم ئۇزۇنلىقى، كەڭلىكى ۋە  ئىگىزلىكى دەپ ئاتىغان، ئۇنى ھەرىپ بىلەن  ئىپادىلىسەك.  
دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە:                                                      课堂总结:
پاراللېل پىپېدنىڭ سىرىتقى يۈزى نېمىگە تەڭ ؟فورمىلاسىنى يېزىڭ
دوسكا لاھىيەسى :                                                              : 板书设计
پاراللېل پىپېدنىڭ سىرىتقى يۈزى

تاپشۇرۇق:                                                                  布置作业

دەرس تەستىق پىكىرى:

دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس:                                                 : 课后反思

baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ئىنكاس يازغانلار بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يازغان
  • ھېچكىم ئىنكاس يازمىغان ئوخشايدۇ ...
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش