| دەرس تەييارلىغۇچى: 2015-يىلى 2 – ئاينىڭ22 -كۈنى ۋاقتى دەرس ئايرىمىسى:课别 يېڭى دەرس دەرس خاراكتىرى: 课型 ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىك شەكىل دەرس تېمىسى : 课题 ئوقۇغۇچىلارغا شەكىللەرنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىكىنى يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا تونۇتۇش ئوقۇتۇش نىشانى:教学目标: شەكىللەرنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىك بولۇشنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە خۇسۇسىيىتى ئىگەللەش مۇھىم نۇقتا :教学重点 بىرەر شەكىلنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىك شەكىلىنى سىزالايدىغان ۋە ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىك بولۇش ئۇقۇمىنى كەلتۇرۇپ چىقىرالايدىغان بولۇش قىيىن نۇقتا :教学难点 ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法 ئەمىلى مىساللار ۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具 ئوقۇتۇش جەريانى: : 教学过程
بۇ رەسىم ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارغا سىممېتىرىك شەكىل ھەققىدىكى كونا بىلىملەرنى تەكرارلاش بىلەن بىرگە ئىككى شەكىلنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىك بولۇش ئۇقۇمىنى كەلتۈرۈپ چىقىرىش بىلەن بىرگە شەكىللەرنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىك بولۇشنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە خۇسۇسىيىتى ئىزدەندۈرۈش ۋە ئوقۇغۇچىلارغا شەكىل ئالماشتۇرۇشتىن ھاسىل بولغان گۈزەل شەيئىلەردىن زوقلاندۇرۇش بىلەن بىرگە سىممېتىرىك ،پاراللىل يۆتكەش ۋە ئايلاندۇرۇشنىڭ تۇرمۇشىمىزدا كەڭ قوللىنىدىغانلىقىنى ھېس قىلدۇرۇش
بۇ رەسىمنى كۈزۈتىش ئارقىلىق شەكىللەرنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىك بولۇشنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە خۇسۇسىيىتى ئىگەللەشكە يىتەكلەيمەن. ئوقۇغۇچىلارغا ‹‹قانداق قىلغاندا ياخشى ۋە تېز سىزغىلى بولىدۇ؟››دەپ سوئال سوراش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ قول سېلىپ ئىشلەش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇشقا يىتەكلەيمەن . دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە: 课堂总结: سىز بۇ سائەتلىك دەرستىن نىمىلەرنى بىلىۋالدىڭىز؟ دوسكا لاھىيەسى : : 板书设计 ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىك شەكىل
تاپشۇرۇق: 布置作业: يانداشما مەشىق 1-سى بېرىلدى دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس: : 课后反思
ئابلىمىت دەرس تەييارلىغۇچى: 2012-يىلى 2 - ئاينىڭ 23-كۈنى ۋاقتى دەرس ئايرىمىسى:课别 يېڭى دەرس دەرس خاراكتىرى: 课型 ئايلاندۇرۇش دەرس تېمىسى : 课题 ئوقۇغۇچىلارغا شەكىللەرنىڭ ئوققا نىسبەتەن سىممېتىرىكلىكىنى يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا تونۇتۇش ئوقۇتۇش نىشانى :教学目标: شەكىللەرنىڭ ئايلىنىشنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە خۇسۇسىيىتىنى ئىگەللەش مۇھىم نۇقتا :教学重点 ئاددى شەكىللەرنى°90 ئايلاندۇرالايدىغان قىلىش قىيىن نۇقتا :教学难点 ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法 ئەمىلى مىساللارۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر ppt كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具 ئوقۇتۇش جەريانى: : 教学过程 ئوقۇغۇچىلارغا سائەت ئىستىرىلكىسىنىڭ ئايلىنىشىنى بايان قىلىش ئارقىلىق ‹‹ئىستىرىلكا قايسى نوقتا ئەتىراپىدا ئايلىنىدۇ››،‹‹ قايسى يۆلىنىشتە ئايلىنىدۇ ››،‹‹قانچە گىرادۇس ئايلىنىدۇ››دىگەن نوقتىلارنى ئايدىڭلاشتۇرۇش توغىرسىدا ئېنىق چۈشۈنچە بېرىمەن. شەكىل ئايلاندۇرۇش ھەققىدىكى بىلىملەرنى چۈشەندۈرۈش بىلەن بىرگە ،ئۇلارغا چاقماق قەغەز ئۈستىدە بېرەر شەكىلنى سائەت ئىستىرىلكىسىنىڭ ئوڭ ياكى تەتۈر يۆلىنىشىدە°90 ئايلاندۇرۇشقا يىتەكلەيمەن. دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە: 课堂总结: سائەت ئىستىرىلكىسىنىڭ يۆنىلىشى بويىچە°90 ئايلانغاندىن كېيىنكى شەكىلىنى سىزايلى؟ دوسكا لاھىيەسى : : 板书设计 ئايلاندۇرۇش تاپشۇرۇق: 布置作业: يانداشما مەشىق 2-سى بېرىلدى دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس: : 课后反思
ئابلىمىت دەرس تەييارلىغۇچى: 2012-يىلى2- ئاينىڭ24-كۈنى ۋاقتى دەرس ئايرىمىسى:课别 يېڭى دەرس دەرس خاراكتىرى: 课型 لايىھىدىن زوقلىنىش دەرس تېمىسى : 课题 ئوقۇغۇچىلارنى سىممېتىرىك بولۇش ،پاراللېل يۆتكەش ۋە ئايلاندۇرۇش ئۇسۇللىرىنى توغرا قوللىنالايدىغان بولۇش ئوقۇتۇش نىشانى :教学目标: سىممېتىرىك بولۇش ،پاراللېل يۆتكەش ۋە ئايلاندۇرۇشنىڭ تۇرمۇشتا قوللىنىشنى تېئخىمۇ ھېس قىلدۇرۇپ ،ماتىماتىكىنىڭ قىممىتى ھەققىدە تەسراتقا ئىگە قىلىش مۇھىم نۇقتا :教学重点 شەكىل ئالماشتۇرۇشتىن پايدىلىنىپ نەقىش لايىھىلىيەلەيدىغان بولۇش قىيىن نۇقتا :教学难点 ئۈلگە كۆرسىتىش چۈشەندۈرۈش ، مۇلاھىزە قىلىش، ۋە قول سىلىپ ئىشلەش ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :教学方法 ئەمىلى مىساللارۋە كىتاپتىكى ئۈلگۈلۈك رەسىملەر كۆرسەتمىلىك قۇرال: 教具 ئوقۇتۇش جەريانى: : 教学过程 ئوقۇغۇچىلارنى چاقماق قەغەز ئۈستىدە شەكىللەرنى پاراللېل يۆتكىيەلەيدىغان ،سىممېتىرىك قىلالايدىغان ۋە ئايلاندۇرالايدىغان قىلىش بىلەن بىرگە شەكىل ئالماشتۇرۇشنىڭ ئاساسىي ئالاھىدىلىكى ،ئۇسۇلىنى ئىگەللەشكە يىتەكلەيمەن. بۇ ئۈلگۈلۈك رەسىملەرنى ئوقۇغۇچىلارغا چۈشۈندۈرۈش ئارقىلىق ،شەكىللەردىن نەقىش چىقىرىش دائىرسىنى كىڭەيتىش ماتىماتىكا ئويۇنى ئارقىلىق ،ئوقۇغۇچىلارغا شەكىل ئالماشتۇرۇشتىن پايدىلىنىپ نەقىش لايىھىلىيەلەيدىغان بولۇش ھەم شەكىل ئالماشتۇرۇشتىن ھاسىل بولغان ئېستېتىكىلق تۇيغۇ ۋە ئۇنىڭ تۇرمۇشتا قوللىنىشىنى ھېس قىلدۇرۇش دەرستىن كىيىنكى خۇلاسە: 课堂总结: ماتىماتىكىلىق ئويۇن: نەقىش لاھىيەلەشكە تەشكىللەش دوسكا لاھىيەسى : : 板书设计 لايىھىدىن زوقلىنىش تاپشۇرۇق: 布置作业: مەشىق دەپتەردىن 2-سى بېرىلدى دەرستىن كىيىنكى ئىنكاس: : 课后反思
|
|