ئونسۇ ناھىيلىك مائارىپ تەربىيلەش مەركىزنىڭ 2010-2011-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈملۈك چارەكلىك ئىمىتىھان تەھىلىلى دوكلاتى مەكتىپىمىز 2010-،2011-ئوقۇش يىلى 1- مەۋسۈملۈك «مەكتەپ خىزمەت پىلانى»،«مەكتەپ ئوقۇتۇش پىلانى» غا ئاساسەن 2010-يىلى 10-ئاينىڭ 25-كۈندىن 30-كۈنىگىچە چارەكلىك ئىمتىھان ئېلىپ، ئىمتىھاننى مۇۋاپىقىيەتلىك ئاخىرلاشتۇردى. يۇقىردا 6 نەپەر يولداشلار ئۆز ئوقۇتۇش گۇرۇپپىسنى ئاساس قىلىپ، ئىمتىھان سۇئال تەھىلىل ئېلىپ باردى، مەن ئىلمىي بۈلۈمگە ۋاكالىتەن چارەكلىك ئىمىتھان تەھلىل خۇلاسسىسنى ئوتتۇرىغا قۇيۇپ ئۆتىمەن. يولداشلارنىڭ پىكىر بىرىپ تۈزۈتىشنى سورايمەن. Ⅰئىمتىھان خىزمىتگە بولغان رەھبەرلىك كۈچەيتىلىدى. بۇ قېتىمقى ئىمتىھان مەكتەپ مۇدىرى باتۇر سىدىق، شۇجى چېڭ خۇيگاڭنىڭ باش نازارەتچىلىكى، مەھەممەت ھاپىز، ياسىن ماڭسۇر، ئەسقەر ئەمىرۇللا، ئارزىگۈل ئوسمان، ئارزىگۈل ساۋۇت قاتارلىق يولداشلارنىڭ ئەزالىقىدا ئىمىتىھان ئىشلىرى رەھبەرلىك گۇرۇپپىسى قۇرۇپ چىقلدى. Ⅱ. ئىمىتھاندىن ئىلگىرىكى تەييارلىق خىزمىتى پۇختا ئىشلەندى. 1. ئىمىتھان باشلىنىشتىن بىر ھەپتە بۇرۇن « ئونسۇ ناھيلىك مائارىپ تەربىيلەش مەركىزنىڭ 2010-،2011-ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈملۈك چارەكلىك ئىمتىھان خىزمىتى لاھىيسى» (تۆۋەندە قىسقارتىلىپ «لاھىيە» دىيلىدۇ) پۇختا تۈزۈپ چىقلىدى. 2. ئىمىتھان ئىشلىرى رەھبەرلىك گۇرۇپپا مەسئۇللىرى، مۇئاۋىن مەسئۇلى ۋە ئەزالىرىغا ھەر بىر ئادەمگىچە ئېنىق ئىش تەقسىماتى، تەلەپلەر، قائىدە-تۈزۈملەر، تۈزۈمگە خىلاپ قىلمىشلارغا بىرىلدىغان جازا، ھەر بىر ئىش ھالقىلىرنىڭ تەلەپلىرى ئىنىچكە، ئېنىق بىكىتلدى. 3. سۇئال ئىشلەيدىغان خادىملار، ئىشلىنىدىغان سۇئالنىڭ ئۆلچىمى، ۋاقتى، سۇئال ئىشلەشتە ئەھمىيەت بېرىشكە تىگىشلىك نوقتىلار، ئىشلەنگەن سۇئالنى ئورگىنالغا ئۇرۇش، كۆرىكتۇرلۇق قىلىش، كۆپەيتىپ بېسىش، تۈپلەش، سۇئال ساقلاش، ئىشلەنگەن ئورگىنالنى تاپشۇرۋېلىش- تاپشۇرۇش، كومىسىيلەر تۈزۈمى، ئىمىتىھان بەرگۈچىلەر تۈزۈمى، قەغەز تەكشۈرۈش، پىچەتلەپ تىكىلگەن سۇئالنى تاپشۇرۋېلىش، ئىلمىي نەتىجىنى ئورنىتىش، نەتىجە ئىشلەش قاتارلىقلارغا ئايرىم-ئايرىم تەلەپ، قائىدە-تۈزۈم، خىلاپ قىلمىشلارغا بىرىلدىغان جازا، ئىمىتھان تەرتىپنى ئورۇنلاشتۇرۇش، كومىسىيلەرنى ئورۇنلاشتۇرۇش قاتارلىقلارغىمۇ تەلەپ ئىنىچكە قۇيۇلدى، مەسئۇلىيەت ئېنىق بىكىتلىدى. 4. سۇئال تەييارلاش، تەييارلانغان سۇئاللارنى تاپشۇرۋېلىش، ئورگىنالغا ئۇرۇشقا تاپشۇرۇش، كوررىكتۇرلۇق، كۆپەيتىپ بېسىش، قاچىلاش، ساقلاش، ئىمىتھان ئېلىش، قەغەزنى پىچەتلەپ تىكىش ۋە تىكىلگەن قەغەزنى تاپشۇرۇش، ئىمىتھان قەغەزنى تەكشۈرۈش، نەتىجە ئورنىتىش ۋە نەتىجە ئىشلەش قاتارلىقلارغا بولغان نازارەتچلىك، باشقۇرۇش كۈچەيتىلدى. 5. سىنىپ مۇدىرلىرى بىر سائەت ئىمىتھانغا سەپەرۋەرلىك قىلىش توغرىسدا مەخسۇس سىنىپ يىغىنى ئاچتى. Ⅲ ئىمىتھان مەزگىلىدىكى ۋە ئىمىتىھاندىن كېينىكى خىزمەتلەر ئىدىتلىق ئىشلەندى. 1.ئىمىتھان مەزگىلىدە ئىمىتھاننىڭ ساغلام ئېلىنىشىغا كاپالەتلىك قىلىش ئۈچۈن، باتۇر سىدىقنىڭ رىياسەتچىلىكدە مەخسۇس ئىشچى-خىزمەتچىلەر يىغىنى چاقىرىلدى، ياسىنجان ماڭسۇر، مەھەممەت ھاپىز قاتارلىقلارنىڭ كونكىرتنى نازارەتچىلىكى ئاستىدا ھەر قايسى ئىمىتھان مەيدانلىرىدىكى ئىمتىھان ئىستلى، ئىمىتىھان ئىنىتىزامى ساغلام بولدى. 2.ئىمىتھان مەزگىلدە «لاھىيە» دىكى تەلەپ بويىچە كومىسىيەلەر ئىمىتھان مەيدانىغا 10مىنۇت بۇرۇن يىتىپ بېرىپ، ئىمتىھان ئىنتىزامى،« ئىمىتھان بەرگۈچىلەر تۈزۈمى» نى ئوقۇغۇچىلارغا بىر-بىرلەپ چۈشەندۈردى. 3.كومىسىيلەردە «كومىسسىيەلەر تۈزۈمى» گە خىلاپ ئىش-ھەركەتلەر كۆرۈلمىدى. 4.ئوقۇغۇچىلار تەلەپ بويىچە ئۆز ۋاقتىدا ئىمىتھان مەيدانىغا يىتىپ بېرىپ، تەلەپ بويىچە ئىمىتھان بەردى. 5.كومىسىيلەر بىلەن ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرىسدا تالاش-تارتىش، جىدەل-ماجىرا كۆرۈلمىدى. 6.ئوقۇغۇچىلاردا ئىمىتىھاندىن بالدۇر چىقىپ كىتىدىغان، ئىمىتھانغا كىچكىدىغان ئەھۋال كۆرۈلمىدى. 7.ئىمىتھان جەريانىدا، ئىمىتھانىغا ساختىلىق قىلىدىغان، كۆز بويامچىلىق قىلىدىغان، كۈچۈردىغان قىلمىشلار سادىر بولمىدى. 8. ئىمتىھان تاماملانغاندىن كېيىن كومىسىيلەر ئۆزىگە تەئەللۇق ئىمتىھان قەغىزنى تولۇق يىغۋېلىپ، تەلەپ بويىچە پىچەتلەپ تىكىپ ئۆتكۈزۈپ بەردى. 9.ئىمىتھان قەغىزىنى كەم ياكى ئارتۇق يىغۋالىدىغان، تەتۈر تۈپلەيدىغان، تەتۈر تىكىدىغان ئەھۋال كۆرۈلمىدى. 10. ئىمىتىھان سۇئاللىرى، چورنىۋاي قەغەزلەر ئىمىتىھان مەيدانىلىرىغا تۇلۇق، توغرا، ۋاقتىدا يەتكۈزۈپ بىرىلىدى. 11. ئىمىتھان قەغىزى «لاھىيە» دىكى تەلەپ بويىچە ۋاقتىدا، توغرا تەكشۈرۈلدى. 12. قەغەز تەكشۈرلۈپ بولغاندىن كېيىن ئىلمىي بۈلۈم ۋاقتىدا يىغۋېلىپ، نەتىجىنى ۋاقتىدا خاتىرلىدى ۋە نەتىجە ئىشلىدى. 13. ئىمتىھاندىن كېيىنكى سۇئال-تەھلىل خىزمىتى مەكتەپ رەھبەرلىرنىڭ بىۋاستە يىتەكچىلىكدە ياخشى ئىشلەندى. Ⅳ ئىمتىھان نەتىجىسنى ئىشلەش خىزمىتى ئىلمىي، تەرتىپلىك بولدى. 1.شۇ كۈنى تەكشۈرلۈپ قولدىن چىققان ئىمتىھان قەغەزلىرى نومۇرىنى شۇ كۈنى كومپيۇتېرغا كىرگۈزۈش ئىشقا ئاشۇرۇلدى. 2.كومپيۇتېرغا كىرگۈزۈلگەن نومۇرلار مەخپى نومۇر ئارقىلىق ساقلىنىپ، نەتىجىنىڭ قالايمىقان بولۇپ كىتىشنىڭ ئالدى ئېلىندى. 3. نەتىجە ئىشلەشتە خاتالىقلارنىڭ يۈز بىرشنىڭ ئالدىنى ئېلىش ئۈچۈن، ئىلمىي بولغان نەتىجە ئىشلەش فورمىلاسى ئارقىلىق كومپيۇتېردا ھېسابلاش ئىشقا ئاشۇرۇلدى. 4. نومۇرلارنى ئورنىتىش، نەتىجە ئىشلەش داۋامىدا مەكتەپ رەھبەلىرى، باش نۆۋەتچى ۋە ئىلىمىي بۈلۈم باشلىقىنىڭ نازارەتچلىكى ھەر ۋاقىت قۇبۇل قىلندى. 5. نومۇر ئورنىتىش، نەتىجە ئىشلەش داۋامىدا شەخسى ھېسسىيات، شەخسى غەرەزنىڭ ئارلىشىپ قېلىشدىن ساقلىنىلىدى. Ⅴ چارەكلىك ئىمىتھان ئېلىنىدىغان پەنلەر ئېنىق بىكىتىلدى 1. تىل-ئەدبىيات ( يېزا ئىگىلىك 2009- ۋە 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 2. ئىدىيە-سىياسى (بارلىق ئىمىتىھان سىنىپلاردىن ئېلىندى ) 3. ماتىماتىكا (يېزا ئىگىلىك 2009- ۋە 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 4. خەنزۇ تىلى (تەييارلىق 2010-يىللىق سىنپتىن باشقا بارلىق سىنىپلادىن ئىمتىھان ئېلىندى) 5. خەنزۇ تىلىدىن ئاساس ( تەييارلىق 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 6. سۆزلىشىش (تەييارلىق 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 7. مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى (بارلىق ئىمىتىھان سىنىپلاردىن ئېلىندى) 8. يېزىقچلىق( كومپيۇتېر ۋە كاتىباتلىق 2009-يىللىق، 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمتىھان ئېلىندى) 9. كومپيۇتېر نەزىرىيسى (كومپيۇتېر ۋە كاتىباتلىق 2009-يىللىق، 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمتىھان ئېلىندى) 10. كومپيۇتېر ئەمەلىيتى (كومپيۇتېر ۋە كاتىباتلىق 2009-يىللىق، 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمتىھان ئېلىندى) 11. كاتىباتلىق ئاساسلىرى (كومپيۇتېر ۋە كاتىباتلىق 2009-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتھان ئېلىندى ) 12. مېۋىلىك دەرەخ ئۆستۈرۈش تېخنىكىسى ( باغۋەنچىلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلندى ) 13. تۇپراق ۋە ئۇغۇت ( يېزا ئىگلىك 2010-يىللىق سىنىپ ۋە باغۋەنچلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 14. ئۈسۈملۈك فىزىئولوگىيسى (يېزا ئىگلىك 2010-يىللىق سىنىپ ۋە باغۋەنچلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 15. ئاشپەزلىك ئاساسلرى (ئاشپەزلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى ) 16. ئۇن تائاملىرىنى تەييارلاش تېخنىكىسى (ئاشپەزلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى ) 17. يىمەكلىكلەرنىڭ ئۇزۇقلۇق قىممىتى ۋە تازلىقى (ئاشپەزلىك 2010-يىللىق سىنىپتىن ئىمىتىھان ئېلىندى ) 18. ھاشارەتچىلىك ئىلمى(باغۋەنچىلىك 2010-يىللىق سىنىپىتىن ئىمىتىھان ئېلىندى) 19. تەنتەربىيە (بارلىق سىنپلاردىن ئىمتىھان ئېلىندى) 20. گۈزەل-سەنئەت (بارلىق سىنپلاردىن ئىمتىھان ئېلىندى) 21. مۇزىكا (بارلىق سىنپلاردىن ئىمتىھان ئېلىندى) Ⅵ بۇ قېتىم ئېلىنىغان ئىمىتىھاننىڭ پەن سانى ۋە جەمئىي ئىمىتھان مەيدانى 1. ئىدىيە-سىياسى 2 پەن بويىچە؛ 2. تىل-ئەدەبىيات 2 پەن بويىچە؛ 3. يېزىقچىلىق 2 پەن بويىچە؛ 4. كاتىباتلىق ئاساسلرى 1 پەن بويىچە؛ 5. خەنزۇ تىلى 6 پەن بويىچە؛ 6. خەنزۇ تىلىدىن ئاساس 1 پەن بويىچە؛ 7. سۆزلىشىش 1 پەن بويىچە؛ 8. ماتىماتىكا 2 پەن بويىچە ؛ 9. كومپيۇتېر نەزىرىيسى ۋە ئەمىلىيىتى 4 پەن بويىچە؛ 10. مۋىلىلىك دەرەخ ئۆستۈرۈش تېخنىكىسى 1 پەن بويىچە؛ 11. تۇپراق ۋە ئوغۇت 1 پەن بويىچە؛ 12. ئۈسۈملۈك ئاسىراش فىزىئولوگىيسى 1 پەن بويىچە؛ 13. ئاشپەزلىك ئاساسلىرى 1 پەن بويىچە؛ 14. مىللەتلەر ئتتىپاقلىقى 2 پەن بويىچە؛ 15. ئۇن تائاملىرىنى تەييارلاش تېخنىكىسى 1 پەن بويىچە؛ 16. يىمەكلىكلەرنىڭ ئۇزۇقلۇق قىممىتى ۋە تازلىقى 1پەن بويىچە 17. ھاشارەتچىلىك ئىلمى 1پەن بويىچە جەمئىي 31پەندىن 40مەيدان قېتىم ئىمىتىھان ئېلىندى. Ⅶ «لاھىيە» بويىچە ئىمىتھان سۇئالى چىقىرلىدى. 1.ياسىن ماڭسۇر، ھېنىپە ھامۇت، ئامانگۈل تۇنياز، تىل-ئەدەبىيات، يېزىقچلىق، كاتىباتلىق ئاساسلىرىدىن سۇئال چىقاردى. 2.تاجىگۈل سايىم، ئەخمەت سەمەت، ئىدىيە-سىياسىدىن سۇئال چىقاردى. 3.گۇلنۇر ئېلى، ماھىنۇر ئەمەت ماتىماتىكىدىن سۇئال چىقاردى. 4.توختى شېخ، قەمبەرنىسا ساۋۇت، مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسىدىن سۇئال چىقاردى. 5. باھارگۈل موللامەت، ئەخمەت سەمەت، ئۆتكۈر ئالىم، ئاسىيەم تۇرسۇن، لۇيافاڭ، لىياڭ جۈن، ئايگۈل تۇردى، ئاينىيازگۈل موللاتۇردى، خەنزۇ تىلى، خەنزۇ تىلدىن ئاساسى، خەنزۇ تىلىدا سۆزلىشىش دەرسلىردىن سۇئال چىقاردى. 6. رابىيەم توخنىياز، نۇرجاھان كەنجى، ئاينۇر مەمەت، تۇرسۇن مەھەممەت، تۇرسۇن ئۇبۇل، غۇجامنىياز ھۇشۇر، ئابدۋېلى خالىق قاتارلىقلار مېۋىلىك دەرەخ ئۆستۈرۈش تېخنىكىسى،ھاشارەتچىلىك ئىلمى، ئۈسۈملۈك فىزىئولوگىيسى، تۇپراق ۋە ئۇغۇت، كومپۇتېر نەزىرىيسى ۋە ئەمەلىيتى، ئاشپەزلىك ئاساسلىرى، ئۇن تائاملىرنى تەييارلاش تېخنىكسى، يىمەكلىكلەرنىڭ ئۇزۇقلۇق قىممىىتى ۋە تازلىقى قاتارلىق دەرسىلەرنىڭ سۇئالىنى چىقاردى. ئومۇمەن، سۇئال چىقرىشقا دەرسكە كىرگەن بارلىق ئوقۇتقۇچىلار تۇلۇق قاتناشتى. شۇنىڭ بىلەن بىرگە ئوقۇتۇش گۇرۇپپا مەسئۇللىرى چىقرىلغان سۇئاللارنى ئەستايدىل كۈرۈپ، تەستىقلىغاندىن كېيىن، ئاندىن ئىمىتىھان سۇئالى قىلىندى. بۇ ئارقىلىق ئىمىتھان سۇئالىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنىڭ مۇشۇ بىر مەۋسۈم ئىچدىكى بىلىمىنى بىر قەدەر ئومۇمىيۈزلۈك ئەكىس ئەتتۈرۈپ بىرىشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتلدى. Ⅷ ئىمىتھان سۇئالىنى ئىشلەشتىكى تەلەپ ئومۇميۈزلۈك گەۋدىلەندۈرۈلدى «لاھىيە» دىكى تەلەپ بويىچە بۇ قېتىمقى ئىمىتىھاننىڭ سۇئالىنى چىقرىشتا : 1)ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر قايسى پەنلەرگە بولغان قىزىقىشنى يىتلدۈرۈش؛ 2) ئاسانراق سۇئال %60، ئوتتۇرھال سۇئال %25، قىيىن سۇئال %15 نى ئىگللەش؛ 3) سۇئالىنىڭ ھەجىمى كەڭرەك، سۇئاللارغا بىرىلگەن نومۇر ئازراق بولۇش؛ 4) 90 مىنۇتلۇق ئىمىتھان ۋاقتىنى ئويلىشىش؛ 5) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپچانلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش؛ 6) ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشتىن زىرىكىش كەيپىياتىنىڭ شەكىللىنىپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش؛ 7) ئوقۇغۇچىلارنى ئاساس قىلىش، بولۇپمۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ قول سېلىپ ئىشلەش ئەمىلىيتىنى ئاساس قىلىش؛ 8) ئوقۇغۇچىلاردا توغرا بولغان ئىمىتھان قارشى ۋە توغرا بولغان نومۇر قارشىنى يىتلدۈرۈش بۇ قېتىمقى ئىمىتىھان سۇئالى چىقرىشنىڭ تۈپ نىشانى قىلىندى. Ⅸ بۇ قېتىملىق چارەكلىك ئىمتىھان ئۈستىدە قىسقىچە تەھلىل 1. يېزا ئىگلىك 2009- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 23 نەپەر، ئىمىتھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچى 23 نەپەر. 1) تىل-ئەدەبىيات، ئىمىھانىغا 23 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشتى، ئومۇمى نۇمۇرى 1437، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 62.5، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 82، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 32، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 4 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 12 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %48.5 2) ماتىماتىكا، 23 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشتى، ئومۇمى نۇمۇرى 1818 ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 79، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 41، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 11 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 4 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %57.6 3)خەنزۇ تىلى، 23 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشتى، ئومۇمى نۇمۇرى 1459، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 63.4، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 92، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 10، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 4 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 10 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %48.5 4) ئىدىيە-سىياسى، 23 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشتى، ئومۇمى نۇمۇرى 1381، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 60، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 84، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 22، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0نەپەر 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر13 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %48.5 5) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 23 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشتى، ئومۇمى نۇمۇرى 1682، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 73.1، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 95، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 45، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 8 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 9 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 3 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %60 2. كومپىيۇتېر ۋە كاتىباتلىق 2009-يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 15 نەپەر، ئىمتىھانىغا قاتناشقىنى 14 نەپەر. 1) ئەمەلىي يېزىقچىلىق، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1115، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 79.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 96، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 66، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 0 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %100 2) ئىدىيە-سىياسى 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 819، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 58.5، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 95، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 21، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 4 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %30.4 3) خەنزۇ تىلى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1045، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 74.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 96، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 13، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 8 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 2 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %52 4) كاتىباتلىق ئاساسلىرى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 779، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 55.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 90، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 28، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 8 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %26 5) كومپيۇتېر نەزىرىيسى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 778، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 55.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 86، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 20، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %30.4 6)كومپيۇتېر ئەمىلىيتى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 7) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 3. كاتىباتلىق ۋە كومپيۇتېر 2010- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 22 نەپەر، ئىمىتىھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچى21 نەپەر. 1) خەنزۇ تىلى، 21 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1279، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 61، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 0، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %45.2 2) ئەمەلىي يېزىقچىلىق، 21 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1609، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 76.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 92، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 48، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 12 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 2 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %61.3 3) ئدىيە-سىياسى، 21 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1044، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 49.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 86، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 16، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 13 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %25.8 4)كومپيۇتېر نەزىرىيسى، 21 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1273 ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 60.6 ، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 88، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 17، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 8 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %45.2 5) كومپيۇتېر ئەمەلىيتى، 21 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1520، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 72.4، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 90، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 50، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 11 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 4 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 4 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %54.8 6) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56. 4. يېزا ئىگلىك 2010- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 45 نەپەر، ئىمىتھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچى 43 نەپەر . 1) تىل- ئەدەبىيات، 42 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 2832، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 64.9، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 88، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 41، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر8 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 22 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 12 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %57.7 2) تۇپراق ۋە ئۇغۇت، 42 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 3042، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 69.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 96، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 33، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر15 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 17 نەپەر، لاياقەتسىزلەر7 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %65.4 3)خەنزۇ تىلى، 42 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1986، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى45.2، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 94، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 10، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر4 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 30 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %19.2 4) ماتىماتىكا، 42 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 2980، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 68.3، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر5 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 20 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 10 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %59.6 5) ئۈسۈملۈك فىزىئولوگىيسى، 42 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 2435، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 55.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 92، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 22، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر5 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر25 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 23 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %34.6 6) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 14نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 7) ئىدىيە-سىياسىي، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 5. باغۋەنچىلىك 2010- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 9 نەپەر، ئىمىتھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچى 9 نەپەر 1) تۇپراق ۋە ئۇغۇت، 9 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 589، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 65.4، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 97، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 26، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر2نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 3 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %30 2) مېۋىلىك دەرەخ ئۆستۈرۈش تېخنىكىسى، 9 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 674، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 74.9، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 92، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 53، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر4 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %40 3) ئىدىيە-سىياسى، 9 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 323، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 35.9، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 62، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 10، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 8 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %5 4) ئۈسۈملۈك فىزىئولوگىيسى، 9 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 303، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 33.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 66، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 15، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 8 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %5 5) خەنزۇ تىلى، 9 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 426، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 47.3، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 97، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 20، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 6 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %15 6) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 14نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131 ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 7) ھاشارەتچىلىك ئىلمى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 6.ئاشپەزلىك 2010- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 13 نەپەر، ئىمىتھانىغا قاتناشقىنى 12.8 نەپەر. 1) يىمەكلىكلەرنىڭ ئۇزۇقلۇق قىممىتى ۋە تازلىقى 11 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 360 ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 32.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 71، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 20، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 10 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %4 2) ئاشپەزلىك ئاساسلىرى، 13 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 451، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 34.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 83، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 10، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر1 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 12 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %4 3) خەنزۇ تىلى، 11 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 293 ، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 26.6، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 55، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 5، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 11 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %0 4) ئۇن تائاملىرنى تەييارلاش تېخنىكىسى ( ئەمەلىيەتتىن ئىمتىھان ئېلىندى)، 13 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 653، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 50.2، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 89، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 0، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2نەپەر، لاياقەتسىزلەر 8 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %20 5) ئىدىيە-سىياسى، 11 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 293، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 27.1، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 42، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 14، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر0 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 0 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 11 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %0 6) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 14 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1131، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 80.8، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 100، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 40، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 7 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 3 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 1 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %56.5 7. تەييارلىق 2010- يىللىق سىنىپ: ئوقۇغۇچى سانى 29 نەپەر، ئىمىتھانغا قاتناشقان ئوقۇغۇچى 29 نەپەر. 1) خەنزۇ تىلىدىن ئاساس، 29 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1830، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 63.1، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 96، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 3، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 8 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر4 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 12 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %43.6 2) خەنزۇ تىلىدا سۆزلىشىش، 29 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1687، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 58.2، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 98، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 9، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 5 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 13 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %41 3) مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقى تەربىيسى، 29 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1761، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 60.7، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 91، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 6، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 12 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 10 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %48.7 4) ئىدىيە-سىياسى، 29 نەپەر ئوقۇغۇچى ئىمىتھانىغا قاتناشتى. ئومۇمى نۇمۇرى 1164، ئوتتۇرىچە نۇمۇرى 40.1، ئەڭ يۇقىرى نۇمۇر 95، ئەڭ تۆۋەن نۇمۇر 1، 90 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 1 نەپەر ، 75دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 2 نەپەر، 60 دىن يۇقىرى نۇمۇرىغا ئىرىشكەنلەر 6 نەپەر، لاياقەتسىزلەر 20 نەپەر، لاياقەتلىك نىسپىتى %31.03 Ⅹ ھەر قايسى ئوقۇتۇش گۇرۇپپىلىرى بويىچە خۇلاسە 1. تىل-ئەدەبىيات ------- لاياقەتلىك نىسبىتى %77.57 2. ماتىماتىكا -------- لاياقەتلىك نىسبىتى %64.755 3. خەنزۇ تىلى ------- لاياقەتلىك نىسبىتى%45.55 4. ئىدىيە-سىياسى ------- لاياقەتلىك نىسبىتى%31.53 5. كەسپى پەن ------- لاياقەتلىك نىسبىتى%66.538 6. ئۇچۇر تېخنىكا ------- لاياقەتلىك نىسبىتى%64.285 Ⅺ مەكتەپ بويىچە خۇلاسە 1) ئىمىتىھان بەرگەن ئوقۇغۇچى سانى 152 2) ئەلاچى ئوقۇغۇچى 7.5 نەپەر ، نىسپىتى %4.93 3) ياخشى ئوقۇغۇچى 30.6نەپەر، نىسپىتى %20.367 4) لاياقەتلىك ئوقۇغۇچى48.27 نەپەر، نىسىپىتى %31.713 5) لاياقەتسىزلەر 65.63 نەپەر، نىسپىتى % 46.448 6) لاياقەتلىك نىسپىتى %53.552 يۇقرىقى تەھلىلەردىن شۇنى كۈرۋېلىشقا بولدۇكى، بۇ قېتىملىق ئىمىتھاننىڭ چىقىرىلغان سۇئاللىرىنىڭ ھەجىمى ئاز، بىرىلگەن نۇمۇر كۆپ بولۇش؛ ئوقۇغۇچىلاردا دەرسىلىك كىتاپ بولماسلىق؛ كونسىلتاتسىيە ئەتراپلىق بولماسلىق؛ ئوقۇغۇچىلار ئەستايدىل تەكرار قىلماسىلىق سەۋەبىدىن مەكتەپ بويىچە دەرس ئۆزلەشتۈرۈش نىسپىتى تۆۋەن بولۇپ قالغان. يەنە بىر تەرەپتىن ئالغاندا بەزى سىنىپلاردا بەزى پەنلەردىن لاياقەتلىك بولۇش نىسپتى %0 بولغان، بۇ مەكتىپىمىزدىكى بارلىق يولداشلارنى ئويلاندۇرىدۇ. بۇنىڭدىن كېيىن بارلىق ئوقۇتقۇچىلار ۋە سىنىپ مۇدرلىرى ئەستايدىل تەييارلىق قىلىپ، بىر قېتىملىق سىنىپ يىغىنى ئۇيۇشتۇرۇپ، ئوقۇتۇش ھەققىدە مەخسۇس مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىشنى تەۋىسىيە قىلمەن.بۇ چارەكلىك تەتىجە ئىشلەشتە ۋاقىت زىچلىقى تۈپەيلى قىسمەن سىنىپ ۋە ساۋاقداشلارنىڭ نەتىجىسىدە ئازدۇر- كۆپتۇر مەسىلىلەرنىڭ ساقلىنىشى تەبئىي، يولداشلارنىڭ تۇزىتىش پىكىرى بېرىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.
ئونسۇ ناھيىلىك مائارىپ تەربىيلەش مەركىزى ئىلمىي بۈلۈمىدىن: ياسىنجان ماڭسۇر 2010-يىلى 10-ئاينىڭ 30 -كۈنى
|