مىخلاڭساقلاڭيېڭى 2000 تېماتەۋسىيە تور كۆرگۈچىلەر:FirefoxChrome

baykax

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش

QQ登录

只需一步,快速开始

جەمئىي مىكروبلوگ 1816 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • دىلرۇس 9 سائەت ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاشنىڭ بۇ رەڭلىرى، بايقاشقا باشقىچە قۇلا قوشۇپتۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشتىكى ئەڭ زور بەختسىزلىك — تۇرمۇشقا قۇللارچە ئىتائەت قىلىشتۇر.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەقىدىسىز تۇرمۇش قاقاسلىشىپ كەتكەن باغ، ئىشەنچ بولمىغان تۇرمۇش يولى ئېگىز تاغ–داۋانلار بىلەن تولغان يولدۇر. ...

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبەردە ئۆزگىرىش ھەقىقەتەن بەك كۆپقۇ؟

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    قەدىمى جايدىن ئارىلما چەت بولسىمۇ، سويگىنىڭدىن ئايرىلما سەت بولسىمۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ھەممىدىن تاتلىق نەرسە قېرىنداشلىق مېھرى

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    سەندىن ئاجىز دۈشمىنىڭنى، قۇدرەتلىك ساناپ، تەييارلىق قىلساڭ، نوسرەت ساڭا مەنسۇپ بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:47 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇشقا تولۇق ئىشەنچى بار كىشىلەر تۈنۈگۈنىدىن ئەپسۇسلانمايدۇ، بۈگۈنىنى قەدىرلەيدۇ، ئەتىسىنىڭ تېخىمۇ گۈزە ...

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:45 [ئىنكاس(0)] [...]

    دۇنيادا ئۈمىدسىز تۇرمۇش بولمايدۇ، ئۈمىدسىز ئادەملا بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:43 [ئىنكاس(0)] [...]

    پۇل بولماسلىق بىچارىلىك، پۇل ئۈچۈنلا ياشاش رەزىللىكتۇر، پۇللا بولغان تۇرمۇش ئەپسۇسلۇق ئىچىدىكى تۇرمۇشتۇر.

  • زەھرا 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دوستلار ،مەن كەلدىم .

  • قەسىر 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مۇنبىرىمىزنىڭ بەت يۈزى جەلپكار ھەم چىرايلىق ،قالتىس بېزىلىپتۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچى ئىنسان قەلبىگە تۇنجى مەرىپەت نۇرىنى ئېلىپ كىرگۈچى مەشئەل،ئۇ ئىنسانىيەت مەدىنىيەت تارىخىنىڭ ئاسمى ...

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    يۈرەك قېتىدا ساقلانغان پىنھان سۆيگۈنىڭ يىلتىزى بەك چوڭقۇر، بەك مەزمۇت بولىدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:46 [ئىنكاس(0)] [...]

    تۇرمۇش ئاچچىق–چۈچۈك بولىدۇ، ئەمما ئۇ ھەرگىز بەتتام بولمايدۇ.

  • ئامان تۈنۈگۈن 02:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئىجاد–ئىختىرا بولمىغان تۇرمۇش ھەقىقىي تۇرمۇش ئەمەس، بەلكى ئۇ كۈن ئۆتكۈزۈشتۇر.

  • abdihnijan ئۈلۈشكۈن 03:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    ‹‹مۇقام ››جاھانداتاڭىنىڭ ساداسى،جاھانغاجانكى ئۇنىڭ ناۋاسى،ھېچ تەڭ كېلەلمەس بولبۇل ناۋاسى،ئالەمدە ي....

  • دىلرۇس 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    ئېغىنىغان ئاتنىڭ قىلى قالىدۇ، كۆيگەن ئوتنىڭ كۈلى قالىدۇ.

  • ئىلغار 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    بايقاش بىز مۇئارىپچىلارنىڭ ئىللىق ئائىلىسى

  • كۆلەڭگە 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    مەنمۇ مۇنبەر گە تما يوللىماقچىتم  قانداق يوللاشنى بىلمىدىم

  • دىلرۇس 5 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(0)] [...]

    پەزىلەت- تەربىينىڭ مىۋىسىدۇر.

كۆرۈش: 180|ئىنكاس: 4

دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىشنى قانداق يىزىش كېرەك؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

26

تېما

5

دوست

1297

جۇغلانما

ئالى ئەزا

Rank: 4

قىزغىنلىق
285 سەر
تىللا
153 دانە
تۆھپە
255 سەر
شۆھرەت
266 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-15 14:21:00|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   گۇلزار تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-3-16 02:40  

دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىشنى قانداق يىزىش كېرەك؟


يىڭسارناھىيە سىتىلە ئوتتۇرا مەكتەپتىن:مۇختەرمەمىتىمىن


ئاساس مائارىپ دەرس ئىسلاھاتى ئوموميۇزلۇك يۇلغا قۇيۇلۇپ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ئوقۇتۇش پائالىيىتىدىكى يىتەكچىلىك رولى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسى گەۋدىلىك رولىنى جانلىق نامايەن قىلىش ئالاھىدە تەكىتىلىنىۋاتقان بۇگۇنكى كۇندە،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىشنى قانداق يىزىشى ئۇلارنىڭ كەسپى قابىلىيىتنى يۇقۇرى كۇتۇرۇش ۋە ئوقۇتۇش سۈپتىنى ئۆستۇرۇشنىڭ موھىم تەركىبى قىسىمىغا ئايلاندۇردى.لىكىن ،بىر قىسىم ئىزدىنىش روھى كەمچىل ئوقۇتقۇچىلاردا دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىشنى يىزىشنى شەكىلگە ئايلاندۇرۇپ قۇيۇش،ئۆزىنىڭ ئوقۇتۇش پائاليىتى ھەققدە ئەستايىدىل ئىلىپ بارماسلىق ياكى دەرستىن كىيىنكى قايتائويلىنىشنى قانداق يىزىش قانداق يىزىشنى بىلمەسلىك مەسللىرى ساقلانماقتا.تۇۋەندە مەن بىر قانچە يىللىق ئوقۇتۇش ئەملىيىتىم جەرياندا تۇپلىغان تەجىربىلرىم ئاساستا،دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىشنى قايسى نوقتىلار ئاساستا ئويلانغاندا ئۇنۇمى بىر قەدەر ياخشى بولدىغانلىقى ھەققىدە تۇختىلىپ ئوتىمەن:

1.ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇتۇش ھەركىتىنىڭ ئوقۇتۇش نىشانغا يەتكەن-يەتمىگەنلىكى ھەققدە قايتا ئويىلنىش كېرەك.
   
كوپچىلىككە مەلۇمكى،بىلىم بىرىش بىلەن ئىقتدار يىتىلدۇرۇش ئېنىق گەۋدىلىندىغان ئوقۇتۇش جەريانى،لىكىن ئوقۇغۇچىلاردا ساغلام بولغان ھېسيات،پۇزسىيە ۋە تۇغرا قىممەت قارشىنى تۇرغۇزۇش تۇرغۇزۇش   ئوقۇتۇشنىڭ ھەر قايسى ھالقىلىرىغا سېڭىپ كىتىدىغان،بىلدۇرمەي تەسىر كورۇستىش ئارقىلىق ئەمەلگە ئاشىدىغان يۇشۇرۇن خاراكتىرلىك ئوقۇتۇش جەريانىدۇر.ئوقۇغۇچىلارنى ئەتراپلىق تەرەققىى قىلدۇرۇش نوقتىسدىن ئىيىتقاندا،قابىليەت،ھىسيات،پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشنى يىتىلدۇرۇشنىڭ قوللىنشچانلىقى تىخىمۇ كەڭ ،تىخمۇ ئۇزۇن بولىدۇ،نورغۇن بىلملەر ۋاقىتىنىڭ ئۇزىرشىغا ئەگىشىپ يۇتكىلىپ تۇرىدۇ.ياكى ئۇنتۇلۇپ قالىدۇ.بىلىملەرنىڭ يىڭلىنىش سۇرئتىمۇ ناھايىتى تېز بولىدۇ.پەقەت بىلىمگە ئېرشەلەيدىغان قابىليەتنى ھازىرىلىغاندا،ئاندىن كۆپ يۇللار .ئارقىلىق بىلىمگە ئىگە بولغىلى بولىدۇ.شۇڭا ھىسيات،   پۇزىتىسيە ۋە قىممەت قارشىنى دەرسلىكتىكى ئوقۇتۇش مەزمۇنى بلىەم ئورگانىك بىرلەشتۇرۇپ، ئوقۇتۇش مەزمۇنغا چوڭقۇر سىڭدۇرۇپ،بۇنى پۇتكۇل ئوقۇتۇش جەرياندىكى يىتەكچىئامىلغا ئايلاندۇرۇش لازىم.

ئوقۇتۇش جەرياننىڭ بەلگىلەنگەن نىشانغا يەتكەن-يەتمىگنلىك ھەققدە قايتائويلىنىش ئىلىپ بىرىش ئوزىمىزنىڭ ئوقۇتۇش ھەركىتىمىزگە تەپسلى قاراپ چىقىپ،يىتەرسىزلىكلەرنى تۇزتىش،ئوقۇتۇش ھەركىتىمىزنى ئولچەملەشتۇرۇش ۋە ئەلالاشتۇرشمىزغا پايدىلىق.،شۇڭا بىزنىڭ ئوقۇتۇش ھەركىتىمىزئوخشمىغان دەۋىر،ئوخشىمىغان ياشتىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ  تەرىققياتىغا تىخمۇ پايدىلىق بولۇشى كېرەك.
  
2.ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇتۇش پائاليىتنىڭ ئالماشتۇرۇش ۋە ھەمكارلىشش خاراكتېردە بولغان-بولمغانلىقى ئۇستىدە ئويلىنىشى كېرەك.  
  
ئالاقە قىلىشتىن ئايىرىلغان ئوقۇتۇش مەغلۇپ بولغان ئوقۇتۇش ھىساپلىندۇ.ئوقۇتۇش جەريانى بولسا دەرسخاندىكى پېرسۇناژلار ئۇز-ئارا ئىچىلىپ-يىيىلىپ پىكىر ئالمشتۇردىغان،ئۆزئاراچۇشىنىش ھاسىلى قىلدىغان،ئوز ئار پىكىر قاتناشتۇردىغان جەريان.شۇنداقلا ئالماشتۇرۇش،ھەمكارلىشش جەرياندا مەسللەرنى  بايقايدىغان،مەسللەرنى ئوتتۇرىغا قۇيۇدىغان،مەسللەر ئۇستىدە تەكشۇرۇش ئىلىپ باردىغان،قىيىن مەسللەرنى يىشىدىغان،مەسللەرنى خاراكتىرى بۇيىنچە قايتىدىن گۇرۇپپلارغا ئايىرىيدىغان،ئوگەنگەن بلىملەر ئاساستا مەسللەرنى ئەملىيەتكە تەدبىقلايدىغان،تەرەققياتقا يىڭلىق يارتىدىغان باسقۇچلارنىڭ دەۋرى ھالەتتە تەكرارلىنىش جەرياندۇر.موۋەپىقيەتلىك بولغان ئوقۇتۇش جەرياندا ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچى چوقۇم   <ئوگنىش تىپتىكى ئورگانىك گەۋدە>نى شەكىللەندۇرۇپ،ھەربىر ئەزا باراۋەر ئاساستا ئۆگنىش پائاليىتىگە  قاتنىشىپ،ھېىسيات جەھەتتە ئالماشتۇرۇش ۋە رۇھى جەھەتتە قۇشۇلۇشنى ئىلىپ بىرىش كېرەك.   
ئوقۇتۇش پائاليىنىڭ ئالماشتۇرۇش ۋە ھەمكارلىشش خاراكېتىردە بولغان بولمىغانلىقى ئۇستىدە قايتا ئويلىنىش-بىزنىڭ پەرىق ئىتىش،ئوقۇتۇش جەرياندا ساقلانغان مەسللەرنى تۇزتىش:ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاساسى گەۋدىلىك رۇلىنى ھۆرمەتلەش،ئوزىمىزنىڭ يىتەكچىلىك رۇلىمىزغا تۇغرا قاراش ئىقىتدارىمىزنى يىتىلدۇرۇشكە پايدىلىق.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرسىدىكى ھىسياتنى ئاساس قىلىپ،ھەققى يۇسۇندا ئالاقە قىشنى ئىشقا ئاشۇرغاندا،ئۇنۇملۇك ھەمكارلىشش جەرياندابىلىم ھاسىلى قىلغىلى بولىدۇ. قابىلىيەت يۇقۇرى كۇتۇرلىدۇ.ھىسيات،پۇزتىسيە يۇكسىلدۇ،قىممەت شەكىللىندۇ.

3.ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇتۇش ماتىرىياللىرىدىن ئىجابى پايدىلانغان-پايدىلانمىغانلىقى ئۇستىدە قايتا ئويلىنىش كېرەك.  
ھەمىمىزگە مەلۇمكى،يىڭى بىر نۇۋەتلىك دەرس ئىسلاھاتى قاينام تاشقىنلىق كەيپىيات بىلەن تەرەققى قىلىىپ ھازىرىقى باسقۇچقا قەدەم قۇيدى.ئەسلىدىكى ئوقۇتۇش مەزمۇنلىرى بىلەن سىلىشتۇرساق،مەزمۇن،شەكىل،ئۇسۇل جەھەتلەردە ناھايىتى زۇر ئوزگىرىش بولغانلىقىنى ھىس قىلىمىز.بۇ ئوقۇتقۇچىلاردىن ئوقۇتۇتش ماىرىياللىرىنى سۇزلەپلا قالماستىن بەلكى ئوقۇتۇتش ماتىرىياللىرىنىڭ ئالدىنقى قىسىمىدىكى بىلىم نۇقىتىلرىنى بىلەن ئاخىرىقى مەزمۇنلارنى چۇڭقۇر چۇشنىشنى،ئوقۇتۇشنىڭ دەرىجىسىنى ياخشى ئىگەللەشنى،شۇنىڭ بىلەن بىرىگە شۇ پەن بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولغان باشقا پەن بىلىملىرىنىڭ باغلىنىشنى موۋاپىق چۇشنىشىىنى،سىتۇرۇلوق گىرەلەشمە ئوقۇتۇش ئەندىزىسىنى شەكىللەندۇرۇشنى تەلەپ قىلىدى.

4.ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەسەۋۋۇرنى جانلاندۇردىغان موھىم نوقتىنى يۇرۇتۇپ بىرەلگەن-بىرەلمگنلىكى ئۇسىتدە ئويلىنىش لازىم.

ئوقۇتۇش پەقەت بىر خىل بىلدۇرۇش بولۇپلا قالماستىن بەلىكى تىخىمۇ مۇھىمى ئوقۇغۇچىلارنى كۇرۇنۇشلەرنى باشتىن كەچۇرۇپ بىقىشقا،تەسىرلىنشكە،ئىجاد قىلىشقا يىتەكلەش جەرياندۇر.دەرسخانا ئوقۇتۇشدا،ئوقۇتۇش مەزمۇننىڭ چۇڭقۇرلىشغا،ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇر ۋە ھىسيات ئالماشتۇرۇشغا ئەگىشىپ ،دائىم بىر قىسىم تاساددىي ھادسلەر كورۇلۇپ تۇرىدۇ،ياكى ھەش-پەش دىگۇچە ئىلىھام شەكىللىندۇ.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرغا قۇيغان بىر قىسىم مۇستەقىل قاراشلارنى تۇلۇق مۇئەييەنلەشتۇرۇپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى ئۇسۇل،ياخشى پىكىر يۇللىرىنى كىڭەيتىشى لازىم.بۇمۇ بىر خىل قايىللىق ۋە قۇزغىتىش بولۇپ ھىسابلىندۇ.

5.ئوقۇتقۇچى ئوقۇتۇش جەرياندائوقۇغۇچىلارنىڭ ئىندىۋدالىقىغا ئەھمىيەت بەرگەن-بەرمىگەنلكى ئۇستىدە قايتا ئويلىنىشى كېرەك.
  
ئوبىكتىپ شارائىتتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىندىۋدالىقى ھەقىقىتەن مەۋجۇت. موۋەپىقەت قازانماقچى بولدىكەنمىز ئۇلارنىڭ ئالاھىدىلىكىنى بايقاشقا ماھىر بولۇپ، قىزىقىشى ۋە قۇبۇل قىلىش ئەھۋالىغا ئاساسەن،ئوقۇتۇش ئىلىپ بىرىش كېرەك. موۋەپىقيەتلىك بولغان دەرسخانا ئوقۇتۇشى چۇقۇم ئۇلارنىڭ قۇبۇل قىلىش دەرجىسىگە ماس كىلىشى،ئوتتۇرا ھال سەۋيەدىكى ئوقۇغۇچىلار ماسلىشالايدىغان ،ئوگنىشتە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلار يىتىشەلەيدىغان،سەپتىن چۇشۇپ قالمايدىغان ،سەۋيەدە تەشكللىنىشى كېرەك.شۇڭا مەيلى ئوقۇغۇچىلارنى ۋەقەلىك ئىچىگە باشلاپ كىرىش ياكى مەزمۇننى ئىپادلەيدىغان جەرياندا بۇلسۇن،مەيلى مەسللەرنى لايىھلەش بولسۇن،گۇمانى مەسللەرنى يىشش بولسۇن چۇقۇم <<بارلىق ئوقۇغۇچىلار ئۇچۇن>>دىگەن تەكشى تەرەققى قىلدۇرۇش ئىدديسىدە چىڭ تۇرۇش
ھازىرغىچە 2 ئادەم باھالىدىقىزغىنلىقتىللاتۆھپەشۆھرەتيىغىشسەۋەبى
گۈلزار + 3 + 3 + 3 + 3بارىكاللار تېرىشىڭ!
pari + 2 + 2 + 2 + 2بارىكاللار تېرىشىڭ!

ھەممە باھا نومۇرى : قىزغىنلىق + 5 تىللا + 5 تۆھپە + 5 شۆھرەت + 5  باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

191

تېما

91

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6710 سەر
تىللا
1362 دانە
تۆھپە
7229 سەر
شۆھرەت
5186 سەر

تىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىبايقاش مەلىكىسىبايقاش قىزىقچىسى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-15 18:29:35|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تېما يوللاپسىز ، دىمىسىمۇ مەكتەپلەردە ئوخشىمىغان دەرىجىدە دەرستىن قېيىنكى ئويلىنىشنى قانداق يېزىش ھەققىدە نىمىنى يېزىشنى  بىلەلمەي قالىدۇ  ، بۇ مانا مۇشۇنداق ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ياخشى بىر كۆرسەتمە بولۇپتۇ .رەھمەت سىزگە .
مىللى مائارىپنى گۈللەندۈرۈش ھەممىمىزنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەسئوليىتى ۋە مەجبۇريىتى

99

تېما

42

دوست

5347

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
1364 سەر
تىللا
343 دانە
تۆھپە
877 سەر
شۆھرەت
896 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزاتۆھپىكار باشقۇرغۇچىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-15 21:45:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولسا مۇنداق يېزىش كىرەك ،دەپ بىرقانچە ئۇلگە ئېلىپ قويغان بولسىڭىز تولىمۇ ياخشى بولاركەن.
ۋاقىت-ئەڭ چوڭ يېڭلىغۇچى.

287

تېما

101

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

ئالى باشقۇرغۇچى

Rank: 8Rank: 8

قىزغىنلىق
6633 سەر
تىللا
1700 دانە
تۆھپە
10695 سەر
شۆھرەت
5658 سەر

مۇنبەر باشلىقىتىرىشچان ئەزانەمۇنىلىك ئەزامائارىپچىتۆھپىكار ئەزاجەۋھەر ئەزابايقاش قوغدىغۇچىسىبايقاش ئىشەنچىلىك ئەزا ئوردىنىبايقاش شائىرىتۆھپىكار باشقۇرغۇچىبابقاش يازغۇچىسىبايقاش مەلىكىسىدادىل ئەزا ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-3-16 02:49:30|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىمۇسىز ئەپەندىم ؟
بۇ دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىش توغرىسىدىكى ئەمىلى تەجرىبىلىرىڭىز ھەقىقەتەن ياخشى يېزىلىپتۇ مانا مۇشۇنىڭدىنلا سىزنىڭ ئىزدىنىش روھى ئىگە كەسىپتە پىشقان ئوقۇتقۇچى ئىكەنلىكىڭىزنى كۆرىۋالغىلى بولىدۇ .

دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىشنى يېزىشتا ، ئوقۇتۇشقا ھەقىقى چۆككەن ھەم ئىزدىنىش روھىغا ئىگە ئوقۇتقۇچىلار ئەمىليىتىگە بىرلەشتۇرۇپ يېزىپ چىقالايدۇ .
رەھمەت سىزگە بەك ياخشى تېما يوللاپسىز .
ئادەم ئەتكەنگە تەزىم ئەت .

0

تېما

0

دوست

113

جۇغلانما

رەسمى ئەزا

Rank: 2

قىزغىنلىق
22 سەر
تىللا
3 دانە
تۆھپە
24 سەر
شۆھرەت
21 سەر
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-20 11:00:48|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناھايىتى ياىشى يېزىلىپتۇ بارلىق ئوقۇتقۇچىلار كورۈپ چىقسا بولغىدەك
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

يانفۇن|بايقاش ھەمكارلىق ئېلانلىرى|ياردەم سوراش|baykax( 新ICP备13000497号 )

ئالاقىلىشىش چ چ نومۇرى

GMT+8, 2013-8-1 10:41, Processed in 0.520949 second(s), 39 queries.

Powered by Discuz! X2.5 Licensed(NurQut Team)

© 2001-2012 Comsenz Inc.

چوققىغا قايتىش