روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 3008|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مائارىپ تەرەققىياتىنىڭ خىزمەت نىشانى ۋە ئاساسلىق ۋەزىپىللىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى مائارىپ تەرەققىياتىنىڭ خىزمەت نىشانى ۋە ئاساسلىق ۋەزىپىللىرىنى ئورۇنلاشتۇردى
0 Y9 b5 A9 e& ^0 n* Y+ eمەركەزنىڭ شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىدا بىكىتىلگەن مائارىپ تەرەققىياتىنىڭ ۋەزىپە تەلەپلىرىنى ياخشى ئىزچىللاشتۇرۇش،ئەمەلىيلەشتۇرۇش ئۈچۈن « ئاپتۇنۇم رايۇننىڭ مەركىزىي كومتىت ،گوۋويۈەننىڭ شىنجاڭنىڭ ھالقىما تەرەققىياتى ۋە ئۇزاق مۇددەت ئەمىنىلىكىنى ئىلگىرى سۇرۇشتىكى سىياسەت ۋە مۇھىم تۈر، ۋەزىپىلەرنى ئەمەلىيلەشتۇرۇشكە ئائىت چۈشەندۈرمە لاھىيەسى»نى ئاساس قىلىپ ، يېقىندا ، ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ خىزمىتى كومتىتى ، مائارىپ نازارىتى « ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ خىزمىتى كومتىتى ، مائارىپ نازارىتىنىڭ مەركەزنىڭ شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىنىڭ مائارىپ تەرەققىياتى ۋەزىپىللىرىنى ئەمەلىيلەشتۇرۇش چۈشەندۈرمە لاھىيەسى(تۆۋەندە قىسقارتىلىپ «لاھىيە»دېيىلىدۇ)»نى تەتقىق قىلىپ تۇزۇپ چىقتى .
7 b. i( T. g8 b- I% f3 R«لاھىيە»دە «قوش تىل» تەربىيەسىنى پائال، مۇقىم ئىلگىر سۇرۇش قاتارلىق 12 تۈرلۈك مائارىپ تەرەققىياتى ۋەزىپىسى ئورۇنلاشتۇرۇلىدى. ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز مائارىپ خىزمىتىنىڭ ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۇرۇپ ،خىزمەت تەقسىماتى ، مەسئۇلىيەت ، ۋەزىپە ۋە تەدبىرلەر تۈزۈپ چىقىلدى.
# N( l: k2 f2 E2 g3 H«لاھىيە»دە 2010-يىلغا بارغاندا، ئوقۇش يېشىدىن ئىلگىركى ئىككى يىلدا دۆلەتنىڭ ئورتاق تىل –يېزىقىنى ئاساس، ئۆز مىللىتىنىڭ تىل – يېزىقىنى قوشۇمچە قىلغان « قوش تىل»تەربىيسىنى ئاساسىي جەھەتتىن ئومۇملاشتۇرۇش ؛ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىللىرىغا دۆلەتنىڭ ئورتاق تىل – يېزىقىدا دەرس ئۆتۈش ، ئۆز مىللىتىنىڭ يېزىقىدا قوشۇمچە دەرس ئۆتۈش ، «قوش تىل » تەربىيسى قەدىمىنى تىزلىتىش ، 2015-يىلغا بارغاندا ، « قوش تىل » تەربىيسىنىڭ ئومۇميۇزلۇك قاپلىنىشىنى ئاساسىي جەھەتتىن ئىشقا ئاشۇرۇش ، 2020-يىلغا بارغاندا ھەرمىللەت ئوقۇغۇچىللىرى دۆلەتنىڭ ئورتاق تىل –يېزىقىنى ئاساسىي جەھەتتىن پىششىق ئىگەللەش ۋە ئىشلىتىش ، ئاپتۇنۇم رايۇن يەنە مىقدارنى ئاشۇرۇپ تۇلۇقلاش ، يىغىپ تەربىيلەش ، نىشانلىق تەربىيلەش ، سىجىل ئىلگىر سۇرۇش قاتارلىق تەدبىرلەر ئارقىلىق ، بەش يىلدا ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز ئوتتۇرا –باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنىڭ «قوش تىل » ئوقۇتۇش قابىلىيتىنى تىرىشىپ كۆرىنەرلىك ئۆستۇرۇش ، 10 يىلدا ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز ئوتتۇرا،باشلانغۇچ مەكتەپ « قوش تىل » ئوقۇتقۇچىللىرى قۇشۇنى قۇرۇلىشىنى تاماملاش ئوتتۇرغا قويۇلدى. 1 b9 W3 X) U. [; T) aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2010-يىلدىن 2012-يىلغىچە ، قوش تىل ياتاقلىق تۈزۈمدىكى 1612 ئوتتۇرا  ، باشلانغۇچ مەكتەپ كىڭەيتىپ قۇرۇلىدۇ، ياتاقتا يېتىپ ئوقۇيدىغان ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ « قوش تىل »  ئوقۇغۇچىسى 992 مىڭغا كۆپەيتىلىپ ، ياتاقتا يېتىپ ئوقۇيدىغان تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىللرىنىڭ نىسبىتى 50% كە يەتكۇزۇلىدۇ، ياتاقتا يېتىپ ئوقۇيدىغان باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىللىرىنىڭ نىسبىتى 30% تىن ئاشۇرۇلىدۇ؛ ئوتتۇرا ، باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ خەتەرلىك ئۆيلىرى ئۇمۇميۇزلۇك تۈگىتىلىپ ، ئوتتۇرا ،باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ بىنالىرىنى يەر تەۋرەشكە چىداملىق قىلىپ مۇستەھكەملەش قۇرۇلىشى ئومۇميۇزلۇك تاماملىنىپ ، مەكتەپ بىنالىرىنڭ بىخەتەرلىكىگە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ؛ يېڭىدىن كۆپەيتىلگەن قوش تىل ئوقۇتقۇچىللىرىنىڭ ئايلانما ئولتۇراق ئۆي قۇرۇلىشى ئىلگىرى سۈرۈلۈپ ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ياتاق ، تۇرمۇش قىيىنچىلىقى ھەل قىلىنىدۇ، يېزا ئوقۇتقۇچىللرى قوشۇنى تۇراقلاشتۇرىلىدۇ.0 N4 ?! v) K6 u$ _; bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2015-يىلغا بارغاندا ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدا ئوقۇش يېشىدىكى 80% نۇپۇس تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدىكى تەربىيەنى قوبۇل قىلىدۇ، ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ۋە كەسپىي مائارىپنىڭ نىسبىتى 4:6 يەتكۇزىلىدۇ؛ بۇنىڭ ئىچىدە جەنۇبىي شىنجاڭدىكى ئۈچ ۋىلايەت ، بىر ئوبلاستىكى تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپنى پۇتكۇزگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىغا يۇقۇرلاپ ئوقۇش نىسبىتى 80%كە يەتكۇزۇلىدۇ، ئوتتۇرا دەرىجىلىك كەسپىي مائارىپنىڭ سۈپىتى ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ ئوتتۇرچە سەۋىيسىگە يەتكۇزۇلىدۇ. 2020-يىلغا بارغاندا ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزدا 16 ياشتىن 18 ياشقىچە بولغان 90% ئەتراپىدىكى ئوقۇش يېشىدىكى نوپۇس تۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باسقۇچىدىكى تەربىينى قۇبۇل قىلىدۇ، ئوتتۇرا دەرىجىلىك كەسپىي مائارىپنىڭ مەكتەپ باشقۇرۇش شارائىتى كۆرىنەرلىك ياخشىلىنىدۇ.
5 I/ w! D% b5 ^ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ خىزمىتى كومىتىتى، مائارىپ نازارىتى جايلار ( ۋىلايەت ، ئوبلاست ) ، ئالىي مەكتەپ، مائارىپ تارماقلىرىدىن ، لاھىيەنىڭ رۇھىغا ئاساسەن ، ئۆز خىزمەت ئەمەلىيتىگە بىرلەشتۇرۇپ ، ۋەزىپىلەرنى يەنىمۇ ئايدىڭلاشتۇرۇپ ، تەدبىرلەرنى تەپسىلىيلەشتۇرۇپ ، خىزمەت ئەمەلىي نەتىجىللىرى بىلەن مەركەزنىڭ شىنجاڭ خىزمىتى سۆھبەت يىغىنىنىڭ رۇھىنى ياخشى ئىزچىللاشتۇرۇپ ، ئەمەلىيلەشتۇرۇپ، ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز مائارىپ ئىشلىرىنىڭ ئومۇميۇزلۇك تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۇرۇشنى تەلەپ قىلدى.3 u8 }8 y+ Y: S  \8 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەنبە: « شىنجاڭ مائارىپى» ژۇرنىلى 2010-يىلى 7-8-قوشما سان
9 i- J) K7 s7 P  a. ~/ C' y7 I( 2010 -يىلى 9-ئاينىڭ 27-كۈنى بېسىلدى) - ?, {, g9 X! P/ M& F! ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تور بەت ئۇلىنىش ئادرىسىمنى ئاستىغا قۇشىۋالسام رۇخسەتمۇ ؟!
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2010-9-28 01:03:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تور بەت ئۇلىنىش ئادرىسىمنى ئاستىغا قۇشىۋالسام رۇخسەتمۇ ؟
& S* u9 M; j" R2 ^0 ewww.gulqi.biz يوللانغان ۋاقتى  2010-9-27 23:42
7 u' z' G* [! L' f$ c- U3 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 w+ s3 q0 |$ i9 K6 u9 Q- `* U5 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېسىل ئەتىرگۈللىرىڭىزدىن ئېلىپ كەلمىسىڭىز رۇخسەت قىلمايمىز .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-9-11 16:29

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش