روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 8590|ئىنكاس: 31
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

[مۇھاكىمە] ياراملىق خەلق ئوقۇتقۇچسى بولۇش ئۈچۈن قانداق قىلىمىز؟

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئىنكاس مۇكاپاتى 810 سەربايلىق بۇ تېمىغا ئىنكاس يازسىڭىز 10 سەر بايلىق مۇكاپاتىغا ئېرىشەلەيسىز! ھەر بىر ئادەم پەقەت 1 قېتىملا ئالالايدۇ(مۇكاپات چىقىش نىسبىتى ‎90%)
ئالدىنقى قېتىم بىز «ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بولسام...» دېگەن تېمىدا مۇھاكىمە ئۇيۇشتۇرغان ئىدۇق، بۇ تېمىغا 70 نەپەر تورداش ئۆزىنى مەكتەپ مۇدىرى ئورنىغا قۇيۇپ تۇرۇپ، جەمىيتىمىزدىكى ئاز ساندىكى بىر قىسىم مەكتەپ ۋە مەكتەپ مۇدىرلىرىدا ساقلىنىۋاتقان مەسىلىنى چىقىش قىلغان ئاساستا ناھايىتى ئەتراپلىق مۇھاكىمە يۈرگۈزگەن ئىدى.5 [* k+ M0 k# p5 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
توردىشىمىز 1973 نىڭ تەۋسىيەسى بىلەن بۇ تېما يوللاندى.1 a) Q; y7 q- ^2 E, }2 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دېمىسىمۇ مىللى مائارىپىمىزدا ئاز ساندىكى بىر قىسىم مائارىپ سېپىگە سوقۇپ كىرىۋالغان يالغان «مائارىپچى» لارمۇ يوق ئەمەس، ئۇلار ھە دېگەندە مەكتەپتە ئىش تاشلاپ، مائاشنى ئېلىپ ئويناشنىڭ كويىدىلا يۈرۈيدىغان، يەنە بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار بار، بىكارلا بولسا ئۇياقتىن-بۇياققا گەپ توشۇپ، مەكتەپ مۇدىرى بىلەن ئوقۇتقۇچىلار ۋە ئوقۇتقۇچىلار ئىچىدە ئۆز ئارا زىددىيەت پەيدا قىلىدىغان، يەنە بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلىرىمىز بار، دەرسكە كىرىڭ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈپ، بالىلارنى ئوبدان تەربىيىلەڭ دېسە سۆرۈلۈپ ھەممىنىڭ كەينىدە مېڭىپ، تەمىنات، مۇكاپات، ... قاتارلىق خوشياقىدىغان نەرسىلەر بولسا ئۇرۇشۇپ يۈرۈپ تالىشىدىغان.
$ x  l2 b. Y# w& pشۇڭا كەڭ مائارىپچىلارنىڭ ئۆزى ۋە ئەتراپىدىكى، ئاڭلىغان، كۆرگەن، ... ئەھۋاللىرىغا بىرلەشتۈرۈپ، «قانداق قىلغاندا مىللى مائارىپىمىزغا، مىللىتىمىزگە، ئاتا-ئانىلارغا، ئاشۇ سەبىي بالىلارغا،.... جۈملىدىن ۋىجدانىمىزغا يۈز كېلەلەيدىغان ھەقىقىي بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى بولالايمىز؟» دېگەن تېمىنى چۈرىدەپ تۇرۇپ، ئەركىن پىكىر قاتناشتۇرۇپ بېقىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن.
$ ~, I2 J( ?7 ^$ G- l) xبۇ ئارقىلىق مائارىپ سېپىمىزگە يېڭىدىن قوشۇلغان ياشلارنى تەربىيىلەش؛ مۇشۇ يولدا مېڭىشنى ئويلاۋاتقانلارنى نىيىتىدىن ياندۇرۇش، مۇشۇ يولدا مېڭىۋاتقانلارنى ئازراق بولسىمۇ تەسىرلەندۈرۈپ ئەسلىگە قايتىشىغا تۈرتكە بولۇش مەقسىتىگە يىتەلىشىمىز مۇمكىن.  E" I7 z' b0 {, ~+ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىزاھات؛ ھازىر ھەممە يەردە ئوقۇتقۇچى كەم بولۇش، بىر قىسىم ئارخىپ، قوشۇمچە خىزمەتلەرنىڭ كۆپىيىپ كېتىش ئەھۋالى ھەممە يەردە بار، بىزدە مىلىتىمىزنىڭ بالىلىرىنى ياخشى تەربىيىلەيلى دەيدىغان مۇستەھكەم ئىرادە بولسا بۇ قىيىنچىلىقلارنى يېڭىپ كەتكىلى بولىدۇ، شۇڭا ماھاكىمىدە بۇ خىزمەت بېسىمىنىڭ ئېغىرلاپ كېتىشىنى نەزەردىن ساقىت قىلىنسا.
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2012-8-9 21:10:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئىنكاس مۇكاپاتى +10 سەربايلىق

  ھەقىقى ياراملىق بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى  بولۇش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى ئۆزىگە  ‹‹مەن كىم؟››‹‹مىنىڭ مىللەت ئالدىدىكى مەجبۇرىيىتىم نېمە؟›› دېگەن سۇئالنى قويۇپ ، پەرزەنىتلەر ئالدىدىكى مەجبۇرىيىتىنى تولۇق تونۇش دەپ قارايمەن .مۇشۇ نوقتىنى ئايدىڭلاش تۇرغاندىلا ئوقۇتقۇچى ئۆزمەجبۇرىييتىنى  تولۇق ئادا قىلالايدۇ.
ۋاقتى: 2012-8-10 13:48:37 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئىنكاس مۇكاپاتى +10 سەربايلىق

pinhan0908 يوللىغان ۋاقتى  2012-8-9 21:10
  q, W* X/ d  S! l# q9 k, yھەقىقى ياراملىق بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى  بولۇش ئۈچۈن ئوق ...
/ [! X) ^" l7 I5 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
«مەن كىم» «مىنىڭ مىللەت ئالدىدا قانداق مەجبۇريتىم بار»« مەن ئۇقۇتقۇچىلۇقىنى قانداق قىلمەن»  دىگەن ئىشقا نىسبەتەن سىناقتىن ئۇتكەن بىر تەجىرىبىنى سۇلەپ بىرەي.
5 r- t& u" o% Nمەن مەكتەپتە ئۇقۇۋاتقان ۋاقتىمدا بىزنىڭ پسخۇلگىيە ئۇقۇتقۇچىمىز بۇلىدىغان ئۇ ئۇقۇتقۇچىمىز ۋىزدانلق، ناھەق ئىشلارغا چىداپ تۇرالمايدىغان، ئۇزىگە ئۇخشاش ئۇلپەتداش تىپۋالسا مائارىپىنىڭ تەرەققىياتى ھەم بۇندىن كىينكى نىشاننى ئۇرتاقلىشقا بەك ئامراق ئىدى.  ھەم مەنمۇ شۇ ئۇلپەتداشلارنىڭ بىرى ئىدىم.  " B& c; e9 k' S# t1 b0 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ئۇقۇتقۇچىمىزنىڭ ھەربىر سۇزى بەك قايىل قىلارلىق بەك پاساھەتلىك سۇزلەرنى قۇللۇناتتى.  شۇ ئەسنادا ئۇقۇش پۇتتۇردىغان ئۇقۇغۇچىللىرىغا ئۇقۇش پۇتتۇرۇش سۇزلىرىنى سۇزلىگەندە بىر ئۇقۇغۇچى سەكرەپ چىقىپ بۇ ئۇقۇتقۇچىمىزنىڭ قۇلىنى مەھكەم تۇتۇپ تۇرۇپ « مۇئەللىم سىز ماڭا بىلىملا ئەمەس  ھەققى ۋىزدان دەرسىنى ياخشى بەردىڭىز. ماڭا مەن بۇندىن كىين قانداق ياشايمەن؟  ئۇقۇش پۇتتۇرۇپ بارسام قانداق ئۇقۇتقۇچلىق قىلمەن؟ . . . . . . . . . . . . . دىگەندەك سۇئاللارغا جاۋاپ تىپىپ بەردىڭىز.  مەن ساۋاقداشلىرىم ئارسىدا شۇنداق ۋەدە بىرىمەنكى مەن خىزمەتكە چىققاندا ئىشنى ئەڭ نامرات رايۇندىن باشلايمەن.  پۇتۇن ھۇجۇدۇمىنى مىللىتىمىزنى مائارىپىنى تەرەققى قىلدۇرۇش ئۇچۇن ئۇزەمىنىڭ بىر كىشلىك ھەسسەمىنى قۇشىمىەن. ئەتراپمدىكى ئىدىيەسى سۇس ئۇقۇتقۇچىلارغا مەن ئۇلگە بۇلىمەن. شۇ ئارقلىق ئۇلارمۇ مىللەت ئۇچۇن ياراملىق ئىزباسار تەربىيەلەيدىغانلاردىن قىلمەن دەپ يىغلاپ تۇرۇپ ۋەدسىنى ئاياغلاشتۇرۇپتۇ.»  
: Q9 s5 s, h/ Q8 V. T- ^ئەمدى ئۇمىنى يىغدىغان يەرگە كەلدۇق. 1 ?# i- z$ ^  Z  i9 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ساۋاقداش دىگىنى بۇيچە شۇ ناھينىڭ ئەڭ نامرات رايۇنغا تەخسىملىنىپتۇ.  ھەم بىر مەزگىل ئۇقۇتقۇچىسى بىلەن ئالاقىلشىپ ئۇتۇپتۇ. بۇ ئالاقىلشش جەريانداق شۇنداق ياخشى پاراڭلارنى قىلىپتۇ.  بىراق ئۇيلمغان يەردىن بىر كۇنى ئۇ ئۇقۇتقۇچىسىنىڭ يىنغا كىلىپ يەنىلا باشتكىدەك يىغلاپ تاشلاپتۇ. ئۇ يەنە ئۇقۇتقۇچىسىنىڭ قۇلىنى تۇتۇپ تۇرۇپ «  مۇئەللىم ھەققى مىللەت ئۇچۇن جان كۇيدۇردىغان ئۇقۇتقۇچى بۇلۇش ئىستكىدە نامرات رايۇنغا بىرىپ ئىشلىدىم. خىزمەتنى ھەققى ھۇجۇدۇم بىلەن بىرىلىپ قىلىدىم.  مەن خىزمەت ئۇرنۇم ھەتتاكى ئىشخانامدىمۇ يەكلەشكە ئۇچۇرۇدۇم، لىكىن مەن ئۇلارغا پەرۋامۇ قىلمدىم. يەنىلام سىزنىڭ ھەر بىر سۇزىڭىز قۇلاق تۇۋمدە ئالتۇن قۇغۇراقتەك جاراڭشىپ ماڭا ھەمراھ ئىدى.  مەن سىنپمدىكى نامرات ئۇقۇغۇچلارنىڭ ئۇيلىرگىچە بىرىپ دەرس تەكرار قىلىپ بىرش جەرياندا بەزى ئاتا-ئانلارنىڭ ماڭا ھاقارەت قلىشى ھەتتاكى ماڭا ئىتىنى قۇيۇپ بىرىپ ماڭا ھاقارەت قىلدى. بۇ يالغۇز بىر قىتىم ئەمەس.  مەكتەپتە شۇجاڭلاردىن تارتىپ ئۇقۇتقۇچىلارغىچە يەكلەش ئاسارىتى ئاستدا ياشاپ سىز بىلەن شۇنداق ھال مۇڭ بۇلۇپ كەلدىم. بىراق مەن يالغۇز مىللى مائارىپىمىزنى تەرەققى قىلدۇرالمايدىكەنمە. مەن يەنىلام ئىرادەمدىن قايتىمدىم لىكىن ئغزدا ئىيتىلسا ئاساندەك قىلغان سۇزىنىڭ ۋەزىننىڭ بۇنداق يۇغان ئىكەنلكىنى ھىىس قىلماپتىكەنمە.  دەپ يەنىلام يىغلاپ تاشلىغانلقىنى بۇ ئۇقۇتقۇچىمىز ئۇز ئاغزىدىن ماڭا سۇزلەپ بەرگەن ھەم ئۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭمۇ ئۇزلۇكسىز شۇنداق تىرىشىپ ئىشلەۋاتقانلقىنى ئىيتقان. + R, w# `* L. m- u: Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

5 I- b* a2 V2 v0 Lمىنىڭ خۇلاسسەم:) w: l6 I# E3 ?# }* C5 Z9 [9 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئادىلجان يۇقۇردا تىلغا ئالغاندەك ھازىر ئۇقۇش پۇتتۇردىغان، ھەم يىڭلام خىزمەت ئۇرنىغا چىقىپ گاڭگىراپ قالغان ياخش ئۇقۇتقۇچىلىمىزغا تەۋسىيەرىم.  4 \' s8 e+ N( `' v4 A4 |  ^5 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بىز ئاناتىلمىزنى قۇغداش ئاساسىدا ئۇز مللى مائارىپمىزنى تەرەققى قىلدۇرىمىز دەيدىكەنمىز.  مەن تىلغا ئالغان بۇ جاسارەتلىك بالىنىڭ ئىرادىسنى ئۇزىمىزگە ئۇلگە قىلىپ مۇئەللىمم دەرس بەرگەندەك ھەربىر خىزمەت ئۇرنىمىزدا بىزدەك مىللەتنىڭ ياراملىق ئىزباسارلىرىنى تەربىيەلەيدىغان ئابى ماياك دەسىنى بىرىپ تۇرشمىز، ھەربىر چاچىرغان ئابى ماياكىنىڭ قۇدىرتىدىن بىر سەل ھاسىل قىلالىساق قىنى كىم مىنىڭ مىللىتمىنىڭ مائارىپىغا كۇز يۇمالايدىكەن.  ھەربىر ئۇقۇتقۇچى بۇھەقتە چۇقۇم ئۇزىنىڭ يۇرۇكىنى تۇتۇپ بىقىپ جاۋاپ بىرىش كىرەك. يۇرەكىنى تۇتقان بىلەن كۇپ ھاللاردا ماددى مەنپەت كۇپ قىسىملرىىمىزنى ئازدۇرۇپ قۇيدۇ.  ئازمىغانلارغا پارلاق نۇر ئازىراق كۇرنۇشكە باشلايدۇ.. . . لىكىن   . . . بۇلدىلا سۇزۇمىنى ئاياغلاشتۇراي.
" x/ e$ y4 o# d$ |+ ?  `0 E9 i
- x# `8 t- v# L" }+ F
مىللى مائارىپمىزنى تەرەققى قىلدۇرۇش سىز ئۇقۇتقۇچىنىڭ قۇلىدا !
ۋاقتى: 2012-8-10 17:17:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئىنكاس مۇكاپاتى +10 سەربايلىق

ياراملىق بىر خەلىق ئوقۇتقۇچىسى بولۇش ئۈچۈن ئاۋال ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى قىزغىن سۆيدىغان كەسپى ئەخلاق،قەلبىدە مىللىتىمنى تەرەققى قىلدۇرۇش مىنىڭ قولۇمدا دەيدىغان يۇكسەك ئىدىيە،بارلىغىنى مائارىپقا بىغىشلىيالايدىغان ئىنقىلاۋى روھ بولۇشى كىرەك دەپ ئويلايمەن.ئەگەر ئوقۇتقۇچى بولغان ئادەم ئوزىنى مەن پەقەتلا بىر دولەت خىزمەتچىسى دەپ قارىسا ،ئۇ ئوزىدىكى مەسئۇليەتنى بىلەلمىگەن بولىدۇ.
ۋاقتى: 2012-8-10 21:11:48 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپ ساھەسىدە چۇڭ بىر ئۇزگۇرۇش بۇلمسا بۇلمايدۇ زادى!
ۋاقتى: 2012-8-11 00:04:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئىنكاس مۇكاپاتى +10 سەربايلىق

ياراملىق بىر خەلىق ئوقۇتقۇچىسى بولۇش ئۈچۈن ئاۋال ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنى ۋە ئوقۇغۇچىلارنى قىزغىن سۆيدىغان كەسپى ئەخلاق،قەلبىدە مىللىتىمنى تەرەققى قىلدۇرۇش مىنىڭ قولۇمدا دەيدىغان يۇكسەك ئىدىيە،بارلىغىنى مائارىپقا بىغىشلىيالايدىغان ئىنقىلاۋى روھ بولۇشى كىرەك دەپ ئويلايمەن
ۋاقتى: 2012-8-11 00:04:46 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقى ياراملىق بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى  بولۇش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى ئۆزىگە  ‹‹مەن كىم؟››‹‹مىنىڭ مىللەت ئالدىدىكى مەجبۇرىيىتىم نېمە؟›› دېگەن سۇئالنى قويۇپ ، پەرزەنىتلەر ئالدىدىكى مەجبۇرىيىتىنى تولۇق تونۇش دەپ قارايمەن .مۇشۇ نوقتىنى ئايدىڭلاش تۇرغاندىلا ئوقۇتقۇچى ئۆزمەجبۇرىييتىنى  تولۇق ئادا قىلالايدۇ.
ۋاقتى: 2012-8-11 00:48:30 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
‹‹قوش تىل ››يولغا قۇيۇلغان رايۇنلاردا سەۋىيە يەتمەي قىيىنچىلىق كۆپ.تىرشىۋاتىمىز.
ۋاقتى: 2012-8-11 11:32:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئىنكاس مۇكاپاتى +10 سەربايلىق

تورداشلارنىڭ مۇلاھىزىلىرىنى كۆرۈپ چىقىپ مېنىڭمۇ بىر نەچچە ئېغىز سۆز قىلغىم كەلدى ،جەمىئيەتتە ئوقۇتقۇچىنىڭ ۋەزىپىسى ئىنتايىن مۇھىم بىز بالىلارغا بىر ئىشنى يۈز قېتىم دېسەلمۇ « مۇئەللىم مۇنداق دېگەن » دەپ ئاتا -ئانىلارنىڭ سۆزىنى ھەممىدىن ئۈستۈن كۆرىدىغان نارسىدىلەرنىڭ ئاپپاق بېتىگە چىرايلىق نۇرلار چېچىپ تۇرىدىغان خەتلەرنى يېزىش ئوقۇتقۇچىنىڭ مەجبۇرىيىتى ، شۇڭا ئوقۇتقۇچىنى '' ئىنسان روھىنىڭ ئىنژىنىرى دەيمىز ئەمەسمۇ؟
ۋاقتى: 2012-8-11 21:50:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تورداشلار تۇغىرا دەيدۇ ،سەبيى ئوسمۇرلەرنى تەربليەشتە چوڭ ئشلارنى قىلالمساقمۇ ئشنى كچك ئشلاردىن باشلاپ ئولارغا بىلم بىرش نۇقتسدىن خىزمەت ئشلەش ئنتاين مۇھيم ،چۇنكى ئۇلار بىر كۇنلەردە كەلگۇسنىڭ ئگلىرى بولىدۇ .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-3 15:46

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش