|
# N- c5 O% X: G1 w* J$ o! bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ھەققىدە تەرمىلەر
5 X5 [# K% c" g9 {1 @$ U5 c l5 A6 F+ P) t0 C- mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
راخمانجان كامىل تەييارلىغان
( ~; d4 h9 n* G" f: r( G ئوقۇتقۇچى _ ئىنسان روھىنىڭ ئىنژىنىرى، بۇ_ئۇلۇغلارنىڭ تەبىرى ،ئوقۇتقۇچى _تىرىشچان باغۋەن ، بۇ_خەلىقنىڭ مەدھىيىسى ، ئوقۇتقۇچى _ئىنسانىيەت مەدىنىيىتىنىڭ ئانىسى، بۇ _ تارىخنىڭ ئوقۇتقۇچىغا بەرگەن ئېنىقلىمىسى . ئۇقۇتقۇچىنىڭ قەلبى ئالتۇندىنمۇ ساپ بولىدۇ،قەلبى تۇلتۇزلاردەك چاقناپ تۇرىدۇ،قەلبى زۇمرەتتەك سۈزۈك ۋە غۇبارسىز كىلىدۇ .!0 s0 U8 k T0 [! `5 K' Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆيىۋاتقان كۆمۈر ئۆز ۋۇجۇدىدىن يۇرۇقلۇق ۋە ئىسسىقلىق تارقىتىدۇ،ئويلاپ كۈرۈڭ،خەلىق ئوقۇتقۇچىسى سال مۇشۇنداق خىسلەتكە ئېگە ئەمەسمۇ ؟
8 m( J [2 M- y ئوقۇتقۇچى مېھرىبان ئانىنىڭ مۇھەببىتى ،تەلەپچان ئاتىنىڭ ئىناۋىتى ،پەيلاسوپنىڭ زاكونى ۋە ئەمەلىيەتچىنىڭ بىجاندىللىقى بولىشى كېرەك،ئۇقۇتقۇچى ئۇچقۇنغا ئوخشايدۇ،ئوقۇغۇچىلارغا يالقۇنلىرىنى تۇتاشتۇرىدۇ،ئوقۇتقۇچى خۇددىي تاش پەلەمپەيگە ئوخشاش ئوقۇغۇچىلارنى قەدەممۇ قەدەم يۇقىرىغا چىقىرىشنى خالايدۇ .3 V) X( q3 i Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنى نىمە دېگەن مۇھىم، نېمە دېگەن ئۇلۇغ ۋە مۇقەددەس-ھە! پۈتكۈل ئىنسانىيەت ھاياتنىڭ تەقدىرى شۇلارنىڭ قولىدا .) e/ p* d E) Z2 Y, [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئىنسانىيەت مەدىنىيىتىنىڭ ياراتقۇچى ئىنژىنىرلار،ئىنسانىيەت مەدەنىيىتىنى تارقاتقۇچى ۋە قۇرغۇچىلار،ئىنسانىيەت مەدىنىيىتى تەرەققىياتىنىڭ ئۈزلۈكسىزلىكى ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئەۋلاتتىن-ئەۋلاتقىچە داۋاملىشىپ كېلىۋاتقان ئەمگىكىگە باغلىق .
1 E0 u, Q8 W+ j B* T1 s باغۋەننىڭ تەرلىرى يېشىل يۇمۇرماقلاردا ياشنىسا،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەرلىرى قەلىبلەردە مېۋە بېرىدۇ .
9 X; }1 a& ?9 n) H: X J5 P ئەجداتلىرىمىز بۈگۈنىمىزنى يارىتىپ بەردى،بىز كىيىنكى ئەۋلاتلار ئۈچۈن ئەتىنى يارىتىشىمىز كېرەك،كىيىنكى ئەۋلاتلىرىمىزنىڭ ئۆەۈنىنى قانداق يارىتىش بولسا،بۇتارىخنىڭ خەلىق ئوقۇتقۇچىلىرى ئالدىغا قويغان ئىمتاھان سۇئالىدۇ،بىراق،خەلىق ئۇقۇتقۇچىلىرى:«بىزنىڭ سەككىز سائەتتىن سىرتقى ۋاختىمىزمۇ يەنىلا ئوقۇغۇچىلارغا مەنسۇپ»دېيىشىدۇ ., J" i9 U# F' K8 p7 E1 V) jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئىنساندىكى ئەڭ يۈكسەك ھېسيات-مۇھەببەت ئارقىلىق باھار يارىتىدۇ،غايە تىكلەيدۇ،كۈچ-قۇدرەت ھاسىل قىلىدۇ،ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار خاتىرىسىدىكى ئۆمرىنى ئۇزارتماقچى بولىدىكەن ئۇنداقتا ئۆز مۇھەببىتىنى ئايىماستىن ئۇلارغا بېغىشلىشى كېرەك ،ئوقۇتقۇچى بارچە گۈزەللىكلەرنىڭ نامايەندىسى ۋە تەقلىد قىلىشقا بولىدىغان ئۈلگە . مەن ھەممە گۈزەللىكلەرنى،ياخشىلىقنى،ھەمىمىيلىكنى،قەتئىيلىكنى،مۇھەببەتنى ئوقۇتقۇچۇمنىڭ جىسمىدىن قانغۇدەك كۆردۈم،ئۇ ھەقىقەتەنمۇ گۈزەللىك پەرىشتىسى. Q! g$ J% e: {; }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى_مەكتەپتىكى ئەڭ مۇھىم ئۇستاز،ئەڭ بىۋاستە تەربىيە نەمۇنىچىسى،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەڭ جانىلىق ئۈلگۈسى .! f1 V+ L+ l: \2 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى_ دىلغا چىراغ ياققۇچى،شامغا ئوخشاش ئاز-ئازدىن نۇر چاچقۇچىلاردۇر،
8 l& g1 J- |1 b" j- Q8 q6 O: { ئوقۇتقۇچى_ بور ، قەلەم ،كىتابىي ئالتۇن كۈمۈش،گۆھەردىن ئەلا بىلگۈچىلەردۇر) f- c1 W* v) d* t0 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى_قۇياشقا ئوخشاش نۇر چېچىپ نادانلىق تۇمانلىرىنى تارقىتىۋەتكۈچىلەردۇ.7 f/ L. {! G v) A+ g& |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى - باھاردىكى پىلە قۇرتى،ئۇ،ئۆزىدىن يىپەك تور چىقىرىپ باشقىلارنى بوران چاپقۇندىن تۇسۇپ قالىدۇ# N* @) E" v% F. N5 j$ Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى - بىركېمىچى،ئۇ ئوقۇغۇچىلارنى پايانسىز ئوكيانلاردىن بىلىم گىرۋېكىگە باشلاپ بارىدۇ., [9 S8 ^: S0 x$ [+ @9 v( ^5 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى - بىر باغۋەن،ئڭ ئۆزىنىڭ قان-تەرى ئارقىلىق ۋەتەننىڭ گۈللىرىنى سۇغىرىدۇ.# b) X- o' h6 |5 @+ l4 j+ p2 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى - ئۇ بىر ھەسەل ھەرىسى،ئۇ تۈرلۈك تۈمەن گۈللەردىن ھەسەل يىغىپ،كىيىنكى ئەۋلاتلارغا ئۇزۇقلۇق يەتكۈزۈپ بىرىدۇ
) p% A2 E, x6 K# F ئوقۇتقۇچى - ئىنسانىيەت مەدىنىيىتى ۋە پەننىي بىلىملەرنى تارقاتقۇچى بۈيۈك كىشىلەردۇر.
+ v$ L" m- A( ~! O% T j8 z مەنبە : شىنجاڭ ياشلىرى ژۇرنىلى |
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان مۇناسىۋەتلىك باشقا تېمىلار
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
|
| |
|