روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 45268|ئىنكاس: 88
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بولسام...تېمىسىدىكى ...

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بىر مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتى، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئالغا ئىنتىلىش روھى، ئىناقلىقى، ... ئىشقىلىپ بىر مەكتەپنىڭ ھاياتى كۈچىنىڭ كۈچلۈك ياكى ئاجىز بولۇشى شۇ مەكتەپنىڭ مەكتەپ مۇدىرىغا باغلىق ، چۈنكى مەكتەپ مۇدىرى ھەممە ئىشنىڭ تەشكىللىگۈچىسى ، رەھبەرلىك قىلغۇچىسىدۇر .
+ Z! q% z* b3 e6 |نۆۋەتتە مىللىي مائارىپىمىزدا ئاجايىپ ئېسىل پەزىلەتلىك،باشقۇرۇش سەنئىتى يۇقىرى، قابىلىيەتلىك،  پىكىر يولى ئوچۇق، يېڭىلىقنى قۇبۇل قىلالايدىغان، يېڭىلىق يارىتىش روھىغا باي ،... مەكتەپ مۇدىرلىرىمىز ناھايىتى كۆپ ساننى ئېگەللەيدۇ، شۇنىڭغا ئەگىشىپ ئاز ساندىكى بىر قىسىم ... مەكتەپ مۇدىرلىرىمىزمۇ يوق ئەمەس، ئۇنىڭدىن باشقا يەنە يېڭىدىن مەكتەپ مۇدىرى بولۇش ئالدىدىكى ياش ئوقۇتقۇچىلىرىمىزمۇ ناھايىتى نۇرغۇن، شۇڭا مەن روھلان تور بېكىىتنىڭ بىر مائارىپ تور بېكىتى بولۇش سۈپىتى بىلەن بۇ ھەقتە بىر مۇكەممەل بولغان مەنبە بولۇپ بولۇپ قېلىشىنى ئۈمىت قىلىپ مەزكۇر تېمىنى تاشلىدىم .1 t8 a6 N& s& L+ Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەممەيلەنننىڭ ئۆز تەجرىبىسى، ئويلىغىنى، ھېس قىلغىنىنى، ئىلمىي ئوتتۇرىغا قۇيۇشىنى، بۇ ئارقىلىق مەكتەپ مۇدىرلىرى ۋە مۇدىر بولۇش ئالدىدىكى ياشلارنى تەربىيىلەش، ئىدىيسىگە تەسىر كۆرسىتىش، مەكتەپ مۇدىرى بولۇپ ئىشلەۋاتقانلارغا ئۆزىنى تېخىمۇ بېيىتىش  مەقسىتىگە يەتسەك دېگەن ئۈمىتتىمەن .
. k9 s, R* s' Lتەلەپلەر:
3 h5 Y. J% l# y- j. ^! l/ ]1. پىكىرنىڭ چېچىلىپ كەتمەسلىكى ئۈچۈن، مۇشۇ تېما ئاستىغا ئىنكاس شەكلىدە يوللىساق.
3 g; e# h2 K9 v2. پىكىر يولى ئىخچام، سۆز-جۈملىلەر  چۈشىنىشلىك،، ئىلمىي،  ئىملاسى توغرا بولسا.* b4 U; I+ h: V) iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مۇنبەردىكى مائارىپ سېپىدىكى ئوقۇتقۇچىلار تولۇق دېگۈدەك قاتناشساق(دەردىڭىزنى بەلكىم مۇشۇ تېما ئارقلىق تۆكۈۋېلىشڭىزمۇ مۇمكىن )5 O6 u" {7 M8 \+ S; C% O" U" k" gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مۇھاكىمە تېمىسى« ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بولسام...» ياكى «مەن مەكتەپ مۇدىرلىقىنى مۇنداق قىلغان...»  دېگەندىن چەتنەپ كەتمىسە.
9 U% Y5 I" u! ]8 {' }7 a
0 S+ i, W% I" e% |" tمۇكاپات:1 E# ?# P: b; s; I( h  Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قاتناشتۇرغان مۇھاكىمىڭىز ھەقىقەتەن ئورۇنلۇق، زامانىمىزدىكى مائارىپقا ماس كېلىدىغان، ئىلمى پىكىرلەر بولسا مۇكاپاتنى مەن بېرىشكە ۋاقىت چىقىرالمىساممۇ مۇنبىرىمىزدىكى ئوقۇتقۇچىلار سىزنى مۇكاپاتقا كۆمۈۋېتىدۇ .

باھا سۆز

بۇ ناھايىتى ياخشى تىما ئىكەن . مەكتەپ مۇدىرى بولاۋاتقان ھەمدە بولماقچى بولغانلارغا نىسبەتەن ئۆز-ئۆزىنى ...  ۋاقتى: 2014-1-3 22:48

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 3تەجرىبە +22 ئىناۋەت +22 تەڭگە +4 بايلىق +8 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
Perzent + 10 + 10 + 3 + 5 + 5 ياخشى تېما
مۇرادىل + 2 + 2 + 1 قوللايمەن
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ياخشى تېما

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2011-1-9 03:02:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بولسام:

1. ئەڭ ئاۋال قىلىدىغان ئىشىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تورمۇش مەسىلىسىنى ھەل قىلغان، يىراقتىن كېلىپ ئىشلەيدىغان ئوقۇتقۇچىلارغا ئىشقا كېلىش ۋە ئىشتىن چۈشۈشتە ئېتىبار قىلغان ياكى قاتناش مەسىلىسىنى يۇقىرى ئورۇنلار بىلەن كۆرۈشۈپ ھەل قىلىپ بەرگەن بولاتتىم .
+ q7 P6 a  {, \( s7 a; b2. مەكتەپتە چوڭ ئىشلارنى قىلىشىتىن ئاۋال چوقۇم مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئەركىن ئازادە پىكىر ئالماشتۇرۇپ، ئۇلارنىڭ پىكرىنى ئالغان بولاتتىم، مېنىڭ دېگىنىم راست دەپ ئۆز بېشىمچىلىق بىلەن ئىش كۆرمەيتتىم .8 x$ Q/ E3 i9 R" w$ B; G! g$ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ھەر قانداق ئىشنى ئەتراپلىق پىلانلاپ بىرلا قېتىم قىلغان بولاتتىم، ئالدىراپ قىلىپ قۇيۇپ، كېيىن يەنە ئوقۇتقۇچىلارغا جاپا سېلىپ ئۆزگەرتكۈزۈپ يۈرمەيتتىم .
3 S  y4 e" K- l9 y8 ~8 W4. ئوقۇتقۇچىلاردىن مەجبۇرى ھەرخىل توي-چايلارغا پۇل يىغمايتتىم، ئۆز تۇنۇشلىرىم، ئۇرۇق-تۇغقانلىرىمنىڭ توي-چايلىرىغا بارغۇسى يوق ئوقۇتقۇچىلارنى بېرىشقا ئاستىرتتىن قىستاپ خىجىل قىلمايتتىم.
- c8 c3 ~. I& s" V0 f& S0 S5. ئوقۇتقۇچىلار بىلەن دوستانە مۇناسىۋەتتە ئۆتۈپ، ھە دېگەندىلا بۇيرۇقۋازلىق قىلمايتتىم.7 z8 i$ V3 Z* \, oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. بارلىق ئوقۇتقۇچلارنىڭ قارشىلىقىغا ياكى رەت قىلىشىغا ئۇچرىغان ئىشنى ھەرگىز قىلمايتتىم.
* X  U  M& K! F. C3 O4 [. {( t: x" E8 M7. بارلىق ئوقۇتقۇچلارغا باراۋەر مۇئامىلە قىلغان بولاتتىم، چاپىنىمنى كۆتۈرگەنلەرگە، خۇشامەتچىلەرگە قارشى تۇرۇپ ئۇلارنىڭ دېپىنى چالمايتتىم، مۇنەۋەرلىك، مۇكاپاتلاشلاردا خىزمىتى ھەقىقى كۆرۈنەرلىك بولغان، ئىقتىدارىنى مەكتەپ ئۈچۈن ئىشلەتكەنلەرنى ئويلىشاتتىم .9 E# H" y7 l3 O0 w$ P/ w" z, eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ئوقۇتقۇچىلارنى ھېچ بولمىغاندا ئايدا ياكى مەۋسۈمدە بىر قېتىم سەيلە-ساياھەت، كۆڭۈل ئېچىشقا تەشكىللەپ ئۇلارنىڭ مەنىۋى تۇرمۇشىنى بېيىتقان، مېڭىسىنى ئارام ئالدۇرۇشقا شارائىت ھازىرلىغان بولاتتىم ., t2 d$ r8 ~6 m2 J2 d# I' N7 g4 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9. مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ تورمۇشى، ئوقۇتۇش ئىشلىرىغا مۇناسىۋەتلىك ئەسلىھەلەرنى ئىككى يېنىمغا قارىماي تولۇقلاپ ھەم يېڭىلاپ بەرگەن بولاتتىم.
) {7 e  P1 g1 i6 [4 y10. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇنۋان ئېلىش، پىنسىيگە چىقىش، داۋالىنىش، ئاتا-ئانىسى، ئائىلە تاۋابىئاتلىرىنى بېقىش ئۈچۈن پىخسىقلىق قىلماي رۇخسەت بەرگەن بولاتتىم .5 w5 r, g+ K/ I: x, [' |8 c& Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11....

باھا سۆز

ناھايتى ياخشى  ۋاقتى: 2011-4-13 19:44

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +10 ئىناۋەت +10 تەڭگە +1 بايلىق +2 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 بارىكاللا

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 10:09:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ناھايتى ياخشى تېما بۇلۇپتۇ ، بۇ ئارقىلىق مەكتەپ مۇدىرلىرى ۋە مەكتەپ مۇدىرى بۇلۇش ئالدىدا تۇرۋاتقان ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرىدىكى ئارتۇقچىلىقنى تىخىمۇ جارى قىلدۇرۇپ ، يىتەرسىزلىكەرنى تۇلۇقلاپ مىللى مائارىپ ئۈچۈن تىخىمۇ كۆپەرەك ئەمەلى ئىش قىلىپ بەرسە ئەجەپ ئەمەس.
ۋاقتى: 2011-1-9 10:53:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تېمىغا ھەممەيلەن ياندىشىپ باقايلى، مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ ساپاسىنى ئۆستۈرۈش تەخىرسىز ئىشقا ئايلىنىپ قالدى....
ۋاقتى: 2011-1-9 12:37:14 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپ مۇدىرى بولۇش ئۈچۈن بىرىنچىدىن ھازىرقى قوش تىللىق ئوقۇتۇشنىڭ تەلىۋىگە،دەۋر قەدىمىگە ماسلىشالايدىغان بولۇشى كېرەك.بولمىسا دەۋر تەرىپىدىن شاللىنىپ كېتىدىغان گەپ.! G6 j9 ~: {7 ^% |/ \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچىدىن،ئىنتايىن چىدامچانلىق،ئۆزىنى بېغىشلاش روھى بولۇشى كېرەك.مەكتەپ مۇدىرى بولسىڭىز ئائىلىڭىزنىڭ ئۆزىڭىزنىڭ شەخسى ئىش-پائالىيەتلىرىڭىزنى ئېلىپ بارىدىغان ۋاقىت ۋە زېھنىڭىز ناھايىتى ئاز بولىدۇ.1 q4 S& S; l4 y7 {3 R+ V. ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈچىنچىدىن،قول ئاستىدىكى ئىشچى خىزمەتچىلەرنى ئۇيۇلتاشتەك ئىناق ئىتتىپاق قىلىپ ئۆزىنىڭ ئەتراپىغا ئۇيۇشتۇرالايدىغان قابىلىيەت ۋە تەشكىللەش ئىقتىدارى بولۇش كېرەك.بولمىسا سىز ئۆزىڭىز يالغۇز ھەرقانچە جاپا تارتىپ كېچە كۈندۈز ئىشلىسىڭىزمۇ يالغۇز ئاتنىڭ چېڭى چىقمايدۇ.
& N$ t& q& |8 Y" j" k! I6 Mتۆتىنچىدىن،مەكتىۋىڭىزدىن يۇقىرى تۆۋەن ئارىسىدىكى ھەرخىل ئىجدىمائىي مۇناسىۋەتلەرگە ماھىر بولۇشىڭىز،ھەر تۈرلۈك زىددىيەتلەرنى ئەڭ توغرا ئۇسۇلدا ھەل قىلالايدىغان،مەكتىۋىڭىزنىڭ ئوبرازىنى تىكلىيەلەيدىغان بولۇشىڭىز كېرەك.بولمىسا مەكتەپتىكى بارلىق ئوقۇتقۇچىلار بىرلىكتە ھەرقانچە جاپا تارتسىمۇ مەكتەپنىڭ ياخشى ئوبرازى تىكلەنمىسە خىزمەتلىرىڭىز كۆزگە كۆرۈنمەي قالىدۇ.
) Q5 ~. Z3 K8 vيەنە دېسەم يەنە بار،باشقا دوستلارغىمۇ گەپ قالسۇن.

باھا سۆز

بۇ تىما راستىنلا ياخشى ئوتتۇرغا قويۇلۇپتۇ.  ۋاقتى: 2014-1-3 19:53

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2تەجرىبە +14 ئىناۋەت +12 تەڭگە +1 بايلىق +2 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
ADiL + 4 + 2

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 12:43:00 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام# e  Q8 _- t  v8 N' O- wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەەەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام،  ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچىلارغا قوپال مۇئامىلىدە بولمايتىم .بولۇپمۇ كىچىككىنە خاتالىقىنى دەستەك قىلىپ ئۇنى مەكتەپ بويىچە دۇمباق قىلىپ چالمايتىم .ئەكسىچە ئۇنۇڭغا ئايرىم تەربىيە قىلىپ خاتالىقىنى دوستانلىق بىلەن كۆرسىتىپ بېرىپ ياخشى ھەل قىلىش چارىسىنى تېپىشىپ بىرەتتىم ياكى كۆرسىتىپ بىرەتتىم .
, l3 }; I3 O3 H( M* hھەرگىزمۇ مەكتەپنىڭ كومپىيوتىر خانىسىنى تاقىۋېلىپ ،تەجىربە سايمانلىرىنى ،تەنتەربىيە ئۈسكۈنلىرىنى سولاپ قويۇپ ئۇنى توپىغا باستۇرۇپ قويۇپ ئاسىراپ ئولتۇرمايتىم .مەكتەپ ئىچىدە كۈندە جانلىق كەيپىياتنى شەكىللەندۈرۈپ ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپكە كەلگۈسى كېلىدىغان ھالەتكە كەلتۈرەتتىم .4 V5 |! l7 ~$ I) I# pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام ،مەكتەپتىكى ھەممە ئوقۇتقۇچىلرغا باراۋەر موئامىلە قىلاتتىم .ئۇنىڭ ئالدىدا بۇنىڭ غەيۋىتىنى قىلمايتىم .يېڭىلىققا ئىنتىلىدىغان ،ئوقۇتقۇچىلارغا ئىلھام بىرەتتىم .ۋە ئۇلارنى خىزمەت ۋە ئوقۇ-ئوقۇتۇشتا بىرەر يېڭىلىق يارتىشقا ۋە ئۆزگىچە ئۈنۈمنى قولغا كەلتۈرۈشكە رىغبەتلەندۈرەتتىم ." h9 t' C5 ]6 C1 k) |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام ،ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچىنى ئۆز ئوقۇغۇچىسى ئالدىدا ۋە جەمئىيەتتىكى خەلىق ئالدىدا ھەرقانچە بولسىمۇ ئەيىپلىمىگەن بولاتتىم .ئەكسىچە ئوقۇتقۇچىللىرىمنى قوغدايتىم .1 ~% h4 H" @. y5 H: a0 x; Q+ rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام  مەكتەپنىڭ كۈندىلىك خىزمىتىنى كۈندە يۈرۈشتۈرۈپ ماڭاتتىم .ھەرگىزمۇ ھەپتە ئاخرىغا يىغىۋېلىپ دەم ئېلىشقا تەسىر يەتكۈزمەيتىم .ھەمدە شۇسەۋەبتىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نارازىلىقىنى قوزغىمايتىم .2 c: j- i8 d/ c1 ?: Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەرمەن مەكتەپ مودىرى بولسام ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلەك ماتىرىيالىغا قاتتىق تەلەپ قوياتتىم .ھەرگىزمۇ تەييارلىقسىز دەرس ئۆتۈشكە يول قويمايتىم .(دەرىس تەييارلاشقا مۇۋاپىق ۋاقىت ئاجىرىتاتتىم )كىچىككىنە ئىش ئۈچۈن سائەتلەپ  يىغىن ئاچمايتىم .ئوقۇتقۇچىلارنى كۈندىلىك خىزمىتىنى كۈندە تامالاشقا ئادەتلەندۈرەتتىم
* f  r. f% m: h% q, u. \$ Wئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام .ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىش ھەققىگە قانداقتۇر سەۋەبلەر بىلەن چاڭ سالمايتىم .
' m% e7 ~$ T3 X) p5 s) ]8 aئىش ھەققى ،سىنىپ مودىرلىق پۇلى ،ئۈنۈم مائاشى ھەرگىزمۇ سىنىڭ شەخسى مۆلىكىڭ ئەمەس ،ئاۋال سىنىپىڭغا خەجلەيسەن ئاشقىنى سىنىڭ  دېمەيتىم .بىر تۇتاش سەپلىنىدىغان بويۇملارنى (سۈپۈرگە،چىلەك،توبا،ئۆچۈرگۈچ،مەلەڭزە)قاتالىق بويۇملارنى  ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىش ھەققىگە ئالدۇرمايتىم شۇ سەۋەبتىن ھۆكۈمەت ئېلىپ بەرگەن ۋە ئۆزىمىز ئالغان بويۇملارنى ئۈلىشەلمەي  كۆڭۈلسىزلىك پەيدا قىلىدىغان ئىشلارنى سادىر قىلمايتىم .
# M$ _6 L/ ]% d+ {ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام ،ئوقۇتقۇچىللىرىمنىڭ تۇرمۇشىغا كۆڭۈل بۆلەتتىم .2 G" n; ]$ U; K7 o  T* Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام يەنە جەمئىيەتكە پايدىلىق نۇرغۇن ئىشلارنى قىلغان بولاتتىم  .* ^+ h8 ]9 Y2 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەگەر مەن مەكتەپ مودىرى بولسام ، ئىشقىلىپ  بىزنىڭ ھازىرقى مەكتەپ مودىرىدىن خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلىگەن بولاتتىم .4 _8 Q# j* {. f6 Q% Y" @+ n  z" Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 [: J  O+ |, ~% i) {0 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئەسكەرتىش ! بۇھەرگىزمۇ ھەممە مەكتەپلەردىكى ھەممە مەكتەپ مودىرىنىڭ ئىش ئىزلىرىغا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ ،پەقەت ئۆزۈم ئىشلەيدىغان مەكتەپنىڭ مودىرىغىلا خاس. باشقىلارنىڭ چېچىلىپ كەتمەسلىكىنى ئۆمىد قىلمەن .

باھا سۆز

ياخشى يىزىپسىز ،داۋاملىق تىرىشڭ!  ۋاقتى: 2014-1-3 19:56
تەشەككۈر ئەرۋاھ دوستۇم!مەن سىزنىڭ پىكىرلىرىڭىزنى قوللايمەن!  ۋاقتى: 2011-3-14 17:00
ئەتراپلىق پىكىر يۈرگۈزۈپسىز  ۋاقتى: 2011-1-9 15:42

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 4تەجرىبە +43 ئىناۋەت +27 تەڭگە +5 بايلىق +11 يىغىش سەۋەبى
روھلان + 4 + 2 + 1 + 4
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
Wolqan + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
ADiL + 19 + 5 + 2 + 3 بارىكاللا

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 13:40:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىز تەرەپلەردىغۇ ئاياللار مەكتەپ مۇدىرى بولالمايدۇ، شۇنىڭدىمۇ « ئۆلمىگەن جاندا ئۈمىد بار » دەپ بىر كۈنلىرى مەكتەپ مۇدىرى بوپ قىلىشىمممۇ مۈمكىن....  شۇڭا دوستلار قاتارىدا ئۆزەمنىڭ مۇدىرلىق خىزمىتىنى ئىشلەش لايىھەمنى ئوتتۇرىغا قويۇپ باقاي. ( ئاستىرتىن قورسىقىمنى بوشىتىۋالاي، ئارىمىزدا مەكتەپ مۇدىرى بوپ ئىشلەۋاتقانلار بولسا، ياكى كىيىن بوپ قاىدىغانلار بولسا، ساۋاقلارنى يەكۈنلەپ ئىشلىسىكەن دېگەن ئۈمىدتىمەن)
$ t. R0 v6 I* s% ]1 O
  A4 v2 a. G( S- [* ]1. ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بوپ قالسام، يۇقۇرىدىن مەكتەپلەرگە بېرتىلىۋاتقان پۇلغا ھەرگىز چاڭ سالمايمەن، يېمەي ئولتۇرماسلىقىم مۈمكىن ئەمەستۇ، ھوقۇق تۇتقانىكەن چوقۇم پاك بولىمەن دېگىلى بولمايدىغۇ، ئەمما بىرنەچچە يىل ئىچىدىلا نەچچە مىليون يىغىدىغان نەپسى بالالىقنى قەتئىي سادىر قىلمايمەن. ئومۇمنىڭ ئىشىدا پاك بولۇشنى تىرىشىپ ئورۇندايمەن.
% i& |! C6 f2 c
) T$ e) M7 X  A6 W; N" N- B, q7 @2. نامرات ئوقۇغۇچىلادرغا يۇقۇرىدىن بېرىلىۋاتقان تاماق ياردەم پۇلىنى ھەرگىزمۇ بىر يىلدا بەش قېتىم بېرىپ قويۇپ، قالغان بىرنەچچە ئاينى يوق قىلىۋىتىدىغان ئىشنى قىلمايمەن. بۇ پۇل چوقۇم ئوقۇغۇچىلارغا، بوپمۇ نامراق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆز قولىغا يېتىشى كېرەك.7 [$ Z3 Y' b( }4 R5 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' ~1 ^! B# g0 k% c6 h6 w3. سىنىپ تەربىيىچىلەرنىڭ سىنىپ تەربىيىچىلىك ئىش ھەققىنى چوقۇم تولۇق بېرىشكە كاپالەتلىك قىلىمەن، يۇقۇرىدىن 12 ئايغا تولۇق ئېلىپ، سىنىپ تەربىيىچىلەرگە توققۇز ئاي تارقىتىدىغان، قالغان ئۈچ ئاينى شەخسىي چۆنتەككە سالىدىغان ئىشنى سادىر قىلمايمەن. چۈنكى، سىنىپ تەربىيىچى بولغانىكەن، سىنىپىدىكى ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ تەتىلدىكى مەسۇليىتىمۇ زىممىسىگە چۈشىدۇ، ئىش تېرىپ قويسا ئىگە بولىدۇ ئەمەسمۇ. شۇڭا بۇ ۋاقىتتىكى ئىش ھەققىنى ئېلىشىمۇ يوللۇققۇ؟
5 P8 H) n) i3 q, S$ i( s1 X7 J! ?7 r6 Y& s( r6 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4، مەكتەپتە ئىشلەۋاتقان ھەرقايسى ئورۇنلارنىڭ باشلىقلىرىنىڭ خانىملىرىغىمۇ بارلىق ئوقۇتقۇچىلارغا مۇئامىلە قىلغاندەك باراۋەر مۇئامىلە قىلىمەن. باشلىقنىڭ خوتۇنىنى كۆرسەم، ئىگىلىپ بېشىم يەرگە تېگىدىغان، باشقا ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرگەندە غادىيىپ بېشىم كۆككە يېتىدىغان ئىشلاردىن ساقلىنىمەن. ئۇلارغا ئىشنىڭ ئەڭ ئاسىنىنى بېرىپ، ئۇلارنىڭ ۋەزىپىسىنى باشقىلارغا قوشلاپ ئاتىدىغان ئىشلاردىن چوقۇم ساقلىنىمەن.
% m- Y4 h$ O+ Y5 X8 g
( g% x7 s8 j8 w4 ^: Y5. تەشكىلنىڭ بىر غېرىچ يېرىنىمۇ جان تېكىپ قوغدايمەن، شەخسىي مەنپەئەت ئۈچۈن كوللىكتىپنى ھەرگىز زىيانغا ئۇچراتمايمەن، يانچۇقۇمنى توملاش كويىدا، مەكتەپ يەرلىرىنى ھەرگىزمۇ باشقىلارغا سوۋغا قىلمايمەن.

باھا سۆز

توغرا پىكىر  ۋاقتى: 2011-1-12 13:34
مائارىپ بىر قەدەر مۇرەككەپ سېستىما، ئۇنىڭ ئىجرا پىروگىراممىلىرى چوقۇم تورا قاچىلىنىشى لازىم  ۋاقتى: 2011-1-9 18:03
ياخشى يېزىپسىز .بولۇپمۇ سىنىپ مودىرلىرىغا كۆڭۈل بۆلۈش توغرىسىدا  ۋاقتى: 2011-1-9 16:08
بەلەن گەپلەر بولىۋېتىپتۇ...  ۋاقتى: 2011-1-9 14:15

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 5تەجرىبە +49 ئىناۋەت +31 تەڭگە +6 بايلىق +13 يىغىش سەۋەبى
روھلان + 4 + 4 + 1 + 4
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
Shungqar + 8 + 8 + 1 + 2 يارايسىز
Wolqan + 8 + 4 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
ADiL + 19 + 5 + 2 + 3 بارىكاللا

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 14:47:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ھەقىيقەتەن بىز ياشلارنىڭ ئويلىنشمىزغا ئەرزىيدىغان بىر ئىش،تۈۋەندە مېنىڭ بۇ ھەقتە ئويلىغانلىرىمنى مەكتەپ مۇدىرلىرغا سۇنماقچى:* h2 j6 A$ }/ b; p% F/ O& ~+ K- }& G# ]. Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ مۇدىرى بىر مەكتەپنىڭ قانۇنىي ۋەكىلى، ئوقۇش - ئوقۇتۇش ئىشلىرىنىڭ نورمال يۈرۈشىشىگە كاپالەتلىك قىلغۇچى، ئۇ مەكتەپنىڭ پۈتۈن ئىشلىرىنى باشقۇرىدۇ، بىر مەكتەپكە نىسبەتەن مەكتەپ مۇدىرى شۇ مەكتەپنىڭ بېشى ھەم يادروسى ھېسابلىنىدۇ.# o* K2 H+ h# p0 j3 l9 z+ nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    شۇنداق ئىكەن، كۆپ ساندىكى مەكتەپ مۇدىرلىرى بۇرچىنى ئېنىق تونۇپ، خىزمەتلەرگە ئىشتىياق بىلەن كىرىشىپ، مەسئۇلىيىتىنى ياخشى ئادا قىلىپ كېلىۋاتىدۇ. مەكتەپ مۇدىرى بولغۇچىلار ياراملىق مەكتەپ مۇدىرى بولۇش ئۈچۈن، ئالدى بىلەن، ئۆگىنىشكە ئەھمىيەت بېرىشى لازىم. ئېلىمىز دۆلەتنى قۇدرەت تاپقۇزۇش ئۈچۈن مائارىپنى ئالدىن ئويلىشىدىغان ئىستراتېگىيەلىك ئورۇنغا قويۇپ تەرەققىي قىلدۇرۇۋاتىدۇ، بۇنىڭ ئارقىسىدا ساپا مائارىپى، دەرس ئىسلاھاتى ئىلگىرى سۈرۈلۈپ، مائارىپ رىقابىتى كۈچىيىۋاتىدۇ، ھەر دەرىجىلىك مەكتەپلەر بۇنىڭغا ئاكتىپ ئاۋاز قوشۇپ، ئۆزىنى كۈچەيتىش ئۈچۈن تىرىشىۋاتىدۇ. شۇڭا مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ ئۆگىنىشكە ئەھمىيەت بېرىپ، يېڭى ئۇچۇر، يېڭى ئىدىيە، يېڭىچە مەكتەپ باشقۇرۇش ئۇسۇللىرىدىن ۋاقتىدا خەۋەردار بولۇپ تۇرۇشى زۆرۈر. ئۇنداق بولمايدىكەن، ھازىرقى مەكتەپ باشقۇرۇش ئېھتىياجىغا ماسلىشالماي قالىدۇ.4 p" P! R+ f: o9 `  jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    مەكتەپ باشقۇرۇشتا ئادەم باشقۇرۇش مۇھىم ھالقا. ئۇنىڭ ئۈستىگە مەكتەپ مۇدىرىنىڭ باشقۇرۇش دائىرىسىدىكىلەر مۇئەييەن مەدەنىيەت ساپاسىغا ئىگە ئوقۇتقۇچىلار بولغاچقا، بۇنداق كوللېكتىپنى سۈر - ھەيۋىگە تايىنىپ باشقۇرغىلى بولمايدۇ. شۇڭا باشقۇرۇشتا دېموكراتىك بولۇش، ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلارنى قوللاش، مۇكاپاتلاش بىلەن جازالاش مېخانىزمىدا دادىل ھەم جانلىق بولۇش، ئىشلىگەن بىلەن ئىشلىمىگەننىڭ پەرقىنى ئېنىق ئايرىش، ئۇنۋان باھالاش قاتارلىق ئىشلاردا ئادىل، ھەققانىي بولۇش − مەكتەپ مۇدىرلىرى ھازىرلاشقا تېگىشلىك خىزمەت ئىستىلىدۇر.
8 p+ e" V* j% W  M    سۈپەت تەرەققىياتنىڭ جېنى. مەكتەپ خىزمىتىگە نىسبەتەن ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ يۇقىرى - تۆۋەن بولۇشى يادرولۇق مەسىلە. بىر مەكتەپ باشقا جەھەتتىن ھەرقانچە ئۈستۈن ئورۇندا تۇرغان تەقدىردىمۇ ئوقۇتۇش سۈپىتى تۆۋەن بولسا، ئۇ مەكتەپنىڭ ئىستىقبالى، ئىشەنچ دەرىجىسى بولمايدۇ، ئوقۇغۇچى مەنبەسى ئازلاپ كېتىدۇ. ئوقۇتۇش مەكتەپلەرنىڭ نېگىزلىك خىزمىتى. شۇڭا ئوقۇتۇشنىڭ سۈپىتىگە كاپالەتلىك قىلىش ھەم سۈپەتنى داۋاملىق ئۆستۈرۈش مەكتەپ تەرەققىياتىنىڭ كاپالىتى، شۇنداقلا مەكتەپ مۇدىرى خىزمىتىنىڭ ئادىل كۆرسەتكۈچى. بۇ نىشانغا يېتىش ئۈچۈن، مەكتەپ مۇدىرى ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى قۇرۇلۇشىنى كۈچەيتىشى، ئوقۇتقۇچىلار ساپاسى ۋە ئوقۇتۇش مېتودىغا قاتتىق تەلەپ قويۇپ، باھالاش ھەم ئىلھاملاندۇرۇشقا ئەھمىيەت بېرىشى لازىم.
5 [* i9 ?6 m' w7 \    خاسلىق مەكتەپلەر تەرەققىياتىنىڭ ئاساسى. خاسلىق يارىتىشتا شۇ مەكتەپنىڭ تەرەققىيات ئاچقۇچىنى تېپىپ چىقىش مەكتەپ خىزمىتىدىكى ھالقىلىق مەسىلە، جۈملىدىن بۇ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەجبۇرىيىتى. مەكتەپ مۇدىرىدا شۇ مەكتەپنى قانداق تەرەققىي قىلدۇرىمەن، بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟ قانداق تەرەققىيات يولى مەكتەپنىڭ ئەمەلىيىتىگە ئۇيغۇن؟ دېگەنگە ئوخشاش مەسسللەرنى چۆردىگەن  ئاساستا چوڭقۇر كۆزىتىش، تەتقىق قىلىش ھەم سېلىشتۇرۇپ باھالاش ئىقتىدارى بولۇشى كېرەك. ئامېرىكا قاتارلىق غەرب ئەللىرىدىمۇ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ لايەقىتىنى باھالاشتا، مەكتەپ تەرەققىياتىنىڭ ئاچقۇچىنى تاپالىغان ياكى تاپالمىغانلىقى باھالاشنىڭ مۇھىم ئۆلچىمى قىلىنىدىكەن.2 _: N6 B# c8 `& k' M$ W* Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    مەكتەپ مۇدىرى يەنە مائارىپ مۇتەخەسسىسلىرىدىن بولۇش ئۈچۈن تىرىشى لازىم. بۇ ھەرگىزمۇ ئارتۇقچە تەلەپ ئەمەس. چۈنكى، مەكتەپ مۇدىرى بىر مەكتەپنىڭ پاراۋۇزى. ئۇنىڭدا شۇ مەكتەپنى يېتەكلەپ كېتەلىگۈدەك ئىقتىدار بولمىسا بولمايدۇ، بۇ جەرياندا ئۇنىڭ مائارىپ مۇتەخەسسىسىگە ئايلىنىشى ئېھتىياجغا ئايلانغان بولىدۇ. شۇڭا ئۇ ئۆگىنىشى، ئۆگەنگەننى ئەمەلىيەتكە بىرلەشتۈرۈپ سىناقتىن ئۆتكۈزۈشى، بۇ ئارقىلىق تەپەككۈرىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇشى كېرەك. شۇندىلا ئۇ مەكتەپنىڭ خىزمەتلىرىگە ئوڭۇشلۇق ھەم ئۈنۈملۈك يېتەكچىلىك قىلالايدۇ.

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 4تەجرىبە +37 ئىناۋەت +25 تەڭگە +5 بايلىق +12 يىغىش سەۋەبى
روھلان + 5 + 4 + 1 + 5
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس
ADiL + 14 + 5 + 2 + 3 بارىكاللا
Wolqan + 8 + 6 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 15:04:46 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن مەكتەپ مۇدىر بولسام
- `5 t2 P2 P) }( bئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تۇرمۇشىغا ئالاھىدە كۆڭۈل بۆلەتتىم ،( ~. z+ e9 G# g9 g! O4 I! q6 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتۇش جەھەتتە  ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ قىزغىنلىقىنى ئاشۇرىدىغان  ئۇسۇل چارىلەرنى .تۈزۈملەرنى تۈزۈپ چىقىپ  ئۇقۇتقۇچىلاردا مائارپقا ئۆزىنى بېغىشليدىغان روھ يىتىلدۈرەتتىم.ھەرگىز ئىمتىھان نەتىجىسىگە ئاساسەنلا پۇل تۇتىدىغان ئىشلارنى قىلمايتتىم.4 \  C: R9 ]1 n8 a! d8 j3 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپلەردىكى ئۇقۇغۇچىلارغا بېرىلىدىغان پۇللارنى ئۇقۇغۇچىلارغا  چىقىم قىلىش ئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش ،ئۈگۈنۈش قىزغىلىقىنى ئاشۇرۇش...قاتارلىق ئىشلارغا چىقىم قىلىپ بېرەتتىم.* x9 E' R9 _3 P8 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنىپ مۇدىرلىق پۇلنى ئايمۇ -ئاي تۇلۇق بېرىش بىلەن بىرگە سىنىپ مۇدىرلىق خىزمىتىنى باھالاش چارىسى يۇلغان قۇيۇپ ياخشى ئىشلىگەنلەرگە ئەسلىدىكىدىن ئاشۇرۇپ مۇكاپات بېرەتتىم.پۇلىنى  مۇكاپات ئالالمىغانلارمۇ ئۆزىنىڭ پۇلىنى ئالاتتى.
' J+ q9 f4 c. ?! Y( Z2 G0 P0 aدەرس ئۇقۇتقۇچىلارمۇ ھەرقايسى سىنپقا دەرسكە كىرىدۇ شۇڭا ئۇلارغىمۇ مۇۋاپىق دەرىجىدە پۇل بېرەتتىم.7 b5 s7 _8 w/ a) kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كېسەل بۇلۇپ دۇختۇرخانىدا ياتقان ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشىنى تۇتمايتتىم.بالسى كېسەل بۇلۇپ قالغان ئۇقۇتقۇچىلارغا  بالسى ساقايغىچە رۇخسەت بېرەتتىم.تۇغۇتلۇق ئاياللارغا نىسپەتەن بىريىلغىچە  بولغان ئارلىقتا رۇخسەت بېرىش مەسلىسىنى ئويلىشىپ باقاتتىم.
2 V7 u& m) R0 Z( l3 j* Oمەكتەپنىڭ ئامانلىقىنى ساقلاش ئىشلىرىغا ئايرىم ئادەم قۇيۇپ ئۇقۇتقۇچىلار كىچىسى مەكتەپ ساقلاش ئىشلىرىغان خاتىمە بېرەتتىم.5 l- F. ]( j, j3 X2 x, ~. u8 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەربىر مەكتەپتە بىردىن ئىشچى تۇرغۇزۇپ مەكتەپنىڭ پارچە پۇرات ئىشلىرىنى ئۇڭلاش قاتارلىق ئىشلارغا كونكىرىتنى مەسئۇل قىلاتتىم .
! T+ @1 f- C* E7 Y* k9 k& g8 [مەكتەپتىكى ئۇقۇتقۇچىلاردا پەنلىشىپ دەرس ئۆتۈش ،كومپىيوتىردا دەرس تەييارلاش ئىشلىرىنى يولغان قۇياتتىم .لېكىن ئۇقۇتقۇچىلار ئۆتمەكچى بولغان دەرس مەزمۇننى چۈقۈم ئۆزى بىلىشى شەرىت .توردى چۈشۈرۈپ قويغان بىلەنلا بولمايدۇ ئەلۋەتتە.
' O* @1 q% E5 N& }پاك-دىيانەتلىك بولۇپ ئۇمۇمنىڭ پۇلىنى خەجلەيدىغان ،ياش خانىمملارغا قانات سۆرەيدىغان ئىشلارنى قىلىمايتتىم.
* d5 _& q& y+ N, k7 }‹‹ئالىم بولساڭ ئالەم سېنىڭ ،شوجاڭ بولساڭ خانىم سېنىڭ ››دەيدىغان گەپنىڭ چىقماسلىقىغا كاپالەتلىك قىلاتتىم.
! c0 [% ~4 n3 q& ~( T; M1 b3 Aشوجاڭ ياكى شۇجىنىڭ بىرى چۇقۇم ئايال كىشى بۇلۇش تۈزۈمىنى يۇلغا قۇياتتىم.ئايال ئۇقۇتقۇچىلارمۇ دەردىنى دىيەلەيدىغان ئادەم بولسا ئەرلەرنىڭ توزىقىغا ئاسان چۈشۈپ كەتمەيدۇ .دەپ قارايمەن .$ D  n. O6 ~4 x6 V8 ?# H" yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپنىڭ‹‹  تىرشچانلىق بىلەن ئىشلەپ ئىقتىساتچانلىق بىلەن مەكتە باشقۇرۇش ››يەرلىرىنى  مەكتەپ ئۆزىمىز مەسئۇل بۇلۇپ سېتىش ئىشلىرىنى يۇلغا قۇيۇپ  ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ يەرنىڭ پۇلىنىڭ زىيىنىغا يانچۇقىدىن پۇل سالىغان ئىشنى قىلمايتتىم./ U7 W' ^7 h* Q  kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپتە ھەرخىل پائالىيەتلەرنىڭ ئەمەلىي جانلىق ئېلىپ بېرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلاتتىم.
! \" E2 r! M) o6 [. nئۇقۇتقۇچىلارغا ھەردائىم ئىللىق مۇئامىلە قىلاتتىم،ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا ئۇقۇتقۇچىلارغا تەنبىھ بېرىدىغان ئىشلارنى قەتئى قىلمايتتىم.
  B0 z# _) V. rسىنىپلارغا ئايدا بىر قتىم سۈپۈرگە تۇلۇقلاپ بېرەتتىم،ھەرگىز ھۆكۈمەتنىڭ مۈلۈكى سۇدا ئاقمايدۇ ،ئوتتا كۆيمەيدۇ دەيدىغان قاراشتا بولمايتتىم.
! M2 Z7 O: m/ e' D$ Dمەكتەپتىكى بىر قاتار ئۈلۈك تۈزۈملەرنى ئىسلاھ قىلىپ چىقاتتىم.3 p/ k) t. |* h8 o2 o7 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ دەم ئېلىش ۋاقتىغا كاپالەتلىك قىلاتتىم،ئەگەر ئىشلەشكە توغرا كىلىپ قالسا ئارتۇق خىزمەت قىلغان ۋاقتىغا قانۇن بۇيىچە  پۇل تۇلۇقلاپ بېرەتتىم.5 g# I8 G# X9 ^) b6 L% R- N( t# c  Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئارتۇق دەرس ئۆتكەن ئۇقۇتقۇچىلارغىمۇ سائەتىگە مەلۇم نىسپەتتە پۇل بېرىشنى ھەقىقىي ئەمىللەشتۇرگەن بۇلاتتىم.- n4 E7 H6 A* y5 _/ J! Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر تەتىلدە  ئۇقۇتقۇچىلارنى تەشكىللەپ ساياھەت ئىشلىرىنى ئۇرۇنلشتۇرغان بۇلاتتىم.تەتىل مەزگىلىدە ھەرخىل تەربىيەلىىشكە چىققان ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيەلىنىش راسخوتىنى تۇلۇق بەرگەندىن باشقا يەنە  يۇقىرى دەرىجىلىك ئۇرۇنلار يۇل قويسا تاماق پۇلى بېرەتتىم.
$ G0 _2 m1 t. Mقىسقىسى :ئۇقۇتقۇچىلارغا باراۋەر ياخشى مۇئامىلە قىلىپ ،تۇرمۇشىغا كۆڭۈل بۇلۇپ ھەق_ناھەقنى ئايرىپ ،ئادىل ،پاك -دىيانەتلىك ،بۇلۇپ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ قوللىشىنى قولغا كەلتۇرۇپ  مىللىي مائارپنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن  تۆھپە قۇشاتتىم.
! @( _; P+ R: p+ J. g بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nureli010 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2011-1-10 09:27  / ~% F. t/ q9 {8 d" S4 K& r0 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 |; ]8 l# M" @( g$ ]

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 3تەجرىبە +26 ئىناۋەت +17 تەڭگە +3 بايلىق +6 يىغىش سەۋەبى
خەنجەر03 + 2 + 2 + 1 ياخشى
ADiL + 14 + 5 + 2 + 3 بارىكاللا
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-1-9 15:45:12 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەگەر مەن مەكتەپ مۇدىرى بولسام:
( j4 E% {3 Q; H4 e8 B8 s' Qبىرىنچىدىن: پۈتۈن كۈچۈم بىلەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ زىممىسىدىكى ئارتۇقچە ‹ۋەزىپە›لەرنى بىراقلا تۈگۈتۈپ، بارلىق زېھنىنى ئوقۇ-ئوقۇتۇش ئىشلىرىغا بېغىشلاتقان بولاتتىم.0 {4 G) C9 D( E8 ]# i' E& Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچىدىن:ھوقۇقنى مەجبۇرىيەت دەپ بىلىپ، باشلىقلىق سالاھىتىم بىلەن ئۆزۈمنىڭ مەجبۇرىيىتىمنى تولۇق تۇنۇپ يېتىپ پۈتۈن كۈچۈم بىلەن ئادا قىلغان بولاتتىم.
4 @" }) ~" h$ Zئۈچىنچىدىن:بەزى يەڭ ئىچىدىلا بىر تەرەپ قىلىنىپ كېتىدىغان ئىشلارنىڭ ئالدىنى ئالغان بولاتتىم.
& Z; H* r3 G& M  b# ^$ Lتۆتىنچىدىن: ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاساسىي ۋەزىپىسى ئوقۇتۇش، شۇڭلاشقا ئوقۇتقۇچىلارنى باشقا ئىشلارنى قىلىشقا زورلىمىغان بولاتتىىم.8 ]4 A7 z7 P) Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەشىنچىدىن: ئوقۇتۇش ئۈچۈن، شۇنداقلا مىللەتنىڭ مائارىپى ئۈچۈن ياخشى بولغان ئوقۇتۇش شارائىتى ياراتقان بولاتتىم.(ئوقۇتۇش تەجرىبىسى ھەقىقەتەن ياخشى بولغان ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان رىغبەت ۋە ئىلھامنى تېخىمۇ كۆپەيتىم ئۇلارنىڭ ئۆز مەسئۇلىيىتىنى تولۇق ئادا قىلىدىغان ياخشى كەيپىيات شەكىللەندۈرگەن، ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك بولغان بارلىق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىنى ۋاقتىدا تولۇقلاپ، ئوقۇتۇش ئۈچۈن جان كۆيدۈرەتتىم.)
0 {7 |& \" j2 e( r- W# a0 Rئالتىنچىدىن: ئوقۇتقۇچىلار ئارىسدىكى بۇزۇپ-چېچىشقا، ئارتۇقچە باردى-كەلدىلەرگە قاتتىق چەك قويۇپ، ئوقۇتقۇچىلار بىلەن پاراڭلىشىش ئارقىلىق ئاشۇ پۇللارنى يېتىم-يېسىر، ئائىلىسىدە قىيىنچىلىقى بار ھەم ئۆگىنىش نەتىجىسى ياخشى بولغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇرمۇش قىيىنچىلىقىنى ھەل قىلغان بولاتتىم.

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 4تەجرىبە +30 ئىناۋەت +20 تەڭگە +3 بايلىق +11 يىغىش سەۋەبى
خەنجەر03 + 1 + 1 + 1 ياخشى
ADiL + 14 + 5 + 1 + 3 ئورۇنلۇق ئىنكاس
روھلان + 5 + 4 + 1 + 5
Tursun007 + 10 + 10 + 1 + 2 ئورۇنلۇق ئىنكاس

باھا خاتىرىسى

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-3 21:36

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش