روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1086|ئىنكاس: 0
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

مەكتەپلەردىكى توك بىخەتەرلىك خىزمىتىنىڭ رۇلى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2013-12-24 18:48:05 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
مەكتەپلەردىكى توك بىخەتەرلىك خىزمىتىنىڭ رۇلى

. h) C7 U0 t  {1 O9 D1897-يىلى ئىدىسۇن ئىلىكتىر چىرىغىنى كەشىپ قىلغاندىن بۇيان، توك ئىنسانلارنىڭ دوستىغا ئايلاندى.ھازىر ئىنسانلار جەمىيىتىنىڭ تەرەققىياتى توكتىن بىر مىنۇتمۇ ئايرىلالمايدىغان بۇلۇپمۇ ھازىرقى مائارىپ تەرەققىياتىدا توكنىڭ رۇلى كۇنسايىن مۇھىم ئورۇندا تۇرىدىغان ھالەت شەكىللەندى. ساپا مائارىپى ۋە يېڭى دەرىس ئىسلاھاتىنىڭ يولغا قۇيۇلىشى بىلەن مەكتەپلەردىكى توك بىخەتەرلىك خىزمىتىنىڭ رۇلى تېخىمۇ مۇھىم ئورۇنغا ئوتتى. بىراق بەزى كىشىلەر مەكتەپ دىگەن ئوقۇتۇش ئېلىپ بارىدىغان، كىتاپ ئوقۇتۇپ ئادەم تەربىيەلەيدىغان ئورۇن، توك بولمىسىمۇ كىتاپقا تايىنىپ ئوقۇتۇش ئېلىپ بارغىلى بۇلىدۇ دەپ قاراپ، توكنىڭ مەكتەپ خىزمىتىدىكى رۇلىغا سەل قارىماقتا.ئۇنداقتا راسلا مەكتەلەردە توك بولمىسىمۇ ھەر تۇرلۇك خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلىگىلى بۇلامدۇ؟ مەن بۇ مەسىلىگە قارىتا بىرقانچە تۇرلۇك كۆز قارىشىمنى ئوتتۇرىغا قويماقچىمەن.
$ s) O/ A' C  F. L4 i1-توكنىڭ ئوقۇتۇش خىزمىتىدىكى رۇلى:مەركەزنىڭ غەرىپنى ئېچىش سىياستىنىڭ تۇرتكىسىدە ئاپتۇنۇم رايۇنىمىىزنىڭ مائارىپى زور تەرەققىياتلارغا ئىرىشتى. جۈملىدىن مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش سۇپىتىنى يۇقۇرى كوتۇرۇش ئۈچۈن ئىنتايىن ئىلغار بولغان ئىلىكتىرلىك ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىلىرى، يىراق مۇساپىلق ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىلىرى مەكتەپلەرگە سەپلەپ بىرىلدى. شۇنىڭدىن بۇيان ھەرقايسى پەنلەرنىڭ 90پىرسەنتىدىن كوپرەك قىسمى توك ئارقىلىق ئۆتىلىدىغان بولدى ھەم ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاڭ سەۋىيەسى، مەدىنىيەت ساپاسى، بلىمگە بولغان قىزغىنلىقى، يېڭىلىق يارىتىش ئىقتىدارى زور دەرىجىدە يۇقۇرى كوتىرىلدى. بۇرۇنقى نوقۇل كىتاپكىلا تايىنىپ، نەزىرىيەنى ئەمىلىيەتتە ئىشلىتەلمەسلىكتەك ھالەت بارغانسىرى ئازلىدى.
4 }7 D. m! K4 X2 [2 Z) W' d2-توكنىڭ مەكتەپلەردىكى ھەر تۈرلۈك سىياسى خىزمەتلەردىكى رۇلى:مەكتەپلەردە  سىياسى، ئددىيىۋى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلىمىگەندە، ئۇقۇغۇچىلاردا ئاسانلا جەمىيەتتىكى ناچار ئددىيەلەرنىڭ تەسىرىنى ئۆزلىرىگە يۇقتۇرۋېلىپ، يامان يولغا مېڭىپ قېلىش، قانۇنغا خىلاپ قىلمىشلارغا ئارلىشىپ قېلىش ئەھۋاللىرى ساىر بۇلۇپ قالىدۇ.بۇنىڭ ئۈچۈن ئوقوغۇچىلارغا سىياسى،ئىددىيىۋى خىزمەتنى بوشاشتۇرماي ئېلىپ بېرىش ئىنتايىن زۇرۇر. ئۇنداقتا قانداق قىلغاندا ئۇقۇغۇچىلارغا سىياسى، ئىددىيىۋى خىزمەتنى ياخشى ئشلىگىلى بۇلىدۇ؟ بۇنىڭ ئۈچۈن ھەرتۈرلۈك ئىلىكتىرلىك ئۈسكۈنىلىرىنىڭ ۋە رادىئو ئاڭلىتىش ئۈسكۈنىلىرىنىڭ رۇلىدىن ياخشى پايدىلىنىپ، تەشۋىقات خىزمىتىنى كۇچەيتىپ، قەرەللىك ھالدا سىياسى دوكلات، زىھىن سىناش، نوتۇق سۆزلەش،ئەدىبى-سەنئەت، تەنتەربىيە پائالىيەتلىرىنى تەشكىللەپ ئۇقۇغۇچىلارغا دۆلىتىمىزنىڭ سىياسەتلىرىنى، قانۇن بىلىملىرىنى تەشۋىق قىلىپ، خۇراپاتلىق، نادانلىقنىڭ زىيىنىنى،پەن-تېخنىكىنىڭ يېزا ئىگىلىك، سانائەت،دولەت مۇداپىئەسى،كۈندىلىك تۇرمۇشتىكى رۇلىنى ئەمىلى ھەركەت، ئەمىلى مىساللار ئارقىلىق چۇشەندۇرگەندە ھاسىل قىلدىغان ئۈنۈمنى تېخىمۇ يۇقۇرى كوتۈرگىلى بۇلىدۇ. مۇشۇنىڭدىن كۆرۈۋېلىشقا بۇلىدىكى، توكنىڭ مەكتەپلەردىكى سىياسى،ئىددىيىۋى خىزمەتلىرىدىكى رۇلى ئىنتايىن چوڭ.
4 T0 o$ e$ T; S. r3 Y) ]4 B3-توكنىڭ مەكتەپلەردىكى مۇقۇملۇق، بىخەتەرلىك،يېشىللاشتۇرۇش خىزمىتىدىكى رۇلى:مەكتەپلەرنىڭ مۇقۇملىقى،بىخەتەرلىكى دولەتنىڭ مۇقىم،تىنچلىقىغا، تەرەققىياتىغا جۈملىدىن ئۆز جايىنىڭ مۇقىم، تىنچ بۇلىشىغا،تەرەققىياتىغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ.چۈنكى ياش-ئۆسمۇرلەر دۆلەتنىڭ كەلگۈسى ئىز باسارلىرى، دۆلەتنى تەرەققى قىلدۇرۇش،زامانىۋىلاشتۇرۇشتىكى زاپاس كۈچ. شۇڭا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ قانداق ئىددىيىنى قوبۇل قىلىشى، قانداق ئادەم بۇلىشى دۆلەت كۆڭۈل بۇلىدىغان ئەڭ مۇھىم مەسىلە. مەكتەپلەرنىڭ يېشىللاشتۇرۇش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلەش بولسا، ئۇقۇغۇچىلارنى يۇرۇق،ئازادە، پاكىزە مۇھىتتا بىلىم ئېلىش پۇرسىتىگە ئىگە قلىش، ياش-ئۆسمۇلەرگە مەكتەپكە ھەر ۋاقىت ئىنتىلىپ تۇرىدىغان،مەكتەپنى ئۆزئائىلەم دەپ بىلىش، بىلىم ئېلىشقا ئىنتىلىش، تىنچ،ئىتتىپاق جۇشقۇن ھاياتى كۈچكە تولغان بىر جەننەت كەبى باغچىدەك ھىسياتقا ئىگە قىلىش ئۈچۈن. بۇنىڭ ئۈچۈن مەكتەپلەر ھەرخىل كۈزىتىش ئۈسكۈنىلىرىنى تېخىمۇ مۇكەممەللەشتۇرۇپ، يامان نىيەتلىك كىشىلەرنىڭ مەكتەپلەرگە سۇقۇنۇپ كىرىۋېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش خىزمىتىنى ياخشى ئىشلىشى، ئىلىكتىر ئۈسكۈنىلىرى ئارقلىق ئۇقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپ ئىچىدىكى پائالىيەتلىرىنى ھەرۋاقىت كۈزۈتۈپ تۇرۇشقا يۈكسەك ئەھمىيەت بىرىشى كىرەك. مەكتەپ ئىچىنى كۇچەت تىكىش، گۈل ئۆستۈرۈش ئارقىلىق كۆكەرتىش، يېشىللاشتۇرۇش ئارقىلىق ئۇقۇغۇچىلارغا ياخشى بولغان ئۈگىنىش سورۇنى ھازىرلاپ بىرىشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىشى، بۇنىڭ ئۈچۈن مەكتەپلەرگە قۇدۇق كولاش ئارقىلىق ئىلىكتىر ئىنىرگىيەسىنىڭ رۇلى ئارقىلىق سۇ چىقىرىپ،  كۈچەتلەرنىڭ قۇرۇپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش، گۈللەرنىڭ ھىدى پۇراپ تۇرىدىغان، گۈزەل بىر باغچا ھالەتنى شەكىللەندۈرىشى كىرەك.
  O' q6 o5 p! |$ Jقىسقىسى، توكنىڭ مەكتەپلەردىكى رۇلىغا سەل قارىماسلىق، توكنى ئوقوتۇش، سىياسى،مۇقۇملۇق،بىخەتەرلىك،يېشىللاشتۇرۇش خىزمىتى ئۈچۈن ياخشى خىزمەت قىلدۇرۇشقا ئەھمىيەت بىرىش، مەكتەپلەردىكى توك بىخەتەرلىك خىزمىتىگە بولغان تۇنۇشنى ئايدىڭلاشتۇرۇپ،توك بىخەتەرلىك خىزمىتىگە مەخسۇس ئادەم، مەخسۇس ئىشخانا تەسىس قىلىپ، مەكتەپلەردىكى ئىلىكتىر ئۈسكۈنىلىرىنىڭ بىخەتەرلىكىگە ھەقىقى كاپالەتلىك قىلىش كىرەك
  K( n: g" ^3 _8 O2 N- X
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

تاقاش

ئالاھىدە تەۋسىيەئالدىنقى /1 كېيىنكى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى ( 新ICP备10200892号 )

GMT+8, 2015-4-19 06:12

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش