روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4392|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش قابىلىيىتى توغرىسىدا

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
. K* M! D2 I# h! f" V' V) k; N8 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش قابىلىيىتى توغرىسىدا
5 M6 e" i. e( h( \- l, j% N

5 q# v" Q1 x9 P6 N* `5 n; `ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش قابىلىيىتى، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ۋەزىپىسىنى ئورۇنداش جەريانىدا، زېھنىي كۈچىنى تولۇق جارىي قىلدۇرۇپ، پېداگوكىكا ئىلمىي نەزەرىيىسى ۋە شۇ پەندىكى بىلىملەردىن پايدىلىنىپ، ئەمەلىي ئوقۇتۇش بىلەن شۇغۇللىنىش ماھارىتىنى كۆرسىتىدۇ. ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش قابىلىيىتى قۇرۇلمىسى بولسا، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش جەريانىدا تەييارلاشقا تېگىشلىك تۈرلۈك قابىلىيەت ئامىللىرى ۋە بۇ ئامىللار ئوتتۇرسىدىكى ئۆز _ ئارا مۇناسىۋىتىنىڭ رامكىسىنى كۆرسىتىدۇ. شۇڭا، ئوقۇتۇش قابىلىيىتىنىڭ يۇقىرى _ تۆۋەنلىكى بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش داۋامىدا كارغا كېلىش _ كەلمەسلىكىنىڭ ئالدىنقى شەرتى., y# k) |+ k& F; x7 ~+ U; Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇشنى تەشكىللەش قابىلىيىتى _ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش پائالىيىتى بىلەن شۇغۇللىنىش جەريانىدا ئىپادىلەنگەن ئۇنىۋېرسال قابىلىيىتى، يەنى ئىدىيە، كەسىپ، ھۈنەرگە ئالاقىدار تەرەپلەرنىڭ ئۇنىۋېرسال گەۋدىلىنىشىدىن ئىبارەت بولۇپ، ئۇ، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش پائالىيىتى بىلەن شۇغۇللىنىشىدىكى ئىنتايىن مۇھىم قابىلىيەت بولغاندىلا، ئاندىن ئوقۇتقۇچىنىڭ يېتەكچىلىك رولىنى ۋە ئوقۇغۇچىنىڭ سۇبيېكتىلىق رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرۇپ، ئوقۇتقۇچى بىلەن ئۆگەنگۈچىدىن ئىبارەت ئىككى تەرەپنى ماس ۋە ئىناق ھالدا بىرلىككە كەلتۈرگىلى بولىدۇ.
" y' T  A- }" sشۇنداق بولغاچقا، ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇشنى تەشكىللەش قابىلىيىتى ئاساسەن تۆۋەندىكى جەھەتلەردە ئىپادىلىنىدۇ:
2 D4 [: S0 W. |بىرىنچى، ئوقۇتۇش پروگراممىسى بىلەن ئوقۇتۇش مەقسىتىنى تولۇق چۈشەنگەن ئاساستا، ئوقۇش يىلى ياكى ئوقۇش مەۋسۈمى ياكى بىرەر دەرس مەزمۇنى بويىچە سائەتلىك پىلان تۈزۈش ئىقتىدارىغا ئىگە بولۇپ، ئوقۇتۇشنى تەرتىپلىك،سېستىمىلىق، قەدەم باسقۇچلۇق ھالدا ئېلىپ بېرىش.+ L% X5 O& x: V# K: Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى، دەرسلىكنى تەشكىللەپ ئورۇنلاشتۇرۇش _ دەرسلىكنى قۇرۇلمىسى زىچ، سىستېمىچانلىقى كۈچلۈك، قائىدىلىرى ئېنىق بولغان ئوقۇتۇش سىستېمىسىغا ئايلاندۇرۇش ھەمدە سۆزلەيدىغان مەزمۇن، مەشىق مەزمۇنى، مۇھىم، قىيىن نۇقتىلار، يېڭى _ كونا بىلىملەرنى باغلاش، تەجىربىنى سەپلەش، تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇش قاتارلىقلارنى مۇۋاپىق كۆڭۈل قويۇپ تەشكىللەش ۋە ئورۇنلاشتۇرۇش لازىم.
5 W7 A% _2 A1 w: }$ xئۈچىنچى، ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى بەلگىلەش قابىلىيىتى
0 A, p3 D. {# _1 u6 Tئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى بەلگىلەش ئوقۇتقۇچىنىڭ تەربىيىلەش ۋە ئوقۇتۇش مەقسىتىگە يېتىش ئۈچۈن قوللانغان خىزمەت ۋاستىسى. ئۇ، دەرسلىكنى چوڭقۇر تەتقىق قىلىش، چوڭقۇر چۈشىنىش، ئوقۇغۇچىنىڭ بىلىم سەۋىيىسى، پىسخىك ئالاھىدىلىكىنى تولۇق چۈشىنىش ئاساسىغا قۇرۇلغان. مەسىلەن، ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنىڭ تۈرى بېكىتىلگەندىن كېيىن، يېڭى دەرسكە قانداق ئۆتۈش، دەرسخانىدا سۇئالنى قانداق سوراش، مۇھىم نۇقتىنى قانداق گەۋدىلەندۈرۈش، قىيىن نۇقتىنى قانداق بۆسۈش، قانداق تەكرارلاپ مۇستەھكەملەش، تەجرىبىنى قانداق بىر تەرەپ قىلىش ۋە ئورۇنلاشتۇرۇش قاتارلىق ھالقىلارنى لايىھىلەش ۋە ئورۇنلاشتۇرۇشتىن ئىبارەت.2 b4 }/ }2 \3 U. m5 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۆتىنچى، دەرسخانا ئوقۇتۇشى جەريانىدىكى تەشكىللەش ۋە باشقۇرۇش قابىلىيىتى
( B7 X! w- l; [! X( ^8 V( ^دەرسخانا ئوقۇتۇشىنىڭ جەريانىنى تەشكىللەش ۋە باشقۇرۇش _ ئوقۇتقۇچىنىڭ رەھبەرلىك قابىلىيىتى ۋە قوماندانلىق قىلىش ئىقتىدارىنىڭ جانلىق گەۋدىلىنىشى، شۇنداقلا بەلگىلەنگەن بوشلۇق ۋە ۋاقىت ئىچىدە ئوقۇتۇش مەقسىتىنىڭ ۋەزىپىسىنى ئورۇندايدىغان ئىجابىي سەنئەت. پەقەت، مۇشۇنداق سەنئەت بولغاندىلا، ئوقۇتۇش داۋامىدا، ئوقۇتقۇچى بىلەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئىرادىسىنى بىرلىككە كەلتۈرۈپ، ئىنتىزامنى چىڭىتىپ، ھەرىكەتنى ماسلاشتۇرۇپ، پۈتۈن سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلارنى بىر پۈتۈن گەۋدىگە ئايلاندۇرۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ئېلىش ئىستىكىنى قوزغىتىپ، ئۇلارنىڭ ئۆگىنىش تەشەببۇسكارلىقىنى جارىي قىلدۇرۇپ، ئوقۇتۇش بىلەن ئوقۇشنى خوشال _خورام، جانلىق، تېتىك كەيپىياتتا يولغا قويۇپ، قانائەتلىنەرلىك ئوقۇتۇش ئۈنۈمىگە ئېرىشكىلى بولىدۇ.
% j" q; U, ^# w8 u! @4 W4 S9 Y# G  x
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2015-2-13 10:24:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن پايدىلىق بىلىمكەن. رەھمەت.
ۋاقتى: 2015-2-16 16:57:32 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇنى سىز يازدىڭىزما؟ . U! F: e( o2 R/ F/ n7 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزنى مەكتەپ مۇدىرى قىلىپ قويسا ئىش بارمۇ نىمە...   بەزى كۆز قاراشلىرىڭىزغا قوشۇلمايمەن.' Y5 i5 F, u% z* }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3 _! C7 |+ x$ y6 V8 ^# Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    ئوقۇغۇچىلاردىن مۇكەممەللىكنىلا تەلەپ قىلىپ تۇرىۋالىدىغان ئوقۇتقۇچى- مەڭگۈ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈرىنى ئاچالمايدۇ.
0 i6 N) j8 V6 P9 D- Y$ `* F3 u& L* B( F; F. Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئەقىدىسىز ئوقۇتقۇچىلىق- كۆرۈنمەي يۈز بېرىۋاتقان جىنايەتتۇر.$ R* O. x" s, Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 X2 B1 L" q2 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئوقۇتقۇچىلىرى مائاش ئۈچۈنلا ئىشلەيدىغان مىللەتنىڭ ئوقۇغۇچىلىرى ئېتىبارسىز قالىدۇ.
; Z. |5 @# L, X/ E: v. x- `' g3 q- Z9 m6 r! r* t2 X7 o  T  Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   مائارىپ مەسئۇلىيەتچانلىقتىن ئايرىلسا پالەچ ھالەتكە چۈشۈپ قالىدۇ.3 u: }8 G1 B" C: K6 j7 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: F5 P2 N  k; W1 j  R/ C   ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئېسىدىن مەڭگۈ چىقمايدىغان ئوقۇتقۇچى- دەل ئۇلارنى ھەقىقىي چۈشەنگەن ئوقۇتقۇچىدۇر.
, H3 K& i5 T9 P8 b; h: Y9 @2 x
5 }- w% b8 o9 o- i4 y. P; T   ئۆز كەسپىگە پىشمىغان ئوقۇتقۇچى- دائىم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا تۇتۇلۇپ قالىدۇ.
* o; y+ r# J8 P5 _! Y9 b5 e+ o* k0 Z. b# O! x% ~: Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئوقۇتقۇچى جانسىز بولسا ئوقۇغۇچى ئاڭسىز بولىدۇ.5 ?" [9 y0 j3 x( U3 d4 j# |8 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
" u! g+ `; ~) y/ [" @9 f1 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   ئوچۇق دەرستىن ئەڭ قورقىدىغان ئوقۇتقۇچى- ئالۋاڭغا دەرس ئۆتۈپ كۆنۈپ كەتكەن ئوقۇتقۇچىدۇر.
' ^' Y8 S- S4 r2 u/ z
: `1 E% v; s. H# h  v( T5 z   ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىققىتىنى ھەيۋىسى بىلەن ئەمەس، بىلىمى بىلەن يىغالىغان ئوقۇتقۇچىلا ئەڭ مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىدۇر.  G8 B4 h$ r2 X  a2 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' V5 k' j5 w+ D( ^& Q# @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                                                                                          ‹‹شىنجاڭ مەدەنىيىتى ژورنىلىدىن ئېلىندى››
. K3 x: n8 S. a  j' w

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-5 05:29

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش