روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2744|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

7-يىللىق تىل-ئەدەبىيات 1-مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2013-12-12 16:05:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
7- يىللىق 1-مەۋسۈم ئەدەبىيات مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى+ K' A! T, p4 `$ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Ⅰسۇئال: بېرىلگەن جاۋاپلارنىڭ پەقەت بىرىلا تۇغرا. تۇغرا جاۋاپنىڭ ھەرپ بەلگىسىنى تىرناق ئىچىگە يېزىڭ.(3تىن 18 نۇمۇر)
  |4 `4 `6 Q' J9 i8 a  {1. گىرامماتىكا ئۆز ئىچىدىن (         ) دەپ ئىككى تۈرگە بۈلۈنىدۇ.2 G3 v' B- n" @9 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Aفۇنتىكا، لىكسىكا    B  لىكسىكا، مورفۇلوگىيە    C فۇنتىكا، سىنتاكسىس  D مورفۇلوگىيە، سىنتاكسىس
& G* A- c8 _" C: Y2 h2.<<پۇلات قانداق تاۋلاندى>> ناملىق ئەسەرنىڭ ئاپتورى: (         )- }5 R9 J8 C0 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Aئۇسترۇۋىسكى    B شارۇسا     C پاۋىل      D چىخۇپ
* b+ h& V. i. [) b3. ئۇيغۇر مەشرەپلىرىنىڭ خەلىقنىڭ <<سەنئەت مەكتىپى>> ۋە <<ئەدەپ- ئەخلاق بۈشۈكى>> دەپ تەرىپلىنىشىدىكى سەۋەپ: (         )
& ?& E' w# g1 z/ U4 A% ]$ |/ xAئۇزاق تارىخقا ئىگە ئەنئەنىۋى ئۆرۈپ- ئادەت بولغانلىقى) H+ g- v0 D1 P" a: Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Bكۈڭۈل ئىچىش خاراكتىرىگە ئىگە ئۇنۋىرسال پائالىيەت بولغانلىقى Cمەشرەپلەردە ئەخلاق ۋە جامائەت ئىنتىزامى، سەنئەت ۋە تەربىيە زىچ بىرلەشتۈرۈلگەنلىكى
" }% V2 S2 Q5 K, k0 P' b! xDمەزمونى مول، تەشكىلىي تۈزۈمى مۈكەممەل بولغانلىقى
. j/ u6 @8 R2 D( a1 V& j0 e+ T* n4. <<نورماندى>> ناملىق پاراخۇتنىڭ چۈكۈپ كىتىش ۋەقەسى يۈز بەرگەن ئورۇن         )
; _5 H7 }0 S8 ^4 H! N+ SAئىنگىلىز دىڭىزى بوغۇزى     Bئاتلانتىك ئوكيان     Cئەنگىلىيە    Dتىنىچ ئوكيان% g: [/ R* F* e4 u. Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. <<تەكلىماكاننى قۇچاقلاپ>>ناملىق ئەسەردە ئۇتتۇرغا قۇيۇلغان ئاساسى مەسىلە:  (            )* m* D/ Q- N4 _& N, Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Aھاياتلىق مەسىلىسى    B ۋەتەنپەرۋەرلىك مەسىلىسى    C  مۇھەببەت مەسىلىسى        Dمۇھىت مەسىلىسى
( S/ g& {2 ?  F2 }7 h6. <<تۆت كۆز بىلەن كۈتە- كۈتە، شەرق شامىلى سۇقۇپ، باھارنىڭ قەدىمىمۇ يىقىنلاشتى>> دىگەن جۈملىدە ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن (          ) قوللىنىلغان.
$ w& _0 W- s- z+ e' n) R9 k' lAمۇبالىغە، جانلاندۇرۇش      B ئۇخشىتىش، جانلاندۇرۇش      C لىرىكا، مۇھاكىمە      D تەسۋىر، مۇبالىغە
5 i( e- e5 ^  P% s, Q) AⅡ سۇئال: بوش ئورۇنلارنى تولدۇرۇڭ.( 2دىن 20 نۇمۇر)  
+ t) Y, V- C8 e) t  Q/ m8 ^1) ئۇيغۇر تىلىدىكى ياردەمچى سۆزلەر (             )، (             )، (              ) دەپ ئۈچ تۈرگە بۈلۈنىدۇ.3 f( G8 w# E+ v& Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) نۇرۇز بايرىمى ھەر يىلى(       )- ئاينىڭ (     )- كۈنى يەنى كۈن بىلەن تۈن تەڭلەشكەن (               ) نىڭ 1- كۈنى ئۆتكۈزىلىدۇ.; W5 y  Z: o# D; xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) <<ئىتىز- دالا>> دىگەن سۆزلەر (        ) سۆز بولغانلىقى ئۈچۈن ئۇتتۇرسىغا سىزىقچە قۇيىلىدۇ.
7 g; M/ i; t7 b) P# W2 v7 G: o4) <<ئىللىق قۇياش يىقىملىق تەبەسسۇم قىلىپ تۇراتتى>> دىگەن جۈملىدە ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن(              ) بىلەن(              ) قوللىنىلغان." h" p5 Q, O) o. X0 r* ~9 U2 Z1 Y# Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5) << ھاياسىز كىشى- كىشىلەرنىڭ پەسكەشلىرىدۇر>> دىگەن جۈملىدىكى <<پەسكەشلىرىدۇر>> دىگەن سۆزدە تاۋۇشلارنىڭ (                     ) ھادىسىسى كۆرۈلگەن.& p1 W5 [4 x2 x! n+ S( v+ jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Ⅲ سۇئال: تەلەپلەرنى ئورۇنلاڭ.
5 P9 b2 ~% j& [& R, Z0 a4 d0 e1. تۈۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىزاھلاڭ.( 2دىن 12 نۇمۇر)
9 O5 n7 R# X( \  M2 \1) ئاۋۇن:_                                   2) يارقىن:_ # I- D) l0 N: ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئىشتىياق:_                             4) شىپا:_) A9 v8 ?4 w6 E" P6 S  Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5) مۇستەھكەم:_                            6) يازلىق لاگىر:_
) T4 J( ?, B. s- h& c% [2.      <<چاياننىڭ ئادىتى ①چاقماق،* T$ c2 D& y  S4 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
            نۇمۇسسىزلىق ئادەم ②چاقماق.6 F- S+ A' L. ]4 Z: r4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
            چىقىمخور كۈكسىنى يارغىن،
4 @, T1 L( t* P2 T            بۇلۇپ گۈلدۈرلىگەن ③چاقماق.
5 g  u5 I2 e; }تەلەپ: 1) ئاستى سىزىلغان سۆزلەر قانداق سۆزگە تەۋە؟(3نۇمۇر)
! K5 F# }0 D6 i7 _, d# c
6 |- |: V- I. G1 r; ^% |, v2) ھەر بىر مىسرادىكى ئاستى سىزىلغان سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئايرىم- ئايرىم يېزىپ ئىزاھلاڭ.(12 نۇمۇر)9 h. h8 E0 Q" {" `6 n0 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)  چاقماق:_" z' G, e; G9 Z2 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2) چاقماق:_+ u* U8 x7 J+ a) |  R7 Q1 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) چاقماق:_. v: x  Z! H+ `) o0 S! B8 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
Ⅳ سۇئال: سۇئاللارغا جاۋاپ بېرىڭ./ Z* S/ k  p6 e& N/ @% Y% aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. <<قىزچاق تۈكرۈكىنى يۇتقىنىچە سۇنى يۇلۇچىغا تەڭلەپتۇ.بۇ چاغدا تۇساتتىن سوغا ئىچىدىن ناھايىتى يۇغان يەتتە تال بىرلىيانت چاچراپ چىقىپتۇ. ئارقىدىنلا سوغىدىن بۇلدۇقلاپ سۈزۈك سۇ ئىقىپ چىقىپتۇ.>>
; r$ O9 W; q7 ~: ^, m1) بۇ پارچە قايسى ئەسەردىن ئىلىنغان؟(3نۇمۇر)
0 X9 a. I; C! }! t8 m2 S" C0 a) @% u$ B7 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 ?$ u: }! m% V! F# h0 O2 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) بۇ ئەسەردىن ئاپتورنىڭ قانداق ئارزۇسىنى ھېس قىلدىڭىز؟(4نۇمۇر)
5 D" |, _. D/ K* V. Y, f+ B0 c+ [8 X& A( K: q* |+ B; m. a2 M( v2 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 u( d; u; o: Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. فانتازىيىلىك چۆچەك دىگەن نىمە؟(4نۇمۇر)" K! W! V8 o3 K3 j: z1 h) [! jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
   7 l" z2 O5 x+ gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4 n6 H$ }9 S3 R/ Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 G) V$ q6 _: \+ H3. <<قىيسىق مۇناردىكى تەجرىبە>> دىگەن ئەسەردە گالىيلىنىڭ باشقىلار شۈنچە قارشىلىق قىلسىمۇ، ئۆز پىكىرىدە چىڭ تۇرۇشى نىمىنى چۈشەندۈرىدۇ؟(4نۇمۇر)
3 G4 Z; W- `3 D! J- h
4 e& D& A" T# Z% f0 n% ?  I* \) ^1 r  Y: y2 M+ D+ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8 E  G! B/ Y7 `7 ]4 M& T! Y, L; vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

" _1 ~( P' n- {, P* l9 O( l& I2 K0 SⅤ سۇئال:يېزىقچىلىق مەشىقى سۇئالى(20نۇمۇر)# `! I0 z& s: C6 W+ a( ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پارچە: ناھايىتى ئاچارچىلىقتا قالغان ئىككى ئادەم بىر سىۋەت بىلىق بىلەن بىر تال بىلىق تۇتىدىغان قارماققا ئېرىشىپتۇ. بىرسى بىلىقنى ئاپتۇ. بىرسى قارماقنى ئاپتۇ- دە، ھەر ئىككىسى ئۆزىنىڭ يۇلىغا راۋان بۇلۇپتۇ. بىلىقنى ئالغان ئادەم، شۇ جايدىلا ئوت قالاپ، بىلىقلارنى پىشۇرۇپ يەۋىتىپتۇ.ئۇزاق ئۇتمەي، بۇ ئادەم قۇرۇق سىۋەتنىڭ يىنىدا ئاچلىقتىن ئۈلۈپتۇ. قارماقنى ئالغان ئادەم بولسا، ئاچلىققا چىداپ قارماقنى كۈتۈرۈپ، دىڭىز بۇيىغا قاراپ مىڭىپتۇ. لىكىن بۇ ئادەممۇ دىڭىزغا بارغۇچە ئاچلىقتىن ئۈلۈپتۇ.
- _1 k8 V, q; {6 ^* nيەنە بىر يەردە ئۇخشاشلا ئاچارچىلىقتا قالغان ئىككى ئادەممۇ  بىر قارماق بىلەن بىر سىۋەت بىلىققا ئېرىشىپتۇ. لىكىن بۇلار ئىككىسى بىرلىشىپ، سىۋەتتىكى بىلىقلارنى بىردىن- بىردىن پىشۇرۇپ يىگەچ، دىڭىز بۇيىغا كەپتۇ ۋە بىلىقچىلىق تۇرمۇشىنى باشلاپتۇ-دە، بەخىتلىك تۇرمۇشقا قەدەم قۇيۇپتۇ.
( F/ s/ ~) F9 R- D0 uتەلەپ: 1) <<ھەمكارلىق>> نى تېما قىلىپ ئەسەر يېزىڭ.' C+ h4 Z- t: P5 ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) ژانىرىنى، ماۋزوسىنى ئۆزىڭىز بەلگىلەڭ./ K( L/ V) H2 a, U% f7 b# ~8 J* a* }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئىملاسى تۇغرا بولسۇن. تىنىش بەلگىلەرنى تۇغرا قوللىنىڭ.# m; x' o1 K2 I3 A3 W# l% |" gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4) ھەجىمى بىر بەت ئەتراپىدا بولسۇن.
# N6 ^' V9 q2 T2 p* D1 [2 t

باھا سۆز

ياخشىماتىرىيالكەن.  ۋاقتى: 2013-12-14 14:06
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
رەھمەت ئوقۇتقۇچىلار ياخشى پايدېلانغۇدەك
ۋاقتى: 2013-12-14 14:08:07 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن پەقەت كۆچۇرەلمىدىم.باللاردىن ئىتىھان ئالاي دىگەن ئىدىم.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 11:05

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش