روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 5460|ئىنكاس: 13
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئىلمى بۈلۈم ياردەمچىسى ( 1.3 نۇسخسى)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم قەدىرلىك تورداشلار
' V- o% Z: O8 n) n5 a  ~/ _4 A. Tنەچچە يىللاردىن بۇيان ئىلمى بۈلۈم خىزمىتى بىلەن بۇلۇپ مانا بۈگۈنلەرگە كەلگەندە ئىلمى بۈلۈم خىزمەتلىرىنى ئاپتۇماتلاشتۇرۇش ۋە ئاددىلاشتۇرۇش مەقسىتىدە بىر يۇمشاق دىتال تۈزدۈم ھەم خېلى كۆپ مەكتەپلەر ئىشلىتىپ ياخشى باھالارنى بەردى . شۇسەۋەپ تۈپەيلىدىن تورداشلار بىلەن ئورتاقلىشىش ۋە لازىملىقلارغا ھەقلىق تەمىنلەش مەقسىتىدە بۇ تىمىنى يېزىپ ئولتۇرۇپتىمەن .. D) ?6 m- k& }0 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دىتالنىڭ ئاساسلىق ئالاھىدىلىگى :
/ Q$ h) l) D$ P" s" Eدىتال باشلانغۇچ ۋە تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەرگە ماس كىلىدىغان بۇلۇپ مەكتەپ نامى تارماق مەكتەپلەر ۋە تۈپ سان قاتارلىقلارنى لايھىيىلەش ھاجەتىسىز ; K# D( Z9 F& o$ _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پەقەت ئۇقۇغۇچى ئۇچۇرى ،ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرى ، دەرس تەقسىماتى،سىنىپ كۆرسەتكۈچى،ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى،ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچلىرىنى سېستىما تەمىنلىگەن قېلىپ ھۆججىتىگە تولدۇرۇپ سېستىمىغا تارتتۇرۇپ ئىشلەتسەك بولىدۇ .. O. }9 P+ p& o5 u$ a9 r) ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇغۇچىلىق ئۇچۇرلىرى تەمىنلەنگەندىن كىيىن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ھەرتۈرلۈك ئۇچۇرلىرىنى باشقۇرۇش ، ئىمتاھان نەتىجىسىگە ئاساسەن سىنىپنىڭ ،يىللىقنىڭ ،مەكتەپنىڭ ئىمتاھان نەتىجىلىرىنى تارماق مەكتەپلەر ۋە كەنتە ،يېزا دەرىجىلىك ،مائارىپ ئىدارىسىگە يوللايدىغان سۈپەت ئانالىز جەدىۋەللىرىگىچە  ئاپتۇماتىك خۇلاسىلەپ Excell  جەدىۋىلى ھالەتتە چىقىرىپ بىرىدۇ . ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلارنى ئاپتۇماتىك ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇش، ( بۇيەردە تىلغا ئېلىنغىنى پەقەت مەكتەپ ۋە ھەر بىر سىنىپقا ئۇرۇنلاشتۇرىدىغان ئۇقۇغۇچى سانى بىكىتىلسە سېستىما ئاپتۇماتىك مەيدان سانى قاتارلىقلارنى ھاسىللاپ ، ھەر بىر ئىمتاھان مەيدانىغا ئىككى يىللىق ئۇقۇچىلىرىدن مۇۋاپىق ھالەتتە ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ ، قولدا ئۇرۇنلاشتۇرسىمۇ بۇلىدۇ )ئىمتاھان مەيدان ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىنى ، سىنىپلار ،ئىمتاھان مەيدانلىرى بويىچە ئايرىپ چىقىرىدۇ ، ئىمتاھان مەيدانىنىڭ ئىشىكىگە ۋە سىنىپلارغا چاپلايدىغان ئۇرۇنلاشتۇرۇش جەدىۋەللىرى ،باغاقچىلىرى قاتارلىقلارنى ئۇرۇنلاشتۇرۇش ئەھۋالىغا ئاساسەن ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ،
3 d7 D$ a( C: }ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتاھانغا قاتنىشىش كىنىشكىسىنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ ، ئىمتاھان نەتىجە جەدىۋەللىرىنى مەيدانلار سىنىپلار ،پاراللىللار بويىچە ئايرىم -ئايرىم خالىغانچە چقارغىلى بولىدۇ ،
3 @& {9 g7 {/ {! i2 Wئۇقۇغۇچىلار ئىمتاھان نەتىجىسى ئۇچۇرلىرىنى قېلىپ ھۆججىتىدىن ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ، خىلمۇ-خىل تۈرلەر بويىچە مەسىلەن ئەدەبىيات ئىمتاھانىدا خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى ئالغان ، ھەرقايسى پەنلەر نەتىجىلىرىنىڭ ئوتتۇرىچىسى خالىغان نۇمۇردىن يۇقىرى بولغان ، ھەممە پەندە لاياقەتلىك بولغان ھەممە پەندە ئەلاچى بولغان ، ................ دىگەندەك ئىلمى بۈلۈم ئىھتىياجلىق بولغان خىلمۇ خىل خۇلاسىلەرنى تۇلۇق چىقىرالايدۇ .; @% x6 b+ q* e* @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىنى ئۇقۇپ ئالغاندىن كىيىن ھەربىر سىنىپنىڭ ھەر بىر پېنىگە نىسبەتەن بىكىتىلگەن سۈپەت كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچى دەرس ئۈتىدىغان سىنىپ ۋە پەنلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئۆزلىشىش كۆرسەتكۈچى ۋە لاياقەتلىك كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن بىكىتىلگەن پىرسەنىت بويىچە ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ بىر مەۋسۇملۇق ئۇقۇتۇش سۈپىتىنى مىقدارلاشتۇرۇپ ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ بىرىدۇ ، سىنىپ مۇدىرلىرىغا نىسبەتەن شۇ سىنىپنىڭ سىنىپ كۆرسەتكۈچىگە ئاساسەن شۇ سىنىپنىڭ ئۇمۇمى نەتىجىسىنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۇمۇمى سۈپەت ئەھۋالىغا بىرلەشتۈرۈپ خۇلاسىلەپ يىللىقلار،پەنلەر،يىللىق+پەنلەر ........ قاتارلىق تۈرلەر بويىچە خۇلاسىلەپ بىرىدۇ . مەسىلەن خالىغان بىر تارماق مەكتەپ 1-يىللىق ماتىماتىكا پەنلىرى بويىچە ،خالىغان مەكتەپ خالىغان يىللىق ھەرقايسى پەنلەر بويىچە دىگەنگە ئوخشاش.
3 D. g6 U$ W' q* ~  x) m5 Cئۇقۇغۇچىلارنى مەۋسۇم ئاخىرىدىكى  ھەربىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ھەرقايسى پەنلەردىكى ئىغىزچە سىناقنىڭ مانچە پىرسەنتى،...... قاتارلىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ ئاتا-ئانىلارغا يوللايدىغان مەۋسۇملۇق نەتىجە كۆرسەتكۈچىنى ئاپتۇماتىك ھالدا سىنىپلار بويىچە چىقىرىپ بىرىدۇ ." w6 E, d; H# ~; nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇتقۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇتقۇچىلارنى خالىغان شەكىلدە ئىمتاھان مەيدانىغا ئۇرۇنلاشتۇرۇشقا بولىدۇ .
# F# Z+ G8 T# r" b- ?ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كۈندىلىك مەشغۇلىيەت ئەھۋالىنى قۇلايلىق ھالدا خاتىرلەپ مېڭىشقا ، كۈنلۈك ،ئايلىق ،مەۋسۇملۇق ۋە يىللىق خۇلاسىلەرنى ئاپتۇماتىك چىقىرىدۇ ، ۋە ئىھتىياج بولسا قانچە يىلغىچە ساقلاش كىرەك بولسا شۇنچىلىك ساقلاشقا بولىدۇ ( يەنى خالىغان ۋاقىتتا خالىغان يىلدىكى خالىغان بىر كۈنلۈك خىزمەتكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى كۈرۈشكە بۇلىدۇ  بۇ ئەھۋالنى ساندانلىق سېستىمىلارنى ئىشلەتكەن ئىشلەتكۈچىلەر چۈشىنىدۇ)
6 b* c- \% d7 D# @+ @( F# F; Rئۇقتقۇچىلار مەشغۇلىيىتىدە ئۇقۇتقۇچىلارنى دەرس تەقسىماتىغا ئاساسەن بىرىنچى ھەپتىلىك خىزمەت مىقدارى ئۇچۇرلىرىنى ھاسىللاپ تەييالاپ بىرىدۇ ، يەنى شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ دەرس ئەھۋالىغا ئاساسەن شۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ شۇ ھەپتىلىك دەرس سائىتى ..... قاتارلىق بىر قاتار ئۇچۇرلىرىنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ھەمدە ئىككىنچى ھەپتىنى قوشماقچى بولساق ئالدىنقى بىر ھەپتىلىك ئەھۋالنى ئۆز پېتى ھاسىللاپ 2-ھەپتە ئۇچۇرلىرنى تەييارلايدۇ بىز مۇناسىۋەتلىك ئۆزگەرتىشلەرنى قول ئارقىلىق ئۆزگەرتىپ بەرسەك بولىدۇ )* z, r. p* d; l# y# f9 G9 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خىزمەت مىقدارىنى خالىغانچە خۇلاسىلەشكە بولدىئۇ يەنى 1-ھەپتىدىن 3-ھەپتىگىچە ،ياكى 5-ھەپتىدىن 12-ھەپتىگىچە دىگەندەك ، مەۋسۇملۇق خۇلاسىلەرنىمۇ ئاپتۇماتىك چىقىرىپ بىرىدۇ .9 L2 f' {8 f8 M, q. A. k/ Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇرىغا ئاساسەن سىنىپلارنىڭ ۋە كەنتىلەرنىڭ تۈپ سانىنى ئاپتۇماتىك بىكىتىپ چىقىدۇ ، ئاددى كۆزنەك ئارقىلىق شۇ كۈنلۈك كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇچۇرلىرىنى قۇلايلىق كۆزنەك ئارقىلىق كىرگۈزۈپ بەرسەك شۇ كۈنلۈك دەرىسكە قاتنىشىش ( ئەتىگەنلىك ۋە چۈشتىن كىيىنلىك ) كەنتىلەرنىڭ دەرىسكە قاتنىشىش ئەھۋالىنى ( چۈشتىن بۇرۇن ۋە كىيىن )  ئاپتۇماتىك ھاسىللاپ چىقىرىپ بىرىدۇ . كەلمىگەن ئۇقۇغۇچىلار تىزىملىكىنىمۇ ماس ھالدا چىقىئرىپ بىرىدۇ ( قۇلايلىق كۆزنەك دىگىنىمىزدە ئۇقۇغۇچىلارغا مۇقىم ID  بىكىتكەندىن كىيىن بىز پەقەت شۇ ID  نىلا كىرگۈزۈپ بىرىمىز)4 a" Z3 R1 F% N7 v+ a% a$ H! Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قۇشۇمچە ئىقتىدارلاردىن ئۇقۇغۇچىلىق ID  نۇمۇرىغا ئاساسەن ئۇقۇغۇچىلار رەسىمىنى كامىرا ئارقىلىق تارتىش ..... قاتارلىق بىر قاتار قۇشۇمچە ئىقتىدارلار قۇشۇلغان .: k0 M- D2 P% g; Y+ A0 p; fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىقتىدارلىرى خېلىلا كۆپ بۇ يەردە بۇ سېستىما چىقىرالايدىغان خۇلاسە مۇندەرىجىلىرىنىڭ رەسىمىنى يوللاي شۇنىڭدىن بىلىۋېلىڭلار 5 f' D: g  F, r" N+ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۈستىدە ئېيىتقىنىمىزدەك پەقەت ئۇقۇغۇچىلار ئۇچۇر جەدىۋىلى تولدۇرۇلۇپ سېستىمىغا تارتىلسىلا ئاپتۇماتىك سىنىپ سانى ،تارماق مەكتەپ سانى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇلارنى ئاپتۇماتىك ھاسىللايدۇ ،قولدا لايھىيىلەش تەڭشەش ھاجەتسىز.6 }. |9 b/ c% t8 F9 W3 H$ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

' d- S5 u. {: h1 k0 A1 S3 t# E8 X9 M  r$ h( M- s" [5 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 t# `  D$ C) J  l1 ?0 G
; d/ W) ^) E' G  ~% e4 r* H! nسېستىما مەكتەپ ئىلمى بۈلۈملىرىگە ماس كىلىدۇ
- x$ C) Z" R9 b% W0 Yسېستىمىنى خېلى ئۇزۇن ۋاقىت سەرپ قىلىپ ياسىغان ۋە سىناق قىلغان بولغاچقا ھەقلىق تارقىتىلىدۇ .
1 _0 W' Q- R& \+ S6 f  V% bئىھتىياجلىقلارنىڭ تۈۋەندىكى ئالاقىلىشىش ئۇسۇللىرى بويىچە ئالاقىلىشىشىنى ئۈمىت قىلىمەن - V# w0 f  p3 E* i/ G' |! @1 n2 K, h/ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھاسى يۈز تۇرانە بىكىتىلىدۇ .% s% g+ y. \9 D$ X6 E& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يانفۇن : 18999653262
) s5 B* |, _4 A( b6 F+ P$ g  y3 xكوت-كوت :82646108
- k$ @+ H, G9 D1 j3 X5 fدىتال ناھايىتى كۆپ قېتىم ئەمەلى سىناقلاردىن ئۆتكەن شۇڭلاشقا ئىقتىدارىدىن خاتىرجەم بولساڭلار بولىدۇ .0 ^8 p; L- z% [/ yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بەزى ئىقتىدارلارنى تېخى تۇلۇق ئىپادىلىمىدىم ئالاقىلەشكەندە تەپسىلى دىيىشسەك بولىدۇ 5 h6 d' \$ ^. e  d8 ]% Z+ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناۋادا يەنە ئىقتىدار قۇشۇش كىرەك بولسا بۇنىمۇ يۈز تۇرانە دىيىشسەك بولىدۇ .1 z- h3 C0 K, n% lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 Z/ h0 G3 Q( z6 o# f+ o1 ~. G2 R# |, [
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-7 22:10:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ سېستىما پۈتۈنلەي ئۆز ئەمگىكىم بۇلۇپ ئالدى كەينى بۇلۇپ بىر يىل ۋاقىت ياساش ۋە سىناق قىلىش بىلەن ئۆتتى. شۇ جەرياندا ئالدىمىزغا ئۇچرىغان مەسىلىلەر قۇشۇلۇپ ماڭدى .6 M. o* k8 d6 c" o/ ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇندىن كىيىنكى نەشىرىگە ئىككى ئاساسەن ئارخىپ باشقۇرۇش ئىقتىدارىنىمۇ قۇشۇش خىيالىم بار ( ھازىر قۇشۇلغانلىرىدىن 家庭文化档案汇总表 يەنى ئائىلە مەدىنىيەت ئارخىۋىنىڭ ئومۇمى خۇلاسىسى دىن ئىبارەت بىر خۇلاسە سىناق تەرىقىسىدە قۇشۇلدى ،قالغىنى ئىشلەتكۈچىلەر ئىھتىياجىغا ئاساسەن قۇشۇلىدۇ ، كىيىنكى نەشىرلىرى پۈتۈنلەي ھەقسىز يىڭىلىنىدۇ ,سېستىمىدا يادرولۇق ئۆزگىرىش بولغانلىرىدىن باشقا نەشىرلىرى)
) e& W$ ]6 ^& g, gبۇ سېستىما ھەقلىق تارقىتىلىپ ھازىرغىچە ھەر بىر مەكتەپكە ( يەنى ئوتتۇرا مەكتەپ بىر مەكتەپ ھىسابلىنىدۇ ، باشلانغۇچ مەكتەپ تارماقلىرى قانچە بۇلىشىدىن قەتئى نەزەر بىر مەكتەپ ھىسابلىنىدۇ ) بىر مىڭ بەش يۈز يۈئەندىن تارقاتتىم ، ' ~" k& m9 }: [7 y1 Y; G. ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ناۋادا ئۇيغۇرچە قىلىپ بىرىڭ دىسىڭىز 3 كۈندىن بەش كۈنگىچە بولغان ۋاقىتتا ئۇيغۇرچىلاشتۇرۇپ قولىڭىزغا تاپشۇرىمەن ، ھازىر 60 پىرسەنىت قىسمى خەنزۇچە ،( ئەسلى ياساتقان تەرەپ خەنزۇچە بۇلىشىنى تەلەپ قىلغاچقا شۇنداق بولغان ) پىروگىرامما نىت سۇپىسىدا يېزىلغان ، يۇنىكودنى بىمالال قوللايدۇ .: @5 V+ f, W+ q" X& \; S( Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

  n7 P: r0 a& [! a- y9 O- Nتولۇقلىما مەزمۇن (2016-3-24 18:14):
, l& w* b- H8 y0 U' |$ gتۇلۇق ئوتتۇرا مەكتەپ خۇلاسە قىسمى تەلەپكە ئاساسەن تۇلۇقلىنىۋاتىدۇ ......
ۋاقتى: 2016-3-7 21:44:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالدى بىلەن ئەمگىڭىزگە تەشەككۈر!5 T& n0 V/ P' p! o, ]" fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ سېستىما ھەقلىق تارقىتىلسا باھاسى قانچىلىك؟ئۇيغۇرتىلىدىكى سېستىمىمۇ ياكى قوش تىللىق قىلىپ ئىشلەتكىلى بۇلامدۇ؟
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-7 23:55:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قۇشۇمچە : ھەرخىل تىپتىكى ئۇچۇر باشقۇرۇش سېستىمىلىرىنى ئۇيغۇرچە-خەنزۇچە تەلەپ بويىچە ياساپ بىرىمەن . ( مەن يالغۇز ياسايدىغان بولغاچقا شۇنداق دەۋاتىمەن )
ۋاقتى: 2016-3-8 00:07:53 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كومپىيۇتىر سىسىتىمىسى تۈزەش جەھەتتە خىلى مول بىلىمىڭىز باركەن،مەنمۇ بۇ سىستىمىلارغا قاراپ ھەيران قالدىم،تىخىمۇ تىرىشىڭ،غەلبە ھامان تىرىشقانلارغا مەنسۇپ.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-8 00:21:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت قېرىندىشىم ،گىپىڭىزنى ئاڭلاپ ھاردۇقۇم چىققاندەكلا بۇلۇپ قالدىم . ئاللاھ خالىسا يەنىمۇ تىرىشىمەن .
ۋاقتى: 2016-3-8 23:21:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نەتىجىللىرىڭىزگە ئاپىرىن ...
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-9 13:24:35 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە سەۋىيەم يەنىلا چەكلىك.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2016-3-10 15:24:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
班班通ئىشلىتىش ئەھۋالىنى ئاپتۇماتىك خاتىرلەش پىروگىراممىسىمۇ سىناق تەرىقىسىدە يېزىلىۋاتىدۇ ، ھازىر سىناق قىلىنىۋاتىدۇ ..
ۋاقتى: 2016-3-10 17:06:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ئىشقا تۇتۇش قىپسىز رەخمەت سىزگە .

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-28 23:59

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش