روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2092|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

10-يىللىق تىل-ئەدەبىيات 1-مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2013-12-12 16:08:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |كۆرۈش شەكلى
2010-2011 ئوقۇش يىلى 1-مەۋسۈملۈك ئىمتىھان سۇئالى
5 E( F9 E) n% y: \6 D5 Wتىل-ئەدەبىيات
: ?+ Q7 k/ O1 ^) S(10-يىللىق)8 z3 B. Y5 {. t. j3 B3 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتىھان ۋاقتى: 90 مىنۇت
" c7 j# X: g- O7 x0 _2 t$ ?% K& Bسۇئاللار        I5 y' n# n+ M, M$ z8 z8 tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
II
1 S  [' C. ^/ J3 YIII3 Y& D7 O& E5 H& n& b" ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
IV
: }. {2 }6 w. b$ x' \4 jV( ?7 X4 l- M9 d2 J; d/ k0 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جەمئىي
/ H: z$ s- w* T5 }نومۇرى                                                + {+ `8 T, ^+ P; I1 r. jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
I سۇئال: توغرا جاۋابنى تاللاڭ. (ھەر بىرىگە 2 دىن جەمئىي 20 نومۇر)6 o8 M- \+ K! Q. y0 x3 _+ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سوئال        1        2        3        4        5        6        7        8        9        104 V, t3 i  p  f% {0 s3 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب                                                                               
" u2 R2 i. e- n0 l1. «دېڭىز سەپىرى» ناملىق ئەسەردىكى «مەن» دە پەيدا بولغان باشقىچە ھېسسىياتنى كۆرسىتىپ بەرگىنى (              ).
0 P1 h( X. v6 H6 m) K' AA. كېمە باشلىقىنىڭ ۋاپادارلىقىغا بولغان رازىمەنلىك ھېسسىياتى       B. زەنجىر بىلەن باغلانغان مايمۇنغا نىسبەتەن ئېچىنىش ھېسسىياتى      C. ئادەم بىلەن ھايۋان ئوتتۇرىسىدىكى پەرقنى چۈشىنىش ھېسسىياتى          D. ئادەم، تەبىئەت بىلەن ھايۋان ئوتتۇرىسىدىكى ئىنچىكە مۇناسىۋەتكە بولغان چۈشىنىش، مەمنۇنلۇق ھېسسىياتى4 d" a8 i5 e8 Y9 N# n" kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. «كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش كالتىكى» ناملىق تېكىست ھەققىدىكى قاراشلاردىن خاتاسى (               ).
5 S: ~( n- I/ X! qA. بىر قېتىملىق خەلقئارالىق كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش مۇسابىقىسى ئىپادىلەنگەن      B. ئېسىل ئەنئەنىلەرگە ۋارىسلىق قىلىش بىلەن بىرگە پەن-مەدەنىيەتكە يۈرۈش قىلىش، كىملىكنى، خاسلىقنى ساقلاش ئاساسىدا تەرەققىي قىلىش ئوتتۇرىغا قويۇلغان     C. ئەجداد ۋە ئەۋلات ئوتتۇرىسىدىكى ئېلىش-بېرىش مۇناسىۋىتى ئىپادىلەنگەن         D. ھايات مۇساپىسىدىكى ئوبرازلاشقان رىقابەت كارتىنىسى ئىپادىلەنگەن
7 A1 O) v6 T' _; b3. ئاپرىنچور تېكىن ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن توغرىسى (         ).
% B% q/ r0 y9 E" c# K$ aA. قۇجۇ ئۇيغۇر خانلىقى دەۋرىدە بۇددا دىنى مەدەنىيەت مۇھىتىدا ئۆتكەن ئۇيغۇر شائىرى    B. بىزگىچە يېتىپ كەلگەن ئەڭ قەدىمقى 12 پارچە شېئىرنىڭ ئاپتورى    C. قۇجۇ ئۇيغۇر خانلىقى دەۋرىدە مانى دىنى مەدەنىيەت مۇھىتىدا ئۆتكەن ئۇيغۇر شائىرى       D. قارا خانىلار دەۋرىدە ئىسلام دىنى مۇھىتىدا ئۆتكەن ئۇيغۇر شائىرى; }4 Q/ I0 p+ A( ?) j; Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. «ئات بىلەن ئات مىنگەن كىشى» دېگەن ئەسەر ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن توغرىسى (        ).1 J4 E( u: ]& ?; r  F! Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ئىنساننىڭ قىممىتى ئات مىنگۈچىنىڭ ماھىيەت ۋەزنى بىلەن ئەمەس بەلكى ئاتنىڭ سۈرىتىنىڭ باھاسى بىلەن ئۆلچىنىشى كېرەك.     B. ئەسەردە ئۇلۇغلانغىنى ئادىمىيلىك قىممىتى، ئادىمىيلىك، ئۆزلۈك كامالىتى    C. ئادەم پەقەت بىلىملىك، ئەقىللىق، ئىقتىدارلىق بولسىلا ئۇلۇغ ھېسابلىنىدۇ.      D. ئىنسان ئۈچۈن بىردىنبىر مۇھىم بولغىنى مەنىۋى كامالەت، تەننىڭ زۆرۈرىيىتى يوق.6 U/ x  Y$ Y/ {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. تۆۋەندىكىلەردىن ئاپتور ئۆزىنىڭ باراۋەرلىك، ئەركىنلىك، دېموكراتىيە ھەققىدىكى ئارزۇ ۋە ئىنتىلىشلىرىنى مەركەزلىك ئىزھار قىلغان ئەسەر (     ).& @. y+ i4 p8 q; w" Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. «مېنىڭ بىر كۈنۈم»       B. «مېنىڭ دۇنيا قارىشىم»      C. «مېنىڭ ئارزۇيۇم»        D. «ھاياتقا مۇھەببەت». a. e& O/ p# T0 Q" N: y$ Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. بۈيۈك ئەسەر «قۇتادغۇبىلىك» نىڭ يېزىلغان ۋاقتى (          ).4 I# O. S- }5 |! C5 v1 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. 1018~1019      B. 1069~1070      C. 1085~1086           D. 1984~19917 Y- ?  m: z2 D& e) n. Q& wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7. نۇتۇق ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن خاتاسى (           ).
" j' w) ?. T! N0 s# w1 {A. نۇتۇق سۆزلەشتىن مەقسەت سۆزلىگۈچىنىڭ ناتىقلىق ماھارىتىنى سىناش.    B. نۇتۇق پىكىر ۋە ھېسسىيات ئالماشتۇرۇشنىڭ مۇھىم ئوسۇلى.         C. نۇتۇق سۆزلەشتىن ئاۋۋال نىشاننى ئايدىڭلاشتۇرۇش، تېمىنى بەلگىلەش كېرەك.     D. نۇتۇقنىڭ تەسىرلەندۈرۈش كۈچىنى ئاشۇرۇش لازىم.
& ^9 i) j" \2 _4 ~& b; a3 _/ S8. دېئالىكىت ھەققىدىكى قاراشلاردىن توغرىسى (          )
3 S! W8 J+ d+ v/ s8 fA. قەدىمقى فىرانسۇزچە سۆز بولۇپ، بىر مىللەتنىڭ گېپى دېگەن مەنىدە.      B. قەدىمقى گېرىكچە سۆز بولۇپ، بىر مەھەللىلىكلەرنىڭ گېپى دېگەن مەنىدە.          C. قەدىمقى ئىنگلىزچە سۆز بولۇپ، بىر دۆلەت كىشىلىرىنىڭ گېپى دېگەن مەنىدە.       D. قەدىمقى نېمىسچە سۆز بولۇپ، بىر قەبىلە كىشىلىرىنىڭ گېپى دېگەن مەنىدە.
, o* q+ L5 d1 F. i; `& \5 F9. تۆۋەندىكى ھۆكۈملەردىن خاتاسى (             ).
. r) |1 U6 Q% I" J, `A. ئىسىم، سۈپەت، سانلار جۈملىنىڭ ھەرقانداق بۆلىكى بولۇپ كېلەلەيدۇ.   B. تىلىمىزدا باشقا سۆز تۈركۈملىرىگە قوشۇلۇپ، سان ياسايدىغان قوشۇمچە يوق.         C. چىقىش كېلىشتە كەلگەن ئىسىملار جۈملىدە ھالەت بولۇپ كېلىدۇ.            D. «سۆزمەن، دەردمەن، تۈگمەن، كەتمەن» دېگەن سۆزلەرنىڭ ھەممىسى ياسالما سۆزلەردۇر.1 C! ?; }: I+ `4 D$ H& bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
10. «<قۇتادغۇبىلىك> تىكى ئايتولدىنىڭ ئۆلۈمى ئىنتايىن كۈچلۈك بىر درامما» دېگەن سۆزنى ئېيتقان كىشى (       ): H0 K& X( D' r' g, _) t5 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. قاراخانىلار خانى ھەسەن بۇغراخان      B. ئادالەت ۋە قانۇننىڭ سىمۋولى پادىشاھ كۈنتۇغدى.        C. تۈرك ئەدەبىياتشۇناسى رىفئەت.             D. ئۇيغۇر ئالىمى ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەتئىمىن.
  u& T' L1 J2 e/ VII سۇئال: بوش ئورۇن تولدۇرۇڭ. (ھەر بىر بوش ئورۇنغا 2 دىن جەمئىي 20 نومۇر بېرىلىدۇ)
9 Z! v4 i5 j: Y6 C1. ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەتئىمىننىڭ «ئات بىلەن ئات مىنگەن كىشى» دېگەن ئەسىرىدە «ئات» (                          ) كە، «ئات مىنگەن كىشى» (                           ) كە تەمسىل قىلىنغان.
/ [1 e+ Z" I& h4 W0 s# v) A: l2. نەسىرلەر ئىپادىلەش ئوسۇلى ۋە خاراكتېرىگە ئاساسەن (                    )، (                      ) ۋە (                         ) دېگەن ئۈچ تۈرگە بۆلۈنىدۇ.7 {3 a% _# B2 S+ g1 ~( N5 s% \* _% ~; [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. تىلىمىزدىكى قوشۇمچىلار سۆز (                     ) قوشۇمچىلار ۋە سۆز (                          ) قوشۇمچىلار دەپ ئىككى تۈرگە بۆلۈنىدۇ.
% l2 a8 y2 d/ X4 @6 G: n4. «تۇتېم» ئاتالغۇسى ئەسلى شىمالىي ئامېرىكا ئىندىئانلىرى تىلىدىكى (                  )، (               ) سۆزىدىن كەلگەن. قەدىمقى ئۇيغۇر تىلىدىكى مەنبەلەردە «تۆز» (                       ) دەپ ئاتىلاتتى.
1 v. W, A9 s9 W5 n- JIII سۇئال: توغرا-خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىڭ. (ھەر بىرىگە 1 دىن 10 نومۇر)
" t- w2 y; e- a* sسوئال        1        2        3        4        5        6        7        8        9        10" L3 Q1 u$ l. R5 F! Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
جاۋاب                                                                                ' {) ^  I( @2 l! bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. «پەزىلەتلىك كىشى گۆھەر، پەزىلەتسىز كىشى پېتەك» دېگەن جۈملىدە قوللىنىلغان ئىستىلىستىكىلىق ۋاستە پەقەت ئوخشىتىشتۇر. (          )
5 G) V2 E' j% I3 ]- K* y2. «ھاياتقا مۇھەببەت» دېگەن نەسىر مۇھاكىمىلىق نەسىردۇر. (      )' O5 x# }3 Y/ W1 X3 J! Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. مارتىن لوتېر كىڭ 1964-يىلى نوبىل فىزىكا مۇكاپاتىغا ئېرىشكەن. (        )" l+ d/ Q( t! H% Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. ئۇيغۇر تىلىدىكى ھەر قانداق بىر سۆزنى پارچىلاپ، مورفېمىلارغا ئاجراتقىلى بولىدۇ. (        )) B" V0 k! f. b8 Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. تىلىمىزدىكى ياردەمچى سۆزلەر تىركەلمىلەر، يۈكلىمىلەر، باغلىغۇچىلار دەپ ئۈچ تۈرگە بۆلۈنىدۇ. (         )! @5 a$ J  f5 H( n4 F  c) a) kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6. «دەپتەر، كىتاب» دېگەن ئىسىملاردا سان ئۇقۇمى يوق. (             )
& b% d6 X$ P" g3 {6 p4 O7. «بەشەيلەن ئەخلەت توشۇدى» دېگەن جۈملىدىكى سان كىشىلىك ساندۇر. (      )2 m- z) r& y0 i% dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8. ئەدەبىي تىل دېئالىكىتلارغا بېقىنىدۇ ۋە ئۇلارنى چەكلەش رولىنى ئوينايدۇ. (                 )
4 l6 k/ E1 x8 _9 U9. «ئۈرۈمچى» تاللىق مەنىسىدە بولۇپ، بۇ نام قەشقەر ھون تىلىدىن كىرگەن. (                 )
; U4 \: _5 R7 w9 V1 ~" C! ]10. تۇتېم ئىنسانىيەت تارىخىدىكى ئەڭ دەسلەپكى دىنمۇ ئەمەسمۇ دېگەن مەسىلە ئۈستىدىكى قاراشلار ئورتاقلىققا ئىگە بولالمىدى. (             ): S: g( c; G2 u2 l( ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
IV سۇئال: كۆنۈكمە ئىشلەش ۋە تەھلىل قىلىش سۇئالى (25 نومۇر)! ]2 D( z* P) ^; tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. «كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش كالتىكى» دېگەن ئەسەردىكى «مەن» ۋە «مەن» نىڭ مۇسابىقىداشلىرىنىڭ قوللىرىدىكى كۈچ ئۇلاپ يۈگۈرۈش كالتىكى نېمىلەرگە سىمۋول قىلىنغان؟ (5 نومۇر): u# x* ?$ b7 {- H$ g( hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
① ئالتۇن كالتەك:' m$ \9 c4 k9 G( @6 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
② مېخانىزاتور مودىلى:/ g9 ?2 `4 l3 I0 V  T) f2 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
③ كىتاب:
: a' Y% l6 |9 s( h- l④ ساز:
7 F- j2 w; e! f# a: R% b) B⑤ چىمەن دوپپا:2 {3 L7 @  F+ H3 z. Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. «ئىنساب سودىگىرى» دە «مەن» نېمە ئۈچۈن ئىنساب سودىگىرى بولۇش نىيىتىگە كېلىدۇ؟ (3نومۇر)
3 r- J- E1 y4 {2 w7 f1 s , N# l# |' i9 [: iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

$ l6 g' [9 }& z  Q5 B2 t  M2 q4 h% h7 N  l* I" l' s, Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. كىلاسسىك شېئىردىن ئېلىنغان تۆۋەندىكى مىسرالارنىڭ يەشمىسىنى يېزىڭ. (3 نومۇر)5 M8 S0 t) G- D5 q* Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ يانلىغ كىشى بۇرقانلار بىرلە تۈزئول،      يەشمىسى:
$ U/ _) w( [5 b7 Cبۇيانسىز كىشى بۇق باقىر بىرلە تۈزئول.* x* U+ [- ]" ]- H8 a" z4 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. سۈپەت دېگەن نېمە؟ سۈپەتلەر جۈملىدە ئىسىملارنىڭ ئالدىدا كەلسە ۋە پېئىللارنىڭ ئالدىدا كەلسە قانداق ۋەزىپە ئۆتەيدۇ؟  (3 نومۇر)
  n$ `  q. l: W5 i4 F
3 i* x6 x  P) Y+ v. g7 s8 ^1 w+ s2 E. s) c3 L, ?3 E. gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5. بېرىلگەن پارچىنى ئوقۇپ، سوئال تەلىپىنى ئورۇنلاڭ. (8 نومۇر)
3 d) O" s# K2 U: A«ناھايىتى روشەنكى باشقا ئىرقلارغا نىسبەتەنمۇ ئامېرىكا بۇ ۋەدىنى نەقلەشتۈرگىنى يوق، ئامېرىكا بۇ مۇقەددەس بۇرچقا ھۆرمەت قىلماقتا يوق، ئەكسىچە <مەبلەغ يېتىشمەيدۇ> دەپ تامغا بېسىلغان بىر دانە قۇرۇق چەكنى نېگىرلارغا تۇتقۇزۇپ قويدى.»8 L5 M; d, V! I! j% t! ^, n# Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
① بۇ پارچە كىمنىڭ قايسى ئەسىرىدىن ئېلىنغان؟ ژانىرى نېمە؟ (3 نومۇر)( S. ~3 z4 K! H/ N9 A" vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. g5 X3 h/ ]* J! b) n  v. t+ dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
② پارچىدىكى «بۇ ۋەدە»، «قۇرۇق چەك» نېمىنى كۆرسىتىدۇ؟  (3 نومۇر)) Y% d( \& q2 {8 L/ h8 Q; Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

6 v2 i* V/ b- E* }6 `③ پارچە ئېلىنغان ئەسەردە ئاپتورنىڭ قانداق ئىدىيىۋى ھېسسىياتى ئىپادىلەنگەن؟ (2 نومۇر)
8 t1 k1 c  X. P
1 s2 E& ?8 o( V8 `0 r- ?; R/ E6. «قىزىل، تاتلىق» دېگەن سۈپەتلەرنى ئاشۇرما دەرىجىدە كەلتۈرۈپ، ئوخشىتىش، سۈپەتلەش، جانلاندۇرۇش قاتارلىق ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن خالىغان ئىككىسىنى قوللىنىپ، بىر نەچچە جۈملىلىك پارچە يېزىڭ. (3 نومۇر)5 m9 F3 g3 i2 D; H( R! s9 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
; E. O, n+ I8 K% \+ x$ [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
, @4 a3 D& i0 E, F0 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 U$ w2 j4 P- @8 Z: N1 p4 KV سۇئال: يېزىقچىلىق سۇئالى (25 نومۇر)
  b, z  h& ^8 ]مەلۇم بىر شېئىردا تۆۋەندىكىدەك مەنزىرە تەسۋىرلەنگەن: «بالا ئالما دەرىخىدىن ئالما ئۈزمەكچى، سۇمبۇل چاچلىق، قامەتلىك ئانىسى ئۇنى كۆتۈرۈپ ئۇنىڭ ئالما ئۈزۈشىگە شارائىت يارىتىپ بەردى. بالا ئالمىنى ئۈزۈپ بولۇپ، ئانىسىغا قارىغان ئىدى، ئانىسىنىڭ چاچلىرى ئاقارغان، قەددى پۈكۈلگەن ھالىتىنى كۆردى.» سىز يۇقارقى شېئىردىكى مەزمۇننى تەسەۋۋۇر قىلىپ چۈشىنىش ئاساسىدا بىر پارچە ئەسەر يېزىڭ.; x3 M5 g$ I3 n, D1 H% pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەلەپ: 1. ماۋزۇ ۋە ژانېرىنى ئۆزىڭىز بەلگىلەڭ. ماتېرىيال مەزمۇنىدىن چەتنەپ كەتمەڭ.
! _3 L* i) F) D; P# m  E) f2. مەزمونى توغرا، ئېنىق، ژانېر ئالاھىدىلىكى گەۋدىلىك بولسۇن.
; R2 E/ x' X! D& S, k3. خەت چىرايلىق، ئىملاسى توغرا، تىنىش بەلگىلىرى جايىدا بولسۇن.2 x4 [* P& q! P" S4 w4 O8 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. تىلى ئوبرازلىق بولسۇن، ھەجمى بىر يېرىم بەتتىن كەم بولمىسۇن.
3 O+ d% X4 u; A/ v# L
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
تەشەككۇر
ۋاقتى: 2013-12-14 10:04:32 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋاملىق مۇشۇنداق سۇئاللارنى چىقىرىپ يوللاپ تۇرغايسىز ، ئاز -تولا يۈكىمىز يەڭگىللەيدىكەن

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-11 06:52

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش