روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 2586|ئىنكاس: 1
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئىمتىھان ئىلىش تۈزىمى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئىمتىھان ئىلىش تۈزىمى% k4 S# r' P1 ?+ @( w, n! Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

( F& L/ e& D8 ]. E# ?! g1.        ھەر بىر ئىمتىھان ئالغۇچى ئىمتىھاننى، ئىمتىھان قائىدىسى بۇيىچە ئىلىشقا كاپالەتلىك قىلىش، ئىمتىھان مەيدانىدا بەك كۆپ گەپ قىلماسلىق كېرەك. ( ]: W# U1 J" ^' m7 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.        ھەر بىر ئىمتىھان ئالغۇچى ئىمتىھان باشلىنىشتىن 15 مىنوت بۇرۇن ئىلمى بۈلۈم خادىملىرىدىن سۇئالنى تاپشۇرۇپ ئىلىپ ، ئىمتىھان مەيدانىغا ،10مىنوت كىرىپ  بىۇلۇشى شەرت ىىمتىھان ئالغۇچىلار ئىسمى چاقىرىلغاندا بولمىغانلار بىردەك كىچىككەنلەر ياكى خىزمەت قالدۇرغانلار قاتارىدا بىر تەرەپ قىلىندۇ .+ q4 D% _- H  B+ ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.        ئىمتىھان نازارەتچىلىرى ئىمتىھان جەريانىدا ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلار سانىنى ،تەرتىپىنى تەكشۇرىشى لازىم .ئىمتىھان قەغىزىنى قۇڭغۇراق چىلىنىشتىن بۇرۇن تارقىتىشقا بولمايدۇ .  ^" t% ~6 n8 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.        ئىمتىھانغا شۇ يىللىق ھەم شۇ پەن ئوقۇتقۇچىسى  قاتناشتۇرۇلمايدۇ .  ئىمتىھان سۇئالىنى ئىزاھلاپ بېرىشكە ياكى چۇشەندۇرۇشكە قەتئى بولمايدۇ. ئىمتىھان سۇئاللىرىدا   تۇتۇق ياكى مۇجىمەل  ئورۇن ياكى خاتا بىسىلىپ قالغان ئورۇن بايقالسا ئىلمى مۇدىرلارغا مەلوم قىلىشى لازىم . ئىلمى مۇدىرلارنىڭ نازارەتچىلىكىدە گۇرۇپپا مەسئولى ئىزاھلاپ بەرسە بۇلىدۇ.خاتا جايلار كورۇلسە ئىلمى مۇدىرلار ئىدارە بىلەن كۆرۇشۇپ بولغاندىن كىيىن ئاندىن تۇزۇتۇپ بېرىشى كېرەك.7 d  H; r: U% _. K7 V9 H$ i& |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.        ئىمتىھان ئالغۇچىلار ئىمتىھان مەيدانىغا ۋاختىدا كىرىشى ۋاقىت يوشقاندا ئاندىن قەغەزلەرنى رەتلەپ ساناپ تەرتىپ بويىچە يىغىشى كېرەك.ئوقۇغۇچىلارنى ئىمتىھان مەيدانىدىن بالدۇر چىقىپ كىتىشكە زورلاشقا ياكى مەسلىھەت بېرىشكە قەتئى بولمايدۇ.ھەر قانداق ئوقۇغۇچى ۋاقىت توشقاندا ئاندىن مەيداندىن چىقسا بۇلىدۇ.ۋاقىت توشماي تۇرۇپ ھەر قانداق ئوقۇغۇچىنى ئىمتىھان مەيدانىدىن چىقىرىشقا قەتئى بولمايدۇ.
) X( R- ?* y3 ]% X6.        ئىمتىھان ئىلىش جەريانىدا ئۇچۇر قوراللىرىنى ئېتىۋىتىش كېرەك .ئىمتىھان ۋاختىدا بىر نەپەر نازارەتچى ئالدىدا، بىر نەپەر نازارەتچى كەينىدە تۇرۇشى كېرەك .ئوز-ئاراپاراڭلىشىشقا ماتىريال كورۇشكە،ئولتۇرۋىلىشقا ،ئىمتىھان مەيدانىدىن رۇخسەتسىز ئايرىلىشقا قەتئى بولمايدۇ .
- }- k$ |/ V6 J/ o1 A7.        ئىمتىھان تۇگىگەندە بالا سانى بىلەن ئىمتىھان قەغىزىنى ساناپ بالنىست كەلتۇرۇپ ،ئىمتىھان ئالغۇچىلار ،قاتناشقان بالا سانى ،ئىمتىھان ئىلىنغان پەن ئىسمى، قاتارلىق ئۇچۇرلارنى تۇلۇق يېزىپ  ئاندىن ئىلمى بۇلۇمگە تاپشۇرۇشى كېرەك ،ئەگەر ئىمتىھان قەغىزىنى سىنىپتا ئونتۇپ قالدىغان ئەھۋاللار كورىلسە ،بىر قىتىملىقى ئۇچۇن 30يۇەن پۇل تۇتۇلىدۇ.ئايلىك نومۇردىن 5نومۇر تارتىلىدۇ. سىناپ تەكشۇرۇشتە مۇنەۋەر باھالانمايدۇ .  A  {2 e5 k7 C9 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.        يۇقۇرقى يۇرلەر ئىچىدىكى دىىققەت  قىلىشقا تىگىشلىك مەزمونلاردىن بىرىگە خىلاپلىق قىلغۇچىلار ھەر قىتىملىق سەۋەنلىكى ئۇچۇن 5تىن نومۇر تارتىلىپ ،يىل ئاخىرىدىكى تەكشۇرۇشتە مۇنەۋۋەر باھالانمايدۇ ،خىزمەت ئىلغارى قىلىپ بىكىتىلمەيدۇ * L( }9 x! F; n- ?, \+ I) C5 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
% Q. V! c( d2 t7 V8 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوتتۇرا مەكتەپ مەمورىيىتى% u4 L# {9 h- n! {: O; ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچى ئىسمى
! v# q/ a( h* P2008- يىل 6- ئايىنىڭ 15- كۈنى   |3 x, _$ v( p/ ?9 @* x. H" Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2014-4-12 18:17:36 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىلىۋالدىم رەھمەت سىزگە

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-6 04:08

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش