روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 1970|ئىنكاس: 2
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

7-يىللىقلار ئۈچۈن تىل-ئەدەبىيات 2 - مەۋسۇملۇق ئىمتىھان سۇئالى(جاۋا.....

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
                    7-يىللىقلار ئۈچۈن تىل-ئەدەبىيات 2 - مەۋسۇملۇق  ئىمتىھان سۇئالى
3 }: {1 F8 w9 q+ |0 K( D3 N" a/ j" s4 @: r; Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        تاللاش سوئالى. پەقەت بىرىلا تاللىنىدۇ. تاللىغان جاۋابنىڭ ھەرپ بەلگىسىنى ماس كاتەكچىگە تولدۇرۇڭ. (20 نومۇر)/ g: V& p2 L+ ^9 \6 s" Q7 W' g; Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1). كوماراجىۋا ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن توغرىسى:           (    ): `3 ~! P) C6 d  c) dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. كوماراجىۋا ئۆز خەلقى، ئۆزىنىڭ رەسەتخانىلىرىنى دەپ ئۆز ھاياتىنى تەقدىم قىلغان.: j& L! w2 i8 \. q" jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B. كوماراجىۋا بۈيۈك بۇددا ئالىمى بولۇپ، ئۆز مەنپەئىتى ئۈچۈن، يۇرتىدىن ئايرىلغان.
! i' u, `7 U& ^8 J4 J6 zC. كوماراجىۋا زورلۇق بىلەن لياڭجۇغا ئېلىپ كېتىلگەندىن كېيىن ئاخىرىغىچە ئۇلارغا قارشى تۇرۇپ، ئىلىم بىلەن شۇغۇللىنىشتىن ۋاز كەچكەن." N" v- K; R! ~1 Z' {+ s$ m$ j3 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D. كوماراجىۋا بۇددا ئالىمى بولۇپلا قالماستىن، بەلكى ئەينى دەۋىردىكى كۆزگە كۆرۈنگەن مەشھۇر تەرجىمان./ f9 p, u6 Q+ M0 s9 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2). مەمتىلى ئەپەندىنىڭ قەلەم ئىسمى:                (     )( m0 z1 d+ Q5 n* B$ p; v& b7 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ئەپەندى        B. ئۆتكۈر       C. ئىزچى        D. تەۋپىق! X: ?1 @! N" k$ kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)مەشھۇر شەخسلەر ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن توغرىسى:
1 n( P% t. ^% q2 V! j! `/ yA. ‹‹كۇماراجىۋا›› دېگەن بۇ ئىسىم ھىندىستانلىق ئانا جىۋا بىلەن كۈسەنلىك دادا كۇماراتاننىڭ نامىدىن ئېلىنغان.
' _: v) ]/ A4 ?/ @) mB. مۇھەممەد تاراغاي ئۇلۇغبەگ (1394- 1449) ئوتتۇرا ئاسىيادىكى كەنجى ئويغىنىش دەۋرىدە ئۆتكەن مەشھۇر ئاسترونوم.
% b8 g. `( V4 D, h+ d2 c5 j/ AC. مەمتىلى ئەپەندىنىڭ قەلەم ئىسمى ‹‹ئىزچى›› بولۇپ، بۇ سۆزنىڭ مەنىسى، توغرا يول، توغرا يولغا باشلىغۇچى دېگەنلىك بولىدۇ./ |: @9 [3 n; v1 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D. 1934- يىلى سەيپىدىن ئەزىزى ئاتۇشتا تارىختا مىسلى كۆرۈلمىگەن بىر مائارىپچىلىق ھەرىكىتىنى باشلىغان* A! `9 }2 Y$ ^. j! Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)تۆۋەندىكىلەر ئىچىدە خاتا بولغان قاراش:
0 y1 M, Q! P6 _- z0 ]A. شىنجاڭنى قوش لوككىلىق ياۋا تۆگىلەرنىڭ قەدىمكى ماكانى ۋە ئەڭ دەسلەپ ئۆيگە ئۆگىتىلگەن جاي دېيىشكە بولىدۇ.
* `4 t$ w+ @& _4 C% L, ?) U: zB. قوش لوككىلىق ياۋا تۆگە ئېلىمىزدە 1- دەرىجىلىك قوغدىلىدىغان ھايۋانلار قاتارىغا كىرگۈزۈلگەن ئەتىۋارلىق ھايۋان.
- h/ ]: X% y9 z5 @& @C. تۆگىلەرنىڭ ھەرقاندىقىنى ئادەتتىكىچە ئۇسۇللار بىلەن ئائىلىلەردە باقسا، تېزلا سەمرىپ ماسلىشىپ كېتەلەيدۇ.) g: D0 O1 ]* z, q7 ~9 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D. ئادەتتە ياۋا ھىنگانلار بىر قېتىمدا بىرنىلا تۇغىدۇ. بوتىلاقلار بىر يىلدىن كېيىن ئانىسىدىن ئايرىلىپ ھايات كەچۈرىۋېرىدۇ. تۆت- بەش ياشلىق بولغاندا ۋايىگە يېتىدۇ.7 A4 _3 G& N3 E0 q  y% b5 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5)« پۈتۈن مەيدان قاينام - تاشقىنلىققا تولدى. نۇرغۇن كىشىلەرنىڭ كۆزلىرى ھاياجان يېشى بىلەن نەملەندى. گۈلدىراس ئالقىشلار ئۇزاققىچە توختىمىدى. فوتۇ ئاپاراتلىرى تىنىمسىز چاراسلاپ، تېلېكامېرالار توختىماي ھەركەت قىلىپ، بۇ سەلتەنەتلىك تارىخىي پەيتنى خاتىرىلىدى» دېگەن بۇ پارچىدىكى تەسۋىر : (   )
) k4 N$ j9 ~6 h5 |# L. I! |A. ھەرىكەت تەسۋىرى؛                   B. موھىت تەسۋىرى؛
' c" g0 B  B" \* YC. تىل تەسۋىرى. D                  . قىياپەت تەسۋرى
+ a1 p' `& p5 Q, T" Z& _) w
7 p3 Q; w0 B- R(6)ئەدەبىي ئەسەرلەردىكى دېئالوگلاردىن كېيىن جاۋابسىز قالدۇرۇلغان ئورۇنلارغا (   ) قويۇلىدۇ.
6 J$ X% y4 o/ V) dA. كۆپ چېكىت قويۇلىدۇ؛                 B. سوئال بەلگىسى قويۇلىدۇ؛* _+ n0 k2 t) r) U! _0 dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
C.ئۈندەش بەلگىسى قويۇلىدۇ.             D. چېكىت قويۇلىدۇ.
$ m7 h0 l6 A; _/ Q5 o1 c(7)‹‹مۇسا دوغا سەن بولساڭ،
/ {! x  w! z! W% oجەگرەن يىگىت مەنىكەن.
# v1 b4 ~" Q. R3 A, H! Z+ l/ o9 \; tئات تەپكەنگە ھار ئەمەس،6 M2 b$ o# p2 a' R0 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېشەك تەپكەن ھار ئىكەن.
' d. H, Y" E- b' d5 q2 `بۇ ئادەمخور زاماندا،
) _7 N( i* d9 V* [7 e# z& b" [مەندەك يېتىم خار ئىكەن.›› دېگەن پارچىنىڭ تەھلىلى ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن خاتاسى:; A9 ]/ ~; n( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. پارچىدا ئادەتتىكى سۆزلۈككە تەۋە سۆزدىن ئىككىسى بار.
$ T2 G: u  h, y/ b. W  Y  r( ]B. بۇ ئالتە مىسرالىق لوپنۇر قوشىقىدۇر.) t" m+ g* f, \! ~& gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
C. ئۈچىنچى، تۆتىنچى مىسرادا باشقىلارنىڭ بوزەك قىلىشىغا ئۇچراشنىڭ ئازابلىق ئىش ئىكەنلىكى ئىپادىلەنگەن.
' w( u+ }2 c4 F, J7 ]$ OD. پارچىدا، كونا جەمئىيەتتە باتۇر يىگىتلەرنىڭ ھەممىسى يېتىم بولۇپ قالغانلىقى ئىپادىلەنگەن.
9 K- d% T7 P  E$ W) [(8)تۆۋەندىكىلەردىن ئاستى سىزىلغان سۆز ئەسلىي مەنىدە قوللىنىلغان جۈملە: (   )
" k+ `7 f( S# D9 N( E3 z.A ئۇ مەسىلىنى يېشىشنىڭ يوللىرى ئۈستىدە ئىزدەنمەكتە.# s4 n- o6 S; l2 D: X# u+ F5 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.Bئۇ ئانىسىنىڭ قۇچىقىغا ئۆزىنى تاشلاپ يىغلىۋەتتى.
5 C3 @1 M% X5 {' P.C ئۇ مەرىپەت بېغىنىڭ چولپانلىرىدىن بولۇشنى ئويلايتتى .& M: h9 @9 c1 B7 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.D بىز بىلىم بۇلىقىدىن قېنىپ-قېنىپ سۇ ئىچمەكتىمىز. . x6 b2 S+ W; H* O$ j% x( yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(9)ئۇلۇغبەگ ۋە ‹‹ئۇلۇغبەگ››ناملىق تېكىست ھەققىدە ئېيتىلغان جاۋابلاردىن توغرىسى: (       )$ R" x8 P  C  `4 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. ئۇلۇغبەگ _ تولۇق ئىسمى مۇھەممەد تاراغاي ئۇلۇغبەگ. ئەزەربەيجانلىق ئاسترونۇم، تېكىستتە ئىلىم ئەھلىلىرىنى قوغداش يولىدىكى باتۇرانە ھەرىكىتى تەسۋىرلەنگەن.# G9 I6 j4 T8 l- ^; Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B. 1394-يىلدىن 1449-يىلىغىچە ئۆزبېكىستاندا ياشىغان شاھ، تېكىستتە ماددىي ۋە مەنىۋىي بايلىقلارنى قوغداشنىڭ مۇھىملىقى ئۇلۇغبەگنىڭ سۆزى ئارقىلىق خۇلاسىلانغان.2 W9 A* r" J2 M7 W4 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
C. تېكىستتە ئۇلۇغبەگنىڭ بىر ئۆمۈر دىننىي زاتلار ۋە دىننىي تەلىماتلارغا قارىشى كەسكىن كۈرەش قىلغان بولسىمۇ، ئاخىرىدا ئۇلار تەرىپىدىن يېڭىلىپ، ئوغلى تەرىپىدىن ئۆلتۈرۈلگەنلىكى يېزىلغان.! U! z- D& P# hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
D . ئوتتۇرا ئاسىيا كەنجى ئويغىنىش دەۋرىدىكى شاھ.تېكىستتە ئۇلۇغبەگنىڭ ئىلىمنى، ئىلىم يۇرتلىرىنى قوغداش يولىدىكى ھەرىكىتى، دىننىي خۇراپات كۈچلىرى بىلەن بولغان كەسكىن كۈرىشى يېزىلغان.. V2 v# a+ X1 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10)‹‹نەسرىدىن ئەپەندى لەتىپىلىرى››نىڭ ئەڭ ئاساسلىق ئالاھىدىلىكى: (     )
. Z0 Q/ `) Y# n/ F4 m, dA. قىسقىلىقى                             B. مەزمۇنىنىڭ چوڭقۇرلۇقى$ I% ]: E3 ]" fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
C.  قىزىقارلىقلىقى                         D. كۆپ خىللىقى
# m' o1 j& H* e' E; V2.بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ.  (10نومۇر)7 e8 U1 ^/ u. p+ ?* t2 D/ |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ‹كەلىلە ۋە دېمىنە››ناملىق بۇ ئەسەر مىلادىيە(      )- ئەسىردە رەسمى كىتاپ بولۇپ شەكىللەنگەن.ئۇ مەزگىللەردە (              )دەپ ئاتىلىدىغان مەسەل-چۆچەكلەر توپلىمى ئىدى.+ X) [: A  E  ^. y# oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2).‹‹بىلىكى چوڭ بىرنى يېڭەر، بىلى چوڭ مىڭنى يېڭەر›› دېگەن ماقالدە ئىستىلىستىكىلىق ۋاستىلەردىن (        ) قوللىنلغان.
; X) G# f: |' a( f  _  K(3). بۈركۈت (          ) ئائىلىسىگە تەۋە يىرىتقۇچ قۇش. ئۇ تارىختىن بۇيان (                           ) سىمۋول بولۇپ كەلمەكتە.  i' Y3 V9 E0 H: kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)ئىسلام دىنى سىڭىپ كىرىشتىن ئىلگىرىكى 1000 يىللار داۋامىدا ئانا يۇرتىمىز شىنجاڭ بۇددا مەدەنىيىتىنىڭ (      ) ئانا ماكانى سۈپىتىدە بۇددىزىمنى شەرققە تارقىتىشنىڭ مۇھىم ئۆتكىلى بولغان.
4 K. a9 s2 Z- P, O6 }(5) يۈسۈپ خاس ھاجىپ (   )- يىلى تۇغۇلۇپ (    )- يىلى ۋاپات بولغان قاراخانىيلار سۇلالىسى دەۋرىدە ئۆتكەن مەشھۇر (       )، (       )5 V' A4 ~) W2 B3 y, i7 y- Q" iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. .قىسقىچە جاۋاب بېرىش سوئالى! e% [+ h" f$ J8 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1) ‹بۇلاق›› دېگەن سۆزنى ئەسلىي مەنىدە قوللىنىپ بىر جۈملە، كۆچمە مەنىدە قوللىنىپ يەنە بىر جۈملە تۈزۈڭ: (4 نومۇر)
! R4 F& Y, e+ l  d8 Y  fئەسلىي مەنىدە:
& ~; i( ]( Z( x& c/ P2 O( F2 i- C# t2 |9 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كۆچمە مەنىدە:
/ m# n  ^. I. B" k5 I2 A( K$ w# r, S2 w5 k) O7 [) {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2) ‹‹ئوت›› دېگەن ئاھاڭداش سۆزنى ئىككى خىل مەنىدە قوللىنىپ ئىككى جۈملە تۈزۈڭ. (4 نومۇر)
1 l$ g# g8 r; S, H# I% uئوت:
* v" A. O/ t' s$ g  O) cئوت:% N5 t6 N- C* K0 @0 v8 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)تۆۋەندە بېرىلگەن سۆزلەرنى ئاساسىي سۆزلۈك ۋە ئادەتتىكى سۆزلۈككە ئايرىڭ. (5 نومۇر)
+ Y+ j" J( @7 d  M0 w/ Nئىسكىنە،تەڭرى، بەگ،گۇمپا,ئۆلۈم* T5 O& c1 a# Q6 I4 j  V; ^" }  Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئادەتتىكى سۆزلۈككە تەۋە سۆزلەر:       
. a  C5 r' i( T( I, sئاساسىي سۆزلۈككە تەۋە سۆزلەر:% x" _& c# W( ]7 L( d2 c5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)تۆۋەندىكى ماقال-تەمسىلنى تولۇقلاڭ. (4نومۇر)8 T' A& \& ~+ f5 ]9 ]. dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) تۆگىدەك بويۇڭ بولغىچە، (                      ).
. F$ l6 R5 k+ _9 K" {% Z2 )  (                  )  ،ھورۇن كاڭدا.       
0 u7 g- a; P7 ]' _" S(5)‹‹بىز ھەققانىي ئىش باشلىدۇق، قارشىلىقلاردىن قورقمايمىز، ئۆلسەكمۇ ئارقىغا يانمايمىز. مەن كۆپ ئەللەرنى ئايلىنىپ، مىللەت ئۈچۈن دەپ ئوقۇپ قايتىپ كەلدىم.››
! S. w+ n: ]! c' {0 E* N( r! r1) بۇ يەردىكى ‹‹ھەققانىي ئىش››نى باشلىغان كىشى كىم؟ (2 نومۇر)
+ B# s0 f1 x- S6 q2 L! W" M2 a$ i8 B$ Q* A4 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) سۆزلىگۈچى ‹‹ھەققانىي ئىش›› دېگەندە قايسى ئىشنى كۆزدە تۇتقان؟ (2 نومۇر)  m; l) c1 ]+ h" O1 I  g! }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

& Y8 D/ N  V- X# k! s9 w3)ئەجدادلىرىمىزنىڭ ھاياتىدا مىڭئۆيلەر قانداق روللارنى ئوينىغان؟ (4 نومۇر)
* e9 _9 D* {; [
6 Y4 Y* ^- S5 p' E' e+ t+ t (6)‹‹سەن ۋەتەن، مىللەت دېسەڭ، تارىختا نامىڭ قالغۇسى،
1 `; |' y+ e7 ^# ?# {4 x       بول جەسۇر، ئالىي نىشان، كۆلچەك- بۇلاققا قانمىغىل››' D6 z& o# D( z+ d# s6 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)بۇ كىمنىڭ،قايسى ئەسىرىدىن ئېلىنغان؟ئەسەرنىڭ زانىرى نىمە؟(3نۇمۇر)
/ x  u1 B- z6 D3 G2) ئاستى سىزىلغان سۆز شېئىردا قانداق مەنىنى ئىپادىلىگەن؟ (1نۇمۇر)
3 y' H  X4 `2 J2 y
8 q( A" g' X8 F3) بۇ كۇپىلىتتىن شائىرنىڭ قانداق ئىدىيىسىنى ھېس قىلدىڭىز؟ (2 نومۇر)
- G  i8 x" y8 K1 U4.مۇھاكىمە قىلىش سوئالى+ U. S2 l8 M  S, f2 H& kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1)‹‹بولۇۋەرسە ئىتقا كۆر، باش ئارسلان،
2 M! t% [4 R+ X' U       بولۇر ھەممە ئىتلار ئارسلانسىمان.›› دېگەن بېيتتا تۇرمۇشتكى قانداق ئىشلار ئېچىپ بېرىلگەن؟ (3 نومۇر)
; f/ f  W- r$ S/ ^1 Q4 E6 c, n8 S& c! A5 K- X  Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9 Y7 N9 p; |7 Y( j# D  K* tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)كارىزنى نېمە ئۈچۈن مەشھۇر سۇ ئىنشائات قۇرۇلىشى دەيمىز؟ (3 نومۇر). p( r) ^, |0 ]3 v; o) {) L: Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! g5 W5 Y# c! p/ _3 ?* E9 r/ \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
! @6 z/ X! F% G& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)ھەرقانداق ئادەمنىڭ ئارتۇقچىلىقىمۇ، يېتەرسىز تەرىپىمۇ بولىدۇ، ئۇنداقتا بۇلارغا باھا بېرىشتە كىشىلەرنىڭ قايسى تەرىپىگە قاراش كېرەك، نېمە ئۈچۈن؟ (3 نومۇر)! x# j$ {! }5 G5 v, Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
/ b4 q" G% {) nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: A/ t, `" f! d% T0 G5.يېزىقچىلىق مەشىقى  (30 نومۇر)
8 S4 i& T6 ^$ `. M1)مەكتىپىڭلاردا ئۆتكۈزىلىدىغان نورۇز پائالىيىتىگە مەلۇم بىر ئادەمنى تەكلىپ قىلىپ بىرتەكلىپنامە  يېزىڭ. (10نۇمۇر)" T. @% L' G3 ]$ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

+ V/ v9 ?+ I; W- Z
; r" y% W$ z) [5 n" n! c9 L1 o  X; Q9 b, t/ v+ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! `5 x- f2 U1 \$ u5 S# H# T( N- p( }  u6 i1 H, Z" W: yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 (‹‹ھەرقانداق ئادەم خاتالىق ئۆتكۈزىدۇ، ئەمما ئەقلى بار ئادەم ئوخشاش خاتالىقنى قايتا تەكرارلىمايدۇ›› سىزمۇ بەلكىم خاتالىق ئۆتكۈزۈپ قاتتىق ساۋاققا ئىگە بولغان ياكى ئۇنى تۈزىتىپ ياخشى ئۈنۈمگە ئېرىشكەن بولۇشىڭىز مۇمكىن. ئۇنداقتا، ‹‹مېنىڭ خاتالىقىم›› دېگەن تېمىدا بىر پارچە بايان ماقالىسى يېزىپ بېرىڭ.( E, r9 M$ Q5 q. Y! T0 |+ Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەلەپ: 1) ژانىر ئالاھىدىلىكى ياخشى گەۋدىلەنسۇن. 2) بايان، تەسۋىرلەردىن مۇۋاپىق پايدىلىنىڭ. 3) ئىملا توغرا، خەت چىرايلىق، پاكىز بولسۇن. 4) ھەجىمى بىر بەتتىم كەم بولمىسۇن. (20 نومۇر)
; q) ]! i3 @- t8 E
- M4 i& v  V; P" L) U! D, b4 |' g  l: b; E+ X: q; O& oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
                 7-يىللىقلار ئۈچۈن تىل-ئەدەبىيات 2 - مەۋسۇملۇق  ئىمتىھان سۇئالى جاۋابى
9 Z9 E& `1 J# e$ c% E. C) h4 c
6 l6 i  \, Z3 z8 X2 n8 i! b$ N
, L' O$ ~! S+ o6 E. q5 e$ Z* R1.تاللاش سوئالى.(1) D (2) D (3) B(4) C(5) A(6) A(7)D(8)B(9)B(10)C/ v2 ^1 f# t( M4 v% _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ.
! Y' m$ p5 c8 s3 `' L$ [(2)بەشنامە2.سېلىشتۇرۇش3.(قارچىغا)(ھوقۇق، سەلتەنەت)4.( 2)5.(1019)(1085)(مۇتەپەككۇر)(دۆلەت ئەربابى) -4(1)
# g. a! f/ \; F5 ~3.قىسقىچە جاۋاب بېرىش سوئالى
/ ~( F% E) E, g- \(1)ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ.
( `! e! _* K' ~(2) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ.
( V% _  K1 e' A/ u% I; i2 Q(3) ئادەتتىكى سۆزلۈككە تەۋە سۆزلەر: ئىسكىنە، بەگ،گۇمپا
- S* q, E, Q) i! s        ئاساسىي سۆزلۈك تەۋە سۆزلەر: تەڭرى،ئۆلۈم
6 n# r( h- H! S8 H" i9 e/ W6 w(4)تۆۋەندىكى ماقال-تەمسىلنى تولۇقلاڭ
: g. {% E0 c4 o% q, G1 a2 f1)تۈگمىدەك ئەقلىڭ بولسۇن2)باتۇر جەڭدە
0 k" J- T7 J2 d7 r1 u& D7 i! X(5).1)مەمتىلى ئەپەندى2)يېڭى مائارىپچىلىق ھەركىتىنى كۆرسىتىدۇ3) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ
$ s! G6 z; b4 ]8 N(6)1)ئابدۇخالىق ئۇيغۇرنىڭ،ئايرىلمىغىل،غەزەل شەكلىدە يېزىلغان شېئىر
% z7 r. s2 v1 G* N/ w) U2)ئىلىم –مەرىپەتكە.3) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ
! A* q+ l2 V$ m) i( A, J4.مۇھاكىمە قىلىش سوئالى: K% _- @* ?: B5 c, ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ2) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ3) ئىجادىي جاۋاپ بەرسە بولىدۇ
( [! K' D* N3 Z: m4 m4 X9 k
2 E) {' R) k, H: _0 h/ ^3 J; f: q: A0 x$ w* J6 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

7 E. x& M- a; l% K  \4 Z1 ~

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +23 ئىناۋەت +12 تەڭگە +12 بايلىق +23 تۆھپە +12 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 23 + 12 + 12 + 23 + 12 تېخىمۇ تىرىشىڭ

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2013-6-25 14:52:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن چۇشۇرۋالىدىم. رەخمەت سىزگە .
جاۋابمۇ تەييار ئىكەنغۇ،  ياخشى سۇئال بولۇپتۇ.

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-10 18:35

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش