|

ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش،باھالاش " i, L5 Y: m% I4 E! jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
لاھىيەسىنى يۇلغا قۇيۇش ئومومى پىروگىراممىسى
+ N+ p- G; i6 |ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ « يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش تۇغرىسىدىكى يۇلغا قۇيۇش پىكىرى » (شىنجاڭ خەلىق ھۆكىمەت ئىشخانىسى تارقاتقان2009-يىلى 120-نومۇرلۇق) “گە ئاساسەن ،ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى تەشكىللەپ« ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش،باھالاش لاھىيەسىنى يۇلغا قۇيۇش لاھىيەسى»نى تۈزۈپ چىقتى،كونكىرىتنى مەزمۇنى تۈۋەندىكىچە:& L' x/ M7 w2 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. يىتەكچى ئىدىيە* A2 _" a4 B+ Z1 L# uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سۈپەتكە كاپالەتلىك قىلىش،ئىش ئورنىغا نىشانلىق تەكلىپ قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ،ھازىر يېزىلاردا يۇرگۈزىلىۋاتقان مەجبۇرىيەت مائارىپى تۈزۈلمىسىگە ئاساسەن يېزا مەجبۇرىيەت مائارىپى ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىنىڭ ئومومى يۈزلۈك ساپاسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈشكە،يېزا ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىنىڭ مۇقۇملىقىغا،شەھەر-يېزا مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ ماس تەرەققى قىلىشىنىڭ ئومومى يۈزلۈك تەلىپىگە پايدىلىق بولىشىغا ئاساسەن ،ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ ماكرۇلۇق يىتەكلىشىگە ئەمەل قىلىپ،ۋىلايەت،ئوبلاست،ناھىيە-شەھەرلەر يۇلغا قۇيۇلىدىغان خىزمەت يۇلىنى كونكىرىتنى تەشكىللەش،رايۇنىمىزدىكى يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە سۈپىتى لاياقەتلىك،ئۇزاق مەزگىل خىزمەت قىلالايدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى تەكلىپ قىلىش.# B# y( C8 w! s* O+ [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. باھالاش ئوبىكتى
, T+ C* q, O3 a! i3 x# v6 @2008-يىلى 10-ئاينىڭ 31-كۈنىدىن بۇرۇن ناھىيە(شەھەر)لىك مائارىپ ئىدارىسى بىر تۇتاش تەكلىپ قىلغان يېزا-بازار،كەنت ئوتتۇرا-باشلانغۇچ (ناھىيە بازىرىدىكى مەكتەپلەرنى ئىچىگە ئالمايدۇ )مەكتەپلەردىكى ئىش ئورنىدا تۇرۇپ خىزمەت قىلۋاتقان،شىتات ئىگەللىمىگەنلەر., j# a* S" ~. O! s \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.باھالاش پىرىنسىپى
3 p, ?) V% C( o& f1) ئوچۇق-ئاشكارە بۇلۇش پىرىنسىپى:باھالاش ئوبىكىتلىرىنىڭ باھالاش خىزمەت جەريانىنىڭ ھەقىقى ئەھۋالىنى بىلىش ھۇقۇقىغا كاپالەتلىك قىلىش،باھالاشنىڭ ئېنىقلىق دەرجىسى يۇقۇرى بۇلۇش.. ~" v S! Q7 v! zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) ئوبىكتىپچانلىق پىرىنسىپى: ئوبىكتىپ باھا بىرىش،باھالاشقا ئەھمىيەت بىرىش،باھالاش خىزمىتىنىڭ سوبىكتىپ،بىر تەرەپلىمىلىك بۇلۇپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش. C) J! H& y/ ~8 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئادىل بۇلۇش پىرىنسىپى: باھالاش ئۆلچىمى ۋە خىزمەت تەرتىپىنى چىڭىتىش،بەزىلەرگە چىڭ،بەزىلەرگە بوش بۇلۇپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش.
2 H% u) w3 W- ?' j7 j. i" P4) ئونۋىرىساللىق پىرىنسىپى: باھالاش ئوبىكتىنىڭ بىلىم ئاساسى،كەسپى بىلىمى،ئوقۇتۇش ئىقتىدارى ۋە خىزمەت ئىپادىسى قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى باھالاش دەرجىسىگە كىرگۈزۈلۈپ،باھالاشنىڭ ئونۋىرساللىقى ئىپادىلىنىش.
" v ` _0 M- w: l4. تەسىس قىلىنغان پەنلەر: جەمئى 24 پەن بار.خەنزۇ ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئۇيغۇر ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،قازاق ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،خەنزۇ تىلى،ماتىماتىكا(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئىنگىلىز تىلى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئىلىم-پەن،ئەخلان ۋە تۇرمۇش(جەمىيەت)،ئىدىيە-ئەخلاق(پىسخىك ساغلانلىق،مىللەتلەر ئىتتىپاغلىق تەربىيەسىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)،تارىخ(شىنجاڭنى يەرلىك تارخىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)، جۇغراپىيە،فىزىكا-خىمىيە،بىئولۇگىيە،گۈزەل-سەنئەت،موزىكا،تەنتەربىيە،ئوچۇر-تېخنىكىسى(كومپىيۇتىر،ئىلىكتىرلىك ئوقۇتۇشنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)،ئەمگەك تېخنىكىسى(ئونۋىرىسال ئەمەلىيەت نىمو ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ).4 |2 t6 ~0 U( o$ Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.باھالاش مەزمۇنى
, h& p4 c2 H# U6 V( K” نىمە ئۆتسە شۇنۇڭدىن ئىمتىھان بىرىش“ پىرىنسىپى ئاساس قىلىنىدۇ.يەنى باشلانغۇچ مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىلىق قىلغانلار باشلانغۇچ مەكتەپتىكى دەرىسلەردىن،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلىق قىلغانلار تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى دەرىسلەردىن ئىمتىھان بىرىدۇ.ئاساسلىق قىلىپ ئاساسى بىلىم،ئەمەلىي تەجرىبىسى،ئەمەلىي ئوقۇتۇش ئىقتىدارى باھالىنىدۇ،شۇنىڭ بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلار ۋە ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ پىكىرىنىمۇ ئويلىشىش كىرەك.مۇكاپاتقا ئېرىشىش ئەھۋالىنىمۇ نۇمۇر قۇشۇپ بىرىشنىڭ ئاساسى سۈپىتىدە ئويلىشىش(ئومومى نۇمۇرغا قۇشۇلىدۇ).باھالاش ئۇمۇمى نۇمۇرى % 100 نۇمۇر بۇلۇپ،بۇنىڭ ئىچىدە ئاساسى كەسپى بىلىمى %30،ئوقۇتۇش ئىقتىدارى %50،خىزمەت ئىپادىسى %20 نى ئىگەللەيدۇ.
4 R" {7 e: K2 z" ?5 E1.كەسپى بىلىمىنى باھالاش
) ~' q/ M# l# i1 m1 Q4 u1) ئىمتىھان سۇئالى: ئىمتىھان سۇئالىنى ئاپتۇنۇم رايۇن بىر تۇتاش تەشكىللەيدۇ،ئاساسلىقى پەنلەر بۇيىچە كەسپى بىلىمى باھالىنىدۇ.باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدىكى ئىمتىھانىنىڭ قېيىنلىق دەرجىسى باشلانغۇچ مەكتەپنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھان سەۋىيەسىدىن يۇقۇرىراق بۇلىدۇ،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا باسقۇچىدىكىلەرنىڭ ئىمتىھان قېيىنلىق دەرجىسى تۇلۇقسىزنى پۇتتۇرۇپ ئۆرلەپ ئوقۇش ئىمتىھان سەۋىيەسىدىن تۆۋەنرەك بۇلىدۇ.ئىمتىھان يېزىقچە،يېپىق شەكىلدە بۇلىدۇ.تۇلۇق نومۇر %100 بۇلىدۇ.
! d3 d$ q3 l" _* ]+ l7 s! Q2 W/ J3 C2)ئىمتىھان ۋاقتى: ھەرقايسى پەنلەرنىڭ ئاساسى كەسپى بىلىمىنى سىناس ئىمتىھان ۋاقتى 90 مىنۇت بۇلىدۇ.+ l+ Z- a$ M! Z4 O# j- h7 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)ئىمتىھانىنى تەكشۈرۈش: ئىمتىھان قەغىزىنى تەكشۈرۈش خىزمىتىنى ۋىلايەتلىك(ئوبلاستلىق) مائارىپ ئىدارىلىرى بىر تۇتاش تەشكىللەيدۇ.9 Y0 w/ D! C2 B6 Y' W4 k! @# gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش
/ x# E6 g) b/ G2 w( x# dئوقۇتقۇچىنىڭ ئىش ئورنى مەسئولىيەت ئېڭى ۋە كەسپى ئورۇننىڭ تەلىپى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئاساسلىقى ئەمەلىي ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئوقۇتۇش لاھىيەسى،دەرىس بايانى،سۇئالغا جاۋاپ بېرىش قاتارلىق ئۈچ ھالقا بۇيىچە باھالىنىدۇ.ھەرقايسى ۋىلايەت (ئوبلاستلىق) مائارىپ ئىدارىلىرى ھەرقايسى پەنلەر بۇيىچە باھالاش گۇرۇپپىسى تەشكىللىشى،(ھەر بىر گۇرۇپپىدا 3 تىن كەم ئادەم بولماسلىق،ئومۇمى ئادەم سانى تاق سان بۇلىشى كىرەك)ھەر بىر گۇرۇپپىدا بىر ئاساسلىق باھالىغۇچى بۇلىشى،ئەزالىرى 5 يىلدىن يۇقۇرى ئوقۇتۇش خىزمەت تارىخىغا ئىگە بۇلۇش ۋە ئوتتۇرا دەرجىلىكتىن يۇقۇرى ئوقۇتقۇچىلىق ئىنىۋانىغا ئىگە بۇلىشى كىرەك.ئۈچ باھالاش ھالقىسىنىڭ ئومومى نۇمۇرى 100 نۇمۇر بۇلىدۇ.- o2 t7 m P! j4 s- N% Z+ O# u* Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئوقۇتۇش لاھىيەسى(%40 نى ئىگىلەيدۇ) :ئىلان قىلىنغان ھەرقايسى پەنلەردىن 12 دەرىس تىمىسىدىن نەخ مەيداندا چەك تارتىش ئارقىلىق بىر دەرىس تىمىسى تاللىنىپ،40 مىنۇت ئىچىدە دەرىس لاھىيەسىنى تەييارلاپ بۇلىدۇ.ئىمتىھانىغا قاتناشقۇچى دەرىسلىك ئۆلچىمى،دەرىسلىك كىتاپنى بىرگە ئېلىپ كىلىدۇ.باھالاش گۇرۇپپىسىدىكىلەر باھالاش لاھىيەسىدە كۆرسىتىلگەن ئوقۇتۇش لاھىيەسىنى باھالاش ئۆلچىمى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بارىدۇ.9 s1 ~. S- o; B0 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) دەرىس بايانى(%40 نى ئىگىلەيدۇ) : ئىمتىھانىغا قاتناشقۇچى چەك تارتقان دەرىس تىمىسى بويىچە دەرىس بايانىنى ئوتتۇرغا قۇيىدۇ.ۋاقتى 10 مىنۇت، گۇرۇپپىسىدىكىلەر باھالاش لاھىيەسىدە كۆرسىتىلگەن دەرىس بايانىنى باھالاش ئۆلچىمى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بارىدۇ.2 y" J: I1 T/ @. l( l3 [$ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) سۇئالغا جاۋاپ بېرىش (%20 نى ئىگىلەيدۇ) :دەرىس بايانىنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ بۇلغاندىن كېيىن باھالاش گۇرۇپپىسىدىكىلەر ئوقۇتۇش مەزمۇنىغا ئاساسەن نەخ مەيداندا سۇئال سۇراپ نۇمۇر قۇيىدۇ،ۋاقتى 5 مىنۇت.نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمىنى ھەرقايسى جايلاردىكى مۇتەخەسىسلەر ئەمەلىي ئەھۋالغا ئاساسەن تۈزىدۇ.سۇئاللارغا جاۋاپ بىرىش دائىرىسى ئاساسلىقى ئىمتاھانىغا قاتناشقۇچىنىڭ كەسپى سەۋىيەسى،ئوقۇ-ئوقۇتۇش نەزىريەسى،ئوقۇتۇش تاكتىكىلىرى ۋە خىزمەت نەتىجىلىرىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.سۇئاللارنى لاھىيىلىگەندە تۈۋەندىكى بىرقانچە نۇختىلارغا دىققەت قىلىش كىرەك:
) @1 m+ N0 J% I& q8 B(1) ئاساسى نەزىريە بىلىمى،ئۆگەنگەنلىرىنى ئىشلىتىش،ئەمەلىي مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشقا دائىر مەسلىلەربۇلىشى لازىم .
8 ~ |0 w k. ^2 S0 e Q6 i) o(2)مەسىلىلەرنىڭ قىيىنلىق دەرجىسى ، تېيىز- چۇڭقۇرلىقى ، چوڭ-كىچىكلىكى ماسلاشقان بۇلۇش.
( M" ?0 y( I3 a# P3 Q( `(3) ئوتتۇرىغا قۇيۇلغان مەسىللەرنىڭ مۇھىم نوقتىلىرنى ئوموملاشتۇرۇش، كەڭ كۆلەملىگىنى ماسلاشتۇرۇش، ھەمدە ئالاقىدار بىلىم نوقتىلىرى مەسىللىرى ۋە مائارىپ باشقۇرۇش مەسىللىرىنى ئوموملاشتۇرۇش.- z# b4 b: k% q; f7 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4) مۇزىكا، تەنتەربىيە، رەسىم، ئەمگەك-تېخىنىكا (ئۇنۋىرسال ئەمەلىيەت) قاتارلىق تۆت پەنىنىڭ ئوقوتۇش ماھارەتنى باھالاش 4 ھالىقىنى ئۆز ئىچىگە ئالدۇ. بۇنىڭدا ئوقوتۇش لاھىيەسى %30، دەرس سۆزلەش %20، مۇھاكىمە سۇئالىرىغا جاۋاب بىرشى %10، كەسپى %40 تىنى ئىگەللەيدۇ. ئوقوتۇش لاھىيەسى، دەرس بايان قىلىش، سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرلۈك باھالاش تەرتىپى ھەم تەلەپلەر ئۆزئارا ماس قەدەمدە ماڭىدۇ. كەسپى ماھارەتنى باھالاش تەرتىۋىنى قۇشۇمچە نۇسقىدىن كۈرۋېلىڭ.
" m( G! t! C' S/ U3. خىزمەت ئىپادىسنى باھالاش:
. U" A: y5 H1 O( P- d& \/ f( O; ?مەكتەپ، ئوقوغۇچى ۋە ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ باھالاش ئوبىيكىتىغا بەرگەن باھاسى ئاساس قىلىنىدۇ، ھەمدە مۇكاپاتلىنىش ئەھۋالىنىمۇ ئاساس قىلىدۇ. باھالاش ئومومى نۇمۇرى 100 نۇمۇر. بۇنىڭدا مەكتەپ رەھبەرلىرى، ئوققۇچىلارنىڭ باھالاش دەرجىسى %50، ئوقوغۇچىلارنىڭ باھالاش دەرجىسى %25، ئائىلە باشلىقلىرنىڭ باھالاش دەرجىسى%25 تىنى ئىگەللەيدۇ. ; h! g {0 U( C5 z: Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇكاپاتلىنىش ئەھۋالىنى نۇمۇر ھېسابلاشقا ئاساسەن، ئومومى نۇمۇرغا كىرگۈزۈلدۇ. " j: h, o3 m( D5 l4 z* Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئوقوتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئىپادىسىنى باھالاش مەخسۇس گۇرۇپپىسى(ئەزالىرى بەش ئادەمدىن كەم بولماسلىقى)ناھىيە (شەھەر)لىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى باشلامچى بۇلۇش، باھالاش گۇرۇپپىسىنڭ ئەزالىرى كادىرلار بۈلىمى، ئوقوتقۇچىلارنى باشقۇرۇش، ئوقوتۇش تەتقىقات، ئىنتىزام تەكشۈرۈش، مائارىپ ئۇيۇشمىسى قاتارلىق مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلاردىكى خادىملار ۋە باھالاش ئوبىيكىتىنىڭ مەكتىۋىدىكى شىتاتلىق ئوقوتقۇچىلار ۋەكىللىرىدىن تەشكىل تاپىدۇ. گۇرۇپپا ئەزالىرىنىڭ سىياسىيلىقى كۈچلۈك، كەسپچان، پەزىلىتى ياخشى، ئامما ئارىسىدا ئناۋىتى يۇقۇرى بۇلۇش تەلەپ قىلنىدۇ. باھالاش ئوبىيكىتىنىڭ پايدا-زىيان مۇناسىۋىتى بىلەن ئالاقىسى بارلار چۇقۇم ئۆزنى چەتكە ئېلىشى كىرەك.
2 t, o& l1 Y- v2. باھالاشتا سۆھبەت ئېلىپ بېرىپ تەكشۈرۈش ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ. كونكىرىت ئىشلارنى قۇشۇمچە نۇسخىدىن كۈرۋېلىڭ.
' O5 f8 O4 u7 S: W! A3. سۆھبەت قىلىپ تەكشۈرۈش جەدىۋىلىنى تولدۇرغاندىكى ئۇبىكىتلار، باھالاش گۇرۇپپىسى تەرىپىدىن خالىغانچە تاللانسا بولدۇ، ھەرگىزمۇ ئالدىن بىكىتىۋېلىشقا بولمايدۇ. / L9 Z4 L/ M1 p7 @7 S" yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىڭدا ئوقوتقۇچىلارنى تەكشۈرۈش سانى ئومومى ئوقوتقۇچىنىڭ %50 دىن ئاز بولماسلىقى، ئوقوغۇچىلارنىڭ تەكشۈرگەن سانى بىرسىنىپ ئوقوغۇچىلار سانىدىن كەم بولماسلىقى، ئاتا-ئانىلارنىڭ باھاسى سىنىپتىكى ئومومى ئائىلە باشلىقلىرنىڭ 1/3 دىن كەم بولماسلىقى كىرەك.
# d3 ]- Q# @' ?/ K, p4. مۇكاپاتقا ئېرىشكۈچىلەرنى نۇمۇر قۇشۇپ ھېسابلاش، ناھىيە (شەھەر)لىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى ئوقوتقۇچىلارغا تارقاتقان تەقدىرنامە، گۇۋانامە ۋە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار ئاساس قىلىنىدۇ. قۇشۇمچە نۇسخىدىكى ئۆلچەمگە ئاساسەن نۇمۇر قۇشۇلىدۇ. : B7 ?& m, p( J7 S/ Y( s) C2 n# Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قۇشۇمچە: # a0 k, U- Z4 S4 |! u q) |( c( aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ھەر قايسى پەن ئاساس كەسپى بىلىملىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقوتۇش ماھارىتىنى تەكشۈرۈش ئۆلچىمى. ( C1 ]5 ~! N3 W& ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. سۆھبەت قىلىپ تەكشۈرۈش جەدىۋىلى- }3 b+ D& {5 L; p0 A5 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئوقوتقۇچىلارنىڭ مۇكاپاتلانغانلىرىغا نۇمۇر قۇشۇپ بىرىش جەدىۋىلى
: N4 r6 I$ E* i6 x4 gھەر قايسى پەن ئاساسىي كەسپى بىلىملىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى سىناش ئۆلچىمى
& V' _9 q6 Z" Uباشلانغۇچ ئەدەبىياتى9 \# l, D& U4 m5 `1 `6 S1 [4 M3 k: Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. پەن ئاساسىي كەسپىي بىلىمىنى سىناش8 _+ p- T1 N% W# f* t" ~! `6 Q) lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.) سىناش مەخسىدى
) z( c# O- p E9 j" M! t«پۈتۈن كۈنلۈك تۈزۈمدىكى مەجبۇرىيەت مائارىپى ئەدەبىيات دەرسلىك ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا) »نى ئاساس قىلىپ ، باشلانغۇچ ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى ئىھتىياجلىق بولغان پەن ئاساسىي كەسپى بىلىملىرى ۋە كەسپىي ئىقتىدارى ., p. a! _1 E% U' E3 t+ z; \ f' mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.) سىناش دائىرىسى
" q( w5 T; l; U2 {) j1. قابىلىيەت سىناش تەلىپى. Z% Q- C3 u8 F0 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاساسلىقى تۆۋەندىكى بەش خىل قابىلىيەت تەلىپىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ :( d3 V# Q$ }( M5 Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
A. بىلىم : پەرقلەندۈرۈش ۋە ئەستە تۇتۇشنى كۆرسىتىدۇ ، ئەڭ ئاساسىي قابىلىيەت .* j" ]5 a3 e2 [3 M( H% iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B. چۈشىنىش : بىلىش ۋە قىسقىچە چۈشەندۈرۈش قابىلىيىتى. تونۇش ئاساسىنىڭ بىر قەدەر يۇقىرى دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ .
6 A4 P& {% H; _2 FC. تەھلىل قىلىش:ئىنچىكە تەھلىل قىلىش ۋە رەتلەش قابىلىيىتى ، تونۇش ۋە چۈشىنىش ئاساسىنىڭ يەنىمۇ يۇقىرى قابىلىيەت دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ .
7 D- i9 t* H5 \) R/ \9 A; s0 ?D. باھالاش:ئوقۇپ چۈشىنىش ماتىرىياللىرىنى پەرقلەندۈرۈش،ئانالىز قىلىش ۋە باھالاش قابىلىيىتى،تونۇش ۋە ئەستە ساقلاش،چۈشىنىش ۋە تەھلىل قىلىش ئۇنۋېىرسال ئاساسىدا ،ئوقۇپ چۈشىنىش جەھەتتە تەرەققىي قىلغان قابىلىيەت دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ.6 U/ e7 P6 g$ [9 n Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
E. قوللىنىش:ھەر تەرەپلىمە بىلىملەر ۋە قابىلىيەتنىڭ قوللىنىلىشى ،تونۇش ، چۈشىنىش ، ۋە تەھلىل قىلىشنى ئاساس قىلىپ ، ئەدەبىيات بىلىمىنىڭ قوللىنىلىشى(يېزىقچىلىق)ۋە ئوقۇتۇش ماھارىتىنىڭ قوللىنىلىشى (مىسال تەھلىلى ۋە ئوقۇتۇش لاھىيسى).
, [' H2 j; B6 \& y4 J2 i' NE,D,C,B,A بەش خىل قابىلىيەت دەرىجىسىنى سىناشنىڭ قىيىن ئاسانلىقى ئوخشاش بولمايدۇ .
P0 n/ ]/ j+ z3 F3 E' g/ u2.سىناش ئاساسىي مەزمۇنى
9 i8 t K2 v1 d2 m( m: a7 |1.)خەنزۇتىلى پىنيىن قىسمى
; {1 S; z$ ?% E6 A* Wبوغۇملارنى قوشۇپ ئوقۇش قابىلىيىتى(قابىلىيەت دەرىجىسى E).# }+ y; ^, q8 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.)خەنزۇچە خەت
; U& D5 E* |" D% C5 g5 R$ f(1).3500 دانە كۆپ ئىشلىتىلىدىغان خەنزۇچە خەتنىڭ يېزىلىش تەرتىپى قائىدىسى بۇيىچە توغرا يېزىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).& L- T2 D7 y1 H% S. T& a7 cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2).سۆز جۈملىلەردىكى خاتا خەتلەرنى پەرقلەندۈرۈش ۋە توغرىلاش (قابىلىيەت دەرىجىسى B E)./ e$ Q5 B5 P" Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.)سۆز. r: D5 D( U' Y- E9 F& L gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)كۆپ ئىشلىتىلىدىغان سۆزلەر (مەنىسى ، ھېسسىيات قاتلىمى) نىڭ توغرا چۈشەندۈرۈلۈشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B ).
N+ [ R) X. e& p5 W! Q: @(2)كۆپ ئىشلىتىلىدىغان سۆزلەر (ئىدىئوم قاتارلىقلار)نىڭ توغرا قوللىنىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).
, E& L; G5 a% ?- W(4) جۈملە 9 B' c% Y. M% M5 Q+ n0 Y) ?% @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(1)جۈملە شەكلىنىڭ ئىپادىلەش تەلىپىگە ئاساسەن ئۆزگەرتىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).5 X3 g, _. u3 Y( `" D6 i# |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)جۈملە ئۆزگەرتىشنىڭ دائىملىق ئۇسۇللىرىنىڭ توغرا ئىگەللىنىشى ۋە قوللىنىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B E).(دائىم قوللىنىلىدىغان ئۇسۇللار :ئوخشىتىش،تەقلىد ،ماختاش ، سېلىشتۇرۇش)
3 c) w+ i3 y/ M(3)كۆپ كۆرۈلىدىغان خاتا جۈملىلەردىكى خاتالىقنى تېپىش ۋە توغرىلاش (قابىلىيەت دەرىجىسى B E). (كۆپ كۆرۈلىدىغان خاتا جۈملىلەر :بۆلەكلەر كەم ، مۇۋاپىق بولمىغان ،تەرتىپى قالايمىقان ، شەكلى خاتا ، تەكرارلىنىشى كۆپ ،باش ئاخىرى زىت ، لوگىكىغا ئۇيغۇن ئەمەس)
) j( B+ i* E' j, K# H: P/ ]4). تىنىش بەلگىلىرىنىڭ توغرا ئىشلىتىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).(تۈرلۈك تىنىش بەلگىلىرى)! a. o }: ~; p$ S' uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5).ئوقۇپ چۈشىنىش: @& D6 W/ D7 P( G. rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-،6-يىللىقلارنىڭ ھازىر تارقىتىلىۋاتقان دەرسلىكلىرىدىن كۆرسىتىلگەن قەدىمكى شىئېرلارنى يادلاش(قابىلىيەت دەرىجىسى A).' A) A" Z2 B% p- ^% q% fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)تىكىست ئابزاس بۆلەكلىرى ۋە قاتلاملارنىڭ بۆلۈنۈشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B).
3 {( G, }0 M1 e) X! I# j(3)ئابزاس بۆلەك ئاساسىي مەزمۇنلىرى ۋە ئەسەرنىڭ مەركىزى ئىددىيىسى(قابىلىيەت دەرىجىسى B).! y9 O# `7 R0 A3 ?. o) jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)ئەسەرنىڭ ئاساسىي مەزمۇنىنى چۈشىنىش ، ئىگەللەش(قابىلىيەت دەرىجىسى B).
( q0 j7 D4 w5 [1 H- A3 n(5)يازغۇچىنىڭ ئىددىيىۋى مەيدانىنى تەھلىل قىلىش ۋە باھالاش(قابىلىيەت دەرىجىسى C).
; ?" b/ I' d" m9 _; i! l) l2.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى سىناش
, V2 |. h8 r) C g1).ئوقۇتۇش لاھىيىسى تىمىلىرى1 B' b/ P, U. M ]- M" F2 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خەلق مائارىپى نەشىرىياتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپى دەرسلىك ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىك كىتابى«ئەدەبىيات»ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيىسى ئېلىپ بېرىلىدۇ .
! J' R3 V2 U. ]2 w1 P1.«كۆكتاتلىقتا» 1-يىللىق بىرىنچى ماۋسۇم: y1 H- k5 n" x; J$ ?" J, H) F$ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.«نىلۇپەر يۇپۇرمىقى يۇمىلاق» 1-يىللىق 2-ماۋسۇم# S$ P* t* E" m$ _& Y" v* a eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.«ناۋادا»2-يىللىق 1-ماۋسۇم3 f$ s" Z! o& E" c R9 k+ E$ Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.«ئۈچ ئوغۇل» 2-يىللىق 2-ماۋسۇم
2 }7 m2 }4 e+ ^" A6 n5.ئويناپ نام چىقىرىش » 3-يىللىق 1-ماۋسۇم! \( W3 w/ {- [0 }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.«قىممەتلىك سۈكۈت»2-ماۋسۇم
' a$ n" V. \& X# B8 J% P \6 Z" D7.«گېگانىت ئادەمنىڭ گۈللۈكى» 4-يىللىق 1-ماۋسۇم
- M2 {% X; Z E, S! h! v" Q ]3 ^" k; _8.«پىرومى زىۋىس» 4-يىللىق 2-ماۋسۇم
+ W" Y( j! y0 X! U& S9.«يەر تەۋرىگەندىكى ئاتا ۋە بالا» 5-يىللىق 1-ماۋسۇم
& V V- z3 B: ^8 @7 z6 a2 J6 X8 V( x11.«پەقەت بىرلا يەر شارى بار» 6-يىللىق 1-ماۋسۇم
5 V! J' d" v( }) ^0 v12.«16يىل ئاۋۋالقى ئەسلىمە» 6-يىللىق 2-ماۋسۇم
$ d& k1 N. T1 [. Z; @2).ئوقۇتۇش لاھىيىسىنى باھالاش ئۆلچىمى(ئوتتۇرا باشلانغۇچ ئۈچۈن ئورتاق قوللىنىلىدۇ)
! k! U8 H0 \0 p% p1 ]6 k, dنۇمۇرى مەزمۇنى تۈرى* p" W( h! g! \. ?0 Y: H8 r ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تېمىسى،شەكلى،ئوقۇتۇش نىشانى،مۇھىم نوقتا،قىيىن نوقتا،دەرس ۋاقتى،ئوقۇتۇش قۇراللىرى،ئوقۇتۇش جەريانى،تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى،دوسكا لاھىيىسى بولسا ئاساسىي تۈر (10 نومۇر)) ^& L( g; G+ ?- j/ M9 r9 O6 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.يېڭى دەرسلىك نوقتىئىنەزىرىنى چۆرىدەپ ئوقۇتۇش نىشانىنى بەلگىلەش ، قاتلاملار ئېنىق ، قاراتمىلىقلىقى كۈچلۈك بولسا8 a- U1 s, V5 ?/ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش نىشانى تەپسىلىي ئېنىق،كونكىرىت،مۇھىم قىيىن نوقتىلار گەۋدىلىك،ئىپادىلىنىشى توغرا بولسا4 X/ j. f. b$ Z" T! U( ^! l3 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.نىشاننىڭ بەلگىلىنىشى ئۈچ قاتلاملىق نىشاننىڭ بىرلىشىشىنى گەۋدىلەندۈرسە،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلىي سەۋىيىسىگە ماس كەلسە ئوقۇتۇش نىشانى(20نومۇر)
+ V- L- x' i `. {4 T5 @: s+ K 1.لاھىيە ئىلمىي ئېنىق بۇلۇش،تىيىزلىقتىن چۇڭقۇرلۇققا قاراپ تەرتىپ بۇيىچە ئىچىكىرىلەش.
% d4 W! W6 Z* \% B8 ~. m" C; [( e2.ئوقۇتۇش ھالقىلىرى گەۋدىلىك ،بىلىملەر ئارىسىدىكى باغلىنىش مۇۋاپىق ، تەبىئىي تەرتىپلىك بولۇش.5 s- I1 f4 ?5 K: Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.مۇھىم قىيىن نوقتىلار مەزمۇنىنى يىتەكلەش ياخشى،تەپسىلىي بولغان جەريان لاھىيىسى بولۇش،ئۇسۇللار جانلىق كۆپ خىل بولۇش.( x7 o/ V' U1 f) [! dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇتۇش پائالىيىتىنى ئاساس قىلىپ ،ئوقۇغۇچىلارنى ئۈنۈملۈك ئۈگىنىشنى قانات يايدۇرۇشقا يىتەكلەش،ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ تەرتىپىنى ھېس قىلدۇرۇش.
a8 O" V+ m3 d5.قول سېلىپ ئىشلەش ئەملىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ،ئاكتىپ ئىزدىنىش ،ھەمكارلىشىش ،ئالماشتۇرۇش قاتارلىق ئۈگىنىش ئۇسۇلىنى گەۋدىلەندۈرۈش.( m# o) g0 V1 N, Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.ماتىرىيال ئارقىلىق ئوقۇتۇش،ئۈگىنىش ئۇسۇلى ئارقىلىق يىتەكلەش ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىش.; q/ E$ l, M: o/ E# e6 Q8 xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.ئوقۇتۇش قۇراللىرى ۋە كۆپ ۋاستىلىك ئۇقۇتۇش قۇراللىرىنى مۇۋاپىق ئىشلىتىش. ئوقۇتۇش جەريانى(50نومۇر)( R9 F- J4 d2 i3 Z- A: _& H5 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.دەرس ۋاقتىنىڭ تەقسىملىنىشى ئىلمىي،مۇۋاپىق،ئۇقۇتۇش نىشانى تەلىپىگە ئۇيغۇن بۇلۇش., s1 K. Z8 C6 I+ D- h$ K4 R3 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.مۇكەممەل بولغان باپ،بۆلەك بۇيىچە دەرسخانا ئوقۇتۇشى خۇلاسىسى بولۇش.
8 V, o- ]% q H) y3.تەكرار قىلىش ۋە گۇمانىي نوقتىلارنى يىشىش ئورۇنلاشتۇرۇش مۇۋاپىق،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئەھۋالىغا ئۇيغۇن بولۇش،مەشىق،تاپشۇرۇق،مۇھاكىمە ئورۇنلاشتۇرۇش ئوقۇتۇش نىشانىغا ئۇيغۇن بولۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قايتۇرما ئىنكاس ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ پەنگە بولغان چۈشىنىشىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسلە تەھلىل قىلىش ،ھەل قىلىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش. دەرس ۋاقتىنىڭ تەقسىملىنىشى،دەرستىن كېيىنكى تەسىر لاھىيىسى(10نومۇر)) X/ [7 z& x, kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ماتىرياللار قۇرۇلمىسى مۇكەممەل،ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى مۇۋاپىق،شەكلى كۆركەم،رەتلىك بولۇش." B' }4 o) O# j6 M+ oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.يېزىق،تىنىش بەلگىلىرى دۆلەت ئۆلچىمىگە ئۇيغۇن بولۇش،سۆز جۈملىلەر ئېنىق،مېغىزلىق،ئوچۇق بولۇش،خەت نۇسخىلىرى ۋە رەسىملەر مۇۋاپىق بولۇش . ماتىرىياللارنىڭ قېلىپلاشتۇرۇلۇشى(10نومۇر)
6 X$ \, K# B& C. @- t. X1 u جەمئىي(100نومۇر)
( G r2 C, S% m9 t. T8 T$ B5 D) m$ S3).دەرس باياننى باھالاش ئۆلچىمى(ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۈچۈن ئورتاق قوللىنىلدۇ)
4 W# [5 R2 Z8 W* Qئېرىشكەن نۇمۇرى مەزمۇنى تۈرى% Q( ]* c8 x0 }6 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش ماتىرىيالىنىڭ تۈزۈلۈش مەقسىدى،ئورنى ۋە رولىنى ئېنىق ، تەپسىلىي چۈشەندۈرۈش.6 K, H. W0 L/ Y6 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش نىشانى ئەتراپلىق.ئېنىق،ئۈگىنىش ۋە ئوقۇتۇش تەلىپىگە ئۇيغۇن بولۇش،ئاساسىنى چۈشەندۈرۈپ بىرەلەيدىغان بولۇش.4 g, y# Y. V) bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش مۇھىم ،قىيىن نوقتىلىرىنى تولۇق ئىگەللىگەن بولۇش.3 e5 H$ Q$ J0 E) d0 A. vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇتۇش ماتىرىياللىرىنىڭ بىر تەرەپ قىلىنىشى مۇۋاپىق،ئوقۇتۇش ئەمىلىيىتىگە ئۇيغۇن بولۇش. ئوقۇتۇش ماتىرىيالىنى چۈشەندۈرۈش(20نومۇر)
0 F% t$ f0 U& M5 l 1.ئوقۇتۇش ماتىرىيالى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلىيىتىگە ئاساسەن ، تاللىغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە نەزىرىيىۋى ئاساسىنى چۈشەندۈرۈش بىلەن بىرگە مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى ھەل قىلىشتا قوللانغان ئۇسۇل چارىلەرنى ئېنىق چۈشەندۈرۈش.
% H+ A' C. n4 R( y2.ئۈگىنىش يىتەكچىلىكىدىكى چۈشەندۈرۈش ئەدەبىيات ئۈگىنىشتىكى ئاساسىي قانۇنىيەت ۋە يىللىقلار تەلىپىگە ئۇيغۇن بولۇش،مەلۇم خىل ئۇسۇلنىڭ يىتەكچىلىك جەريانىنىڭ كونكىرىت چۈشەندۈرۈلىشىگە ئەھمىيەت بىرىش ۋە نەزىرىيىۋى ئاساسى بولۇش. ئوقۇتۇش ئۇسۇل،ئۈگىنىش ئۇسۇلىنى چۈشەندۈرۈش(20نومۇر); v# Y A/ C% f d- i) l+ O/ W( Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.مەزمۇنى ئىلمىي،ئورۇنلاشتۇرۇش تەرتىپلىك بولۇش،بىلىملەر ئوتتۇرىسىدىكى باغلىنىشنى گەۋدىلەندۈرۈش،تۇرمۇش بىلەن بولغان ئالاقىنى گەۋدىلەندۈرۈش،مىقدارى موۋاپىق،ئاسان قىيىنلىقى نورمال،مۇھىم نوقتا گەۋدىلەنگەن بولۇش.
: T& n4 g$ B. ^8 v2.ئوقۇتۇش قۇرۇلمىسى ئېنىق،قاتلاملىرى رۇشەن،لوگىكىلىق مۇناسىۋىتى توغرا بولۇش.- |0 [* D$ T( n( K3 g/ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى جانلىق ،كۆپ خىل بولۇش.كۆپ ئامىللىق ئوقۇتۇش ۋە ئۈگىنىش شەكلىنىڭ بىرلىكىنى گەۋدىلەندۈرۈش،ئۈگىنىش ئۇسۇلىغا بولغان يىتەكچىلىكنى،ئوقۇتۇش مۇھىم نوقتىسىنى چىقىش قىلىشنى گەۋدىلەندۈرۈش،ئوقۇتۇشتىكى ئاساسىي تەدبىرلەرنى گەۋدىلەندۈرۈش،مەشغۇلاتچانلىققا ئىگە بولۇش.+ z- ?3 s* O, n! W0 N2 z3 ~5 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇتۇش ۋاستىسىنى ئىشلىتىش مۇۋاپىق بولۇش.3 h* ]4 h0 Q/ j" g8 fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئاساسىي ئوقۇتۇش ھالقىسى :ئوقۇتۇش لاھىيىسى تۈزۇش مەقسىدىنى چۈشەندۈرۈش،ئوقۇتۇش لاھىيىسى نەزىرىيىسىنى چۈشەندۈرۈش،ئوقۇتۇش لاھىيىسىنىڭ يىتەكچى ئىددىيىسىنى گەۋدىلەندۈرۈش،مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى چىقىش قىلىشتىكى ئوسۇل تەدبىرلەرنى گەۋدىلەندۈرۈش. دەرس سۆزلەش جەريانى(40نومۇر)
/ y* t8 _0 Z0 X. Q: l 1.ئورتاق تىلدا بايان قىلىشى ئۆلچەملىك،راۋان ، سۆز جۈملىلەر مۇۋاپىق بولۇش .$ b) k! I5 ^! S; w- v. }2 E9 hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.تەقى تۇرقى جايىدا،گەپ سۆزلىرى راۋان،تەپەككۇرى ئوچۇق،ئىپادىلەشكە ماھىر بولۇش.
$ x& |! W' C4 ^0 N! f4 W3.دوسكا خېتى ئۆلچەملىك،ئورۇنلاشتۇرۇشى مۇۋاپىق،قىيىن مۇھىم نوقتىلار گەۋدىلىك بولۇشى لازىم.
% @( _/ R5 g( Z8 N+ e; B6 K3 w1 F! A2 U+ g% i9 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
( Q: G; j# o, {# Dقالغان تەپسىلاتىنى ئولانمىدىن كۆرۈڭ
, w0 \8 B3 H2 O6 d) ?* d( {点击进入下载-复件_新疆维吾尔自己区代课老师总纲维文.doc/ Z5 E# `: ^$ z2 B) i: I) g6 C uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا 迷恋 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2012-3-29 16:29 1 p" W0 S2 d! t2 d# Q3 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
. c+ y) e& |3 |. j |
باھالاش
-
باھا خاتىرىسى
| |
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟ مۇناسىۋەتلىك تېمىلار |
بۇ تېمىلارغىمۇ ئىنكاس يېزىلغان
ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ئاپتورنىڭ بارلىق تېمىلىرى
|
| |
|