روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 24118|ئىنكاس: 43
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

3-ئاينىڭ 31-كۈنىدىكى ئوقۇتقۇچى قۇبۇل قىلىش ئىمتىھانىغا دائىر مۇھىم

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ قېتىملىق ئىمتىھانغا مېنىڭ ئايالىممۇ قاتنىشىدىغان بولغاچقا بۇ ئۇچۇرنى ئىزدەپ يۈرۈپ ئۇقتۇرۇشنى قۇلۇمغا چۈشۈردۈم ھەم جىددى ئۇرۇپ چىقتىم، بىر قىسىم مەزمۇنلار قىسقارتىۋېتىلدى.
1 Z! G& l/ u% O1 Cبۇ باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇيغۇر تىل ئەدەبىياتىنىڭ بولۇپ، باشقا پەنلەرنىڭمۇ ئىمتىھان دائىرىسى، سۇئال شەكلىدە كۆپ ئۆزگىرىش بولماسلىقى مۇمكىن.  C  ~% r4 I" P" w- @9 ?2 i) T7 ~- oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

# w8 q4 _& B* h; p/ V
2012-يىل شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇن بۇيىچە يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۈچۈن نىشانلىق قۇبۇل قىلىنىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى سىناش لايىھەسى
$ L& s! W( |4 S  {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) t% s; a. ?6 t6 D8 G) E; w9 Y8 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىياتى

' D* g" v! L: @
باشلانغۇچ مەكتەپ

" c: _. R3 E* O: ?4 @: sبىرىنچى، كەسپى ئاساس بىلىملىرىنى سىناش
0 L% ?: z# q$ a1.ئىمتىھان نىشانى
# a) F4 [7 z+ K0 Y0 Rباشلانغۇچ مەكتەپ مەجبۇرىيەت مائارىپى تىل-ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى 1-يىللىقتىن 6-يىللىققىچە 12 قىسىم دەرسلىك كىتاب ئاساس قىلىنىپ، ئىمتىھان بەرگۈچىلەرنىڭ باشلانغۇچ مەكتەپ تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا تەلەپ قىلىنىدىغان تىل-ئەدەبىيات كەسپى ئاساس بىلىملىرى ۋە كەسپى ماھارىتى سىنىلىدۇ.9 f' I. Y" U) s7 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئىمتىھان دائىرىسى9 o" k4 i* Y  a3 ~3 s* W$ ~  G3 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتىھاندا ئاساسلىقى ئەستە ساقلاش، چۈشىنىش، ئۇنىۋېرسال تەھلىل، ئىشلىتىش، ۋە باھا بېرىش قاتارلىق بەش خىل ئىقتىدار سىنىلىدۇ.
: g' I% z) i& c( Vتېكىسىت، ئۇيغۇرتىلى، مەشىق باغچىسى، ئۇنىۋېرسال ئۆگىنىش، خەت-چەك قاتارلىق مەزمۇنلارنى يادلاش، ئەستە ساقلاش تەلەپ قىلىنىدىغان بىلىملەر، تېكىستلەرنىڭ ماۋزۇسى، ژانىرى، ئاپتۇرى.' ?9 J$ H: w) Q) P/ c  {; z( E5 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كىلاسسىك شېئىرلارنى ئوقۇش(دەرسلىكتىكى شېئىرلار ئاساس قىلىنىدۇ) ئەسلىسى بىلەن يەشمىسىنى سېلىشتۇرۇپ ئوقۇپ، مەنىسىنى چۈشىنىش.
. W+ Q! q; r- \  v  i( H8 [ئاپتۇرنىڭ ئەسەردىكى كۆز قاراش ، پوزىتسىيسىنى تەھلىل قىلىپ يىغىنچاقلاش ۋە ئۆز تىلىغا ئايلاندۇرۇپ سۆزلەپ بېرەلەيدىغان بولۇش.
! y' A* o" e3 ~بايانى ئەسەر، مۇھااكىمە خاراكتىرلىك ئەسەر، چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەرلەرنى يازالايدىغان بولۇش، تۇرمۇش ئېھتىياجىغا ئاساسەن كۈندىلىك ئالاقە خەت-چەكلەرنى يازالايدىغان بولۇش./ Z/ J5 y) c* w. b2 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئىمتىھان شەكلى ۋە قۇرۇلمىسى% G  J! q; b3 K  vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئىمتىھان شەكلى
1 `/ N& C' l9 t- C$ Jئىمتىھان يېپىق شەكىلدە يازمىچە ئېللىنىدۇ، ئىمتىھان قەغىزى بىلەن جاۋاب يېزىش قەغىزى ئايرىۋېتىلگەن بولىدۇ .
- k+ x& q/ Q8 G+ `% w2) سۇئال قۇرۇلمىسى
4 o, H9 [3 L, h& n& X. Eتاللاش سۇئالى تەخمىنەن %30 ، بوش ئورۇن، قىسقىچە جاۋاب بېرىش، تەھلىل قىلىش، باھالاش، يېزىقچىلىق ۋە باشقا شەكىللەر تەخمىنەن %70 ئەتراپىدا بولىدۇ .
( L2 ^6 W! N. f$ X- f9 l: E4.قىيىن-ئاسانلىق نىسبىتى
5 l. H' n/ v- Kئىمتىھان سۇئاللى ئاسان، بىر قەدەر ئاسان، قىيىن سۇئاللاردىن تەركىب تاپىدۇ، نىسبىتى : 8:1:1 بولىدۇ، ئىمتىھاننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى باشلانغۇچ مەكتەپنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھان سەۋىيسىدىن يۇقىرى بولىدۇ .
# u6 A; O& }1 u3 E, ~! C9 [& D0 K( V) j) C- {  x! h$ i8 D" Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى تەكشۈرۈش.# Y) |7 R/ R- @" {2 k# x: z# xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش لايىھەسى تۈزۈشكە بېرىلگەن ماۋزۇلار0 ^( o7 V# C% D5 g$ Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1-يىللىق ئېلىپبە: «ق» ھەرىپىنى ئوقۇتۇش
# b+ f! C8 n; w3 b* ~1-يىللىق 2-قىسىم: «ئىككى شىر بالىسى») q1 S; y+ ^1 v. o; R, N! mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-يىللىق 1-قىسىم: «يالغانچى بالا»
: u! T! v! P2 O1 d( u0 P( V; p5 o2-يىللىق 2-قىسىم: «دوپپا رىۋايىتى»
+ s1 I$ I7 m# M* r+ {5 B, L3-يىللىق 1-قىسىم: «كىچىك رىياسەتچى»
4 q( L, X( u) t" P- @4 K3-يىللىق 2-قىسىم: «بىر كەنت ھەققىدە ھېكايە»
: ~. l8 J8 Z. F, l+ m$ }/ X. p" `4-يىللىق 1-قىسىم: «ئۇنتۇلمايدۇ مەھمۇت كاشغەرى»
3 \( T) D$ }3 w; `, X0 w: Z4-يىللىق 2-قىسىم: «ئىسىم»
5 I0 a- K( N/ m1 q; g5-يىللىق 1-قىسىم: ئۆچىنچى بۆلەك «سىرلىق ئالەم» دېگەن بۆلەكنىڭ مەشىق باغچىسىدىكى يېزىقىلىق مەشىقى «چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەر يېزىش مەشىقى»
8 c$ x; W7 t/ x5-يىللىق 2-قىسىم: «پېئىل» 0 L4 X" a+ n- L5 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-يىللىق 1-قىسىم: «8. بىز تەڭرىتاغ پەرزەنتلىرى»
0 A/ u3 ]) y$ `$ B& T8 \5 l7 Q6-يىللىق 2-قىسىم: «بوۋامنىڭ يۇلغۇنلۇقى»$ E$ u& F/ [0 |2 o; L% |5 d+ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: a& n$ `3 N( o$ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك دەرس تەييارلىقى بولسا مۇشۇ تېما ئاستىغا ئۇلىنىشىنى ياكى چۈشۈرۈش ئادرىسىنى قالدۇرۇپ قويايلى، ئىمتىھان بەرگۈچىلەر پايدىلىنىشقا قولايلىق بولىدۇ.
# ?+ Y- w1 r8 L5 u  z( @4 u  j# S- Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2012-3-29 09:54:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

# l9 [0 z% Y/ \' G, D9 j: p) r
باھالاش مەزمۇنى ۋە ئىمتھان مەزمۇنى
ئىمتھان مەزمۇنى ئاساسلىقى باشلانغۇچتا دەرس ئۆتۋاتقان ئوقۇتقۇچلارغا نىسبەتەن باشلانغۇچ باسقۇچدىكى بىلىملەردىن بۇلدۇ.: {  K. E7 @. ^) Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھالاش ئومۇمى نۇمۇرى 100نۇمۇر ،بۇنىڭ ئىچدە كەسپى ئاساسى بىلىملەر 35%نى ،ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتى 50%نى ،خىزمەت ئىپادىسى 15% نى ئىگەللەيدۇ.(كەسىپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش يېزىقچە ئىمتھان شەكىلدە ئېلىندۇ)ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش
7 |4 B8 I5 O8 Aموزىكا،تەنتەربىيە،گۈزەل سەنئەت،ئەمگەك تېخنكىسى(ئونۋىرسال ئەمەلىيەت)تۆت پەننىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتنى باھالاش تۆۋەندىكى تۆت تۈر بۇيچە بۇلدۇ.ئۇلار ئوقۇتۇش لاھىيەسى30%نى،دەرس سۆزلەش 20 %نى،ئەملى سۇئاللارغا جاۋاب بىرش 10%نى،كەسپى ماھارىتى 40%نى ئىگەللەيدۇ.4 F; n0 L( y/ m% D$ e3 C/ zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش لاھىيەسى ــ بەلگلەنگەن 12 تېملاردىن چەك تارتىش ئۇسۇلغا ئاساسەن بەلگلەنگەن ۋاقىتتا تەييارلىندۇ.سىنالغۇچى دەرس ئۆلچىمى ۋە دەرسلىك كىتابنى بىرگە ئالغاچ كىلىشى كېرەك.
# R0 @" i" a) w+ ]; U" Y8 ]2. دەرس سۆزلەش ـــ سىنالغۇچى ئۆزى تاللغان تېمغا ئاساسەن دەرس سۆزلەيدۇ.سۆزلەش ۋاقتى  10 مىنۇت بۇلدۇ.باھالغۇچلار سىناش ئۆلچىمگە ئاساسەن نەق مەيداندا نومۇر بىرىدۇ.( i) }- S1 l& N# H$ V1 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سۇئاللارغا جاۋاب بىرش ــ دەرس سۆزلىنىپ بولغاندىن كېيىن سىناش گورۇپپسى دەرس مەزمۇنغا ئاساسەن مۇناسۋەتلىك سۇئاللارنى سورايدۇ.
4 Q3 q. [6 K% W8 T9 b  ^0 ~  M4 @دەرس لاھىيەسى،دەرس سۆزلەش،سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرنىڭ سىناش ئۆلچىمى باشقا پەنلەر بىلەن ئوخشاش بۇلدۇ.كەسپى ئىقتىدارنى سىناش تەرتىپى قۇشۇمچە جەدىۋەلدە تۇنۇشتۇرۇلدۇ.5 N$ N. V* Q5 Z! D8 nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ {! _+ m6 L& E& Q4 K; w
تەنتەربىيە
1- كەسپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش. y% \8 |) o5 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.سىناق مەقسدى
4 E+ s6 S/ G' M6 l# ~مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى سىناشنىڭ ئاساسى قىلىنىپ ،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشى ئۈچۈن زۈرۈز بولغان تەنتەربيە ئاساسى بىلىملىرى ۋە دەرس ئوقۇتۇش ئىقتدارى سىنىلدۇ.
! S  V$ n4 ?# i3 ^' S2.سىناش دائىرسى7 V; G9 o5 w# O0 d* gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ئىقتدار تەلىپى 3 D3 ~, f9 e5 `% |. [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنالغۇچى مەزكۇر پەننىڭ  ئوقۇ –ئوقۇتۇش خىزمىتدە زۈرۈز بولغان تەنتەربىيە ئاساسى نەزىرىيە بىلىم ۋە ئەملى ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى ھازىرلاش كېرەك.; I. r7 S4 t% h; ?  V: rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑵سىناق ئاساسى مەزمۇنى
3 v" _1 c# \- h7 `2 ~' _تەنتەربىيە نەزىرىيەسى،ھەرىكەت ئاناتومىيەسى،ھەرىكەت فىزىئولوگىيەسى،ھەرىكەت پىسخىلوگىيەسى،تەنتەربىيە باشقۇرۇش ئىلىمى،مەشقلەندۈرۈش ئىلمى،تەنتەربيە ئۆلچىمى ۋە باھالاش،تەنھەرىكەت تىبابىتى،ساقلىقنى-ساقلاش،ئولىمپىك تەنھەرىكەت يىغىنى بىلىملىرى قاتارلىقلار.7 a. g7 [9 s1 M2 _* `% P" [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پايدىلىندىغان كىتابلار تىزىملىكى ــ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى(北京师范大学出版社 2004年版)،تەنتەربىيە فاكولتىتلىرىنىڭ دەرسلىك ماتېرياللىرى(体育院系通用教材(人民体育出版社))،مەكتەپ تەنتەربىيە لوغىتى(《学校体育大辞典》(武汉工业大学出版社1994年版))،ئولىمپىك بىلىملىرى قامۇسى(奥林匹克百科丛书).
) M2 e4 `; f( r2- ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى سىناش" d% P, l2 y6 N+ s9 X1 C$ r8 T" Nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ دەرس لاھىيەسى 4 ~. M# m$ k; x' Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خەلق مائارىپ نەشىرىيارتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپ دەرس ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىكى «تەنتەربىيە» دەرسلىك ماتېريالىنى ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈلدۇ.
* w  U" t2 D$ K2 Y5 ^& o1-        يىنىك ئاتلىتكا تۈرى ــــ ①يۈگۈرۈش،②سەكرەش،③ئېتىش
% S' v; P* [6 E, J2-        ۋاسكتبول تۈرى  ـــــ ④توپ ئېلىپ مېڭىش،⑤پاس بىرىش،⑥گارىغا توپ ئېتىش. V% E) m, w9 J' jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-        پوتبۇل تۈرى  ــــ ⑦ توپ ئېلىپ مېڭىش ،⑧پاس بىرىش،⑨ۋارىتارغا توپ تېپىش
9 o$ z" f8 k) k! T4-        ۋالىبول تۈرى ــــ ⑩ تۆۋەندىن توپ ئېلىش ،⑾يۇقۇردىن توپ ئېلىش) D( ]0 V: e  D  L# }+ {) nبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-        ئۇسۇل تۈرى(12)
. Q$ F7 }. h0 @0 y/ A6-        چامباشچلىق تۈرى(13)
6 d& ~  W* z) y$ k+ g7-        ئويۇن تۈرى(14): K; B6 v7 z2 _% b, D1 N2 Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8-        سەپ سەپ شەكلى تۈرى(15)
% N3 F8 {2 ^- q' O+ [+ u9 I9-        گىمناستىكا(16)
3 t& F0 l) J# V( d7 q9 ?(二)ئوقۇتۇش لايھەسىگە نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى
6 Z5 N( a6 p' C1 T0 yتۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش7 X4 h3 I% i1 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش نىشانى' }& h' |: ^1 f- zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        ئوقۇتۇش نىشانى(بىلىم،ئىقتدار،ھىسيات) ئەمىلى،قوللىنشچان،كۈزىتشچان،مەشغۇلاتچان،مىقدارى مۇۋاپىق بۇلۇش        1 M( t+ l# ^+ f( n1 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ئانالىزى(5分)        ئوبىكتىپ ،ئەمىلى        3 D! b/ @* X4 I. L  p! B  Z$ cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىك تاللاش
4 i3 P. U- \9 E. E(10分)        。ئوقۇتۇش ماتېريالى ئىلىم،مەزمۇن شۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكگە ماس،قىين-ئاسانلىق دەرىجىسى مۇۋاپىق       
# I  E/ p( T2 r$ ~. @8 O& iمۇھىم نوقتا،قىين نوقتا(10分)        مۇھىم نوقتسى توغرا،قىين نوقتسى گەۋدىلەنگەن       
7 ~# p2 A; H9 g( [+ `% w3 Vئوقۇتۇشنى تەشكىللەش
3 |5 ]# v9 h7 p; T/ k; z(20分)        تەشكىللەش جەرياندىكى پىكىرلەر ئېنىق،ئەستايدىل،ئۇسۇلى قوللىنشچان،نىشان بىلەن بىردەك بۇلۇش،ئوقۇتۇشتا خاس ئالاھىدىلىك بۇلۇش.          ?+ z3 d# c0 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەيدان،ئەسۋاب
% m8 U7 ~5 {& t7 ](5分)        مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش       
" V0 `& [) ^# g1 E5 Y/ `ئوقۇتۇش لاھىيەسى(5分)        。ئوقۇتۇش لاھىيەسى مۇۋاپىق،دەرس لاھىيەىسى پۇختا،ئەملى،قوللىنشچان بۇلۇش       
" c& \+ a4 w+ l* U: U5 aئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچي
( k% G6 z1 }2 w7 ]4 j" K- q(10分)        ئوقۇتۇش قەدەم-باسقۇچلىرى ئېنىق،ھالقىلار ئىخچام،بۆلەك بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى مۇۋاپىق       
. l$ K& I% `- L4 gھەرىكەت يۈكى+ b- U  J2 w, C/ {2 G: E! I0 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق،سۈرئەتمۇ،تېكستمۇ بۇلۇش،ھەرىكەت يۈكى مۆلچەرلەنگەن بۇلۇش        ; i6 n& v8 E/ Z; D% X- mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يېزىق ئارقلىق ئىپادىلەش(5分)        。يېزىق ئارقلىق ئىپادىلىشى توغرا،ئىخچام،چۈشىنشلىك،كەسپى ئاتالغۇ،رەسىم،قېلىپلاشتۇرۇلغان،تىنىش بەلگىلىرى،ئۆلچەم بىرلىكەر توغرا        9 E3 f- d- c. @. K& Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计       
0 l4 j# w. T3 P3 F; i* |" u6 F(三)دەرس سۆزلەشكە نۇمۇر بىرش ئۆلچىمى# v! k( N) ]1 p1 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
$ z( H/ Y( q6 J9 eدەرسلىك ئۆلچىمى! w  Z. @! G7 `0 @8 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        1. دەرسلىكنىڭ رولى ئېنىق。
) K( b0 i3 f/ A9 n4 ]0 S2.ئوقۇتۇش نىشانى ئېنىق،مۇۋاپىق،دەرس ئۆلچىمگە ماس،دەرس ئوقۇغۇچغا ماس بۇلۇش.! o4 o) N( S- u- }; W' Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.3.مۇھىم،قىين نوقتلىرى توغرا。. Y- c# N4 m/ @/ @% c0 B( Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4..دەرسلىك ئوقۇتۇش ئەملىيىتىگە ماس كەلگەن。       
" `' y; b6 c, H+ c, ]ئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش(35分)        1..ئوقۇتۇش ئۇسۇلدا تاللاشچانلىق بۇلۇش。# `/ @5 N. @! t5 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەر خىل ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى مۇۋاپىق،ئۈنۈملىك پايدىلىنش
- t- d4 E& q" w2 G+ T! j3. ئەمىلى پائالىيەتكە ئەھميەت بىرش،ئوقۇغۇچلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپلىقىنى،تەشەببۇسكارلىقنى تۇلۇق قوزغاش،
4 C2 {8 B: _% Z; ?) `' n+ h4. ئەخلاق ئارقلىق تەربىيلەشكە ئەھميەت بىرش。, P" Y- u& b/ k1 x( {; Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئوقۇغۇچلا تۇرمۇش ئەمىلىيىتىگە يېقىنلىشىش       
, y9 @8 n: l4 hئوقۇتۇش تەرتىپى5 x6 k2 h, [+ b0 {4 k6 ]2 ]7 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(45分)        1.ئوقۇتۇش لايھەسدە مۇۋاپىق يېڭلىق بۇلۇش
5 Z# h$ b7 W- m, U2.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچلار ئەمىلىيىتىگە ماس كىلش،ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشش
- S( Z5 _" h1 W+ ?3.ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچلىرى ئېنىق،بۆلەكلەر بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلشى ماسلاشقان
$ z- J. `* t4 N: h: r/ B( i" s4.ئوقۇتۇش جەرىياندا ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاساسى رولى ۋە ھەرىكەتچانلىقىنى تۇلۇق قوزغاش.7 d7 a! Z* T' [" H) R. E! Y8 T. kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.. ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق، مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش       
2 U! x0 a/ e" o0 y6 t. M( Y9 gئۇبرازى
& w! n: X4 @% J(10分)        1.تەلەپپۇزى توغرا،تىلى ئۆلچەملىك،راۋان،ئوقۇتۇش ماھارىتى پۇختا. v, p2 \+ `/ I+ tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالىتى تەبئي،كەڭ-كۇشادە.
+ A. @9 ?& Q& {3 `3.سالماق       
$ O( l- \- i: X- S% U, V1 x合计               
$ m$ ^2 ^- |1 e/ c(四)تەنتەربيە كەسپى ئىقتدارغا نۇمۇر بىرىش ئۆلچىمى1 u  b/ I# V5 h0 p9 B# Q4 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەرتىپ نۇمۇرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
8 B5 ^' }6 X0 @1        ھەرىكەتنى تاماملىشى ياخشى،قىياپتى توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(100分)        1 Q% \/ y6 {- }, B1 Y  H; [/ c/ iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2        ھەرىكەتنى تاماملىشى بىرقەدەر ياخشى،قىياپتى بىرقەدەرتوغرا،ھەرىكەتلەر بىرقەدەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(85分)        ( M9 u; c5 C3 x4 f4 S: y7 S, Q7 B- Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3        ھەرىكەتنى تاماملىغان،قىياپتى ئاساسەن توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشمىغان،تەبئي،گۈزەل(75分)       
) [# w6 b4 B' T! e1 J3 N4        ھەرىكەتنى تاماملىيالمىغان،قىياپىتى توغرا ئەمەس،ھەرىكەتى جىددى،ماسلاشمىغان(65分)       
/ ]& b. n( w4 N% r" y8 k8 L合计        3 T! _) l# j! f$ bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
    {! ~7 h0 [- Q/ j6 k+ a2 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' N$ v5 @6 i5 \: rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bograhan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-29 09:56  7 ~) i$ }$ `2 [4 d/ b$ lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

: e; t4 S1 N, k: @0 g2 b

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +19 ئىناۋەت +14 تەڭگە +4 بايلىق +5 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 19 + 14 + 4 + 5 + 5 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2012-3-27 20:23:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىرىيال ئىكەن  خىزمەتداشلارغا  دەپ قوياي
ۋاقتى: 2012-3-27 20:48:58 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە ، كوللىكتىۋىزىملىق روھىڭىزغا تەشەككۈر.
ۋاقتى: 2012-3-27 21:23:00 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپنى ئويلاپسىز رەخمەت سىزگە
ۋاقتى: 2012-3-27 21:45:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 21:53:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپچىلىكنى ئويلاپسىز رەخمەت سىزگە
ۋاقتى: 2012-3-27 22:44:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجەپ  ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 22:46:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 23:38:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن ياخشى ئۇچۇركەن. كەسىپداشلارغا يەتكۈزۈپ قويايلى.
ۋاقتى: 2012-3-27 23:50:52 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئىمتىھان قاچان ئېلىنىدىكەن؟قانداق تىزىملايدىكەن؟قانداق كىشىلەر قاتناشسا بولىدىكەن؟مۇشۇ ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلىگەن بولسىڭىز!ئاۋارە قىلدىم!!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-18 20:09

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش