بۇ قېتىملىق ئىمتىھانغا مېنىڭ ئايالىممۇ قاتنىشىدىغان بولغاچقا بۇ ئۇچۇرنى ئىزدەپ يۈرۈپ ئۇقتۇرۇشنى قۇلۇمغا چۈشۈردۈم ھەم جىددى ئۇرۇپ چىقتىم، بىر قىسىم مەزمۇنلار قىسقارتىۋېتىلدى.
1 Z! G& l/ u% O1 Cبۇ باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇيغۇر تىل ئەدەبىياتىنىڭ بولۇپ، باشقا پەنلەرنىڭمۇ ئىمتىھان دائىرىسى، سۇئال شەكلىدە كۆپ ئۆزگىرىش بولماسلىقى مۇمكىن. C ~% r4 I" P" w- @9 ?2 i) T7 ~- oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# w8 q4 _& B* h; p/ V2012-يىل شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇن بۇيىچە يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۈچۈن نىشانلىق قۇبۇل قىلىنىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى سىناش لايىھەسى $ L& s! W( |4 S {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) t% s; a. ?6 t6 D8 G) E; w9 Y8 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىياتى
' D* g" v! L: @باشلانغۇچ مەكتەپ
" c: _. R3 E* O: ?4 @: sبىرىنچى، كەسپى ئاساس بىلىملىرىنى سىناش
0 L% ?: z# q$ a1.ئىمتىھان نىشانى
# a) F4 [7 z+ K0 Y0 Rباشلانغۇچ مەكتەپ مەجبۇرىيەت مائارىپى تىل-ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى 1-يىللىقتىن 6-يىللىققىچە 12 قىسىم دەرسلىك كىتاب ئاساس قىلىنىپ، ئىمتىھان بەرگۈچىلەرنىڭ باشلانغۇچ مەكتەپ تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا تەلەپ قىلىنىدىغان تىل-ئەدەبىيات كەسپى ئاساس بىلىملىرى ۋە كەسپى ماھارىتى سىنىلىدۇ.9 f' I. Y" U) s7 [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئىمتىھان دائىرىسى9 o" k4 i* Y a3 ~3 s* W$ ~ G3 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتىھاندا ئاساسلىقى ئەستە ساقلاش، چۈشىنىش، ئۇنىۋېرسال تەھلىل، ئىشلىتىش، ۋە باھا بېرىش قاتارلىق بەش خىل ئىقتىدار سىنىلىدۇ.
: g' I% z) i& c( Vتېكىسىت، ئۇيغۇرتىلى، مەشىق باغچىسى، ئۇنىۋېرسال ئۆگىنىش، خەت-چەك قاتارلىق مەزمۇنلارنى يادلاش، ئەستە ساقلاش تەلەپ قىلىنىدىغان بىلىملەر، تېكىستلەرنىڭ ماۋزۇسى، ژانىرى، ئاپتۇرى.' ?9 J$ H: w) Q) P/ c {; z( E5 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
كىلاسسىك شېئىرلارنى ئوقۇش(دەرسلىكتىكى شېئىرلار ئاساس قىلىنىدۇ) ئەسلىسى بىلەن يەشمىسىنى سېلىشتۇرۇپ ئوقۇپ، مەنىسىنى چۈشىنىش.
. W+ Q! q; r- \ v i( H8 [ئاپتۇرنىڭ ئەسەردىكى كۆز قاراش ، پوزىتسىيسىنى تەھلىل قىلىپ يىغىنچاقلاش ۋە ئۆز تىلىغا ئايلاندۇرۇپ سۆزلەپ بېرەلەيدىغان بولۇش.
! y' A* o" e3 ~بايانى ئەسەر، مۇھااكىمە خاراكتىرلىك ئەسەر، چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەرلەرنى يازالايدىغان بولۇش، تۇرمۇش ئېھتىياجىغا ئاساسەن كۈندىلىك ئالاقە خەت-چەكلەرنى يازالايدىغان بولۇش./ Z/ J5 y) c* w. b2 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئىمتىھان شەكلى ۋە قۇرۇلمىسى% G J! q; b3 K vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئىمتىھان شەكلى
1 `/ N& C' l9 t- C$ Jئىمتىھان يېپىق شەكىلدە يازمىچە ئېللىنىدۇ، ئىمتىھان قەغىزى بىلەن جاۋاب يېزىش قەغىزى ئايرىۋېتىلگەن بولىدۇ .
- k+ x& q/ Q8 G+ `% w2) سۇئال قۇرۇلمىسى
4 o, H9 [3 L, h& n& X. Eتاللاش سۇئالى تەخمىنەن %30 ، بوش ئورۇن، قىسقىچە جاۋاب بېرىش، تەھلىل قىلىش، باھالاش، يېزىقچىلىق ۋە باشقا شەكىللەر تەخمىنەن %70 ئەتراپىدا بولىدۇ .
( L2 ^6 W! N. f$ X- f9 l: E4.قىيىن-ئاسانلىق نىسبىتى
5 l. H' n/ v- Kئىمتىھان سۇئاللى ئاسان، بىر قەدەر ئاسان، قىيىن سۇئاللاردىن تەركىب تاپىدۇ، نىسبىتى : 8:1:1 بولىدۇ، ئىمتىھاننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى باشلانغۇچ مەكتەپنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھان سەۋىيسىدىن يۇقىرى بولىدۇ .
# u6 A; O& }1 u3 E, ~! C9 [& D0 K( V) j) C- { x! h$ i8 D" Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىككىنچى، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى تەكشۈرۈش.# Y) |7 R/ R- @" {2 k# x: z# xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش لايىھەسى تۈزۈشكە بېرىلگەن ماۋزۇلار0 ^( o7 V# C% D5 g$ Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1-يىللىق ئېلىپبە: «ق» ھەرىپىنى ئوقۇتۇش
# b+ f! C8 n; w3 b* ~1-يىللىق 2-قىسىم: «ئىككى شىر بالىسى») q1 S; y+ ^1 v. o; R, N! mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-يىللىق 1-قىسىم: «يالغانچى بالا»
: u! T! v! P2 O1 d( u0 P( V; p5 o2-يىللىق 2-قىسىم: «دوپپا رىۋايىتى»
+ s1 I$ I7 m# M* r+ {5 B, L3-يىللىق 1-قىسىم: «كىچىك رىياسەتچى»
4 q( L, X( u) t" P- @4 K3-يىللىق 2-قىسىم: «بىر كەنت ھەققىدە ھېكايە»
: ~. l8 J8 Z. F, l+ m$ }/ X. p" `4-يىللىق 1-قىسىم: «ئۇنتۇلمايدۇ مەھمۇت كاشغەرى»
3 \( T) D$ }3 w; `, X0 w: Z4-يىللىق 2-قىسىم: «ئىسىم»
5 I0 a- K( N/ m1 q; g5-يىللىق 1-قىسىم: ئۆچىنچى بۆلەك «سىرلىق ئالەم» دېگەن بۆلەكنىڭ مەشىق باغچىسىدىكى يېزىقىلىق مەشىقى «چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەر يېزىش مەشىقى»
8 c$ x; W7 t/ x5-يىللىق 2-قىسىم: «پېئىل» 0 L4 X" a+ n- L5 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-يىللىق 1-قىسىم: «8. بىز تەڭرىتاغ پەرزەنتلىرى»
0 A/ u3 ]) y$ `$ B& T8 \5 l7 Q6-يىللىق 2-قىسىم: «بوۋامنىڭ يۇلغۇنلۇقى»$ E$ u& F/ [0 |2 o; L% |5 d+ mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
: a& n$ `3 N( o$ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يۇقارقى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك دەرس تەييارلىقى بولسا مۇشۇ تېما ئاستىغا ئۇلىنىشىنى ياكى چۈشۈرۈش ئادرىسىنى قالدۇرۇپ قويايلى، ئىمتىھان بەرگۈچىلەر پايدىلىنىشقا قولايلىق بولىدۇ.
# ?+ Y- w1 r8 L5 u z( @4 u j# S- Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|