روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 6294|ئىنكاس: 4
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

3.31نىشانلىق تەكلىپ قىلىش ئىمتىھانىغا قاتنىشىدىغانلارغا خوش خەۋەر

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش،باھالاش
7 @5 J0 E, {, w5 l4 ^; E0 ~                                          لاھىيەسىنى يۇلغا قۇيۇش ئومومى پىروگىراممىسى
3 h4 m6 |3 W' E: V2 h3 Gئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ « يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش تۇغرىسىدىكى يۇلغا قۇيۇش پىكىرى » (شىنجاڭ خەلىق ھۆكىمەت ئىشخانىسى تارقاتقان2009-يىلى 120-نومۇرلۇق) “گە ئاساسەن ،ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق مائارىپ نازارىتى تەشكىللەپ« ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردىكى ئوقۇتقۇچىلارنى نىشانلىق تەكلىپ قىلىش،باھالاش لاھىيەسىنى يۇلغا قۇيۇش لاھىيەسى»نى تۈزۈپ چىقتى،كونكىرىتنى مەزمۇنى تۈۋەندىكىچە:
2 ^) S' T9 ^' `" o5 G1.        يىتەكچى ئىدىيە
+ U9 R% v) ?; ?9 ^/ r+ Tسۈپەتكە كاپالەتلىك قىلىش،ئىش ئورنىغا نىشانلىق تەكلىپ قىلىشتا چىڭ تۇرۇپ،ھازىر يېزىلاردا يۇرگۈزىلىۋاتقان مەجبۇرىيەت مائارىپى تۈزۈلمىسىگە ئاساسەن يېزا مەجبۇرىيەت مائارىپى ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىنىڭ ئومومى يۈزلۈك ساپاسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈشكە،يېزا ئوقۇتقۇچىلار قۇشۇنىنىڭ مۇقۇملىقىغا،شەھەر-يېزا مەجبۇرىيەت مائارىپىنىڭ ماس تەرەققى قىلىشىنىڭ ئومومى يۈزلۈك تەلىپىگە پايدىلىق بولىشىغا ئاساسەن ،ئاپتۇنۇم رايۇنىمىزنىڭ ماكرۇلۇق يىتەكلىشىگە ئەمەل قىلىپ،ۋىلايەت،ئوبلاست،ناھىيە-شەھەرلەر يۇلغا قۇيۇلىدىغان خىزمەت يۇلىنى كونكىرىتنى تەشكىللەش،رايۇنىمىزدىكى يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە سۈپىتى لاياقەتلىك،ئۇزاق مەزگىل خىزمەت قىلالايدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى تەكلىپ قىلىش.
" @& |$ K5 z+ Y/ ]2 n, L* Y2.        باھالاش ئوبىكتى
- `. v5 T- a7 K) Q2 |" K* L2008-يىلى 10-ئاينىڭ 31-كۈنىدىن بۇرۇن ناھىيە(شەھەر)لىك  مائارىپ ئىدارىسى بىر تۇتاش تەكلىپ قىلغان يېزا-بازار،كەنت ئوتتۇرا-باشلانغۇچ (ناھىيە بازىرىدىكى مەكتەپلەرنى ئىچىگە ئالمايدۇ )مەكتەپلەردىكى  ئىش ئورنىدا تۇرۇپ خىزمەت قىلۋاتقان،شىتات ئىگەللىمىگەنلەر.% ~. D, O. Q+ sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.باھالاش پىرىنسىپى  l, Y( D$ n3 ~3 D/ J6 B" yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئوچۇق-ئاشكارە بۇلۇش پىرىنسىپى:باھالاش ئوبىكىتلىرىنىڭ باھالاش خىزمەت جەريانىنىڭ ھەقىقى ئەھۋالىنى بىلىش ھۇقۇقىغا كاپالەتلىك قىلىش،باھالاشنىڭ ئېنىقلىق دەرجىسى يۇقۇرى بۇلۇش.6 [3 o: O- h: N- s( i* S1 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2) ئوبىكتىپچانلىق پىرىنسىپى: ئوبىكتىپ باھا بىرىش،باھالاشقا ئەھمىيەت بىرىش،باھالاش خىزمىتىنىڭ سوبىكتىپ،بىر تەرەپلىمىلىك بۇلۇپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش.( ?) f9 g3 _9 e, d% ~# iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3) ئادىل بۇلۇش پىرىنسىپى: باھالاش ئۆلچىمى ۋە خىزمەت تەرتىپىنى چىڭىتىش،بەزىلەرگە چىڭ،بەزىلەرگە بوش بۇلۇپ قېلىشىنىڭ ئالدىنى ئېلىش.
  i$ I: ]% V4 D/ w' B$ W4) ئونۋىرىساللىق پىرىنسىپى: باھالاش ئوبىكتىنىڭ بىلىم ئاساسى،كەسپى بىلىمى،ئوقۇتۇش ئىقتىدارى ۋە خىزمەت ئىپادىسى قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى باھالاش دەرجىسىگە كىرگۈزۈلۈپ،باھالاشنىڭ ئونۋىرساللىقى ئىپادىلىنىش., c* _2 d9 s4 R& Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. تەسىس قىلىنغان پەنلەر: جەمئى 24 پەن بار.خەنزۇ ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئۇيغۇر ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،قازاق ئەدەبىياتى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،خەنزۇ تىلى،ماتىماتىكا(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئىنگىلىز تىلى(ئوتتۇرا-باشلانغۇچ) ،ئىلىم-پەن،ئەخلان ۋە تۇرمۇش(جەمىيەت)،ئىدىيە-ئەخلاق(پىسخىك ساغلانلىق،مىللەتلەر ئىتتىپاغلىق تەربىيەسىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)،تارىخ(شىنجاڭنى يەرلىك تارخىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)، جۇغراپىيە،فىزىكا-خىمىيە،بىئولۇگىيە،گۈزەل-سەنئەت،موزىكا،تەنتەربىيە،ئوچۇر-تېخنىكىسى(كومپىيۇتىر،ئىلىكتىرلىك ئوقۇتۇشنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)،ئەمگەك تېخنىكىسى(ئونۋىرىسال ئەمەلىيەت نىمو ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ).% J  U* L$ m  f) n# Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.باھالاش مەزمۇنى( }7 B! C7 B3 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
” نىمە ئۆتسە شۇنۇڭدىن ئىمتىھان بىرىش“ پىرىنسىپى ئاساس قىلىنىدۇ.يەنى باشلانغۇچ مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىلىق قىلغانلار باشلانغۇچ مەكتەپتىكى دەرىسلەردىن،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلىق قىلغانلار تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتىكى دەرىسلەردىن ئىمتىھان بىرىدۇ.ئاساسلىق قىلىپ ئاساسى بىلىم،ئەمەلىي تەجرىبىسى،ئەمەلىي ئوقۇتۇش ئىقتىدارى باھالىنىدۇ،شۇنىڭ بىلەن بىرگە ئوقۇغۇچىلار ۋە ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ  پىكىرىنىمۇ ئويلىشىش كىرەك.مۇكاپاتقا ئېرىشىش ئەھۋالىنىمۇ نۇمۇر قۇشۇپ بىرىشنىڭ ئاساسى سۈپىتىدە ئويلىشىش(ئومومى نۇمۇرغا قۇشۇلىدۇ).باھالاش ئۇمۇمى نۇمۇرى % 100 نۇمۇر بۇلۇپ،بۇنىڭ ئىچىدە ئاساسى كەسپى بىلىمى %30،ئوقۇتۇش ئىقتىدارى %50،خىزمەت ئىپادىسى %20 نى ئىگەللەيدۇ.
# p& X8 H8 f) p& f$ @1.كەسپى بىلىمىنى باھالاش. n( p" t( x7 }: D. }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1) ئىمتىھان سۇئالى: ئىمتىھان سۇئالىنى ئاپتۇنۇم رايۇن بىر تۇتاش تەشكىللەيدۇ،ئاساسلىقى پەنلەر بۇيىچە كەسپى بىلىمى باھالىنىدۇ.باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدىكى ئىمتىھانىنىڭ قېيىنلىق دەرجىسى باشلانغۇچ مەكتەپنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھان سەۋىيەسىدىن يۇقۇرىراق بۇلىدۇ،تۇلۇقسىز ئوتتۇرا باسقۇچىدىكىلەرنىڭ ئىمتىھان قېيىنلىق دەرجىسى تۇلۇقسىزنى پۇتتۇرۇپ ئۆرلەپ ئوقۇش ئىمتىھان سەۋىيەسىدىن تۆۋەنرەك بۇلىدۇ.ئىمتىھان يېزىقچە،يېپىق شەكىلدە بۇلىدۇ.تۇلۇق نومۇر %100 بۇلىدۇ.+ h! V! n* k2 G9 [2 Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)ئىمتىھان ۋاقتى: ھەرقايسى پەنلەرنىڭ  ئاساسى كەسپى بىلىمىنى سىناس ئىمتىھان ۋاقتى 90 مىنۇت بۇلىدۇ.
& \# Q6 o$ p6 n3)ئىمتىھانىنى تەكشۈرۈش: ئىمتىھان قەغىزىنى تەكشۈرۈش خىزمىتىنى ۋىلايەتلىك(ئوبلاستلىق) مائارىپ ئىدارىلىرى بىر تۇتاش تەشكىللەيدۇ.
3 A4 G' w1 O+ t2.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش
) q% j( R. @$ hئوقۇتقۇچىنىڭ ئىش ئورنى مەسئولىيەت ئېڭى ۋە كەسپى ئورۇننىڭ تەلىپى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئاساسلىقى ئەمەلىي ئىقتىدارى ۋە ئەمەلىي ئوقۇتۇش ئىقتىدارىنى باھالاش ئېلىپ بېرىلىدۇ.ئوقۇتۇش لاھىيەسى،دەرىس بايانى،سۇئالغا جاۋاپ بېرىش قاتارلىق ئۈچ ھالقا بۇيىچە باھالىنىدۇ.ھەرقايسى ۋىلايەت (ئوبلاستلىق) مائارىپ ئىدارىلىرى ھەرقايسى پەنلەر بۇيىچە باھالاش گۇرۇپپىسى تەشكىللىشى،(ھەر بىر گۇرۇپپىدا 3 تىن كەم ئادەم بولماسلىق،ئومۇمى ئادەم سانى تاق سان بۇلىشى كىرەك)ھەر بىر گۇرۇپپىدا بىر ئاساسلىق باھالىغۇچى بۇلىشى،ئەزالىرى 5 يىلدىن يۇقۇرى ئوقۇتۇش خىزمەت  تارىخىغا ئىگە بۇلۇش ۋە ئوتتۇرا دەرجىلىكتىن يۇقۇرى ئوقۇتقۇچىلىق ئىنىۋانىغا ئىگە بۇلىشى كىرەك.ئۈچ باھالاش ھالقىسىنىڭ ئومومى نۇمۇرى 100 نۇمۇر بۇلىدۇ.
; z+ o" C+ E: l" y$ h, g0 M7 y  Y1)        ئوقۇتۇش لاھىيەسى(%40 نى ئىگىلەيدۇ) :ئىلان قىلىنغان ھەرقايسى پەنلەردىن 12 دەرىس تىمىسىدىن نەخ مەيداندا چەك تارتىش ئارقىلىق بىر دەرىس تىمىسى تاللىنىپ،40 مىنۇت ئىچىدە دەرىس لاھىيەسىنى تەييارلاپ بۇلىدۇ.ئىمتىھانىغا قاتناشقۇچى دەرىسلىك ئۆلچىمى،دەرىسلىك كىتاپنى بىرگە ئېلىپ كىلىدۇ.باھالاش گۇرۇپپىسىدىكىلەر باھالاش لاھىيەسىدە كۆرسىتىلگەن ئوقۇتۇش لاھىيەسىنى باھالاش ئۆلچىمى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بارىدۇ.# s! `# a) j5 j. Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2)        دەرىس بايانى(%40 نى ئىگىلەيدۇ) : ئىمتىھانىغا قاتناشقۇچى چەك تارتقان دەرىس تىمىسى بويىچە دەرىس بايانىنى ئوتتۇرغا قۇيىدۇ.ۋاقتى 10 مىنۇت، گۇرۇپپىسىدىكىلەر باھالاش لاھىيەسىدە كۆرسىتىلگەن دەرىس بايانىنى باھالاش ئۆلچىمى بۇيىچە باھالاش ئېلىپ بارىدۇ.% m& A. r' f. y1 S& mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3)        سۇئالغا جاۋاپ بېرىش (%20 نى ئىگىلەيدۇ) :دەرىس بايانىنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ بۇلغاندىن كېيىن باھالاش گۇرۇپپىسىدىكىلەر ئوقۇتۇش مەزمۇنىغا ئاساسەن نەخ مەيداندا سۇئال سۇراپ نۇمۇر قۇيىدۇ،ۋاقتى 5 مىنۇت.نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمىنى ھەرقايسى جايلاردىكى مۇتەخەسىسلەر ئەمەلىي ئەھۋالغا ئاساسەن تۈزىدۇ.سۇئاللارغا جاۋاپ بىرىش دائىرىسى ئاساسلىقى ئىمتاھانىغا قاتناشقۇچىنىڭ كەسپى سەۋىيەسى،ئوقۇ-ئوقۇتۇش نەزىريەسى،ئوقۇتۇش تاكتىكىلىرى ۋە خىزمەت نەتىجىلىرىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.سۇئاللارنى لاھىيىلىگەندە تۈۋەندىكى بىرقانچە نۇختىلارغا دىققەت قىلىش كىرەك:
. f% |/ n. x- f1 C2 d5 y) j(1) ئاساسى نەزىريە بىلىمى،ئۆگەنگەنلىرىنى ئىشلىتىش،ئەمەلىي مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشقا دائىر مەسلىلەربۇلىشى لازىم ." D* |  ~8 {, r' `% x( M& w" _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2)مەسىلىلەرنىڭ قىيىنلىق دەرجىسى ، تېيىز- چۇڭقۇرلىقى  ، چوڭ-كىچىكلىكى ماسلاشقان بۇلۇش. 5 T7 T/ W8 x% |1 g! Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3) ئوتتۇرىغا قۇيۇلغان مەسىللەرنىڭ مۇھىم نوقتىلىرنى ئوموملاشتۇرۇش، كەڭ كۆلەملىگىنى ماسلاشتۇرۇش، ھەمدە ئالاقىدار بىلىم نوقتىلىرى مەسىللىرى ۋە مائارىپ باشقۇرۇش مەسىللىرىنى ئوموملاشتۇرۇش.; C0 f5 `- w1 N$ H; r5 K3 M6 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4) مۇزىكا، تەنتەربىيە، رەسىم، ئەمگەك-تېخىنىكا (ئۇنۋىرسال ئەمەلىيەت) قاتارلىق تۆت پەنىنىڭ ئوقوتۇش ماھارەتنى باھالاش 4 ھالىقىنى ئۆز ئىچىگە ئالدۇ. بۇنىڭدا ئوقوتۇش لاھىيەسى %30، دەرس سۆزلەش %20، مۇھاكىمە سۇئالىرىغا جاۋاب بىرشى %10، كەسپى %40 تىنى ئىگەللەيدۇ. ئوقوتۇش لاھىيەسى، دەرس بايان قىلىش، سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرلۈك باھالاش تەرتىپى ھەم تەلەپلەر ئۆزئارا ماس قەدەمدە ماڭىدۇ. كەسپى ماھارەتنى باھالاش تەرتىۋىنى قۇشۇمچە نۇسقىدىن كۈرۋېلىڭ.
( Q& N1 z1 e! _( @3. خىزمەت ئىپادىسنى باھالاش: 7 P6 y- U7 f- u1 U- _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەكتەپ، ئوقوغۇچى ۋە ئائىلە باشلىقلىرىنىڭ  باھالاش ئوبىيكىتىغا بەرگەن باھاسى ئاساس قىلىنىدۇ، ھەمدە مۇكاپاتلىنىش ئەھۋالىنىمۇ ئاساس قىلىدۇ. باھالاش ئومومى نۇمۇرى 100 نۇمۇر. بۇنىڭدا مەكتەپ رەھبەرلىرى، ئوققۇچىلارنىڭ باھالاش دەرجىسى %50، ئوقوغۇچىلارنىڭ باھالاش دەرجىسى %25، ئائىلە باشلىقلىرنىڭ باھالاش دەرجىسى%25 تىنى ئىگەللەيدۇ.
# M1 E& a1 n) R5 |6 Y% ?2 Cمۇكاپاتلىنىش ئەھۋالىنى نۇمۇر ھېسابلاشقا ئاساسەن، ئومومى نۇمۇرغا كىرگۈزۈلدۇ.
! O" c" B7 H% q/ Y) T. l1. ئوقوتقۇچىلارنىڭ خىزمەت ئىپادىسىنى باھالاش مەخسۇس گۇرۇپپىسى(ئەزالىرى بەش ئادەمدىن كەم بولماسلىقى)ناھىيە (شەھەر)لىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى باشلامچى بۇلۇش، باھالاش گۇرۇپپىسىنڭ ئەزالىرى كادىرلار بۈلىمى، ئوقوتقۇچىلارنى باشقۇرۇش، ئوقوتۇش تەتقىقات، ئىنتىزام تەكشۈرۈش، مائارىپ ئۇيۇشمىسى قاتارلىق مۇناسىۋەتلىك ئورۇنلاردىكى خادىملار ۋە باھالاش ئوبىيكىتىنىڭ مەكتىۋىدىكى   شىتاتلىق ئوقوتقۇچىلار ۋەكىللىرىدىن تەشكىل تاپىدۇ. گۇرۇپپا ئەزالىرىنىڭ سىياسىيلىقى كۈچلۈك، كەسپچان، پەزىلىتى ياخشى، ئامما ئارىسىدا ئناۋىتى يۇقۇرى بۇلۇش تەلەپ قىلنىدۇ. باھالاش ئوبىيكىتىنىڭ پايدا-زىيان مۇناسىۋىتى بىلەن ئالاقىسى بارلار چۇقۇم ئۆزنى چەتكە ئېلىشى كىرەك. 1 d: @9 S( L# H  x6 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. باھالاشتا سۆھبەت ئېلىپ بېرىپ تەكشۈرۈش ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ. كونكىرىت ئىشلارنى قۇشۇمچە نۇسخىدىن كۈرۋېلىڭ.
$ @9 |# v, N/ z/ G3. سۆھبەت قىلىپ تەكشۈرۈش جەدىۋىلىنى تولدۇرغاندىكى ئۇبىكىتلار، باھالاش گۇرۇپپىسى تەرىپىدىن خالىغانچە تاللانسا بولدۇ، ھەرگىزمۇ ئالدىن بىكىتىۋېلىشقا بولمايدۇ. ; J4 I6 W' Z3 ?* lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇنىڭدا ئوقوتقۇچىلارنى تەكشۈرۈش سانى ئومومى ئوقوتقۇچىنىڭ %50 دىن ئاز بولماسلىقى، ئوقوغۇچىلارنىڭ تەكشۈرگەن سانى بىرسىنىپ ئوقوغۇچىلار سانىدىن كەم بولماسلىقى، ئاتا-ئانىلارنىڭ باھاسى سىنىپتىكى ئومومى ئائىلە باشلىقلىرنىڭ 1/3 دىن كەم بولماسلىقى كىرەك. * H' L" b/ c" Y3 b6 }# [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4. مۇكاپاتقا ئېرىشكۈچىلەرنى نۇمۇر قۇشۇپ ھېسابلاش، ناھىيە (شەھەر)لىك مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى ئوقوتقۇچىلارغا تارقاتقان تەقدىرنامە، گۇۋانامە ۋە مۇناسىۋەتلىك ماتىرياللار ئاساس قىلىنىدۇ. قۇشۇمچە نۇسخىدىكى ئۆلچەمگە ئاساسەن نۇمۇر قۇشۇلىدۇ.
0 {5 O1 ~1 P6 y3 t, R6 _! gقۇشۇمچە:
; N" A1 R  P+ ?7 E) E4 T$ J1. ھەر قايسى پەن ئاساس كەسپى بىلىملىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقوتۇش ماھارىتىنى تەكشۈرۈش ئۆلچىمى.
; a0 V0 d% ]4 D2. سۆھبەت قىلىپ تەكشۈرۈش جەدىۋىلى8 T5 {; s* V' v& E  a/ ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئوقوتقۇچىلارنىڭ مۇكاپاتلانغانلىرىغا نۇمۇر قۇشۇپ بىرىش جەدىۋىلى , X0 Q. o6 C. R2 h. q# J; cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ھەر قايسى پەن ئاساسىي كەسپى بىلىملىرى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى سىناش ئۆلچىمى
* F1 n" u3 n+ jباشلانغۇچ ئەدەبىياتى
# |: S4 ?: ]& W7 f+ R9 O, A* Y1.        پەن ئاساسىي كەسپىي بىلىمىنى سىناش
6 B5 w% J3 s: r& P' j0 R+ Q1.)        سىناش مەخسىدى
( [; G1 ^  N$ p6 ^( m«پۈتۈن كۈنلۈك تۈزۈمدىكى مەجبۇرىيەت مائارىپى ئەدەبىيات دەرسلىك ئۆلچىمى (سىناق نۇسخا) »نى ئاساس قىلىپ ، باشلانغۇچ ئەدەبىيات ئوقۇتۇشى ئىھتىياجلىق بولغان پەن ئاساسىي كەسپى بىلىملىرى ۋە كەسپىي ئىقتىدارى .0 \+ {$ T# Y( U/ B4 Q% l1 O- M9 Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.)        سىناش دائىرىسى( ]9 I, G8 f1 B7 K2 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.        قابىلىيەت سىناش تەلىپى
% A% c5 p3 \! K- c, E# \ئاساسلىقى تۆۋەندىكى بەش خىل قابىلىيەت تەلىپىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ :
1 n  v  P" ~' E9 h6 v& M" E" j3 V! EA.        بىلىم : پەرقلەندۈرۈش ۋە ئەستە تۇتۇشنى كۆرسىتىدۇ ، ئەڭ ئاساسىي قابىلىيەت ., X  O8 D' b: [, h9 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
B.        چۈشىنىش : بىلىش ۋە قىسقىچە چۈشەندۈرۈش قابىلىيىتى. تونۇش ئاساسىنىڭ بىر قەدەر يۇقىرى دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ .
1 R- D/ s7 k) F8 L. E( }4 k; ~1 rC.        تەھلىل قىلىش:ئىنچىكە تەھلىل قىلىش ۋە رەتلەش قابىلىيىتى ، تونۇش ۋە چۈشىنىش ئاساسىنىڭ يەنىمۇ يۇقىرى قابىلىيەت دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ .
: U, V. r* d8 `" x( ED.        باھالاش:ئوقۇپ چۈشىنىش ماتىرىياللىرىنى پەرقلەندۈرۈش،ئانالىز قىلىش ۋە باھالاش قابىلىيىتى،تونۇش ۋە ئەستە ساقلاش،چۈشىنىش ۋە تەھلىل قىلىش ئۇنۋېىرسال ئاساسىدا ،ئوقۇپ چۈشىنىش جەھەتتە تەرەققىي قىلغان قابىلىيەت دەرىجىسىنى كۆرسىتىدۇ.
* n3 g6 \! V+ O" I" L" p9 HE.        قوللىنىش:ھەر تەرەپلىمە بىلىملەر ۋە قابىلىيەتنىڭ قوللىنىلىشى ،تونۇش ، چۈشىنىش ، ۋە تەھلىل قىلىشنى ئاساس قىلىپ ، ئەدەبىيات بىلىمىنىڭ قوللىنىلىشى(يېزىقچىلىق)ۋە ئوقۇتۇش ماھارىتىنىڭ قوللىنىلىشى (مىسال تەھلىلى ۋە ئوقۇتۇش لاھىيسى).3 P7 S9 [+ L; x# aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
E,D,C,B,A بەش خىل قابىلىيەت دەرىجىسىنى سىناشنىڭ قىيىن ئاسانلىقى ئوخشاش بولمايدۇ .
) i( r  x+ k: s+ E! Z, j# [$ C3 B6 I2.سىناش ئاساسىي مەزمۇنى
9 N" J: J& T' w2 t3 c: \; {' }1.)خەنزۇتىلى پىنيىن قىسمى
  ?) c& d; Y" _9 e0 G8 Pبوغۇملارنى قوشۇپ ئوقۇش قابىلىيىتى(قابىلىيەت دەرىجىسى E).1 F* w8 D. s. W! Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.)خەنزۇچە خەت
' q! K1 L4 ^4 Z$ }(1).3500 دانە كۆپ ئىشلىتىلىدىغان خەنزۇچە خەتنىڭ يېزىلىش تەرتىپى قائىدىسى بۇيىچە توغرا يېزىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).3 p# N* E, G  `( d' J) R" w1 o0 mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(2).سۆز جۈملىلەردىكى خاتا خەتلەرنى پەرقلەندۈرۈش ۋە توغرىلاش (قابىلىيەت دەرىجىسى B E).- }8 ~5 H. v+ h$ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.)سۆز
$ {( ~, f$ G, b; ~* U6 f5 @" c- n8 [" E(1)كۆپ ئىشلىتىلىدىغان سۆزلەر (مەنىسى ، ھېسسىيات قاتلىمى) نىڭ توغرا چۈشەندۈرۈلۈشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B ).
# i- w, F5 v# r* D(2)كۆپ ئىشلىتىلىدىغان سۆزلەر (ئىدىئوم قاتارلىقلار)نىڭ توغرا قوللىنىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).
. W& u* b: |7 P( N(4) جۈملە
3 Q% L. v1 @' f# z5 ?- H9 D(1)جۈملە شەكلىنىڭ ئىپادىلەش تەلىپىگە ئاساسەن ئۆزگەرتىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).
( K4 _$ w9 n: z+ ]) K0 T, R(2)جۈملە ئۆزگەرتىشنىڭ دائىملىق ئۇسۇللىرىنىڭ توغرا ئىگەللىنىشى ۋە قوللىنىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B E).(دائىم قوللىنىلىدىغان ئۇسۇللار :ئوخشىتىش،تەقلىد ،ماختاش ، سېلىشتۇرۇش)" M1 l3 u# G0 |' |/ Z! U1 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(3)كۆپ كۆرۈلىدىغان خاتا جۈملىلەردىكى خاتالىقنى تېپىش ۋە توغرىلاش (قابىلىيەت دەرىجىسى B E). (كۆپ كۆرۈلىدىغان خاتا جۈملىلەر :بۆلەكلەر كەم ، مۇۋاپىق بولمىغان ،تەرتىپى قالايمىقان ، شەكلى خاتا ، تەكرارلىنىشى كۆپ ،باش ئاخىرى زىت ، لوگىكىغا ئۇيغۇن ئەمەس)
0 A- N% i# G+ d! x% O7 N9 L  }4). تىنىش بەلگىلىرىنىڭ توغرا ئىشلىتىلىشى (قابىلىيەت دەرىجىسى E).(تۈرلۈك تىنىش بەلگىلىرى)
1 U7 [2 b% ^: f5).ئوقۇپ چۈشىنىش
4 J+ I" e. F7 O9 o5-،6-يىللىقلارنىڭ ھازىر تارقىتىلىۋاتقان دەرسلىكلىرىدىن كۆرسىتىلگەن قەدىمكى شىئېرلارنى يادلاش(قابىلىيەت دەرىجىسى A).
. K" ?, F3 G" T: l! [8 W) x; O(2)تىكىست ئابزاس بۆلەكلىرى ۋە قاتلاملارنىڭ بۆلۈنۈشى (قابىلىيەت دەرىجىسى B).
- w2 D) J2 e1 c# J! q+ O(3)ئابزاس بۆلەك ئاساسىي مەزمۇنلىرى ۋە ئەسەرنىڭ مەركىزى ئىددىيىسى(قابىلىيەت دەرىجىسى B)./ j% S0 r3 X7 D$ z& Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(4)ئەسەرنىڭ ئاساسىي مەزمۇنىنى چۈشىنىش ، ئىگەللەش(قابىلىيەت دەرىجىسى B).
+ a$ i2 W& }4 g' ~& m, Q. |(5)يازغۇچىنىڭ ئىددىيىۋى مەيدانىنى تەھلىل قىلىش ۋە باھالاش(قابىلىيەت دەرىجىسى C).) |( c. `6 t6 b: kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى سىناش
$ Y9 o# l" u7 c5 S* q  q5 P; Y1).ئوقۇتۇش لاھىيىسى تىمىلىرى
# J$ a- n/ w, W, O6 L# Xخەلق مائارىپى نەشىرىياتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپى دەرسلىك ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىك كىتابى«ئەدەبىيات»ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيىسى ئېلىپ بېرىلىدۇ .& F5 @4 G& g+ {" {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.«كۆكتاتلىقتا» 1-يىللىق بىرىنچى ماۋسۇم( b/ ]  v4 S  \8 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.«نىلۇپەر يۇپۇرمىقى يۇمىلاق» 1-يىللىق 2-ماۋسۇم' u* z  s1 D; W, p( Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.«ناۋادا»2-يىللىق 1-ماۋسۇم
% |- Y5 ^1 `! ]9 ^4.«ئۈچ ئوغۇل» 2-يىللىق 2-ماۋسۇم
7 c1 j/ ^, k0 N" s( ^* Y& V5.ئويناپ نام چىقىرىش » 3-يىللىق 1-ماۋسۇم$ `  x: \% K0 Y6 D6 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6.«قىممەتلىك سۈكۈت»2-ماۋسۇم9 l: q8 x$ s. R4 p7 R( wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7.«گېگانىت ئادەمنىڭ گۈللۈكى» 4-يىللىق 1-ماۋسۇم0 G9 a; k% u& aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8.«پىرومى زىۋىس» 4-يىللىق 2-ماۋسۇم
1 y* [  B& q2 V, |/ I9.«يەر تەۋرىگەندىكى ئاتا ۋە بالا» 5-يىللىق 1-ماۋسۇم5 E- g+ M' ^( \4 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
11.«پەقەت بىرلا يەر شارى بار» 6-يىللىق 1-ماۋسۇم% ?3 ]4 L! I# M( k/ u, I# mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
12.«16يىل ئاۋۋالقى ئەسلىمە» 6-يىللىق 2-ماۋسۇم, R: @! i) p& m. M" qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2).ئوقۇتۇش لاھىيىسىنى باھالاش ئۆلچىمى(ئوتتۇرا باشلانغۇچ ئۈچۈن ئورتاق قوللىنىلىدۇ)
! I( f3 j' c' Rنۇمۇرى        مەزمۇنى        تۈرى  l8 [& c2 j6 H3 y7 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        تېمىسى،شەكلى،ئوقۇتۇش نىشانى،مۇھىم نوقتا،قىيىن نوقتا،دەرس ۋاقتى،ئوقۇتۇش قۇراللىرى،ئوقۇتۇش جەريانى،تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى،دوسكا لاھىيىسى بولسا        ئاساسىي تۈر (10 نومۇر)
/ l5 o2 N0 X; ~4 g+ Q. I        1.يېڭى دەرسلىك نوقتىئىنەزىرىنى چۆرىدەپ ئوقۇتۇش نىشانىنى بەلگىلەش ، قاتلاملار ئېنىق ، قاراتمىلىقلىقى كۈچلۈك بولسا
) E  d7 z( z( c% M2.ئوقۇتۇش نىشانى تەپسىلىي ئېنىق،كونكىرىت،مۇھىم قىيىن نوقتىلار گەۋدىلىك،ئىپادىلىنىشى توغرا بولسا$ _; e  w& a& lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.نىشاننىڭ بەلگىلىنىشى ئۈچ قاتلاملىق نىشاننىڭ بىرلىشىشىنى گەۋدىلەندۈرسە،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلىي سەۋىيىسىگە ماس كەلسە        ئوقۇتۇش نىشانى(20نومۇر)6 B" y. ~- B! K% e5 r' W  N; b7 j4 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        1.لاھىيە ئىلمىي ئېنىق بۇلۇش،تىيىزلىقتىن چۇڭقۇرلۇققا قاراپ تەرتىپ بۇيىچە ئىچىكىرىلەش.& \" n8 p6 U, ]: Q" o0 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالقىلىرى گەۋدىلىك ،بىلىملەر ئارىسىدىكى باغلىنىش مۇۋاپىق ، تەبىئىي تەرتىپلىك بولۇش.
# p! R& f& j9 M  m3.مۇھىم قىيىن نوقتىلار مەزمۇنىنى يىتەكلەش ياخشى،تەپسىلىي بولغان جەريان لاھىيىسى بولۇش،ئۇسۇللار جانلىق كۆپ خىل بولۇش.; u! F4 R2 W2 l- r( m3 M) d3 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇتۇش پائالىيىتىنى ئاساس قىلىپ ،ئوقۇغۇچىلارنى ئۈنۈملۈك ئۈگىنىشنى قانات يايدۇرۇشقا يىتەكلەش،ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ تەرتىپىنى ھېس قىلدۇرۇش.
: i) ?9 z; {& k9 }+ V' A5.قول سېلىپ ئىشلەش ئەملىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ،ئاكتىپ ئىزدىنىش ،ھەمكارلىشىش ،ئالماشتۇرۇش قاتارلىق ئۈگىنىش ئۇسۇلىنى گەۋدىلەندۈرۈش.
, V& Z8 \+ \* k: Z& b3 m6.ماتىرىيال ئارقىلىق ئوقۇتۇش،ئۈگىنىش ئۇسۇلى ئارقىلىق يىتەكلەش ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈشكە ئەھمىيەت بىرىش.
' M8 q5 L4 O5 X+ r2 N" h  C7.ئوقۇتۇش قۇراللىرى ۋە كۆپ ۋاستىلىك ئۇقۇتۇش  قۇراللىرىنى مۇۋاپىق ئىشلىتىش.        ئوقۇتۇش جەريانى(50نومۇر)9 U, {1 k% i: d: Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        1.دەرس ۋاقتىنىڭ تەقسىملىنىشى ئىلمىي،مۇۋاپىق،ئۇقۇتۇش نىشانى تەلىپىگە ئۇيغۇن بۇلۇش.
8 G9 M( m9 s4 d# P- n. U" m9 B1 @' [2.مۇكەممەل بولغان باپ،بۆلەك بۇيىچە دەرسخانا ئوقۇتۇشى خۇلاسىسى بولۇش.; Q" ^' n, p( Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.تەكرار قىلىش ۋە گۇمانىي نوقتىلارنى يىشىش ئورۇنلاشتۇرۇش مۇۋاپىق،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگىنىش ئەھۋالىغا ئۇيغۇن بولۇش،مەشىق،تاپشۇرۇق،مۇھاكىمە ئورۇنلاشتۇرۇش ئوقۇتۇش نىشانىغا ئۇيغۇن بولۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ قايتۇرما ئىنكاس ئىقتىدارىنى كۈچەيتىش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ پەنگە بولغان چۈشىنىشىنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسلە تەھلىل قىلىش ،ھەل قىلىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش.        دەرس ۋاقتىنىڭ تەقسىملىنىشى،دەرستىن كېيىنكى تەسىر لاھىيىسى(10نومۇر)( u" N0 g! v9 }: y+ b* gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        1.ماتىرياللار قۇرۇلمىسى مۇكەممەل،ئورۇنلاشتۇرۇلۇشى مۇۋاپىق،شەكلى كۆركەم،رەتلىك بولۇش.8 F. q5 m( ^. ~$ M/ j4 a6 @( ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.يېزىق،تىنىش بەلگىلىرى دۆلەت ئۆلچىمىگە ئۇيغۇن بولۇش،سۆز جۈملىلەر ئېنىق،مېغىزلىق،ئوچۇق بولۇش،خەت نۇسخىلىرى ۋە رەسىملەر مۇۋاپىق بولۇش .        ماتىرىياللارنىڭ قېلىپلاشتۇرۇلۇشى(10نومۇر)
9 t4 r  u+ K4 b                جەمئىي(100نومۇر)" e9 O  R5 R7 D" @8 I$ `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3).دەرس باياننى باھالاش ئۆلچىمى(ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۈچۈن ئورتاق قوللىنىلدۇ)$ [  W: J- _: j& z, u( |* @, ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئېرىشكەن نۇمۇرى        مەزمۇنى        تۈرى
9 D$ ?7 y* {! L( p0 D; W0 ?        1.ئوقۇتۇش ماتىرىيالىنىڭ تۈزۈلۈش مەقسىدى،ئورنى ۋە رولىنى ئېنىق ، تەپسىلىي چۈشەندۈرۈش.
+ l0 M! Z. K* x7 I; E2.ئوقۇتۇش نىشانى ئەتراپلىق.ئېنىق،ئۈگىنىش ۋە ئوقۇتۇش تەلىپىگە ئۇيغۇن بولۇش،ئاساسىنى چۈشەندۈرۈپ بىرەلەيدىغان بولۇش.5 \4 e+ n: Q" h* Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش مۇھىم ،قىيىن نوقتىلىرىنى تولۇق ئىگەللىگەن بولۇش.
6 q# F& o9 q% o, I2 `4.ئوقۇتۇش ماتىرىياللىرىنىڭ بىر تەرەپ قىلىنىشى مۇۋاپىق،ئوقۇتۇش ئەمىلىيىتىگە ئۇيغۇن بولۇش.        ئوقۇتۇش ماتىرىيالىنى چۈشەندۈرۈش(20نومۇر)
: k. w6 d& v* l% {9 _        1.ئوقۇتۇش ماتىرىيالى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىلىيىتىگە ئاساسەن ، تاللىغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە نەزىرىيىۋى ئاساسىنى چۈشەندۈرۈش بىلەن بىرگە مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى ھەل قىلىشتا قوللانغان ئۇسۇل چارىلەرنى ئېنىق چۈشەندۈرۈش.
8 f& {4 S1 f7 J+ a2 b+ O2.ئۈگىنىش يىتەكچىلىكىدىكى چۈشەندۈرۈش ئەدەبىيات ئۈگىنىشتىكى ئاساسىي قانۇنىيەت ۋە يىللىقلار تەلىپىگە ئۇيغۇن بولۇش،مەلۇم خىل ئۇسۇلنىڭ يىتەكچىلىك جەريانىنىڭ كونكىرىت چۈشەندۈرۈلىشىگە ئەھمىيەت بىرىش ۋە نەزىرىيىۋى ئاساسى بولۇش.        ئوقۇتۇش ئۇسۇل،ئۈگىنىش ئۇسۇلىنى چۈشەندۈرۈش(20نومۇر)5 b) q. V  X- H  P( g7 y) y9 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
        1.مەزمۇنى ئىلمىي،ئورۇنلاشتۇرۇش تەرتىپلىك بولۇش،بىلىملەر ئوتتۇرىسىدىكى باغلىنىشنى گەۋدىلەندۈرۈش،تۇرمۇش بىلەن بولغان ئالاقىنى گەۋدىلەندۈرۈش،مىقدارى موۋاپىق،ئاسان قىيىنلىقى نورمال،مۇھىم نوقتا گەۋدىلەنگەن بولۇش.
" V9 t& I& U. \( \0 n* A2.ئوقۇتۇش قۇرۇلمىسى ئېنىق،قاتلاملىرى رۇشەن،لوگىكىلىق مۇناسىۋىتى توغرا بولۇش.
" ?, |9 U) m4 x3 F0 B5 c3.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى جانلىق ،كۆپ خىل بولۇش.كۆپ ئامىللىق ئوقۇتۇش ۋە ئۈگىنىش شەكلىنىڭ بىرلىكىنى گەۋدىلەندۈرۈش،ئۈگىنىش ئۇسۇلىغا بولغان يىتەكچىلىكنى،ئوقۇتۇش مۇھىم نوقتىسىنى چىقىش قىلىشنى گەۋدىلەندۈرۈش،ئوقۇتۇشتىكى ئاساسىي تەدبىرلەرنى گەۋدىلەندۈرۈش،مەشغۇلاتچانلىققا ئىگە بولۇش.
) M5 }9 e  F: d0 B) C1 K4.ئوقۇتۇش ۋاستىسىنى ئىشلىتىش مۇۋاپىق بولۇش.
( i$ l  d9 N3 W, F4 g  K8 B- d5.ئاساسىي ئوقۇتۇش ھالقىسى :ئوقۇتۇش لاھىيىسى تۈزۇش مەقسىدىنى چۈشەندۈرۈش،ئوقۇتۇش لاھىيىسى نەزىرىيىسىنى چۈشەندۈرۈش،ئوقۇتۇش لاھىيىسىنىڭ يىتەكچى ئىددىيىسىنى گەۋدىلەندۈرۈش،مۇھىم قىيىن نوقتىلارنى چىقىش قىلىشتىكى ئوسۇل تەدبىرلەرنى گەۋدىلەندۈرۈش.        دەرس سۆزلەش جەريانى(40نومۇر)
' {6 q$ Y# u4 Y" `7 ]5 d8 N# a  U0 y        1.ئورتاق تىلدا بايان قىلىشى ئۆلچەملىك،راۋان ، سۆز جۈملىلەر مۇۋاپىق بولۇش .
/ [5 j+ ~( s4 i' r2.تەقى تۇرقى جايىدا،گەپ سۆزلىرى راۋان،تەپەككۇرى ئوچۇق،ئىپادىلەشكە ماھىر بولۇش.& j, a& I7 M* x2 d, a. Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.دوسكا خېتى ئۆلچەملىك،ئورۇنلاشتۇرۇشى مۇۋاپىق،قىيىن مۇھىم نوقتىلار گەۋدىلىك بولۇشى لازىم.        
1 h1 c2 B  s  Z2 \/ Z, P- [" Y5 r, j' ^% Q( d* D' |: v6 D3 D8 ^$ k' kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
' o. w* b4 W. Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قالغان تەپسىلاتىنى ئولانمىدىن كۆرۈڭ     , F: e8 f2 c/ q3 f# A* H. W1 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
点击进入下载-复件_新疆维吾尔自己区代课老师总纲维文.doc$ C2 @, O4 S, j1 o- }. x. J9 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   迷恋 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-29 16:29  
8 {/ h, M; M) `" I' a; _- u* S, G  @8 `3 Y6 {: jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +10 ئىناۋەت +10 تەڭگە +3 بايلىق +5 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
Tursun007 + 10 + 10 + 3 + 5 + 5 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2012-4-12 01:50:04 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەلدىن ئەلگە نەپ دىگەن گەپ بار. بۇنىڭغا ئېھتىياجلىقلار بۇخەۋەرنى كۆرسە قانچە خوش بۇلۇپ كېتەرھە ....!!!!!!!!
; j9 Q$ M. `0 I' b: G
ۋاقتى: 2012-4-12 10:37:32 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىل ئەدەبىياتنىڭ تەييارلىق قىلىدىغان دەرس تېمىسى مەن يوللىغىنى بىلەن پەقەتلا ئوخشىمايدىكەنغۇ؟
ۋاقتى: 2012-4-16 18:40:59 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يۇقىردا كۆرستلگىنى باشلانغۇچنىڭ ئۇيغۇر تىلى ئەدەبىياتىمۇ ياكى خەنزۇتىلى ئەدەبىياتىمۇ؟ ئىمتھان ۋاقتىچۇ؟

باھا سۆز

خەگنزۇتىلى ئ.ەدەبىياتى ئىكەن ئۇيغۇرتىلى ئەدەبىياتىنىڭ يوللىنىپ بولدى، چۈشۈرۋېلىڭ. نىشانلىق تەكلىپ قىلىش ئى  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2012-5-1 13:13
ۋاقتى: 2012-5-1 13:13:39 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جەڭگۋار يوللىغان ۋاقتى  2012-4-16 18:40
- b5 T. {2 j* s7 Pيۇقىردا كۆرستلگىنى باشلانغۇچنىڭ ئۇيغۇر تىلى ئەدەبىيا ...

0 f9 H. L& f* ^. u$ S+ `خەگنزۇتىلى ئ.ەدەبىياتى ئىكەن
: n% D2 e$ g& T; Y( X' Nئۇيغۇرتىلى ئەدەبىياتىنىڭ يوللىنىپ بولدى، چۈشۈرۋېلىڭ.
! C' L$ c/ u6 [* B- ^. \/ O3 k; [6 U8 G7 ^/ t0 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
نىشانلىق تەكلىپ قىلىش ئىمتىھانىغا قاتنىشىدىغان ئوقۇتقۇچىلارغا7 e4 [, [6 V& ^% p# S& R+ J# x4 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
http://www.rohlan.biz/forum.php? ... 14970&fromuid=1
) ~- s7 M( H2 v& S% L0 n
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-19 08:36

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش