|
باھالاش مەزمۇنى ۋە ئىمتھان مەزمۇنىئىمتھان مەزمۇنى ئاساسلىقى باشلانغۇچتا دەرس ئۆتۋاتقان ئوقۇتقۇچلارغا نىسبەتەن باشلانغۇچ باسقۇچدىكى بىلىملەردىن بۇلدۇ.
z! f1 `. [0 P4 e2 P1 Pباھالاش ئومۇمى نۇمۇرى 100نۇمۇر ،بۇنىڭ ئىچدە كەسپى ئاساسى بىلىملەر 35%نى ،ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتى 50%نى ،خىزمەت ئىپادىسى 15% نى ئىگەللەيدۇ.(كەسىپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش يېزىقچە ئىمتھان شەكىلدە ئېلىندۇ)
$ t/ R( f+ ~5 T9 I. n- qئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش% k% B# E2 Q& q* c' M. w" eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
موزىكا،تەنتەربىيە،گۈزەل سەنئەت،ئەمگەك تېخنكىسى(ئونۋىرسال ئەمەلىيەت)تۆت پەننىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتنى باھالاش تۆۋەندىكى تۆت تۈر بۇيچە بۇلدۇ.ئۇلار ئوقۇتۇش لاھىيەسى30%نى،دەرس سۆزلەش 20 %نى،ئەملى سۇئاللارغا جاۋاب بىرش 10%نى،كەسپى ماھارىتى 40%نى ئىگەللەيدۇ.; z9 W% o. Y( O" P& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش لاھىيەسى ــ بەلگلەنگەن 12 تېملاردىن چەك تارتىش ئۇسۇلغا ئاساسەن بەلگلەنگەن ۋاقىتتا تەييارلىندۇ.سىنالغۇچى دەرس ئۆلچىمى ۋە دەرسلىك كىتابنى بىرگە ئالغاچ كىلىشى كېرەك. R6 E' C& m& p2 [- s7 d7 s$ T2 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. دەرس سۆزلەش ـــ سىنالغۇچى ئۆزى تاللغان تېمغا ئاساسەن دەرس سۆزلەيدۇ.سۆزلەش ۋاقتى 10 مىنۇت بۇلدۇ.باھالغۇچلار سىناش ئۆلچىمگە ئاساسەن نەق مەيداندا نومۇر بىرىدۇ.( N7 F; Y1 B& h2 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سۇئاللارغا جاۋاب بىرش ــ دەرس سۆزلىنىپ بولغاندىن كېيىن سىناش گورۇپپسى دەرس مەزمۇنغا ئاساسەن مۇناسۋەتلىك سۇئاللارنى سورايدۇ. {, {; D& Y3 x; I( H8 b8 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس لاھىيەسى،دەرس سۆزلەش،سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرنىڭ سىناش ئۆلچىمى باشقا پەنلەر بىلەن ئوخشاش بۇلدۇ.كەسپى ئىقتىدارنى سىناش تەرتىپى قۇشۇمچە جەدىۋەلدە تۇنۇشتۇرۇلدۇ.
& l) Z2 q( B r0 v3 ]9 n ' m- q3 M+ d, y: e0 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە 1- كەسپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش
& \0 h0 J8 G0 u* q9 w1.سىناق مەقسدى' W1 J' j) G1 q8 i1 G9 t/ f5 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى سىناشنىڭ ئاساسى قىلىنىپ ،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشى ئۈچۈن زۈرۈز بولغان تەنتەربيە ئاساسى بىلىملىرى ۋە دەرس ئوقۇتۇش ئىقتدارى سىنىلدۇ.
7 N" K- D) A( u7 \. k* d2.سىناش دائىرسى. F9 }+ [* [3 m" l* n: _( Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ئىقتدار تەلىپى B- S4 A: F; Z$ \3 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنالغۇچى مەزكۇر پەننىڭ ئوقۇ –ئوقۇتۇش خىزمىتدە زۈرۈز بولغان تەنتەربىيە ئاساسى نەزىرىيە بىلىم ۋە ئەملى ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى ھازىرلاش كېرەك.# j3 r5 @) z' I3 D$ f2 }0 y6 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑵سىناق ئاساسى مەزمۇنى' @2 [; o# g& dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە نەزىرىيەسى،ھەرىكەت ئاناتومىيەسى،ھەرىكەت فىزىئولوگىيەسى،ھەرىكەت پىسخىلوگىيەسى،تەنتەربىيە باشقۇرۇش ئىلىمى،مەشقلەندۈرۈش ئىلمى،تەنتەربيە ئۆلچىمى ۋە باھالاش،تەنھەرىكەت تىبابىتى،ساقلىقنى-ساقلاش،ئولىمپىك تەنھەرىكەت يىغىنى بىلىملىرى قاتارلىقلار.1 }9 C% }6 H0 U5 j, h4 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پايدىلىندىغان كىتابلار تىزىملىكى ــ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى(北京师范大学出版社 2004年版)،تەنتەربىيە فاكولتىتلىرىنىڭ دەرسلىك ماتېرياللىرى(体育院系通用教材(人民体育出版社))،مەكتەپ تەنتەربىيە لوغىتى(《学校体育大辞典》(武汉工业大学出版社1994年版))،ئولىمپىك بىلىملىرى قامۇسى(奥林匹克百科丛书).
$ f. f# @9 s$ D" v4 J: U! A7 c; L2- ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى سىناش. m0 L: ]$ `/ m: {1 y* K, [* \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ دەرس لاھىيەسى
# n+ y& X+ h4 j: l) G) i. |+ Aخەلق مائارىپ نەشىرىيارتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپ دەرس ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىكى «تەنتەربىيە» دەرسلىك ماتېريالىنى ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈلدۇ.
$ W1 x& S0 b) H$ G3 I1- يىنىك ئاتلىتكا تۈرى ــــ ①يۈگۈرۈش،②سەكرەش،③ئېتىش' @" R- q. h/ P$ j, ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- ۋاسكتبول تۈرى ـــــ ④توپ ئېلىپ مېڭىش،⑤پاس بىرىش،⑥گارىغا توپ ئېتىش
i% E" E( I; s' C, l! J" }3- پوتبۇل تۈرى ــــ ⑦ توپ ئېلىپ مېڭىش ،⑧پاس بىرىش،⑨ۋارىتارغا توپ تېپىش
2 A$ ^" }1 ?8 C6 l/ m* D4- ۋالىبول تۈرى ــــ ⑩ تۆۋەندىن توپ ئېلىش ،⑾يۇقۇردىن توپ ئېلىش; Z! \1 X0 b' n0 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5- ئۇسۇل تۈرى(12)2 K6 \0 b: r, D/ ^) g2 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6- چامباشچلىق تۈرى(13); `! q; O, b0 ~. h! D5 }# _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7- ئويۇن تۈرى(14)1 A+ F3 V o6 Z- T' F+ k! pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8- سەپ سەپ شەكلى تۈرى(15)8 E' X$ D8 |7 | ?& U9 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9- گىمناستىكا(16)7 ]% y" b3 ]: @; ~' w) Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(二)ئوقۇتۇش لايھەسىگە نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى - O+ B5 e* G4 Y, o7 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈرى مەزمۇن نۇمۇر بىرىش
) c1 y# D% z6 L4 ?ئوقۇتۇش نىشانى
9 Q4 }1 i+ d* Z H2 i(10分) ئوقۇتۇش نىشانى(بىلىم،ئىقتدار،ھىسيات) ئەمىلى،قوللىنشچان،كۈزىتشچان،مەشغۇلاتچان،مىقدارى مۇۋاپىق بۇلۇش
. c6 }4 K+ O# b4 r* e( hئوقۇتۇش ئانالىزى(5分) ئوبىكتىپ ،ئەمىلى
# O; Y2 o: u* |% f; C9 s! \دەرسلىك تاللاش
! }" X& f) Q, R2 Z(10分) 。ئوقۇتۇش ماتېريالى ئىلىم،مەزمۇن شۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكگە ماس،قىين-ئاسانلىق دەرىجىسى مۇۋاپىق ) E& D6 I' o& ^( gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا،قىين نوقتا(10分) مۇھىم نوقتسى توغرا،قىين نوقتسى گەۋدىلەنگەن
1 z: M' N' I7 ]- _ئوقۇتۇشنى تەشكىللەش" R j" d+ T G: V0 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分) تەشكىللەش جەرياندىكى پىكىرلەر ئېنىق،ئەستايدىل،ئۇسۇلى قوللىنشچان،نىشان بىلەن بىردەك بۇلۇش،ئوقۇتۇشتا خاس ئالاھىدىلىك بۇلۇش. & q6 E! P( e* xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەيدان،ئەسۋاب
j' g+ F, Q4 q8 A, c2 J(5分) مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش
$ z8 j9 _8 a+ b" [, Kئوقۇتۇش لاھىيەسى(5分) 。ئوقۇتۇش لاھىيەسى مۇۋاپىق،دەرس لاھىيەىسى پۇختا،ئەملى،قوللىنشچان بۇلۇش 5 Z; {( C1 {7 T# x }6 Y! b9 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچي: G7 p7 H9 M/ q3 \) ?" Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分) ئوقۇتۇش قەدەم-باسقۇچلىرى ئېنىق،ھالقىلار ئىخچام،بۆلەك بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى مۇۋاپىق
; S! C! ^$ n- Q Uھەرىكەت يۈكى2 z/ V2 R6 B. C0 W" a" Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分) ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق،سۈرئەتمۇ،تېكستمۇ بۇلۇش،ھەرىكەت يۈكى مۆلچەرلەنگەن بۇلۇش
3 Z4 ]2 _3 A0 s" oيېزىق ئارقلىق ئىپادىلەش(5分) 。يېزىق ئارقلىق ئىپادىلىشى توغرا،ئىخچام،چۈشىنشلىك،كەسپى ئاتالغۇ،رەسىم،قېلىپلاشتۇرۇلغان،تىنىش بەلگىلىرى،ئۆلچەم بىرلىكەر توغرا 5 |6 C5 {) g6 n* u; ?7 ~9 q! ?& Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计
/ G) n) n" p( u7 }, \% ](三)دەرس سۆزلەشكە نۇمۇر بىرش ئۆلچىمى
) p5 u5 t1 u# j x o6 U# Z8 ~تۈرى مەزمۇن نۇمۇر بىرىش
2 ^8 s% x3 g5 r1 S/ R8 eدەرسلىك ئۆلچىمى% k6 ]" \1 ]8 v8 w3 C0 ~2 n, Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分) 1. دەرسلىكنىڭ رولى ئېنىق。
4 P% g: p/ c6 B2.ئوقۇتۇش نىشانى ئېنىق،مۇۋاپىق،دەرس ئۆلچىمگە ماس،دەرس ئوقۇغۇچغا ماس بۇلۇش.3 x; m3 z8 n, `6 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.3.مۇھىم،قىين نوقتلىرى توغرا。, Z( {% T0 ?' \# |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4..دەرسلىك ئوقۇتۇش ئەملىيىتىگە ماس كەلگەن。 % t. G$ H! q0 a1 B6 t* m: I( b( x# Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش(35分) 1..ئوقۇتۇش ئۇسۇلدا تاللاشچانلىق بۇلۇش。8 o+ ~ E* N' U4 L2 i; X/ |: H2 y9 X' ~# `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەر خىل ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى مۇۋاپىق،ئۈنۈملىك پايدىلىنش& `* X; w1 w+ B; ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئەمىلى پائالىيەتكە ئەھميەت بىرش،ئوقۇغۇچلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپلىقىنى،تەشەببۇسكارلىقنى تۇلۇق قوزغاش،
# C) D, _* V5 r. T' R4. ئەخلاق ئارقلىق تەربىيلەشكە ئەھميەت بىرش。6 p3 Q! B! r) `! J! |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئوقۇغۇچلا تۇرمۇش ئەمىلىيىتىگە يېقىنلىشىش + w l9 v0 V/ C. F! bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش تەرتىپى
; L1 U, \$ V" |+ B6 z, D(45分) 1.ئوقۇتۇش لايھەسدە مۇۋاپىق يېڭلىق بۇلۇش( o3 ^' V6 q* \0 g/ o7 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچلار ئەمىلىيىتىگە ماس كىلش،ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشش5 X5 n+ @6 C4 d5 `6 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچلىرى ئېنىق،بۆلەكلەر بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلشى ماسلاشقان
0 \$ z, E( F l# F4.ئوقۇتۇش جەرىياندا ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاساسى رولى ۋە ھەرىكەتچانلىقىنى تۇلۇق قوزغاش.0 \# l2 J7 R. [" A$ k) qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.. ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق، مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش
8 C( D2 o0 }6 E3 K" [& Nئۇبرازى5 \4 L4 n! e2 P( z9 J: { c& @0 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分) 1.تەلەپپۇزى توغرا،تىلى ئۆلچەملىك،راۋان،ئوقۇتۇش ماھارىتى پۇختا n) y* C+ p0 s" C' V1 k$ \4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالىتى تەبئي،كەڭ-كۇشادە.
^2 c+ ~* T( V) O& ]3.سالماق
2 Y1 ^3 P7 m' _4 d! U合计
0 K) j0 N6 G* z5 ?/ {/ u(四)تەنتەربيە كەسپى ئىقتدارغا نۇمۇر بىرىش ئۆلچىمى6 R/ t$ M- C* ?! c1 I# a1 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەرتىپ نۇمۇرى مەزمۇن نۇمۇر بىرىش' ]8 u! G0 o4 Y o; b1 b" yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1 ھەرىكەتنى تاماملىشى ياخشى،قىياپتى توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(100分) 3 V+ h( { c; z$ \# d# M* l: q, h5 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2 ھەرىكەتنى تاماملىشى بىرقەدەر ياخشى،قىياپتى بىرقەدەرتوغرا،ھەرىكەتلەر بىرقەدەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(85分)
8 ~7 \# ~% h) O' F3 ھەرىكەتنى تاماملىغان،قىياپتى ئاساسەن توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشمىغان،تەبئي،گۈزەل(75分)
9 k; U0 y" q: j2 w( {9 O+ ]; g4 ھەرىكەتنى تاماملىيالمىغان،قىياپىتى توغرا ئەمەس،ھەرىكەتى جىددى،ماسلاشمىغان(65分)
# Z" W7 g; z5 i) M2 T& R' S合计 $ N$ Z9 W! h, o9 ~2 W! I, g. h* \$ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- m% g# N, a) I/ {1 l( E" h; b' n" t' N6 b+ S5 A( vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
|
|