روھلان مۇنبىرى
ئىگىسى: ADiL
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

3-ئاينىڭ 31-كۈنىدىكى ئوقۇتقۇچى قۇبۇل قىلىش ئىمتىھانىغا دائىر مۇھىم

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ۋاقتى: 2012-3-29 09:54:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  r" N$ K9 u- f/ n6 k; ^7 lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھالاش مەزمۇنى ۋە ئىمتھان مەزمۇنى
ئىمتھان مەزمۇنى ئاساسلىقى باشلانغۇچتا دەرس ئۆتۋاتقان ئوقۇتقۇچلارغا نىسبەتەن باشلانغۇچ باسقۇچدىكى بىلىملەردىن بۇلدۇ.
) b7 f9 y, c( s5 M, ?; uباھالاش ئومۇمى نۇمۇرى 100نۇمۇر ،بۇنىڭ ئىچدە كەسپى ئاساسى بىلىملەر 35%نى ،ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتى 50%نى ،خىزمەت ئىپادىسى 15% نى ئىگەللەيدۇ.(كەسىپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش يېزىقچە ئىمتھان شەكىلدە ئېلىندۇ)ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش
9 W% Y3 v9 K4 u  @- K1 j( p. L9 _موزىكا،تەنتەربىيە،گۈزەل سەنئەت،ئەمگەك تېخنكىسى(ئونۋىرسال ئەمەلىيەت)تۆت پەننىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتنى باھالاش تۆۋەندىكى تۆت تۈر بۇيچە بۇلدۇ.ئۇلار ئوقۇتۇش لاھىيەسى30%نى،دەرس سۆزلەش 20 %نى،ئەملى سۇئاللارغا جاۋاب بىرش 10%نى،كەسپى ماھارىتى 40%نى ئىگەللەيدۇ.9 T9 J3 |# E1 q1 P+ |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش لاھىيەسى ــ بەلگلەنگەن 12 تېملاردىن چەك تارتىش ئۇسۇلغا ئاساسەن بەلگلەنگەن ۋاقىتتا تەييارلىندۇ.سىنالغۇچى دەرس ئۆلچىمى ۋە دەرسلىك كىتابنى بىرگە ئالغاچ كىلىشى كېرەك.+ M  }. k/ S: _$ L& xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. دەرس سۆزلەش ـــ سىنالغۇچى ئۆزى تاللغان تېمغا ئاساسەن دەرس سۆزلەيدۇ.سۆزلەش ۋاقتى  10 مىنۇت بۇلدۇ.باھالغۇچلار سىناش ئۆلچىمگە ئاساسەن نەق مەيداندا نومۇر بىرىدۇ.+ @# Y0 k( \8 _* B7 T7 [+ G( w1 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سۇئاللارغا جاۋاب بىرش ــ دەرس سۆزلىنىپ بولغاندىن كېيىن سىناش گورۇپپسى دەرس مەزمۇنغا ئاساسەن مۇناسۋەتلىك سۇئاللارنى سورايدۇ.
3 P7 r3 z6 ^0 ^0 b, _; F1 Cدەرس لاھىيەسى،دەرس سۆزلەش،سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرنىڭ سىناش ئۆلچىمى باشقا پەنلەر بىلەن ئوخشاش بۇلدۇ.كەسپى ئىقتىدارنى سىناش تەرتىپى قۇشۇمچە جەدىۋەلدە تۇنۇشتۇرۇلدۇ.5 u2 k. I( t) d, Q: H' k: T; D$ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

% _1 [4 z0 M0 }! }
تەنتەربىيە
1- كەسپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش
6 h6 w! ]0 [: |1.سىناق مەقسدى6 R; e+ U* Q1 l* u2 T) x/ t, f7 Qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى سىناشنىڭ ئاساسى قىلىنىپ ،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشى ئۈچۈن زۈرۈز بولغان تەنتەربيە ئاساسى بىلىملىرى ۋە دەرس ئوقۇتۇش ئىقتدارى سىنىلدۇ.9 J& n6 B6 G3 j# h# T- bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سىناش دائىرسى1 i# P2 b: D" y& @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ئىقتدار تەلىپى
0 I  ]) N1 a, l# xسىنالغۇچى مەزكۇر پەننىڭ  ئوقۇ –ئوقۇتۇش خىزمىتدە زۈرۈز بولغان تەنتەربىيە ئاساسى نەزىرىيە بىلىم ۋە ئەملى ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى ھازىرلاش كېرەك.) r' F! M! @- L) B; S9 {9 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑵سىناق ئاساسى مەزمۇنى# @& U( |0 V! l5 bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە نەزىرىيەسى،ھەرىكەت ئاناتومىيەسى،ھەرىكەت فىزىئولوگىيەسى،ھەرىكەت پىسخىلوگىيەسى،تەنتەربىيە باشقۇرۇش ئىلىمى،مەشقلەندۈرۈش ئىلمى،تەنتەربيە ئۆلچىمى ۋە باھالاش،تەنھەرىكەت تىبابىتى،ساقلىقنى-ساقلاش،ئولىمپىك تەنھەرىكەت يىغىنى بىلىملىرى قاتارلىقلار.. p( m" z; D* Y' u' Z  R% j4 t8 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پايدىلىندىغان كىتابلار تىزىملىكى ــ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى(北京师范大学出版社 2004年版)،تەنتەربىيە فاكولتىتلىرىنىڭ دەرسلىك ماتېرياللىرى(体育院系通用教材(人民体育出版社))،مەكتەپ تەنتەربىيە لوغىتى(《学校体育大辞典》(武汉工业大学出版社1994年版))،ئولىمپىك بىلىملىرى قامۇسى(奥林匹克百科丛书).
. b; z  m' X" D: E2- ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى سىناش% h9 A; n3 Q, F# t1 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ دەرس لاھىيەسى 1 R, M' ?* c" m- M) Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
خەلق مائارىپ نەشىرىيارتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپ دەرس ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىكى «تەنتەربىيە» دەرسلىك ماتېريالىنى ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈلدۇ.
! y# v" p; V! }, U+ b1-        يىنىك ئاتلىتكا تۈرى ــــ ①يۈگۈرۈش،②سەكرەش،③ئېتىش
8 V/ M9 M, w& B* T0 ^1 \2-        ۋاسكتبول تۈرى  ـــــ ④توپ ئېلىپ مېڭىش،⑤پاس بىرىش،⑥گارىغا توپ ئېتىش) e2 {9 M; a, O( E- U  Y/ z/ Xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-        پوتبۇل تۈرى  ــــ ⑦ توپ ئېلىپ مېڭىش ،⑧پاس بىرىش،⑨ۋارىتارغا توپ تېپىش1 P' c/ N  c6 t6 F% M. v  \! fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-        ۋالىبول تۈرى ــــ ⑩ تۆۋەندىن توپ ئېلىش ،⑾يۇقۇردىن توپ ئېلىش
/ p, z4 w- q) u7 ~$ _5-        ئۇسۇل تۈرى(12)
8 ^6 B1 Y) ?. G3 F3 o3 }- L6-        چامباشچلىق تۈرى(13)
9 M: `3 H$ g$ Z" I8 I6 [7-        ئويۇن تۈرى(14), P9 p) N; Z% p7 C0 h' |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8-        سەپ سەپ شەكلى تۈرى(15): a: o& h/ I1 ~6 Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9-        گىمناستىكا(16)6 W9 n  n) @( p, ]% l, sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(二)ئوقۇتۇش لايھەسىگە نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى
4 K% a9 i0 h1 s) Xتۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
# [# T, W$ V9 Y+ }- G3 Gئوقۇتۇش نىشانى
. z" z$ D. ~% z7 L0 V(10分)        ئوقۇتۇش نىشانى(بىلىم،ئىقتدار،ھىسيات) ئەمىلى،قوللىنشچان،كۈزىتشچان،مەشغۇلاتچان،مىقدارى مۇۋاپىق بۇلۇش       
8 \$ R7 [2 f1 ?$ H% P- ~ئوقۇتۇش ئانالىزى(5分)        ئوبىكتىپ ،ئەمىلى       
( B; m) F+ C+ P6 F! N3 |5 y5 uدەرسلىك تاللاش& D/ o( Z1 h7 u4 W5 O+ N3 Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        。ئوقۇتۇش ماتېريالى ئىلىم،مەزمۇن شۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكگە ماس،قىين-ئاسانلىق دەرىجىسى مۇۋاپىق       
/ [& b' T  |( H* r5 zمۇھىم نوقتا،قىين نوقتا(10分)        مۇھىم نوقتسى توغرا،قىين نوقتسى گەۋدىلەنگەن       
7 o( {9 G1 {+ w4 t( g) I  |+ f) tئوقۇتۇشنى تەشكىللەش
: a- x4 F) S- w6 q1 q  T(20分)        تەشكىللەش جەرياندىكى پىكىرلەر ئېنىق،ئەستايدىل،ئۇسۇلى قوللىنشچان،نىشان بىلەن بىردەك بۇلۇش،ئوقۇتۇشتا خاس ئالاھىدىلىك بۇلۇش.        # _# S% ]: B7 Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەيدان،ئەسۋاب/ q5 T2 I+ x0 }: [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(5分)        مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش        . P# X2 Y: T+ Z+ h# Z6 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش لاھىيەسى(5分)        。ئوقۇتۇش لاھىيەسى مۇۋاپىق،دەرس لاھىيەىسى پۇختا،ئەملى،قوللىنشچان بۇلۇش        3 ~8 |4 `% w, U6 c4 J4 \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچي0 n8 ?3 Z7 {9 C% b  i/ e" n: [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        ئوقۇتۇش قەدەم-باسقۇچلىرى ئېنىق،ھالقىلار ئىخچام،بۆلەك بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى مۇۋاپىق       
  o9 h9 q1 R4 |ھەرىكەت يۈكى) {8 ?. g" M2 }: u6 q$ ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق،سۈرئەتمۇ،تېكستمۇ بۇلۇش،ھەرىكەت يۈكى مۆلچەرلەنگەن بۇلۇش       
8 j# I9 x5 A  l4 wيېزىق ئارقلىق ئىپادىلەش(5分)        。يېزىق ئارقلىق ئىپادىلىشى توغرا،ئىخچام،چۈشىنشلىك،كەسپى ئاتالغۇ،رەسىم،قېلىپلاشتۇرۇلغان،تىنىش بەلگىلىرى،ئۆلچەم بىرلىكەر توغرا          P' A/ J8 `8 Bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计        / V5 g) W% [3 c. Z. \- aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(三)دەرس سۆزلەشكە نۇمۇر بىرش ئۆلچىمى
% G) ]) ?+ t% R; N" v/ N( u6 O" Hتۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش$ a1 E* s1 G$ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرسلىك ئۆلچىمى  p7 L4 k% s+ Hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        1. دەرسلىكنىڭ رولى ئېنىق。- D) H  U& X. c4 [. e% t) n. tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش نىشانى ئېنىق،مۇۋاپىق،دەرس ئۆلچىمگە ماس،دەرس ئوقۇغۇچغا ماس بۇلۇش." E3 r; J+ i% jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.3.مۇھىم،قىين نوقتلىرى توغرا。
! W6 x  `2 Y3 u6 O8 b9 q4 t4..دەرسلىك ئوقۇتۇش ئەملىيىتىگە ماس كەلگەن。       
" r. w/ u6 h# Y3 Gئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش(35分)        1..ئوقۇتۇش ئۇسۇلدا تاللاشچانلىق بۇلۇش。
' I; x9 g( f# O8 A7 n+ J7 W2. ھەر خىل ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى مۇۋاپىق،ئۈنۈملىك پايدىلىنش
" x1 n3 N1 U1 ^3. ئەمىلى پائالىيەتكە ئەھميەت بىرش،ئوقۇغۇچلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپلىقىنى،تەشەببۇسكارلىقنى تۇلۇق قوزغاش،
% N4 U% t4 Q/ Z6 T) H; Q: W) i4. ئەخلاق ئارقلىق تەربىيلەشكە ئەھميەت بىرش。
) L/ @$ A  M2 ?/ Z4 F* a+ V: U5.ئوقۇغۇچلا تۇرمۇش ئەمىلىيىتىگە يېقىنلىشىش       
& R6 f! i% {) Y. F0 M: `. L$ \ئوقۇتۇش تەرتىپى
# v9 Z) O5 j- L. Q, d) U(45分)        1.ئوقۇتۇش لايھەسدە مۇۋاپىق يېڭلىق بۇلۇش
1 I0 b* |% P: C$ c% x2.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچلار ئەمىلىيىتىگە ماس كىلش،ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشش6 }& `) G/ P2 G( n* ], H. wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچلىرى ئېنىق،بۆلەكلەر بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلشى ماسلاشقان: s* @9 ?: e: w6 z. ~* d0 T$ aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.ئوقۇتۇش جەرىياندا ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاساسى رولى ۋە ھەرىكەتچانلىقىنى تۇلۇق قوزغاش.
+ V7 X" s! V0 M# |0 T5.. ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق، مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش        ! x) H3 {$ M; bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇبرازى
3 A9 s4 y, H  h: z  d/ ^" n(10分)        1.تەلەپپۇزى توغرا،تىلى ئۆلچەملىك،راۋان،ئوقۇتۇش ماھارىتى پۇختا/ J0 x, t" _  ^4 S: _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالىتى تەبئي،كەڭ-كۇشادە.8 o; ]5 }* r& b( t0 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سالماق        ( h" w) t" z* m' \) sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计               
6 W: E& P* l/ `9 j" z- O' R* l6 J(四)تەنتەربيە كەسپى ئىقتدارغا نۇمۇر بىرىش ئۆلچىمى8 J- V  `# E7 s' V' i, Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەرتىپ نۇمۇرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش1 h) u) V5 G: r5 {% t  ]% hبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1        ھەرىكەتنى تاماملىشى ياخشى،قىياپتى توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(100分)       
' z5 e7 @# u" u+ a1 H2 X/ |3 U7 }2        ھەرىكەتنى تاماملىشى بىرقەدەر ياخشى،قىياپتى بىرقەدەرتوغرا،ھەرىكەتلەر بىرقەدەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(85分)        9 L- u4 i6 R# y# A2 Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3        ھەرىكەتنى تاماملىغان،قىياپتى ئاساسەن توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشمىغان،تەبئي،گۈزەل(75分)       
$ a/ }+ x& l& F) Z. F) O! D' s. K4        ھەرىكەتنى تاماملىيالمىغان،قىياپىتى توغرا ئەمەس،ھەرىكەتى جىددى،ماسلاشمىغان(65分)        : _1 ?' W9 r2 {بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计       
4 Z: P3 L7 T1 G3 [  
1 T. B; F$ u4 r' G
* O, _5 j4 ]/ _+ \: ]- ]  D7 v بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bograhan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-29 09:56  $ Y6 k9 K' U# O' z. }& Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

/ g& P  g' G5 e3 E- Q

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +19 ئىناۋەت +14 تەڭگە +4 بايلىق +5 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 19 + 14 + 4 + 5 + 5 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2012-3-29 09:58:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن يوللىغان تەنتەربىيە ئىمتىھان لايىھەسى نەگە كەتتى ، ھازىر يوللىسام كۆرۈنمەيدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) H  `6 j  g# w1 |5 r3 _  fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- w: V/ A* h4 T& h7 Gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! t3 _* @$ I; e# c5 Dقايتا  يوللىدىم  ئەمىسە بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bograhan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-29 10:00  3 Z* b/ z2 |1 r% U6 `* oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
- a9 U2 g' n; P  C( |0 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2012-3-29 09:59:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باھالاش مەزمۇنى ۋە ئىمتھان مەزمۇنىئىمتھان مەزمۇنى ئاساسلىقى باشلانغۇچتا دەرس ئۆتۋاتقان ئوقۇتقۇچلارغا نىسبەتەن باشلانغۇچ باسقۇچدىكى بىلىملەردىن بۇلدۇ.
  z! f1 `. [0 P4 e2 P1 Pباھالاش ئومۇمى نۇمۇرى 100نۇمۇر ،بۇنىڭ ئىچدە كەسپى ئاساسى بىلىملەر 35%نى ،ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتى 50%نى ،خىزمەت ئىپادىسى 15% نى ئىگەللەيدۇ.(كەسىپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش يېزىقچە ئىمتھان شەكىلدە ئېلىندۇ)
$ t/ R( f+ ~5 T9 I. n- qئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش% k% B# E2 Q& q* c' M. w" eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
موزىكا،تەنتەربىيە،گۈزەل سەنئەت،ئەمگەك تېخنكىسى(ئونۋىرسال ئەمەلىيەت)تۆت پەننىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتنى باھالاش تۆۋەندىكى تۆت تۈر بۇيچە بۇلدۇ.ئۇلار ئوقۇتۇش لاھىيەسى30%نى،دەرس سۆزلەش 20 %نى،ئەملى سۇئاللارغا جاۋاب بىرش 10%نى،كەسپى ماھارىتى 40%نى ئىگەللەيدۇ.; z9 W% o. Y( O" P& jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش لاھىيەسى ــ بەلگلەنگەن 12 تېملاردىن چەك تارتىش ئۇسۇلغا ئاساسەن بەلگلەنگەن ۋاقىتتا تەييارلىندۇ.سىنالغۇچى دەرس ئۆلچىمى ۋە دەرسلىك كىتابنى بىرگە ئالغاچ كىلىشى كېرەك.  R6 E' C& m& p2 [- s7 d7 s$ T2 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. دەرس سۆزلەش ـــ سىنالغۇچى ئۆزى تاللغان تېمغا ئاساسەن دەرس سۆزلەيدۇ.سۆزلەش ۋاقتى  10 مىنۇت بۇلدۇ.باھالغۇچلار سىناش ئۆلچىمگە ئاساسەن نەق مەيداندا نومۇر بىرىدۇ.( N7 F; Y1 B& h2 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سۇئاللارغا جاۋاب بىرش ــ دەرس سۆزلىنىپ بولغاندىن كېيىن سىناش گورۇپپسى دەرس مەزمۇنغا ئاساسەن مۇناسۋەتلىك سۇئاللارنى سورايدۇ.  {, {; D& Y3 x; I( H8 b8 Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
دەرس لاھىيەسى،دەرس سۆزلەش،سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرنىڭ سىناش ئۆلچىمى باشقا پەنلەر بىلەن ئوخشاش بۇلدۇ.كەسپى ئىقتىدارنى سىناش تەرتىپى قۇشۇمچە جەدىۋەلدە تۇنۇشتۇرۇلدۇ.
& l) Z2 q( B  r0 v3 ]9 n ' m- q3 M+ d, y: e0 aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە 1- كەسپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش
& \0 h0 J8 G0 u* q9 w1.سىناق مەقسدى' W1 J' j) G1 q8 i1 G9 t/ f5 Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى سىناشنىڭ ئاساسى قىلىنىپ ،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشى ئۈچۈن زۈرۈز بولغان تەنتەربيە ئاساسى بىلىملىرى ۋە دەرس ئوقۇتۇش ئىقتدارى سىنىلدۇ.
7 N" K- D) A( u7 \. k* d2.سىناش دائىرسى. F9 }+ [* [3 m" l* n: _( Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ئىقتدار تەلىپى   B- S4 A: F; Z$ \3 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنالغۇچى مەزكۇر پەننىڭ  ئوقۇ –ئوقۇتۇش خىزمىتدە زۈرۈز بولغان تەنتەربىيە ئاساسى نەزىرىيە بىلىم ۋە ئەملى ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى ھازىرلاش كېرەك.# j3 r5 @) z' I3 D$ f2 }0 y6 _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑵سىناق ئاساسى مەزمۇنى' @2 [; o# g& dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە نەزىرىيەسى،ھەرىكەت ئاناتومىيەسى،ھەرىكەت فىزىئولوگىيەسى،ھەرىكەت پىسخىلوگىيەسى،تەنتەربىيە باشقۇرۇش ئىلىمى،مەشقلەندۈرۈش ئىلمى،تەنتەربيە ئۆلچىمى ۋە باھالاش،تەنھەرىكەت تىبابىتى،ساقلىقنى-ساقلاش،ئولىمپىك تەنھەرىكەت يىغىنى بىلىملىرى قاتارلىقلار.1 }9 C% }6 H0 U5 j, h4 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پايدىلىندىغان كىتابلار تىزىملىكى ــ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى(北京师范大学出版社 2004年版)،تەنتەربىيە فاكولتىتلىرىنىڭ دەرسلىك ماتېرياللىرى(体育院系通用教材(人民体育出版社))،مەكتەپ تەنتەربىيە لوغىتى(《学校体育大辞典》(武汉工业大学出版社1994年版))،ئولىمپىك بىلىملىرى قامۇسى(奥林匹克百科丛书).
$ f. f# @9 s$ D" v4 J: U! A7 c; L2- ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى سىناش. m0 L: ]$ `/ m: {1 y* K, [* \بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ دەرس لاھىيەسى
# n+ y& X+ h4 j: l) G) i. |+ Aخەلق مائارىپ نەشىرىيارتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپ دەرس ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىكى «تەنتەربىيە» دەرسلىك ماتېريالىنى ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈلدۇ.
$ W1 x& S0 b) H$ G3 I1-        يىنىك ئاتلىتكا تۈرى ــــ ①يۈگۈرۈش،②سەكرەش،③ئېتىش' @" R- q. h/ P$ j, ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-        ۋاسكتبول تۈرى  ـــــ ④توپ ئېلىپ مېڭىش،⑤پاس بىرىش،⑥گارىغا توپ ئېتىش
  i% E" E( I; s' C, l! J" }3-        پوتبۇل تۈرى  ــــ ⑦ توپ ئېلىپ مېڭىش ،⑧پاس بىرىش،⑨ۋارىتارغا توپ تېپىش
2 A$ ^" }1 ?8 C6 l/ m* D4-        ۋالىبول تۈرى ــــ ⑩ تۆۋەندىن توپ ئېلىش ،⑾يۇقۇردىن توپ ئېلىش; Z! \1 X0 b' n0 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-        ئۇسۇل تۈرى(12)2 K6 \0 b: r, D/ ^) g2 `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-        چامباشچلىق تۈرى(13); `! q; O, b0 ~. h! D5 }# _بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7-        ئويۇن تۈرى(14)1 A+ F3 V  o6 Z- T' F+ k! pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8-        سەپ سەپ شەكلى تۈرى(15)8 E' X$ D8 |7 |  ?& U9 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
9-        گىمناستىكا(16)7 ]% y" b3 ]: @; ~' w) Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(二)ئوقۇتۇش لايھەسىگە نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى - O+ B5 e* G4 Y, o7 kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
) c1 y# D% z6 L4 ?ئوقۇتۇش نىشانى
9 Q4 }1 i+ d* Z  H2 i(10分)        ئوقۇتۇش نىشانى(بىلىم،ئىقتدار،ھىسيات) ئەمىلى،قوللىنشچان،كۈزىتشچان،مەشغۇلاتچان،مىقدارى مۇۋاپىق بۇلۇش       
. c6 }4 K+ O# b4 r* e( hئوقۇتۇش ئانالىزى(5分)        ئوبىكتىپ ،ئەمىلى       
# O; Y2 o: u* |% f; C9 s! \دەرسلىك تاللاش
! }" X& f) Q, R2 Z(10分)        。ئوقۇتۇش ماتېريالى ئىلىم،مەزمۇن شۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكگە ماس،قىين-ئاسانلىق دەرىجىسى مۇۋاپىق        ) E& D6 I' o& ^( gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مۇھىم نوقتا،قىين نوقتا(10分)        مۇھىم نوقتسى توغرا،قىين نوقتسى گەۋدىلەنگەن       
1 z: M' N' I7 ]- _ئوقۇتۇشنى تەشكىللەش" R  j" d+ T  G: V0 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        تەشكىللەش جەرياندىكى پىكىرلەر ئېنىق،ئەستايدىل،ئۇسۇلى قوللىنشچان،نىشان بىلەن بىردەك بۇلۇش،ئوقۇتۇشتا خاس ئالاھىدىلىك بۇلۇش.        & q6 E! P( e* xبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەيدان،ئەسۋاب
  j' g+ F, Q4 q8 A, c2 J(5分)        مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش       
$ z8 j9 _8 a+ b" [, Kئوقۇتۇش لاھىيەسى(5分)        。ئوقۇتۇش لاھىيەسى مۇۋاپىق،دەرس لاھىيەىسى پۇختا،ئەملى،قوللىنشچان بۇلۇش        5 Z; {( C1 {7 T# x  }6 Y! b9 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچي: G7 p7 H9 M/ q3 \) ?" Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        ئوقۇتۇش قەدەم-باسقۇچلىرى ئېنىق،ھالقىلار ئىخچام،بۆلەك بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى مۇۋاپىق       
; S! C! ^$ n- Q  Uھەرىكەت يۈكى2 z/ V2 R6 B. C0 W" a" Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق،سۈرئەتمۇ،تېكستمۇ بۇلۇش،ھەرىكەت يۈكى مۆلچەرلەنگەن بۇلۇش       
3 Z4 ]2 _3 A0 s" oيېزىق ئارقلىق ئىپادىلەش(5分)        。يېزىق ئارقلىق ئىپادىلىشى توغرا،ئىخچام،چۈشىنشلىك،كەسپى ئاتالغۇ،رەسىم،قېلىپلاشتۇرۇلغان،تىنىش بەلگىلىرى،ئۆلچەم بىرلىكەر توغرا        5 |6 C5 {) g6 n* u; ?7 ~9 q! ?& Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计       
/ G) n) n" p( u7 }, \% ](三)دەرس سۆزلەشكە نۇمۇر بىرش ئۆلچىمى
) p5 u5 t1 u# j  x  o6 U# Z8 ~تۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
2 ^8 s% x3 g5 r1 S/ R8 eدەرسلىك ئۆلچىمى% k6 ]" \1 ]8 v8 w3 C0 ~2 n, Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        1. دەرسلىكنىڭ رولى ئېنىق。
4 P% g: p/ c6 B2.ئوقۇتۇش نىشانى ئېنىق،مۇۋاپىق،دەرس ئۆلچىمگە ماس،دەرس ئوقۇغۇچغا ماس بۇلۇش.3 x; m3 z8 n, `6 Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.3.مۇھىم،قىين نوقتلىرى توغرا。, Z( {% T0 ?' \# |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4..دەرسلىك ئوقۇتۇش ئەملىيىتىگە ماس كەلگەن。        % t. G$ H! q0 a1 B6 t* m: I( b( x# Sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش(35分)        1..ئوقۇتۇش ئۇسۇلدا تاللاشچانلىق بۇلۇش。8 o+ ~  E* N' U4 L2 i; X/ |: H2 y9 X' ~# `بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەر خىل ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى مۇۋاپىق،ئۈنۈملىك پايدىلىنش& `* X; w1 w+ B; ^بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. ئەمىلى پائالىيەتكە ئەھميەت بىرش،ئوقۇغۇچلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپلىقىنى،تەشەببۇسكارلىقنى تۇلۇق قوزغاش،
# C) D, _* V5 r. T' R4. ئەخلاق ئارقلىق تەربىيلەشكە ئەھميەت بىرش。6 p3 Q! B! r) `! J! |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.ئوقۇغۇچلا تۇرمۇش ئەمىلىيىتىگە يېقىنلىشىش        + w  l9 v0 V/ C. F! bبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش تەرتىپى
; L1 U, \$ V" |+ B6 z, D(45分)        1.ئوقۇتۇش لايھەسدە مۇۋاپىق يېڭلىق بۇلۇش( o3 ^' V6 q* \0 g/ o7 rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچلار ئەمىلىيىتىگە ماس كىلش،ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشش5 X5 n+ @6 C4 d5 `6 pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچلىرى ئېنىق،بۆلەكلەر بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلشى ماسلاشقان
0 \$ z, E( F  l# F4.ئوقۇتۇش جەرىياندا ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاساسى رولى ۋە ھەرىكەتچانلىقىنى تۇلۇق قوزغاش.0 \# l2 J7 R. [" A$ k) qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5.. ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق، مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش       
8 C( D2 o0 }6 E3 K" [& Nئۇبرازى5 \4 L4 n! e2 P( z9 J: {  c& @0 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        1.تەلەپپۇزى توغرا،تىلى ئۆلچەملىك،راۋان،ئوقۇتۇش ماھارىتى پۇختا  n) y* C+ p0 s" C' V1 k$ \4 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالىتى تەبئي،كەڭ-كۇشادە.
  ^2 c+ ~* T( V) O& ]3.سالماق       
2 Y1 ^3 P7 m' _4 d! U合计               
0 K) j0 N6 G* z5 ?/ {/ u(四)تەنتەربيە كەسپى ئىقتدارغا نۇمۇر بىرىش ئۆلچىمى6 R/ t$ M- C* ?! c1 I# a1 uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەرتىپ نۇمۇرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش' ]8 u! G0 o4 Y  o; b1 b" yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1        ھەرىكەتنى تاماملىشى ياخشى،قىياپتى توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(100分)        3 V+ h( {  c; z$ \# d# M* l: q, h5 zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2        ھەرىكەتنى تاماملىشى بىرقەدەر ياخشى،قىياپتى بىرقەدەرتوغرا،ھەرىكەتلەر بىرقەدەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(85分)       
8 ~7 \# ~% h) O' F3        ھەرىكەتنى تاماملىغان،قىياپتى ئاساسەن توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشمىغان،تەبئي،گۈزەل(75分)       
9 k; U0 y" q: j2 w( {9 O+ ]; g4        ھەرىكەتنى تاماملىيالمىغان،قىياپىتى توغرا ئەمەس،ھەرىكەتى جىددى،ماسلاشمىغان(65分)       
# Z" W7 g; z5 i) M2 T& R' S合计        $ N$ Z9 W! h, o9 ~2 W! I, g. h* \$ Eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  
- m% g# N, a) I/ {1 l( E" h; b' n" t' N6 b+ S5 A( vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ۋاقتى: 2012-3-29 10:10:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ئۇچۇربۇلۇپتۇ،ئىش كۈتۈپ تۇرغان ئىقتىساسلىق ياشلىرىمىزغا خەۋەر قىلىۋىتەيلى.
ۋاقتى: 2012-3-29 13:40:12 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزنىڭ مەكتەپتىن بىر كەسىپداش  (  ۋاقتلىق ئىشلەۋاتقان )بۇ ئىمتىھانغا قاتناشماقچى ئىكەن قانداق تىزىملىتىشنى ، قەيەردە تىزىملىتىشنى،  يەنە تىزىملاتساق بۇلىدىغان بولمايدىغانلىقىنى، قانداق رەسمىيەتلەر كىتىدىغانلىقى ، شەرتى ، دىگەندەك ئوچۇرلارغا ئىھتىياجلىق بۇلۇپ قاپتۇ -بىلىدىغانلار تەپسىلىيرەك ئوچۇر بىلەن تەمىنلىسەڭلار ياكى تور ئادرىسىنى قالدۇرغان بولساڭلەر بوپتىكەن.

باھا سۆز

بۇنىڭغا سىرتتتىن ئادەم تىزىملىمايدۇ، بۇ پەقەت 2003-يىلدىن كېيىن خىزمەتكە چىققان بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاپ  تەپسىلاتى ئىنكاس ۋاقتى: 2012-3-29 13:45
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2012-3-29 13:45:26 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
火心0995 يوللىغان ۋاقتى  2012-3-29 13:40
" n1 k7 y  [8 {% Aبىزنىڭ مەكتەپتىن بىر كەسىپداش  (  ۋاقتلىق ئىشلەۋاتقان ) ...

) T% t' i, T) L" K$ ?3 |بۇنىڭغا سىرتتتىن ئادەم تىزىملىمايدۇ، بۇ پەقەت 2003-يىلدىن كېيىن خىزمەتكە چىققان بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئاپتۇنۇم رايۇن شىتاتىغا رەسمىي كىرگۈزۈش ئۈچۈن ئېلىنغان ئىمتىھانغۇ دەيمەن. بۇنىڭغا يەنە شۇ مەكتەپتە ئىشلەۋاتقانلارلا (مائاشى ۋە تەمىناتى باشقا ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئوپمۇ ئوخشاش)  قاتنىشىدۇ.
ۋاقتى: 2012-3-29 15:57:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇياي
ۋاقتى: 2012-3-29 17:08:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇنداق ئۇچۇرلار داۋاملىق يوللىنىپ تۇرسا نىمىدىگەن ياخشى ھە!
ۋاقتى: 2012-3-29 18:18:40 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىمىڭىزغا رەھمەت!قېنى دوستلار ھەممىمىز ھەرىكەتكە كىلىپ،خىزمەت كۈتىۋاتقان كەسىپداشلىرىمىزغا بۇ خوشخەۋەرنى يەتكۈزۈپ قۇيايلى!
ۋاقتى: 2012-3-29 18:43:34 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن ياخشى ئۇچۇركەن. كەسىپداشلارغا يەتكۈزۈپ قويايلى.
! x, n, i0 C! W3 q
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-19 04:04

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش