روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 23040|ئىنكاس: 43
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

3-ئاينىڭ 31-كۈنىدىكى ئوقۇتقۇچى قۇبۇل قىلىش ئىمتىھانىغا دائىر مۇھىم

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ قېتىملىق ئىمتىھانغا مېنىڭ ئايالىممۇ قاتنىشىدىغان بولغاچقا بۇ ئۇچۇرنى ئىزدەپ يۈرۈپ ئۇقتۇرۇشنى قۇلۇمغا چۈشۈردۈم ھەم جىددى ئۇرۇپ چىقتىم، بىر قىسىم مەزمۇنلار قىسقارتىۋېتىلدى.
0 C2 {% R; U0 U0 ]2 T8 bبۇ باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇيغۇر تىل ئەدەبىياتىنىڭ بولۇپ، باشقا پەنلەرنىڭمۇ ئىمتىھان دائىرىسى، سۇئال شەكلىدە كۆپ ئۆزگىرىش بولماسلىقى مۇمكىن.
6 v2 y8 ^, {3 @% \/ N7 U, ]- M
$ \  `4 \1 S, _. F
2012-يىل شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايۇن بۇيىچە يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئۈچۈن نىشانلىق قۇبۇل قىلىنىدىغان ئوقۇتقۇچىلارنى سىناش لايىھەسى

, {0 S6 e8 Q5 S$ T
' X5 ]7 ]$ T  H/ A. a' z
ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىياتى
- S9 l2 y  T/ R( H, lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باشلانغۇچ مەكتەپ

  ]9 r& O; V: p! ?: Sبىرىنچى، كەسپى ئاساس بىلىملىرىنى سىناش
* h; z6 y' |* ~# w1.ئىمتىھان نىشانى
  d7 F. @( w4 p8 x# C) u, v$ H1 hباشلانغۇچ مەكتەپ مەجبۇرىيەت مائارىپى تىل-ئەدەبىيات دەرس ئۆلچىمى تەجرىبە دەرسلىكى 1-يىللىقتىن 6-يىللىققىچە 12 قىسىم دەرسلىك كىتاب ئاساس قىلىنىپ، ئىمتىھان بەرگۈچىلەرنىڭ باشلانغۇچ مەكتەپ تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا تەلەپ قىلىنىدىغان تىل-ئەدەبىيات كەسپى ئاساس بىلىملىرى ۋە كەسپى ماھارىتى سىنىلىدۇ.( B* ~* w5 s% A1 c8 R  T! Q0 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئىمتىھان دائىرىسى+ N0 j1 P) g+ G4 c7 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتىھاندا ئاساسلىقى ئەستە ساقلاش، چۈشىنىش، ئۇنىۋېرسال تەھلىل، ئىشلىتىش، ۋە باھا بېرىش قاتارلىق بەش خىل ئىقتىدار سىنىلىدۇ.
. H- S: u! c0 C. b" T. aتېكىسىت، ئۇيغۇرتىلى، مەشىق باغچىسى، ئۇنىۋېرسال ئۆگىنىش، خەت-چەك قاتارلىق مەزمۇنلارنى يادلاش، ئەستە ساقلاش تەلەپ قىلىنىدىغان بىلىملەر، تېكىستلەرنىڭ ماۋزۇسى، ژانىرى، ئاپتۇرى.
' H: V( ~) ~7 a+ R% E- o1 u! Sكىلاسسىك شېئىرلارنى ئوقۇش(دەرسلىكتىكى شېئىرلار ئاساس قىلىنىدۇ) ئەسلىسى بىلەن يەشمىسىنى سېلىشتۇرۇپ ئوقۇپ، مەنىسىنى چۈشىنىش.- @8 o9 n0 l9 sبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئاپتۇرنىڭ ئەسەردىكى كۆز قاراش ، پوزىتسىيسىنى تەھلىل قىلىپ يىغىنچاقلاش ۋە ئۆز تىلىغا ئايلاندۇرۇپ سۆزلەپ بېرەلەيدىغان بولۇش.
% `; k* l* i( Q3 q; e: s) u4 z9 Eبايانى ئەسەر، مۇھااكىمە خاراكتىرلىك ئەسەر، چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەرلەرنى يازالايدىغان بولۇش، تۇرمۇش ئېھتىياجىغا ئاساسەن كۈندىلىك ئالاقە خەت-چەكلەرنى يازالايدىغان بولۇش.
- S7 y# d( w7 a3.ئىمتىھان شەكلى ۋە قۇرۇلمىسى
7 R4 G$ M' q4 L0 Y  e1) ئىمتىھان شەكلى* h4 B. M# Q+ Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئىمتىھان يېپىق شەكىلدە يازمىچە ئېللىنىدۇ، ئىمتىھان قەغىزى بىلەن جاۋاب يېزىش قەغىزى ئايرىۋېتىلگەن بولىدۇ .
1 Y6 k  H# \+ @/ x, T  m+ g2) سۇئال قۇرۇلمىسى% W. Q" P  O+ [' l! V6 p5 a5 ^1 r3 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تاللاش سۇئالى تەخمىنەن %30 ، بوش ئورۇن، قىسقىچە جاۋاب بېرىش، تەھلىل قىلىش، باھالاش، يېزىقچىلىق ۋە باشقا شەكىللەر تەخمىنەن %70 ئەتراپىدا بولىدۇ .  ^, U3 G* U$ i5 v2 ?1 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4.قىيىن-ئاسانلىق نىسبىتى
# E5 F1 M, y/ e1 F7 C% ?" jئىمتىھان سۇئاللى ئاسان، بىر قەدەر ئاسان، قىيىن سۇئاللاردىن تەركىب تاپىدۇ، نىسبىتى : 8:1:1 بولىدۇ، ئىمتىھاننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى باشلانغۇچ مەكتەپنى پۈتتۈرۈش ئىمتىھان سەۋىيسىدىن يۇقىرى بولىدۇ .' {8 c4 N( U) F% [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

* v6 b: {' r: Y0 q' _; k3 t) rئىككىنچى، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى تەكشۈرۈش.
3 F+ M4 C& d3 Jئوقۇتۇش لايىھەسى تۈزۈشكە بېرىلگەن ماۋزۇلار
3 `. {" A% [; N0 V0 g6 ^* x' E9 c1-يىللىق ئېلىپبە: «ق» ھەرىپىنى ئوقۇتۇش
9 |& X/ E2 a) g- ^( C1-يىللىق 2-قىسىم: «ئىككى شىر بالىسى»7 s. r. x6 j) b; b& g% @3 B5 oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-يىللىق 1-قىسىم: «يالغانچى بالا»9 G: P: k% u) ]/ W3 b6 q; ]0 g) Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-يىللىق 2-قىسىم: «دوپپا رىۋايىتى»! t: ^3 C1 h) z0 _* h& ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3-يىللىق 1-قىسىم: «كىچىك رىياسەتچى»
& ]" X8 `! M3 F* C3-يىللىق 2-قىسىم: «بىر كەنت ھەققىدە ھېكايە»8 T+ k! \( c) ^9 Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-يىللىق 1-قىسىم: «ئۇنتۇلمايدۇ مەھمۇت كاشغەرى». z1 m0 Q4 T, k; L# Mبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-يىللىق 2-قىسىم: «ئىسىم» ) Y, d6 p; p% [$ P7 U: f) kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-يىللىق 1-قىسىم: ئۆچىنچى بۆلەك «سىرلىق ئالەم» دېگەن بۆلەكنىڭ مەشىق باغچىسىدىكى يېزىقىلىق مەشىقى «چۈشەندۈرۈش خاراكتىرلىك ئەسەر يېزىش مەشىقى»
" }/ s+ D# K  [3 s! L, r! B) h2 n5-يىللىق 2-قىسىم: «پېئىل» - g5 O6 A7 S! g  h1 Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-يىللىق 1-قىسىم: «8. بىز تەڭرىتاغ پەرزەنتلىرى»! R; D& B9 k  Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
6-يىللىق 2-قىسىم: «بوۋامنىڭ يۇلغۇنلۇقى»: \7 @+ T4 V4 M0 U, b0 Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

2 \% ?3 N# V0 c- d) `% O0 b3 O2 t- R0 x" l  Rيۇقارقى دەرسكە مۇناسىۋەتلىك دەرس تەييارلىقى بولسا مۇشۇ تېما ئاستىغا ئۇلىنىشىنى ياكى چۈشۈرۈش ئادرىسىنى قالدۇرۇپ قويايلى، ئىمتىھان بەرگۈچىلەر پايدىلىنىشقا قولايلىق بولىدۇ.
3 N7 @1 Q( `* O, h% v; v0 {7 Y  V! J- Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ۋاقتى: 2012-3-29 09:54:45 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  D& p5 x1 l$ f) T, cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
باھالاش مەزمۇنى ۋە ئىمتھان مەزمۇنى
ئىمتھان مەزمۇنى ئاساسلىقى باشلانغۇچتا دەرس ئۆتۋاتقان ئوقۇتقۇچلارغا نىسبەتەن باشلانغۇچ باسقۇچدىكى بىلىملەردىن بۇلدۇ.
0 E. x! T  M6 Q- Bباھالاش ئومۇمى نۇمۇرى 100نۇمۇر ،بۇنىڭ ئىچدە كەسپى ئاساسى بىلىملەر 35%نى ،ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتى 50%نى ،خىزمەت ئىپادىسى 15% نى ئىگەللەيدۇ.(كەسىپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش يېزىقچە ئىمتھان شەكىلدە ئېلىندۇ)ئوقۇتقۇچنىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتىنى باھالاش
& |3 w) D8 q' j7 ^: _6 Tموزىكا،تەنتەربىيە،گۈزەل سەنئەت،ئەمگەك تېخنكىسى(ئونۋىرسال ئەمەلىيەت)تۆت پەننىڭ ئوقۇتۇش ماھارىتنى باھالاش تۆۋەندىكى تۆت تۈر بۇيچە بۇلدۇ.ئۇلار ئوقۇتۇش لاھىيەسى30%نى،دەرس سۆزلەش 20 %نى،ئەملى سۇئاللارغا جاۋاب بىرش 10%نى،كەسپى ماھارىتى 40%نى ئىگەللەيدۇ.. B! h" u& P2 R) [  Y6 wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.ئوقۇتۇش لاھىيەسى ــ بەلگلەنگەن 12 تېملاردىن چەك تارتىش ئۇسۇلغا ئاساسەن بەلگلەنگەن ۋاقىتتا تەييارلىندۇ.سىنالغۇچى دەرس ئۆلچىمى ۋە دەرسلىك كىتابنى بىرگە ئالغاچ كىلىشى كېرەك.
3 C6 v  R7 Z& m- k2. دەرس سۆزلەش ـــ سىنالغۇچى ئۆزى تاللغان تېمغا ئاساسەن دەرس سۆزلەيدۇ.سۆزلەش ۋاقتى  10 مىنۇت بۇلدۇ.باھالغۇچلار سىناش ئۆلچىمگە ئاساسەن نەق مەيداندا نومۇر بىرىدۇ.- {9 t' l( X! m& E5 Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3. سۇئاللارغا جاۋاب بىرش ــ دەرس سۆزلىنىپ بولغاندىن كېيىن سىناش گورۇپپسى دەرس مەزمۇنغا ئاساسەن مۇناسۋەتلىك سۇئاللارنى سورايدۇ.
0 D/ d7 z7 F* V# ^) Qدەرس لاھىيەسى،دەرس سۆزلەش،سۇئاللارغا جاۋاب بىرىش قاتارلىق ئۈچ تۈرنىڭ سىناش ئۆلچىمى باشقا پەنلەر بىلەن ئوخشاش بۇلدۇ.كەسپى ئىقتىدارنى سىناش تەرتىپى قۇشۇمچە جەدىۋەلدە تۇنۇشتۇرۇلدۇ.
6 f+ R! n  T$ F+ u5 m( T' V6 L4 O ( r8 P0 }! [! Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
تەنتەربىيە
1- كەسپى ئاساسى بىلىملەرنى سىناش6 u- e5 U% T( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1.سىناق مەقسدى
9 t, G6 l6 F6 [مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى سىناشنىڭ ئاساسى قىلىنىپ ،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ تەنتەربىيە ئوقۇتۇشى ئۈچۈن زۈرۈز بولغان تەنتەربيە ئاساسى بىلىملىرى ۋە دەرس ئوقۇتۇش ئىقتدارى سىنىلدۇ.) }. `/ v$ i2 C; j" L1 V0 f! ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.سىناش دائىرسى
* y, K# s) p- J6 W! S, p7 N8 `⑴ئىقتدار تەلىپى : T7 L2 f% ^/ ~( u" }بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىنالغۇچى مەزكۇر پەننىڭ  ئوقۇ –ئوقۇتۇش خىزمىتدە زۈرۈز بولغان تەنتەربىيە ئاساسى نەزىرىيە بىلىم ۋە ئەملى ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى ھازىرلاش كېرەك., Y( y- ~7 K* y% t% Y% B' [بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑵سىناق ئاساسى مەزمۇنى
* A% C, |2 s5 y1 p& U+ e  zتەنتەربىيە نەزىرىيەسى،ھەرىكەت ئاناتومىيەسى،ھەرىكەت فىزىئولوگىيەسى،ھەرىكەت پىسخىلوگىيەسى،تەنتەربىيە باشقۇرۇش ئىلىمى،مەشقلەندۈرۈش ئىلمى،تەنتەربيە ئۆلچىمى ۋە باھالاش،تەنھەرىكەت تىبابىتى،ساقلىقنى-ساقلاش،ئولىمپىك تەنھەرىكەت يىغىنى بىلىملىرى قاتارلىقلار.1 w" h* X' r/ F; o, h" {; J: Dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پايدىلىندىغان كىتابلار تىزىملىكى ــ مەجبۇرىيەت مائارىپ باسقۇچدىكى «تەنتەربىيە (ۋە ساغلاملىق)» دەرس ئۆلچىمى(北京师范大学出版社 2004年版)،تەنتەربىيە فاكولتىتلىرىنىڭ دەرسلىك ماتېرياللىرى(体育院系通用教材(人民体育出版社))،مەكتەپ تەنتەربىيە لوغىتى(《学校体育大辞典》(武汉工业大学出版社1994年版))،ئولىمپىك بىلىملىرى قامۇسى(奥林匹克百科丛书).. ~/ h' F! S$ ^/ Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2- ئوقۇتۇش ئىقتدارىنى سىناش# c2 w2 V" V$ k( U3 p+ Oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
⑴ دەرس لاھىيەسى
0 M* W% X7 d; R1 u' qخەلق مائارىپ نەشىرىيارتى نەشىر قىلغان مەجبۇرىيەت مائارىپ دەرس ئۆلچىمى تەجىرىبە دەرسلىكى «تەنتەربىيە» دەرسلىك ماتېريالىنى ئاساس قىلىنىپ ئوقۇتۇش لاھىيەسى تۈزۈلدۇ.
) U# W. w' j( a+ v$ H1-        يىنىك ئاتلىتكا تۈرى ــــ ①يۈگۈرۈش،②سەكرەش،③ئېتىش8 f+ q; _" a4 D  }/ Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-        ۋاسكتبول تۈرى  ـــــ ④توپ ئېلىپ مېڭىش،⑤پاس بىرىش،⑥گارىغا توپ ئېتىش
1 Q( X7 w$ }: F% b3-        پوتبۇل تۈرى  ــــ ⑦ توپ ئېلىپ مېڭىش ،⑧پاس بىرىش،⑨ۋارىتارغا توپ تېپىش6 q& l7 i: k! N# S3 S8 qبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
4-        ۋالىبول تۈرى ــــ ⑩ تۆۋەندىن توپ ئېلىش ،⑾يۇقۇردىن توپ ئېلىش* v# T& u; `+ h& l/ o. Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
5-        ئۇسۇل تۈرى(12)
* t2 i. a5 V( T+ [9 u6-        چامباشچلىق تۈرى(13). m9 p3 N8 g* c2 ]4 z6 g5 e$ uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
7-        ئويۇن تۈرى(14)! [% r6 U: E. f- I$ F0 o/ h' M3 y0 q5 eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
8-        سەپ سەپ شەكلى تۈرى(15)
# y9 j0 @" e2 O; h& J9-        گىمناستىكا(16)
$ e. `; s3 k. i( O(二)ئوقۇتۇش لايھەسىگە نۇمۇر قۇيۇش ئۆلچىمى
0 A% w" H8 j3 R- Y5 Zتۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
. q! r- v% P. F4 jئوقۇتۇش نىشانى
, |. W6 C! G2 P6 G1 u5 q( P8 N9 j(10分)        ئوقۇتۇش نىشانى(بىلىم،ئىقتدار،ھىسيات) ئەمىلى،قوللىنشچان،كۈزىتشچان،مەشغۇلاتچان،مىقدارى مۇۋاپىق بۇلۇش        # }- P1 i) b) b# D0 p  ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش ئانالىزى(5分)        ئوبىكتىپ ،ئەمىلى       
& }; W' x* E' F5 Z) vدەرسلىك تاللاش( |9 a/ S$ L: t: C' Q2 S9 i& dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        。ئوقۇتۇش ماتېريالى ئىلىم،مەزمۇن شۇ باسقۇچتىكى ئوقۇغۇچنىڭ جىسمانىي ۋە پىسخىك ئالاھىدىلىكگە ماس،قىين-ئاسانلىق دەرىجىسى مۇۋاپىق       
$ g+ c% j1 {& ]7 H5 }# s8 o0 oمۇھىم نوقتا،قىين نوقتا(10分)        مۇھىم نوقتسى توغرا،قىين نوقتسى گەۋدىلەنگەن       
% y' o2 g- a: |; w+ k8 v/ S% wئوقۇتۇشنى تەشكىللەش: S2 A+ m6 q4 h) a& @' Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        تەشكىللەش جەرياندىكى پىكىرلەر ئېنىق،ئەستايدىل،ئۇسۇلى قوللىنشچان،نىشان بىلەن بىردەك بۇلۇش،ئوقۇتۇشتا خاس ئالاھىدىلىك بۇلۇش.        7 T/ b& @3 J) T8 K2 T, Q0 g3 S  Wبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
مەيدان،ئەسۋاب
& k; H! c8 a" v6 a& M(5分)        مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش        . r. ?0 Q, G$ X' r0 o9 L* Kبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش لاھىيەسى(5分)        。ئوقۇتۇش لاھىيەسى مۇۋاپىق،دەرس لاھىيەىسى پۇختا،ئەملى،قوللىنشچان بۇلۇش       
; f8 |1 R. H! sئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچي
" E% ?2 C+ |- C# t, u7 G(10分)        ئوقۇتۇش قەدەم-باسقۇچلىرى ئېنىق،ھالقىلار ئىخچام،بۆلەك بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلىشى مۇۋاپىق       
. G# M; Q$ Z# Z. Pھەرىكەت يۈكى4 x* a) f4 Q  i0 A9 m5 Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(20分)        ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق،سۈرئەتمۇ،تېكستمۇ بۇلۇش،ھەرىكەت يۈكى مۆلچەرلەنگەن بۇلۇش       
0 V- ?5 _& u$ k5 J: p4 ^! T7 pيېزىق ئارقلىق ئىپادىلەش(5分)        。يېزىق ئارقلىق ئىپادىلىشى توغرا،ئىخچام،چۈشىنشلىك،كەسپى ئاتالغۇ،رەسىم،قېلىپلاشتۇرۇلغان،تىنىش بەلگىلىرى،ئۆلچەم بىرلىكەر توغرا        ; ~6 Q" c$ y  P# A% z- r, B2 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计        $ Z  ]8 J5 Z1 I2 Lبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(三)دەرس سۆزلەشكە نۇمۇر بىرش ئۆلچىمى
- K/ g" c+ v2 J( [تۈرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش
! }1 N: T4 \7 b" v2 l# P' g; cدەرسلىك ئۆلچىمى" ^. W  U( z  d; @بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
(10分)        1. دەرسلىكنىڭ رولى ئېنىق。* K2 E  ]- ~% N1 ~1 P* pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش نىشانى ئېنىق،مۇۋاپىق،دەرس ئۆلچىمگە ماس،دەرس ئوقۇغۇچغا ماس بۇلۇش.0 U! S/ f6 V7 p- \7 ?بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
.3.مۇھىم،قىين نوقتلىرى توغرا。
* O3 N) p) u9 U: Q4..دەرسلىك ئوقۇتۇش ئەملىيىتىگە ماس كەلگەن。        5 E( K# X0 I& y/ i" eبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۆگىتىش ۋە ئۆگىنىش(35分)        1..ئوقۇتۇش ئۇسۇلدا تاللاشچانلىق بۇلۇش。! f0 X4 H2 ]/ pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2. ھەر خىل ئوقۇتۇش ۋاستىلىرى مۇۋاپىق،ئۈنۈملىك پايدىلىنش
0 M5 n: @0 f3 ?3. ئەمىلى پائالىيەتكە ئەھميەت بىرش،ئوقۇغۇچلارنىڭ ئۆگىنىش ئاكتىپلىقىنى،تەشەببۇسكارلىقنى تۇلۇق قوزغاش،
  r/ M8 D  I1 J& Q' k( w8 M4. ئەخلاق ئارقلىق تەربىيلەشكە ئەھميەت بىرش。
1 F5 {) f0 j& z; d4 m7 C' k5.ئوقۇغۇچلا تۇرمۇش ئەمىلىيىتىگە يېقىنلىشىش        - H8 L0 q$ J* n$ ?9 T8 k$ Jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتۇش تەرتىپى
. z5 v4 s% I# R+ q6 E(45分)        1.ئوقۇتۇش لايھەسدە مۇۋاپىق يېڭلىق بۇلۇش
  n  G/ S; V, @2.ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچلار ئەمىلىيىتىگە ماس كىلش،ئوقۇتۇش تەلىپىگە ماسلىشش
) ]' k* X5 f& b7 I& E; o3.ئوقۇتۇش قەدەم باسقۇچلىرى ئېنىق،بۆلەكلەر بىلەن ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇلشى ماسلاشقان
& f6 B, P7 R$ ?- I0 G, {+ ?4.ئوقۇتۇش جەرىياندا ئوقۇغۇچلارنىڭ ئاساسى رولى ۋە ھەرىكەتچانلىقىنى تۇلۇق قوزغاش.
% B" T7 }% X8 ~5.. ھەرىكەت يۈكى،مەشىق زىچلىق مۇۋاپىق، مەيدان،ئەسۋابنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇش،ئوقۇتۇش قوراللىردىن بىخەتەر پايدىلىنىش        6 H% @+ T/ E! {9 t6 @6 Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئۇبرازى
0 I  R; J" ]9 M4 a( t3 w- D  |(10分)        1.تەلەپپۇزى توغرا،تىلى ئۆلچەملىك،راۋان،ئوقۇتۇش ماھارىتى پۇختا) F8 f& M$ b$ I* y0 M. Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2.ئوقۇتۇش ھالىتى تەبئي،كەڭ-كۇشادە.. |- f, O9 z6 N7 h1 w8 gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
3.سالماق       
. W% {: |4 Z4 f1 W3 \( E合计               
" c) Q; e' k0 g(四)تەنتەربيە كەسپى ئىقتدارغا نۇمۇر بىرىش ئۆلچىمى
9 u+ P6 k: z. I: t$ sتەرتىپ نۇمۇرى        مەزمۇن        نۇمۇر بىرىش( A) y9 W/ w/ `+ ]/ G" P; \4 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1        ھەرىكەتنى تاماملىشى ياخشى،قىياپتى توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(100分)       
8 i0 I- u3 j9 a' g5 q: C2        ھەرىكەتنى تاماملىشى بىرقەدەر ياخشى،قىياپتى بىرقەدەرتوغرا،ھەرىكەتلەر بىرقەدەر ماسلاشقان،تەبئي،گۈزەل(85分)       
8 }, ~, k, [) }* J) ~) Q; F9 A3        ھەرىكەتنى تاماملىغان،قىياپتى ئاساسەن توغرا،ھەرىكەتلەر ماسلاشمىغان،تەبئي،گۈزەل(75分)       
% ^" ~0 b0 U- q3 I6 Q% d  `0 o$ i9 R4        ھەرىكەتنى تاماملىيالمىغان،قىياپىتى توغرا ئەمەس،ھەرىكەتى جىددى،ماسلاشمىغان(65分)        3 _. Z% ]% N9 Q: Cبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
合计        2 e3 S& r( v5 a% i, [9 t4 Pبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
  7 `. l- m" v& i! r2 ~6 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

0 d2 K: G+ m7 D* N2 `2 ~$ o بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bograhan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-29 09:56  3 Q% }- e/ D5 ~بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

. m6 c1 t' p9 C  G

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +19 ئىناۋەت +14 تەڭگە +4 بايلىق +5 تۆھپە +5 يىغىش سەۋەبى
ADiL + 19 + 14 + 4 + 5 + 5 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2012-3-27 20:23:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىرىيال ئىكەن  خىزمەتداشلارغا  دەپ قوياي
ۋاقتى: 2012-3-27 20:48:58 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە ، كوللىكتىۋىزىملىق روھىڭىزغا تەشەككۈر.
ۋاقتى: 2012-3-27 21:23:00 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپنى ئويلاپسىز رەخمەت سىزگە
ۋاقتى: 2012-3-27 21:45:18 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 21:53:06 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپچىلىكنى ئويلاپسىز رەخمەت سىزگە
ۋاقتى: 2012-3-27 22:44:42 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەجەپ  ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 22:46:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ياخشى خەۋەركەن دوسلارغا يەتكۇزۇپ قۇيايلى
ۋاقتى: 2012-3-27 23:38:22 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقەتەن ياخشى ئۇچۇركەن. كەسىپداشلارغا يەتكۈزۈپ قويايلى.
ۋاقتى: 2012-3-27 23:50:52 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئىمتىھان قاچان ئېلىنىدىكەن؟قانداق تىزىملايدىكەن؟قانداق كىشىلەر قاتناشسا بولىدىكەن؟مۇشۇ ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلىگەن بولسىڭىز!ئاۋارە قىلدىم!!

ئېنگىلىزچە كىرگۈزۈش ھالىتىگە ئالماشتۇرماقچى بولسىڭىز Ctrl بىلەن K كۇنۇپكىسىنى بىرلەشتۈرۈپ بېسىڭ، يەنە بىر قېتىم مۇشۇنداق باسسىڭىز ئۇيغۇرچىغا ئالمىشىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

كەلگەن قەدىمىڭىزگە مەرھابا، سىز تېخى مۇنبەرگە ئەزالىق نامىڭىزدا كىرمەپسىز مۇنبەرگە كىرىڭ ياكى ئەزا بولۇڭ

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-3-28 23:27

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش