كۆرۈش: 226|ئىنكاس: 1

2-2-مەۋسۇم يېڭى ئەدەبىيات3-ھەپتە

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ2– يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 1- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        پىداكار ئانا -ھەنىپە
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت: ئەسەرنى توغرا راۋان ئوقۇشنى بىلىش .
ئەسەردىكى مۇرەككەپ سۆزلەرنى تەلەپپۇز قىلالايدىغان بولۇش .
تېكسىتتىكى مۇرەككەپ سۆزلەرنى يازالايدىغان بولۇش .
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى : ئەسەردە تەسۋىرلەنگەن مېھرىبانلىقنى ھېس قىلىش ۋە مېھرىبانلىقنى ئۆگىنىش .
مۇھىم نوقتا : تېكسىتنى توغرا راۋان ئوقۇيالايدىغان بولۇش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى : كىتاپنى قايتا قايتا تەكرار ئوقۇشقا يېتەكلەش .
قىيىن نوقتا : مۇرەككەپ سۆزلەرنى تەلەپپۇز قىلالايدىغان ۋە يازالايدىغان بولۇش . كىتاپ ئوقۇش ۋە خەت يېزىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتىرىش .ئەسەردە تەسۋىرلەنگەن مېھرىبانلىقنى ھېس قىلىش ۋە مېھرىبانلىقنى ئۆگىنىش .
  ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن كىتاپنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ھېس قىلدۇرۇلغاندىن كىيىن چۈشەندۈرۈلىدۇ .ئىلھاملاندۇرۇش ، ماختاش .
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش ،
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :1. ساۋاقداشلار قايسىڭلار بىلىسىلەر ، دۇنيادا قانداق كىشى ئەڭ مۇلايىم بولىدۇ.؟مېھرىبانلىق دېگەن نېمە ؟
يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
ئوقوغۇچىلار بايقىغانلىرىنى ئوتتۇرغا قويىدۇ ،مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە ئوقوغۇچىلارنى تېكسىتنى ئوقۇشقا يېتەكلەيمەن .
ساۋاقداشلار بىز بۇ سائەتلىك ›› پىداكار ئانا ‹‹ دېگەن تېكسىتنى ئوقۇپ چىقايلى  ،قېنى ساۋاقداشلار ئالدى بىلەن ئۆزۈڭلار بىر قېتىم ئوقۇپ چىقىڭلار :
  ئوقوغۇچىلار تېكسىتنى ئوقۇپ چىقىدۇ . مەن ئۇلارنى كۆزىتىپ خەتنى تۇتۇپ ئوقۇشقا يېتەكلەيمەن . ساۋاقداشلار تېكسىتنى ئوقۇپ چىقتىڭلارمۇ ؟ئوقۇيالمايدىغان  سۆزلەر بارمىكەن ؟
مەن تېكسىتنى بىر قېتىم ئۈلگىلىك ئوقۇپ بىرىمەن .  بۇ جەرياندا ئېغىزغا ئاسان كەلمەيدىغان ، مۇرەككەپ سۆزلەرنى قايتا قايتا  ئوقۇپ بىرىمەن ھەم تەكرارلاتقۇزىمەن .
چىڭگىل ،ئائىلىسىدىكى ،قوشنىسىنىڭ ،ئىككىلەنمەيلا ،غۇربەتچىلىكتە ، مېھرىبان يۇيۇندۇرۇپ ،دوختۇرخانىغا مۇھەببىتىمنى ھەبىبۇللا ،بۇنچىۋالا ،ئۈستىگىلا ،كىيىملىرىنى،كىچىكلىرىگە ،قىستىلىشىپ ،چىققۇدەكلا ،سېتىۋېتەتتى .تېەىشەتتى ،بىلىندۈرمەيىتتى ،باشاقلىرىنى
تېكسىتنى قايتا قايتا ئوقۇشقا ، بىر بىرىگە ئوقۇپ بىرىشكە ،مەزمۇنىنى بايان قىلىپ بىرىشكە يېتەكلەيمەن .
،مۇرەككەپ سۆزلەرنى يېزىپ بېقىشقا تەشكىللەيمەن .
مۇستەھكەملەش مەشىقى :تۆۋەندىكى سۆزلەرنى ياد يېزىپ بېقىڭ . كىيىملىرىنى،كىچىكلىرىگە ،قىستىلىشىپ ،چىققۇدەكلا
تاپشۇرۇق :دەرىسلىك كىتاپ 25-بەت مەنىسىنى بىلىۋېلىڭلار .
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش



تەستىقلىغۇچى                -يىلى- ئاينىڭ- كۈنى

گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ5– يىللىقلارنىڭ 1 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        پىداكار ئانا -ھەنىپە
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت:تېكسىت مەزمۇنىنى ئەستە تۇتۇش .
يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش .
  نېمە ئۈچۈن ھەنىپە ئانىنى پىداكار ئانا دەيدىغانلىقىنى چۈشىنىۋېلىش .
ئاستى سىزىلغان سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش .
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :ھەنىپە ئانىدەك مېھرىبان پىداكار بولۇش تۇيغۇسىنى يېتىلدۈرۈش .
كىتاپ ئوقۇش ، چىرايلىق خەت يېزىش تۇيغۇسى يېتىلدۈرۈش .
مۇھىم نوقتا : يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش .
  نېمە ئۈچۈن ھەنىپە ئانىنى پىداكار ئانا دەيدىغانلىقىنى چۈشىنىۋېلىش .
ھەنىپە ئانىدەك مېھرىبان پىداكار بولۇش تۇيغۇسىنى يېتىلدۈرۈش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :ئالدىن ئۆگىنىش ، جۈملە تۈزۈش ،يادلاش، چۈشەندۈرۈش.
قىيىن نوقتا :يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىش .ھەنىپە ئانىدەك مېھرىبان پىداكار بولۇش تۇيغۇسىنى يېتىلدۈرۈش .
ھەنىپە ئانىدەك مېھرىبان پىداكار بولۇش تۇيغۇسىنى يېتىلدۈرۈش .
نېمە ئۈچۈن ھەنىپە ئانىنى پىداكار ئانا دەيدىغانلىقىنى چۈشىنىۋېلىش
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: يادلىتىش، چۈشەندۈرۈش ،تەكرار ئوقۇتۇش .
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :چۈشەندۈرۈش، سۆزلەش،ئىلھاملاندۇرۇش ، يادلاش
ئوقۇتۇش قۇرال        قىستۇرما رەسىم ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش
سىز قانداق مېھرىبان كىشىلەرنى تونۇيسىز ؟
  تۆۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىڭلار :
پىداكار  -ئۆزىنى بېغىشلىغۇچى     غۇربەتچىلىك  - نامراتلىق
ئەينى يىللار  - ئۆز ۋاقتىدا          ئۇلۇغ -بۈيۈك  ،
قەيسەر  - چىداملىق ، ئىرادىلىك     كۆكلەم  - باھار
زىممىسى  - ئۈستى، يەلكىسى       ئەسىر  - 100 يىل
ۋاپادار   - ساداقەتمەن ،            رەھىمسىز  - تاش يۈرەك
بېھىساب  - ساناقسىز              ئېلىمىز   - ۋەتىنىمىز
يىتىم  -ئاتا -ئانىسى يوق بالا     مەڭگۈلۈك     ئەبەدى
  نېمە ئۈچۈن ھەنىپە ئانىنى پىداكار ئانا دەيمىز ؟
ھەنىپە ئانا ھەر مىللەتتىن بولغان يىتىم بالىلارنى بېقىۋېلىش ئۈچۈن ياشلىق باھارىنى ،كۈچىنى، بارلىقىنى سەرىپ قىلدى . مېھرى مۇھەببىتىنى بېغىشلىدى . شۇڭا پىداكار ئانا دەيمىز .

مۇستەھكەملەش مەشىقى :جاۋاپ بىرىڭ :نېمە ئۈچۈن ھەنىپ ئانىنى پىداكار ئانا دەيمىز ؟
مەنىسىنى چۈشەندۈرۈڭ :رەھىمسىز ،مەڭگۈلۈك
ئۆلۈش -             مەيىن -
تاپشۇرۇق :
دەرىستىن كىيىكى ئويلىنىش :
گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ5 – يىللىقلارنىڭ 1 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        ئاپا ، مەن ئاجىز ئەمەس
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت: تېكسىتنى راۋان ،توغرا جانلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش .
تېكسىت ئىچىدىكى تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى توغرا تەلەپپۇز قىلالايدىغان ۋە   بەزىبىر كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەرنى يازالايدىغان بولۇش .
ھېسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :تېكسىتتە تەسۋىرلەنگەن مېھرى مۇھەببەتنى ھېس قىلىش .مېھرى مۇھەببەتلىك بولۇشنىڭ مۇھىملىقىنى چۈشىنىپ يېتىش .
مۇھىم نوقتا : تېكسىتنى راۋان ،توغرا جانلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :تېكسىتنى تەكرار ئوقۇش ، روللارغا بۆلۈپ ئوقۇش ، تېكسىت مەزمۇنىنى ھېكايە قىلىپ سۆزلەپ بىرىش
قىيىن نوقتا :تېكسىت ئىچىدىكى تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى توغرا تەلەپپۇز قىلالايدىغان ۋە   بەزىبىر كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەرنى يازالايدىغان بولۇش .
تېكسىتتە تەسۋىرلەنگەن مېھرى مۇھەببەتنى ھېس قىلىش .مېھرى مۇھەببەتلىك بولۇشنىڭ مۇھىملىقىنى چۈشىنىپ يېتىش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن تېكسىت ئىچىدىكى كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەر ۋە تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان بىر قىسىم سۆزلەرنى ئايرىپ چىقىپ تەكرار ئوقۇشقا يېتەكچىلىك قىلىمەن ۋە يېزىپ مەشىق قىلىشقا يېتەكلەيمەن .
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئۆلگە قىلىپ ئوقۇش ، مۇستەقىل ئوقۇپ چۈشىنىشكە يىتەكلەش،ئارقىلق ھىس قىلدۇرلىدۇ.ۋەيادلاشقا تەشكىللىنىپ بىلىم چوڭقۇرلاشتۇرۇلىدۇ .
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
ساۋاقداشلار ، قايسىڭلار كۈچلۈك ، قايسڭلار ئاجىز ؟
دېگەن سۇئالنى قويۇش ئارقىلىق يېتەكلەپ يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن .  
يېڭى دەرىس مەزمۇنى
  ئالدى بىلەن تېكسىتنى توغرا ،راۋان ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ .
بالىلار تېكسىتنى ئۆزلىرى بىر قېتىم ئاۋازلىق ھالدا ئوقۇپ چىقىدۇ . بالىلار تېكسىتنى ئوقۇش جەرياندا مەن ئوقوغۇچىلارنىڭ پائالىىيىتىنى كۆزىتىپ ئەستايىدىل ئوقۇشقا يېتەكچىلىك قىلىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە مەن ئۆزۈم ئۈلگە بولۇپ بىر قېتىم ئوقۇپ بىرىمەن . مەن تېكسىتنى ئوقۇغاندا ئوقوغۇچىلار خەتنى تۇتۇپ ئىچىدە بىللە ئوقۇپ ماڭىدۇ .ئارىلاپ خالىغان ئوقۇغۇچىدىن قايسى خەتكە كەلگەنلىكىنى سوراپ ماڭىمەن .
ئوقوغۇچىلارنى ئاۋازلارغا بۆلۈپ نۆۋەت بويىچە ئوقۇشقا تەشكىللەيمەن .  
ئاخىرىدا ئۇششاق سۇئاللار بويىچە تېكسىت مەزمۇنىنى ئگىلەشكە تەشكىللەيمەن .
ئەسەردە كىملەر تەسۋىرلىنىپتۇ ؟ئۇلارنىڭ قانداق موناسىۋىتى بار ؟دېگەندەك سۇئاللار ئارقىلىق تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلىۋېلىشىغا ياردەم بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە تېكسىت ئىچىدىكى بىر قىسىم كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەر ۋە تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى ئايرىپ ئوقۇتۇش، يازدۇرۇش ، جۈملە تۈزۈش قاتالىق شەكىللەر ئارقىلىق بۇقىيىنلىقنى ھەل قىلىمەن .
تېكسىتكە بىرلەشتۈرۈپ ئۆزىدىن ئاجىزلارنى تاپقۇزۇش ، باشقىلارغا قانداق كۆيۈنەلەيدىغانلىقىنى دېگۈزۈش ئارقىلىق باشقىلارغا مېھرى مۇھەببەت يەتكۈزۈشنىڭ مۇھىملىقىنى ھېس قىلدۇرىمەن .
تاپشۇرۇق : دەرىسلىك كىتاپ ،28-بەت مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىڭلار ،جۈملە تۈزەلەيمەن .
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش :
گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ2– يىللىقلارنىڭ 2- ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        ئاپا ، مەن ئاجىز ئەمەس
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت: يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش.
بىرىلگەن سۆزلەرگە ۋە جۈملە شەكىللىرىگە جۈملە تۈزەلەيدىغان بولۇش .
؟ بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەرنى بىر - بىرىدىن پەرىقلەندۈرۈپ ئوقۇشنى ئۆگىنىۋېلىش .
ھېسيات ۋە قىممەت قاراش نىشانى :
باشقىلارغا مېھرى مۇھەببەت يەتكۈزۈشنىڭ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىش .  
مۇھىم نوقتا : يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش.
بىرىلگەن سۆزلەرگە جۈملە تۈزەلەيدىغان بولۇش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى:
قىيىن نوقتا : ›› ؟ ‹‹ بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەرنى بىر - بىرىدىن پەرىقلەندۈرۈپ ئوقۇشنى ئۆگىنىۋېلىش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن كىتاپنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ھېس قىلدۇرۇلغاندىن كىيىن چۈشەندۈرۈلىدۇ
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى : ئۆلگە قىلىپ ئوقۇش ، مۇستەقىل ئوقۇپ چۈشىنىشكە يىتەكلەش ، ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش ، مۇستەقىل ئۆگىنىش ، مۇلاھىزە قىلىش ئارقىلق ھىس قىلدۇرلىدۇ.ۋەيادلاشقا تەشكىللىنىپ بىلىم چوڭقۇرلاشتۇرۇلىدۇ .
ئوقۇتۇش قۇرال         ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :تۆۋەندە بىرىلگەن ماقال تەمسىللەرنى داۋاملاشتۇرۇپ بېقىڭ :دوستنىڭ كۆپلۈكى -             ،ئادەم بالىسىنىڭ باھاسى  -
بۇ سائەتلىك دەرستە ئالدى بىلەن تېكسىتنى يەنە بىر قېتىم ئوقۇپ چىقىش ئارقىلىق تېكسىت مەزمۇنىنى ئەسلىتىپ ئۆتىمەن .
كىيىنكى قەدەمدەيېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىشقا يېتەكلەيمەن .
مەنىسىنى بىلىۋالاي :
كۆڭۈللۈك  -      ،بىردىنلا  -    ئاۋايلاپ   -
دىماق  -  ،ئاجىز  -
كىيىنكى قەدەمدە بىرىلگەن جۈملە شەكلى بويىچە جۈملە تۈزۈشكە يېتەكلىنىلىدۇ .
-----شۈنچە ----،----شۈنچە ----.
----ئاۋۋال ----ئاندىن -----
ئۇنىڭدىن كىيىن ›› ؟ ‹‹بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەر تەكرار ئوقۇتۇلۇپ ۋە ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بىرىلىپ قانداق ئوقۇش ئۆگىتىلىدۇ  .
كىيىنكى قەدەمدە ئاجىزلارغا قانداق كۆيۈنۈش ھەققىدە مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىلىدۇ . ۋە بۇ ئارقىلىق باشقىلارغا مېھرى مۇھەببەت يەتكۈزۈشنىڭ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلدۇرۇلىدۇ .  
مۇستەھكەملەش مەشىقى :تولدۇرالايمەن :
ساپ -  --- ،--- ،تۇنجى -   --- ،---،
ئاجىزلارغا قانداق كۆيۈنۈش كېرەك ؟
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


تەستىقلىغۇچى                




گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ2– يىللىقلارنىڭ 2- ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        ئاپا ، مەن ئاجىز ئەمەس
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت: يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش.
بىرىلگەن سۆزلەرگە ۋە جۈملە شەكىللىرىگە جۈملە تۈزەلەيدىغان بولۇش .
؟ بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەرنى بىر - بىرىدىن پەرىقلەندۈرۈپ ئوقۇشنى ئۆگىنىۋېلىش .
ھېسيات ۋە قىممەت قاراش نىشانى :
باشقىلارغا مېھرى مۇھەببەت يەتكۈزۈشنىڭ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىش .  
مۇھىم نوقتا : يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش.
بىرىلگەن سۆزلەرگە جۈملە تۈزەلەيدىغان بولۇش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى:
قىيىن نوقتا : ›› ؟ ‹‹ بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەرنى بىر - بىرىدىن پەرىقلەندۈرۈپ ئوقۇشنى ئۆگىنىۋېلىش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن كىتاپنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ھېس قىلدۇرۇلغاندىن كىيىن چۈشەندۈرۈلىدۇ
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى : ئۆلگە قىلىپ ئوقۇش ، مۇستەقىل ئوقۇپ چۈشىنىشكە يىتەكلەش ، ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش ، مۇستەقىل ئۆگىنىش ، مۇلاھىزە قىلىش ئارقىلق ھىس قىلدۇرلىدۇ.ۋەيادلاشقا تەشكىللىنىپ بىلىم چوڭقۇرلاشتۇرۇلىدۇ .
ئوقۇتۇش قۇرال         ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :تۆۋەندە بىرىلگەن ماقال تەمسىللەرنى داۋاملاشتۇرۇپ بېقىڭ :دوستنىڭ كۆپلۈكى -             ،ئادەم بالىسىنىڭ باھاسى  -
بۇ سائەتلىك دەرستە ئالدى بىلەن تېكسىتنى يەنە بىر قېتىم ئوقۇپ چىقىش ئارقىلىق تېكسىت مەزمۇنىنى ئەسلىتىپ ئۆتىمەن .
كىيىنكى قەدەمدەيېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىشقا يېتەكلەيمەن .
مەنىسىنى بىلىۋالاي :
كۆڭۈللۈك  -      ،بىردىنلا  -    ئاۋايلاپ   -
دىماق  -  ،ئاجىز  -
كىيىنكى قەدەمدە بىرىلگەن جۈملە شەكلى بويىچە جۈملە تۈزۈشكە يېتەكلىنىلىدۇ .
-----شۈنچە ----،----شۈنچە ----.
----ئاۋۋال ----ئاندىن -----
ئۇنىڭدىن كىيىن ›› ؟ ‹‹بەلگىسى قويۇلغان جۈملىلەر تەكرار ئوقۇتۇلۇپ ۋە ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بىرىلىپ قانداق ئوقۇش ئۆگىتىلىدۇ  .
كىيىنكى قەدەمدە ئاجىزلارغا قانداق كۆيۈنۈش ھەققىدە مۇھاكىمە ئېلىپ بېرىلىدۇ . ۋە بۇ ئارقىلىق باشقىلارغا مېھرى مۇھەببەت يەتكۈزۈشنىڭ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى ھېس قىلدۇرۇلىدۇ .  
مۇستەھكەملەش مەشىقى :تولدۇرالايمەن :
ساپ -  --- ،--- ،تۇنجى -   --- ،---،
ئاجىزلارغا قانداق كۆيۈنۈش كېرەك ؟
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


تەستىقلىغۇچى                
گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ5 – يىللىقلارنىڭ 1 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        تۇنجى قوڭغۇراق ئاۋازى
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت: تېكسىتنى توغرا جانلىق ، ھېسياتلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت ۋەقەلىكىنى روللار بويىچە ئويناپ بېقىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش .
ئايخان ئانىنىڭ كىملىكىنى بىلىۋېلىش .
  تېكسىتتىكى بىر قىسىم كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەر ۋە تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى توغرا ئوقۇش ۋە يېزىشنى بىلىش
ھېسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى : ئايخان ئانىنىڭ نېمە ئۈچۈن ئۆيىنى مەكتەپ قىلىشقا بەرگەنلىكىنى بىلىۋېلىپ پىداكارلىقنىڭمۇ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى بىلىۋېلىش .
مۇھىم نوقتا :تېكسىتنى توغرا جانلىق ، ھېسياتلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت ۋەقەلىكىنى روللار بويىچە ئويناپ بېقىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش
قىيىن نوقتا :ئايخان ئانىنىڭ نېمە ئۈچۈن ئۆيىنى مەكتەپ قىلىشقا بەرگەنلىكىنى بىلىۋېلىپ پىداكارلىقنىڭمۇ خۇشاللىق ئىش ئىكەنلىكىنى بىلىۋېلىش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئۆلگە قىلىپ ئوقۇش ، مۇستەقىل ئوقۇپ چۈشىنىشكە يىتەكلەش ، ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش ، مۇستەقىل ئگىنىش ، مۇلاھىزە قىلىش ئارقىلق ھىس قىلدۇرلىدۇ.ۋە بىلىم چوڭقۇرلاشتۇرۇلىدۇ .
ئوقۇتۇش قۇرال        ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :تۆۋەندىكى سۆزلەردىن سۆز بىرىكمىسى تۈزۈڭلار :
سىلەر بىلەمسىلەر ، سىلەر ئوقۇۋاتقان بۇ چىرايلىق مەكتەپ ۋە ئازادە سىنىپلارنى كىم سېلىپ بەرگەن ؟ دېگەن سۇئال ئارقىلىق يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن . ئالدى بىلەن تېكسىتنى ئۈلگە قىلىپ ئۆزۈم بىر قېتىم ئوقۇپ بىرىمەن .
مەن تېكسىتنى ئوقۇۋاتقاندا ئوقوغۇچىلار دىققەت بىلەن ئاڭلىغاچ خەتنى تۇتۇپ كۆزىدە ئوقۇپ ماڭا ئەگىشىدۇ.
مەن بىر قېتىم ئوقۇپ بولغاندىن كىيىن بالىلارنى تېكسىتنى ئوقۇشقا تەشكىللەيمەن . تېكسىتنى ئوقۇش جەريانىدا كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەر ۋە تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى
تەكرار ئوقۇش ۋە يېزىش مەشىقىنى ئىشلىتىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىۋېلىشقا يېتەكلەيمەن .
ئاقارتىش  - بىلىم مەرىپەت بىرىش ، سەۋىيەسىنى ئاشۇرۇش .
ئۇيۇشما -ئىتتىپاق ، تەشكىلات ،     قاتاڭغۇر  - ئورۇق ، ئورۇقلۇق ، قاتماللىق
پەننى مەكتەپ -پەنگە ئىلىمگە ئاساسلانغان ئىلمىي مەكتەپ
ئوچۇق چىراي - خۇشال ھالدا ، خۇشخۇي    مەجبۇر بولۇش  - زورلانماق ،
مۈشكۈل - قىيىن ، ئېغىر ، مۇرەككەپ ، تەس
ئەۋلاد - نەسلى ،بىر ئات- بوۋىدىن تارقالغان ئاتا-بوۋا
ئايخان ئانا كىم ؟  ئۇيغۇر مائارىپىنى گۈللەندۈرۈشكە ، يۈكسەلدۈرۈشكە ئۆزىنى ئاتىغان ساخاۋەتچى ،مەرىپەتپەرۋەر ئانا
بۇ دەرىسنى سۆزلەش جەريانىدا دەرىسكە بىرلەشتۈرۈپ ياخشى شارائىتنىڭ قەدرىنى بىلىش تەربىيىسى بىرىلىدۇ .
مۇستەھكەملەش مەشىقى : تۆۋەندىكىلەرنىڭ مەنىداش سۆزلىرىنى يېزىڭ :
دائىم      ,ئانا             ،چىرايلىق    مەيىن     ، باھار
تۆۋەندىكى سۆزلەرگە جۈملە تۈزۈڭلار :  ئاستا  -ئاستا   ،بارا - بارا
جاۋاپ بىرىڭ :باھارنىڭ قانداق بەلگىلىرى بار ؟
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش






baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2016-3-15 17:21:15|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جاپا تارتىۋاتىسىز. قۇلىڭىزدىن گۈللەر ئۈنسۈن
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش