كۆرۈش: 501|ئىنكاس: 5

2-يىللىق 2-مەۋسۇم يېڭى ئەدەبىي....

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
گۈلباغ  يېزا مەركىزى  باشلانغۇچ مەكتەپ2 – يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 1- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى         تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى         8.كارول ۋە ئۇنىڭ ئاسلىنى
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت:  تىكسىتنى توغرا راۋان ئوقۇپ بايان قىلالايدىغان ،
.
تېكسىتتىكى كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەرنى ئوقۇپ يازالايدىغان بولۇش .
  
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :>>ئىلان چىقىرىشنڭ << تۇرمۇشىمىزغا قولايلىقلارنى ئىلىپ كىلىدىغانلىقىنى ھەم  ھايۋانلارنى قوغداش بىزنىڭ مەسئۇلىيتىمىز ئىكەنلىكىنى ھىس قىلدۇرۇش.  .
مۇھىم نوقتا : تېكسىتنى توغرا ،راۋان ئوقۇيالايدىغان بولۇش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى : كىتاپنى قايتا قايتا تەكرار ئوقۇشقا يېتەكلەش .
قىيىن نوقتا :يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىۋېلىش.
  ھەل قىلىش ئۇسۇلى: تەكرار ئوقۇتۇش.مۇھاكىمە قىلدۇرۇش، چۈشەندۈرۈش
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش .،
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :                                       ساۋاقداشلار يىتىملارنىڭ بىلىم ئىلىشى ئۈچۈن مەكتەپ  قۇرغان  ساخاۋەتچىلەردىن  كىملەرنى  بىلىسىلەر ؟   يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
ئوقوغۇچىلار بايقىغانلىرىنى ئوتتۇرغا قويىدۇ ،مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە ئوقوغۇچىلارنى تېكسىتنى ئوقۇشقا يېتەكلەيمەن .
ساۋاقداشلار بىز بۇ سائەتلىك دەرىستە >>كارول ۋە ئۇنىڭ ئاسلىنى<< دېگەن تېكسىتنى ئوقۇپ چىقايلى  .        ،   1. قېنى ساۋاقداشلار ، تىكىستنى ئۈنلۈك ئوقۇپ مەزمۇنىنى چۈشۈنۈپ ،كارولنىڭ ئاسلان بىقىش ئارزۇسنڭ قانداق ئەمەلگە ئاشقانلىقىنى سۆزلەپ باقايلى؟
  2. ئوقۇغۇچىلارنى تىكىستنى قايتا-قايتا ئوقۇپ مەزمۇنىنى چۈشۈنىۋىلىشقا يىتەكلىنىدۇ .
  3.دەرس ئاخىرىدا خۇلاسىلىنىپ ئوقۇغۇچىلارنى سۆزلەپ بىقىشقا تەشكىللىنىدۇ.              ؟
كارولنىڭ ئاسلان بىقىش ئارزۇسى قانداق ئەمەلگە ئاشتى؟


مۇستەھكەملەش مەشىقى :1 .يىڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى يىزىڭ؟
ئازادە -        سوۋغا قىلىش -            تىمتاس -         تىمتاس -                           
تاپشۇرۇق :تىكسىت يىزىش .
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


تەستىقلىغۇچى                -يىلى- ئاينىڭ- كۈنى

گۈلباغ  يېزا مەركىزى  باشلانغۇچ مەكتەپ2 – يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 2- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى         تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        ئۇيغۇر تىلى بىلىملىرى
قارشى مەنىلىك سۆزلەر
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت: 1.>>قارشى مەنىلىك سۆزلەر <<دىگەن ئاتالغۇنى چۈشۈنىۋىلىش.
2. >>قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى << پەرقلەندۈرەلەيدىغان ۋە جايىدا ئىشلىتەلەيدىغان بولۇش .
  جەريان ۋە ئۇسۇل : ئوقۇتقۇچى چۈشەندۈرۈش،يىتەكلەش.ئوقۇغۇچى ئەستايىدىل ئىشلەش.   
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :  ئوقۇغۇچىلارنى >>قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى <<ئىيتالايدىغان   قىلىش.   ۋە مەشق ئىشلەش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتىرىش .
مۇھىم نوقتا :  >>قارشى مەنىلىك سۆزلەر <<دىگەن ئاتالغۇنى چۈشۈنىۋىلىش.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :   قايتا قايتا تەكرار چۈشۈنۈشكە ۋە مەشىق ئىشلەشكە  يېتەكلەش .
قىيىن نوقتا :  >>قارشى مەنىلىك سۆزلەر <<نى پەرقلەندۈرەلەيدىغان ۋە توغرا ئىشلىتەلەيدىغان بولۇش.  
  ھەل قىلىش ئۇسۇلى:   >>قارشى مەنىلىك سۆزلەر <<نى  ئگەللەش،  جۈملىدىكى ئورنىغا دىققەت قىلىش. چۈشەندۈرۈش .ئىلھاملاندۇرۇش ، ماختاش .
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش ،
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش : ساۋاقداشلار )ئىگىز-پەس،ئورۇق-سىمىز،ئوڭ-سول (دىگەن سۆزلەرنىڭ قانداق سۆز ئىكەنلىگىنى ئىيتىپ باقايلى؟
يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
ئوقوغۇچىلار بايقىغانلىرىنى ئوتتۇرغا قويىدۇ ،مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە ئوقوغۇچىلارنى >>قارشى مەنىلىك سۆزلەر <<نى  قانداق بولىدىغانلىقىنى چۈشەندۈرىمەن.
بۇنىڭدا ئالدى بىلەن مىسال ئارقىلىق قائىدىنى كەلتۈرۈپ چىقىشقا يېتەكلەيمەن . :
تۆۋەندىكى ماقالىلارنى ئوقۇپ ئاستى سىزىلغان سۆزلەرنىڭ قانداق سۆزلەرئىكەنلىكىنى تىپىپ بقىشقا يېتەكلەيمەن . >>قارشى مەنىلىك سۆز << دېگەن ئاتالغۇنىڭ مەنىسىنى ئىگىلىشىگە ياردەم قىلىمەن .
  دوست يىغلىتىپ ئيتار ،دۈشمەن كۇلدۇرۇپ.
    كۆز قورۇققاق قول باتۇر .                      ياش كەلسە ئىشقا ،قىرى كەلسە ئاشقا.
>>قارشى مەنىلىك سۆز <<  دىگەن نىمە؟
مەنىلىرى ئۆزئارا قارىمۇ قارشى ياكى بىر-بىرىگە زىت بولغان سۆزلەر >>قارشى مەنىلىك  <<  سۆزلەر دىيىلىدۇ.
  مەسىلەن : ئالدى-كەينى ،ئاستى -ئۈستى ، كىچە -كۈندۈز ،قاتتىق -يۇمشاق .
>>قارشى مەنىلىك سۆز <<لەرنى مۇۋاپىق ئشلەتكەندە،شەيئىلەردىكى قارمۇ-قارشىلىقنى كۆرسىتىپ بەرگىلى ،تىلنىڭ ئىپادىلەش كۈچىنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ . مەسىىلەن : >> دوست يىغلىتىپ ئيتار ،دۈشمەن كۇلدۇرۇپ. <<
دېگەن جۈملىدىكى )دوست  (دېگەن سۆز بىلەن )دۈشمەن  (دېگەن سۆزنى >>قارشى مەنىلىك سۆز <<دەپ قاراپ قارايمىز .
مۇستەھكەملەش مەشىقى :بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ :
>>قارشى مەنىلىك سۆز <<   دېگەن نېمە ؟   بىر قانچىنى يىزىڭ ؟
تاپشۇرۇق :  مەشىق ؛  16-17-18-بەت
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش
گۈلباغ  يېزا مەركىزى  باشلانغۇچ مەكتەپ2 – يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 3- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى
        تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        قارشى مەنىلىك سۆزلەر
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت: مەشىقتە بىرىلگەن سۇاللارنى تەلەپ بويىچە توغرا ئورۇندىيالايدىغان بولۇش .
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى : >>قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى << پەرقلەندۈرەلەيدىغان ۋە جايىدا ئىشلىتەلەيدىغان بولۇش .
مۇھىم نوقتا :  >>قارشى مەنىلىك سۆزلەر<< نىڭ قائىدىسىنى بىلىۋىلىش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى : قائىدىنى قايتا قايتا تەكرار ئوقۇشقا يېتەكلەش .
قىيىن نوقتا :  بىرىلگەن مەشىقلەرنى تەلەپكە ئاساسەن توغرا ئىشلىيەلەيدىغان بولۇش .     
  ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن  تەلەپنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ،ئاندىن ئەستايىدىل ئىشلەش.
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش ،
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :1. ساۋاقداشلار قايسىڭلار>>قارشى مەنىلىك سۆز<< دىگەن ئاتالغۇنى مىسال بىلەن ئىيتىپ باقىسىلەر؟         
يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
ئوقوغۇچىلار  ئىيتىپ بولغاندىن كىيىن  ،مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە ئوقوغۇچىلارنى  مەشىق ئىشلەشكە يېتەكلەيمەن .
ئوقۇغۇچىلار ئۆزى بىۋاستە  ئىشلەشكە  تەشكىللەيمەن، چۈشىنەلمىگەن جايلىرىنى چۈشەندۈرۈپ قويىمەن.
1.ساۋاقداشلار بىز بىرلىكتە  >>قارشى مەنىلىك << سۆزدىن بىر قانچىنى ئىيتىپ باقايلى ،قىنى كىم ھەم تىز ،ھەم كۆپ ئىيتالايدۇ ؟   .        ،  
قاتتىق -يۇمشاق             :يىراق -يىقىن                 ئورۇق -سىمىز
ئىسسىق -سوغۇق              چىرايلىق -سەت              ئوغۇل -قىز
.  
تۆۋەندىكى جۈملىلەرنى ئوقۇڭلار،ئاندىن >>قارشى مەنىلىك << سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىڭلار .  1 .     1.  ياش كەلسە ئىشقا ،قىرى كەلسە ئاشقا.
  2 . ياخشى سۆز تاشنى يارار ،يامان سۆز باشنى يارار .  
   3 .  بىر ياخشىلىق ئۈنتۇلماس ،بىر يامانلىق ئۈنتۇلماس .

مۇستەھكەملەش مەشىقى : >>قارشى مەنىلىك << سۆزلەرنى تۇتاشتۇرۇپ بىقىڭ ؟
چوڭ -                     يىراق
تاتلىق-                    ئىغىر   
يىقىن -                    كىچىك
               يىنىك  -                   ئاچچىق

تاپشۇرۇق : مەشىق دەپتەر 17-
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


تەستىقلىغۇچى                -يىلى- ئاينىڭ- كۈنى
گۈلباغ  يېزا مەركىزى  باشلانغۇچ مەكتەپ2 – يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 4- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى         تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى         مەشىق باغچىسى
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت:  بايقىغانلىرىم مەزمۇنىدىكى سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى ئىيتالايدىغان،ھەم سۆز بىرىكمىسى تۈزەلەيدىغان سۆزلەرنى ئوقۇپ ،يازالايدىغان بولۇش.
  بۇ بۆلەكتىكى قارمۇ-قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى ئىيتالايدىغان بولۇش .
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :  سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى ئىيتالايدىغان،ھەم سۆز بىرىكمىسى تۈزەلەيدىغان بولۇش،مەشىق ئىشلەش  قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتىرىش .
مۇھىم نوقتا :  بۇ بۆلەكتىكى قارمۇ-قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى ئىيتالايدىغان بولۇش .

ھەل قىلىش ئۇسۇلى :   بۇ بۆلەكتىكى قارمۇ-قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى قايتا -قايتا تەكرارلاشقا  يېتەكلەش .
قىيىن نوقتا :  سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى ئىيتالايدىغان،ھەم سۆزبىرىكمىسى تۈزەلەيدىغان  ۋە يازالايدىغان بولۇش.     
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش ،يىتەكلەش .
ئوقۇتۇش قۇرال         ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى   ۋە   دەرىسكە  باشلاپ  كىرىش :  1  .  قايسى  ساۋاقداش  بۇ  بۆلەكتە  ئۈگەنگەن   قارمۇ -قارشى  مەنىلىك سۆزلەرنىدىن   بىر قانچىنى  ئىيتىپ بىرەلەيدۇ  ؟    يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
1. ئوقوغۇچىلار بۇ بۆلەكتىكى قارمۇ-قارشى مەنىلىك سۆزلەرنى  ئوتتۇرغا قويىدۇ ،مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
2.كىيىنكى قەدەمدە ئوقوغۇچىلارنى  قارمۇ -قارشى  مەنىلىك  سۆزلەرنى توغرا ئيتىشقا ھەم يىزىشقا   يېتەكلەيمەن .    3    .سۆزلەرنىڭ  قارمۇ -قارشى مەنىسىنى بىلىۋىلىشقا يىتەكلەيمەن..
ياخشى         يامان                كۈچلۈك  _______ئاجىز                              
ئورۇق _____  سىمىز           كۆڭۈللۈك ___كۆڭۈلسىز
  4. ئوقۇغۇچىلارنى  سۆز بىرىكمىسى تۈزۈشكە يىتەكلىەيمەن  .
ئۈنلۈك         ئاۋاز             قاپقارا       چاچ
قىززىقارلىق     پاراڭ            پىداكار       ئانا
        ئىللىق         چىراي           ھاۋا         سوغۇق
تىرىشچان       بالا             سۈزۈك       سۇ
  ئوقۇغۇچىلار مەشىق دەپتىرىگە سۆزبىرىكمىسى تۈزۈدۇ،مەن بىلەلمىگەن جايلىرىنى تولۇقلاپ تۈزۈتۈپ بىرىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە تىل خەزىنىسىدە بىرىلگەن ماقال تەمسىللەرنى ئوقۇش ۋە يادلاشقا تەشكىللەيمەن  .

كۆچۈرۋالاي،ئىسىمدە ساقلاي
ئائىلەڭ  ئىناق  بولسا ، ئىشىڭ  روناق  تاپار .
دوستۇڭنىڭ  دوسلىقى  بىشىڭغا كۈن  چۈشكەندە  بىلىنەر .

مۇستەھكەملەش مەشىقى :1 تىل خەزىنىسىدىكى >>يېڭىلتىماقلارنى<< تىزئوقۇپ بىقىڭ
.
                     
تاپشۇرۇق :  قارمۇ -قارشى  مەنىلىك  سۆز  يىزىپ   كىلىش
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


گۈلباغ  يېزا مەركىزى  باشلانغۇچ مەكتەپ2 – يىللىقلارنىڭ 2 - ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ 5- سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى         تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى         مەشىق باغچىسى
ئوقۇتۇش نىشانى
  بىلىىم ۋە قابىلىيەت:  مەشىق باغچىسىدىكى>>ئون بارماق<<دىگەن با لىلار شىئىرىنى توغرا راۋان ئوقۇپ دىكلىماتسىيە قىلالايدىغان ، يازالايدىغان بولۇش. .
ھىسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى : ئاغزاكى ئالاقىدىكى >>باشقىلارغا ياردەم بىرەيلى << دىگەن پارچىنى ئوقۇپ ئۇلاردا باشقىلارغا ياردەم بىرىش  كىرەكلىكىنى ھىس قىلدۇرۇش  ھەم مەشىق ئىشلەش  قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتىرىش .
مۇھىم نوقتا :>>ئون بارماق<< دىگەن با لىلار شىئىرىنى دىكلىماتسىيە قىلالايدىغان   بولۇش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :  شىئىرىنى قايتا قايتا تەكرار ئوقۇشقا  يىتەكلەش .   
قىيىن نوقتا      :  ئاغزاكى    ئالاقىدىكى  >>  باشقىلارغا   ياردەم  بىرەيلى  << دىگەن   پارچىنى   ئوقۇپ   باشقىلارغا   ياردەم   بىرىشنى  ئادەتكە   ئايلاندۇرۇش .ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئىلھاملاندۇرۇش ، قوزغىتىش ،يىتەكلەش  .
ئوقۇتۇش قۇرال         ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :1 >>قارمۇ-قارشى<<مەنىلىك سۆزلەرنى ئۆز ئىچىگە ئالغان ماقال -تەمسىلدىن بىر قانچىنى يىزىڭ .
يېڭى دەرس مەزمۇنى جەريانى
1  . ئوقوغۇچىلار نى >>ئون بارماق<<دىگەن با لىلار شىئىرىنى راۋان ئوقۇپ دىكلىماتسىيە قىلىشقا يىتەكلەيمەن .مەن ئىلھاملاندۇرۇپ تولۇقلاپ بىرىمەن .
2  .كىيىنكى  قەدەمدە ئوقوغۇچىلارغا   >>  باشقىلارغا   ياردەم   بىرىش  <<    كىرەكلىكىنى  بايان  قىلىشقا  يېتەكلەيمەن .                                             
   3  . كىيىنكى قەدەمدە بىرىلگەن شئىرنى ئوقۇش ۋە يادلاشقا تەشكىللەيمەن  .
               ئون بارماق                                    
           جۇپ  قولۇمدا  ئون  بارماق،                                                 پاكىز  ھەم  ئاپپاق  .                                                      بىللە  ئۆتەر ئۇرۇشماي  ،                                                    بولۇپ  ئىتتىپاق  .                                                   
4. ئوقۇغۇچىلارنى   >>   باشقىلارغا   ياردەم   بىرىش  <<   كىرەكلىكىنى  بايان    قىلىشقا ، ئويلىغانلىرىنى  يىزىشقا   يېتەكلەيمەن ئوقۇغۇچىلار مەشىق دەپتىرىگە يازىدۇ مەن  تولۇقلاپ چۈشەندۇرپ چىقىمەن .                                                     
5.ئەتىراپىمىزدا    ياردەمگە    مۇھتاج   كىشىلەر   بارمۇ  ؟   بار  بولسا   ئۇلارغا  قانداق ياردەم  بىرىشنى ئويلاۋاتىسىلەر ؟  
ئەتىراپىمىزدا ياردەمگە مۇھتاج  كىشىلەر  بار  .
ئۇلارغامەيلى مەكتەپ  ئىچى ۋە سىرتىدا بولسۇن  باشىلارغا ياردەم  بىرىشنى پۇرسەت دەپ بىلپ ، بىز   ياردەم قولىمىزنى  سۇنۇپ  چوڭلارنىڭ سۈيىنى توشۇپ ئوتۇننى يىرىپ ،كىر قاتلىرىنى يۇيۇپ  بىرىشىمىز ،مىيىپلارنى كەمسىتمەسلىكىمىز ئۇلارنى ھۆرمەتلىشىمىز كىرەك  .  
مۇستەھكەملەش مەشىقى :1 تىل خەزىنىسىدىكى  >>ئون بارماق<< دىگەن شىئرنى ئوقۇپ بىقىڭ .
                     
تاپشۇرۇق :  >>ئون بارماق<<دىگەن شىئېرنى يىزىش.
دەرىستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش


تەستىقلىغۇچى                -يىلى- ئاينىڭ- كۈنى








baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2016-3-17 12:06:41|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى ماتىرىيال يوللاپسىز،رەھمەت سىزگە،سىز بىلەن قانداق ئالاقىلاشسام بولا؟؟؟؟؟
ۋاقتى: 2016-3-17 13:29:29|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەخمەت سىزگە ماڭا بەك لازىمتى .  
ۋاقتى: 2016-3-17 19:39:01|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسلامۇ ئەلەيكۇم ياخشمۇسىز بەك ياخشى تەييارلاپسىز؟  تەكلىپ :بولسا بىر ھۆججەت قىسقۇچقا ساقلاپ ۋە جەدىۋەلگە ئىلىپ تەييارلسىڭىز باشقۇرغۇچىلار كۆرۈپ چىقىپ ھەقلىق قىلىپ بەرسە تىخمۇ ياخشى بولاتتىكەن،داۋاملىق تىرىشىڭ ،داۋامنى يوللاپ تۇرارسىز.
ۋاقتى: 2016-3-24 17:59:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ماڭا كېرەكلىك ماتىرىيال ئىكەن،رەھمەت.
ۋاقتى: 2016-4-8 10:52:27|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قولىڭىزغا دەرت بەرمىسۇن
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
مەدەنىيەتلىك تور مۇھىيتى ھازىرلاپ ،ناچار ئۇچۇرلارنى پاش قىلىڭ. QQ:360805095،1823308556 ،E-mail:baykax@163.com

ئولۇغ ۋەتىنىمىزنى قىزغىن سۈيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان بەرپا قىلايلى! ! 热爱伟大祖国 建设美好家园


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش