كۆرۈش: 290|ئىنكاس: 1

2– يىللىقلارنىڭ 2- ماۋسۇملۇق ئۆزگەرتىلگەن ئەدەبىيات دەرس تەييارلى...

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]
گۈلباغ  يېزا مەركىزى باشلانغۇچ  باشلانغۇچ مەكتەپ2– يىللىقلارنىڭ 2- ماۋسۇملۇق تىل-ئەدەبىيات  دەرسنىڭ - سائەتلىك تەييارلىقى
        دەرس تەييارلىغۇچى        تۇرسۇننىسا توختى          تەييارلىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى
ئۈتىدىغان ۋاقتى        يىلى   ئاينىڭ   -كۈنى         ئوقۇتۇش تۇرى          
دەرس تېمىسى        باھارنى تېپىۋالدۇق
ئوقۇتۇش نىشانى
بىلىىم ۋە قابىلىيەت: تېكسىتنى راۋان ،توغرا جانلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش .
تېكسىت ئىچىدىكى تەلەپپۇز قىلىش قىيىن بولغان سۆزلەرنى توغرا تەلەپپۇز قىلالايدىغان ۋە   بەزىبىر كۆپ بوغۇملۇق سۆزلەرنى يازالايدىغان بولۇش .
ھېسيات پوزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى :تەبىئەتنى ئاسراش ، مۇھىتنى قوغداش تۇيغۇسىنى كۈچەيتىش .
مۇھىم نوقتا : تەبىئەتنى ئاسراش ، مۇھىتنى قوغداش تۇيغۇسىنى كۈچەيتىش .
تېكسىتنى راۋان ،توغرا جانلىق ئوقۇشنى بىلىش .
تېكسىت مەزمۇنىنى ئىگىلەش
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :تېكسىتتىكى باھار تەسۋىرى بىلەن نەچچە كۈندىن بۇيانقى ھاۋارايى شارائىتى بىرلەشتۈرۈپچۈشەندۈرۈش مۇھاكىمە قىلىش ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ .
قىيىن نوقتا :تەبىئەتنى ئاسراش ، مۇھىتنى قوغداش تۇيغۇسىنى كۈچەيتىش .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى: ئالدى بىلەن كىتاپنى ئوقۇشقا تەشكىللەپ ھېس قىلدۇرۇلغاندىن كىيىن چۈشەندۈرۈلىدۇ تېكسىتتىكى باھار تەسۋىرى بىلەن نەچچە كۈندىن بۇيانقى ھاۋارايى شارائىتى بىرلەشتۈرۈپ چۈشەندۈرۈش ،مۇھاكىمە قىلىش ئارقىلىق ھەل قىلىنىدۇ .
ئوقۇتۇش ئۇسۇلى :ئۆلگە قىلىپ ئوقۇش ، مۇستەقىل ئوقۇپ چۈشىنىشكە يىتەكلەش،ئارقىلق ھىس قىلدۇرلىدۇ.ۋەيادلاشقا تەشكىللىنىپ بىلىم چوڭقۇرلاشتۇرۇلىدۇ .
ئوقۇتۇش قۇرال         دەرسلىك كىتاپ،كومپىيۇتىر، دەرس دىتالى
تەييارلىق سىنىقى ۋە دەرىسكە باشلاپ كىرىش :
بوش ئورۇنلارنى تولدۇرۇڭلار :
تۈمەنرەڭ :      چېچەك  :                      ،دۇنيا  :   يامغۇر
  يېڭى دەرىسكە باشلاپ كىرىش :قايسى ساۋاقداش ئۆز باھارنى تەسۋىرلەپ باقىدۇ ؟‹‹ دېگەن سۇئالنى ئوتتۇرغا قويۇپ شۇ ئارقىلق دەرىسكە باشلاپ كىرىمەن .
يېڭى دەرىس مەزمۇنى
  ئالدى بىلەن تېكسىتنى توغرا ،راۋان ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ .
بالىلار تېكسىتنى ئۆزلىرى بىر قېتىم ئاۋازلىق ھالدا ئوقۇپ چىقىدۇ . بالىلار تېكسىتنى ئوقۇش جەرياندا مەن ئوقوغۇچىلارنىڭ پائالىىيىتىنى كۆزىتىپ ئەستايىدىل ئوقۇشقا يېتەكچىلىك قىلىمەن .
كىيىنكى قەدەمدە مەن ئۆزۈم ئۈلگە بولۇپ بىر قېتىم ئوقۇپ بىرىمەن . مەن تېكسىتنى ئوقۇغاندا ئوقوغۇچىلار خەتنى تۇتۇپ ئىچىدە بىللە ئوقۇپ ماڭىدۇ .ئارىلاپ خالىغان ئوقۇغۇچىدىن قايسى خەتكە كەلگەنلىكىنى سوراپ ماڭىمەن .
ئوقوغۇچىلارنى ئاۋزلارغا بۆلۈپ نۆۋەت بويىچە ئوقۇشقا تەشكىللەيمەن .  
ئاىرىدا ئۇششاق سۇئاللار بويىچە تېكسىت مەزمۇنىنى ئگىلەشكە تەشكىللەيمەن .
باھارنىڭ بىرىنچى بەلگىسى قايسى ؟يەنە قانداق بەلگىلىرى باركەن ؟.....
تېكسىتتە تەسۋىرلەنگەن باھار قانداقكەن ؟بىزنىڭ يۇرتىمىزدا ھازىر باھار قانداق ھالەتتە ؟دېگەن سۇئاللار ئارقىلىق سېلىشتۇرۇشقا يېتەكلەپ مۇھىت ئاسراشنىڭ زۆرۈرلىكىنى ھېس قىلدۇرىمەن .
مۇستەھكەملەش مەشىقى :جاۋاپ بىرىڭ :تېكسىتكە ئاساسەن بوش ئورۇننى تولدۇرۇڭ ؛
باھار                ، يۈزىنى                  قىزچاقتەك پۈركۈۋالغان ئىكەن .
يازالايمەن :
تۆۋەندىكى سۆزلەرنىڭ مەنىداش سۆزلىرىنى يېزىڭ :
پەرۋاز                      لەرزان                     تون
تاپشۇرۇق :
دەرىستىن كىيىنكى ئويلىنىش






baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2016-3-17 00:13:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جاپا تارتىپسىز .رەھمەت سىزگە.
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش