| ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ھۆرمەتلىك بايقاش ئەھلى ، تورداشلار ، بايقاش تورىدىكى باشقۇرغۇچىلار ، مائارىپ تەرەققىياتى ئۈچۈن، ئىلغار مائارىپ تەجىرىبىللىرى ، دەرىس تەييارلىقى ، تۈرلۈك خىزمەتلەرگە مۇناسىۋەتلىك ماتىرىياللارنى سېخىيلىق بىلەن مۇنبەرگە يوللاپ ، كەڭ مائارىپ خىزمەتچىللىرىنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىش ئۈچۈن ئۈن-تۈنسىز تۆھپە قۇشىۋاتقان مۇنبەرداشلار ھەممىڭلارغا ئالى سالام ! مەنمۇ بايقاش تورىدىكى مائارىپ بايلىقلىرىدىن تەڭ بەھىرلىنىپ كىلىۋاتقان، سىلەرنىڭ ئەمگىكىڭلار ئارقىلىق ئۆزەمنىڭ ۋە خىزمەتداشلىرىمنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىۋاتقان مائارىپ خىزمەتچىسى بولۇش سۈپىتىم بىلەن ئۆز نامىمدىن ۋە خىزمەتداشلىرىمغا ۋاكالىتەن سىلەرگە چوڭقۇر رەھمىتىمنى ۋە مىننەتدارلىقىمىنى بىلدۈرىمەن . ئەسلى مەقسەتكە كەلسەك : بايقاش مۇنبىرىدىكى چۈشۈرۈش ئادىرىسىدا مەسىلە بار بولغان تېمىلارنىڭ تېما ئادىرىسىنى يوللاش قاتارلىق شەكىللەر ئارقىلىق بىر قىسىم چۈشۈرگىلى بولمايدىغان ماتېرىياللارنى بىلىۋالغىلى بولسىمۇ چۈشۈرگىلى بولمايدىغان ماتېرىياللارغا تىللا تاپشۇرۇش ، تىللا تاپشۇرۇپ تۇرۇپمۇ ماتىرىيالنى چۈشۈرۈپ پايدىلىنالماسلىقتەك ئىشلار ئۈزۈل-كېسىل ھەل قىلىنمىدى . ھازىرمۇ بۇ خىل ئەھۋال مەۋجۇت . ئۆزىمىزگە كېرەكلىك ماتېرىيالنى ئىزلەيمىز ، چۈشۈرۈش ئادىرىسىنى باسىمىز ، تىللا تاپشۇرۇش تەلەپ قىلىنىدۇ ، تاپشۇرىمىز ، ئەمما چۈشۈرەلمەيمىز . بىرلا يىرى ئېنىق . يەنى ماتىرىيالنىڭ مۇنبەرگە يوللانغان ۋاقتى ، ئۇنداقتا بىز مۇشۇ ماتىرىيالنىڭ مۇنبەرگە يوللانغان ۋاقتىدىن پايدىلىنىپ چۈشۈرگىلى بۇلىدىغان ياكى بولمايدىغانلىقىنى بىلەلەيمىزمۇ ؟ ئۇنداقتا يوللانغان ماتىرىيالنىڭ بوشلۇقتا ساقلىنىش ۋاقتى قانچىلىك ؟ بىلىدىغان تورداشلار ياكى باشقۇرغۇچىلار بۇنى چۈشەندۈرۈپ قويسا ، مەن ۋە ماڭا ئوخشاش ماتىرىيال چۈشۈرەلمىگەنلەرنى ئازراق بولسىمۇ بىھۇدە ئاۋارىچىلىقتىن ساقلاپ قالغىلى بۇلاتتى . ئۇنىڭدىن باشقا ، تېما يوللىغان ئاپتۇرلار مىنىڭچە ئۈزى يوللىغان تېمىلارغا مەسئۇل بولسا ، ئۈزى يوللىغان تېمىلارنىڭ چۈشۈرۈش ئادىرىسىدا مەسىلە بولسا قايتىدىن تەھرىرلەشكە ئەھمىيەت بەرسە . ئاخىرقى تەكلىۋىم ، مەن ۋە ماڭا ئوخشاش ئېلىشنىلا بىلىپ بىرىشنى بىلمەيدىغان ، يوللىغان تىمىسىنىڭ تايىنى يوق چوڭ سۆزلەيدىغان تورداشلىرىمىز ئۆزىمىزمۇ كەسپىمىز ھەققىدە ئىزدەنسەك ، تەييارغا ھەييار بولۇشتىن ساقلانساق ، ئۆزىمىزدە بار بولغان ماتىرىياللاردىن كۆپچىلىك بىلەن بىرلىكتە پايدىلىنىشقا ، بۇ ئارقىلىق مائارىپ سۈپىتىنى ئۆستۈرۈشكە ، مۇنبەر تەرەققىياتىغا ئورتاق كۈڭۈل بۆلسەك . |
|