| 2015-2016-ئوقۇش يىلى 1-ماۋسۇملۇق 2-يىللىق ماتىماتىكا ئوقۇتۇش پىلانى
مەن بۇ ماۋسۇمدا 2-يىللىقنىڭ ماتىماتىكا دەرسلىكىنى ئۆتۈش مەسئوليىتىنى ئۈستۈمگە ئالغان بولۇپ،بۇ سىنىپتا جەمئىي 24 نەپەر ئوقۇغۇچى بار.ئۇلارنىڭ ئىچىدە 24نەپەر پىئونېر.15 نەپەر ئوغۇل ئوقۇغۇچى، 9 نەپەر قىز ئوقۇغۇچى بار. ئەلاچى ئوقۇغۇچى 8 نەپەر، ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچى 2 نەپەر دىن تەركىب تاپقان. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنۈش پوزىتسىيسى ئومۇمىي جەھەتتىن ياخشى. ساۋاتسىز ئوقۇغۇچى يوق. مەن بۇ ماۋسۇمدا ئوقۇغۇچىلارغا دەرسلىكنىڭ ۋە دەرس ئۆلچىمىنىڭ تەلىۋى بويىچە دەرسنى ئۆتۈشكە كاپالەتلىك قىلىش بىلەن بىرگە، ئۇزۇنلۇق بىرلىكلىرى ، 100 ئىچىدىكى سانلارنى قوشۇش ۋە ئېلىش ، بۇلۇڭ بىلەن دەسلەپكى قەدەمدە تونۇشۇش ، جەدۋەل ئىچىدە كۆپەيتىش ، 1-9 گىچە بولغان سانلارنىڭ كۆپەيتىش كەررىلىرى بىلەن تونۇشۇش ۋە ئىگەللەش ، شەكىللەرنى كۆزىتىش ، ۋاقىت ھەققىدە چۈشەنچە ھاسىل قىلىش قاتارلىق ئونۋېرسال بىلىملەرنى ئۈگۈتۈپ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكىلىق ھېسابلاش ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرىمەن.مەشىقلەر ئارقىلىق ئۆگەنگەن بىلىملىرىنى مۇستەھكەملەشكە ئاساس سالىمەن .ئوقۇغۇچىلاردا توغرا بولغان قىممەت قارشىنى تۇرغۇزۇپ، تىل-تۇيغۇسىنى ئاشۇرۇپ،تەپەككۇرىنى تەرەققىي قىلدۇرۇپ،ھېسابلاش ماھارىتىنى يىتىلدۈرۈپ،ئەمەلىي قوللىنىشچانلىققا ئىگە بولغان ، ئىختىساسلىق ئىزباسارلارنى تەربىيلەپ چىقىمەن. يۇقارقىدەك تىرىشچانلىقلارنى كۆرسىتىش ئارقىلىق بۇ ماۋسۇمدىكى ماتىماتىكا ئىمتىھانىنىڭ لاياقەتلىكىنى 85% گە . ئۆزلىششىنى 76% گە . ئەلاچىلار نىسبىتىنى 60% گە . ياخشىلار نىسبىتىنى 40% گە يەتكۈزىمەن.
|
|