كۆرۈش: 964|ئىنكاس: 9

6-يىللىق 1- 2- مەۋسۇملۇق دەرس دىتالى

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   بەختىيار(بايقاش تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-3-22 20:58  

6- يىللىقنىڭ 1- مەۋسۇملۇق ۋە 2- مەۋسۇملۇق دەرسلەرنىڭ ئاساسلىق دەرسلەرنىڭ  دەرس دىتاللىرىنىڭ ھەممىسى تۇلۇق بار ،بىر يىللىق دەرس دىتالىدىن تۇلۇق پايدىلىنالايسىز .مەسىلەن :1- مەۋسۇملۇق دەرسلەردىن 1،2،3،5،7،9،12،13،17،21،24،25،27، دەرسلەرنىڭ 2- مەۋسۇملۇق دەرسلەردىن 2،3،4،6،9،10،14،17،20 دەرسلەرنىڭ ۋە تەقلىد سۆزنىڭ دەرس دىتالى بار ،كەڭ كەسىپداشلارنىڭ پايدىلىنىشىنى سۇرايمەن .6年级母语课件第一第二学期全年.rar


ماتىريال بايقاش تورىغا تەۋە، بايقاش تورى، شۇنداقلا تېما ئىگىسىنىڭ رۇخسىتىسىز باشقا تور بەتلەرگە خالىغانچە كۆچۈرمەڭ، دېتال تۈزىگۈچىنىڭ ئەمگىكىگە ھۆرمەت قىلىڭ
666.png

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1قىزغىنلىق +10تىللا +5تۆھپە +8شۆھرەت +8يىغىشسەۋەبى
نەركىزە + 10 + 5 + 8 + 8بارىكاللا تېرىشىڭ!

باھا خاتىرىسى


baykax - بايقاش ئەسكەرتمىسى

ئالاھىدە ئاگاھلاندۇرۇش:

بايقاشتىكى ماتېرىياللارنى چۈشۈرۈپ ئىشلەتكىنىڭىز شۇ ماتېرىيالنىڭ سىزنىڭ بولۇپ قالغانلىقىنى بىلدۈرمەيدۇ. سىزنىڭ پەقەت پايدىلىنىش ھوقۇقىڭىز بولىدۇ. تور بىتىمىز تەمىنلىگەن ھەرقانداق بىر ماتىريالنى تور بىتىمىزنىڭ ماقۇللىقىنى ئالماي تۇرۇپ،ھەرقانداق بىر توربەت،بىلوگ،ياكى ھەقسىز تور دىسكىسى قاتارلىق ۋاستىلەردىن پايدلىنىپ شەخىسلەرنىڭ ئۆزئالدىغا تارقىتىشىغا يول قويۇلمايدۇ. ئەگەر مۇشۇنداق ئەھۋال بايقالسا مۇناسىپ قانۇنى جاۋاپكارلىقنى ئۆز ئۇستىڭىزگە ئالىسىز. باشقىلارنىڭ ئەمگىكىنى قەدىرلەڭ.

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

ئاپتور ۋە ئەڭ يېڭى 10 ئىنكاسقا مۇناسىۋەتلىك يېڭى تېمىلار

ۋاقتى: 2014-11-17 22:15:55|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ قايسى دەرىسلىكنىڭ دەرىسلىك دىتالى ئىكەنلىگى توغىرسىدا تەپسىلى چۈشەنچە بىرىڭ
ۋاقتى: 2014-11-17 23:05:27|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە ... ، ئەجىرىڭىز يەردە قالمىغاي .......
ۋاقتى: 2014-11-17 23:53:04|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسىلامۇ ئەلەيكۇم سەيدى مۇئەللىم، دەرسلىك دېتالىڭىزنى چۈشۈرۈپ كۆرۈپ ئەجرىڭىزدىن سۈيۈندۈم، مائارىپىمىز سىزگە ئوخشاش ئوقۇتقۇچىلىرىمىزغا ھەقىقەتەن مۇھتاج.... تەھرىرلەپ يوللاپ قۇياي دىسەم بىر جەھەتتىن سالامەتلىگم، يەنە بىر جەھەتتىن ۋاقىت تازا يار بەرمەي قالدى، باشقۇرغۇچىلار يۇقارقى تېمىنى ئۆز-ئارا ھەمكارلىشىپ بايقاش تامغىسىنى بىسىپ يوللىۋەتكەن بولساق بەك ياخشى ئىش بۇلاكەن.....
ۋاقتى: 2014-11-18 16:18:50|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەڭگە  بولمىسا      ھىچنىمە    ئالغىلى   بولمايدىكەن
ۋاقتى: 2014-12-30 21:29:34|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ دىتال 6- يللىقنىڭ قايسى پەنلىرنىڭ ؟  بۇ ھەقتە چۈشەنچى يوق ئىكەن .
ۋاقتى: 2015-1-3 16:54:54|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىنىڭ 2014- 20131ماۋسۇملۇق 1-يىلى
ئوقۇش-2014-   خىزمەت پىلانى

مەكتەپ ئىشچىلار ئۇيۇشمىسى، پارتىيە ياچىيكىسى ۋە مەكتەپ مەمۇريىتىنىڭ يىتەكچىلىكىدە، ئۇيۇشمىنىڭ رولىنى تولۇق جارى قىلدۇرۇپ، خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلەپ، كۆرىنەرلىك نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىدۇ.
1- مەكتەپ پارتىيە ياچىيكىسىنىڭ يىتەكچىلىكىدە، ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ سىياسى جەھەتتىن تەربىيلىنىشى چىڭ تۇتۇپ ئىلىپ بىرىلىدۇ. ئوقۇتقۇچىلار دەرس مۇنبىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ ئوقۇغۇچىلارنى ۋەتەننى قىزغىن سۆيىدىغان، كوللىكتىۋىزىملىق روھقا ئىگە ئائىزىمچىلاردىن قىلىپ تەربىيلەپ چىقىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىدۇ.
2- ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ نەزىرىيە ئۆگىنىشنى چىڭ تۇتۇپ، مەكتەپ رەھبەرلىكى باشلامچى بولۇپ،18-قۇرۇلتاي روھىنى،قەشقەر شەھەرلىك پارتكۇمنىڭ كىڭەيتىلگەن ھەيئەتلەر يىغىن روھىنى ئەستايىدىل ئۈگىنىپ ۋە ئىزچىللاشتۇرۇپ، رەھبەرلىك سەۋيىسىنى، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى – خىزمەتچىلەرنىڭ  نەزىرىيە ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ، شۇ ئارقىلىق مەكتەپ ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىنى مەكتەپ خىزمىتىدە، «ئۇلۇغ ۋەتەنگە مىننەتدارلىق بىلىدۈرۈپ، ئېناق مەكتەپ قۇرۇپ چىقىشنى نىشان قىلىپ»، « ئۇلۇغ ۋەتەننى سۆيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان قۇرۇپ چىقىش»نى  ئەمەلىيلەشتۈرۈشتىكى تەشكىللىگۈچى، ئالغا سىلجىتقۇچى ۋە ئەمەلدە كۆرسەتكۈچ قىلىپ چىقىش، تايانىچلارنى تەربىيلەش، مۇزاكىرىگە تەشكىللەش، دوكلات يىغىنى ئىچىش قاتارلىق شەكىللەرنى قوللۇنۇپ، ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىددىيسىنى 18-قۇرۇلتاي  روھىغا مەركەزلەشتۈرۈپ، ئىتتىپاقلىشىپ، بىر نىيەت بىر مەقسەتتە قىيىنچىلىقنى يىڭىپ، ئالغا ئىلگىرلەپ باش چۆكۈرۈپ جاپالىق ئىشلەپ، پۇختا خىزمەت قىلىپ، مەكتەپ باشقۇرۇشنى قانۇن بويىچە كۈچەيتىپ، ھەر خىل تۈزۈملەرنى قانۇن نىزاملار ئاساسىدا ئۈزلۈكسىز تۈزۈپ، ئىلمى، قىلىپلاشقان ئەمىلى قوللىنىشچانلىققا ئىگە بولغان تۈزۈملەر مۇكەممەللەشتۈرۈلىدۇ. دىمۇكراتىك تەدبىر بەلگۈلەش، دىمۇكراتىك باشقۇرۇش، دىمۇكراتىك نازارەت قىلىش ئەمەلىيلەشتۈرۈلىدۇ.
3- ئۇيۇشمىدىكى ئەر ئوقۇتقۇچىلارنى ئاساس قىلىپ مەسچىتلەر بىلەن ئالاقىلىشىش تۈزۈمىنى ئورنىتىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسچىتكە كىرىشنىڭ ئالدىنى ئىلىپ، جەمئىيەتنىڭ مۇقۇملىقىنى ساقلاشقا كۈچ چىقىرىلىدۇ.
4- ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرلۇشىنى كۇچەيتىپ، ئۇلارنىڭ يىڭى دەرس ئىسلاھات قەدىمىنى تىزلىتىپ، ئوقۇتقۇچىلار قوشۇن قۇرلۇشى ساپاسىنىڭ يۇقىرى كۆتۈرىلىشىگە تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىدۇ.
ئۇيۇشما ئەزالىرى ئوقۇتقۇچىلار ھەر كۈنى   ئەمىلى ئەھۋالغا ئاساسەن مۇۋاپىق خەنزۇتىلى ئۈگۈنۈشكە  تەشكىللىنىپ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇتىلى سەۋيىسىى يۇقىرى كۆتۈرۈلىدۇ. ئوقۇتقۇچىلارنى يۇقۇرغا ئەۋەتىپ تەربىيلەش بىلەن ،مەكتەپ ئىچىدە تەربىيلەش بىرلەشتۇرلۈپ ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  قوش تىل سەۋىيسىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈپ ، قوش تىل ئوقۇتۇشنىڭ تەرەققىياتىغا ئاساس سىلىنىدۇ.
5- ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ كەسپى سەۋيىسىنى ئۆستۈرۈش بىلەن بىرگە ياش تايانىچ ئوقۇتقۇچىلارنى تەربىيلەش خىزمىتى چىڭ تۇتۇلۇپ، پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلار ياش ئوقۇتقۇچىلارنى كەسپى ماھارەت ۋە مىتوت بويىچە تەربىيلەش تۈزۈمىنى ئورنىتىپ، ياش ۋە تايانىچلارنى تەربىيلەش كۈچەيتىلىدۇ. يىڭى دەرس ئىسلاھاتى بويىچە يىڭىچە ئۇسلۇپتا دەرس ئۆتۈشكە  ئۇيۇشتۇرۇپ، دەرس ئۆتۈش ماھىرلىرىنى باھالاپ بىكىتىپ، ئۇنۋان باھالاش، سىناپ تەكشۈرۈش ۋە خىزمەت باھالاشتا نۇمۇر قوشۇپ بىرىپ ئۇلارنىڭ ئوقۇتۇش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىدۇ.  
6– ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ كەسپى سەۋيىسىگە قاتتىق تەلەپ قويۇپ بولۇپمۇ ياش ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان تەلەپنى كۇچەيتىپ، ئۇيۇشما ۋە مەمۇرىيەت بىرلىكتە دەرس ئاڭلاپ ساقلانغان مەسىللەرنى ۋاقتى قەرەلىدە تۈزۈتىشكە كاپالەتلىك قىلىنىدۇ.  
7-ئايال مائارىپچىلارنىڭ ئىددىيە ۋە مەدىنيەت تىخنىكا ساپاسى ئۆستۈرۈلىدۇ . ئايال مائارىپچىلاردا ئۆزىنى قەدىرلەش، ئۆزىگە ئىشىنىش ، مۇستەقىل ، كۈچلۈك بولۇشتەك ئىددىينى شەكىللەندۈرۈشكە ھەمدە ئۇلارنى غايىلىك ، ئەخلاقلىق ، مەدىنيەتلىك ، ئىنتىزامچان بولغان ئەمگەكچىلەردىن بولۇپ چىقىشقا يىتەكچىلىك قىلىش كۈچەيتىلىدۇ . ئايال مائارىپچىلار خىزمىتىدىكى موھىم نوختىلار ، ئاياللارنىڭ ساپاسىنى ئۆستۈرۈش ، رىقابەت ئىڭىنى كۈچەيتىشتەك خىزمەتلەرگە قارتىلىدۇ .
8- ئايال مائارىپچىلارغا قارتا « تۆت بولۇش»، يەنى ئۆزىنى سۆيۈش ، ئۆزىگە ئىشىنىش ، ئۆزىنى تۇرغۇزۇش ، ئۆزىنى كۈچەيتىش تەربىيسى ئىلىپ بىرىلىدۇ .كۆپ خىل  شەكلىدىكى تەشۋىقات تەربىيە ئارقىلىق بولۇپمۇ ئايال مائارىپچىلار ئىچىدىكى ئىلغار شەخىسلەرنىڭ نەمۈنىلىك ئىش-ئىزلىرىنى تەشۋىق قىلىپ ، ئاياللارنىڭ ئۆزىنى تونۇش ئىڭى يۇقۇرى كۆتۈرۈلىدۇ.
9-ئايال مائارىپچىلارغا نىسبەتەن توغرا بولغان نىكاھ ، مۇھەببەت قارىشى تەربىيسى كۈچەيتىلىدۇ . ئايال مائارىپچىلار ئايال ۋە ئانا بولغۇچىلار بولۇپ ، ئائىلىنىڭ تەشكۈللىگۈچىسى . ئۇلارنىڭ سۆز – ھەركىتى ئائىلىنىڭ ساپاسى ۋە كىيىنكى ئەۋلادلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلشىگە بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ .  ئايال مائارىپچىلارنى ئائىلە مەدىنيەت قۇرۇلۇشى پائالىيتىگە قاتنىشىشقا تەشكىللەش ، ئەر –ئاياللارنىڭ ، قىيىن ئانا بىلەن كىلىننىڭ ، قوشنىلار ، يولداشلار ئارا مۇناسىۋەتتە ئۆزىنىڭ ئىسىل ئەخلاقى پەزىلىتى بىلەن ئائىلە ئەزالىرىغا تەسىر كۆرسىتىپ پەرزەتلىرىنى شۇ خىل ئىسىل ئوبراز ۋە ئەخلاقنىڭ تەسىرىگە ئۇچرىتىشى كىرەك . شۇڭا لىكسىيە ئۇيۇشتۇرۇش ، تەشكىللەپ تەربىيلەش ۋە تۈرلۈك شەكىللەر ئارقىلىق ئايال مائارىپچىلارنىڭ ئائىلە باشقۇرۇش قابىيلىتىنى ئۆستۈرۈپ ، ئايال ئىشچى-خىزمەتچىلەرنى تۇرمۇشتىكى قابىللاردىن قىلىپ چىقىشقا تىرىشچانلىق كۆرسىتىلدۇ.
10-ئايال مائارىپچىلارنى ئىسلاھات ۋە قۇرۇلۇشقا ئۆزىنى بىغىشلاش ، ئىلغارلىقنى ئۆگۈنۈش ، تۆھپىدە بەسلىشىىش ، خىزمەت كۆرسىتىشكە سەپەرۋەر قىلىپ ، ئايال مائارىپچىلارنى خوجايىنلىق پوزىتسىيسى تىكلەشكە ، مەكتەپ ئوقو-ئوقۇتۇش ،تەلىم –تەربىيە  سۈپتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە   كۈچ چىقىرىشقا يىتەكلەپ ،تۈرلۈك  شەكىلدىكى پائالىيەتلەر ئارقىلىق ، ئايال مائارىپچىلارنىڭ ئاكتىپچانلىقى جارى قىلدۇرۇلىدۇ . ئوقۇ-ئوقۇتۇش ماھارىتى مۇسابىقىسى، ئوقۇتۇش سۈپىتى ،ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ،ئوقۇتۇش  مىتوتىدا يىڭىلىق يارتىش ، ئوقۇتۇش تىخنىكىسىنى ئۆزگەرتىش تەلەپ قىلنىپ ،ئايال مائارىپچىلارنىڭ ئىقدىسادى قۇرۇلۇشتا ئالاھىدە تۆھپە قوشۇشتەك نەمۇنىلىك ئىلغار ئىش-ئىزلىرىنى تەشۋىىق قىلىپ ، ئايال مائارىپچىلارنىڭ ئاددى خىزمەت ئورنىدىمۇ غايەت زور تۆھپىلەرنى قوشالايدىغانلىقىغا ئىلھام بىرىلىدۇ ۋە ئىشەنچ تۇرغۇزۇلىدۇ.
11-ئايال ئوقۇتقۇچى، ئىشچى –خىزمەتچىلەرنىڭ  تەربىيىلىنىش خىزمىتىگە ئەھمىيەت بىرىلىدۇ . يۇقىرغا ئەۋەتىپ تەربىيلەش بىلەن بىرگە،تەربىيلەش مەركىزىدە تەربىيلەشتىن سىرىت ، مەكتەپ ئىچىدە تەربىيەلەش كۈچەيتىلىپ. يۇقرى ساپاغا ئىگە بولغان ، ئايال مائارىپچىلار قوشونىنى قۇرۇپ چىقىلىدۇ.
12.ئايال ئىشچى – خىزمەتچىلەرنىڭ مەنىۋى مەدەنىيەت تۇرمۇشى جانللاندۇرۇلۇپ، تۈرلۈك مەدەنىيەت تەنتەربىيە پائالىيەتلىرى ئارقىلىق ئۇلارغا ساغلام تەن ئاتا قىلىنىدۇ.


14 – ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ ئوقۇتۇش بىلەن تەتقىقات خىزمىتىنى بىرلەشتۈرىشىگە ئەھمىيەت بىرىلىپ، ئىلمى ماقالە يېزىش، تەتقىقات ئۈستىدە ئىزدىنىش، ھەر بىر ئۇيۇشما ئەزاسى ماۋسۇمدا بىرپارچىدىن ماقالە يىزىشقا ئۇيۇشتۇرۇلۇپ ياخشى يىزىلغان ماقالىلەر گىزىت – ژورناللاردا ئېلان قىلىشقا ئەۋەرتىلىدۇ. ھەمدە گىزىت – ژورناللاردا ئېلان قىلىنغان ماقالە ئاپتۇرلىرىغا نۇمۇر قوشۇپ بىرىش ۋە مۇكاپاتلاش تۈزۈملەشتۈرۈلۈپ ئۇلارنى تەتقىقات بىلەن شۇغۇللىنىشقا ئىلھاملاندۇرۇلىدۇ.  
15 – ئوقۇتقۇچىلار بايرىمى مۇناسىۋىتى بىلەن ئۇيۇشما ئەزالىرىنىڭ بايرىمى ماددى بويۇملار بىلەن تەبرىكلىنىپ ئۇلارغا ئەمىلى ئىش قىلىپ بىرىلىدۇ. داۋالىنىۋاتقان، ئائىلىسىدە جىددى قىيىنچىلىقى بارلارغا يارىدەم بىرىش تۈزۈمى ئورنىتىلىپ، ئۇلار خاتىرىجەم خىزمەت قىلىش شارائىتىغا ئىگە قىلىنىدۇ. ياتاقتا يىتىپ داۋالىنىۋاتقان خادىملارنى يوقلاش، ئائىلىسىدە قىيىنچىلىقى بارلارغا ئىللىقلىق يەتكۈزۈش پائالىيتىگە ئەھمىيەت بىرىلىپ، ئۇلارغا روھى ئوزۇق ۋە خاتىرىجەملىك ئاتا قىلىنىدۇ.  
16 – دەم ئىلىشقا، پىنسىيگە چىققان ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى – خىزمەتچىلەردىن ھال سوراش خىزمىتىگە ئالاھىدە ئەھمىيەت بىرىپ، قۇربان ھىيىت، باھار بايرىمى ۋە ئوقۇتقۇچىلار بايرىمىدا ھال سوراش پائالىيتى ئىلىپ بىرىلىدۇ. ياتاقتا يىتىپ داۋالانغانلاردىن ھال سورۇلۇپ ئۇلارغا ماددى ۋە روھى ئوزۇق بىرىلىدۇ.   
17- ئەخلاقى تەربىيە بۆلىمىگە يىقىندىن ماسلىشىپ، ئۇيۇشما ئەزالىرىنى ھەرىكەتلەندۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلار ئارىسىدىكى بولمىغۇر ئىش – ھەرىكەت ۋە سۆزلەرنى زور كۈچ بىلەن چەكلەپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارقائىدىسى، كۈندىلىك ھەرىكەت ئۆلچىمىنىڭ تەلىپى بويىچە پائالىيەت ئىلىپ بىرىشىغا ئاساس سىلىنىدۇ. ھەمدە ئوقۇغۇچىلاردا ياخشى بولغان ئەخلاق ئادىتى يىتىلدۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىپ، «ئۇلۇغ ۋەتەننى قىزغىن سۆيۈپ، گۈزەل يۇرت ماكان» قۇرۇپ چىقىشقا ئاساس سىلىنىدۇ.   
18- مەكتەپ ئىشلىرىدا ئاشكارە بولۇش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى – خىزمەتچىلەرنىڭ قانۇنى ھوقۇق مەنپەئەتىنى قوغداش، رەھبەرلىك بەنزىسىنىڭ پاكلىق قۇرۇلىشىنى ئىلگىرى سۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىپ، مەكتەپنى دىمۇگىراتىك قانۇن بويىچە باشقۇرۇش پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرۇپ، ئوقۇتقۇچى ، ئىشچى – خىزمەتچىلەر قۇرۇلتىيىنى يولغا قويۇش تۈزۈملەشتۈرۈلىدۇ.  
19- مائارىپ ئىسلاھاتى ۋە جەمئىيەت تەرەققىياتىنىڭ ئىھتىياجىغا ماسلىشىپ، ئوقۇتقۇچى، ئىشچى – خىزمەتچىلەرنىڭ ئومۇمىي ساپاسىنى ئۆستۈرۈپ قوشۇن قورلۇشىنى سىستىمىلاشتۇرۇش ئىشقا ئاشۇرۇلىدۇ. ياش ۋە تايانىچ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ماھارىتىنى كۆرسىتىشكە ياخشى شارائىت ۋە مۇھىت يارىتىپ بىرىلىپ، ياش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەسىپنى قەدىرلەپ، ئىش ئورنىنى سۆيۈش ئېڭىنى تىكلەپ، ئوقۇتۇش بىلەن شۇغۇللىنىش ئاساسى ماھارەتنى، كەسپى سەۋيىسىنى ئۆستۈرۈشكە تىرىشچانلىق كۆرسىتىلىدۇ.   
20- مۇنەۋۋەر مائارىپچىلار ئائىلىسى بەرپا قىلىش پائالىيتىنى يەنىمۇ مۇكەممەللەشتۈرۈپ، ئارخىپ باشقۇرۇش خىزمىتىنى قىلىپلاشتۇرۇپ، يۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ ئىشچىلار ئۇيۇشما تەشكىلاتىنىڭ تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۋىلىشىغا شارائىت ھازىرلاپ بىرىلىدۇ.   ھەمدە مۇشۇ يىل ئىچىدە مەكتەپ مائارىپچىلار ئائىلىسىنى ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق باش ئىشچىلار ئۇيۇشمىسى تەرپىدىن  مۇنەۋەر مائارىپچىلار ئائىلىسى دەپ نام ئىلىشقا  ئاساس سىلىنىدۇ.
21 – يىراق مۇساپىلىك ئوقۇتۇش خىزمىتىنى چىڭ تۇتۇپ، دەرس بايلىقلىرىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىپ، ئوقۇ – ئوقۇتۇش خىزمىتىنىڭ ئۈنۈملۈك بولىشى قولغا كەلتۈرۈلىدۇ.  
22- يۇقىرى دەرىجىلىك ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىغا بارىلىق مۇناسىۋەتلىك خىزمەت، پىلان، لاھىيە، خۇلاسىلارنى ۋاقتى قەرەلىدە يوللاپ ۋە ئۇلارنىڭ نازارىتىنى قوبۇل قىلىپ، ئۇيۇشما خىزمىتىنىڭ يۈرۈشلىششى ۋە جانلىنىشىغا ياخشى ئاساس سىلىنىدۇ.  
ۋاقتى: 2015-3-22 21:02:51|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كەچۈرۈڭ ئەسلى بۇ تېمىڭىز راستىنلا بايقاش مائارىپ تورىغا تەۋە ماتېرىيال بولغانلىقى ئۈچۈن،10 تەڭگىلىك تېمىڭىزنى ھەقسىز قىلىۋەتتىم ھەمدە سىزنىڭ بۇ  ئىنكاسىنى كۆرگەندىن كېيىن،چوقۇم مەن ئويلىغاننى ۋە قىلماقچى بولغاننى سىز ئۆزىڭىزنى سوراپ قىلىۋېتىسز..
ئۇنداق بولسا تۆۋەندىكى تېمىنى كۆرۈپ بېقىڭ:
يوللانغان ۋاقتى:2014-6-10
/bbs/forum. ... mp;extra=#pid150803
ۋاقتى: 2015-3-28 17:26:45|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىما ئىگىسىگە رەخمەت مەنمۇ چۈشرىۋالدىم  بۇدەرىس ھەقىقەتەن ياخشى تەييارلىنىپتۇ
ۋاقتى: 2015-3-29 10:01:23|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت سىزگە .ھەقىيقەتەن ياخشى تەييارلاپسىز . يۈكىمىزنى يىنىكلەتكىنىڭىز   
ئانا تىلىمىزنى قەدىرلەپ، يوللاش كۇنۇپكىسىنى بېسىشتىن بۇرۇن ئىنكاس ئىملاسىنى تەكشۈرۈپ كۆرۈڭ. ئاپتۇماتىك ئىملا تەكشۈرۈش ئۈچۈن:بۇ يەرنى بېسىڭ

ئىنكاس يوللاش

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولىمەن

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى


تېز ئىنكاسچوققىغا قايتىشسەھىپىگە قايتىش