nz,Mqol
1. نازارەت قىلىش ئىقتىدارى \zk?$'d
ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچى بولۇش سۈپىتى بىلەن خىزمەتنى ياخشى ئورۇنلاشتۇرۇپلا قالماي، خىزمەتنى تۈگىتىش ئەھۋالىنى نازارەت قىلىشى لازىم. ئەستايىدىل تەكشۈرۈپ نازارەت قىلمىغاندا، قول ئاستىدىكىلەر خىزمەتنى ياخشى تۈگىتەلمەسلىكى مۇمكىن. نازارەت قىلىش جەريانىدا ھەل قىلغۇچ مەسىلىلەرنى ۋە ئۇنىڭ سەۋەبىنى بايقاپ، مەسىلىنى جايىدا ھەل قىلىشى كېرەك. 3v8V*48B$
2. يېتەكچىلىك قىلىش ئىقتىدارى y3
({(URU
ئاساسىي قاتلامنىڭ ئۆلگىسى بولۇش ئۈچۈن، ئوتتۇرا قاتلام چوقۇم ئاساسلىق يىتەكلەش كۈچىگە ئىگە بولۇشى كېرەك. LK'S)Jk
3. ئۇيۇشتۇرۇش كۈچى m#5|J@]
كوللېكتىۋىزملىق روھىغا ئىگە بولۇپ، ھەمدە كوللېكتىپنىڭ ئالغا ئىلگىرىلىشىگە ھەمدەمدە بولۇپ، تەرتىپلىك ئالغا ئلگىرىلەش مۇھىتى بەرپا قىلالىغاندىلا، قول ئاستىدىكى خادىملار ئۇنىڭغا ئەگىشىشنى خالايدۇ. tnQR<
4. جەلپ قىلىش كۈچى /0B07B
كەسكىن بولۇش لېكىن قاتتىق قول بولماسلىق، سالاپەتلىك بولۇش لېكىن ھەيۋە قىلماسلىق. باشقۇرغۇچىلارنىڭمۇ ئۆزىگە خاس كەمتەر، سىلىق مۇئامىلىسى، شۇنداقلا يېقىنلىشىش ۋە تەسىر كۈچى بولۇشى كېرەك. WUE)SVf
5. يېڭىلىق يارىتىش كۈچى "E@NZ*"u
كۆپرەك كاللا ئىشلىتىپ، ئۈنۈمنى بايقاش ۋە ئۆستۈرۈشكە ماھىر بولۇشى، ئىشلەپچىقىرىش كۈچىنى ئىلگىرى سۈرۈپ، ئەسلى ئاساسىدا يېڭىلىق يارىتىش، مۇتەسىسىپلىك قىلماسلىق كېرەك. Jcwh|w9D8
ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچى بولۇش سۇپىتى بىلەن چوقۇم تۆۋەندىكىلەرنى قىلىش كېرەك. q7 %=`l
1. ئاكىتىپچانلىق kjLsk-
ئاكىتىپچانلىق باشقۇرغۇچىلارنىڭ ئايىماي كۆپرەك زىھىن سەرپ قىلىپ، بايقاش ۋە يېڭى پۇرسەتلەرنى يارىتىشقا ماھىر بولۇش، يۈز بېرىش مۇمكىنچىلىكى بولغان ئىشلارنى ئالدىن بايقاش، ھەمدە پىلان بويىچە ئىش بېجىرىپ خىزمەت ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش، مەسىلە كۆرۈلۈشنىڭ ئالدىنى ئېلىش، ياكى يېڭى پۇرسەت يارىتىشىنى كۆرسىتىدۇ. 2ru*#Z#(
باشقۇرغۇچىلار ئاكىتىپ ئالغا ئىلگىرىلىمىگەندە، باشقىلارغا ئۈلگە بولالمىغاندا، كوللېكتىپنىڭ نەتىجىسىگە تەسىر كۆرسىتىدۇ. ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچىلار ئەگەر شىركەتنىڭ ئۇنىۋېرسال نەتىجىسىنى يۇقىرى كۆتۈرەلمىگەندە، ئۆز ئىشلىرىنى ئۆزى نابۇت قىلغان بولىدۇ. ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچىلارنىڭ خىزمەت ئۈنۈمىنى باھالايدىغان ئۆلچەمنىڭ بىرى شەخسنىڭ ئاكىتىپ ھەرىكەت مىقدارى(行动数量). بۇ نۇقتىدىن قارىغاندا ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچىلار دولقۇندا يۈزىدە تېيىلىش تەنھەرىكەتچىلىرىگە ئوخشىشىپ قالىدۇ. تېيىلغۇچىلار دولقۇننىڭ ئالدىغا ئۆتەلىگەندىلا، ئىسىل ماھارەت بىلەن قىرغاققا چىقالايدۇ. دەۋر ئالدىدا مېڭىش ھەقىقى تىرىشچانلىق ۋە ئاكىتىپچانلىققا مۇھتاج. ;,F-6RNj
2. ئەمىلى ھەرىكەت ئارقىلىق قول ئاستىدىكىلەرنى مايىل قىلىش N>&{Wl'y \
ئېغىزدا شەھەر ئېلىش ھادىسىسى تۇرمۇشتا كۆپ ئۇچرايدۇ. بۇخىل ھادىسە ھېلىھەم كارخانا باشلىقلىرىنىڭ غەزىپىنى قوغدايدۇ. ياپونىيە توشىبا گۇرۇھىنىڭ باش لىدىرى گۇاڭ مىن ئەپەندى ئېيتقاندەك: تۆۋەندىكىلەرنىڭ ئۆگىنىدىغىنى يۇقىرىدىكىلەرنىڭ ھەرىكىتى. كارخانا باشلىقلىرىغا نىسبەتەن ئېيتقاندا، سىلەر قول ئاستىڭدىكىلەرنىڭ قانداق قىلىشىنى ئۈمۈد قىلساڭلار ئۆز ھەرىكىتىڭلار ئارقىلىق ئۈلگە كۆرسىتىڭلار. ,\sR;=svK
رەھبەر تۇرۇپ ئەلۋەتتە ”سۆز“ قىلماي بولمايدۇ، لېكىن ”قىلماي“ تېخىمۇ بولمايدۇ. ”سۆزلەش“ ۋە ”قىلىش“ نىڭ بەش خىل بىرىكمىسىنىڭ ئۈلگە كۆرسىتىش رولى ئوخشىمايدۇ: ]t.WJC %
1) دېيىش، لېكىن قىلماسلىقنىڭ ئەكىس تەسىرى ئەڭ چوڭ. u%+6Mp[E
2) دېمەسلىك ۋە قىلماسلىقنىڭ ئەكىس تەسىرى سەل تۆۋەنرەك. EuKrYY] g
3) دېمەسلىك لېكىن قىلىشنىڭ ئاكتىپ رولى بار. &X#x9|=&O
4) دېگەچ قىلىشنىڭ ئاكىتىپ رولى ئىنتايىن يۇقىرى. (c|$+B^*
5) قىلىپ بولۇپ دېيىشنىڭ ئاكتىپ رولى ئۇنىڭدىن تۆۋەنرەك تۇرىدۇ. 6i9Q,4~
بۇ بەش خىل ئاساسلىق ئەھۋالنىڭ ئارىسىدا (4) خىلدىكى“ دىگەچ قىلىش“ نىڭ ئاكتىپ رولى ئەڭ يۇقىرى. قىلىش جەريانى باشقۇرغۇچىغا نىسبەتەن ھەقىقى ئەھۋالنى چۈشىنىش جەريانى، رەھبەرلىك قىلىنغۇچىغا نىسبەتەن مەدەت بېرىش جەريانى، بۇ جەرياندا ”دېيىش“ نىڭ تېخىمۇ ئېنىق مۇددىئاسى ۋە يېتەكلەش كۈچى بولىدۇ. .NV)hg)|cZ
ئاتاقلىق مائارىپچى دالى كارنىگ ئىلگىرى مۇنداق بىر سۆز قىلغان: يېشىمنىڭ چوڭىيشىغا ئەگىشىپ مەن بارغانسېرى باشقىلارنىڭ نېمە دېيىشىگە ئەمەس بەلكى نېمە قىلىشىغا بەكرەك ئەھمىيەت بىرىدىغان بولدۇم. 9}%~w(P
جوڭگۇدىمۇ مۇنداق بىر ماقال تەمسىل بار ”بىر قېتىملىق ھەرىكەت مىڭ ئېغىز سۆزگە باراۋەر“ بۇنداق ئادەتتىكى ھەقىقەت ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچىلارنىڭ ئېسىدە چىڭ تۇتىشىغا ئەرزىيدۇ.