ximal
ئىگىسى: zahir

(زاھىر بۇرھان) پاسئان شېئىرلىرى ھەققىدە   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  201
يازما سانى: 252
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 567
تۆھپە : 5
توردا: 122
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-14 21:55:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قۇتاد يوللىغان ۋاقتى  2012-8-23 19:46
تەنھالىق ئۆڭكۈرى- دەپ نېمىنى دېدىڭىزكىن؟



غەيبتە، ئېنىقراق قىلىپ ئېيتقاندا، يوقلۇقتا ئولتۇراقلىشىشنى كۆزدە تۇتتۇم.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  201
يازما سانى: 252
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 567
تۆھپە : 5
توردا: 122
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-14 22:09:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kokbora يوللىغان ۋاقتى  2012-8-24 10:28
دېئالوگ داۋاملىشىشى ئۈچۈن دېئالوگخانلاردا مۇنۇ ئىكك ...

مەن ھېچقاچان «مۇنازىرىخانلارنىڭ ئىدىيىۋى تەييارلىقى تەڭ قىممەتتە ...» بولسۇن دېگىنىم يوق، بۇنداق بولۇشىمۇ ئەسلا مۇمكىن ئەمەس.  يەنە كېلىپ تىلغا ئېلىۋاتقىنىم «تەڭ قىممەتتىكى نەرسىلەر...»نىڭ  گېپى ئەمەس... مۇمكىن بولسا ئىنكاسىمغا قايتا بىر قاراپ چىقسىڭىز، ئويلىرىمىز يېقىنلىشىپ قالسا ئەجەپ ئەمەس!

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1416
يازما سانى: 117
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 327
تۆھپە : 0
توردا: 79
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 00:07:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
心理 畸形  پىسخكا كەمتۈكلۈك دېگەن ئاتالغۇنى بۇ يازمىنىڭ دىئاگنوزى دىسەك مۇۋاپىق كەلگۈدەك    بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   مۇختارقۇربان تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-15 00:08  


Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  185
يازما سانى: 58
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 322
تۆھپە : 20
توردا: 12
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 19:00:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولىدۇ ئابدۇۋەلى، ئەمسە مەنمۇ ئىككىمىزنى سۆز چۆللىرىدە تېنىتىپ قويىۋاتقان ئۇ خۈملە ھەقىدىكى چۈشىنچىەە قارىتا چۈشەنچەمنى ئوتتۇرىغا قويۇپ باقاي.

bozlan: color]
kokbora: مېنىڭچە مۇنازىرە ئۈستىدىكى بىر توپنىڭ مۇنازىرە ئۈستىدىكى ئىدىيىۋى تەييارلىقى سىز تىلغا ئېلىپ ئۆتكەنكىدەك تەڭ قىممەتتە بولۇپ قالسا ئىككى تەرەپ پىكىر بايان قىلىش باسقۇچىدا ئوخشاشلا يېڭىگەن بولىدۇ. چۈنكى تەڭ قىممەتتىكى نەرسىلەرنىڭ قىممىتى ئوخشاش بولىدۇ. دېئالوگ داۋاملىشىشى ئۈچۈن دېئالوگخانلاردا مۇنۇ ئىككى خىل روھ بولۇشى كېرەك: بىرسى، تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىش ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن مۇۋەپپەقىيەتلىك قايتىش روھى؛ يەنە بىرسى، ئەقىل يېشىدا ئۆزلۈكتىن قۇرۇقدىلىش ۋە ئۆزگىچىلىك قۇرۇش روھى.[/
bozlan: مەن ھېچقاچان «مۇنازىرىخانلارنىڭ ئىدىيىۋى تەييارلىقى تەڭ قىممەتتە ...» بولسۇن دېگىنىم يوق، بۇنداق بولۇشىمۇ ئەسلا مۇمكىن ئەمەس.  يەنە كېلىپ تىلغا ئېلىۋاتقىنىم «تەڭ قىممەتتىكى نەرسىلەر...»نىڭ  گېپى ئەمەس... مۇمكىن بولسا ئىنكاسىمغا قايتا بىر قاراپ چىقسىڭىز، ئويلىرىمىز يېقىنلىشىپ قالسا ئەجەپ ئەمەس!
kokbora: سىز مەن يۇقۇردا نەقىل ئالغان ئىنكاستا يەنى بۇ ئىنكاستا مۇنداق دېگەن ئىدىڭىز. يەنى ‹‹دېئالوگ داۋاملىشىشى ئۈچۈن دېئالوگخانلاردا مۇنۇ ئىككى خىل روھ بولۇشى كېرەك: بىرسى، تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىش ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن مۇۋەپپەقىيەتلىك قايتىش روھى؛››
بۇ سۆزدىن ئەمدى مۇنداق بىر يەكۈن چىقىدۇ. دېئالوگ داۋاملىشىشى ئۈچۈن دېئالوگخانلاردا بولۇشقا تېگىشلىك ئىككى روھنىڭ بىرى بولغان يەنى دېئالوگخانلارنىڭ تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىشى ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن مۇۋاپىقىيەتلىك قايتىشى ئۇلارنىڭ ئېرىشكەنلىرىنىڭ تەڭ قىممەت بولۇشىنى بەلگىلەپ قويىدۇ. چۈنكى ئۇلار ئوخشاش بىر مۇھىت ۋە كەيپىياتنىڭ خاتىرلىرىدۇر. بۇنداق دېيىشىمىزدىكى سەۋەپ ئۇلارنىڭ كىرگەن چىققان نۇقتىسى بىر نۇقتا. ئادەتتە بىر سىنىپقا كىرگەن ئون بالا ئون خىل بىلىش قىممىتىگە ئىگە بولۇپ چىقسا، تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە كىرگەن ئون ئادەمنىڭ ئونىلىسى ئوخشاش قىممەت ئىچىدە يارىتىلىپ چىقىدۇ. چۈنكى ئۇ يەردە ئىشلىتىلىدىغىنىنىڭ ئېغىز تىلى ئەمەسلىكىنى بەلكىم سىزمۇ ئىقرار قىلىسىز.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  185
يازما سانى: 58
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 322
تۆھپە : 20
توردا: 12
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 19:04:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىنكاسلارغا رەڭ بېرىش جەريانىدا ئىنكاس پىكىرلەر بىرى بىرىگە ئۇلۇنىپ كىتىپ قاپتۇ. ئەيىپكە بۇيرىمىغايسىلەر.

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  159
يازما سانى: 348
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 1596
تۆھپە : 1
توردا: 185
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 21:49:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەكبەر ئاكا ،مەنمۇئۆز چۈشەنچەمنى ئوتتۇرغا تاشلاپ باقاي .



بۇ سۆزدىن ئەمدى مۇنداق بىر يەكۈن چىقىدۇ. دېئالوگ داۋاملىشىشى ئۈچۈن دېئالوگخانلاردا بولۇشقا تېگىشلىك ئىككى روھنىڭ بىرى بولغان يەنى دېئالوگخانلارنىڭ تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىشى ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن مۇۋاپىقىيەتلىك قايتىشى ئۇلارنىڭ ئېرىشكەنلىرىنىڭ تەڭ قىممەت بولۇشىنى بەلگىلەپ قويىدۇ. چۈنكى ئۇلار ئوخشاش بىر مۇھىت ۋە كەيپىياتنىڭ خاتىرلىرىدۇر. بۇنداق دېيىشىمىزدىكى سەۋەپ ئۇلارنىڭ كىرگەن چىققان نۇقتىسى بىر نۇقتا. ئادەتتە بىر سىنىپقا كىرگەن ئون بالا ئون خىل بىلىش قىممىتىگە ئىگە بولۇپ چىقسا، تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە كىرگەن ئون ئادەمنىڭ ئونىلىسى ئوخشاش قىممەت ئىچىدە يارىتىلىپ چىقىدۇ. چۈنكى ئۇ يەردە ئىشلىتىلىدىغىنىنىڭ ئېغىز تىلى ئەمەسلىكىنى بەلكىم سىزمۇ ئىقرار قىلىسىز.


ئادەتتە بىر سىنىپقا كىرگەن ئون بالا ئون خىل بىلىش قىممىتىگە ئىگە بولۇپ چىقسا، تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە كىرگەن ئون ئادەمنىڭ ئونىلىسى ئوخشاش قىممەت ئىچىدە يارىتىلىپ چىقىدۇ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ئون خىل بىلىش قىممىتگە ئىگە بولغان ئىكەن ،قانداقسىگە ئونىلىسى ئوخشاش قىممەت ئىچىدە يارىتىلىپ چىقىدۇ ؟
ئۇلار ئوخشاش بىر مۇھىت ۋە كەيپىياتنىڭ خاتىرلىرىدۇر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ئوخشاش بىرمۇھىت ۋە كەيپىيات خاتىرىسى ھەر خىل قىممەتتەبولۇشنى چەتكە قاقامدۇ ؟
ئۇلارنىڭ كىرگەن چىققان نۇقتىسى بىر نۇقتا.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بارلىق مۇتلەقلەشتۈرۈشنىڭ ھەممىسى ئىنكار قىلىشۇر .
تەنھالىققا كىرىشنىڭ كىرىش-چىقىش نوقتىسىدا ئوخشاشلىق مەۋجۇت،بىراق بۇ كىرىپ -چىقىشنى بىر نوقتىغا تەڭلەشتۇرىۋالساق ئون بالىنىڭ بىر خىل قىممەتتە يارىتلىىشتەك خاتالىققا يول قويغان بولۇپ قالىمىز .
بەزى ساۋاقداش سىنىپقا بۇرۇن كىرىدۇ بۇرۇن قايتىدۇ ؛بەزى ساۋاقداش سىنىپقا كېيىن كىرىدۇ بۇرۇن قايتىدۇ ؛ بەزى ساۋاقداش سىنىپقا بۇرۇن كىرىدۇ كېيىن قايتىدۇ ؛بەزى ساۋاقداش سىنىپقا كېيىن كىرىدۇ كېيىن قايتىدۇ .ماھايەتلىك پەرىق ئۆزلەشتۈرۈشتە.مۇنداقچە قىلىپ ئىيتقاندا ،بىر سىنىپتا بىللەبىر ئوقۇتقۇچىنىڭ قولىدا تەربىيلەنگەن ئون ئوقۇغۇچى ئون خىل كەيپىياتنى سۆرەپ سىنىپقا كىرگەن بولىدۇ .بەزىسى «ئىچىدە بولساڭ تېشىنى ئىزدەيسەن ،تېشىدا بولساڭ ئىچىنى ئىزدەيسەن»(بوزلان)دېگەندەك خىيالى ئوخشىمىغاچقا ،تەڭ قىممەت ئۆزلىكىدىن تەڭ قىممەتتە بولماسلىققا تەبىئىيلائورۇن بوشىتىدۇ. (ئۇلار ئوخشاش بىر مۇھىت ۋە كەيپىياتنىڭ خاتىرلىرىدۇر)ئوخشاش مۇھىتتا بولۇش سەۋەبىدىن ئۇلاردا ئازراق ئوخشاشلىق ساقلىنىپ قالىدۇ ،مانا بۇ دېئالوگقا كىرىشتىكى ئاچقۇچ.تونۇشمايدىغان ئادەم بىلەن ئوخشاشلىقنى تېپىۋالغاندىلا دېئالوگ باشلانغان بولىدۇ .دوستلار بىلەن بىرگە بولغان چاغلاردا تەبىئيلا گەپ(سۆز)قىلىشىمىزنىڭ سەۋەبى شۇدۇر .بىراق ئۇلاردا مەلۇم ئوخشاشلىق مەۋجۇت،ئوخشاشلىق يىقىنىلىشىشقا يۈزلىنىدۇ، بىراق«تەڭلىك نىسبىي،تەڭسىزلىك مۇتلەق»(ئا.زاھىت ئەرۋاھ)دېگەندەك مۇۋەزىننەت ھالىتى بولمايدۇ .
دېئالوگخانلارنىڭ تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىشى ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مۇۋاپىقىيەتلىك قايتىشى ئۇلارنىڭ ئېرىشكەنلىرىنىڭ تەڭ قىممەت بولۇشىنى بەلگىلەپ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
قويىدۇ
تەنھالىقنىڭ چېكى بولامدۇ ؟ئەگەر چېكى يوق دەپ تۇرسام (سىزچە قانداق ئۇقمايمەن )بۇ يەردە تەبىئيلا قايتىشتىن ئىبارەت ھەرىكەت شەكىللىنىدۇ .ئىلگىرى -كېيىنلىك مۇناسىۋىتىنى نەزەرگە ئالساق ،ئۇلاردا سىزدەپ ئۆتكەندەك بىر قېسىم خاتىرىلەر ساقلىنىپ قالىدۇ ،ئۇ ئەۋج ئېلىش ئەمەس،قىسمەنلىك .ئازراق ئوخشاش ھىسياتتۇر ،خالاس. تەنھالىق ئۆڭكۈرىگە بېرىشى ۋە تەنھالىق ئۆڭكۈرىدىن مۇۋاپىقىيەتلىك قايتىشى ھەرگىزمۇ تەڭ قىممەتتە بولۇشنى بەلگىلىيەلمەيدۇ ھەم بۇنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالمايدۇ .
چۈنكى ئۇ يەردە ئىشلىتىلىدىغىنىنىڭ ئېغىز تىلى ئەمەسلىكىنى بەلكىم سىزمۇ ئىقرار قىلىسىز.
قەلىب تىلى (تۇيغۇ)بولغان تەقدىردىمۇ دېئالوگخان تۇيغۇنىڭ ئورتاق زېمىنىدا تۇرغان بولىدۇ ،بۇ ھەرگىزمۇ ئۇلارنىڭ تۇتقان «ياۋا توشقان»ىنىڭ بىر «توشقان »ئىكەنلىكىدىن دېرەك بەرمەيلا قالماستىن «توشقان»نىڭ ئورتاق خۇسۇسىيەتلىرىنى چۈشۈنىشكە يۈزلەنگەن بولىدۇ .بەزىسى تىرىسىگە ئامراق كەلسە بەزىسى يۈرەك سوقۇشىنى ئاڭلاشقا ماھىر بولغان بولىدۇ .«تۇيغۇن بولساڭ يېتەر نەئىچى نە تېشى»(بوزلان)بەزىسى تېكىسىت سىرتىدا گەپ قىلسا، بەزىسى تېكىسىت ئىچىدە ئورتاق  خاتىرىدىن بەھىر ئالىدۇ  (سۆزلەيدۇ )
قىسقىسى دېئالوگخان مەلۇم پايدىلىنىش نوقتىسىنى تۇتۇپ تۇرۇپ دېئالوگقا كىرىدۇ ،تۇيغۇدىكى بىر قېسىم ئوخشاش ھەم ئوخشىمايدىغان «ماگمىلار»ئېتلىپ چىقىدۇ ،-دە، دېئالوگغا كىرەلەيدۇ ياكى سۈكۈت ئارقىلىق مەلۇم ۋاقىت ئېتلىش كۈچىگە ئىگە بولغۇچە كۈتۈشكە توغراكېلىپ ،دېئالوگ شۇ بولۇۋاتقان زاماننىڭ ئۆزىدە  ئۆز مەۋجۇتلىقىنى يوقىتىدۇ ،بولۇۋاتقان زامان ئۇنىڭ مەۋجۇتلىقىدۇ ر.
بىر كۈنى بىر كىشى بىر قۇلۇپنى ئاچماقچى بولۇپ شۇنچە كۈچەپتۇ ،بىراق ئېچىلماپتۇ .  ئەگە مەندەشۇ قۇلۇپنىڭ ئاچقۇچى بولسىدى ئۇ چاغدا ئاسان بولاتتى .قانداق قىلىش كىرەك ؟ھەرخىل ئاماللار بىلەن ئاچتىم ...ئەگەر چېقىپ ئاچسام قانداق بولماقچى ،ئۇ چاغدا قۇلۇپ ۋە ئاچقۇچنىڭ كېرىكى قالمايدۇ .شۇنداق بولغان ئىكەن ،ئازراق ئورتاقلىقمۇ «قۇلۇپ»ئاچالايدۇ .تەڭمۇ تەڭ نىسبەتتە بولۇش نىسبىي بولىدۇ .(بۇ تەنھالىقنىڭ بىز يېتىپ بارالايدىغان جايىدۇ .)دېئالوگ مۇۋەززىنەت ھالىتىدىن ئۆتۈپ كېتىش ھەم كەم قىلىش يۈزلىنىشىدە بولىدۇ .مۇۋەززىنەتكە قانچە يېقىنلاشسا دېئالوگ شۇنچە ئوڭۇشلۇق تاماملىنىدۇ .مۇۋەزىنەت ھالىتىدە بولغاندا دېئالوگ داۋاملىشىشقا ئامالسىزقالىدۇ ،-دە ئۆزگىچىلىك شەكىللىنەلمەيدۇ .

مېنىڭچە مۇنازىرە ئۈستىدىكى بىر توپنىڭ مۇنازىرە ئۈستىدىكى ئىدىيىۋى تەييارلىقى سىز تىلغا ئېلىپ ئۆتكەنكىدەك تەڭ قىممەتتە بولۇپ قالسا ئىككى تەرەپ پىكىر بايان قىلىش باسقۇچىدا ئوخشاشلا يېڭىگەن بولىدۇ. چۈنكى تەڭ قىممەتتىكى نەرسىلەرنىڭ قىممىتى ئوخشاش بولىدۇ. تەڭ قىممەتتىكى نەرسىلەردە( ئۆزگىچىلىك)تارتىش كۈچى بولمايدۇ ،مانا بۇ ئۇلاردا دېئالوگغا كىرىش- چىقىش مۇناسىۋىتىنى يوق قىلىدىغان سەۋەبدۇر . بۇ ھالدا ئوخشاش قاراش ھەققىدە گەپ قىلىشنىڭ، بىر -بىرىگە تەسىر كۆرسىتىشنىڭ يوللىرى ئېتىلگەن بولىدۇ. بۇ قاراشنى قوللايمەن .


                        ھۆرمەت بىلەن :ئابدۇكېرىم داۋۇت سەمەندەر


بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   سەمەندەر تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-15 22:29  


بىر قولدا قۇرئان بار، يەنە بىردە جام ،
بەزىدە ھالالمىز ،بەزىدە ھارام .
كۆك گۈمبەز ئاستىدا ياشاپ ھەممىمىز ،
ئەم

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  106
يازما سانى: 180
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 625
تۆھپە : 21
توردا: 46
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 21:59:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ۋاپاسىزسەن دىمە مېنى ،
ۋاپا بارمۇ بۇئالەمدە .
ۋاپا ئىزدەپ جاپا چەكتىم ،
ئەقىدەم  قالدىغۇيەردە .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
زاھىرئاكا سىز يەنىلا ناخشا ئېيىتسىڭىز بولغۇدەك

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   sadakat تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-15 22:02  


باشقۇرغۇچىلار كۆرمەيۋاتقان ئوخشايدۇ ، ئىكراندىكى خنچە ئىسملارنى

Rank: 2

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1967
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 30
تۆھپە : 0
توردا: 3
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-16 02:02:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزنىڭ ئەڭ چوڭ خاتالىقىڭىز ئوزىڭىزنى ئاشكارلاپ كىرگىنىڭىز بوپتۇ.
زاھىر بورھان بولمىسىڭىز بۇنچىلا جىق گەپ بولۇنماستى دەپ ئويلىدىم.

يالغۇز كەلدىڭ .
يالغۇز كىتىسەن.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2021
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 151
تۆھپە : 0
توردا: 11
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-26 00:21:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەمدى «ھېچنىمىزىم »شېئىرىيتى دىگەن گەپ ئوتتۇرغا چىقتىمۇ؟ بىز خەق ھەقىقەتەن لەقەم قويۇشقا ئۇستا.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1124
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 99
تۆھپە : 0
توردا: 19
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-29 23:03:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يېشىم كىچىك بولسىمۇ شېئىرىيەت ئىشقىدا كۆيىۋاتقىنىمغا ھەم ئىزدىنىۋاتقىنىمغا يەتتە يىل بوپتۇ. زاھىر بورھان ئاكىمىزنىڭ ئۈشبۇ يازمىسىغا ئازراق ئىنكاس يازماي چىقىپ كېتىشكە كۆڭلۈم پەقەتلا ئۇنىمىدى.

بىرەيلەن كاندىن ئالتۇن تېپىۋالدى. ئۇ ھەرقانچە قىممەتلىك بولسىمۇ ئۇنى پىششىقلاپ ئايرىپ چىقىرىپ ئاندىن ئەلگە كۆرسىتىش كېرەك. ئۇنداق بولمايدىكەن ئۇنى ئۆزى ساقلاپ قويغىنى ياخشى. چۈنكى پوقى (كېرەكسىز يەرلىرى) ئايرىۋىتىلمىگەن ئالتۇننىڭ قىممىتى بولمايدۇ.

ئاكىمىز ئېيتىپ ئۆتكەندەك شائىر قۇبۇل قىلغان ئۇچۇرنى تېخى پىششىقلىماي تۇرۇپلا قۇبۇل قىلغان پېتى ئۆزگەرتمەي تۇرۇپلا ئەلگە سۇنغىنى، بايىقى قىممىتى يوق ئالتۇننى ئەلگە كۆرسەتكەن بىلەن باراۋەر. ئۇچۇر پىششىقلاپ ئىشلەنمەيدىكەن ئۇنداقتا ئۇ ئۇچۇرنى ئۆزى ساقلاپ قالغىنى تۈزۈك.

ھەممە شائىر ئوخشاشلا ئۆزىنى يازىدۇ. رېئال تۇرمۇشتىن ئالغان ئىستىتىك زوق ھەم ھېس تۇيغۇلىرىنى قەلبىدىكى ئەڭ گۈزەل چەشمىلەر بىلەن يىغىنچاقلاپ ئاندىن بايان قىلىدۇ. لېكىن مىسرالاردا تىزىلغان ئوي-پىكىرلەرگە شائىر ئۆزىمۇ تەبىر بېرەلمەيدۇ.

شېئىر چۈشىنىدىغان ئەمەس ھېس قىلىدىغان گۈزەللىك. ئۇنىڭ ئەركىن تەپەككۈر ئىكەنلىكىنى زاھىر ئاكىمىزمۇ ئىتىراپ قىلىدۇ ئەلۋەتتە. شۇنداق ئىكەن يەنە ئۇنىڭغا بايىقىدەك ئىبارىلەر بىلەن تەبىر بېرىش زۆرۆرمۇ؟ سىزنىڭ بۇ قىلمىشىڭىز باشقىلارنىڭ تەپەككۈرىگە ئۆز ئىدىيىڭىزنى زورلاپ تاڭغانلىق بولامدۇ قانداق؟

ھېس-تۇيغۇ ۋە تەپەككۈر ئاتا قىلغان ئەركىن قۇرلارغا ئىنسانشۇناسلىق، ئاناتومىيە، روھىيەت ئىلمى دېگەندەك كۆز قاراشلارنى ئارلاشتۇرۇپ تەبىر بەرسەك تازا ئاقىلانىلىق بولماي قالامدۇ قانداق.

مېنىڭ نەزىرىمدە:

رېئال تۇرمۇشتىكى شەيئى ۋە ھادىسلەرنى ئۆزگىچە بولغان تەپەككۇر بىلەن كۆزىتىپ،  ئۇنىڭدىن ئالغان تەسىراتنى
ئىلھامىمىزدىكى لىرىك ھېس-تۇيغۇلار بىلەن يۇغۇرۇپ، قەلبىمىزدىكى گۈزەل تىل بىلەن ئىپادىلىسەك  شېئىر بولىدۇ.

شېئىر ـــــ شائىر قەلبىدىكى ئەڭ گۈزەل ھېس-تۇيغۇلارنىڭ يىغىندىسى. شېئىر دېمەك گۈزەلىك دېمەكتۇر.

مانا بۇ مېنىڭ شېئىرىيەت ھەققىدىكى چۈشەنچەم ھەم نىزانىم
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   تۈن-لىرىكىسى تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-9-29 23:08  


شېئىر ـــــ شائىر قەلبىدىكى ئەڭ گۈزەل ھېس-تۇيغۇلارنىڭ يىغىندىسى. شېئىر دېمەك گۈزەلىك دېمەكتۇر.
ـــــــــ نى

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  232
يازما سانى: 280
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 1828
تۆھپە : 10
توردا: 210
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 13:18:18 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زاھىر بۇرھان ئاكىمىز ھىساپتا خېلى مەردانە ئىش قىلىپتۇ . بەزىلەرگە ھەيران قالدىم . بۇ يازمىنى ناخشىچى نامىدا ئەلگە تونۇلغان مۇشۇ ئاكىمىز يوللىماي كىملىكى نائېنىق بىرى يوللىغان بولسا ئۇنى نىمە قىل دەيتتتىڭلار  توۋا ؟؟؟

ئاتاسى بارمۇ توشقاننىڭ ؟
ئاناسى بارمۇ توشقاننىڭ ؟
بۇ يۇرتتا نىمەسى بار -
مېنىڭدەك بەختى قاچقاننىڭ ؟

Rank: 12Rank: 12Rank: 12

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  328
يازما سانى: 445
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 2547
تۆھپە : 4
توردا: 476
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 14:55:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

1969.10.1--------2012.10.1





ئېككىمىزنىڭ  بىر كۈن، بىر ئاي، بىر يىل ئىچىدە دۇنياغا كىلىشىمىز  بەلكىم بۇ بىر  

موجىزىدۇر دەپ ئويلاپ قالىمەن ،

شۇنداقلا بۇ كۈندە  نۇرغۇنلىغان  بىز بىللەن بىر كۈندە تۇغۇلغان قۇرداشلىرىمىزمۇ

كۆپ بولىشى مۈمكىن...


شۈكرى ئاللاھ!  43 يىلنى ساق-سالامەت ئۆتكۈزۈپتىمىز  ،بىزنى بۈگۈنگىچە  سالامەت

قىلغان ئاللاھىمغا چەكسىز شۈكرى ھەمدىلەر بولسۇن!!!

«زاھىر بورخان»


كۈتىۋالغان قىرىق ئۈچۈنجى ئۆكتەبىرىڭىزگە مۇبارەك  مۇبارەك بولسۇن!!!

13_11_926d239908f9a38.gif








ghjjjjjjjjjj.gif


سەن ئەزىز ئەتكەن قۇلۇڭمەن خار ئېتەلمەيدۇ كىشى،
سەن ئەگەر خار ئەيلىسەڭ ھەر جايدا بولسام خار كىشى.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  450
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 75
تۆھپە : 2
توردا: 7
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-12
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-5 21:33:00 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
زاھىر بۇرھاننىڭ بۇ يازمىلىرى پاسئان غەزەللىرىنىڭ تەپسىرى ئىكەندە ؟

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8
يازما سانى: 264
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 3810
تۆھپە : 16
توردا: 554
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-6 18:32:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

زاھىر بۇرھان مەۋلۇت كۈنىدە يەكەندىكى قەلەمكەش دوستلىرى بىلەن بىرگە





DSCF2130jallata.JPG


1- سۈرەتتىكىلەر:

ئوڭدىن: 1-كىشى زاھىر بۇرھان، 2-كىشى ئابدۇكېرىم قادىر، 3-كىشى مۇھەممەت ھوشۇر، 4-كىشى ئابدۇرېشىت سۇلايمان.



DSCF2132jallata.JPG


2- سۈرەتتىكىلەر:


ئوڭدىن: 1-كىشى زاھىر بۇرھان، 2-كىشى ئابدۇكېرىم قادىر، 3-كىشى مۇھەممەت ھوشۇر، 4-كىشى ئابدۇرېشىت سۇلايمان

5-كىشى ھاجى قاۋۇل، 6- كىشى ئابدۇرۇسۇل مۇھەممەت ئەلتۇغ


DSCF2133jallat.JPG


3- سۈرەتتىكىلەر:

ئوڭدىن: 1-كىشى ئابدۇكېرىم قادىر، 2-كىشى مۇھەممەت  ھوشۇر،3-كىشى ئابدۇرېشىت سۇلايمان

4- كىشى ھاجى قاۋۇل.  

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئەلقىزى تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-6 18:58  


چۈشىنىكسىز ھەرپ،سان،غەيرى،سەلبى ئىسم، خەنزۇچە يېزىقلاردا تىزىملاتماڭ.

Rank: 5Rank: 5

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  653
يازما سانى: 131
نادىر تېمىسى: 0
تېللا: 818
تۆھپە : 0
توردا: 80
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-10-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-6 19:41:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋامى؟...............................

سۈكۈتتىكى شائىرنىڭ  بىردىنبىر  ھەمراھى -تىل
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش


يانفون نۇسخىسى|新疆作家网
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For www.xjzjxh.com
چوققىغا قايتىش